ARSENAL FC - BAYERN MÜNCHEN FC 1:3

Report

CHL Arsenal BayernZázrak se nekonal

Arsenal se pokusí v domácím zápase nakročit k postupu mezi osm nejlepších týmů v Evropě. Nejlepších tedy alespoň z pohledu letošní Ligy mistrů.

Čeká nás důstojný a těžký soupeř. Pomineme-li fakt, že je Bayern loňským finalistů, byť poraženým, v letošní sezóně dominuje německé Bundeslize nevídaným způsobem. S patnáctibodovým náskokem nad Borussií, s pouhými sedmi inkasovanými brankami, s nejlepším střelcem soutěže na soupisce kráčí Bayern neochvějně k letošnímu ligovému triumfu.

Stejně neohroženě by Bayern rád mířil i za triumfem v Lize mistrů. Loni na svojí cestě do finále nejprve vyhrál skupinu, poté bez větších potíží vyřídil Basel (i když venkovní utkání prohrál 0:1) i Olympique Marseille. Na penalty se prokousal přes Real Madrid a až ve finále nestačil v rozstřelu na londýnskou Chelsea. Letos zatím dokázali vyhrát skupinu, i přes nepříjemné zaškobrtnutí na hřišti BATE Borisov, kde v podstatě plné sestavě prohráli 1:3.

Zápas má výkop v tradičním čase  20:45, sestavy můžete očekávat přibližně hodinu před zápasem. Do té doby je vám k dispozici třeba preview či injury news.

ARSENAL

Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen; Arteta, Ramsey; Cazorla, Wilshere, Podolski; Walcott.

Náhradníci: Mannone, Diaby, Rosicky, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Jenkinson

Bayern

Neuer, Lahm, Dante, Van Buyten, Alaba, Martinez, Schweinsteiger, Kroos, Ribery, Müller, Mandžukić

Náhradníci: Starke, Robben, Shaqiri, Rafinha, Gustavo, Gomez, Tymoshchuk

Komentáře  

 
-1 #771 pt89 2013-02-20 11:46
Dnes mu to vyšlo, nikto mu to neberie...ale nabuduce, keď budeš pozerať na zápas Arsenalu, tak si otvor oči ;-)Vy nemáte na slovači svoje stránky Arsenalu?
vieš ty čo, máš pravdu, nemá to tu zmysel, lebo tu sa zišlo tolko odborníkov na futbal zrazu :D :D Hrabte sa tu vo svojom piesočku a verte tomu, že dokedy budu v Arsenale hraci typu Ramsey, Arteta alebo Rosicky, Arsenal nevyhra ani Danone cup ;-)vždyť je to pravda

preco z toho musite stale robit narodny problem? nejde o to odkial tomas je ale jednoducho neviem si predstavit tym kde by kohokolvek 3 roky zraneneho drzali a aj ked sa mu podari dribling hned nato nahral doprdele doslova a do pismena.. mne sa velmi pacila jeho hra este s hlebom ale jednoducho to tych zraneniach castych a vsetkom tom uz je proste za zenitom a nechapem ako z neho moze niekto robit top hraca...
 
 
-1 #772 jannes 2013-02-20 11:49
Cituji pt89:
Citace:
To VELA:
:)

3 motm? uprimne neviem za co ale ok.. wilshere je uplne niekde inde, len to nechcete videt.. a tie komentare na prima cool? sak to bolo neskutocne vkuse len tomas hento tomas tamto a to ani nehral :D poldi vymysli paticku a reakcia? krasne to mali s tomaskom (keby mohol tak pokracuje asi takto : kralom sveta najlepsim hracom historie vesmiru a prilahlych oblasti)... ten komentator bol hrozny a podaktory z vas ste sa asi nechali uniest jeho dristami... " tomas je nepodstradatelnou sucastou afc" kedysi hej, ale teraz? ani nahodou..
Pravdu máte obidvaja, je pravda že ten komentátor si šiel na Rosickom rovno vyhoniť (čo poväčšina a nie len moderátorov mne osobne ho úplne zhnusili a to bol moj naj hráč), ale zas je pravda že čo v tejto sezóne Rosický hral tak patril k lepším
 
 
-1 #773 pt89 2013-02-20 11:51
Citace:
Pravdu máte obidvaja, je pravda že ten komentátor si šiel na Rosickom rovno vyhoniť (čo poväčšina a nie len moderátorov mne osobne ho úplne zhnusili a to bol moj naj hráč), ale zas je pravda že čo v tejto sezóne Rosický hral tak patril k lepším
ja netvrdim ze nebol z lepsich ale neni top a neni proste nepostradatelny ako bol kedysi
 
 
-1 #774 jannes 2013-02-20 11:53
Cituji pt89:
Citace:
Pravdu máte obidvaja, je pravda že ten komentátor si šiel na Rosickom rovno vyhoniť (čo poväčšina a nie len moderátorov mne osobne ho úplne zhnusili a to bol moj naj hráč), ale zas je pravda že čo v tejto sezóne Rosický hral tak patril k lepším

ja netvrdim ze nebol z lepsich ale neni top a neni proste nepostradatelny ako bol kedysi
To je pravda a ako tu bolo napísané, že by by sa skôr mala položiť otázka prečo Rosický je jedným z tých lepších keď príde na ihrisko..
 
 
#775 Mary 2013-02-20 11:54
Cituji bluefish:
]vždyť je to pravda


Co je pravda? Vždyt hlavně kvůli němu a van Persiemu tu LM hrajem. V min. sezoně od ledna do konce sezony byl perfektní, 3x byl zvolenej na officiálních stránkách nejlepším hráčem měsíce. Hned jak se vrátil, tak byl náš nejlepší hráč na Olympiakosu, proti Bradfordu to výrazně oživil a s Blackburnem to byl zase náš nejlepší hráč. Včera byl opět výbornej.

Proti němu maj problém jenom Slováci, už jenom kvůli tomu, jak je po jednom zápase zkritizoval, nebo co říkal.

Na anglickejch forech ho chválej ještě víc než tady. Zrovna včera před zápasem jsem to pročítal, většina ho chtěla do základu.

Navíc už tady bude možná končit, má tu před sebou třeba i poslední měsíce. Radši bych řešil, jak se zbavit našich průměrných hráčů, který jsou v nejlepších letech, to bude teprv problém. Rosa už bude končit a v poslední době když hrál, tak určitě nezklamal. Jeho fakt můžou řešit jen Slováci.
 
 
+3 #776 jannes 2013-02-20 11:58
Cituji Mary:
Cituji bluefish:
]vždyť je to pravda


Co je pravda? Vždyt hlavně kvůli němu a van Persiemu tu LM hrajem. V min. sezoně od ledna do konce sezony byl perfektní, 3x byl zvolenej na officiálních stránkách nejlepším hráčem měsíce. Hned jak se vrátil tak byl náš nejlepší hráč na Olympiakosu, proti Bradfordu to výrazně oživil a s Blackburnem to byl náš nejlepší hráč. Včera byl opět výbornej.

Proti němu maj problém jenom Slováci, už jenom kvůli tomu, jak je po jednom zápase zkritizoval, nebo co říkal.
Jeho fakt můžou řešit jen Slováci.

Ty si debil. Zakomplexovaný. Akože nechcel som to vôbec riešiť lebo to je blbosť ale toto čo píšeš len dvíha adrenalín zas.
 
 
+2 #777 pt89 2013-02-20 11:59
Mary : posledny krat ja som slovak nemam proti nemu nic len mam pocit ze su daktori prilis zaslepeny prave tym ze je tomas cech.. ze hral vyborne vcera je dost odvazne, ano rozhybal hru to ano ale aj pokazil dost.. ale tvrdit ze tomas sa zasluzil v hlavnej miere o nase umiestnenie to uz je moc aj na kona.. uz chapem preco tolko ludi prestalo citat a komentovat ale o tom je predsa diskusia prezentovat svoj nazor :-) nikomu nic nevnucovat a mozno by sa mohlo skusit aj neutocit na narodnost pre svoju vlastnu paranoiu a konspiraciu :-)
 
 
-2 #778 František 2013-02-20 12:04
Situace je zlá, ale Wenger nájde riešenie :-)
 
 
+3 #779 pt89 2013-02-20 12:05
Cituji Dadik333:
Situace je zlá, ale Wenger nájde riešenie :-)

bayern bol lepsi zasluzil si vyhrat na celej ciare nas predcil a ukazal preco bol minuly rok az vo finale a preco by tam tento rok mohol byt zase
 
 
+2 #780 jannes 2013-02-20 12:09
Cituji pt89:
Cituji Dadik333:
Situace je zlá, ale Wenger nájde riešenie :-)

bayern bol lepsi zasluzil si vyhrat na celej ciare nas predcil a ukazal preco bol minuly rok az vo finale a preco by tam tento rok mohol byt zase

Inak ja neviem možno sa to len mne zdá, ale ten Bayern mi zas neprišiel nejaký extra super ako o ňom hovoria.. Ako možno to bolo aj zapríčinené tým, že sme im "darovali" dva góly a potom sa už nikam nehnali a my sme to otvorili, ale myslím si, že keby to do polčasu ostane tak na remízu tak by to bol tak zápas o jednom góle-aj keď naša obrana bola tragická..
 
 
-2 #781 jannes 2013-02-20 12:10
Cituji pt89:
Cituji Dadik333:
Situace je zlá, ale Wenger nájde riešenie :-)

bayern bol lepsi zasluzil si vyhrat na celej ciare nas predcil a ukazal preco bol minuly rok az vo finale a preco by tam tento rok mohol byt zase

Ale inak Bayern mi príde ako Nemecká repre-také turnajové mužstvo aj keď teraz sa im aj v lige darí to treba povedať
 
 
-1 #782 pt89 2013-02-20 12:10
Cituji jannes:
Cituji pt89:
Cituji Dadik333:
Situace je zlá, ale Wenger nájde riešenie :-)

bayern bol lepsi zasluzil si vyhrat na celej ciare nas predcil a ukazal preco bol minuly rok az vo finale a preco by tam tento rok mohol byt zase

Inak ja neviem možno sa to len mne zdá, ale ten Bayern mi zas neprišiel nejaký extra super ako o ňom hovoria.. Ako možno to bolo aj zapríčinené tým, že sme im "darovali" dva góly a potom sa už nikam nehnali a my sme to otvorili, ale myslím si, že keby to do polčasu ostane tak na remízu tak by to bol tak zápas o jednom góle-aj keď naša obrana bola tragická..

ved prave to vyhravali 2:0 vonku oni sa nemali kam ponahlat
 
 
-2 #783 jannes 2013-02-20 12:19
Cituji pt89:
Cituji jannes:

ved prave to vyhravali 2:0 vonku oni sa nemali kam ponahlat
Ale nedá mi nepovedať o tom striedaní-podľa mňa to striedanie bolo dobre zahrané akurát že nevyšlo lebo sme o pár minút dostali do otvorenej obrany gól :D Ale náš tlak silnel a vtedy tam poslal Rosického s Giroudom čo sa hneď prejavilo keby z tej prvej akcie premení.. Všetko by vyzeralo inak a neriešilo by sa ani prečo šiel Rosický tak neskoro ako si poväčšina myslí.. možno mohol prísť o 10min skorej ale podľa mňa prišiel dobre
 
 
#784 Mary 2013-02-20 12:19
[quote name="pt89"]

Proč byl v min. sezoně v posledních 5 měsících 3x zvolenej hráčem měsíce? Ještě když hrál i dobře RvP? Protože patřil k nejlepším. Naopak, on je u nás dost kritizovanej, celkově se tady spíš na něj a třeba Čecha nadává, neumíme si jich vážit. Vždycky když se tu někdo po něm vozí, tak je to Slovák. To je fakt, žádný útočení na vás. Je tu oprávněně chválenej a vy to nemůžete vystát. Když v poslední době vůbec nezklamal a vy ho srovnáváte s tragickým Artetou, kterej je jednoznačně největší slabinou, tak se nejde neozvat.

Já jsem zakomplexovanej , ale zdejší Slováci hned většinou začínaj urážet. :lol:
 
 
-3 #785 jannes 2013-02-20 12:21
Cituji Mary:
[quote name="pt89"]

Proč byl v min. sezoně v posledních 5 měsících 3x zvolenej hráčem měsíce? Ještě když hrál i dobře RvP? Protože patřil k nejlepším. Naopak, on je u nás dost kritizovanej, celkově se tady spíš na něj a třeba Čecha nadává, neumíme si jich vážit. Vždycky když se tu někdo po něm vozí, tak je to Slovák. To je fakt, žádný útočení na vás. Je tu oprávněně chválenej a vy to nemůžete vystát. Když v poslední době vůbec nezklamal a vy ho srovnáváte s tragickým Artetou, kterej je jednoznačně největší slabinou, tak se nejde neozvat.

Já jsem zakomplexovanej, ale zdejší Slováci hned většinou začínaj urážet. :lol:

Áno máš pravdu všetci Slováci čo sú tu sem chodia len preto aby mohli nadávať na Rosického akonáhle sa tu objaví nejaká pochvala. Každý len na to čaká aby mohol riešiť Rosického. Howk. Bodka. Dovi dopi
 
 
-6 #786 Philop25 2013-02-20 12:34
Bohuzial Mary je jeden z "fanusikov", ktorý začal fandiť až keď do týmu prišiel Rosický, netreba ho brať vážne :)
 
 
-2 #787 Mary 2013-02-20 12:37
Cituji jannes:

Áno máš pravdu všetci Slováci čo sú tu sem chodia len preto aby mohli nadávať na Rosického akonáhle sa tu objaví nejaká pochvala. Každý len na to čaká aby mohol riešiť Rosického. Howk. Bodka. Dovi dopi


Proč všichni? Hodně vás ho tu i chválí. Většinou když je tady nějak víc chválenej, tak z toho vznikne tohle. A ani si nemyslim, že by tu byl nějak extra vynášenej do nebes, anglický weby sleduju skoro víc než tenhle, tam je to podobný. Prostě ho chceme do základu, protože záloha je většinou furt stejná a žádná změna ve výkonech, něco by se mělo změnit. Proč furt hraje špatnej Arteta? Cazorla taky zrovna nezáří. Rosa už dlouho nezklamal, ale pořád sedí na lavici. Nehodlám se tu hádat, jenom nechápu, proč je tu od Slováků pomalu víc kritizovanej Rosa, než zbytek sestavy, která není schopna vyhrát pořádnej zápas.
 
 
-1 #788 Mary 2013-02-20 12:43
Cituji Philop25:
Bohuzial Mary je jeden z "fanusikov", ktorý začal fandiť až keď do týmu prišiel Rosický, netreba ho brať vážne :)


Aha. Ty to víš nejlíp, klaune.
 
 
+2 #789 Gunner_Pav 2013-02-20 13:08
Cituji Dadik333:

Na začiatku som hovoril ze prehrame 0-3,0-4
je z toho vysledok 1-3, takže skoro som sa TRAFIL!!! vravel som, že da Podolski gol a aj dal.

Pokud jsi tipoval, ze prohrajeme 0-3, nebo 0-4 a ze da gol Lukas, tak jsi asi ocekaval, ze si da vlastence:) Kdyz uz pises bludy, tak se aspon snaz, at ze sebe nedelas vetsiho troubu, nez jsi
 
 
-3 #790 František 2013-02-20 13:12
Cituji Gunner_Pav:
[quote name="Dadik333"]
Na začiatku som hovoril ze prehrame 0-3,0-4
je z toho vysledok 1-3, takže skoro som sa TRAFIL!!! vravel som, že da Podolski gol a aj dal.

Pokud jsi tipoval, ze prohrajeme 0-3, nebo 0-4 a ze da gol Lukas, tak jsi asi ocekaval, ze si da vlastence:) Kdyz uz pises bludy, tak se aspon snaz, at ze sebe nedelas vetsiho troubu, nez jsi
Bludy tu píšeš akurát ty, ja tam nevidím žiaden blud. Trouba si ty!!!!
Každý normálny vedel, že prehráme, tenkto nie tak bol asi na práškoch.
Dva goly sme im darovali. Derava obrana ako emental, a co z toho ze Bayern nehral nejako extra, na nás to stacilo, a nechcem vediet ako by to dopadlo keby hral Bayern extra dobre, takych 1-5, 1-6
takze sa spamataj
 
 
+11 #791 Patrick 2013-02-20 13:16
2 Dadik333 : přinesl jsi na tento web za 2 dny svého působení skutečně neotřelé výrazy, myšlenky ba dokonce bych řekl že i názory.

Ale myslím, že nebudu jediný, kdo Ti za ně poděkuje a poprosí Tě o pauzu. Klidně na pár let.
 
 
-7 #792 František 2013-02-20 13:20
Cituji Patrick:
2 Dadik333 : přinesl jsi na tento web za 2 dny svého působení skutečně neotřelé výrazy, myšlenky ba dokonce bych řekl že i názory.

Ale myslím, že nebudu jediný, kdo Ti za ně poděkuje a poprosí Tě o pauzu. Klidně na pár let.


Neviem, kedy si sa registroval, ale je to stranka pre fanúšikov Arsenalu a tým som.
Priznávam asi sú dva druhy fanúšikov, tí ktorých srdce je pohladené ked sa Wenger a hráči chvália, aj ked hraju na ho... a potom su tú taký ako ja, ktorý vidia zle veci, nizku mentalitu :lol: zle vysledky a neboja sa to povedat, my nepotrebujeme kopec laikov, delime sa s nazorom.
A mne nebude nikto hovorit, kedy mam prestat, mozete si to precitat a nemusite reagovat!!!!!!!
Existuje demokracia a pluralita nazorov, nezijeme v 15 storoci ale v 21.
Ďakujem
a to ze ste tu dlhsie neznamena ze mate väčšie práva, rovnako ste ludia ako my ostatní, a to ze tu je niekto niekolko rokov neznamena ze je viac
 
 
+2 #793 arsenealfan 2013-02-20 13:42
 
 
+1 #794 jannes 2013-02-20 14:01
Cituji arsenealfan:

toho mi je ľúto asi najviac
 
 
+3 #795 Mikile 2013-02-20 14:19
naše prohra se řeší neuvěřitelným způsobem ve světě. Německé listy se navážejí i do královny! Co to je za hon ? Nic horšího se ve světě nestalo ?
 
 
+1 #796 wortex 2013-02-20 14:28
No to je hnus velebnosti. :-x

http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-tomas-rosicky-hodnoceni-po-zapase-arsenal-bayern-mnichov-1in-/fot_pohary.aspx?c=A130220_124017_fot_pohary_pes
 
 
#797 jannes 2013-02-20 14:35
Cituji wortex:
No to je hnus velebnosti. :-x

http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-tomas-rosicky-hodnoceni-po-zapase-arsenal-bayern-mnichov-1in-/fot_pohary.aspx?c=A130220_124017_fot_pohary_pes

Kto to tu rozprával o tom jak ho chvália britské médiá? :D :D Ako nechcem to ďalej riešiť, ale teraz som sa musel zasmiať na tom jaká tu bola hádka o Rosickom a pritom tuto to je čierne na bielom.. :D
Ale ako som hovoril aj tam to napísali-prišie l v momente keď sme mali tlak a oživil hru akurát, že my sme im zas darovali tretí gól čo nám šupli do otvorenej obrany. Jako dovolím si tvrdiť keby Bayern nedal ten tretí gól tak vyrovnáme
 
 
-5 #798 Mary 2013-02-20 14:38
Cituji jannes:
Cituji wortex:
No to je hnus velebnosti. :-x

http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-tomas-rosicky-hodnoceni-po-zapase-arsenal-bayern-mnichov-1in-/fot_pohary.aspx?c=A130220_124017_fot_pohary_pes

Kto to tu rozprával o tom jak ho chvália britské médiá? :D :D Ako nechcem to ďalej riešiť, ale teraz som sa musel zasmiať na tom jaká tu bola hádka o Rosickom a pritom tuto to je čierne na bielom.. :D
Ale ako som hovoril aj tam to napísali-prišiel v momente keď sme mali tlak a oživil hru akurát, že my sme im zas darovali tretí gól čo nám šupli do otvorenej obrany. Jako dovolím si tvrdiť keby Bayern nedal ten tretí gól tak vyrovnáme


Ty vole. Anglický weby, kde píšou fanoušci. Koho zajímá nějaký hodnocení Daily Mirror? Novináři at si to hodnotěj jak chtěj.
 
 
+1 #799 jannes 2013-02-20 14:41
Cituji Mary:
[quote name="jannes"]
Ty vole. Anglický weby, kde píšou fanoušci. Koho zajímá nějaký hodnocení Daily Mirror? Novináři at si to hodnotěj jak chtěj.

Tak ale možno na tom niečo bude.. :D A goal. com? :D
A hneď mám mínusku :D Ale kto je tu potom jakože zaujatý.. :) A pritom som na neho nenadával len som konštatoval fakt ktorý je :D
 
 
-3 #800 Mary 2013-02-20 14:45
Cituji jannes:
Cituji Mary:
[quote name="jannes"]
Ty vole. Anglický weby, kde píšou fanoušci. Koho zajímá nějaký hodnocení Daily Mirror? Novináři at si to hodnotěj jak chtěj.

Tak ale možno na tom niečo bude.. :D A goal. com? :D
A hneď mám mínusku :D Ale kto je tu potom jakože zaujatý.. :) A pritom som na neho nenadával len som konštatoval fakt ktorý je :D


:D
 
 
#801 jannes 2013-02-20 14:51
Cituji Mary:
Cituji jannes:
Cituji Mary:
[quote name="jannes"]
Ty vole. Anglický weby, kde píšou fanoušci. Koho zajímá nějaký hodnocení Daily Mirror? Novináři at si to hodnotěj jak chtěj.

Tak ale možno na tom niečo bude.. :D A goal. com? :D
A hneď mám mínusku :D Ale kto je tu potom jakože zaujatý.. :) A pritom som na neho nenadával len som konštatoval fakt ktorý je :D


:D

Podľa mňa nám ich dáva Dadik333 :D
 
 
+4 #802 Donnie 2013-02-20 15:08
2Dadik333:

Je fuk jak jsi tu dlouho, ale to že za 48 hodin jsi tu nasral víc lidí než je zdrávo, nadáváš jim do dementů nebo, že jsou retardovaný. Kdo nesdílí Tvůj názor, je ovce, zaslepenec a tupec. Tak se uklidni, řekni mamince at Ti udělá kakao a pak si jdi lehnout ;)
 
 
+2 #803 danloop 2013-02-20 15:11
S odstupem co ve mě zůstalo. Když komentátor řekl mužstvo arsenalu nyní musí projevit charakter, po těchto slovech se mi chtělo už zvracet. První poločas jsme vypadali jako když hraje Horní Dolní, marně jsem pátral kde to nefunguje nebo kdo je tam marný a především kdo by mohl zvednout z hráčů nahřišti prapor. Nikoho nešlo najít hodně jsem v těchto chvílích vzpomínal na jména hráčů, v době kdy jsem začal fandit Arsenalu pro jeho způsob hry a odlišnost od zbytku Anglických i jiných týmů v evropě. Jediný kdo vyčníval a snažil se zvednout prapor byl Jack, jenže pořád mu toho ještě dost chybí, je neskutečně šikovný, ale není ještě na roli tahouna vyzrálí, určitě bude.. ale hlavně byl na to sám. Ve druhém poločase zadupali. Lukase jsem viděl po dlouhé době jak pokropeného živou vodou. Střídání Rosy a jeho první založení akce kdy v člověku hrkne co to dělá a ono je to na milimetr přeně mě připomělo jakou hru mám rád. Jack potřebuje pomoc aby byli vidět všichni např Theo je bez tvůrce nic atd
 
 
#804 killerhammer 2013-02-20 15:24
Bayern hral len to čo potreboval.
Neverím, že s takým výkonom by sa dostali tento rok do finále ECL.
Bolo to vidno najmä v druhom polčase, keď výrazne poľavili a mohlo sa im to vypomstiť, lebo dostali náhodný gól a potom nedal Olivier tutovku.
Ale následne zasa zapli a už sme neboli v hre.

Nemyslím, že v odvete máme akúkoľvek šancu.
Bayern môže hrať ešte oveľa lepšie :sad:
 
 
+3 #805 killerhammer 2013-02-20 15:31
Ďalej si myslím, že Wenger svojimi ambicióznymi vyhláseniami typu: "Máme šancu vyhrať ECL" alebo "Máme charakter a kvalitu poraziť každého" a pod., nepomáha teamu.

Chápem, že sa snaží o pozitívnu motiváciu a udržanie nejakej morálky ale výsledok je presne opačný.

Hráči sú stále viacmenej namyslení a nedokážu sa motivovať proti slabším súperom. Stalo sa to v oboch pohároch (Blackburn, Bradford).
Pritom práve toto boli súťaže na ktoré sme reálne mohli pomýšľať, za prispenia určitých okolností (favoriti tiež vypadávali).

PL alebo ECL je aktuálne úplne nad našu kvalitu, formu a silu :sad:

Nemám rad Manciniho, ale on napr. nikdy nemal problém priznať aj pred médiami, že na niečo nemajú.
Takto možno až zámerne hráčov nabudil, napr. minulý rok na stíhačku o titul.

Pozrite sa, čo odpovedal Wenger na otázku o odvete na Bayerne ;-)
Možno sú v tom aj tie peniaze, čo zarobil, že realitu už prestáva racionálne vnímať :-*
 
 
#806 Boby 2013-02-20 15:45
[quote name="Dadik333" ]Caute Gunneri
no tá prehra dosť bolí aj dnes.
Na začiatku som hovoril ze prehrame 0-3,0-4
je z toho vysledok 1-3, takže skoro som sa TRAFIL!!!............

...Ty si na tie "facky" tu,svojimi komentmi sám nadbiehaš...pôs obia dosť neseriózne,pria m krčmovo!!!...od poruješ si-ako môžeš tipovať 0:3/0:4 a zároveň povedať,že Poldi dá góla-už nehrá za Bayern...ak by si tie myšlienky nejak normálne vyskladal,s niektorými by sa možno aj dalo súhlasiť...zati aľ vyznievaš ako "poďme si dať ešte poldeci,a budeme v tom mať jasnejšie"...pr ezentovať sa môžeš,ide o to akým spôsom,a aký kredit získaš...z tohto čo si dal,súhlasím s poslednou vetou-pred nejakou dobou mali súperi a novinári z Arsenalu väčší rešpekt,ako sa hovorí-už na letisku prehrávali 0:3,a tí druhí toľko nerýpali...
 
 
+2 #807 guildenstern 2013-02-20 15:46
Cituji jannes:
Jako dovolím si tvrdiť keby Bayern nedal ten tretí gól tak vyrovnáme


a kdyby nedali ani ty první dva, tak jsme vyhráli, viď ;)
 
 
#808 felippeon 2013-02-20 16:32
Cituji Dadik333:
Cituji Patrick:
2 Dadik333 : přinesl jsi na tento web za 2 dny svého působení skutečně neotřelé výrazy, myšlenky ba dokonce bych řekl že i názory.

Ale myslím, že nebudu jediný, kdo Ti za ně poděkuje a poprosí Tě o pauzu. Klidně na pár let.


Neviem, kedy si sa registroval, ale je to stranka pre fanúšikov Arsenalu a tým som.
...

Ja zase neviem, kedy si sa registroval ty, ale som si isty, ze patrick nefandi a "neadminuje" prvy piatok.. Si si nevybral dobru obet. On ta len upozornuje na spravanie a ja ta mozem aj zanho odkazat na pravidla webu :)Mozno ti potom nebude divne, ked ta znova napomenie.
 
 
#809 jannes 2013-02-20 16:33
Cituji guildenstern:
Cituji jannes:
Jako dovolím si tvrdiť keby Bayern nedal ten tretí gól tak vyrovnáme


a kdyby nedali ani ty první dva, tak jsme vyhráli, viď ;)

To som nepovedal.. ale v LM to môže byť všelijako.. a musíš uznať že sme mali tlak ktorý mal po príchode girouda a rosického vyvrcholiť-žial stal sa pravý opak nedáš dostaneš
 
 
+4 #810 nezbednik 2013-02-20 16:33
@killerhammer:

Jedna vec je, čo hovorí Wenger do médií a druhá, čo hovorí v kabíne. Čo má povedať? Ideme prehrať. Nemáme na to. Tím je slabý.. Toto? Nikde som nezachytil vyjadrenia, že ideme vyhrať LM. Povedalo sa, že šanca je vždy, hoci je LM veľmi veľa kvalitných tímov. Na tom nevidím nič zlé. Ak by včera na tlačovke povedal, že už kašle na to, tak by ho všetci zjedli. V Miláne sme prehrali 4-0 a pri trochu šťastia sme mohli dôjsť do predĺženia. Aj vtedy sme to mali zabaliť? Povedal jasne, že to bude takmer nemožné otočiť, ale pokúsia sa. To predsa od nich chceme, nie? Aby bojovali do poslednej minúty. A Ty tu teraz budeš kritizovať, že si dovolí o to sa pokúsiť.

Inak nemyslím, že našim problém je podcenenie, skôr naopak - absolútna strata sebadôvery a istoty.
 
 
+2 #811 felippeon 2013-02-20 16:41
Cituji nezbednik:
@killerhammer:

Jedna vec je, čo hovorí Wenger do médií a druhá, čo hovorí v kabíne. Čo má povedať?...

Inak nemyslím, že našim problém je podcenenie, skôr naopak - absolútna strata sebadôvery a istoty.

Nezbednik, s tebou sa neda nesuhlasit. Kazdy tvoj komentar mi hovori z duse... (nie len pod tymto clankom; uz dlhodobo ta citam s radostou - takych tu v sucasnosti vela nie je)
 
 
#812 bluefish 2013-02-20 16:42
Cituji Mary:
[quote name="bluefish"] ]vždyť je to pravda
 
 
#813 Patrick 2013-02-20 16:51
Cituji Dadik333:
Cituji Patrick:
2 Dadik333 : přinesl jsi na tento web za 2 dny svého působení skutečně neotřelé výrazy, myšlenky ba dokonce bych řekl že i názory.

Ale myslím, že nebudu jediný, kdo Ti za ně poděkuje a poprosí Tě o pauzu. Klidně na pár let.


Neviem, kedy si sa registroval, ale je to stranka pre fanúšikov Arsenalu a tým som.
Priznávam asi sú dva druhy fanúšikov, tí ktorých srdce je pohladené ked sa Wenger a hráči chvália, aj ked hraju na ho... a potom su tú taký ako ja, ktorý vidia zle veci, nizku mentalitu :lol: zle vysledky a neboja sa to povedat, my nepotrebujeme kopec laikov, delime sa s nazorom.
A mne nebude nikto hovorit, kedy mam prestat, mozete si to precitat a nemusite reagovat!!!!!!!
Existuje demokracia a pluralita nazorov, nezijeme v 15 storoci ale v 21.
Ďakujem
a to ze ste tu dlhsie neznamena ze mate väčšie práva, rovnako ste ludia ako my ostatní, a to ze tu je niekto niekolko rokov neznamena ze je viac


2 Dadik333 : tak dobře, říká se, že chytrému napověz, ale ty budeš asi ten druhý případ.

Takže ještě jednou a srozumitelně. Koriguj své vyjadřování v souladu s pravidly, upozornil tě na to již filippeon. Já jen dodám, že toto je soukromý web, má svá pravidla, zde není hyde park. Demokracie je fajn, ale pochybuji že o ní něco víš, když si ji bereš do úst v této příležitosti.

Tedy znovu Tě slušně žádám zmírni se a zohledňuj občas i názory ostatních na sebe.
 
 
+2 #814 nezbednik 2013-02-21 00:37
Cituji Dadik333:
Mám otázku administrátori.
viem sa správať slušne, neviem, čím som pobúril vás, ja som nezačal s nadávkami, ani s osočovaním a ponižovaním, len som povedal vždy svoj názor.

#776 Dadik333 2013-02-20 11:22
...Prečo hral Ramsey - idiot...?
#813 Dadik333 2013-02-20 14:55
nadávaš jannes-ovi, že je retardovaný, pričom z jeho strany nepadla žiadna nadávka.

Btw. toto je stránka Supporters clubu Arsenalu FC, ktorá má isté pravidlá. Demokracia s týmto nemá nič spoločné. Ak doštuduješ niečo z filozofie, potom pochopíš. Len toľko som chcel. Budem určite rád, ak tu budeš prezentovať svoj názor, len sa nehraj na majstra sveta. ;-)
 

Nemáte oprávnění přidat komentář, zaregistrujte se.