Manchester City v Arsenal

Příležitost: 37. kolo Premier League

Mí­sto: Etihad Stadium

Rozhodčí­: Anthony Taylor


Jako první si dovolím pogratulovat Leicesteru k jejich historicky prvnímu titulu. I když jsem už několik týdnů zpátky Liškám věřil a favorizoval je, tak jsem rád, že to dotáhli do konce a nevybuchli. Hráči Arsenalu se zase můžou poplácat po ramenou, že dvakrát porazili mistra. 

Teď už k nadcházejícímu utkání. City v posledním ligovém kole zkolabovali. I když jak se to veme. Nasadili rotovanou sestavu a vymstilo se to. Pellegrini už po několikáté ukázal, která soutěž má u něj maximální prioritu. City se ve středu utká v odvetě semifinále Ligy mistrů s Realem Madrid. Tím pádem budou mít méně sil a Arsenal z toho může těžit. 

Motivaci budou mít oba týmy velikou. City může mít v případě ztráty velké potíže udržet se v TOP 4. To samozřejmě platí i pro Kanonýry. Arsenal může ale pomýšlet i na 2. příčku v případě zisku 6 bodů a zkolabování Kohoutů. Na oba týmy dotírá Manchester United. Reds mají zápas k dobru a i když nemají nejlehčí los (Norwich, West Ham, Bournemouth) budou bojovat až do konce. Proti Leicesteru City předvedli velmi slušný výkon a poslali svým soupeřům varování – boj o TOP 4 ještě neskončil. 

COYG.

Předpokládaná sestava: Čech – Monreal, Koscielny, Gabriel, Bellerín – Elneny, Ramsey – Iwobi, Özil, Alexis – Welbeck. 


Představení soupeře:

Celý název: Manchester City Football Club

Založen: 1880

Manažer: Manuel Pellegrini


Předcházející zápasy

18. 1. 2015 Manchester City 0:2 Arsenal FC (24. Cazorla(pen), 67. Giroud)

21. 12. 2015 Arsenal FC 2:1 Manchester City (33. Walcott, 45+1. Giroud – 82. Touré)


Forma (celková | ligová )

Arsenal: 2-3-0 | 2-3-0

Man City: 3-2-0 | 4-1-0


Fakta o zápase

 Arsenal se City neprohrál už pět zápasů v řadě. Poslední poražka byla zaznamenáná 14. 12. 2013 na Etihad Stadium. Man City tehdy zvítězilo 6:3. 

 Arsenal drží sedmi zápasovou sérii bez porážky. Man City neprohralo 8krát v řadě. 

 Sázkové kanceláře favorizují Man City v kurzu 2,10.


Marodka*

Arsenal: Mertesacker, Oxlade-Chamberlain

Man City: Silva,  Zabaleta, Kompany, Kolarov

?…………………….hráč má šanci nastoupit. 

!……………………..hráč nemůže nastoupit kvůli karetnímu trestu.

*….. stav bude průběžně aktualizován. 

 

Komentáře

  1. LeLe (karma: 0) #1

    paneboze ako by som sa tesil keby pepko s tymi ropakmi nehral LM 😆 podme im nakopat prdel…a nech si hraju europsku ligu …a vobes si nemyslim ze by shity nejak dominovali bud. sezonu…skor sa tam treba obavat liverpoolu a united…a hlavne sa treba obavat co zas my dokazeme v lete…teda co AW dokaze na trhu prestupovom..od toho sa vsetko bude odvijat…aa myslim ze alexis odide…cize nahrada za neho musi byt poriadna

  2. zajo69 (karma: 0) #1

    Chcem sa vrátiť k môjmu príspevku kde pochybujem nad výsledkom 0:0.Neviem čo vás vedie k takému optimizmu.Túto sezonu som videl každý zápas Arsenalu v rátane LM a FA cup.Počet inkasovaných golov na súperových ihriskách je alarmujúci.Lester-2goly,Tot-2,ManU-3,Wham-3,Liv-3,Soton-4,Chel-2.A to nepočítam LM kde to tiež nebola žiadna sláva. Zahreb-2,Bay-5,Bar-3.Sám by som si prial aby sme uhrali minimálne bod a udržali sme tretie miesto ale lepšie tímy nám proste robia v obrane hrozné problémy.Posila do obrany je proste nutnosť!!

  3. Gundinho (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“]Alexis not only headed straight down the tunnel without acknowledging Wenger last weekend but left the stadium. #afc

    To nevypadá ale vůbec dobře. Wenger po zápase tvrdil, že o tom vůbec nevěděl, ale pokud Alexis opustil rovnou stadion, tak toho si přece po zápase Wenger musel všimnout ne, když přišel do kabiny a Alexis nikde? Wenger sice dokáže přitáhnout ty nejlepší hráče, ale udržet je, to už je jiná otázka…[/quote]
    Celá tahle zpráva je vycucaná z prstů a úplný nesmysl. Nesmíš věřit všemu, co najdeš na Twitteru. 🙂

  4. duri19 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gundinho“][quote name=“chester“]Alexis not only headed straight down the tunnel without acknowledging Wenger last weekend but left the stadium. #afc

    To nevypadá ale vůbec dobře. Wenger po zápase tvrdil, že o tom vůbec nevěděl, ale pokud Alexis opustil rovnou stadion, tak toho si přece po zápase Wenger musel všimnout ne, když přišel do kabiny a Alexis nikde? Wenger sice dokáže přitáhnout ty nejlepší hráče, ale udržet je, to už je jiná otázka…[/quote]
    Celá tahle zpráva je vycucaná z prstů a úplný nesmysl. Nesmíš věřit všemu, co najdeš na Twitteru. :)[/quote]
    metro je sice bulvar ale tam tiez pisali ze alexisi porozmysla ci vobec predlzi alebo sa poberie prec, ze je z wengera frustrovany, je to sice bulvar ale ako sa hovori bez vetra sa ani listok nepohne

  5. Gundinho (karma: 0) #1

    [quote name=“duri19″][quote name=“Gundinho“][quote name=“chester“]Alexis not only headed straight down the tunnel without acknowledging Wenger last weekend but left the stadium. #afc

    To nevypadá ale vůbec dobře. Wenger po zápase tvrdil, že o tom vůbec nevěděl, ale pokud Alexis opustil rovnou stadion, tak toho si přece po zápase Wenger musel všimnout ne, když přišel do kabiny a Alexis nikde? Wenger sice dokáže přitáhnout ty nejlepší hráče, ale udržet je, to už je jiná otázka…[/quote]
    Celá tahle zpráva je vycucaná z prstů a úplný nesmysl. Nesmíš věřit všemu, co najdeš na Twitteru. :)[/quote]
    metro je sice bulvar ale tam tiez pisali ze alexisi porozmysla ci vobec predlzi alebo sa poberie prec, ze je z wengera frustrovany, je to sice bulvar ale ako sa hovori bez vetra sa ani listok nepohne[/quote]
    Něco takového by si nedovolil říct ani Arshavin a ten měl jinak prořízlou pusu. Sorry, ale tomu fakt nevěřím. :-*

  6. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Oggy“]MC…si ho vycucal z prstu.
    [/quote]

    1. je vseobecne zname ze minimalne 50% (210mil.) platil naklady stat (infrastrukturu). Dohladaj si, prve 3 linky googlu to tvrdia.

    2. vravel to minimalne 2x AW ked odpovedal na otazky o nasom stadione

    3. o tych ostatnych 50% mam velku obavu, ze to bol klasicky dotacny ojeb. Uz iba to za co si posedel v chladku ich prezident U. Hoeness vela napoveda.

    4. bolo to postavene k MS’06, to hovori za vsetko

    5. uloha 1860 Munchen (50% vlastnik) je maximalne podozriva, v 2006 zrazu FCB kupil 50% stadiona za 11 mil!!! (tolko stal napr. Gabriel)

    AW asi vie co rozprava, nech je aky je, ale nikdy nezhadzuje supera nekorektnymi tvrdeniami…

    A ta Rummenigeho PR sprava je tiez klasicka polopravda. Je verejne zname ze minimalne 50/50 to bola investicia stat/bayern + 1860 munchen, skor ten pomer bol asi blizsie k Wengerovmu tvrdeniu ako Rummeniggeho.

  7. Oggy (karma: 0) #1

    mc1897: Pojdme si to shrnout od zacatku. „Rozdelme role a precteme repliky.“
    Mlady muz, říkejme mu McCoy, vchazi do salonu raznym krokem. Na prvni pohled to je drsnak s dlouhymi blondatymi vlasami a s kolty proklate nizko u pasu. Miri si to hned k baru a po prvnim frtanovi whiskey poklada na bar svůj pozlaceny colt. Objedna si dalšího frťana a jen tak mimo rec utrousi poznamku ,ze za před nim lezici zbran zaplatil jen jeden stribrnak. Barmanovi se to samozrejme nezda a naleha na mladika, aby mu řekl vic. Tuto historku vsak vyschlechl i na baru prisedici mistni vandrak, zarostly, neoholeny muz, obleceny v rozthranem kabate a prezvykujici levny doutnik. Tento vandrak si pritahne zidlicku bliz a v misi se do debaty s tim, ze by taky jako rad vedel, jak to mladik udelal, ze mu to proste neveri, ze by mu to někdo dobrovolne prodal za jeden stribrnak. McCoy se v reakci na tuto poznámku pousmeje a vytahne z kapsy uhledne zalepenou obalku a zacne tim vandrákovi mavat před obličejem

  8. Oggy (karma: 0) #1

    . McCoy pak poklada obalku na stul a preciznim pohybem ji pomalu otevira, vytahuje tri papiry a cte prvni nahlas: „Muz znamy pod jmenem Monty Clinton McCoy“, při této větě posunkem dava najevo, ze se jedna o nej, „koupil v Nevade u Anthonyho Wilsona v North Hill pozlacený colt za 42 stribrnaku“. McCoy bez jakéhokoliv váhání přechází přímo k druhému zažloutlému papíru a pokračuje: „ Na vedomost se dava, ze stat Nevada v ramci zvyseni bezpecnosti prispiva každému obcanovi na zbran polovinou ceny“ v tomto bode se blondak zastavi a sibalsky zamrka zaroven na vandráka i na barmana: „pocitejte se mnou, colt stal 84 stribrnaku, pulku jsem dostal od státu a tady“ ukazuje na treti papir „se pravi, ze jsem si na zbylých 41 stribrnaku vzal půjčku u jednookýho Joea.“.Vandrak vypada, ze by chtěl Montymu něco rict, ale ten ho predbezne a vysvětluje dal: „Jestli vam to takhle nestaci, tak i John Smith dvakrát rikal, ze me to stalo jen stribrnak.“

  9. Oggy (karma: 0) #1

    V tomto bode se i barman zacina tvarit podezirave, to však McCoye neodradi a chrli na sve dva posluchace další dukaz: „jednooky Joe vyrabi nelegalne whiskey, takze tu půjčku vlastne nemusim vracet.“ Barman i vandrak se tvari nechapave. „Však rikam, ze jsem to koupil během platnosti Nevadskeho zákona.“ Stále nic. „Nezapomínejte na mou ženu, od které jsem koupil půlku toho coltu za půl stribrnaku“. V tomto bode se barman s vandrakem divaji v nemem uzasu na McCoye. Nikdo nic nerika, jen vandrak bere do leve ruky klobouk a doprave sklenici se zbytkem whiskey. Dopiji a podava barmanovi usmudlany pul stribrnak. Pomalu se zveda a vydava se k vychodu. V puli cesty se však zastavi, něco mu neda a pta se mladika, tak byl ten colt za jeden stribrnak ci ne?

    Poznámka: Podobnost s realitou je jen náhodná.

  10. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“Oggy“]MC…si ho vycucal z prstu.
    [/quote]

    1. je vseobecne zname ze minimalne 50% (210mil.) platil naklady stat (infrastrukturu). Dohladaj si, prve 3 linky googlu to tvrdia.
    [/quote]
    Posledne fakty na tuto temu a uz koncim:
    Emirates (2006)
    velkost: 60.000
    cena: 570.000.000 EUR (realne priznany a overitelny fakt)

    Allianz Arena (2005)
    velkost: 75.000
    cena: 369.000.000 EUR podla Karla.H. Rummeniggeho zaplateny cely z privatnych zdrojov.
    No iste 😀 , pekna rozpravka pre Oggyho….

    Aj so statnou dotaciou 210.000.000, ktoru Karl-Heinz taktne nespomiona, a ktoru keby sme dostali my tak sme vysmiati ako slniecko na rukavicke a mame splateny stadion niekedy v 2009, je to stale strasne malo, na to ze je to ovela vacsi projekt ako Emirates.

    Pozn.: beriem kurz libra/EUR = 0,679 z roku 2005.

  11. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ludvajz“]mc1897: můžeš mi poslat odkaz, kde se píše, že dostali takovou finanční injekci? nikde to nemůžu najít[/quote]
    daj si do googlu „allianz arena 210 million“ a vypluje ti to mraky linkov.

    Namatkou tu:[url]https://books.google.sk/books?id=t2YOzxOBo5sC&pg=PA110&lpg=PA110&dq=allianz+arena+210+million&source=bl&ots=3d3dM6MCz0&sig=mrN4KeJ7vaDaieEbHKkn2xTaBHg&hl=sk&sa=X&ved=0ahUKEwiinv2c9snMAhVDVhQKHfZIAb4Q6AEISDAF#v=onepage&q=allianz%20arena%20210%20million&f=false[/url]

    Finta je v tom, ze pan Rummenigge a jeho PR sprava hovori, ze si privatne zaplatili LEN stadion (o 1/4 vacsi stadion za cenu 369 mega voci nasim 570, hahaha), ale ako vsetci vieme ze pri kazdej stavbe su nevyhnutne investicie do potrebnej infrastuktury, a tie znasal cele stat (resp. mesto) v ramci projektu MS2006. Dokonca k tomu mali aj referendum v Mnichove

  12. Oggy (karma: 0) #1

    mc: ty jsi naprosto neschopen pochopit jednoduchou analogii. Ja se tady bavim o necem jinem nez ty popisujes. ty mylne uvedes ze stadion stal € a pak se ohanis tim jakou mas pravdu, ze stal 210 mil €. Ale vzdyt to ja nepopiram. Kdyby jsi napsal: „sorry chlapy spletl jsem se, nestal 1€, stal tolik a tolik, zaroven vsak Bayern na nej dostal tolik a tolik dotaci“, tak nereknu ani popel. 😉

  13. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Oggy“]mc: ty jsi naprosto neschopen pochopit jednoduchou analogii. Ja se tady bavim o necem jinem nez ty popisujes. ty mylne uvedes ze stadion stal € a pak se ohanis tim jakou mas pravdu, ze stal 210 mil €. Ale vzdyt to ja nepopiram. Kdyby jsi napsal: „sorry chlapy spletl jsem se, nestal 1€, stal tolik a tolik, zaroven vsak Bayern na nej dostal tolik a tolik dotaci“, tak nereknu ani popel. ;-)[/quote]
    koncim s tebou, ja pisem fakty a ty vypisujes nezmyselne pribehy cez tri prispevky, navyse nie si schopny pochopit zakladne veci ohladom akehokolvek financovania, ako vidno z tohto prispevku.

    som ochotny sa bavit na tuto temu iba s ludvajzom, ak bude chciet.

  14. Oggy (karma: 0) #1

    mc1897: Jake fakty doprdele, napsal si jedno a euro a to si nepodlozil (pribeh o tom jak se z pujcenych 346 mil € stalo jedno €). To je jediny fakt! A aby jsi to cele prekroutil, tak jeste prijdes s tim, ze ja nechapu financovani! To je absolutni vrchol jakehokoliv projevu ješitnosti, ignorance a neschopnosti vest diskuzi. To je tebou vedeny monolog o tom, co ty chces sdelit verejnosti. Ty mas nazor a je jedno jakkoliv vzdaleny od pravdy je, ty si stale stojis za svym, neschopen akceptovat rozlisny nazor. Tve diskuzni prostredky jsou ucelovost, prekrucovani a odbihani od predmetu. Gratuluji mc, vyhráls hlavní cenu Růžového Zemana.

  15. Oggy (karma: 0) #1

    Fakty jsou následující:
    Bayern si půjčil 346mil € na stavbu stadionu.
    [list][*]http://www.espnfc.com/bayern-munich/story/2154436/bayern-munich-pay-off-stadium-debt-almost-16-years-early[/list]
    Bavorsko a Mnichov vystavěli infrastrukturu v hodnotě 210 mil € (například metro)
    viz tvůj odkaz z google books.
    Zbytek jsou tvé domněnky.

  16. mc1897 (karma: 0) #1

    Oggy: vies co ? mam dobru naladu, idem k tomu pristupit pozitivne, bez urazok – na rozdiel od teba. Napisal som pomerne obsiahlu vetu o bezprecedentnej podpore Bayernu lokalnymi instituciami, obcanmi Bavorska a statom. Napisal som do uvodzoviek ze dostali stadion „za euro“, nikde som nenapisal ze stadion stal Bayern 1 euro, to je samozrejme nezmysel.

    Vyznam toho celeho prispevku bol ze dostavaju podporu ako nikto. Taku statnu dotaciu do sukromneho klubu ako dostali oni (210 milionov EUR) pravdepodobne nedostal ziaden iny futbalovy klub na svete.

    Dal som si tu namahu, ze som Tebe aj ostatnym pozhanal info o financovani Allianz a Emirates, a z porovnania vychadza, ze Rummenigge keca. Ty si snad myslis ze upravy v infrastrukture (metro, cesty, krizovatky, pravdepodobne pozemky) pri stavbe Emirates za nas zatiahlo mesto Londyn ? To je sucast ceny stavby a ako pisem ide ak nie o najvacsiu, tak min. o jednu za najvacsich dotacii sukromnemu futbalovemu klubu na svete.

  17. mc1897 (karma: 0) #1

    Oggy: este jedna poznamka, lebo mam pocit ze sa Ti zda 210 melonova investicia tak nejako samozrejma.

    Tu mas clanok, z ktoreho je vidno, ze Sejk Mansour investoval z vlastneho vrecka do Man City za 2008 – 2012 dokopy 560 milionov libier (cca 690 mil EUR). City su povazovani za ropakov, nekorektne financovanych futbalkazov, ale Bayern so svojou bezprecendentnou supou 210 melonov z verejnych(!) zdrojov, tam je to perfektne fungujuci klub. Toto mal zrejme na mysli AW ked komentoval financovanie ich stadiona.

    [url]http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-city/9255702/Manchester-Citys-930-million-spending-spree-to-turn-club-into-Premier-League-title-contenders.html[/url]

    A opakujem: nemam nic proti Bayernu, paci sa mi ako robia fotbal, ale prosim neporovnavat ich len tak od brucha s hocikym po financnej stranke.

  18. Oggy (karma: 0) #1

    mc: Omlouvám se, nechal jsem se trochu unest, avšak todle prostě není poprvé co jsi „to“ udělal. Stále si takhle účelově pomáháš v tom aby tvůj argument líp zněl.
    Ja chapu tvuj duvod proc jsi to uvedl. A souhlasím s tebou, že Bayern je v porovnání s Arsenalem více podporován ze strány státu. Ale i přesto se nemůžeš dopustit napsání takového účelového údaje, který působí, že Bayern díky podpoře státu dostal stadion „téměř zadarmo“.
    Ze me se zda 210 mil jako samozrejma investice? Nic takoveho jsem vubec nerekl a ani nenaznacil! Me prijde, ze tobe [u]suma 346 mil € přijde jako temer zadarmo[/u]. 😉
    Takze nakonec te prosim, aby sis daval pozor na ucelovost svych cisel a statistik.
    EDIT: On to vlastně není jen účelný údaj, ale i nepravdivý/lživý.

  19. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Oggy“]
    EDIT: On to vlastně není jen účelný údaj, ale i nepravdivý/lživý.[/quote]
    Este raz summary:
    1. Ja som napisal z brucha v ramci vacsieho kontextu – a opakujem [b]v uvodzovkach[/b], co v normalnych kruhoch znamena hyperbolu, ze dostali stadion „za euro“, lebo to tak povedal ohendy AW
    2. ty si napisal, citujuc Kalleho, ze Bayern si financoval [b]cely[/b] stadion sam z 346 ME uveru (co je mimochodom polovicna nasa cena za mensi v rovnakom case postaveny Emirates).

    Pravda je taka, ze dostali cca 40% stadionu za euro.

    Zaver: myslim, ze moj prispevok hlavne preto, ze formulacia „za euro“ nebola podstatou prispevku, ale len doplnala vseobecny kontext toho prispevku, na rozdiel od tvojho (kompletne zavadzajuceho) v ziadnom pripade neklamal. Neklamal preto, lebo [b]podstata prispevku bola masivna podpora FCB zo strany statu, co sa potvrdilo a co si sam aj uznal.[/b]

    COYG!

    1:2 (Bellerin, Welbeck)

  20. Oggy (karma: 0) #1

    Máš to pomýlené, Wenger nemluvil o „stadium“, ale o „ground“. + To nebyla zrejma „hyperbola“. Kdyby byla tak by se Ludvajz nemusel ptat, z jakeho zdroje to mas.

    Ja nemluvim o FCB, ja apeluji na tvou schopnost argumentovat. Citaci Rummenigeho jsem te upozornil, ze pouzivas ucelovy [b]zavadejici[/b] argument.
    Mimochodem, kontext textu delaji vhodne pouzita fakta. Fakta ktery mi se tak rad ohanis a kterymi jsi se mi v predchozich prispevcich snazil predlozit svuj nazor. Avšak používání „faktů“ má svá pravidla. Považuje se za nekorektní používání údajů, či interpretování informací způsobem, kterým může být informace pochopena publikem ve smyslu, který podporuje autorův argument, ale přitom při bližším pochopení souvislostí informace vypovídá o jiném skutečném stavu. Což je přesně situace, která nastala a které se neustále dopouštíš. [b]Takže na tebe opět apeluji, aby sis dával na tento problém pozor.[/b]

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.