Gazidis se omlouvá fanouškům po úterní prohře


Generální ředitel Arsenalu Ivan Gazidis se po porážce s Bradfordem omlouvá všem příznivcům Arsenalu.

Omluva byla pronesena při setkání Gazidise se skupinou fanoušků ve středu v noci, schůze bylo naplánovaná ještě před šokující porážkou s týmem ze 4. ligy.

„Upřímně jsem už unavený dostavením se sem a předáním stejné zprávy,“ řekl Gazidis. „Úterní noc nebyla moc dobrá a všechny nás to naštvalo a znepokojilo.“

„Chtěl bych se omluvit všem fanouškům a zejména těm, kteří přijeli podpořit tým. Jako vždy projevili neuvěřitelnou podporu a zasloužili si více.“

„Je to něco na čem budeme pracovat, aby tomu bylo jinak. My všichni tady pracujeme a zoufale se snažíme dosáhnout úspěchů a trofejí, které všichni chceme.“

Fanoušky často kritizovány manažer Arsene Wenger by měl dostat peníze k útratě během zimního přestupového období.

„Klub má spoustu peněz,“ vyjádřil se mluvčí AST (anglický fanklub).“ Tuhle informaci nám pověděl Ivan a finanční ředitel během večera.“

Ale Gazidis tvrdí, že Arsenal si nechce koupit cestu k úspěchům a myslí si, že fanoušci jsou na tom stejně.

V rozsáhlém interview s lednového vydání Four Four Two časopisu, výkonný ředitel Gunners trval na tom, že soběstačný obchodní model klubu se z dlouhodobého hlediska vyplatí.

„Pokud si uděláte analýzu výkonu oproti výdajům za posledních 15 let. Arsenal je klubem, který každým rokem svými výkony překonal své výdaje,“ pověděl Gazidis.

„To se nestane náhodou, stane se to, protože máme vynikajícího manažera, který dokáže skvěle rozpoznat talent a je velmi zkušený v tom, jak vést tým.“

„Myslím si, že v tomto klubu jsou některé základy, v které naši fanoušci věří, stojíme na vlastních nohách a jsme pyšní na naše úspěchy.“

„Nejsme odkázání na někoho jiného, abychom uspěli. To je model, v který naši příznivci věří, a to z dobrého důvodu.“

/skysports.com/