Arseblog – hlasování o novém mottu klubu, KSE chystá změnu

Jak asi každý ví, motto Arsenalu je: Victorie Concordia Crescit, což znamená Victory Through Harmony (Vítězství Skrze Harmonii).

Nicméně z dokumentů, které se dostaly k redakci Arseblog News, bylo zjištěno, že harmonie je bolestně testována, jelikož KSE plánuje přepracovat klubovou obchodní značku a již zaplatil firmě Brand Python – marketingová poradenská firma z Dallasu – ‚vysokou šestimístnou cifru‘ za to, aby zorganizovali implementaci nového motta, které by mělo být více spojeno s ‚moderním fotbalovým prostředím‘.

Mnozí přemýšleli nad tím, jaké změny v klubu by se mohly dostavit díky stoprocentnímu vlastnictví KSE a nyní se zdá, že žádná tradice jim není posvátná ve snaze maximalizovat potencionální příjmy s odvoláním na potřebu změnit klubové motto tak, aby bylo atraktivní i pro mladší fanoušky, obzvláště v jiných částech světa.

V korespondenci, která unikla na světlo světa, je jasně napsáno, že si je Stan Kroenke vědom historie nynějšího motta, ale navzdory tomu je příznivcem této změny.

Plán KSE na vytvoření nového motta ZDE.

Tento proces již nějakou dobu běží a v rámci testovací skupiny byla některá motta navrhována a zamítnuta, díky čemu se seznam několika desítek návrhů zredukoval na 5 závěrečných, které budou představeny veřejnosti k hlasování.

Jsou to tyto:

1: Always Invincible
2: Great Britain – Great Gunners
3: Victory through Va-Va-Voom
4: The CLub that Arsena Built
5: London’s True Royalty

Mluvčí Arsenal Supporting Trust byl zděšen touto novinkou a řekl: „Toto je další příklad amerikanizace našeho skvělého klubu. Některé věci byly samozřejmě přínosem, jako Jumbotrony nebo větší hotdogy, ale tohle už je krok přes čáru“.

„Jsem si jistý, že fanoušci Arsenalu budou jednotní v nepřízni k tomuto nápadu. Pro jednou je toto něco, na čem se všichni praví fanoušci mohou shodnout a těch, kteří se nepotřebují sami sebe ptát, zda je to Arsenal, co milují, než neúnavný hon za modernou bez pádného důvodu.“

„Vedení klubu jasně vzkážeme, aby jednou pro vždy smetli tento nesmyslný nápad a spíš se zamysleli nad tím, jak by mohli být takto utracené peníze využity na dotaci lístků pro další generaci mladých fanoušků.“

Volba nového motta se očekává na konci sezóny a vítězný slogan bude ohlášen před přátelským zápasem proti další frančíze KSE, Coloradu Rapids, které se odehraje 15. července. Některé fámy dokonce spekulují o tom, že nové motto bude součástí představení nových dresů, které bude vyrábět Adidas, který s klubem uzavřel smlouvu, která nám přinese 60 milionů liber.

S novými dresy pak bude odhalena i široká škála dalšího zboží s klubovým mottem před největším možným počtem fanoušků. Tato řada by měla obsahovat čepice, náramky, trika, obaly na iPhone, nálepky na auta, spoustu nafukovacích předmětů a také hashtag na #newmottonewarsenal.

Arseblog oslovil všechny zúčastněné strany, ale nedostal odpověď ani od KSE a telefonáty a emaily firmě Brand Python zůstaly bez odpovědi navzdory tomu, že jejich kanály na sociálních médiích byly aktivní celý víkend.

Více informací přineseme ihned, jakmile se dozvíme něco dalšího.

/arseblog.com/