Arsenal – Monako

 

Arsenal – Monako

1. zápas osmifinále Champions League

Středa, 25. února 2015, 20.45 hod.

Emirates Stadium:

Hlavní rozhodčí: Pavel Královec

TV Přenos: ČT Sport, STV, TVP 1

 

Arsenal FC:

Posledních 10 zápasů (V-R-P): 8-0-2

Vstřelené a obdržené branky:22:8

Čistá konta: 5

Možná sestava:

Před Injury News:

Arséne Wenger má opětovné problémy se sestavou. Jenže po dlouhé době se začíná jednat o strasti příjemné. Těžko můžeme Arsénovi vidět do hlavy, variant je zajisté několik. Ponechá francouzský kouč stejnou sestavu ze sobotního duelu? Objeví se na hřišti Walcott či Gibbs? Nebo překvapí všechny a od první minuty nastoupí jeden z dvojice Wilshere/Rosický, popřípadě Chamberlain(bude-li přípraven na utkání)?

V bráně je v současné době jedničkou Ospina, stoperská dvojice Koscielny – Mertesacker je osvědčená, Bellerin pravděpodobně nahradí Chamberse, Monreal svojí pozici před Gibbsem uhájí. Coquelin je nyní v podstatě jasná volba, stejně jako Alexis na křídle, Giroud na hrotu útoku či Ozil ve středu zálohy. V záložní řadě nám tak zbývají dvě volná místa, na která si dělá zálusk přibližně šest borců. Kdyby Arsenal hrál venkovní utkání, Cazorla by pravděpodobně vedle Francise nenastoupil, nyní ovšem svoji pozici před Rosickým či nerozehraným Wilsherem uhájí. Zbývá již poslední místo, které bude obsazené jedním z trojice Welbeck, Walcott, Chamerlain. Tady již je na každém, koho si ve své sestavě zvolí, já ovšem očekávám překvapení v podobě Chamberlaina.

 

Základní sestava: Ospina, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Alexis, Ozil, Chamberlain, Giroud

Lavička: Szczesny, Gabriel, Gibbs, Rosický, Wilshere, Walcott, Welbeck

Představení soupeře:

Association Sportive de Monaco Football Club

Ve francouzské nejvyšší soutěži se Monaco po 26 odehraných kolech nachází na 4. pozici s 11 bodovou ztrátou na vedoucí Lyon, ačkoliv má ještě zápas k dobru s Montpellier. Knížecký klub se společně s Lyonem může pyšnit nejlepší obranou v lize(19 obdržených branek), v posledních deseti ligových utkáních dokonce dostal jediný gól! 

Liga Mistrů 

Monaco v uplynulé sezoně Ligue 1 skončilo na druhé pozici, čímž se automaticky kvalifikovalo do základní skupiny Ligy Mistrů. V základni skupině C narazil francouský celek na 
Bayer Leverkusen, Benficu Lisabon a Zenit Petrohrad. Před závěrečným duelem s ruským klubem muselo Monaco minimálně bodovat, aby si prestižní soutěž mohlo zahrát i na jaře. Tenhle úkol však zvládlo na výbornou a díky výhře 2:0 nad Zenitem nejen postoupilo, dokonce však se skóre 4:1 obsadilo první pozici. 

Ve Francii se stejně jako v Anglii hrají dva poháry.

 Coupe de la Ligue 

Samotný pohár sice začal prvním kolem již v srpnu, Monaco však do bojů zasáhlo až těsně před Vánocema a hned v osmifinálovém souboji proti Lyonu. Zápas skončil 1:1 po prodloužení, v penaltovém rozstřelu zvítězilo 5:4 Monaco. Ve čtvrtfinále si pak poradilo s EA Guingamp 2:0. V semifinále však narazilo na Bastii, které podlehlo 6:7 na penalty. Rozhodující penaltu proměnil Sebastian Squillaci. 

Coupe de France 

Ve druhém poháru odstartovaly boje krátce po Novém roce a od úvodního kola se Coupe de France zúčastnil i knížecký klub. V něm si nejprve poradil s Nimes Olympique 2:0, sedmnáct dní poté stejným poměrem zdolal i Evian. Jelikož Monaco zvládlo i osmifinálový duel se Stade Rennes(3:1), Francie se může těšit na čtvrtfinále PSG – Monaco.         

 

Přezdívka: Les Rouges et Blancs

Stadion: Stade Louis II

Kapacita: 18 523

Majitel: Dmitry Rybolovlev

Trenér: Leonardo Jardim

Soutěž: Ligue 1

Pořadí: 4. místo 43 bodů

Nejlepší střelec: Dimitar Berbatov – 7 branek

Nejlepší nahravač: Yannick F. Carrasco – 8 asistencí

Nejvíce odehraných minut: Fabio Henrique Tavares

Poslední zápas: Nice – Monako 0:1 Bernardo Silva

Sestava:

Danijel Subašić, Fabinho, Layvin Kurzawa (34. Almany Touré), Aymen Abdennour, Wallace, João Moutinho, Yannick Ferreira-Carrasco, Geoffrey Kondogbia, Jérémy Toulalan, Dimitar Berbatov (57. Bernardo Silva), Matheus Thiago (75. Anthony Martial)

 

Los Monaca pro tři nadcházející duely:

25. února – Arsenal – venku – Liga Mistrů

28. února – PSG – doma – domácí liga

3. března – PSG – venku – Coupe de France

 

Úspěchy:

Ligová soutěž:

Mistr: 1961, 1963, 1978, 1982, 1988, 1997, 2000 

Francouzský pohár:

Vítěz: 1960, 1963, 1980, 1985, 1991

Francouzský ligový pohár:

Vítěz: 2003

Francouzský superpohár:

Vítěz: 1961,1984,1997,2000

Liga mistrů:

Finalista: 2004

Semifinalista: 1994, 1998

Pohár UEFA

Semifinalista:1997

Pohár vítězů pohárů:

Finalista: 1992

Semifinalista: 1990

 

Představení současného týmu:

Brankáři:

1. Danijel Subasic

16. Maarten Stekelenburg

30. Seydou Sy

40. Marc-Aurele Caillard

Obránci:

2. Fabio Henrique Tavares

3. Layvin Kurzawa

5.Aymen Abdennour

6. Ricardo Carvalho

13. Fortuna Dos Santos Wallace

21. Uwa Echiejile Elderson

24. Andrea Raggi

34. Abdou Diallo

38. Almamy Toure

Záložníci:

7. Nabil Dirar

8. Joao Moutinho

14. Tiemoué Bakayoko

15. Bernard Silva

17. Yannick F. Carrasco

22. Geoffrey Kondogbia       

25. Alain Traore

28. Jerémy Toulalan

29. Dylan Bahamboula

37. Abdou Aziz Thiam

Útočníci:

10. Dimitar Berbatov

12. Matheus Thiago De Carvalho

18. Valere Germain

19. Lacina Traore

23. Anthony Martial

27. Aboubakar Kamara

 

Komentáře

  1. KubaN5 (karma: 0) #1

    [quote name=“Terez“][quote name=“Bangbang“]tak jestli bosák komentující arsenal = štěstí, to si nejsem zrovna jistá – živě si pamatuju jeho „výkon“ spolu s páněm Karochem na zápasu Bayern/Arsenal, kdy se nám vyloženě posmívali – dle mého názoru velmi neprofesionální… navíc bosák už dávno není, co býval. škoda….[/quote]

    Noo pokud mě paměť neklame, tak to byl Karoch s Kozohorským.[/quote]

    Taky se mi to nezdá, protože Bosáček je gooner. 🙂

  2. RadaStohlik (karma: 0) #1

    [quote name=“KubaN5″][quote name=“Terez“][quote name=“Bangbang“]tak jestli bosák komentující arsenal = štěstí, to si nejsem zrovna jistá – živě si pamatuju jeho „výkon“ spolu s páněm Karochem na zápasu Bayern/Arsenal, kdy se nám vyloženě posmívali – dle mého názoru velmi neprofesionální… navíc bosák už dávno není, co býval. škoda….[/quote]

    Noo pokud mě paměť neklame, tak to byl Karoch s Kozohorským.[/quote]

    Taky se mi to nezdá, protože Bosáček je gooner. :)[/quote]

    a jak tak tipuji, tak na 99 procent komentovat on nebude….
    pochybuji, že by ho dali na oba zápasy ligy mistrů když měl Real…

  3. Pulec (karma: 0) #1

    [quote name=“cabe“][quote name=“duri19″]sice OT ale ked uz je ten pondelok tak jeden vtip z dielne Daily Express, ktory tvrdí, že Arséne Wenger chce vyfúknuť Paula Pogbu svojim konkurentom, a preto za neho v lete zaplatí viac než 100 miliónov eur.

    tak sme sa zasmiali, pobavili a hor sa spat do prace :-)[/quote]
    Za jakou cenu bys přivedl do současnýho kádru hráče, kterej by nás měl posílit?[/quote]

    Koupil bych jeste jednoho Alexise, za ty samy prachy… Potom se doziju toho, ze Alexis prihraje Alexisovi na gol. 🙂

  4. SAMIRNASRI (karma: 0) #1

    Na monacu sa mi páči/páčilo toto, prišiel tam človek s peniazmi niečo podobné ako iné kluby nemusím menovať, ale tu získali mladých talentovaných ktorým dali šancu(kurzawa…), skúsených-kvalitných ktorých je vždy treba(Carvalho,Berbatov,toulalan…) a hviezdu ktorá potiahne-pritiahne divákov ako aj iné hviezdy možno(svojho času Falcao..), keby nebol problém u toho Rybovleva(drahý rozvod mám pocit)…kto vie aký by bol další vývoj klubu…ale začiatok sa mi páčil, na záver ešte tam bol skúsený tréner….krása kombinácia

  5. Gundinho (karma: 0) #1

    SAMIRNASRI: Já jsem rád, že ten rozvod to Monaco zase posadil na zem. Už tak nemusím ty ropné magnáty a šejky. Jsem rád za každý celek, kterým jim dokáže vyprášit kožich. Třeba Montpelier, který sotva postoupil už vyhrál ligu a PSG se mohlo klouzat. Letos zase září Lyon, který už dávno není ten bohatý klub, co měl v Ligue 1 monopol.

  6. oggy.svab (karma: 0) #1

    Souhlasím s tím, že Bosák už není, co býval. Už dokonce není ani tak vtipný a navíc často má mezery ve znalostech…. spousta faktických chyb…

    K zápasu

    Jsme favoriti, vyhrajeme…. Monako je jeden z nejslabších soupeřů, co jsme mohli dostat. S naší současnou formou by remíza či prohra byla holý neúspěch. Snad vyhrajeme vzadu s nulou.

  7. RadaStohlik (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“]Souhlasím s tím, že Bosák už není, co býval. Už dokonce není ani tak vtipný a navíc často má mezery ve znalostech…. spousta faktických chyb…

    K zápasu

    Jsme favoriti, vyhrajeme…. Monako je jeden z nejslabších soupeřů, co jsme mohli dostat. S naší současnou formou by remíza či prohra byla holý neúspěch. Snad vyhrajeme vzadu s nulou.[/quote]

    tady si všichni představují Monaco jako papírový sáček, který jen tak odfoukneme…ano, není to Real, Barca, Bayern, ale pořád je to tým co hraje osmifinále Ligy Mistrů a ta kvalita tam u nich prostě bude…..
    co se týče Bosáka, ano, častěji už chybuje, ovšem názor na něho je vždy subjektivní..

  8. oggy.svab (karma: 0) #1

    [quote name=“RadaStohlik“][quote name=“oggy.svab“][/quote]

    tady si všichni… .[/quote]

    Jako věřím, ze nepostup přes Monako si můžeme způsobit jenom my sami špatným výkonem. Vlastně si myslím, že jediný tým z francouzské ligy, který je kvalitnější než my… je PSG (i přesto že v lize tolik neexceluje). V LM bychom měli problém jedině s nimi. Ani Lyonu a dalším bych moc nevěřil v zápase LM s námi. Já měl Bosáka velmi rád, byl jsem i na jeho besedách atd. ….. trochu mě mrzí, že zapadl takhle do průměru. Ale asi to tak je časem u všech, každýho dřív nebo později postihne stereotyp a hlavně opotřebování. Já jenom když vidím třeba ty přenosy SKY Sport a třeba Garry Nevilla ….. doufám, že přenosy a analýzy u nás (alespoň ve studiu) budou jednou na poloviční úrovni. Protože jak jsem nesnášel Nevilla jako hráče MU, tak jsem si ho zamiloval jako experta. Dřív v mých očích vymaštěný imbecil najednou působí jako inteligentní bytost, dokonce má i vysoké IQ.

  9. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“]Vlastně si myslím, že jediný tým z francouzské ligy, který je kvalitnější než my… je PSG[/quote]
    Samozrejme subjektivne: ale som presne opacneho nazoru.

    PSG by sme (s odrenymi usami) dali dole, kvoli ich slabsej brazilskej defenzive > Luiz, Marquinhos, Maxwell + golman..

    To sa fakt viac bojim toho Monaca a ich 2 inkasovanych golov za 12 zapasov vo Francuzsku, a 1 zo 6 zapasov v CL.

  10. RadaStohlik (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“][quote name=“RadaStohlik“][quote name=“oggy.svab“][/quote]

    tady si všichni… .[/quote]

    Jako věřím, ze nepostup přes Monako si můžeme způsobit jenom my sami špatným výkonem. Vlastně si myslím, že jediný tým z francouzské ligy, který je kvalitnější než my… je PSG (i přesto že v lize tolik neexceluje). V LM bychom měli problém jedině s nimi. Ani Lyonu a dalším bych moc nevěřil v zápase LM s námi. Já měl Bosáka velmi rád, byl jsem i na jeho besedách atd. ….. trochu mě mrzí, že zapadl takhle do průměru. Ale asi to tak je časem u všech, každýho dřív nebo později postihne stereotyp a hlavně opotřebování. Já jenom když vidím třeba ty přenosy SKY Sport a třeba Garry Nevilla ….. doufám, že přenosy a analýzy u nás (alespoň ve studiu) budou jednou na poloviční úrovni. Protože jak jsem nesnášel Nevilla jako hráče MU, tak jsem si ho zamiloval jako experta. Dřív v mých očích vymaštěný imbecil najednou působí jako inteligentní bytost, dokonce má i vysoké IQ.[/quote]

    Bosák je pořád třída, ano, možná kvalitativně trochu upadá, ale dle mého si drží úroveň…ale když zítra bude komentovat zápas Vlášek či Kozohorský, tak už z toho budu mít prostě trochu zkažený dojem…Bosák tomu dodává šťávu, třešničku na dortu…

    pamatuješ si na zápas proti Barceloně – 2:1? Co tomu chybělo? Když člověk viděl ten zápas a slyšel komentář Bosáka, mělo to ještě větší kouzlo…

    co se týče analýz…to je zase na jiné povídání dle mého…

  11. avp (karma: 0) #1

    [quote name=“RadaStohlik“]
    pamatuješ si na zápas proti Barceloně – 2:1? Co tomu chybělo? Když člověk viděl ten zápas a slyšel komentář Bosáka, mělo to ještě větší kouzlo…

    co se týče analýz…to je zase na jiné povídání dle mého…[/quote]
    Nicmene anglicky original mi zni v usich dodneska…

    [url]https://www.youtube.com/watch?v=NU4EnS2ziEc[/url]

  12. WoX (karma: 0) #1

    [quote name=“avp“][quote name=“RadaStohlik“]
    pamatuješ si na zápas proti Barceloně – 2:1? Co tomu chybělo? Když člověk viděl ten zápas a slyšel komentář Bosáka, mělo to ještě větší kouzlo…

    co se týče analýz…to je zase na jiné povídání dle mého…[/quote]
    Nicmene anglicky original mi zni v usich dodneska…

    [url]https://www.youtube.com/watch?v=NU4EnS2ziEc[/url][/quote]
    Dream goal…!!! Husina ještě dneska. 8) Nejlepší je ten Pepův výraz 😆

  13. oggy.svab (karma: 0) #1

    „Thomas Vermaelen před týdnem začal po zranění stehenního svalu konečně běhat, radost z chystaného návratu na hřiště mu ale dlouho nevydržela. Belgický obránce a letní posila Barcelony z Arsenalu podle informací El Mundo Deportivo nedokončil dnešní trénink, důvodem bylo další svalové zranění.“

    Co k tomu dodat? Snad jenom to, že máme holý štěstí, že jsme se ho zbavili.

  14. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“]
    Co k tomu dodat? Snad jenom to, že máme holý štěstí, že jsme se ho zbavili.[/quote]
    Ja bych k tomu dodal, ze jeho prodej byl ekonomicky hodne podareny.
    Taky bych dodal, ze se ukazuje, ze to asi nebude o neschopnosti lekarskeho tymu Arsenalu, jako spis o tom, ze pokud hrac prodela zraneni, diky kterym je rok mimo, tak se pak svalova zraneni kupi.
    U nas to byl nejen priklad Thomase, ale taky Rosy, Jacka, Aarona a samozrejme Aboua. Ocividne neni lehke toto odstranit.
    Kazdopadne kdyz si predstavim, kde mohli vsichni jmenovani bt, kdyby se jim zraneni vyhla. Troufnu si ric, ze i trofeji by bylo vice. Staci vzpomenout na vcerejsi vyroci zraneni Eduarda. Z toho mi mrazi jeste ted a taky se z toho nikdy naplno nedostal

  15. oggy.svab (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“oggy.svab“]V[/quote]
    Samozrejme subjektivne: ale som presne opacneho nazoru.

    PSG by sme (s odrenymi usami) dali dole, kvoli ich slabsej brazilskej defenzive > Luiz, Marquinhos, Maxwell + golman..

    To sa fakt viac bojim toho Monaca a ich 2 inkasovanych golov za 12 zapasov vo Francuzsku, a 1 zo 6 zapasov v CL.[/quote]

    PSG dokázalo potrápit Barcelonu v otevřených zápasech. Jim vyhovuje otevřený fotbal …. mají neuvěřitelně silný útok… myslím, že by se nám to stalo osudným. Stačí příklad Ibrahimoviče …. když jsme hráli s nijakým AC, tak jak Kos tak Vermaelen na něj absolutně nestačili a dělal si s nima, co se mu zlíbilo. A to teď hraje za mnohem lepší tým…. který nemá ve francouzské lize o moc horší statistiky, než Monako… a hlavně má lepší vizitku vstřelených gólů i bodů. Monako prostě musíme dát, něco mi říká, že Monako podlehne tíze okamžiku, nemá natolik silný osobnosti, jako třeba PSG, aby náš vyřadili.

  16. oggy.svab (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“oggy.svab“]
    Co k tomu dodat? Snad jenom to, že máme holý štěstí, že jsme se ho zbavili.[/quote]
    Ja bych k tomu dodal, ze jeho prodej byl ekonomicky hodne podareny.
    Taky bych dodal, ze se ukazuje, ze to asi nebude o neschopnosti lekarskeho tymu Arsenalu, jako spis o tom, ze pokud hrac prodela zraneni, diky kterym je rok mimo, tak se pak svalova zraneni kupi.
    U nas to byl nejen priklad Thomase, ale taky Rosy, Jacka, Aarona a samozrejme Aboua. Ocividne neni lehke toto odstranit.
    Kazdopadne kdyz si predstavim, kde mohli vsichni jmenovani bt, kdyby se jim zraneni vyhla. Troufnu si ric, ze i trofeji by bylo vice. [/quote]

    Osobně si myslím, že jsme v sezóně 2007/2008 ztratili titul tím zraněním Eduarda… to byl v mejch očích nejsilnější tým od sezóny 2003/2004… hrozná škoda, že se to tehdy zbořilo jako domeček z karet.

  17. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“]
    Osobně si myslím, že jsme v sezóně 2007/2008 ztratili titul tím zraněním Eduarda… to byl v mejch očích nejsilnější tým od sezóny 2003/2004… hrozná škoda, že se to tehdy zbořilo jako domeček z karet.[/quote]
    To si myslim taky a potvrdi to snad kazdy, kdo PL sleduje. Ten nas tym byl z pohledu predvadene hry snad jeste koukatelnejsi nez Invincibles. Bohuzel se pak strasne rozlozil a od te doby se to s nama trochu tahne, ze obcas kolabujeme v dulezitych okamzicih.
    Verim ale, ze lonsky FA cup a nova generace hracu podporena o nakupy typu Mesuta a Alexise tohle zase zlomi na spravnou stranu

  18. gonzales (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“oggy.svab“]
    Osobně si myslím, že jsme v sezóně 2007/2008 ztratili titul tím zraněním Eduarda… to byl v mejch očích nejsilnější tým od sezóny 2003/2004… hrozná škoda, že se to tehdy zbořilo jako domeček z karet.[/quote]
    To si myslim taky a potvrdi to snad kazdy, kdo PL sleduje. Ten nas tym byl z pohledu predvadene hry snad jeste koukatelnejsi nez Invincibles. Bohuzel se pak strasne rozlozil a od te doby se to s nama trochu tahne, ze obcas kolabujeme v dulezitych okamzicih.
    Verim ale, ze lonsky FA cup a nova generace hracu podporena o nakupy typu Mesuta a Alexise tohle zase zlomi na spravnou stranu[/quote]

    K tomu zranění Eduarda bych ještě přidal zranění Rosy, kterej tehdy předváděl naprostou extratřídu a bohužel tím zraněním přišel nejen o zbytek sezony, ale taky o celou sezonu 2008/2009.

  19. Wilshere_gunner (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“]“Thomas Vermaelen před týdnem začal po zranění stehenního svalu konečně běhat, radost z chystaného návratu na hřiště mu ale dlouho nevydržela. Belgický obránce a letní posila Barcelony z Arsenalu podle informací El Mundo Deportivo nedokončil dnešní trénink, důvodem bylo další svalové zranění.“

    Co k tomu dodat? Snad jenom to, že máme holý štěstí, že jsme se ho zbavili.[/quote]

    Dneska je v zakladu 🙂

  20. Wilshere_gunner (karma: 0) #1

    [quote name=“Wilshere_gunner“][quote name=“oggy.svab“]“Thomas Vermaelen před týdnem začal po zranění stehenního svalu konečně běhat, radost z chystaného návratu na hřiště mu ale dlouho nevydržela. Belgický obránce a letní posila Barcelony z Arsenalu podle informací El Mundo Deportivo nedokončil dnešní trénink, důvodem bylo další svalové zranění.“

    Co k tomu dodat? Snad jenom to, že máme holý štěstí, že jsme se ho zbavili.[/quote]

    Dneska je v zakladu :-)[/quote]
    [quote name=“oggy.svab“]“Thomas Vermaelen před týdnem začal po zranění stehenního svalu konečně běhat, radost z chystaného návratu na hřiště mu ale dlouho nevydržela. Belgický obránce a letní posila Barcelony z Arsenalu podle informací El Mundo Deportivo nedokončil dnešní trénink, důvodem bylo další svalové zranění.“

    Co k tomu dodat? Snad jenom to, že máme holý štěstí, že jsme se ho zbavili.[/quote]

    Dneska je v zakladu 🙂

    No tak neni:-D netusim co jsem to cetl:-/

  21. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“oggy.svab“]Stačí příklad Ibrahimoviče …. [/quote]
    Ano, ale Ibra 2015 nie je Ibra 2012, ma 33 a je to na nom vidiet. Drogbu by sme uz tiez dnes ustrazili 🙂 To iste plati na Maxwella a inych vysluzilcov, nie je nahoda ze su vo Francuzsku.

    Ked pojdes post po poste, zistis ze sme na tom +- rovnako, a lavicku mame o triedu lepsiu.

    Pisem subjektivne z pohladu goonera.

    Vopred dakujem za minusky.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.