Kanonýři cestují po Ásii, pokud máte nějaké infošky, tweety, fotky, odkazy, dávejte to do diskuze, díky!
16.7.2013
Fan Party fun in Hanoi – FOTO.
Tran Quoc Pagoda visit – FOTO.
FOTO Emirates Soccer Clinic.
Kanonýři trénovali v Hanoji, foto ZDE.
Fanoušci v Hanoji vítali nadšeně naše hráče (VIDEO), na tiskovce byl i klubový fotograf. Foto je ZDE.
15.7.2013
Kanonýři hodinu po zápase v Jakartě již seděli ve svém letadle a pod volačkou ARN81E vyrazili ve 18:21 CET směr Hanoj. Let trval necelých 5 hodin a v Hanoji náš tým přistál něco kolem naší půlnoci. Tak snad se kluci na další porci marketingových akcí a na historickou návštěvu Vietnamu dobře vyspali.
Ve Vietnamu je stejné časové pásmo jako v Indonézii
14.7.2013
Fotky z Telkomsel fan party v Jakarta jsou ZDE. Video z této párty a ze druhého dne je TADY.
Fotografie z tréninku v Jakartě ZDE.
13.7.2013
Wojta, Kieran a Jack se účastnili speciální akce NIKE. FOTO.
Naši hráči se představili v Indonézské TV – FOTO.
Den druhý – Foto a popis.
12.7.2013
Naši hráči se podepisují fanouškům po tiskovce FOTO.
FOTO TR7 (by chester).
VIDEO den první. (by NorthGooner)
Další fotky z Jakarty z tiskové konference ZDE a TU.
Kanonýři už nám přistáli v v první destinaci svého výletu po Dálném Východě, teď se už koupou v bazénu a využívají si krásné teplé počasí.
FOTO z příletu je TADY.
Pokud někdo z Vás chytně nějakou informaci o jejich pobytu, podělte se prosím s ostatními. Uvítáme oftky, tweety, prostě cokoliv.
_________________________________________________________________________________
Přiznám se, že mi to nedalo a pokusil jsem se zjistit, čím, odkud, kudy a jak dlouho poletí naše mužstvo na Dálný východ.
Ponořil jsem se do sítě sítí a povedlo se. Když píšu tyto řádky, je letadlo s našimi kluky už za Znojmem, Nitrou, Debrecénem, Clujem a řítí se ve výšce 39.000 ft rychlostí 563 mil tedy 906 km/hodinu směr Černé moře, Turecko a dále cíl Jakarta.
Náš tým letí letadlem Boeing 767-216ER s označením ZS-DJI, společnosti Aeronexus Corporation z JAR a vlastněným bankou Wells Fargo Bank Northwest NA Trustee. Na tuto společnost bylo letadlo registrováno 20-06-11 , ale jinak to není žádný mladík, vyrobeno bylo v Seattle již v roce 1986 pod výrobním číslem 23624 LN:144. Mělo by mít sto sedaček, což je pro tento typ dost neobvyklé. Osazeno je dvěma motroy General Electric GE CF6-80A2.
Naši kluci vyletěli z Lutonu dnes v 15:05 a mají „volačku“ ARN86B (jak nečekané, že?, ale s Arsenalem to nemá nic společného, znamená to Aeronexus a rok výroby). Pod tímto kódem si náš tým můžete najít LIVE třeba na TOMTO vyhledávači.
Sledovat tak LIVE můžete nejen aktuální let, ale i další přesuny po Asii a návrat domů.
Patrick
P.S. už jsou nad mořem, severně od rumunské Constatnta 🙂