Deadline day

Poslední den přestupů je tady. Jak to nakonec dopadne?

15:33 Pokud Arsenal v létě využije odkup na Denise Suareze, Manchester City jako jeho bývalý zaměstnavatel získá 20% z ceny. /Twitter/CityWatch/

15:32 PSG ještě chce získat Mesuta Özila na hostování. /Metro/

15:31 Na druhé straně PSG stačí, aby přišel Acosta. Uvolní to dveře Nkunkuovi. Italské deníky tvrdí, že se tak již přihodilo. /GuillemBalague, DiMarzio/

15:27 Christopher Nkunku stále věří k přesun do Arsenalu. Kluby se však neumí dohodnout, PSG si představuje více jak 20 milionů liber, které by Arsenal nabídl za odkup. /mattspiro/

13:05 Na další posily to nevypadá. Yannick Carrasco sice byl přesunu do Londýna povolný, nabídka k jeho případnému hostování byla až příliš nízká. Ivan Perisič byl minulostí již během středy, kdy Inter Milán ukončil s Arsenalem jednání. Jednání ohledně Christophera Nkunkua pokračují, ale vypadá to velmi nepravděpodobné. /DavidOrnstein/

12:08 Chcete více dodávat?

12:05 Před rokem do Arsenalu přišel PEA, gabonský útočník ve 44 zápasech vstřelil 28 gólů. V Premier League jich vsítil 25 a stal se tak nejrychlejším hráčem klubu, kterému se to podařilo. Stačilo mu jen 37 utkání.

11:00 Je tomu osmadvacet let, kdy do klubu přišel Ian Wright z Crystal Palace.

10:19 Tony Cascarino si není jistý, zda Unai Emery bude chtít v budoucnosti sázet na dvojici Aubameyang, Lacazette. /Talksport/

10:00 Arsenal má našetřeno 200 milionů liber, které by potenciálně mohly být využity na přestupy. /DailyStar/

9:57 Denis Suarez bude oznámený až v pozdějších hodinách. /Skysports/

9:55 Klub během zimy také zjišťoval situaci ohledně Youri Tielemansa. /SkySports/

9:40 Ivan Perisič se působení v Londýně nebrání. Inter však fotbalistu odevzdá čiře v podobě přestupu. /Skysports/

9:38 Během čtvrtka má nastat oznámení příchodu Denise Suareze na hostování. Arsenal se stále ještě nevzdal Yannicka Carrasca, který je však blíže AC Milán. /John Cross‏/

1:03 K tomu, aby ke Gunners dorazil Christopher Nkunku, potřebuje PSG získat Idrissu Gueyeho. Francouzský celek prvně doufal, že právě Nkunku bude hrát roli v přestupu Gueyeho z Evertonu. /ESPN/

0:32 Arsenal velmi tvrdě tlačí na Inter Milán skrz Ivana Perisiče. Rád by ho získal na hostování a také měl opci na koupi. Inter naopak chce přestup či hostování a určitý závazek. Arsenal nabídl, že pokud poté nezíská Perisiče natrvalo, bude platit. Milánský klub ale neustoupil. Méně úsilí Londýn vrhá na Yannicka Carrasca. Příchod Christophera Nkunkua je tak 50:50. /DavidOrnstein/

0:20 Emile Smith Row má v Lipsku slíbený čas na hřišti, k hostování mu zbývá už pouze zdravotní prohlídka. /Independent/

0:08 Mesut Özil během uplynulých hodin odmítl nabídku PSG na hostování. Ve Francii měl nahradit zraněného Neymara, klub mu byl ochotný platit celý plat. Özil tak v průběhu angažmá odmítl nabídky PSG, Bayernu i Barcelony. /Süddeutsche Zeitung, Twitter/

Komentáře

  1. styfler_gunner (karma: 0) #1

    200 mega na prestupy v létě? Pisu si do poznamkoveho bloku abych to do leta nezapomel, co nam tu dailystar naserviroval 😀 skoda ze je to neco jako blesk.
    Ale jelikoz jsme v lete dostali “jen” 70 mega a v zime 0. Tak by to nebylo uplne nerealne pokud se nam podari zbavit nepotrebnych hracu.

  2. Gunner_Pav (karma: 10543) #1

    Za mne je velmi zajimava ta informace, ze v zime muzeme delat jen hostovani a nakupovat muzeme az v lete. At se divam na nase financni zpravy ze vsech moznych uhlu, tak tam rozlusteni nejde najit. Financne na tom nejsme spatne, abychom investice do posil nepokryli. Chapu samozrejme, ze od leta zacnou nabihat nektere nove komercni kontrakty, ale to neni zase takova extremni zmena.
    Vysvetleni ohledne narustu platu taky moc neobstoji, protoze ty musime platit nezavisle na tom, zda jde o loan, nebo trvaly prestup.
    Jedine mozne vysvetleni, ktere mne napada je, ze v lete se budeme snazit zbavit zateze nekterych vysokych platu (Mesut, MkH) a vratit platovou strukturu bliz k dobe pred letem 2017, tj aby i nove prichozi videli, ze nas strop je nekde pod 200k tydne a to jen pro opravdu top hrace. Otazkou ale je, jak uspesni muzeme byt z phledu odchodu Mesuta. Pokud on nebude chtit, nemame moc sanci. Navic okruh zajemcu o nej je diky platu extremne zuzeny. V podstate realne je snad jen PSG a nebo deal, kdy ho castecne vyplatime. Navic kdyz si vezmu, ze bychom v lete byli naraz bez Mesuta a Aarona, tak nahradit takovou kvalitu a zkusenost by, pri dnesnich cenach, stalo tak 150M a my k tomu nutne potrebujeme posilit vzadu i na stranach.

    • styfler_gunner (karma: 0) #1

      Mesut nikam nepujde si myslim, pokud ho vylozene Emery nevystve tim ze bude do konce sezony sedet. Kdyz odmitl Bayern, a ted i PSG kde by mu i zaplatili. Ono dalsi varianta muze byt ze nam fanouskum chtel jen nekdo zavrit hubu do leta tak tu zacla kolovat informace ze budem mit 200 mega. Pak prijde leto a zjistime ze dostanem sotva pulku.

      • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

        Pokud UE nebude tym stavet kolem Mesuta, a zatim to tak rozhodne nevypada, tak je pro nas Mesut zbytecny luxus. Nema smysl mit nejlepe placeneho hrace a nestavet ho do klicovych zapasu. Navic jeho plat je precedentni pro jakehokoliv top hrace, ktery k nam prijde, nebo u nas bude prodluzovat smlouvu. Kdyz budeme mit nejlepe placeneho hrace pod 200k, stezi si muze novy hrac rict o 300k, nebo cekat, ze je dostane. Pokud budeme mit Mesuta na lavicce za 350k, tak si o to ten novy top hrac s klidem rekne taky

          • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

            Mas pravdu, okolni trh to samozrejme ovlivnuje taky a tu platovou spiralu puvodne roztocili jini. My jsme se bohuzel s Mesutem pridali a pak je tezsi argumentovat plat s kymkoliv dalsim, viz pravdepodobne situace s Aaronem

            |
        • styfler_gunner (karma: 0) #1

          Souhlasim s tebou a jsem pro aby mesut dohral sezonu normalne na hristi a aby podaval stabilni vykony, ne na stridacce ci na tribune. A v lete jsme ho prodali nekam do Juve ci PSG, za 40 mega a vsichni by si oddechli. Jenze pokud mesut rekne (jak uz predvedl nekolikrat) ze nikam nepujde ze je v Arsenalu happy, tak s tim asi tezko muzeme neco delat. A prodavat ho za hubicku jen abychom se ho zbavili my neprijde zrovna chytre, kdyz jento jeden z mala hracu co se da zpenezit.

          • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

            Kazdy samozrejme ne, ale pokud budes chtit top hrace, tak si muze rict o blizkou sumu. navic to samozrejme celkove zveda i platovou hladinu ostatnich hracu. Ten kotrakt pro mesuta byl ulet mimo nasi platovou realitu a ted na nej doplacime. nabidka pro nej mela byt kolem 200k, klidne s jednorazovym podpisovym bonusem.
            Kdyby to tak bylo, mohl Aaron podepsat za cca 180k a meli bychom oba a mohli kolem nich a Lacy s Aubou stavet ofenzivu tymu

            |
    • Lubos Lalik (karma: 2) #1

      na náhradu tých dvoch netreba ani polovicnú sumu. Treba si uzrejmit ze Ramsey nie je ziadny top hrac je to hrac, ktory je vsade a vlastne nikde. Pritom ma slabu tvorivost a pri tolkej volnosti co ma, tak ma slabu produktivitu. Skoda, ale je, ze sme ho nepredali, lebo jedine o co mu ide prachy. Ozil bohuzial top hrac uz nie je dlhsie, je tvorivy, dokaze dat hre neskutocnu myslienku, ale to su jedine veci, ktoré ponuka jeho medzi hra a ina pomoc tymu je strasna. Top hraci Hazard, Salah, Eriksen, KdB, Silva daju okrem tohoto aj bojovnost, pohyb, lepsie zahravanie standarnych situacii. Myslim, ze by tymu pomohlo keby sa podarilo Mesuta spenazit ale to vdaka dedictvu Wengera bude tazke, ked nas „top hrac“ dostal tolko ze ani do Ciny nemusi chodit 🙁

      • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

        Aaron neni top hrac a ma spatna cisla v produktivite? Zajimavy nazor, i kdyz ta druha cast neni ani nazor, ale spis nesmysl.
        Co se tyce ceny za jejich nahradu, tak se staci podviat za kolik prestupuji do PL, nebo v ramci i PL i zcela prumerni hraci, jako nedavno Solanke. Pokud chces top hrace, tak se rozhodne pohybujes hodne nad 50M, spis nekde kolem 75M a vys. Specialne pokud chces hrace v idealnim veku, ktery je na vrcholu.

          • Lubos Lalik (karma: 2) #1

            je mozne ze sa uz stalo v podobe Suareza 🙂 a to nie je ani polovica tvojej sumy a este aj tie usetrene peniaze za tu sumu co chcel Welsan na vyplatu.

            |
          • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

            Takze nahradime hrace, ktery mel vloni v PL 7 golu a 10 asistenci hracem, ktery mel v La Lize 2+2. To je opravdu nahrada jak remen.
            Mimochodem letos po pulce sezony je to 2+6 pro Aarona a to presto, ze casto nehraje v zakaldu, oproti 0+0 pro Suareze.
            Kdyby bylo Suarezovi 20, tak bych to bral jako investici do budoucna, ale v 25 by uz mel preci jen byt vyrazne vic viditelny na fotbalove mape

            |
          • Rudi (karma: 45) #1

            Neviem preco by sme memohli dostat za Aarona 50M ked taky nimand ako Diaz ktoremu koncila v lete zmluva isiel zo city do realu za 20M.

            |
      • Martin Chromec (karma: 49) #1

        Když Wenger Özila kupoval, tak si s ním popovídal o tom, jak bude vypadat jeho post v týmu….. Vysvětlil Özilovi jeho vizi a SLÍBIL mu, že tým bude postavěn výhradně na něm a celkově Özilovi nasliboval modré z nebe………
        …… Jedna skutečnost ale zůstává: Mesut je duší týmu….. ať už je to podle vás top hráč nebo ne, tak to nic nemění na tom, že kterýkoli hráč který do týmu přišel měl prostě sedět Özilovi do souhry….. Özil je posledním pilířem Wengerballu v Arsenalu. I když v zápase nejezdí po prdeli, tak je jeho přítomnost poznat. On ani jezdit po prdeli nemá… je to CAM a to znamená, že je to ten typ hráče co maximálně stojí v cestě soupeřově CDM a jen čeká kdy se k němu dostane míč, aby s ním mohl začít kouzlit…… Jenomže Emery na tradiční CAM post nehraje.
        Dále je hovadina srovnávat hráče jako je Hazard(LK), Salah(PK/HÚ), Eriksen(BtB mid), KdB(BtB a nebo netvořivý útočný záložník), Silva(KdB akorát na druhé straně)……. ani jeden není svou pozicí kreativní útočný záložník a to jednoduše proto, protože se v moderním fotbale(formace 4-3-3 nejčastěji) raději hraje CDM typu Pjanič, Fernandinho atd. nebo ve formaci 4-2-3-1 seraději místo CAM hraje CF(podhrotový hráč typu Firmino)……
        … Ale to je ta věc, co mě na fotbale tolik štve v poslední době….. Je tam totiž jen málo osobitých stylů hry a většinou jsou styly některých týmů jen recyklovaný nebokopírovaný Guardiola z dřívějška….. Kdybych měl vyjmenovat, který z elite týmů má svůj osobitý styl nezaměnitelný se stylem jiných týmů, tak je to jenom Juventus, Mcity, Liverpool a Atletico Madrid…. když bych měl brát ještě ty styly co nefungují nebo fungujímíň tak ještě Neapol a Chelsea, ale jinak se jen pragmaticky hraje…. to je dost smutná bilance…
        … V Arsenalu jsem ten osobitý styl za Wengera viděl a teď už se nemůžu dočkat s čím přijde Emery… ale přijde mi líto, že máme od Wengera dar nejlepšího kreativního ofenzivního záložníka na světě, kolem kterého bychom mohli postavit fantastický tým a systém a místo toho radši pragmaticky hrajeme co nám diktujou ostatní a rozehry tvoříme s Xhakou od zadu.
        Přitom by stačilo tak málo… Do sestavy 4-4-2 diamond:
        ==============Leno===============
        ==Bellerín-Sokratis-Mustafi-Kolasinac==
        =======Torreira-Xhaka-*******========
        =============== Özil ===============
        ======== Lacazette-Aubameyang =====
        ***** = Insert new world class box to box midfielder
        …… s touhle sestavou už máme kvalitu potřebnou k tomu vytvořit útočný styl, který můžeme vnucovat našemu soupeři(tak jako to například dělá Mcity) a v naší samotné hře ho porazit…. nehledě na to, že by to byl po dlouhé době konečně pěknej fotbal ze strany Arsenalu, protože bychom už se jen pragmaticky neadaptovali každé utkání na styl soupeře(děláme to i proti týmům jako je třeba Watford nebo Wolverhampton a mě neuvěřitelně sere vidět, ajk se snažíme hrát hru co nám nejde jen proto že vlastní hru nemáme)….. EMERYBALL a ne ADAPTBALL

        • Jakiee (karma: 1558) #1

          Velmi zaujímavý názor. Aj ked s istými vecami nesúhlasím, tak ti davam palec hore.

          A aby som bol aj konkrétny.. áno, Ozil je svojim spôsobom nenahraditeľný ale predsa je nahraditeľný. To, co dokáže hre dať Mesut, nedokáže z nášho tímu nikto, to je fakt. Avšak, čiastočne nesúhlasím s tým, ze nemusí jazdiť. Žiaľ musí. Tu nejde ani tak o fakt, ze od toho tam nie je. Tu ide o to, kam sa celkovo posunul futbal. Dnes už sú metódy, vyspelosť futbalistov a celkové rozdiely ozaj malé. Áno, práve to málo delí dobrých od tých world class, ale v princípe ide o to, že aj súper, ktorý je papierovo slabší ta bojovnosťou a taktikou dokáže uzamknut a vtedy proste treba jazdiť. Ono totiž tie male rozdiely sa prejavujú najmä vo vypätých chvíľach resp vo fáze, ked už máš menej energie. Každopádne, s Mesutom je to veľmi zamotané.. sám už neviem či je to lepšie s ním alebo bez neho.

          • Martin Chromec (karma: 49) #1

            Souhlas…… bojovnost udělá moc….. ale práce se má dělat chytře a ne tvrdě… to jsem spíš myslel… energie v týmu musí být, ale já nečekám, že by Özil na své pozici měl bránit obránci v rozehrávce… co se od něj čeká je tight marking takových hráčů jako je třeba Jorginho a to není nic těžkého a Özil to umí….. ale jak už jsem řekl… ten man-marking pressing co se Emery snaží hrát kamkoli přijde je jeho podpis a Özil mu na tom podpisu dělá kaňku… já bych Arsenal nutil hrát jiným(krapec originálnějším) stylem a v něm je Özil nenahraditelný. Já mám Özila pro jeho herní genialitu rád a nenechám si po něm šlapat….. dislike nedislike
            PS: Byla jedna anketa o tom jestli by měl Özil jít do PSG na hostovačku jako náhrada za zraněného Neymara…. já volil pro ANO protože cítím, že si ho Emery neváží a já ho chci vidět tvořit hru čert vem kde. Skoro mi slza štěstí ukápla když jsem si uvědomil, že by mohl hrát v útoku Di Mária-Özil-Mbappé a na hrotu Cavani…. to by byl nejničivější útok v LM….. a nádherný fotbal.

            |
    • granat (karma: 1772) #1

      je mozne ze tato sezona je tak trochu aj „testovacia“ pre Emeryho. potrebovat si lepsie otukat vsetkych hracov, niektorí nas opustia a asi ziadny hrac by nam aktualne nezarucil ucast v CHL. v lete odide Welbeck Ramsey Lichsteiner(dufam) mozno mustafi, pravdepodobne Elneny mohol by aj Miki ci Xhaka(to len moje nerealne zelania 😀 ) uvidime ako sa uchytia Denis pripadne ak by este niekto prisiel na hostovanie a ak ano stale budu za rozumne peniaze v lete,… uvolnia sa peniaze na platy a ak by sme zainvestovali do kvality tak to moze byt v dalsej sezone zaujimave. hlavne poriadny CB na ktorom treba stavat obranu na niekolko rokov dopredu napadaju ma napriklad De Ligt(19) o ktoreho bude velky boj, Manolas(27) zaujimaví su Tah(22) ci Upamecano (20)

      • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

        Souhlasim, ze zadny hrac sam o sobe ucast v LM nezaruci. Na druhou stranu prichod kvalitniho hrace muze tym hodne zvednout. Staci se podivat na to jaky vliv ma treba Lucas, nebo Sokratis. Navic nakup nejakeho kvalitniho hrace povzbudi tym i psychicky, takze pak to opravdu muze vest k tomu, ze nas tam v podstate dovede.
        Tech odchdodu, jak jsi je popsal, by bylo az moc. Musi tam byt urcita kontinuita.Aaron a Danny jsou asi jisti, osobne bych se nebranil ani Mustafmu, protoze ten mel prilezitosti az az (musi ale prijit kvalitni CB) a pripadne MkH. Nechapu porad ten hate na Xhaku. On s Lucasem funguji jako partneri ve stredu zalohy velmi dobre a toho bych se tedy urcite nezbavoval. Podobne Elneny jako hrac sirsiho kadru neni problem, protoze proste nemuzeme mit 20 top hracu

          • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

            On je taky problem v tom, ze Danny pujde zadarmo, jako Aaron, Lichsteiner taky a za dvojici MkH, Mustafi taky moc netrhneme. Tudiz bychom prisli o dost hracu a neziskali financne skoro nic. Navic jak pises, neni to hra na PC a tak asi k takovemu razantnimu rezu nedojde. Za mne osobne bych si radsi nechal Calluma a prodal Mustafiho a stavel Iwobiho a prodal MkH, takze tito dva se nahradit daji z vlastnich zdroju, ale obavam se, ze specialne u Calluma to vidi UE uplne jinak

            |
          • styfler_gunner (karma: 0) #1

            Proc myslis ze Emery nebude Calluma chtit? Ja souhlasim ze Callum > Mustafi a Iwobi > Micky. Takze ty dva urcite prodat.

            |
          • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

            Poslal ho v lete v podstate hned na hostovacku bez toho aby mu dal sanci. To myslim celkem ukazuje, ze ho v konkurenci Roba, Dinose a dalsich povazoval za nejmene vhodneho. Ale treba se to jeste zmeni a zaujal ho svymi vykony ve Fulhamu. Callum mel ostatne dobre hostovani a v Boro

            |
          • rudyks (karma: 248) #1

            S Calumem máme další otázku a to kam s ním? Přišel k nám jako RB, hrával i CB a teď mu Ranieri dává důvěru na CDM a podle toho, co jsem slyšel, tam hraje celkem dobře. Vůbec by mi nevadil takový hráč na lavici, klidně i jako defenzivnější varianta do středu k Lucasovi. A když nic, tak jako HG a prověřený PL minimálně za 35 M

            |
        • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

          V tom mas jednoznacne pravdu, protoze spousty tech chyb je systemovych. Z toho duvodu jsem vubec nechapal a porad nechapu, proc u tymu zustava SB, protoze podle mne je prave on zodpovedny za defenzivu, ktera se v podstate od lonska vubec neposunula.
          Na druhou stranu, kdyz se podivas na tebou jmenovane a zkusis se zamyslet kolik z nich by hralo v zakladu nektereho z top6 tymu, tak jich nebude moc. Ja vkladam hodne nadeji do Roba a strasne mne stve to jeho zraneni, protoze letos mohl dorust do zakladu, hrat primarne se Sokratisem, nebo Kosem a casem k sobe pridat bud Calluma, nebo Dinose. Ted ale ztrati rok a v tomhle veku to bude tezke dohanet

        • bflmpsvz (karma: 3398) #1

          Nevím, jestli se po sezoně na střdu zálohy nepřesune Chambers náhodou tam. Pokud bychom třeba dobře zainvestovali do CB, Top-class křídlo (pokud teda nebudeme hrát úplně bez křídel, ale tuhle sezonu jsme něco jako křídlo docela používali – akorát tam hrál Mesut, Miki, Iwobi…). Ale za mě by vlastně dost kvalitní náhrada Xhaku byl prostě Chambers. Technicky je dobrý, rozehrávku nemá špatnou, obranně určitě daleko lepší. Kolik gólů padlo z pověstného Xhaka-boomu? Minimum, takže to pro nás nebude představovat zásadní ztrátu. Xhaka sice umí skvělé dlouhé centry dopředu, ale tempo hry, obrana, poziční hra, dynamika – to vše je u něj dost podprůměrné. Kdyby jej někdo chtěl, myslím, že za nějakých 40 mega budeme více než rádi.

      • Jakiee (karma: 1558) #1

        S tým Tahom velmi dobrý postreh. De Ligt je pre nas nereálny, Manolas by bol vynikajúci vzhľadom na vek a skúsenosti. Upamecano, popravde som ho videl asi len dva krát, takže nehodnostim ale Taha som videl viac krát a pôsobí na mna velmi vyspelo. Pritom, ma 22 a akosi je v ústraní a nepise sa velmi o ňom čo by sme mohli využiť.

  3. Radek (karma: 3137) #1

    Také se divím, kdo tam vše až dokázal usednout.

    Henri Lansbury – mluvilo se taky, že je to velký talent. Sice tak neprorazil, ale pravidelně hraje v Championship.
    Ignasi Miquel – neskutečná pozitiva na něj letěly, za „A“ však v mých očích pokaždé selhal. Druhá španělská, první španělská, zas tak zle nedopadl.
    Oguzhan Ozyakup – pár oken zpět se i spekulovalo, že by se k nám nějak i mohl vrátit, v Besitkasi byl chválen. Patří k oporám v Turecku, špatně se také nemá.
    Gilles Sunu – bych i zapomněl na něj, vzpomínám jen pořádně z Fify :-). Na útočníka má žalostné statistiky v kariéře.

    Spíš furt si pokládám tak nějak otázku, že v akademii nedokážem pořádné obránce vypiplat, aby se uchytili.

    • Gunner_Pav (karma: 10543) #1

      Mne prave nejvic prekvapilo, jak jsem zapomnel na Ignasiho, protoze ten mi zmizel z dohledu kompletne.Henriho a Ozyakupa jsem celkem sledoval. Gilese jsem nejak nikdy moc nevnimal, ale Ignasi mi prisel jako nadejny talent na sikovneho CB a nakonec nic.
      Obecne mame problem s CB i hrotaky. Spousty z nich je, ale do A tymu uz se dlouho zadny pravidelne nedostal. Mame tam spis zalozniky, pripadne kridla a v Hectorovi i jednoho beka. Pritom nadeje jako Iggnasi, Kyle, nebo Akpom, Afobe, atd tam byli

      • Jakiee (karma: 1558) #1

        Ignasiho si pamätám len z jedneho momentu.. „.. he maybe cast in brondze but he’s still capable of producing truly golden moment..“ a čuduj sa svete, v tom zapase nastupil aj Yennaris. Hmm trošku nostalgie teda.. hneď som si pozrel to epicke video, kde práve Ignasi „založil“ tú akciu.

        Čo sa týka ďalších „nádejných“.. bol tu Eisfeld (považovaný vo svojej dobe za myslím ďalšieho Gotzeho), Nordtveit, Afobe (v tom som videl noveho Henryho.. škoda),l atď. Ako hovoris, talentov mnoho, ujalo sa fakt málo.

        • NorthGooner (karma: 1017) #1

          Mně třeba nikdy moc Miquel nezaujal, víc jsem si sliboval od Kylea Bartleyho, to je takový správný pořízek. Je to ale asi kluk, pro kterého bude top Champ. Ale taky měl za sebou dost zranění. Henrimu se vždy na hostovačkách dařilo, poté i dost v Nottinghamu. Ve Ville ho bohužel provází zranění, ale je to hráč, který se z akademie propracoval skoro nejvýše. Byl tam i zájem z PL. Stále nezapomenu na jeho branku na WHL po akci Gibba a Jacka. Parádní zápas! Afobe taky vypadal dobře, asi i líp než Chuba, ale pro Afobeho bude Champ taky asi top úroveň, kde může být určitě za hvězdu. Nordveit se sice u nás neprosadil, ale kariéru má slušnou, má dost zápasu za nároďák, kde je oporou a v Bundeslize má slušné jméno. To se moc nedá říct o Eisfeldovi, který, koukám, kroutí už několikátou sezonu v Bochumi. Ozyakup je naopak za vodou. V Besiktasi se prosadil a má pohodu.
          Mě by spíš zajímalo jiné jméno – Gedion Zelalam. Tady 90% lidí slintalo blahem, když mu bylo 16 let a zářil na turné v Asii. Kromě jednoho hostování v Rangers, jsem o něm neslyšel. Snad je stále hráčem naší akademie, kterou už nějakou dobu vůbec nesleduju. Bude jen otázkou času, kdy v tichosti zmizí…

          • bflmpsvz (karma: 3398) #1

            Zelalem byl ještě na hostování ve Venlo, ale tuhle sezonu už jen za naši rezervu, a ani tam moc nehraje, přitom má už 22. Na konci sezony mu končí smlouva, takže podle mě konec. Ne každý prostě ten talent naplní. Každý se rozvíjí jinak, navíc to hrozně moc záleží i na dřině, psychickém nastavení…

            |
  4. NorthGooner (karma: 1017) #1

    No tak vítej, Denisi! Osobně jsem z toho rozpačitý, nevím vlastně ani co čekat. Suareze znám jen z fotek a z různých článků, vím, že byl v Seville a ve Villarrealu, dokonce si i matně pamatuji, že fakt asi byl v té akademii City před lety. V životě jsem ho asi neviděl hrát, někdo říká, že je to křídlo někdo říká, že střeďák. Teď jsem v rozhovoru slyšel, že spíš je to typ Iniesty. Vůbec nevím, nechám se překvapit. Nicméně neočekávám žádné velké terno. Barcelona nám ukázala, jak se dělají obchody a nechala si ho podepsat, i když s ním vůbec nepočítá. Máme tu hráče, který se Barceloně nehodil ale trošku jinak než Alexis. Vtipné je i to video, jak se ho klubový lékař ptá, kdy jsi naposledy hrál zápas a on neuměl odpovědět, tak se ho radši zeptal, kdy naposledy trénoval. To trošku mluví samo za sebe… hodně štěstí, chlapče! Můžeš nás jen překvapit.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.