
Ivan Gazidis, výkonný ředitel Arsenalu, kompletuje svůj tým. Na pozici obchodního ředitele chce angažovat marketingového matadora Toma Foxe, který je znám svými aktivitami především v americké NBA.
Cílem amerického managera bude od srpna posílit značku ARSENAL ve světě. V době, kdy se kluby jako ManU, Chelsea nebo Liverpool silně angažují v propagaci v zahraničí, Arsenal jako jediný z „big four“ nepořádá předsezónní výjezdy týmu za hranice Anglie, vyjma tréninkového kempu v Rakousku nebo sporadických utkání. V této oblasti se očekává od zahraničního ředitele výrazné zlepšení. Klub má v celém světě přes 27 milionů fanoušků a toto číslo ho staví na třetí místo na světě. Třetí je Arsenal, podle Forbesu, i v žebříčku klubů s největší hodnotou, kdy s částkou $ 1,2 miliardy zaostává jen za ManU a Realem.
Tom Fox se může pochlubit dlouholetou praxí ve svém oboru. Už v letech 1993-95 pracoval na postu ředitele sponzoringu NBA, potom zastupoval NBA v Hong Kongu, nebo zastupoval Nike v Asii. Naposledy pracoval jako konsultant Wasserman Media Group.