Gazidis se chce soustředit na značku ARSENAL


Výkonný ředitel Arsenalu se chce soustředit na marketingovou oblast, s cílem větší propagace značky Arsenal.

Gazidis zahájil své angažmá v Arsenalu na začátku tohoto roku a již jeho první kroky si vysloužily pochvalu nejen Arsena Wengera, ale i lidí, kteří nejsou bezprostředně svázáni s klubem. V jednom z rozhovorů Gazidis otevřeně kritizoval předchozí management za neefektivní využití značky Arsenal na trhu.

Jako příklad Gazidis uvádí dvě dříve podepsané sponzorské smlouvy s Nike a s Emirates, které přinášejí do pokladny kanonýrů „jen“ $ 33 mil ročně. Pouze pro porovnání, ManU měl ze smluv s AIG a Nike roční příjem $ 60,8 mil.

Nepochybujeme o spolupráci s Nike a Emirates. Tyto firmy byly základním zdrojem financí, díky kterým jsme mohli vybudovat nový stadion. Peníze od těchto sponzorů stabilizují naše finance.

Přesto si myslím, že jestli chceme v budoucnu rozvíjet hodnotu naší značky, musíme zvolit dlouholetý projekt, který nám zhodnotí značku Arsenal. Myslím, že je vždy možné ještě více propagovat značku Arsenal než dosud, na národní i mezinárodní úrovni. Jestli bude reklama efektivní, tak se prostředky do ní investované rychle vrátí.

Management Arsenalu bude mít možnost přehodnotit smlouvu s leteckou společností Emirates, jejíž logo nese stadion kanonýrů a je i na dresech hráčů, teprve po roce 2014.

/Sportspromedia.com/