Singapur (16. července, 2015) – PUMA představila v přímém přenosu novou sadu venkovních dresů Arsenalu pro nadcházející sezónu 2015/16. Slavnostní odhalení se odehrálo za přítomnosti rozvášněných fanoušků pod okouzlující noční oblohou dalekého Singapuru. Energie vytvořená přítomným publikem za zpěvu tradičních písní Arsenalu poháněla 5 metrů vysoký 3D panel umístěný na jevišti, jenž se díky tomu následně proměňoval v nový venkovní trikot. Po ukončení projekce nastoupila na scénu desítka předních hráčů Arsenalu. Nové dresy fanouškům představili Mikel Arteta, Héctor Bellerín, Olivier Giroud, Santi Cazorla, Mathieu Flamini, Mesut Özil, Petr Čech, Wojciech Szczęsny, Jack Wilshere a Gabriel.
Video z této unikátní akce si můžete prohlédnout zde: http://youtu.be/bZfZbAMibbc
Nový dres má zlatou barvu, která odkazuje na tradiční žluté barvy venkovních dresů Arsenalu, a je doplněn o vzory ve tvaru diamantů umístěné po celé přední a zadní straně trika. Podobně jako domácí dres pro letošní sezónu má i venkovní dres klasické prvky PUMY – síťovanou vložku Form Strip v oblasti ramen a snížený zadní díl. Oblast kolem krku je zvýrazněna lemováním ve tvaru písmene V. Zlaté lemování rukávů a speciální vložka v podpaží dovádí dres k dokonalosti.
Olivier Giroud, hvězdný útočník Arsenalu a hráč PUMY, po odhalení dresů řekl: „Bylo to úžasné. Jsem moc rád, že jsem měl příležitost setkat se s fanoušky ze Singapuru a celé Asie. Je opravdu inspirující vidět, jak vášnivě nás podporují naši zdejší příznivci. Celá akce měla elektrizující atmosféru a byla to pro mě výjimečná zkušenost. Nové venkovní dresy týmu se mi moc líbí. Zlatá barva je nepřehlédnutelná a je spojována se skvělými týmy, jež hrály za Arsenal v minulosti. Těším se, až dresy zítra poprvé oblékneme při večerním utkání proti národnímu týmu Singapuru.“
Mikel Artera, kapitán týmu Arsenal a hráč PUMY, uvedl: „Přijeli jsme do Singapuru v pondělí večer, a od té doby, co jsme přistáli, jsou zdejší fanoušci fantastičtí. Slyšet jejich hlasité skandování a cítit tu úžasnou atmosféru z davu je skvělé a já věřím, že to bude tým motivovat k podání toho nejlepšího výkonu. Moc jsem si tuto jedinečnou událost i možnost předvést nové venkovní dresy užil. Dresy vypadají opravdu dobře, líbí se mi design, který je odlišný od tradiční sady domácích dresů týmu.“
Kampaň PUMA Arsenal pro sezónu 2015/16 nesoucí název Powered By Fans symbolizuje význam fanoušků Arsenalu pro klub i hráče samotné. Fanoušci hrají důležitou roli ve výkonu týmu a tato kampaň znázorňuje jejich energii, která tým tolik motivuje a povzbuzuje.
Fotografie na stažení z této akce najdete ZDE
/PUMA/