Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

LIVE: Manchester United – Arsenal

?? Bernd Leno misses tonight's game with a tight groin.

Back stronger, Bernd ?

— Arsenal (@Arsenal) December 2, 2021

? Presenting the United line-up for #MUNARS…

Let's go, Reds! ?⚪️⚫️#MUFC

— Manchester United (@ManUtd) December 2, 2021

? TEAM NEWS

?? Nuno on the left
?? Elneny in midfield
?? Martinelli starts

Let's go, Gunners! ?#MUNARS pic.twitter.com/fHAhdsdmdI

— Arsenal (@Arsenal) December 2, 2021

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Komentáře

  1. orek (karma: 12719) 2.12.2021, 23:17 #1

    Nevím jestli se smát nebo brečet. Marnej United nám dá 3 góly. Za nás hraje útočník, o kterém anim nevíte že je na hřišti. Není ani schopný dát gól z malého vápna a ještě ke všemu z offsidu.
    Jo pardon hlavně že běhá, že? Už tu nevypisuje prosím ty kraviny, že Auba běhá. Emil nejlepší střelec týmu, to mluví za vše.
    Arteta se ke všemu vyznamená, když pošle do hry útočníka, který kdy hrál vůbec naposledy nemám ani tušení..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. Prezi (karma: 2556) 2.12.2021, 23:17 #1

    Chybama se učíme dnes bych neřekl, že vyhrál lepší, ale šťastnější. Mohla padnout ta Gabiho hlava nebo Auba se konečně trefit a bylo to jinak. Ale jsme v boji o Top 4 skoro v nejlepší pozici. Teď musíme porazit Everton a West ham. Pořád zbývá hodně zápasů. Výlety na Etihad, Old trafford a Anfield máme za sebou.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 12719) 2.12.2021, 23:19 #1

      Gabiho hlava kdyby De Gea nechytil, tak by ji měl stoper..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Prezi (karma: 2556) 2.12.2021, 23:23 #1

        Dost možná by si ji srazil do brány no.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. Leesek (karma: 807) 2.12.2021, 23:19 #1

    Chtěl bych slyšet Artetu, že to bere na sebe a chtěl bych vidět Artetu neopakovat tyhle chyby v základní sestavě (Elneny, Auba) a priposrane taktice a pozdních střídání. Věřím v proces, ale rád bych viděl vyvoj v jeho rozhodování během zapasu. Jsme furt pátí, s dobrým losem. 14b v následujících 6 zápasech bychom uhrát měli.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 12719) 2.12.2021, 23:20 #1

      No zrovna ten tragicky ze středu byl hlavně Partey

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • coolfool (karma: 330) 2.12.2021, 23:25 #1

        Paradoxne ano, podle me Arteta nechtel pri forme Thomase riskovat, ze tam bude mit dva lajdaky nachylny na chyby tak sel na jistotu s posouvacem Elnenym.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Leesek (karma: 807) 3.12.2021, 0:03 #1

          To je výbornej plán:D posrany až na půdu. Viděl jsem létos asi 4x OM a Guendouzi je to co nám chybí. Ok, L1 je slabší liga, ale on se nebál vzít odpovědnost ani za AFC. Držej spratek, ale fotbal hrát umi

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • poli23 (karma: 665) 3.12.2021, 0:19 #1

            Přesně. Matteo letos válí.

            |
      • worisak (karma: 418) 2.12.2021, 23:27 #1

        Partey je úplně z formy, můžeme jen doufat až se vrátí Xhaka že se ten střed trochu zvedne

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rypi (karma: 2302) 2.12.2021, 23:31 #1

          Thomas stejně odjíždí na Afriku, ne? Takže nás možná paradoxně tento turnaj může zbavit jednoho hráče z formy, kt jinak má očividně své jisté

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. dady (karma: 104) 2.12.2021, 23:19 #1

    Mohl by mi zde nějaký Artetuv obhájce vysvětlit ten progres? Děkuji.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • spirki (karma: 1827) 2.12.2021, 23:21 #1

      Jak jsem naštvanej na Artetu, tak rpogres tam je. Takhle organiovaní jsme nebyli ani za Wengera. Myšlenka tam je, styl taky. Bohužel reakce na zápas a prosazování hráčů bez formy to zas tahá celý dolů.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Marek (karma: 41) 2.12.2021, 23:47 #1

        Mě by zajímalo jak víš že je k dispozici zdravý hráč v lepší formě? Když pominu Saku který nehrál kvůli zranění tak na lavce moc alternativ nevidím. Jestli myslíš že by to spasil Lokonga místo Parteye tak to si nemyslím. Nebo na hrotu by to dál Laca dneska 2 góly? Nebo Pepe? Před kterého se dostal i ten nekopa Nketiah?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Prezi (karma: 2556) 2.12.2021, 23:22 #1

      Progres vidim. Budeš se asi smát, ale máme nejmladší hráče, zavázaný smlouvou. Oni se každym zápasem posouvají a jsou zkušenější. Posun je v tom, že už neztrácíme všude venku body už jen s top týmama. Sorry kluci 19-24 na Anfieldu a Etihadu teď ještě nevyhrajou ale jinak to klape a jsme na dobrý cestě. Zas neni náhoda, že jsme 5.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 10732) 2.12.2021, 23:25 #1

      17 střel, loni jsme měli průměr 9 mám dojem, předloni 10 a v Emeryho první sezóně 13, branky ze standartních situací, loni jsme měli průměrná čísla, letos jsme na špičce ligy, 47% našich branek padlo ze standartních situací. Potom herně jsme schopni hrát vysoký presink, což nám loni tak moc nešlo.
      Pokud by jsi chtěl víc poznatků, tak doporučuji chodit sem i jindy, ne jen když se prohraje.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pronger (karma: 2922) 2.12.2021, 23:28 #1

        Kubo k čemu Ti je 17 střel, když za 17 kol máme gól na zápas asi desátý nejhorší útok ligy? Mnozí mají pravdu, Mikel je v koučování během zápasu špatný.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 10732) 2.12.2021, 23:33 #1

          K čemu to je? To je divná otázka na fotbalovém fóru. Pokud nevystřelíš, tak branku nedáš, loni jsme měli velké problémy si ty šance ke střele vůbec vytvořit, letos neproměňujeme, což je špatné a bude se to řešit, ale je to rozhodně posun oproti loňské sezóně, jestli ty to tak nevnímáš, je to tvoje věc.
          Mikel není dokonalý, ale za špatného ho já osobně nepovažuji.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • h3nZZ (karma: 724) 3.12.2021, 0:33 #1

      Za mě by stačilo už jen to, jak se změnila přestupová politika a budování týmu. Je tam plán a koncepce, postupně se zbavujeme slabých kusů a buduje se mladý tým. Ale je toho mnohem víc, myslím že Jakub to vyjádřil naprosto výstižně. Je vtipný, že saháme po několika letech po top4, máme mnohem solidnější obranu, než kdykoliv za posledních x let(momentálně nás bohužel nejvíc trápí hrot a nekonzistentní záložní řada), ale jakmile prohrajeme těžkej zápas, NA OLD TRAFFORD! tak jsou hned všichni Arteta outeři na nohou.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Feri (karma: 5581) 2.12.2021, 23:20 #1

    Za me neschopnost dnes Artety. Tolik chyb a nemohoucnost reagovat na vyvoj je do oci bijici. Artetu chceme nechat 3 roky ziskavat zkusenosti primitivnimi chybami pri zapasech TOP klubu jako je Arsenal?
    – Minuly zapas nejlepsi Saka a Sambi, oba sedi a najednou se tam ukaze Elneny co nehral veky.
    – Auba to uz ani nemam slov, Arteta je snad uz magor, ze ho tam zase dal.
    – Neschopnost reagovat na vyvoj zapasu, neschopnost stridat vcas a spravne.
    – Zoufaly united s podivnou sestavou a my hrajeme jak posrany, to je sileny.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1006) 2.12.2021, 23:23 #1

      jj, arteta urcite prikazal tavaresovi prepadnut aby otvoril cele kridlo a odsovi naordinoval aby isiel ako curak v 16stke…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pronger (karma: 2922) 2.12.2021, 23:25 #1

        A to je právě to, o čem jsme se bavili před zápasem. Tavares druhý velký zápas po sobě udělal chybu, po kterém padl gól.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Feri (karma: 5581) 2.12.2021, 23:26 #1

        A co pul hodina cekani na gol v prvnim polocase? Co reakce na hrozivou hru a formu nekterych hracu na hristi?
        – A ty tvoje komentare… proc si myslis, ze treba City a Chelsea nedostavaji tolik golů? Tady jde o celkove pojeti hry a taktiku a ne vypichnout si az tyhle finalni individualni chyby, ktere se proste deji, kdyz nemas absolutne zapas pod kontrolou.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • btw3 (karma: 1006) 2.12.2021, 23:38 #1

          Feri – presne to je ten problem – ze ty ides sucasny Arsenal porovnavat s city, poolom , chelsea… ale tam nie sme, a caka nas este dlha cesta aby sme tam boli. este vela chyb ti mladasi urobia kym z nich budu hotovi hraci. a ze od nich ocakavas ze si zapas s prstom v nose ukontroluju ako sampioni z city tak to je chyba skor v tvojom ocakavani ako v artetovom zlyhani…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Feri (karma: 5581) 2.12.2021, 23:46 #1

            Jenomze se podivej na trenery tech 3 tymů. Okamzite kdyz nastoupili tak byl viditelny jasny progress, jasna vize a zlepseni. Treba Liverpool mel slabe hrace a take individualni chyby ale posunovalo se to dopredu. Jenze nas uz primarne nebrzdi hraci ale trener. Stejne to bylo v Chelsea treba s Lampardem, United s Olem, Tottenham s Josem a my s Artetou.

            |
      • Luckybello14 (karma: 2630) 2.12.2021, 23:44 #1

        Ešte podľa mna an naordinoval Elnenymu aby v 16tke bránil Freda s 2metrovym odstupom

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • btw3 (karma: 1006) 3.12.2021, 0:12 #1

          vidis ho belo co tam pise? najprv zhejti arsenal ze to neni o individualnych zlyhaniach ked na nich poukazem, a v dalsom komente napise ze liverpool je super len na zaciatku ich zrazali individualne chyby… ja uz neviem ci sa mam plakat alebo smiat.. on bude asi schyzofrenik alebo co…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Do Tuan Tu (karma: 1228) 2.12.2021, 23:25 #1

      Jak podle tebe mel reagovat? Saku dal na hriste, Lacu dal na hriste, spornej je Nketiah, to jo. Ale stejne ani jeden z nich nepredvedl nic. A casu meli si myslim docela dost.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Feri (karma: 5581) 2.12.2021, 23:31 #1

        – Nketiah nesmysl, jak si rekl.
        – Laca az v 79 minute do zavrene obrany misto totalne bezzubeho Auby co nemel ani nastoupit v zakladu a hral uplny hovno, slabe strely ve stylu odevzdani mice a nepromeneni sance z 2 metru.
        – Saka -> nejlepsi hrac minuleho zapasu a jde az v 70 -> toto snad jedine pochopim, protoze mel asi mensi zraneni
        ——-> Co jsem chtel ja? O polocase (nejlepe tedy uz treba v 30. minute, kdyz hraci proste vypli a cekali na gol) posilit stred, dat Sambiho co minule zahral skvele misto posouvace micu Elnenyho. Vystridat Lacu za Aubu, evidentne se nemselo cekat do 79. minuty. Tyto 2 chyby udelal uz Arteta pred zapasem ale nemel koule to zmenit a dat vic casu jinym hracum. Misto Nketiah bych tam dal Pepeho.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Do Tuan Tu (karma: 1228) 2.12.2021, 23:49 #1

          Tady takhle to vidime vsichni jednoduse, ale nesmime zapomenout, ze na reakci Artety muze uplne stejne zareagovat i ten druhy tym. Po prvnim polocase byli nekteri hned na vystridani, ale kdyz to bylo 2:2, tak to bylo hodne otevreny a klidne jsme mohli vyhrat i my. Po penalte jsme Ucka taky docela tlacili a kdyby Laca prisel driv, tak by se Ucka stahli jeste vic. A do plny obrany uz vubec neumime hrat. Saka mel nejspis mensi zraneni, takze toho neresim. Stridani hracu o polocase je za me 50/50.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Pronger (karma: 2922) 2.12.2021, 23:23 #1

    Tady se chválí pořád obrana. Ale za 14 kol máme 9. – 12. nejlepší obranu v lize.v

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 1639) 2.12.2021, 23:24 #1

      Nebrání jen obrana.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Leon (karma: 347) 2.12.2021, 23:28 #1

      Tak je třeba skóre počítat až od 4. kola. Předtím tam hrál vzadu šrot.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1006) 2.12.2021, 23:29 #1

      ked ides podla cisel tak musis odratat 9 golov z prvych 3 zapasov lebo sucasna obrana zacala hrat od 4. kola..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Gunner_Pav (karma: 10185) 2.12.2021, 23:24 #1

    Uz dlouho jsem nebyl tak nasranej, jako dneska. 4 goly na Anfieldu mne netrapili. Liverpool je jinde. Problem je, ze jsme stejne chyby zopakovali i dneska. Nesmyslne ztraty a zkraty. Pritom v jinych zapasech jsme schopni udrzet koncentraci. Jakoby se hraci z Anfiledu a OT podelali.
    Jinak celkem souhlasim s chvalou Gabse, ale kdyby v prcni puli lepe vyresil svoji sanci (mel tam na penalte uplne volneho ESR), mohli jsme vyhrat. Oproti Aubovi mu to ale jde odpustit. Jednak je mlady, druhak je platny ve hre a navic hraje tak vyjimecne, ze neni lehke pak sanci vyuzit

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Marek (karma: 41) 2.12.2021, 23:24 #1

    Já teda nevím, ale mně to tak hrozný nepřišlo. Možná jsme byli v určitých fázích pasivnější než by bylo potřeba, ale byli tam i dobré momenty. Martineli druhý poločas super. V obraně nám to moc nelepilo. Situace u prvních 2 gólů se určitě dali vyřešit líp. Celé to podle mě padá na tom že nemáme útočníka. Ať jsou účka sebevíc v p*deli tak furt mají vepředu Ronalda. My tam máme Aubu a jestli si někdo myslí že s nějakým jiným útočníkem který je momentálně na soupisce Arsenalu by to bylo lepší tak podle mě nebylo. Pořád se opakuju ale až si přivede Arteta útočníka tak jsme v top 3.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • spirki (karma: 1827) 2.12.2021, 23:29 #1

      Úplně stejne problém máme ale ve středu zálohy. Kdy záloha prostě nediktuje hru a nedominuje středu a to ani dnes, kdy proti ním stáli tragickej Fred a Mc Tominay.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. 14titi (karma: 612) 2.12.2021, 23:24 #1

    Tušil jsem průser. Už s Newcastlem to nebyl přesvědčivý výkon a dnes jsme hráli opět nevýrazně. Viděl jsem pořádně jen druhou polovinu, ale neměli jsme pasáž, kdybychom měli souvislejší tlak. Všechny naše šance jsou spíše ojedinělé akce. Nevytváříme si moc šancí a na hrotu stále straší Auba. To není recept na úspěch. Mikel si tímhle protěžováním podřezává větev. Vidí to naprosto každý, ale další zápas Auba opět hraje. Dnes se mi nelíbila ani Mikelova reakce během zápasu. Emil šlapal asi 10 minut vodu, než vystřídal. Nepochopím nasazení Nketiaha. Jestli nechce podepsat novou smlouvu, proč dostává minuty? Christensen v Čelski nepodepsal a sedí. Tuchel to dokonce řekl i do médií, že sedí proto. Obávám se, že nás v následujících zápasech čeká hořké vystřízlivění.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 12719) 2.12.2021, 23:37 #1

      Za to u nás Niles brečí na insta a začne hrát. Teď Nketiah odmítl prodloužit smlouvu, chce odejít. Jinde by nebyl ani na lavičce a Arteta ho soupne do zápasu, když potřebujeme vyhrát. Good job.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • 14titi (karma: 612) 2.12.2021, 23:50 #1

        Mám to stejně. Jakej tím Mikel vysílá signál ostatním hráčům? Stačí si pobrečet a hraješ? Opravdu by mě zajímalo, co brání Mikelovi posadit Aubu. Konkurenci tam má. Laca zahraje minimálně stejně dobře. Taktické rozhodnutí to nebude, protože Auba hraje pořád nehledě na soupeře. Napadá mě jedině, že se bojí ho posadit, aby si proti sobě nepoštval kabinu, kde je Auba oblíbený. Nebo na tréninku Auba trefuje všechno a Mikel doufá, že se rozehraje. Nemůžemu upřít Aubovi snahu, protože fakt maká, ale jeho sebedůvěra je na bodu mrazu. Zakončuje buď slabě nebo nepřesně nebo slabě a nepřesně.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. btw3 (karma: 1006) 2.12.2021, 23:27 #1

    najvacsi problem tohto mladeho muzstva je ze jeho lidri (najstarsi, najskusenejsi, najlepsie plateni hraci) su zapas co zapas najslabsi na ihrisku…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Japanas (karma: 3516) 2.12.2021, 23:34 #1

      A ještě horší je, že to platí už pro několik posledních sezón.
      A přitom by ti mladí kluci potřebovali v takových zápasech podržet od zkušenějších.
      A ne naopak. Škoda….

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. Prezi (karma: 2556) 2.12.2021, 23:29 #1

    Jediné co bych asi vyčetl, je Odegaard na place po půlce. A druhej poločas tam 3x prošli na naší levé straně a to si mají říct hráči na hřišti a zajistit se, bohužel to ale přijde časem.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. h3nZZ (karma: 724) 2.12.2021, 23:29 #1

    Nevim proc tady zase vsichni nadavaj. Ano, Elneny asi nemel byt na hristi, Auba je marnej. Ale prohrali jsme na Old Trafford penaltou a individualnimi chybami, prohrali jsme s MU po trech letech. Jsme bod od top4, ano, dnes by to bylo dulezite, mohli jsme utect tymum za nami a preskocit WHU, ale nas cas jeste prijde. Ja tedy Artetovi verim, je videt progres v mnoha ohledech a chce to jeste cas, ale pomalu a jiste jsme lepsi a lepsi. Ta prohra me taky mrzi, ale byl to hezkej zapas, hra se prelejvala ze strany na stranu, bohuzel rozhodla penalta. Slabsi soupere nicime, ManU to vratime doma na Emirates. Trust the process.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • spirki (karma: 1827) 2.12.2021, 23:30 #1

      Dneska rozhzodně není co omlouvat, dnes se mělo jednoznačně vyhrát.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • h3nZZ (karma: 724) 3.12.2021, 0:20 #1

        Nevim, ten zapas mi prisel dost vyrovnanej, spis by tomu slusela remiza mam ten dojem. Lepsi jsme nebyli, ale MU taky ne. Bohuzel nam dneska dost chybel Saka a jeho dravost. Martinelli ji castecne nahradil, bohuzel zbytek ho uplne nepodporil (nemluvim o vsech). Potrebujeme nutne utocnika, Auba uz proste postupne odchazi jako hrac a nemyslim si ze Laca muze na 100% vyresit nase problemy, ackoliv dre na krev, Balogun jeste potrebuje cas a praxi a Nketiah o tom snad nemusi byt rec, ten na to proste nema. Opravdu jsem dneska nepochopil Elnenyho v zakladu, nehraje pravidelne a pak nastoupi v takhle dulezitym zapasu. Kdo vi co zs tim stoji a jak by to vypadalo, kdyby hral Sambi – mozna ho jen Mikel nechce utavit, ale tohle opravdu povazuju dneska za chybny rozhodnuti. Tohle je ale bohuzel o tom, ze ten proces zbavovani se hracu, kteri na Afc nemaj, je dlouhej, ale postupne se ten tym obmenuje k lepsimu a to je vec, kterou jsme dlouhodobe nezazili. Prestupova politika se za posledni dva roky zlepsila a zmenila k nepoznani.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • milda (karma: 49) 2.12.2021, 23:35 #1

      Uz to nehul

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • tony (karma: 227) 3.12.2021, 0:17 #1

      Hezkej zápas?Na co si koukal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • h3nZZ (karma: 724) 3.12.2021, 0:25 #1

        Myslim to tak ze padaly goly a hra se prelejvala ze strany na stranu, urcite to bylo atraktivnejsi nez posledni zapas v PL s MU (0:0). Samozrejme tam bylo spoustu neprenosnosti a chyb na obou stranach. Ale bylo to napinavy a mohlo to dopadnout vselijak, that’s all.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Özil11 (karma: 265) 2.12.2021, 23:30 #1

    Jsem rád za Martinelliho. Doufám, že ho Mikel zase neodstaví, když bude Saka fit. Ten kluk si zaslouží hrát. Má přesně ten drive, kterej potřebujem a dneska assist. Auba netřeba komentovat, opět o ničem..vlastně ne, pěknej offside 🙂 situace s Pepem musí být už každýmu jasná, když tam pošle Edu. COYG

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. Do Tuan Tu (karma: 1228) 2.12.2021, 23:33 #1

    Rikal to i Wenger, ze kdyz nasadil hodne mladych hracu, tak cekal, ze nejake body ztrati. To je proste ten trade off. Tierney prvni zapas po dlouhe dobe by byl docela risk a s Lokongou bychom uz meli na United moc mlady tym, ktery za A) bud zahraje fantasticky, kdyz se vsichni dobre vyspi nebo za B) se z toho mega poserou a bude to neco jako zapas s Liverpoolem. To je i duvod imho, proc hral Elneny dneska. Blby ale je, ze ti zkusenejsi, kteri maji ten mlady tym tahat, dneska zahrali naprosty hovno. To mluvim o Elnenym, Thomasovi a Aubovi… A Auba to je kapitola sama o sobe.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. budy (karma: 132) 2.12.2021, 23:35 #1

    To snad nemúże být je o Artetovi ,jetam přece nějaký realizační tým a ten by měl vidět ty blbosti co s tím týmem dělá.Vidí to větčina fanoušků a oni nê? Přeci když chci vyhravat tak nepstavím to co hraje poslední dobou hovno.To pak je tenn trenér a vedení fakt na h….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 12719) 2.12.2021, 23:40 #1

      Na mě Arteta působí, že má svoji hlavu a nenechá si do toho moc kecat. Protože ty chyby jsou furt stejné.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. dady (karma: 104) 2.12.2021, 23:36 #1

    Já vidím progres maximálně tak u standardek a že vyřešil pozici jedničky v brance. I když ji měl už vyřešit tím, že neměl pouštět Martineze. Za mě neřeší tragickou hru zálohy a útok. Jakmile nemáš kvalitu v záloze, nemůžeš tyhle zápasy vyhrávat, maximaálně na náhodu, že ti vyjde standardka, nebo ojedinělá akce. Nevím, kde se sebrala chiméra, že slabší soupeře ničíme. Podle mě teď přijde kruté vystřízlivění během nabitého programu – prosinec – leden.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. milda (karma: 49) 2.12.2021, 23:37 #1

    Sorry,to bylo pro koment nad tebou h3nzz

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. Pronger (karma: 2922) 2.12.2021, 23:44 #1

    Samozřejmě rozhodne tabulka na konci sezony, šesté místo a hůř bude neúspěch.

    Jen by mě zajímalo. Jak dlouho máme věřit procesu? Když nepostoupíme do Evropy, tak se bude obhajovat tím, že máme mladý tým?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • wister (karma: 1159) 2.12.2021, 23:50 #1

      To jsem sam zvedav co se stane pokud skoncime mimo 6 pozici. Ale kurna, ja chci uz zase ligu mistru…možnost tam letos je tak ji musime vzit za pacesy,léto by bylo mnohem příjemnější potom.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. orek (karma: 12719) 2.12.2021, 23:47 #1

    Jinak ohledně Tavarese, dneska mi přišel příliš vázán taktikou. Pochybuju, že by najednou nechtěl útočit a radši přihrál míč jinam.
    Dneska pro mě jasně nejlepší Tomi, Gabs taky zahrál dobře.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. dady (karma: 104) 2.12.2021, 23:48 #1

    Tady se bude Arteta obhajovat i po desátém fleku.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. Luckybello14 (karma: 2630) 2.12.2021, 23:48 #1

    Tavarez ešte nieje hrac do veľkých zápasov… proti slabším súperom áno ale Liverpool a UTD ukázali prečo

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • wister (karma: 1159) 2.12.2021, 23:51 #1

      Mel hrát Tierney, já s tim souhlasím…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Feri (karma: 5581) 2.12.2021, 23:56 #1

      Zajimalo by me, jak by probihal zapas, kdyby hral Sambi -> ELneny, Tierney -> Nuno, Laca -> Auba. Ted uz lze jen spekulovat… no Artetovi dnes nevyslo absolutne nic a ani to nedokazal zmenit. Jsem zvedavy na takovy zapas proti West hamu, Tottenhamu s Contem nebo i dalsi zapas Everton venku…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Do Tuan Tu (karma: 1228) 2.12.2021, 23:53 #1

    Jako nechapu, jak nekdo muze rict, ze nevidi zadny progress. Vzdyt se staci jenom podivat na tabulku a vzpomenout si na minuly rok, v jakych srackach jsme v tuhle dobu plavali. City, Liverpool jsou jeste daleko, ale tymy, se kterymi realne souperime jako Slepice a Leicester, jsme si docela namazali. Uz to neni ostuda… A dnes jsme si to holt posrali sami, ale ze by nas United prehravali a museli bychom se kvuli tomu prestehovat na Severni pol, tak to zase ne…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Feri (karma: 5581) 3.12.2021, 0:02 #1

      Musis si ale rici, kde je ten progres a co nas momentalne brzdi.
      – Progres je za me jednoznacne v individualni kvalite hracu. Rekordni prestupy ze vsech klubu sveta se v lete povedly a je velky rozdil Luiz vs White, Takehiro vs Bellerin ale i Ramsdale treba.
      – Druha vec je proc tedy prohravame zapasy jako napriklad dnes a to dle me nese obrovsky podil nelogickych rozhodnuti Artety a neschopnost to v prubehu zmenit. Vzdyt my muzeme mit kvalitni hrace na lavicce a on postavi Aubu, co hraje celou sezonu silene a nebo nasadi Nketiah co naopak vubec nehral a prave rekl, ze odejde. Stejne tak ELneny vs Sambi ve forme.To cekani 25 minut na gol v prvnim polocase to take bylo volani o pomoc… hraci nevedeli, co maji proti pressingu delat, zalezli do obrany a nakopavali mice, co tohle sakra bylo? Bohuzel Arteta se takticky moc nezlepsuje a casto nesmyslne prokaučuje zapas. Vyplati se nam opravdu davat mu prostor se ucit za behu?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dady (karma: 104) 3.12.2021, 0:07 #1

      Na tabulku? Dvakrát prohrajeme a jsme na devátým fleku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Do Tuan Tu (karma: 1228) 3.12.2021, 0:12 #1

        Taky nam stacilo dvakrat vyhrat minuly rok a byli bychom v tabulce nekde jine 🙂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. Do Tuan Tu (karma: 1228) 2.12.2021, 23:54 #1

    Jo a posledni vec. Sere me dost Martin, jak casto ceka na mic. Vsiml jsem si u nej, ze to dela docela casto.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. mc1897 (karma: 299) 2.12.2021, 23:57 #1

    Ako nebolo to zle ale dnes to Mikel trocha prekoucoval – Elneny cely zapas, Tavares miesto KT3.
    Bolo mi jasne, ze ked zmAtkinson musel odpiskat ten gol, ze nam to „vrati“, aj sa tak stalo. Cize klasickych 20% ManU doma dostali.
    Ale mali sme na viac dnes.
    Velka skoda.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 12719) 3.12.2021, 0:00 #1

      Tak podle Atkinsona to faul nebyl. Až pak podle Varu. A co si budem, úplně jasná.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 299) 3.12.2021, 0:04 #1

        Od ME a tuto sezonu ani v PL sa take penalty nepisakaju. Ale prehrali sme si to sami v hlave. Dat gol a 2x zaliezt do vapna na OT nemozes. Musis byt aktivny a nam to hlava nepustila.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • orek (karma: 12719) 3.12.2021, 0:20 #1

          A ještě k tomu zalézt proti tak marnotrapnem United jako dnes.. Šílený.
          Za mě ztracený 3 body.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • spirki (karma: 1827) 3.12.2021, 0:16 #1

      Naprosto jasná penalta. nevím co se ti nezdá. Vůbec netrefil míč a prostě ho sundal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • masly (karma: 1639) 3.12.2021, 10:53 #1

        Možná mu vadí nepîsknutá jasná na Tomia.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. Pronger (karma: 2922) 3.12.2021, 0:00 #1

    Arteta on the performance to TV
    I think we’ve come a long way since the game at Anfield. We had a period after the goal where we just kept giving the ball away in dangerous areas.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. Jozef Kostrab (karma: -800) 3.12.2021, 9:39 #1

    Myslim ze potom vsetkom mame iba na stred tabulky nic viac.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 2.12.2021

Rubrika: Report

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Tereece John-Jules odchází na hostování do klubu League One Ipswich Town

    23.6.2022 20:52
  • Mika Biereth odchází na hostování RKC Waalwijk

    23.6.2022 20:51
  • Harry Clarke odchází na hostování do Stoke City

    22.6.2022 12:55
  • Omar Rekik odchází na hostování do Sparty Rotterdam.

    22.6.2022 12:53
  • Alex Lacazette podepsal jako volný hráč smlouvu v Lyonu. Ať se daří !!

    10.6.2022 15:22
Více slov

Poslední články

  • Arteta, Saka a Ramsdale nominováni na ocenění PL za měsíc leden 29.1.2023
  • By the numbers: Arsenal vs. Manchester United 26.1.2023
  • Předzápasová tisková konference Mikela Artety před Man City 26.1.2023
  • LIVE: Manchester City –⁠ Arsenal 26.1.2023
  • Loan Watch 25.1. 25.1.2023

Nejnovější články

  • Arteta, Saka a Ramsdale nominováni na ocenění PL za měsíc leden 29.1.2023
  • By the numbers: Arsenal vs. Manchester United 26.1.2023
  • Předzápasová tisková konference Mikela Artety před Man City 26.1.2023
  • LIVE: Manchester City –⁠ Arsenal 26.1.2023
  • Loan Watch 25.1. 25.1.2023
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2023 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší