Arsenal v Crystal Palace

Příležitost: 34. kolo Premier League

Mí­sto: Emirates Stadium

Rozhodčí­: Bude zveřejněno pár dní před utkáním. 


Po dvoubodové ztrátě si Arsenal opět zkomplikoval boj o 2. příčku a bude hodně záležet na tom, jak si Kohouti poradí se svým extrémně náročným losem. Arsenal čeká v dalším kole o udržení bojující Crystal Palace. V týmu vedeném Alanem Pardew není žádná osobnost, která by celek vyloženě táhla. Nejlepším střelcem týmu je Yohann Cabaye s šesti přesnými zásahy a v závěsu za ním jsou Dann, Gayle, Zaha a Wickham. Každý s pěti brankami na kontě. 

Crystal Palace v posledním kole udělal velký krok k udržení vítězstvím na Norwich a v předcházejícím kole si podobně jako Arsenal vybojoval bod z Boleyn Ground. V následující kolech však nebudou mít nejlehčí los a tak se od hráčů soupeře dá očekávat bojovný výkon. Vzájemné zápasy sice mluví ve prospěch Kanonýrů (6-1-0), ale poslední tři zápasy skončily pokáždé nejtěsnějším možným vítězství 2:1. Bude zajímavé, jak se na výkony hráčů promítne jistota nezískání titulu. Prokážou svou profesionalitu a udrží si pozornost do konce ročníku nebo přijde zhoršení formy a menší nasazení? Uvidíme. COYG. 

Předpokládaná sestava: Čech – Gibbs, Koscielny, Mertesacker, Bellerín – Coquelin, Elneny – Iwobi, Özil, Alexis – Welbeck. 


Představení soupeře:

Celý název: Crystal Palace Football Club

Založen: 1905

Manažer: Alan Pardew


Předcházející zápasy

21. 2. 2015 Crystal Palace FC 1:2 Arsenal FC (90.+4 Murray – 8. Cazorla, 45. Giroud)

16. 8. 2015 Crystal Palace FC 1:2 Arsenal FC (28. Ward – 16. Giroud, 55. Delaney(vl.))


Forma (celková | ligová )

Arsenal: 2-1-2 | 2-2-1

Palace: 2-1-2 | 1-2-2


Fakta o zápase

Arsenal hrál proti Crystal Palace 7-krát a nikdy neprohrál (6-1-0)

 Crystal Palace má momentálně 10-bodový náskok před první sestupovou pozicí. 


Marodka*

Arsenal: Cazorla, Ox

Palace: Hangeland, McArthur, Chamakh, Appiah, Adebayor(?)

?…………………….hráč má šanci nastoupit. 

!……………………..hráč nemůže nastoupit kvůli karetnímu trestu.

*….. stav bude průběžně aktualizován. 

Komentáře

  1. msturm (karma: 0) #1

    [quote name=“Japanas“]Ano, PSG, šity, čukotka mají skoro nekonečné zdroje peněz a asi jsou neštěstím pro fotbal a ty poslední dva krajně nesympatické týmy…a pokud by vyhrávali tituly jen oni, dá se na to poukazovat….ale Atletico ve Španělsku……ž Arsenal…a o Liškách ani nemluvím. A ukazují, že to jde i v silných soutěžích a bylo by fajn, kdyby tedy manažeři tak silných klubů, jako je Arsenal, přestali argument vše přebíjejících ropných peněz používat….a raději hledali, proč to tým s rozpočtem Lišek dokázal…..nic ve zlém, říkám si to už několik týdnů zpět…[/quote]

    Hraci Foxu meli o 1/3 mene zapasu nez hraci velkych tymu, abych mohl rict, ze to je prulom musi to zopakovat kdyz soucasne budou hrat LM a nevypusti schvalne oba anglicke pohary.. To ze jeden rok nekdo vyleti neni dukazem i kdyz je to impozantni co dokazali. Jen se podivejte na odehrane minuty a zjistite, ze celou sezonu odehrali temer s totoznou sestavou, to jim pristi rok nepujde..

  2. Japanas (karma: 0) #1

    to msturm : Souhlasím, že odehráli méně zápasů a že to je určitá výhoda. Ale to, že Leicester odehrál celou soutěž se stejným kádrem a za Arsenal musel hrát jednu chvíli málem i správce stadionu, to je i určitá vizitka lékařského týmu (ostatně jako každý rok).
    Trochu mi vadí, že se pořád čekalo, kdy Lišky všichni předskočí a teď, kdy je už jasné, že ne, tak už se hledají důvody (každý je dobrý), proč se ten „omyl“ povedl. Ale řekněme si to jednoduše. Byla to rovná soutěž, každý s každým dvakrát, 38 zápasů A Leicester to zvládl nejlépe, nejhůř druhý nejlépe. A lavičky týmů z big 6 jsou úplně někde jinde a tým by měl zvládnout ty soutěže bez fatálních problémů. Leicester hrál jen o jednu soutěž miň, než Arsenal.
    Se vším respektem k Arsénovi, nemluvím o titulu, ale skončit za Leicesterem je zásadní neúspěch…..

  3. avp (karma: 0) #1

    [quote name=“Japanas“]Ale řekněme si to jednoduše. Byla to rovná soutěž, každý s každým dvakrát, 38 zápasů A Leicester to zvládl nejlépe, nejhůř druhý nejlépe.[/quote]
    A jen jediny tym v lize je v teto sezone doposud dvakrat porazil…Souhlasim s kolegou vyse, tato sezona byla vyjimecna v tolika smerech, ze pozice Leicesteru a pripadny zisk trofeje bude vyjimecny zapis do historie, ktery se nejspis zase dlouho nemusi opakovat. Zadny jiny tym letosniho rocniku si neuzival minimalne pet dni volna v mesici, tak jako letos hraci Leicesteru.

  4. spirki (karma: 0) #1

    [quote name=“avp“][quote name=“Japanas“]Ale řekněme si to jednoduše. Byla to rovná soutěž, každý s každým dvakrát, 38 zápasů A Leicester to zvládl nejlépe, nejhůř druhý nejlépe.[/quote]
    A jen jediny tym v lize je v teto sezone doposud dvakrat porazil…Souhlasim s kolegou vyse, tato sezona byla vyjimecna v tolika smerech, ze pozice Leicesteru a pripadny zisk trofeje bude vyjimecny zapis do historie, ktery se nejspis zase dlouho nemusi opakovat. Zadny jiny tym letosniho rocniku si neuzival minimalne pet dni volna v mesici, tak jako letos hraci Leicesteru.[/quote]
    A ještě zmin možnosti myslím finanční Leicestru a nás? Furt neobhajujte neúspěch blbostma o počtu zápasů.

  5. spirki (karma: 0) #1

    [quote name=“avp“][quote name=“spirki“]
    A ještě zmin možnosti myslím finanční Leicestru a nás? Furt neobhajujte neúspěch blbostma o počtu zápasů.[/quote]
    Protoze odbehat za sezonu misto 20-30 zapasu jednou tolik je proste na pohodu, zvlast kdyz je to na jedno kliknuti![/quote]
    Stejně se můžu ohánět tím rozpočtem nás a Lišek.

  6. Boby (karma: 0) #1

    [quote name=“Japanas“]Ano, PSG, šity, čukotka mají skoro nekonečné zdroje peněz a asi jsou neštěstím pro fotbal a ty poslední dva krajně nesympatické týmy…a pokud by vyhrávali tituly jen oni, dá se na to poukazovat….ale Atletico ve Španělsku, Dortmund v Německu a Hlavně (ano, pořád ještě pravděpodobně, ale i kdyby to bylo druhé místo) Lišky v PL…nic ve zlém, říkám si to už několik týdnů zpět…[/quote]

    Pretože to je’nevysvetliteľná’anomália,ktorá sa vyskytne raz za X rokov,v každej sfére života…pretože tak ako v bežnom živote,tak aj v športe pri súhre okolností,občas vyhrá aj outsider,a peniaze nehrajú rolu…
    Čo sa týka,Atletica a BVB,nie sú síce také plnky ako my,ale kluby ktoré majú 55 a 81 tisícové štadióny nepatria medzi chudobných…a taktiež počet titulov a trofejí z pohárov svedčí o tom,že peniaze na kvalitu,v rámci krajiny a ligy,museli mať…
    Život je sínusoida,keď sme boli hore my,oni boli dole,teraz je to naopak,ale náš čas znovu príde…

  7. Boby (karma: 0) #1

    [quote name=“spirki“][quote name=“avp“][quote name=“spirki“]
    A ještě zmin možnosti myslím finanční Leicestru a nás? Furt neobhajujte neúspěch blbostma o počtu zápasů.[/quote]
    Protoze odbehat za sezonu misto 20-30 zapasu jednou tolik je proste na pohodu, zvlast kdyz je to na jedno kliknuti![/quote]
    Stejně se můžu ohánět tím rozpočtem nás a Lišek.[/quote]

    OK,ale sú to alibi z núdze…utiekli predsa celej PL…trom bohatším klubom ako my,/MUFC,MCFC,CHFC/,a ostatným bohatším,ako oni…je to anomália,ktorú nezopakujú X rokov…proste im sadlo všetko na pičný chlp…

  8. avp (karma: 0) #1

    [quote name=“spirki“]
    Stejně se můžu ohánět tím rozpočtem nás a Lišek.[/quote]
    Muzes, ale ja ucetnictvi Lisek, ani to nase nestudoval, stejne jako se kazdy den nedostavuje do Colney, ac bych moc rad chtel. A tak dale a tak dale. Letosni sezona byla a je vyjimecna podobne jako jisty evropsky sampionat pred vice nez deseti lety a tezko se nekdy v budoucnu zopakuje.

  9. Boby (karma: 0) #1

    [quote name=“Japanas“]to msturm : Souhlasím, že odehráli méně zápasů a že to je určitá výhoda. Ale to, že Leicester odehrál celou soutěž se stejným kádrem a za Arsenal musel hrát jednu chvíli málem i správce stadionu, to je i určitá vizitka lékařského týmu (ostatně jako každý rok).
    Trochu mi vadí, že se pořád čekalo, kdy Lišky všichni předskočí a teď, kdy je už jasné, že ne, tak už se hledají důvody (každý je dobrý), proč se ten „omyl“ povedl. Ale řekněme si to jednoduše. Byla to rovná soutěž, každý s každým dvakrát, 38 zápasů……Leicester hrál jen o jednu soutěž miň, než Arsenal.
    Se vším respektem k Arsénovi, nemluvím o titulu, ale skončit za Leicesterem je zásadní neúspěch…..[/quote]

    Súhlasím,že napriek všetkému,ak skončíme za nimi,bude to obrovský neúspech…čo sa týka zápasov,odohrali ich o 10 menej ako my,plus pripočítaj všetky repre zápasy…ak budú hrať tí hráči toľko zápasov niekoľko rokov,zranenia prídu častejšie…

  10. Japanas (karma: 0) #1

    Až teď se mi podařilo přečíst reakce v naší diskuzi a zareaguji na ně. Já bych třeba o těch Liškách zrovna dnes nezačínal, ale reagoval jsem na tu zmínku o bohatých klubech, jako neštěstí fotbalu, které nám brání v zisku trofejí. A reagoval jsem Leicesterem, čili opačným extrémem v soutěži. Protože nebýt jeho spanilé jízdy soutěží (ano, s menším počtem zápasů), mohly by ty bohaté kluby donekonečna sloužit jako dostatečné alibi, proč to nejde proti penězům. A proto jsem za letošní Lišky rád…ikdyž jsem pořád věřil, že „se to přece musí obrátit“ a že je musíme převálcovat.
    A přátelé, ten argument, že to musí příští rok potvrdit, aby se to uznalo atd atd, ten je na nic. Nemusí vůbec nic a všichni víme, že nemají šanci. Kádr jim asi rozeberou, třeba skončí patnáctí…ale ten titul už jim v historii nikdo nevezme.

  11. Japanas (karma: 0) #1

    A ještě k tomu počtu zápasů za sezonu. Pokud je zakopaný pes tam (myslím, že není), tak odpískejme příští sezonu oba anglické poháry (odehrát s juniorkou, jako kdysi) a soustřeďme se na PL, a ano na LM, ale to je pro nás vždy cca 8 zápasů (skupina a jeden dvojzápas).
    Píšu to proto, protože si myslím a věřím, že ne sám, že letos to byla řada jiných problémů, proč se žádná soutěž nedotáhla až na vrchol (a rád je po skončení PL napíšu).
    A myslím, že to tak podobně cítíme vesměs všichni, protože těch zápasů, kdy se člověk díval letos nevěřícně na výsledek nebo na hru nebo na obojí, bylo víc, než je možné, pokud chci pomýšlet na úspěch. A rozhodně to nebylo jen počtem zápasů v lize.
    A to, že Leicester neutekl jen nám, ale všem. Ano, to je pravda i těmto týmům se sezona nepovedla (možná ještě šity vyhrají LM), ale to je mi fuk, tyto týmy mě nezajímají, abych rozebíral jejich neúspěch….

  12. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Boby“][quote name=“spirki“][quote name=“avp“][quote name=“spirki“]
    A ještě zmin možnosti myslím finanční Leicestru a nás? Furt neobhajujte neúspěch blbostma o počtu zápasů.[/quote]
    Protoze odbehat za sezonu misto 20-30 zapasu jednou tolik je proste na pohodu, zvlast kdyz je to na jedno kliknuti![/quote]
    Stejně se můžu ohánět tím rozpočtem nás a Lišek.[/quote]

    OK,ale sú to alibi z núdze…utiekli predsa celej PL…trom bohatším klubom ako my,/MUFC,MCFC,CHFC/,a ostatným bohatším,ako oni…je to anomália,ktorú nezopakujú X rokov…proste im sadlo všetko na pičný chlp…[/quote]
    navyse tlacia ich media a sudi – viem ze je to tu velmi nepopularne, ale je to tak. Presne ako tlacili Pool v 2013-om. My platime podla mna dan za to, ze sme kadrovo najmenej anglicke muztsvo ligy.

  13. Český Lev (karma: 0) #1

    [quote name=“Japanas“]A ještě k tomu počtu zápasů za sezonu. Pokud je zakopaný pes tam (myslím, že není)….[/quote]

    Asi tak nějak, ale to co včera předvedl Klopp s Liverpoolem, tak to je něco neskutečného. To, že dokázali vyřadit BVB to je jedna věc, ale to co už teď dokazuje Klopp s týmem, kde má dle mě TOP hráče jen Coutinha, tak se na mě nezlobte, ale to, co dokáže udělat kvalitní trenér s týmem i kdyby to byla „jen“ psychika musí vidět i těch pár zde zaslepených to mi nevykládejte…Já věděl, proč mě ne příchod Kloppa mrzel více než odchod RvP k Účkám…Nádhera včera

  14. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Český Lev“][quote name=“Japanas“]A ještě k tomu počtu zápasů za sezonu.[/quote]

    Asi tak nějak, ale to co včera předvedl Klopp s Liverpoolem, tak to je něco neskutečného. To, že dokázali vyřadit BVB to je jedna věc, ale to co už teď dokazuje Klopp s týmem, kde má dle mě TOP hráče jen Coutinha, tak se na mě nezlobte, ale to, co dokáže udělat kvalitní trenér s týmem i kdyby to byla „jen“ psychika musí vidět i těch pár zde zaslepených to mi nevykládejte…Já věděl, proč mě ne příchod Kloppa mrzel více než odchod RvP k
    Účkám…Nádhera včera[/quote]
    @CL: Sorry za „-„, preklik.

    Bola to vcera parada. A som rad, aj za anglicky fotbal.

    My sme predviedli podobnu vec (bohuzial neuspesnu) s AC MIlan ked sme vyhrali 3:0, tam sme isli 70 minut ako vcera pool. Cize vieme to aj my, ale je to velmi zriedkave. Suhlasim, ze Arsenove timy su uz od cias Invincibles do velkej miery take studene cumaky. Je to uz holt starsi pan.

  15. spirki (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“Boby“][quote name=“spirki“][quote name=“avp“][quote name=“spirki“]
    A ještě zmin možnosti myslím finanční Leicestru a nás? Furt neobhajujte neúspěch blbostma o počtu zápasů.[/quote]
    Protoze odbehat za sezonu misto 20-30 zapasu jednou tolik je proste na pohodu, zvlast kdyz je to na jedno kliknuti![/quote]
    Stejně se můžu ohánět tím rozpočtem nás a Lišek.[/quote]

    OK,ale sú to alibi z núdze…utiekli predsa celej PL…trom bohatším klubom ako my,/MUFC,MCFC,CHFC/,a ostatným bohatším,ako oni…je to anomália,ktorú nezopakujú X rokov…proste im sadlo všetko na pičný chlp…[/quote]
    navyse tlacia ich media a sudi – viem ze je to tu velmi nepopularne, ale je to tak. Presne ako tlacili Pool v 2013-om. My platime podla mna dan za to, ze sme kadrovo najmenej anglicke muztsvo ligy.[/quote]
    Tak tohle už je mooc 😀 Tohle bych čekal od fans čukotky, páč těm je tak deset, ale ne tady! Fuj!!!

  16. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“spirki“]Fuj!!![/quote]
    Na naivitu platia len fakty: [url]http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html[/url]

    2015/2016
    LEI Penalty (pre/proti) 10/2, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 2/1, vylucenia 4(!)
    mimochodom mame najmenej zltych a najviac cervenych (okrem Sotonu) – mne to nepride ako konzistentne, a je to minimalne divne..

    2013/2014
    LFC Penalty (pre/proti) 12/4, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 3/6, vylucenia 4

  17. fasik (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“spirki“]Fuj!!![/quote]
    Na naivitu platia len fakty: [url]http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html[/url][/quote]
    Chudáci kanárci mohli jít za titulem, kdyby sudí nebyli proti nim 🙁

    Jinak z té statistiky se dají vyčíst různé věci. Třeba to může znamenat to, že se naši hráči hrozně málo tlačí do vápna a šolíchají si to celou dobu kolem, zatímco Leicester hraje hodně přímočaře a jde prostě do branky (viděl jsem i pár jejich zápasů, takže můžu soudit)… A i kdyby třeba 3 byly sporný, tak ti nemůžou vyhrát titul…

  18. fasik (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“fasik“]
    Chudáci kanárci mohli jít za titulem, kdyby sudí nebyli proti nim :([/quote]
    Fakty ziadne ?[/quote]
    Fakty jsou k ničemu, pokud je neinterpretuješ v rámci celého kontextu. Ten komentář měl ilustrovat to, jak „jednoduché“ je něco usuzovat z faktů.

  19. vlki14 (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“Boby“][quote name=“spirki“][quote name=“avp“][quote name=“spirki“]
    A ještě zmin možnosti myslím finanční Leicestru a nás? Furt neobhajujte neúspěch blbostma o počtu zápasů.[/quote]
    Protoze odbehat za sezonu misto 20-30 zapasu jednou tolik je proste na pohodu, zvlast kdyz je to na jedno kliknuti![/quote]
    Stejně se můžu ohánět tím rozpočtem nás a Lišek.[/quote]

    OK,ale sú to alibi z núdze…utiekli predsa celej PL…trom bohatším klubom ako my,/MUFC,MCFC,CHFC/,a ostatným bohatším,ako [/quote]
    navyse tlacia ich media a sudi – viem ze je to tu velmi nepopularne, ale je to tak. Presne ako tlacili Pool v 2013-om. My platime podla mna dan za to, ze sme kadrovo najmenej anglicke muztsvo ligy.[/quote]

    přesněěě!!!! k tomu všemu je teď ten Jupiter ve stínu Neptunu a Venuše překrejvá Mars a díky tomu je Andromeda přesně tam kde je a kvůli tomu ten zpropadenej Lestr teď vede tu ligu…

  20. Jaycob (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“spirki“]Fuj!!![/quote]
    Na naivitu platia len fakty: [url]http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html[/url]

    2015/2016
    LEI Penalty (pre/proti) 10/2, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 2/1, vylucenia 4(!)
    mimochodom mame najmenej zltych a najviac cervenych (okrem Sotonu) – mne to nepride ako konzistentne, a je to minimalne divne..

    2013/2014
    LFC Penalty (pre/proti) 12/4, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 3/6, vylucenia 4[/quote]

    A sezóny předtím už nepočítáš? Nemůžeš ohýbat fakty tak, aby si je používal pro potvrzení své smyšlené teorie.

    K tomu počtu zápasů… Ano Leicester toho odehrál míň, ale s menším počtem hráčů a v neposlední řadě je trenér zodpovědný za to, kolik „času“ a jaké hráče si pro určitou soutěž vybere.

  21. fasik (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“spirki“]Fuj!!![/quote]
    Na naivitu platia len fakty: [url]http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html[/url]

    2015/2016
    LEI Penalty (pre/proti) 10/2, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 2/1, vylucenia 4(!)
    mimochodom mame najmenej zltych a najviac cervenych (okrem Sotonu) – mne to nepride ako konzistentne, a je to minimalne divne..

    2013/2014
    LFC Penalty (pre/proti) 12/4, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 3/6, vylucenia 4[/quote]
    2006/07
    AFC 10/2, 68 bodů 4. místo
    MUFC 6/5, 89 bodů, titul

  22. killerhammer (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“spirki“]Fuj!!![/quote]
    Na naivitu platia len fakty: [url]http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html[/url]

    2015/2016
    LEI Penalty (pre/proti) 10/2, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 2/1, vylucenia 4(!)
    mimochodom mame najmenej zltych a najviac cervenych (okrem Sotonu) – mne to nepride ako konzistentne, a je to minimalne divne..

    2013/2014
    LFC Penalty (pre/proti) 12/4, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 3/6, vylucenia 4[/quote]
    MC toto je ohromne účelová štatistika.

    Práveže tento rok proti nám väčšina penált bola odpískaná správne, po našich naivných obranných zákrokoch (Napr. aj tá Vardyho, môžme o nej polemizovať ale zákrok na Vardyho bol proste naivný).

    Aj tu by sme mali hľadať časť nášho problému.

    Naša defenzívna hra a dlhoročné hľadanie rovnováhy a ideálnej stopérskej dvojice nás stoji veľa bodov.

  23. fasik (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“spirki“]Fuj!!![/quote]
    Na naivitu platia len fakty: [url]http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html[/url]

    2015/2016
    LEI Penalty (pre/proti) 10/2, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 2/1, vylucenia 4(!)
    mimochodom mame najmenej zltych a najviac cervenych (okrem Sotonu) – mne to nepride ako konzistentne, a je to minimalne divne..

    2013/2014
    LFC Penalty (pre/proti) 12/4, vylucenia 1
    AFC Penalty (pre/proti) 3/6, vylucenia 4[/quote]
    Jo a ještě jsem si udělal čas na vzpomínky na naše červené. Gabrielova je sporná z toho pohledu, že ve stejném zápase ji měl dostat i Costa, Santiho červená v tom zápase už nic neměnila, no a Mertesacker i Coquelin byli vyloučeni naprosto po zásluze, byl to trest za jejich naivitu a nemotornost.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.