Hodnocení hráčů Arsenal : Barcelona 0:2

Zdravím všechny příznivce Arsenalu,

dnes nás čekal další zápas nabitého programu, kdy jsme na domácím stadionu přivítali Barcelonu. Zápas jsme opět, jak bývá zvykem v Lize Mistrů, nezvládli, působili zakřiknutě a vinou vlastních chyb prohráli. Do odvety jsme téměř bez naděje, proto věřím, že se důstojně rozloučíme s letošním ročníkem Ligy Mistrů a budeme se soustředit na domácí soutěže. Pojďme se podívat na výkony našich hráčů.

Petr Čech (6,5)

Ačkoliv proti nám hrál neustále opěvovaný hvězdný útok, Petr neměl moc práce. Přesto vytáhl dva fantastické zákroky, které zabránili velké ostudě. Působil na rozdíl od většiny svých spoluhráčů nebojácně a sebevědomě. Patřil k nejlepším hráčům na hřišti.

Héctor Bellerin (5,5)

Svůj kraj hřiště dokázal velice spolehlivě pokrýt. Nezaznamenal jsem v zápase žádnou větší chybu. Jednou mu Neymar utekl, ale bylo to v situaci, kdy si Laurent nepohlídal offsidovou past. V ofenzivní činnosti byl aktivnější než jeho kolega, ovšem bez tíženého efektu.

Per Mertesacker (4,5)

V zápase nebyl moc vidět, přesto zastávám názor, že jeho výkon byl poměrně kvalitní. Bohužel ve dvou důležitých okamžicích opět selhal. První gól asi nebyl úplně na jeho vrub, ale byl to Perův klasický problém, jakmile opustí svou pozici, musí prostě za každou cenu zastavit míč, nebo alespoň zastavit protihráče. To se ovšem nestalo a po Perovi zůstala obrovská díra. Při druhé situaci prostě musí zahrát lépe, nemůže se od něj míč odrazit jako od zdi.

Laurent Koscielny (6)

Dnes byl nejlepším obráncem našeho týmu. Zastavoval spoustu míčů, počínal si velice dobře v osobních soubojích, zkoušel dlouhé přihrávky. Několikrát dobře vystoupil proti míči a zastavil rozvíjející se útok. Nejslabší chvilku v zápase si vybral při šanci Neymara, kdy se zapomněl vzadu a neudržel offsidovou linii.

Nacho Monreal (5)

Hned v úvodu dostal relativně zbytečnou žlutou kartu a od té doby hrál hodně na jistotu. Držel se více vzadu, aby za sebou nenechal volnou díru. Několikrát se pokusil podpořit útok, ovšem dnešní kombinace byly šíleně nepřesné, tak z toho většinou nic nebylo. Několik centrů zkusil, ovšem ke gólu to nevedlo.

Francis Coquelin (5,5)

Myslím, že se velkou měrou podílel na velké bezmocnosti útočné fáze Barcelony. Góly jsme si tak nějak vstřelili sami. Dobře vykrýval svoje prostory a znemožnil soupeři hru středem hřiště. Předvedl pár tvrdších zákroků, skluzů. Souboj s Alvesem dle mého maximálně na žlutou, v opakovaném záběru bylo vidět, jak měl staženou druhou nohu. Vyzkoušel taky jeden dlouhý pas, bohužel nepřesný. Každopádně patřil k hráčům, kteří dokázali v utkání odvést minimálně svůj standart.

Aaron Ramsey (4)

Klasický Aaron velice aktivní, snaživý, ale velice nepřesný a neefektivní. Chybí mu střelecké kopačky z minulých let, jeho zakončení a dorážky končí téměř vždy velikým nezdarem. Dnes bych mu vytýkal jeho velkou nepřesnost, kdy kazil opravdu snadné přihrávky, stejně jako zbytek týmu. Ocitl se ve dvou pološancích, ze kterých nedokázal nic vytěžit. Můj názor je, že Aaron pokračuje v horších výkonech a nezvládá Santiho pozici, čímž trpí nejen on, ale celý Arsenal.

Mesut Özil (4)

Dnes se mu vůbec nedařilo, nedostával se moc na míč. Jen jednou v zápase dokázal se spoluhráči delší dobu zakombinovat, jinak se většinou nepřesně zbavoval míčů. Jeho centry od rohového praporku nebo ze standartních situací byly dnes hrubě nepovedené. Byla na něm vidět celková frustrace z toho, že se nedaří jemu ani jeho spoluhráčům.

Alex Oxlade-Chamberlain (3,5)

Oxe mám strašně rád, ale prostě zdá se mi horší a horší. V jeho dorážce z malého vápna se na něm projevila velká nevyspělost, kdy místo aby zamířil, jen tak zbrkle míč plácl přímo do Ter Stegenovi náruče. V další velké příležitosti zazdil totálně protiútok a ještě si s největší pravděpodobnosti přivodil zranění. Ještě jsem ho zahlédl při pokusu o centr, jinak byl nevýrazný a týmu málo prospěšný.

Alexis Sanchéz (4,5)

Nechybí mu píle, snaha a bojovnost. Chybí mu efektivnost, herní pohoda a prostě mu to tam nepadá. Snaží se, ale nevychází mu jeho fotbalové kousky, často frustrován rozhazuje rukama, je nervózní z neodpískání faulu na jeho osobu. Prostě celkově nepředvádí moc povedené výkony. V ofenzívě dnes nevýrazný stejně jako spoluhráči, defenzivní činnost zvládal velice dobře, pouze jednou neuhlídal Alvese, který centroval nebezpečně před bránu v závěru prvního poločasu.

Olivier Giroud (4)

Dnes se výrazněji nedokázal prosadit ve vzdušných soubojích. Jedinou nebezpečnou hlavičku si připsal v 60. minutě, kdy ho vychytal brankář hostí. Nedostával se moc do útočné fáze, tak se alespoň snažil vypomáhat vzadu. V 68. minutě si totálně neporozuměl s Theem, kdy poslal míč úplně na opačnou stranu. Dnes mu chybělo sebevědomí, v jiných zápasech by tuto situaci vzal na sebe a rozvlnil síť.

 

Střídání

Theo Walcott (3,5)

Jedna vyhraná hlavička, jedno neporozumění s Olliem, hotovo vymalováno. Klasický matný výkon Thea, čekal jsem, že se v dosti jalové obraně Barcelony prosadí více. Nedokázal to však ani on ani žádný z jeho spoluhráčů.

Danny Welbeck (6)

Hráč, který přijde po deseti měsících, nastoupí do třetího zápasu a za pár minut stihne víc, než většina kolegů dohromady za celý zápas hovoří za vše. Působil na rozdíl od Ollieho nebojácně, drze a přímočaře. Myslím, že je příslibem do dalších zápasů, vrátil se ve velké pohodě.

Mathieu Flamini (4,5)

Smolař večera, přišel, sundal Messiho, a to bylo vše. Snažil se pouze napravit chybu Pera, v souboji byl ale o chlup pomaleji a o penaltě nemohlo být sporu.

 

MOTM dnes neudělím, opravdu nevím koho, nejvíc by zasloužil asi Petr.

Co dodat na závěr? Dneska asi nic, upřímně píšu hodnocení přes zkaženou náladu a nechápu, jak jsme mohli prohrát s tak „slabou“ Barcelonou, která evidentně nevěděla, co hrát. Góly jsme jim darovali dvěma chybami sami a do odvety na Nou Campu jedem s mizivou šancí.

Brbci

Komentáře

  1. nonaim (karma: 0) #1

    Díky za rychlé HH. Myslím ale, že bodové ohodnocení některých hráčů trochu sráží frustrace ze zápasu. Bellerin by si zasloužil minimálně o bod víc – to, že de facto vymazal Neymara a ještě byl velice aktivní směrem dopředu, si určitě zaslouží víc, než jen 5,5b. Přidal bych i Alexisovi, vždyť první poločas byl vynikající. Se zbytkem se dá víceméně souhlasit.

  2. killerhammer (karma: 0) #1

    Hodnotenie nehodnotím.
    Vidím, že si frustrovaný, tak si dal dole známky všetkým.

    Teraz nás čakajú dôležitejšie kľúčové zápasy v sezóne a myslím, že takýto výkon ako dnes by na Účka, sliepky alebo Everton mal stačiť.

    Chcel by som ale upozorniť na jednu veľmi negatívnu vec: frustrované reakcie Ozila a už aj Alexisa na svojich spoluhráčov po nepresných prihrávkach.

    Obávam sa, že tento zápas nám psychicky nepomohol, hráči si prestávajú medzi sebou veriť.
    Potom sme už len kúsok od toho, že Ozil si jednoducho povie (ako Van Persie alebo Nasri), že radšej skúsi iný team, kde sú lepší hráči a má väčšiu šancu na trofeje :-*

    Potrebujeme naše hviezdy aby podali 100% výkony v najbližších zápasoch.

    Wenger bude mať ťažkú robotu, ale mal by citlivejšie reagovať a hľadať nejaké riešenia.
    Napr. stred zálohy nám nefunguje už 2 mesiace…
    Treba hľadať aj riešenie v útoku a nespoliehať sa na cykly, pán Wenger ! 😆

  3. Nasir (karma: 0) #1

    [quote name=“killerhammer“]
    Teraz nás čakajú dôležitejšie kľúčové zápasy v sezóne a myslím, že takýto výkon ako dnes by na Účka, sliepky alebo Everton mal stačiť.

    Potom sme už len kúsok od toho, že Ozil si jednoducho povie (ako Van Persie alebo Nasri), že radšej skúsi iný team, kde sú lepší hráči a má väčšiu šancu na trofeje :-*

    Wenger bude mať ťažkú robotu, ale mal by citlivejšie reagovať a hľadať nejaké riešenia.
    Napr. stred zálohy nám nefunguje už 2 mesiace…
    [/quote]

    Opět souhlas. Welbeck si řekl o základ. Je potřeba něco změnit, tak proč ne? Do středu Elnenyho… možná ne na Unishit, ale třeba na Swansey. Nesmíme být podělaní z toho, že prohraje nějaký ten souboj. Když tam bude místo něj Ramsey a nechá tam díru nebo založí protiútok blbou přihrávkou, tak to lepší rozhodně nebude, spíš naopak.

  4. killerhammer (karma: 0) #1

    [quote name=“Pace to P.M.“]Ak by B.rcelona znovu prisla s ponukou 50 milionov za Aarona osobne ho pojdem zabalit do darcekoveho balenia. Nehnevajte sa na mna, ale dlhodobo stredneho zaloznika nezvlada (a to si ho tam vsetci pytali ked hral na kridle). Tak kam s nim? Od rozhodujuceho golu vo finale FA Cupu z pred dvoch rokov je len tienom hraca z tej sezony..[/quote]
    Ja som to pred sezónou 100x hovoril, že Fabregas sa mal kúpiť, keď bolo predkupné právo 🙂

    Myslím, že Aaron sa snaží hrať rýchlo dopredu na jeden dotyk na úkor presnosti.
    Na CM ale radšej nech hrá pomalší a presnejší hráč (nie, teraz nemyslím Artetu 8) )
    Treba tam skúsiť hocikoho aj Elnenyho napr.

    Aaron ale tiež musí hrať, kvôli energii ktorú tam necháva.
    Podľa mňa, nech hrá zasa pravé krídlo a kľudne nech si zbieha na stred do útoku.

  5. killerhammer (karma: 0) #1

    [quote name=“Nasir“]
    Opět souhlas. Welbeck si řekl o základ. Je potřeba něco změnit, tak proč ne? Do středu Elnenyho… možná ne na Unishit, ale třeba na Swansey. Nesmíme být podělaní z toho, že prohraje nějaký ten souboj. [/quote]
    Súhlasím, blíži sa koniec sezóny, už nie je čas na experimenty.
    Účka kľudne bez zmeny ale keď to nepôjde tak striedanie po 45 minútach !
    Nech sa Swansea a Hull využijú na nejakú zmenu a nech sa to potom zanalyzuje a uvidíme.

    Ja by som určite skúsil Welbza na hrot, Aarona dal zasa na krídlo a do stredu Elnenyho, alebo tam zasa risknúť Oxa.

    Zanedlho sa vráti aj Santi ale kdovie v akej bude forme, zranenie kolena nie je sranda :-*

  6. killerhammer (karma: 0) #1

    Btw. Barcelona dnes v obrane nič moc.
    Mascherano mal s Olim veľké problémy.
    A tí krajní beci aj keď vyzerali slušne, tak pod tlakom mali tiež veľké problémy.
    Ale brankár + Pique (ten neprehral asi ani jeden súboj) + Busquets hrali dobre a držali to len oni traja vzadu.

    Pique ale nebude v odvete (vykartoval sa) !

    To je šanca, treba to možno ešte skúsiť… 8)

    Možno v odvete skúsiť aj dvoch fyzických útočníkov, Welbza s Olim, že čo to s nimi spraví 😉

    Ináč Enrique dnes ani nestriedal, ak som si dobre všimol.
    Podľa mňa v druhej polke išla Barcelona úplne nakrv (oveľa viac behali a ešte vyšší presing s väčším počtom hráčov) ani striedaniami z lavičky nemali ako zvýšiť kvalitu hry, to bolo ich maximum.
    Ale stačilo to nakoniec a zlomili nás, príliš sme to asi otvorili 🙁

  7. mdavid (karma: 0) #1

    [quote name=“killerhammer“][quote name=“Nasir“]
    Opět souhlas. Welbeck si řekl o základ. Je potřeba něco změnit, tak proč ne? Do středu Elnenyho… možná ne na Unishit, ale třeba na Swansey. Nesmíme být podělaní z toho, že prohraje nějaký ten souboj. [/quote]
    Súhlasím, blíži sa koniec sezóny, už nie je čas na experimenty.
    Účka kľudne bez zmeny ale keď to nepôjde tak striedanie po 45 minútach !
    Nech sa Swansea a Hull využijú na nejakú zmenu a nech sa to potom zanalyzuje a uvidíme.

    Ja by som určite skúsil Welbza na hrot, Aarona dal zasa na krídlo a do stredu Elnenyho, alebo tam zasa risknúť Oxa.

    Zanedlho sa vráti aj Santi ale kdovie v akej bude forme, zranenie kolena nie je sranda :-*[/quote]

    Hrát může i Campbell, má na to. Stejně tak Iwobi. Problém je, že Wenger to tak nevidí. Ten prostě experimentovat nebude v týhle fázi sezony. Bude se tam střídat Ox, Walcott a někdy Welbeck.

  8. mdavid (karma: 0) #1

    [quote name=“killerhammer“]

    Pique ale nebude v odvete (vykartoval sa) !

    To je šanca, treba to možno ešte skúsiť… 8)
    [/quote]

    Já už bych to vypustil. Obrana ať hraje celá, ˇat to neni uplně ostuda, ale ofenzivní hráči by měli odpočívat kvůli PL. Když to nešlo s Monakem, AC ani Bayernem, tak to v odvetě nedokážou ani s Barcou na Nou Campu.

  9. miezto (karma: 0) #1

    Hodnocení super, až na tu „slabou“ Barcelonu, a je jedno v jakých uvozovkách to je. Ze dvou a půl chyb nám dali dva góly. Mít my takovou efektivitu tak jsme úplně jinde. Ty naše zakončení jsou momentálně naprostá zoufalost, opravdu jediná věc, co nám teď chybí.

    Jinak snad Ox s Aaronem budou ready, i když bych je proti Utd možná i posadil na úkor Joela/Welbze a Elnenyho. Program máme nabitej…

  10. bluefish (karma: 0) #1

    Když si i Bosák všimne, že naše potence v ofenzívě není zrovna, to nač bychom mohli být pyšní, tak je to co říct, ale vážně,problém je v tom, že nám to tam moc nepadá.Myslím si, že to má vliv na psychiku všech.Hráči se snaží a je vidět že chtějí (Alexis), ale nevychází to,pak přichází frustrace a každý gól co dostaneme je pak o to větší průšvih,chybí nám hladké,pohodové vítězství,kde bychom si zastříleli jako na tréninku.

  11. Luckybello14 (karma: 0) #1

    Neviem podla mna bol Bellerin jeden z naj hracov..mozno sa mylim ale podal v celku asi najlepsi vykon za posledne zapasy a a Suhlasim ze Welbs si jasne povedal o zaklad proti Utd ….ale neviem ci som si to vsimol len je ale po inkasovanom gole sme uplne prestali hrat a prislo mi to take ako keby uz mysleli na utd neviem no..na koniec pridam ze Barca dnes mala odist s prehrou ale nasa efektivita je strašna…

  12. michalHE (karma: 0) #1

    Škoda toho zápasu, ale takéto zápasy rozhodujú maličkosti, nedali sme my gól zo svojich šancí tak udreli oni. Bohužiaľ som si myslel, že už sme trochu skúsenejší, ako to vždy AW rozpráva, že sme sa poučili z minulých rokov… To je play off, nemusí sa vyhrať v prvom zápase aj stav 0:0 nebol zlý. Paradoxne sme dostali gól, keď začínali byť už aj oni frustrovaní, a my sme si mysleli, že môžeme zlomiť zápas. Bohužiaľ, všetci sme sa vytiahli, Coq nahral namiesto dopredu dozadu, Per sa vytiahol, dával loptu do šestnástky, kde sme prehrali súboj a nasledoval rýchly brejk, do našej úplne rozhodenej obrany, Per už nezastavil loptu, na polke a už sa to viezlo… Podobný gól sme dostali proti Leicesteru, na Ozila sa neodpiskal faul, všetci sme boli hore, Kos nezastavil hráča na polke, a Wardy cez Monreala získal penaltu. Bohužiaľ ako som písal vyššie, to je play off, nemuseli sme sa všetci vysunúť v snahe dať gól a otvoriť celú obranu, hrá sa na 2 zápasy a výsledok 0:0 by pred odvetou nebol zlý

  13. vogel (karma: 0) #1

    Bohuzel, Wengee mluvil o pouceni a o zlepseni, ale o tom to v tomto zapase nebylo. Barca se tez posunula a jeji utok je proste smrtelny. To trio je v utokj neskutečný a muzeme byt i radi, ze to v 1.polocase tahali az do kuchyne. My jsme ale branili doslova v 11-ti lidech, jeste ve vetsim poctu jak Hull s nami a tak nas bylo vsude dost a vetsinou jejich finalni prihravky jsme nekym byli schopni zachytit. Drhha pulka byl kolotoc prelevanim se hry ze strany na stranu na coz jsme doplatili. Hodnocení opravdu nizke, zvedl bych prumerne o 2 body. Jsem na hrace hrdej. PETR se ukazal opet jako rozdilovy hrac a jak tu nekdo mluvil o Ozilovi tak me napadlo to samé po obdrzene brance, kdy byl zaber jak stoji pred cca 4hraci a nechapajicim postojem proti nim hazi rukama, co tam jako delali…taky me napadlo, aby si nahodou nerozmyslel svoji budouci karieru u nas…mimo jine jsem nechapal stridabi Flama i když penalta neni jeho vina tak dle me asi nejhorsi stridani, jake mohl Arsene udelat.

  14. Duri-MI (karma: 0) #1

    Nemyslim ze by sme odohrali podpriemerne stretnutie ako hovori hodnotenie.nechybalo nasadenie, bojovnost jeden za druheho ani snaha zautocit, bohuzial sme sance nepremenili…zapas sa zlomil prave vtedy ked sme zacitili sancu my a vysunuli sa vsetci, oli prehral hlavicku a o par sekund lopta v nasej sieti.. Ale bez rizika barcu neporazis a nasi strasne chceli…striedania u mma klasicky wtf co nic neriesili

  15. gooner253 (karma: 0) #1

    Prvý polčas slušný aj ked dva sme mohli kludne dostať lenže…
    Dva sme mohli aj dať. Naša nemohúcnosť v útoku nám to prehrala. Načo Flamini asi vie len AW (nemal Coq kartu? streamy včera bombili..)
    Ten záber ako Ozil nechápavo pozerá asi na 4 spoluhráčov to vystihuje úplne presne…
    Alexis, Kos, Čech a Coq ma včera potešili inak slabota. Prekvapil opäť Welbeck, škoda, že neskúsil strelu aj ked z absurdného uhlu (ved RvP im tiež dal gól z nemožého uhlu)

  16. callix (karma: 0) #1

    [quote name=“dave“]2010-11 – Barcelona
    2011-12 – AC Milan
    2012-13 – Bayern
    2013-14 – Bayern
    2014-15 – Monaco
    2015-16 – Barcelona?

    Wenger aj vedenie by sa mali nad tymto zamysliet. Takymto tempom tu tazko nalakame Top hracov a ktovie ci aj Ozila to neprestane bavit ako jeho byvalych predchodcov.[/quote]
    Já myslím, že Özil čeká jak dopadne titul a pak teprve podepíše, jestli titul nebude, tak půjde pryč, to je myslím na 100%

  17. Pedro Sanches (karma: 0) #1

    jako nezlobte se na mě, ale per si nazaslouží ani 2 body. nechápu jak to tu někdo může ještě obhajovat.. řekněte mi jedinej jeho světlej moment.. neodehrál by tam to co on chambers?? kterej je o 10 let mladší a je u něj možnost velkého růstu??

    a to vůbec nemluvím o jeho naprosto nelogickým zákroku před penaltou.. už v žáčkách nás učili že jsi stoper ve vápně nic nevymýšlej a uraž to pryč.. tak mi řekněte jak tohle může udělat „kapitán“?? ono je pak chuť do fotbalu jak blázen.. když alixis tam lítá jak blázen a pak per svou hrubkou absolutně zápas dorazí.. neříkám že ostatní nedělají chyby, ale u pera je to až moc viditelný a často nás to stojí body.. 🙁

  18. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    Podle mne znamky zbytecne moc nizke. preci jen jsme hrali proti jednomu z nejlepsich tymu na svete a prohrali jsme jen diky nizsi efektivite.
    Zasatvim se ale u nespravedliveho srovnani hracu v obrane. Hector i Per odehrali vyborne utakni. Oba udelali jednu velkou chybu. Per pred penaltou, ze ktere byl, i diky prispeni Flamstra gol, Hector pred sanci Neymara, kterou za nej naopak uhasil Cech. Je potreba toto videt v kontextu.
    Jinak prvni gol byla nase typicka slabina, kdy nejsem brejk schopni prerusit vcas. Byl tam souboj nekde 20 metu na puli soupere, kde bud Aaron nebo Coq meli faulovat a prerusit hru. To, ze to pak Per zkusil hasit skluzem, uz nevyslo, ale rozhodne to neni ta prvotni chyba

  19. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“callix“]
    Já myslím, že Özil čeká jak dopadne titul a pak teprve podepíše, jestli titul nebude, tak půjde pryč, to je myslím na 100%[/quote]
    Tyhle konstrukce mne fakt bavi. Odesel snad nekdo z Ucek, kdyz jednou nepostoupili do LM a ted vypadli ve skupine? Myslis, ze nekdo odejde z Chelski, kdyz pristi sezonu nebudou hrat LM?

  20. Pedro Sanches (karma: 0) #1

    [quote name=“Pace to P.M.“]Ak by B.rcelona znovu prisla s ponukou 50 milionov za Aarona osobne ho pojdem zabalit do darcekoveho balenia. Nehnevajte sa na mna, ale dlhodobo stredneho zaloznika nezvlada (a to si ho tam vsetci pytali ked hral na kridle). Tak kam s nim? Od rozhodujuceho golu vo finale FA Cupu z pred dvoch rokov je len tienom hraca z tej sezony..[/quote]
    Já bych se Aarona rozhodně nezbavoval.. stále je to pro mě hráč, kterej u nás může mít velkou budoucnost.. spíš se mi zdá že nebude chyba až tak v něm ale někde v trenérském týmu.. myslete si co chcete a poslední dobou se mi zdá, že z hráčů nedokážeme vymáčknout maximum.. at už koukám na thea, oxe, aarona a další… někde musí být prostě chyba..

  21. trakip (karma: 0) #1

    Vy tady hodnotíte Alexise, jak tady lítá jako splašený. Ptám se, viděli jste někoho u Barcelony. že se snažil kličkovat od vlastní 16ky, Já teda ne. O co efektněli hrával Rosa, který ví že přesná přihrávka je rychlejší než nejrychlejší hráč.On by měl využít svoji techniku v okolí 16ky soupeře. To samé Oxi.To samé bylo při zápase s Bayernem.

  22. killerhammer (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“callix“]
    Já myslím, že Özil čeká jak dopadne titul a pak teprve podepíše, jestli titul nebude, tak půjde pryč, to je myslím na 100%[/quote]
    Tyhle konstrukce mne fakt bavi. Odesel snad nekdo z Ucek, kdyz jednou nepostoupili do LM a ted vypadli ve skupine? Myslis, ze nekdo odejde z Chelski, kdyz pristi sezonu nebudou hrat LM?[/quote]
    Ja si myslím, že napr. Hazarda neudržia.
    Uvidíme.
    Je pravda, že väčšie kluby po slabej sezóne väčšinou káder pokope udržia, kvôli vysokým platom.
    Podľa mňa, ale tlak od agentov na hráčov aby prestúpili do klubov, kde sa hrá LM určite je.
    A potom je to už len na rozhodnutí hráča…

  23. Mates98 (karma: 0) #1

    Pro mě největším zklamáním Aaron, neskutečně nepřesné přihrávky které vedli k protiutokům, neschopnost přihrávky za obranu. Elneny pokud nabere fyzickou zdatnost bude vyspělejším hráčem. A ox, to mě připadá jako případ “ Walcott „. Rychlost je to jediné co mají, ale chybí jim technika a fotbalové myšlení.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.