ARSENAL FC – FC BAYERN MNICHOV 0:2

První zápasy osmifinále Ligy mistrů přinesly zatím radost hostujícím týmům – hráči PSG vykročili rázně za postupem výhrou 4:0 na půdě Bayeru Leverkusen, Barcelona dokázala uhrát do odvety velmi příjemný výsledek 2:0 na Etihad Stadium proti domácím Citizens. Osmifinále dnes pokračuje dalšími dvěma zápasy, na hřišti AC Milán se představí Atletico Madrid a Arsenal doma přivítá Bayern Mnichov.

Arsenal nedokázal již tři sezóny po sobě projít přes nástrahy osmifinále, postupně jsme ztroskotali na Barceloně, AC Milán a loni na mnichovském Bayernu. Ve všech třech případech jsme ale neprodali kůži lacino, i když jsme si situaci většinou zkomplikovali sami – výsledky prvních zápasů s AC a Bayernem by našim hráčům měli být dostatečnou výstrahou, odvety potom vzpruhou, že umíme porazit každého.

Arsenal dnes přivítá loňské vítěze Ligy mistrů a není určitě žádným alibismem prohlásit, že nás čeká nepochybně nejlepší evropský klub současnosti. Bayern v této sezóně prohrál jen dva soutěžní zápasy – na konci července jej porazil Dortmund v zápase o německý Superpohár 4:2 a v prosinci v posledním zápase skupiny Ligy mistrů se podařilo Citizens vyhrát na hřišti Bayernu 3:2. V lize vyhrál Bayern třináct zápasů v řadě a v pěti letošních zápasech po zimní přestávce má skóre 15:1. Zkrátka – německý mistr k nám určitě nepřijede ubránit remízu 0:0. Budou sice postrádat zraněného Francka Riberyho a Xherdana Shaqiriho, ale při šířce a kvalitě kádru současného Bayernu je nahraditelný i hráč kvalit Francka Riberyho.

Zápas má výkop v tradičních 20:45 a proběhne pod taktovkou italských sudích. Sestavy očekávejte přibližně hodinu před zápasem.


ARSENAL

Szczesny – Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs – Flamini, Wilshere – Oxlade-Chamberlain, Özil, Cazorla – Sanogo

Náhradníci: Fabianski, Monreal, Jenkinson, Rosicky, Gnabry, Podolski, Giroud


BAYERN

Neuer – Lahm, Boateng, Dante, Alaba – Martinez, Thiago – Robben, Kroos, Götze – Mandzukic

Náhradníci: Starke, van Buyten, Rafinha, Pizarro, Müller, Contento, Schweinsteiger


 

Komentáře

  1. msturm (karma: 0) #1

    [quote name=“Ervin“][quote name=“msturm“]Tak pro ty co by porad utraceli bych upozornil, ze nase nejdrazsi posila uz pres mesic nic nehraje a dnes nam zabil zahajovaci tlak, mnoho odflaknutych obranych zakroku, takze priste zase musime hrozne utracet… Za takovy pristup by mel jit na lavicku a nechal bych ho tam minimalne 3 zapasy, Oliver spravne sedi za poruseni zivotospravy, za odflaknuti zapasu s Bayernem by mel nasledovat stejny trest…[/quote]
    To jsou silná slova, hrál jsi někdy fotbal?[/quote]

    Hral jsem jen Divizi, ale za tohle by nas na treningu nechal trener behat bez tymu a posazeni na lavicku by bylo automaticke. Ver ze jsem to zazil…

  2. vrba (karma: 0) #1

    pravidla jsou pravidla a červená karta je červená karta…taky nejsem nadšenej z toho, že to je za červenou, ale prostě to tak je..

    Mesutovo penalta? jsem zastáncem toho, že kdo penaltu „udělá“ by jí neměl kopat.. prostě to tam nepadlo…
    stejně tak to tam nepadlo Alabovi (Bayern moc nesleduju, ale byl jsem víc než překvapenej, že zrovna on za ně na ní jde…)

    dnešní týmovej výkon – jsem relativně spokojenej – bylo to odmakaný a bohužel výsledek se nedostavil…a neříkejme tady, co by kdyby…na to se nehraje a zápas to taky nevyhraje…ani neprohraje!

    zápas jsme prohráli a do odvety máme těžkou pozici!
    ze zápasu jsme si odnesli zraněnýho Gibbse – z toho jsem nešťastnej – očividně svalový zranění, což v momentální situaci neni dobrý, na levou stranu máme tedy momentálně zřejmě jen Nacha – Gibbs bude na chvíli venku ze hry a Vermi je taky zraněnej…

  3. vrba (karma: 0) #1

    pozitiva spatřuju ve výkonu Koscielnyho – to je prostě jeden ze základních kamenů naší sestavy. Flamstr zahrál opět skvěle…a Sanogo se mi v útoku (vzhledem k naší nynější situaci) jeví jako nejlepší volba -. ano třeba Poldi by tam mohl zahrát třeba možná líp…ale radši ho vidím na levym křídle, kde mi přijde víc nebezpečnej, než když je utopenej na hrotu v našem způsobu hry…v jiným systémub ymohl být třeba platnější. prostě v situaci která momentálně je (a zřejmě i nálada a další okolnosti) je Sanogo dobrá volba – i vzhledem k tomu,že očividně relativně dobře zvládá situaci a tíhu okamžiku…

    dnešního zápasu jsem se bál…reklama na fotbal to tak úplně nebyla. v případě výhry by bylo nadšení, za stavu 0:1 jsem neházel flintu do žita, za stavu 0:2 do odvety jí taky nehážu. Bayern nepředvedl supr ohromující výkon a dává nám to i naději do odvety. Spokojenej nejsem, stejně jako nemůže bejt spokojenej žádnej fanoušek! ale ještě není konec!

  4. EVi (karma: 0) #1

    A co říkáte na Y. Sanoga? Mně se moc líbí. Proti Poolu jsem si říkal, že na to ještě nemá fyzicky, ale dnes naběhal přes 11.5 km, což je na útočníka docela dost, ještě k tomu po zranění. Že by další Bossův super nákup do budoucna. Snad se kluk nepoblázní a bude na sobě makat, aby mu důvěru oplatil. 🙂

  5. wortex (karma: 0) #1

    Ten zápas byl ostuda, hráči zahanbili sebe i klub, který se kdysi prezentoval jedním z nejhezčích projevů hry na světě. Vůbec mě nezajímá, že jsme hráli proti Bayernu v 10 hráčích a už vůbec nechci spekulovat nad nějakým kdyby…
    Klub, který chce vyhrávat trofeje, by se měl aspoň jednou za poločas podívat na polovinu soupeře. Pro mě je to stejná potupa, jak prohra s Liverpoolem.
    A jestli jste na tohle hrdí, tak je mi fakt smutno z toho, do jakého průměru ambicí tento klub padl.

  6. Nasri8 (karma: 0) #1

    [quote name=“msturm“][quote name=“Ervin“][quote name=“msturm“]Tak pro ty co by porad utraceli bych upozornil, ze nase nejdrazsi posila uz pres mesic nic nehraje a dnes nam zabil zahajovaci tlak, mnoho odflaknutych obranych zakroku, takze priste zase musime hrozne utracet… Za takovy pristup by mel jit na lavicku a nechal bych ho tam minimalne 3 zapasy, Oliver spravne sedi za poruseni zivotospravy, za odflaknuti zapasu s Bayernem by mel nasledovat stejny trest…[/quote]
    To jsou silná slova, hrál jsi někdy fotbal?[/quote]

    Hral jsem jen Divizi, ale za tohle by nas na treningu nechal trener behat bez tymu a posazeni na lavicku by bylo automaticke. Ver ze jsem to zazil…[/quote]
    Keby mal Wenger takýto prístup, tak Aaron, Oli, Jack,… už dávno hrajú 3.anglickú ligu.

  7. Nasri8 (karma: 0) #1

    [quote name=“wortex“]Ten zápas byl ostuda, hráči zahanbili sebe i klub, který se kdysi prezentoval jedním z nejhezčích projevů hry na světě. Vůbec mě nezajímá, že jsme hráli proti Bayernu v 10 hráčích a už vůbec nechci spekulovat nad nějakým kdyby…
    Klub, který chce vyhrávat trofeje, by se měl aspoň jednou za poločas podívat na polovinu soupeře. Pro mě je to stejná potupa, jak prohra s Liverpoolem.
    A jestli jste na tohle hrdí, tak je mi fakt smutno z toho, do jakého průměru ambicí tento klub padl.[/quote]
    Prehrávať najlepší tím sveta v desiatich? Nemal si už dávno spať?

  8. Skynerd (karma: 0) #1

    [quote name=“wortex“]Ten zápas byl ostuda, hráči zahanbili sebe i klub, který se kdysi prezentoval jedním z nejhezčích projevů hry na světě. Vůbec mě nezajímá, že jsme hráli proti Bayernu v 10 hráčích a už vůbec nechci spekulovat nad nějakým kdyby…
    Klub, který chce vyhrávat trofeje, by se měl aspoň jednou za poločas podívat na polovinu soupeře. Pro mě je to stejná potupa, jak prohra s Liverpoolem.
    A jestli jste na tohle hrdí, tak je mi fakt smutno z toho, do jakého průměru ambicí tento klub padl.[/quote]

    Opravdu nám fandí takový lidi jako ty? Nevím jestli ses zbláznil nebo co. Když hraješ skoro 60 minut v 10ti proti Bayernu Mnichov, tak si chtěl abysme vyhráli 2:0 nebo co? 0:1 byl dobrý výsledek, bohužel ten druhý gol to zničil.

  9. Maros Gunner (karma: 0) #1

    [quote name=“wortex“]Ten zápas byl ostuda, hráči zahanbili sebe i klub, který se kdysi prezentoval jedním z nejhezčích projevů hry na světě. Vůbec mě nezajímá, že jsme hráli proti Bayernu v 10 hráčích a už vůbec nechci spekulovat nad nějakým kdyby…
    Klub, který chce vyhrávat trofeje, by se měl aspoň jednou za poločas podívat na polovinu soupeře. Pro mě je to stejná potupa, jak prohra s Liverpoolem.
    A jestli jste na tohle hrdí, tak je mi fakt smutno z toho, do jakého průměru ambicí tento klub padl.[/quote]
    A to je jednym z dovodou preco neprispievam do diskusie gunners.cz, ked sa tu najdu takyto dilinovia. Ach :sigh: :sigh:

  10. NorthGooner (karma: 0) #1

    [quote name=“EVi“]A co říkáte na Y. Sanoga? Mně se moc líbí. Proti Poolu jsem si říkal, že na to ještě nemá fyzicky, ale dnes naběhal přes 11.5 km, což je na útočníka docela dost, ještě k tomu po zranění. Že by další Bossův super nákup do budoucna. Snad se kluk nepoblázní a bude na sobě makat, aby mu důvěru oplatil. :-)[/quote]

    V rámci možností se mi líbil jak proti Poolu, tak i dnes. Nemůžu říct, že by zklamal. Ukázal, že z něho něco může být, pokud ty šance bude dostávat. Techniku zřejmě má také slušnou, jen to bude chtít asi ještě trošku klidu ve vápně, ale to přijde časem. Rozhodně z něho mám zatím dobrý dojem. Z těch zápasů na začátku sezony se nedalo moc soudit, když hrál pár minut a zranil. Je pro mě překvapením, že ho boss teď upřednostňuje, ale těch možností moc není. Jen mi to od bosse zas příjde, jak takový nával. Sanogo bude chvíli hrát, pak si zas několik zápasů nekopne vůbec viz. Gnabry. Tohle prostě nechápu.

  11. wortex (karma: 0) #1

    [quote name=“Skynerd“] Opravdu nám fandí takový lidi jako ty? Nevím jestli ses zbláznil nebo co. Když hraješ skoro 60 minut v 10ti proti Bayernu Mnichov, tak si chtěl abysme vyhráli 2:0 nebo co? 0:1 byl dobrý výsledek, bohužel ten druhý gol to zničil.[/quote]
    Jenže tady nejde o výsledek, ale o hru samotnou! V 10 lidech se zatáhnout proti 11 před vlastní vápno a 60. minut zápasu doufat, že se nic nestane… Ne, tohle bych od klubu, kterému fandím takové roky nečekal. I když jsme v početní nevýhodě, tak bych očekával aspoň nějaký pokus o udržení balónu, kloudný pokus o protiútok nebo aspoň rychlé napadání, než tohle čekání, kdy se konečně Kroos trefí.

  12. Nasri8 (karma: 0) #1

    [quote name=“wortex“][quote name=“Skynerd“] Opravdu nám fandí takový lidi jako ty? Nevím jestli ses zbláznil nebo co. Když hraješ skoro 60 minut v 10ti proti Bayernu Mnichov, tak si chtěl abysme vyhráli 2:0 nebo co? 0:1 byl dobrý výsledek, bohužel ten druhý gol to zničil.[/quote]
    Jenže tady nejde o výsledek, ale o hru samotnou! V 10 lidech se zatáhnout v 11 před vlastní vápno a 60. minut zápasu doufat, že se nic nestane… Ne, tohle bych od klubu, kterému fandím takové roky nečekal. I když jsme v početní nevýhodě, tak bych očekával aspoň nějaký pokus o udržení balónu, kloudný pokus o protiútok nebo aspoň rychlé napadání, než tohle čekání, kdy se konečně Kroos trefí.[/quote]
    ty si asi nikdy nehral futbal však? Radšej 11 kvalitných hráčov ako 10 super hráčov, ten 1 hráč robí obrovský rozdiel.

  13. EVi (karma: 0) #1

    [quote name=“NorthGooner“][quote name=“EVi“]V rámci možností se mi líbil jak proti Poolu, tak i dnes. Nemůžu říct, že by zklamal. Ukázal, že z něho něco může být, pokud ty šance bude dostávat. Techniku zřejmě má také slušnou, jen to bude chtít asi ještě trošku klidu ve vápně, ale to přijde časem. Rozhodně z něho mám zatím dobrý dojem. Z těch zápasů na začátku sezony se nedalo moc soudit, když hrál pár minut a zranil. Je pro mě překvapením, že ho boss teď upřednostňuje, ale těch možností moc není. Jen mi to od bosse zas příjde, jak takový nával. Sanogo bude chvíli hrát, pak si zas několik zápasů nekopne vůbec viz. Gnabry. Tohle prostě nechápu.[/quote]

    No uvidíme, jak ho bude Boss do dalších zápasů nasazovat, ale byl bych rád, kdyby dostával stále více a více prostoru. Každá minuta na hřišti dobrá, zvlášť když máme útok jaký máme. S hráči si rozumí a mohl by se do příští sezóny slušně rozjet.

  14. Rypi (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″]Ten Kroosov 1. gol je inak nas typicky. Vsimol som ze nasi DM, ci uz Areteta lebo aj Flamster sa zbytocne stahuju az na uroven stoperov, a nechavaju volnu sestnastku. Strasne casto sa to stava ked nemame hru pod kontrolou, naprikal FA Cup Liverpool a Arteta.[/quote]
    Souhlas, presne toto jsem rikal uz kdyz se ta akce rozjizdela, ze zaloznici zase zalezli a nechali to tam uplne otevren. Navic hrace jako je Kroos na vapne nechat. Nelze proste.

  15. Stranger0569 (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″]Pani takze este raz, hodne ma to zauijama. Kto si mysli, ze to mal byt ofsajd +, kto nie -:

    http://www.youtube.com/watch?v=34nEz6BClgE

    Cas 0:17, sledujte Mandzukicove ovplyvnenie pohybu Kosa.[/quote]

    Já jak to vidím, tak akorát absolutně naivní likvidační výběh. Je mi zle. Skvělý golman, ale tohle si nechává na důležité pohárové zápasy kdy sejme protihráče. Jinak Robben byl už za Koscielným, taky bych nepískal.

  16. NorthGooner (karma: 0) #1

    EVi: Máš pravdu. Jak řikám, mně se líbil a vcelku na mě udělal dojem. V noze to má, jen si musí trochu zvyknout a časem to půjde. Ale jak říkám, trochu se bojím toho, že boss ho teď nechá několik zápasů hrát, pak ho zas nechá několik sedět, místo toho, aby mu to třeba nějak rovnoměrně dávkoval viz. jak jsem uváděl Gnabryho případ. Mně to plyne z toho bossovo „rotování“. Proto tomu tak je a asi i bude.

  17. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Stranger0569″][quote name=“mc1897″]Pani takze este raz, hodne ma to zauijama. Kto si mysli, ze to mal byt ofsajd +, kto nie -:

    http://www.youtube.com/watch?v=34nEz6BClgE

    Cas 0:17, sledujte Mandzukicove ovplyvnenie pohybu Kosa.[/quote]

    Já jak to vidím, tak akorát absolutně naivní likvidační výběh. Je mi zle. Skvělý golman, ale tohle si nechává na důležité pohárové zápasy kdy sejme protihráče. Jinak Robben byl už za Koscielným, taky bych nepískal.[/quote]

    Nie som si uplne isty ci si pochopil o co mi ide…. Mandzukic bol v „mrtvom ofsajde“, to je v poriadku dovtedy kym sa nezapoji do hry, resp, neovplyvni hru obrany – a to teda ovplyvnil a podstatne, a je uplne jedno ze iba stal, Bayern ziskal vyhodu z jeho postavenia a tudiz ma byt ofsajd. Ja to rozhodcom ani moc nevycitam, to je tazke odsledovat, len konstatujem ze fail.

  18. NorthGooner (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″]Pani takze este raz, hodne ma to zauijama. Kto si mysli, ze to mal byt ofsajd +, kto nie -:

    http://www.youtube.com/watch?v=34nEz6BClgE

    Cas 0:17, sledujte Mandzukicove ovplyvnenie pohybu Kosa.[/quote]

    Zas bych tam nic nehledal a nedělal z toho větší drama. Mandžukič ani nemohl tušit, že se Koscielny rozběhne a Kos zas nemohl ani o Mandžukičovi vědět, takže nějaký úmysl bych v tom nehledal, když viditelně Kos do Mandžukiče sám vrazil a Chorvat mu nějak viditelně nebránil v pohybu. Navíc Robben opravdu už byl v náběhu a pochybuju, že by Kos s tím mohl vůbec něco udělal.

  19. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“NorthGooner“][quote name=“mc1897″]Pani takze este raz, hodne ma to zauijama. Kto si mysli, ze to mal byt ofsajd +, kto nie -:

    http://www.youtube.com/watch?v=34nEz6BClgE

    Cas 0:17, sledujte Mandzukicove ovplyvnenie pohybu Kosa.[/quote]

    Zas bych tam nic nehledal a nedělal z toho větší drama. Mandžukič ani nemohl tušit, že se Koscielny rozběhne a Kos zas nemohl ani o Mandžukičovi vědět, takže nějaký úmysl bych v tom nehledal, když viditelně Kos do Mandžukiče sám vrazil a Chorvat mu nějak viditelně nebránil v pohybu. Navíc Robben opravdu už byl v náběhu a pochybuju, že by Kos s tím mohl vůbec něco udělal.[/quote]

    Z pohladu pravidiel je uplne irelevantne ci chcel, nechcel, a ci ho Kos mohol alebo nemohol dohnat. Z ofsajdovej pozicie ziskal pre Bayern vyhodu > ofsajd. Bodka.

  20. NorthGooner (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“NorthGooner“][quote name=“mc1897″]Pani takze este raz, hodne ma to zauijama. Kto si mysli, ze to mal byt ofsajd +, kto nie -:

    http://www.youtube.com/watch?v=34nEz6BClgE

    Cas 0:17, sledujte Mandzukicove ovplyvnenie pohybu Kosa.[/quote]

    Zas bych tam nic nehledal a nedělal z toho větší drama. Mandžukič ani nemohl tušit, že se Koscielny rozběhne a Kos zas nemohl ani o Mandžukičovi vědět, takže nějaký úmysl bych v tom nehledal, když viditelně Kos do Mandžukiče sám vrazil a Chorvat mu nějak viditelně nebránil v pohybu. Navíc Robben opravdu už byl v náběhu a pochybuju, že by Kos s tím mohl vůbec něco udělal.[/quote]

    Z pohladu pravidiel je uplne irelevantne ci chcel, nechcel, a ci ho Kos mohol alebo nemohol dohnat. Z ofsajdovej pozicie ziskal pre Bayern vyhodu > ofsajd. Bodka.[/quote]

    Osobně si myslím, že je to úplně jedno. Naše pencle byla taky díky ofsajdu.

  21. Theodor (karma: 0) #1

    [quote name=“wortex“]Ten zápas byl ostuda, hráči zahanbili sebe i klub, který se kdysi prezentoval jedním z nejhezčích projevů hry na světě. Vůbec mě nezajímá, že jsme hráli proti Bayernu v 10 hráčích a už vůbec nechci spekulovat nad nějakým kdyby…
    Klub, který chce vyhrávat trofeje, by se měl aspoň jednou za poločas podívat na polovinu soupeře. Pro mě je to stejná potupa, jak prohra s Liverpoolem.
    A jestli jste na tohle hrdí, tak je mi fakt smutno z toho, do jakého průměru ambicí tento klub padl.[/quote]

    Měl by ses probrat ze sna z první poloviny sezony. Přijel k nam Bayern Mnichov, momentálně nejlepší tým na světě. Co jsi jako po vyloučení čekal? Že příjde Poldi s Giroudem a budeme to chtít urhát na 3:7? Nevim jaké máš ambice ty, ale já jsem na kluky hrdej, že se snažili něco uhrát a občas se pokusit dostat z těch kleští. Nemiluju nic tak jako je a po dnešku cítim hrdost kanonyra a chut‘ se společně s klukama u streamu porvat o body a třeba FA Cup. Měj se a měj i lepší názory.

  22. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“NorthGooner“]
    Osobně si myslím, že je to úplně jedno. Naše pencle byla taky díky ofsajdu.[/quote]

    Ale ja hovorim o redke, nie o penalte. Karta bola zasadna pre zapas, nie penalta. Ale teraz kukam, ze je to v pravidlach hodne na posudeni rozhodcu, tak ok vzdavam sa:

    „interfering with an opponent” [b]means preventing an opponent[/b] from
    playing or [b]being able to play the ball by clearly obstructing the opponent’s[/b]
    line of vision or [b]movements[/b]“

  23. Arshavinek23 (karma: 0) #1

    vůbec bych mesuta z penalty nevinil.Nebal se jit,kopl,nedal.Kolikrat se to ještě stane a stavat bude i duležitějších zápasech bohužel.Všichni pisalci kdekoliv na forech bych chtěl vidět jak by se na pokutový kop postavili. Odveta neni vůbec ztracena ,stači par utoku rychlý gol a kdo řekl že bayrn taky nedostane červenou doma? je to otevřené a netřeba sklápět hlavu 🙂

  24. Prezi (karma: 0) #1

    Nechte už toho Mesuta být, je to jenom člověk jako vy. On sám moc dobře ví jeslti ji odflákl nebo ne a myslim si, že nad tim bude ještě dlouho přemýšlet a dneska nebude ani spát. Mesut je geniální hráč, stále si zvyká na PL, už několikrát nám k výhře pomohl. Myslím si, že se to bude snažit odčinit jak jen to půjde a příští sezónu bude ještě lepší než tutu, kterou určitě odehraje ještě se vzrůstající formou. A příští sezónu bude mít zas Thea na křídle, coř on potřebuje rychlá křídla. Házet celej zápas na něj je od vás sprostý, jeho penalta byla zahraná už dávno, ikdyž to ovlivnilo, ale ten faul a penalta a karta přišla z důvodu jinejch chyb než že Mesut nedal penaltu.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.