Přestupové spekulace – 31. 7. 2017

Školou povinným začaly prázdniny a na rozdíl od bulvárních pisálků je čekají dva měsíce klidu. Letní tsunami přestupních spekulací se nás valí dál a dál a my z redakce se pokusíme držet hlavu nad hladinou bulvárního bahna a šetrně vás seznamovat s novinkami.

Starší článek se spekulacemi naleznete ZDE.

31. 7. 2017

O podpis mladíka z Manchesteru City,  Jadona Sancha, soutěží United, Arsenal a Spurs. /Manchester Evening News/

I přesto, že je Arsenal favoritem na podpis Thomase Lemara, stojí o jeho služby i Liverpool. /Le10Sport/

Alexis Sanchez podle Daily Mirror zvažuje podání žádosti o přestup.

Newcastle se zaměřuje na Lucase Peréze. /Sun/

Kieran Gibbs je podle všeho (podle SkySources) ve středu zájmu Watfordu.


28. 7. 2017

Chudák Thomas Lemar, ten kluk v tom už musí mít zmatek, kolik vlastně stojí. Včera jsme byli na padesáti, dnes píše Sun zase o 45 milionech. V jednom se ale všechny články shodují – Arsenal o něj má opravdu velký zájem.

Sun pro nás ohřál na dnešní den i další zprávu – Antonio Conte má zájem o Alexe Oxlade-Chamberlaina a Chelsea tak připravuje oficiální nabídku.

Podle AS je agent Lucase Pereze v Londýně a jedná o přestupu svého klienta do Deportiva.


27. 7. 2017

Včera 45, dnes 50. To je údajně výše nabídky v milionech liber, které míří z Londýna do Monaka za Thomase Lemara, píše Mail.

Do plného tréninku s týmem se zapojil Jack Wilshere. Má před sebou poslední rok smlouvy, jeho možnosti hrát pravidelně budou nejspíš v konkurenci dalších hráčů limitované… Odejde už letos v létě?


26. 7. 2017

Arsenal finalizuje dohodu o přestupu Thomase Lemara, s Monakem se dohodl na částce £45 milionů, píše Sun.

Evening Standard informoval, že Arsenal bude zřejmě na přestupu Lucase Pereze ztrátový, Deportivo nabízí pouze £9 milionů.


25. 7. 2017

Alexis Sanchez je ochoten slevit ze svých mzdových požadavků, aby mohl přestoupit do Manchesteru City, píše Independent.

Galatasaray jedná s Arsenalem o možnosti přestupu záložníka Mohameda Elnenyho, zprostředkovává informaci z Fotospor Metro.

Telegraph servíruje informace z La Voz de GaliciaLucas Perez se cítí být „podvedený“ chováním klubu, mimo jiné i přidělením jeho čísla devět nové posile a chce odejít.


24. 7. 2017

Podle Mail Online se turecký klub Antalyaspor zajímal o Jacka Wilsherea, ale prezident klubu se domnívá, že za něj Arsenal chce „příliš mnoho“.

Metro píše, že Deportivo La Coruna nabízí Lucasi Perezovi desetiletou smlouvu. Spekulace o budoucnosti španělského útočníka postupně sílí.

Daily Star cituje Record – Arsenal se prý opět zajímá o možnost získání záložníka Williama Carvalho.


23. 7. 2017

PSG se vzdává naděje, že toto léto přivede Alexise. Pařížané byli zprvu optimističtí, ale vysoké platové požadavky hráče (údajně až 500.000£ týdně) v kombinaci s neochotou Arsenalu, ukončí veškeré snahy o akvizici chilského útočníka. /Le Parisien/

Chelsea podá oficiální nabídku za Oxe příští týden. /SkySport/


22. 7. 2017

Tony Pulis popřel, že by měl zájem o Kierana Gibbse. /SkySports/

Arsene Wenger označil spekulace o zájmu PSG o Alexise jako výmysl médií a stále trvá na tom, že chilský útočník v Arsenalu zůstane. /Arsenal.com/

V médiích koluje spekulace, že PSG nabídne za Alexise během příštího týdne oficiální nabídku ve výši 35 milionů liber.  /SkySources/

Rafinha (Barcelona), mladší bratr Thiaga Alcantary (Bayern), byl nabídnut Arsenalu. Katalánci budou údajně naslouchat nabídkám vyšším než 30 milionů euro./SkySources/


21. 7. 2017

Alexis je blízko k dohodnutí smluvních podmínek s PSG. /L’Équipe./

Arsenal řekl West Hamu, že pokud chtějí koupit Jacka Wilshera musí nabídnout 20 milionů liber a dát mu do smlouvy klauzuli pro zpětný výkup. /Daily Star/

Arsenal, Chelsea a Liverpool vedou souboj o to, kdo získá do svých řad Thomase Müllera. Cena? 50 milionů liber. /Daily Express/

Crystal Palace nabídl za Caluma Chamberse 16 milionů liber. Arsenal odmítl. /Telegraph/


19. 7. 2017

Bayern Mnichov se o Alexise již nezajímá, přichází tak Paris Saint-Germain. /Daily Mail/

Mohamed Elneny byl prodán do Leicesteru City. Teda, mohl být prodán. Arsenal přijal nabídku 10 miliónu liber, ale hráč přestoupit odmítl. Nebo jak to vlastně myslel deník The Sun?

Karim Benzema nechybí ani toto přestupové období. Možná by to někteří mohli začít počítat, kolikrát to už bylo.

Wojciech Szczesny se oficiálně stal novou posilou Juventusu, v dresu Arsenalu nastoupil ke 181 zápasům.

18. 7.  2017

Sampdoria nabídla £6 milionů + 1.5 milionu v bonusech za Jacka Wilshera. /SkyItalia/

Szczesny se brzy stane hráčem Juve.

Mathieu Debuchy by měl do dvou dnů absolvovat zdravotní prohlídku v Nice. /RMC/

PSG naopak projevilo zájem o našeho chilského kouzelníka a tento přestup je určitě reálnější než aktivování klauzule Neymara o hodnotě 220 milionů euro. /Standard/

Bayern se veřejně distancoval od Alexise Sancheze. /Karl-Heinz Rummenigge/

West Bromwich má zájem o Kierrana Gibbse. /SkySports/


17. 7. 2017

Wojciech Szczesny se blíží ke zkompletování přestupu do Juventusu. Dohodnutá cena činí 9 milionů eur. /ESPN/

Sun zase píše, že Wenger doufá, že nabídka smlouvy ve výši 275.000 liber týdně by měla Alexise přesvědčit k podepsání.

Daily Express píše, že má Arsenal zájem o Virgila van Dijka a o Moussu Dembelé (ze Celticu). Spekulace naznačují, že by Arsenal přivedl Dembelého v případě, že by Alexis toto léto odešel.

16. 7. 2017

Alexis čelil otázkám domácích novinářů a řekl, že má o své budoucnosti jasno. Chce vyhrát Champions League. Na druhou stranu dodal, že je stále vázaný smlouvou k Arsenalu a konečně rozhodnutí tak náleží klubu.

Mirror zase přišel se zprávou, že Everton má zájem o Thea Walcotta. Údajně mají  v plánu nabídnout za anglické křídlo 30£ milionů.

Thomas Lemar požaduje po Monacu, aby mu umožnilo přestup do Arsenalu. /Daily Star/


14. 7. 2017

West Ham již nemá zájem o Oliviera Girouda. Hráč má jiné představy o tom, jak by se měla ubírat jeho kariéra po Arsenalu. Mezi hlavní zájemci zůstává Everton a Marseille. /SkySport/

Podle Express touží Arsenal opravdu velice velmi po Nemanju Maticovi. Prý za něj Chelsea nabízíme na výměnu Alexe Oxlade-Chamberlaina.

Sampdoria touží po službách Jacka Wilsherea a nabízí za něj Arsenalu £9 milionů, slovy devět, to není překlep. Aspoň to píšou v Sun a Daily Mail.


13. 7. 2017

Mirror nám seřadil zájemce o Oliviera Girouda: West Ham, Everton, AC Milán, Marseille a nově i Dortmund.

Arsenal si je jistý, že nabídka £45 milionů za Thomase Lemara je dostatečně vysoká a bude přijata, píše Mail.


12. 7. 2017

Mesut Özil: „Arsenal je skvělý klub a vždy jsem tvrdil, že se zde citím dobře. Jakmile se vrátíme do Londýna, tak budeme jednat.“ – zdroj: Dailymail.co.uk

Barcelona již dále nemá zájem o Hectora Bellerina, informuje Metro s odvoláním na sport.es. Bellerin prý pro Barcelonu není dostatečně dobrý, vyjádřil se údajně nový kouč katalánského klubu Ernesto Valverde. Chápu, je to smutné, když dostaneš kopačky, ale tohle je snad zbytečné 🙂

Podle Newcastle Chronicle jsou Kieran Gibbs a Carl Jenkinson blízko k přestupu ke Strakám.

Domingos Quina, sedmnáctiletý záložník West Hamu, v uplynulé sezóně nakoukl do „áčka“ Kladivářů v zápasech Evropské ligy. Letos v létě o něj mimo jiné kluby projevuje prý zájem i Arsenal, píše Mirror.


11. 7. 2017

Arsene Wenger je odhodlán udržet v týmu Alexise Sancheze navzdory tomu, že hráč stále ještě nepodepsal prodloužení smlouvy a údajně zvažuje přestup do Manchesteru City, píše Independent.

Server FourFourTwo informuje, že představitelé Deportivo La Coruna se domnívají, že se jim letos v létě nepodaří uskutečnit návrat Lucase Pereze.

Podle Sun se Arsenal přidal do fronty zájemců o služby obránce Southamptonu Virgila van Dijka.


10. 7. 2017

S týmem do Austrálie neodcestoval Wojciech Szczesny. Podle názoru Sun je to proto, že finišuje jeho přestup do Juventusu. Nominaci pro Tour2017 naleznete ZDE.


9. 7. 2017

Kolem našeho klubu je tento víkend poměrně klid – Arsenal se chystá na cestu do Austrálie a spekulace poněkud utichly. Takže následuje jen krátká rekapitulace víkendu.

Podle Le Equipe Arsenal stále testuje navyšováním nabídek odhodlání Monaca udržet Thomase Lemara.

Sunday Express informuje, že Alexis Sanchez může dostat svolení k odchodu, ale pouze mimo Premier League.

Podle ESPN má Arsenal zájem o záložníka Interu Marcelo Brozovice.


7. 7. 2017

Současnou prioritou Arsenalu na přestupovém trhu je podle SkySources Thomas Lemar z AS Monaco. První nabídka o hodnotě 30£ milionů byla odmítnuta a podle zpráv z Francie se Arsenal vrátil zpátky s nabídkou o 10 milionů vyšší. /SkySports/

Riyad Mahrez se začne připravovat na novou sezonu s Leicesterem. Arsenal nehodlá za alžírského záložníka zaplatit 50£ milionů. /Daily Express/

Marseille je aktuálně v čele zájemců o služby útočníka Oliviera Girouda. Přestupová částka by se měla blížit £25 milionům, píše Telegraph.

Jak píše John Cross z Mirror, Arsenal má nyní na soupisce 17 non-homegrown hráčů. Místo pro příchod dalších posil by měli udělat svým odchodem Lucas Perez a Mathieu Debuchy.


6. 7. 2017

Mirror také píše o tom, že Arsene Wenger blíže sleduje Aleksandra Golovina z CSKA Moskva.

Alexis požaduje 400.000£/týdně pokud má podepsat novou smlouvu. /Mirror/

Daily Mail Daily Times píšou, že Olivier Giroud je přestupovou prioritou Evertonu. Toffies shání náhradu za Romela Lukaka, který by měl přestoupit do Manchesteru United. Spekuluje se o částce ve výši 20£ milionů.


5. 7. 2017

Je to oficiální. #LacaNewSigning

Taky zkoušíte neustále „refresh“? Buďte trpěliví, během středečního dne by měl být přestup oznámený. /Twitter/


4. 7. 2017

Alexandre Lacazette dnes podstoupil zdravotní prohlídku. Arsenal za něj zaplatí 45£ milionů, přičemž částka může narůst až na 52£ milionů. /BBC, Ornstein/

Několik zdrojů se shoduje, že Alexandre Lacazette by měl přestupovými formalitami projít dříve než v neděli. Na konci týdne totiž tým odlétá k přátelským zápasům v Austrálii.

Podle Guardian i jiných posílí trenérský tým Arsenalu bývalý brankář Kanonýrů Jens Lehmann.


3. 7. 2017

Arsenal má prý v úmyslu přivést ze Sportingu dvojici Gelson Martins a William Carvalho za cenu kolem £70 milionů, uvádí portugalský deník A Bola. Carvalho (25) by měl být tím dlouho hledaným „novým Vieirou“, zatímco Martins (22) je velmi kreativní křídelník. Martins loni ve 32 ligových zápasech 6 gólů vstřelil a na dalších 14 nahrál, navíc má zkušenosti i s hrou na pravém kraji obrany.

Anglické bulváry papouškují zprávu o zájmu Evertonu o Oliviera Girouda. Těžko určit původní zdroj, navíc udávaná cena 20 milionů za tak spolehlivého a komplexního útočníka je, zdá se, poněkud mimo.

Evening Standard se odkazuje na Le Progress a ten zase na Jean-Michela Aulase, prezidenta Lyonu. A všichni říkají, že příchod Alexandre Lacazetteho do Arsenalu je otázkou 48 hodin.

A ještě jedna odkazovaná – Sky Sports čerpají z RCM, když říkají, že trenér Monaca Leonardo Jardim doufá, že klub udrží do dalšího ročníku Kyliana Mbappé, ale připouští, že odejít může několik jiných hráčů.


2. 7. 2017

Alexandre Lacazatte v neděli večer odlétá do Londýna, kde by měl podstoupit lékařskou prohlídku. /Twitter/

Alex Oxlade-Chamberlain údajně odmítl nabídku nové smlouvy a hodlá odejít z Arsenalu jakmile mu příští rok vyprší kontrakt. /Sunday Times/

Sunday Mirror zase oživuje ságu Mbappé a píše že Arsenal za francouzského útočníka připravuje nabídku o hodnotě 125£ milionů.


1. 7. 2017

Na Twitteru kolují spekulace, že Alexandre Lacazatte by měl podepsat smlouvu na pět let a celý přestup by měl Arsenal vyjít na 53€ milionů. /@telefoot_TF1/

Calciomercato.it přichází se zprávou, že Arsenal by měl v následujících dnech podepsat Riyada Mahreze.

Mesut Özil podle Mirror prodloužil o další rok rezervaci VIP boxu v hledišti Emirates Stadium. Optimisti si to vykládají jako znamení, že prodlouží smlouvu…

Stejný zdroj informuje, že Juventus je připraven předložit vylepšenou nabídku na přestup Wojciecha Szczesnyho.

Chris Willock se po vypršeni kontraktu rozhodl, že Gunners opustí. Ačkoliv mu byl nabídnut nový kontrakt, rozhodl se devatenáctiletý útočník pro pětiletou smlouvu  s Benficou. Důvodem je limitovaná možnost hrát za A-tým, což je na jeho postu pochopitelné.

Komentáře

    • Cesky Lev (karma: 0) #1

      Bullshit, jako hovado…Dře tu 3 roky i přes to, že má k sobě pár kopyt a jednoho trenéra bohužel už za Zenitem. To, kde by jsme se bez něj plácali zmiňovat nebudu. Ten rok, kdy jsme přivedli jen TOP golmana, bylo prostě málo a věděli to nezaslepení fans i Alexis. Osobně bych ho nechal dokončit smlouvu, koupil jednoho z dvojce Mbappé / Laca a klidně i další křídlo s CM a nechal i Girouda. Ten tým by byl rázem aspirantem na titul snad i pod vedením Wengera a pak po sezóně ať se Alexis rozhodne, jak uzná za vhodné.

      |
      • Avatar photo
        c4ssey (karma: 189) #1

        ? pokazdy me strsne bavi komentare nactiletejch decek, ktery tady nakupuji 7 hracu v presupaku, dalsich 13 jich vyhodi a 5 privedou na hostovacku ? Hele a nechces koupit i Ronalda? Vzdyt to je prece jen tak ne ?

        |
    • Avatar photo
      dexxa123 (karma: 968) #1

      Rezolutni urcite, ale pravdive? To je otazka
      Spis jen jeden pohled. Pripada mi to jako pohled fanouska, u ktereho, kazdy hrac co odejde, je Jidas. A spousta tady z vas to vidi uplne stejne. Jdes pryc? Jsi zoldak. Ale ono je potreba si na to podivat i z jineho pohledu.
      Ja to vidim asi takhle:
      Jsi zamestnanec, jsi v praci nejlepsi. Mas na nektere veci jiny nazor nez sef. A vzhled k tomu, ze pracujes v kolektivu, ktery je na sebe zavisly, tak zkusis kolegy presvedcit, aby delali nektere veci trochu jinak. (Treba jen ten pressing).Dodje tam asi na nejake vymeny nazoru. Pak na konfrontaci se sefem(?), ze nejdes podle nej. Pak Ti opravdu zbyvaji jen dve veci. Bud se prizpusobit, nebo jit. A pokud Ti nabidne nakdo vetsi penize, tak bys byl blazen kdybys nesel. A ne Jidas…

      |
    • Bangbang (karma: 1498) #1

      Přesně tak, jak je to popsané v článku, to vnímám i já… Pod to bych se podepsala. Nejvíc se mi líbilo to, že by si stejném jako RvP svého času či Cesc, měl uvědomit, že i on byl součást týmu, který selhal.
      Alexis je skvělý hráč, ale…
      Budu ráda, když zůstane. Jestli ale odejde, o tým se nebojím.

      |
      • chicha (karma: 205) #1

        Ten článek je s prominutím úplná hovadina. Psal to jistě velmi zaujatý a velký fanoušek Arsenalu, ale díky tomu mám dojem nedokáže oddělit zrno od plev a nedokáže se objektivně podívat na některé věci. Jeho některé argumenty jsou úplně mimo.
        1. Nalhávání si, že pokud odejde Alexis do jiného anglického celku, třeba City, United, bude to jen kvůli penězům. Argumenty typu, že tyto týmy v posledních letech nehráli o TOP trofeje, je směšný. Pepek i Mourinho jsou ti nejlepší manažeři na světě a jsou magnetem na trofeje. Pokud mu jeden z nich zavolá a řekne mu, že ho chce v týmu, s tím, že má v plánu útok na titul a vítězství v LM, je těžké říci NE. To je prostě nepopiratelný fakt a počet trofejí v lonských letech v manchesterských klubech s tím nemá nic společného. To si jen chce někdo nalhávat jaký je tedy Sanchez na peníze a nic víc a to je úplně trapné a směšné, protože je to hlavně špičkový a ambiciozní hráč.
        2. Argumenty, že i on byl součástí celku, který selhal. Tak tomu se musím od srdce zasmát. Sanchez nastrilel 30 branek a má 19 asistencí. Není moc hráčů co by měli lepší čísla. Pokud někdo nese úplně nejmenší vinu za selhání týmu, je to právě Sanchez, bez ohledu na jeho takovou horkou hlavu občas, která se ale projevuje z frustrace neúspěchů, které v Arsenalu prožívá a nic na tom nemění ani zisk dvou FA Cupů.
        Zkrátka je to ambiciozní a špičkový hráč, který chce vítězit a vyhrávat velké trofeje. S tímhle taky určitě přestupoval do Arsenalu, ale bohužel, Arsenal mu tuhle možnost, ani s jeho přispěním(a ne, Alexis v Arsenalu opravdu neselhal) , bohužel neumožnuje. Tak jde logicky o dům dál, když je o něj navíc zájem. Kdyby v Arsenalu selhal, zájem by o něj jinak nebyl ne?
        Jak jsem řekl, autor článku je úplně mimo, ale chápu to. Tipuju to na nějakého přívržence a zastánce Wengera, kdy není lehké si přiznat, že tento manažer za poslední roky selhal několikrát a letošní sezona je vrcholem všeho. A kdokoliv jiný, kdo nechce být součástí tohoto týmu, je jidáž, zrádce atd. Napsal by tohle i o Wengerovi, kdyby neprodloužil, že je to zrádce co Arsenal dostal tam kde ted je a odchází aniž by napravil něco? Je přeci ,,součástí týmu, který selhal“ nebo ne?? Nemyslím si, že by tohle napsal. A mě opravdu zaráží, kolik lidí s tímhle souhlasí a neváží si toho co pro tento klub Alexis udělal. Nebylo to nějak mnoho, ale snažil e I s tím, že občas se zachoval jako neprofesionál, tak vždy makal, dřel a byl mnohdy tím jediným pozitivem a dá se pochopit, že z frustrace ze svého okolí se zachoval párkrát blbě. Roky se mu krátí, třicítka na krku a rád by chtěl něco taky vyhrát a momentálně ač se to možná nezdá a někomu nelíbí, je ta šance mninimálně pro příští sezonu něco vyhrát v United, City, Juventusu, Bayernu určitě větší, než v Arsenalu.

        |
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

      Je to sračka, autor zbytečně tím článkem mrhal čas. Nejspíš to bude nějaký uplakánek, jako byl svého času na gunners.cz Patrik. Taky taková plačka s růžovými brýlemi na očích. Já jenom doufám, že jestli dotyčný má otce, tak že ho otcina seřeže, až bude fialovej za tyto kecy bez respektu. Co si o sobě to hovno vůbec myslí, že takhle mluví o týpkovi z Chile, kterej toho dokázal víc, než on by dokázal za 20 životů? Ať si jde kritizovat Wengeleho, kterej už je pouhou karikaturou na trenéra a který s elegancí sobě vlastní šlape na svůj vlastní odkaz.

      |
      • Avatar photo
        c4ssey (karma: 189) #1

        Tak tohle je fakt vtipny ?? hejtujes toho typka, ze si dovolil vzit do huby Alexise a v tom stejnym prispevku se vysmis Wengerovi a delas si z nej srandu. Nevim jestli ses tak neskutecne hloupej, ale kazdopadne neskutecny hovno ses tady jen ty ?

        |
        • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

          Kejsicku ja vedel, ze na me nejaky tupec a Wengeleho sektarsky ministrant zareaguje tak jako ty. Mohu na to pouze reagovat se slovy, asi trochu nepomer srovnavat hrace na vrcholu, ktery nas tahne svymi vykony a je ambiciozni…. se senilnim clovekem, ktery pouze zije z minulosti a nechce se pustit za zadnou cenu korejtka, i kdyz tim skodi klubu a nikam nas dlouhodobe neposouva (o pardon, posouva, kazdy rok niz a niz).

          |
          • Avatar photo
            Gooners8 (karma: 335) #1

            Prosím ťa, neznižuj sa tu na úroveň urážok. Potom ťa nikto nebude brať vážne. 😉

            |
  1. Avatar photo
    jguth (karma: 513) #1

    Já s tím souhlasím. Pokud tu nechce být, ať jde. Bude to škoda, je to super hráč, ale občas se chová jako malé dítě.

    |
  2. cabes (karma: 40) #1

    tiez som toho nazoru ze ak chce alexis odist tak az po vyprsani zmluvy a tuto jednu sezonu sa pokusit vyhrat nieco viac ako fa cup a mat lepsie sance na prilakanie top hracov buduci rok.
    chce ist inde nevidim vtom problem.prisiel kunam a od zaciatku bol tahun a top hrac a vsade sa najdu konflikty a nezhody.nieje to odchovanec a prisiel knam ked mal 26 tak nemozete cakat ze to bude verny guner a srdciar ale ani zradca.
    a ak by uz mal odist toto lebo tak urcite prec z ligy.

    |
  3. Avatar photo
    dexxa123 (karma: 968) #1

    David Ornstein @bbcsport_david

    Arsenal close to completing Lacazette deal. Final fee almost agreed & he’ll then have medical & finalise terms to become #AFC record signing
    1:52 odp. · 1. 7. 2017

    |
  4. Avatar photo
    spirki (karma: 2682) #1

    Ten článek mimochodem se opět směju, jak když se spekuluje o odchodu Alexise, tak tu bude zase lynčocán 😀 Ten článek napsal někdo kdo má v hlavě pěkně nasráno!! Ohánění se, že chce trofeje a unás vyhrál dvě za tři roky, to jsem se zasmál nahlas. Je to stejné jak u Persiho z kterého je Jidáš, protože zkrátka měl vyšší ambice než Arsenal, co má každý druhý kvalitnější fotbalista. Jak si může Alexis dovolit nebýt srdcař? Vždyt je tu už tři roky 😀 Bože vzpamatujte se a uvědomte si, že ten výčet hráčů co odešli není jen jeich chyba. Já být Alexisema mít jeho ambice a ne kanon místo srdce prchám dokum mám ještě nějaký čas. Zde se jen zarhabe s půlkou týmu, kteří tady jsou jen proto, že Wenger je má rád.

    |
    • chicha (karma: 205) #1

      Problém je v tom, že RVP říkal, že z Arsenalu nikdy neodejde. Tam bude ten problém, proč je z něj jidáš. Stejně tak jako to zákulisí jeho přestupu do United, kdy už byl údajně dříve s United domluven a ta schůzka po sezoně s Wengerem byla jen taková hra. To taky naznačil i Ferguson ve své knížce, tak proto jsou na něj fanoušci Arsenalu tak naštvaní. Byl to ale ambiciozní hráč co chtěl vyhrát ligu a tak odešel a vyhrál ji. Tomuhle se nedivím, ale ten styl odchodu byl takový ,,neštastný“.

      |
  5. Jarda Denemark (karma: 96) #1

    Už mě pěkně serou ty fanoušci co pořád říkají že Arsenal nemá žádné ambice a že je to malý klub,… Takový ať si zalezou do kurníku

    |
    • Avatar photo
      spirki (karma: 2682) #1

      Mě zase štvou fanoušci co si pořád naivně myslí, že Arsenal je pořád tak silný jak býval na přelomu tisíciletí a jen zavíraj oči a říkaj si ted to vyjde, Wenger se změní a podobný nesmysly.

      |
      • Avatar photo
        Gooners8 (karma: 335) #1

        Ambície a sila tímu nie sú to isté. Pozri si slovník. 🙂

        |
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

      Jardik, Arsenal není velkoklub, TAK to prostě je. My dokonce nejsme úzká špička ani z hlediska historie, jelikož nemáme odpovídající výsledky v PMEZ a LM. Ale to mně nevadí, já fandím Arsenalu z jiných důvodů. Ovšem to co se děje poslední rok je pádný důvod pro nespokojenost, jelikož nemám rád, když si někdo sere do huby. Není nic horšího než dělat to, že jdu vyhrát titul a pak to vždy klasicky posrat.

      |
      • Jarda Denemark (karma: 96) #1

        Já neříkám že je Arsenal velkoklub a že každej rok vyhraje titul, ale není to malej klub ani klub bez ambici to ať mi nikdo netvrdí

        |
      • Avatar photo
        Gooners8 (karma: 335) #1

        „Není nic horšího než dělat to, že jdu vyhrát titul a pak to vždy klasicky posrat.“

        Nečakal som, že sa tu nájdu ľudia, ktorí si myslia, že nejaké vyhlásenie nám automaticky zaručí titul. 😀

        |
  6. Jarda Denemark (karma: 96) #1

    Jestli přijde Lacazette tak budeme mít konečně toho TOP TOP strikera na kterého jsme čekali několik let (i Titi ho ocenil za jeho výkony)

    |
    • Jaycob (karma: 712) #1

      On ale není TOP TOP quality. Rozhodně patří mezi ty lepší hráče, ale neposune nás na vyšší úroveň. Snad se pletu…

      |
      • Zbyna (karma: 2721) #1

        Laca nas vyse posune, ale neposune nas vuse Oliho odchod.
        Oli je velmi kvalitni stiker, goly dava i mezihru nas kvalitni. A jeste lepsi je kdyz se hr na 2 ST.

        |
    • TopseCrets (karma: 5191) #1

      Osobně si to nemyslím.
      Je výhoda, že je zvyklej hrát ve čtvrtky ?

      |
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

      Lacazette je přeceněj KVALITNÍ A DOBREJ HRÁČ, kterej nás dotáhne tak na max. třetí místo v PL. To je reálný náhled. Kdyby byl tak úžasnej, už je dávno v Realu, Barce, Juve či Bayernu, ale ty kluby o něj nestály ….. proč asi?

      |
      • Avatar photo
        Ghostface (karma: 1787) #1

        Stálo o něj Atletico, kterým rukama prošli top útočníci jako Torres, Aguero a Griezmann…
        Ale taky mě trochu zaráží, jak dlouho zůstal ve Francii a že o něj nikdo nestál dřív.

        |
      • Avatar photo
        David Pospíšil (karma: 2734) #1

        V Realu hraje na hrotu Ronaldo a k tomu mají Benzemu. V Barce má místo v útoku předplacené Suaréz. Ani jeden z těch týmů prostě Lacazetteho nepotřeboval.

        |
        • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

          Ronaldo začal hrot hrát až v poslední sezóně, sám Benzema je málo. Lacazette se řeší snad už 3 sezony. Barcelona hledala někoho, kdo by mohl střídat za unavené El Tridente, nikdy jsem nezachytil spekulaci, že by o něj měla byť jen vůbec zájem?

          |
    • Avatar photo
      dexxa123 (karma: 968) #1

      No trochu si protiřečíš, v jednom příspěvku píšeš, že nejsme klub bez ambicí a v dalším napíšeš, že máme konečně ( po mnoha letech) TOP TOP strikera, tak jak to vlastně je?

      |
      • Avatar photo
        SortOf (karma: 101) #1

        Je otázka kdy kvůli ambicím srát na hodnoty. To jestli jsi ambiciózní snad nemusí znamenat, že budeš o přestupácích vyhazovat miliardy, který třeba nemáš (viz. kluby, který se zadlužujou jak prase). Já jsem rád, že jdeme svojí cestou, ačkoliv se to spouste lidí nelíbí, ale to snad nesouvisí s ambicema.

        |
        • chicha (karma: 205) #1

          Tak ja myslím, že Arsenal a jeho manažer je dost ambiciozni, jinak by tu už nebyl. Problém je, že se ty ambice už nějakou dobu nedaří naplnit. A kvůli tomu a této cestě jak tomu říkáš je možná na místě přehodnotit své ambice a neslibovat fanouškům rok co rok boj o titul a úspěch v LM.
          Neříkám, že tahle cesta není ok, jasně že je super, ale dneska to tak nefunguje. Kluby mají za zadkem finančně silné majitele a ač se to někomu nemusí líbit, oni jen chtějí mít dobrý a úspěšný fotbalový klub a na tom nic špatného není. Kdybych měl prachy, taky si koupím klub a vložím do něj peníze aby byl úspěšný. Dneska je rarita, že klub funguje tak na co si sám vydělá a přesto dokáže držet krok s nejúspěšnějšímy kluby. Touhle raritou je třeba ManUnited, který díky megasponzoringu je opravdový unikát, když v hodnotě předběhne i Real nebo Barcu a vydělává víc a víc(i přes čtyři poslední slabší sezony). To je fakt ale jen rarita. Pokud Arsenal nemá takovou sílu, jakože nemá, pak zbývá mít ted momentálně reálné ambice, což je ted návrat do LM a zkusit vyhrát EL, a nebo pak ta finanční pomoc zvenku(tím neříkám že je to půjčka a zadlužení, to vůbec) a vidělo by se co by to přineslo. Ty velké peníze zárukou úspěchu nejsou, ale dost tě k němu priblíží(viz City, Chelsea).

          |
  7. Jarda Denemark (karma: 96) #1

    V tom případě bych chtěl vidět útočníka co by nás dotáhl na 1 místo. Čísla Lacazetta mluví za vše. Ale jestli se vám nezdá je to váš názor a já vám ho neberu

    |
    • Ixtrinium (karma: 83) #1

      Jenže ono to není úplně o útočníkovi. Takhle, náš systém hry není postaven na jednom útočníkovi a Wenger upřednostňuje, aby si všichni hráči měnili pozice během zápasu a ve vápně se nepohyboval jen jeden a ten samý hráč, ale aby tam jednou naběhl Ozil, podruhé Ramsey, atd. prostě ten styl, který je pro obránce nepříjemný v tom smyslu, že se nemohou připravit na bránění jednoho-dvou hráčů a pozice ST v našem týmu má (kromě střílení gólů) za úkol nalákat na sebe bránící hráče svým pohybem a vytvořit šanci pro hráče, který nabíhá do vápna a přihrávka směřuje na něj.
      Čísla Laca jsou pěkná, ale… ALE, je to z důvodu, že Lyon nepraktikuje tento systém hry a když útočí, tak se ve vápně pohybuje útočník (Laca), na kterého směřují balóny. Navíc, pořád se bavíme o francouzské lize, kde byl kdysi nejlepším útočníkem i Giroud. A Giroud by mohl mít klidně čísla jako Laca, ono by stačilo, aby náš systém hry byl postaven na centrování do vápna.
      Abychom byli v lize 1., tak to není jen o útočníkovi, ale i o zbytku týmu a nejvíc nás v současnosti tlačí bota na pozici CM, na které sice máme kvalitní hráče, ale ne hráče, který umí zrychlit hru jinak než přihrávkou… to je právě ta Santiho pozice, kde Wenger letos vyzkoušel několik hráčů, ale moc jich neoslnilo (možná trochu Ox). Na tuto pozici jsme si vychovali Wilshera, ale jak on, tak Santi, nemohou být kvůli zdravotním problémům pro tuto pozici první volbou. A dokud nevyřešíme tuto pozici, tedy hráče, který bude řídit náš přechod do útoku a výrazně zrychlovat naši hru (o to se v současnosti stará hlavně Alexis), tak je jedno, kdo v tom útoku je… teda pokud Laca není nový Drogba, pak můžeme přejít na systém autobus a nakopávané míče a nějakého kreativního CM řešit nemusíme… 🙂

      |
      • tron (karma: 3197) #1

        Presne muj nazor,v podstate presne vystihuje aktualni stav veci ….. jedine misto kde nesouhlasim je hodnoceni Jacka,on neni zadny CM i kdyz by si to spousta fanousku prala ,on je ukazkovy AM ktereho hraval i v repre , i u nas podaval nejkvalitnejsi vykony na teto pozici.Bohuzel aktualne se nema sanci dostat pres Mesuta na hriste ,navic temer pravidelne na marodce takze jeho cas u nas se chyli ke konci.

        |
      • Jarda Denemark (karma: 96) #1

        Právě o to mi šlo že tam někdo psal že nás Laca dotáhne max na 3 místo tak jsem napsal že nad žádnej útočník nemůže sám dotáhnout na 1 místo ?

        |
      • Filip Bureš (karma: 274) #1

        S vetsinou souhlasim, ale myslim si, ze prave z duvodu ze nedokazeme tolik vyuzit Giroudovych prednosti, tak prave muzeme tezit z Lacazetteho techniky a hre po zemi. Giroud potrebuje hodne centru do vapna – tak to nehrajeme. Laca je proste kvalitni i ve hre na zemi a myslim, ze z toho duvodu pro nas muze mit vetsi prinos, nez Oli, ktereho mam nadevse rad.

        |
  8. Avatar photo
    Mycrofter (karma: 71) #1

    Jsem jediný kdo četl Mestut Özil o rok prodloužil, načež začal doufat, a pak dočetl: rezervaci VIP na emirates. To je jak metafora našeho typického přestupáku

    |
  9. jirka (karma: 3526) #1

    Pisete tady ze laca..neni top utocnik. Jako koho byste si tak predstavovali? 😀 mbappeho? Po jedne skvele sezone? Za vice nez 100 mega? Pristi sezonu muze uple vyhoret. Fakt by me zajimalo koho byste si tak predstavovali.

    |
    • Avatar photo
      Dick Kicker (karma: 2153) #1

      Taky nevím, co se komu nezdá, za poslední 3 sezony má statisticky skoro 1 gól na 1 zápas. Koncovku má dobrou a je mu 26, pořád má ještě prostor pro další zlepšení.

      |
    • chicha (karma: 205) #1

      Staci se podivat na posledni tri sezony, kolik nastrilel branek. Kdyz pak zvazis kvalitu, statistiky, a hlavne cenu/dostupnost tak ti Lacazette vychazi jako nejlepsi varianta. Belotti za 90, Morata za 70, Mbappe za 120 a Lacazette za 50? Jasna volba podle mne je prave Lacazette, kdyz vsechno zvazim. Tohle bude od Wengera dobry tah, pokud to vyjde. Nikde neni psano ze zazáří, ale nikde není psáno ze nemuze byt nejlepsi strelec ligy! Vzdy je to risk, ale pokud bude ofejziva fungovat a on se pravidelne dostavat do sanci, urcite se bude pravidelne prosazovat.A argumenty typu, ze ho jeste nikdo nekoupil, ze v repre neni cislo1. atd jsou uplne zcestne.

      |
    • Avatar photo
      Jakub Vlček (karma: 1438) #1

      Co jsme si nadrobili to si taky pěkně sníme. Celou dobu jsem kritizoval vedení za tenhle amatérismus s prodlužováním kontraktů na poslední chvíli a teď to vypadá že přijdeme minimálně o dva hráče a ještě neuvěřitelně proděláme…

      |
    • Avatar photo
      Ghostface (karma: 1787) #1

      Ať si jde, je tu už 6 let za který nepředvedl nic než opakovaná zranění, nestabilní výkony a žádný statistiky a sotva se mu povede 1 sezóna (v který statisticky taky nijak zvlášť nezářil), tak už mu Arsenal není dobrej.

      Pokud za něj přijde Mahrez, tak to bude super.

      |
      • jirka (karma: 3526) #1

        Tak ja si myslím že za arsenal hraji dalekoho horší hráči, kteří navíc hrají v základní sestave. Kdyby dostával tolik šancí jak někteří nejmenoaní hráci viz.ramsey tak by byl asi někde jinde

        |
  10. Avatar photo
    spirki (karma: 2682) #1

    Dobře nám tak. Amaterismus vedení a jejich neschopnost vůbec něco dělat se projevuje už spoustu sezon. Bohužel tihle idioti se tam budou držet zuby nehty. Ach jo, když si vzpomenu jak najivně jsem věřil jak jsme učebnicový příklad fungování klubu, ted bych takovou blbost nikdy nevypustil.

    |
    • chicha (karma: 205) #1

      Dalsi dobra volba pro zvyseni kvality zalohy. Nekteri sice tvrdi jak mu vysla jen jedna sezona, ale on kvalitu ma a velkou. Letos se svezl s Lesterem, ale co jsem videl jejich zapasy, porad patril k tomu lepsimu. Posun mezi lepsi tym a spoluhrace mu jen prospeje a jeho vykonnost tim poroste, o tom jsem presvedcen. Ta jeho levacka je skvela a dokaze vyborne zakoncit nebo poslat finalni prihravku. Pokud je k mání za 30-35 milionu liber, nevahal bych.

      |
  11. Lukendes_10 (karma: 7806) #1

    Lacazette
    Alexis Özil Mahrez
    Pfuuu…dosť slušne a to ešte aj kvalitná lavička.
    Podpisy Lacazetteho a ak nahodou aj Mahreza ešte pred prípravou by mohli presvedčiť Alexisa ostať a bojovať o PL.

    |
  12. Avatar photo
    David Pospíšil (karma: 2734) #1

    Teď jsem viděl na Twitteru, že Arsenal chce přivézt Lemara, Lacazette a Mahreze. Ne, že bych z toho neměl radost, všichni tři jsou velmi kvalitní hráči, ale podle mě by to jednoznačně znamenalo odchod Alexise a Özila. V současném rozestavení máme v útoku jen 3 ofenzivní posty a určitě neutratíme přes 100 milionů za hráče, co budou sedět na lávce.

    |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21027) #1

      A ja som zas cital,ze ak nevyjde Lemar,tak Wenger pojde po Mahrezovi. Kedze Monaco nechce Lemara pustit. A neviem si predstavit,ze by Wenger predal aj Ozila a Sancheza. Fans by asi zburali stadion. Podla mna pride jeden z dvojice Mahrez,Lemar a ofenziva bude kompletna. A potom sa zacne riesit Sanchez.

      |
  13. jirka (karma: 3526) #1

    Tak snad ten Lacazette konečně vyjde 😀 jinak bych si určitě přál ještě toho středáka, který nahradí santiho, bůhví jestli ještě někdy bude hrát

    |
  14. Avatar photo
    yen56 (karma: 1575) #1

    Na Twitteru se rozjela nová vlna spekulací. Podle všeho jsou všechny přestupy provázané, pracujeme na několika hráčích naráz a případný podpis jednoho je závislý na (ne)podpisu druhého.

    První pán na holení je Lacazette – Ornstein z BBC včera hlásil, že už se dotahují detaily, některé zdroje dnes reportují, že je hotovo, smlouva na 5 let, €53m.

    Mbappe – po Twitteru lítají informace, že se Wenger sešel s jeho otcem Wilfriedem, který je nakloněn k tomu, aby se Kylian přesunul k nám. Na základě toho chystáme další nabídku ve výši 125 mega liber. Vzhledem k tomu, že jsme podle všeho blízko podpisu Lacazetta, bych to bral s maximální rezervou. OT: Mbappe si na Twitteru smazal z bio AS Monako, Nike, ale taky francouzskou repre. Spekuluje se o tom, že v případném přestupu Mbappeho k nám hraje velkou roli Puma – Mbappemu totiž zrovna vypršela smlouva s Nikem, přičemž se Puma snaží udělat z něj jejich přední tvář.

    Zničehonic se spekuluje o tom, že jsme rovněž opravdu blízko podpisu Mahreze. Některé zdroje tvrdí, že Mahrez je až plán B za Lemara, který je slušně rozjednaný. Podle všeho se zájmem o Mahreze snažíme Monako obměkčit. Zároveň v tom hraje roli to, jestli nám teda Monako pustí Mbappeho, nebo Lemara. 😀

    Tolik k dnešním srandám na Twitteru.

    |
    • Avatar photo
      Gooners8 (karma: 335) #1

      Najlepšie na tom je, že tie mená sú reálne. Ale nie všetky v jednom prestupovom období. 😀

      |
    • Avatar photo
      yen56 (karma: 1575) #1

      Co se týče odchodů: o Alexisovi nikdo nic moc neví. Vyjádřil se, že víc se dozvíme po CC (který končí dnes). Ornstein tvrdí, že jsme mu nabídli luxusní smlouvu a doufáme, že zůstane. Pokud odmítne, spíš je pravděpodobné, že jej ještě letos prodáme. Na druhou stranu za něj ještě doposud nedorazila žádná konkrétní nabídka – zájem Bayernu údajně vzhledem k nákladům opadl (i když Ancelotti se nově vyjádřil, že se mu Alexis jakožto hráč líbí – což je taková ta klasická oťukávačka) a pak je tu zájem City. Víme, že se Wenger vyjádřil, že rivalům jej prostě neprodáme – na druhou stranu je to nakonec dost možná „dnes za peníze, nebo za rok zadarmo.“

      Ox – spekuluje se, že neprodlouží smlouvu. Některé zdroje však tvrdí, že je vše už týdny domluveno a momentální shitstorm rozjel jeho agent, který je tak trochu Raiola 2 a dokáže rozjet solidní bordel. Oxovi však podle všeho jde mnohem víc o pravidelného fleka na hřišti, než o peníze. Nezapomínejme, že mistrovství světa se blíží…

      Co se týče Mesuta, vypadá to, že spíš podepíše novou smlouvu.

      |
  15. Avatar photo
    dave (karma: 21027) #1

    Prezident Lyonu Jean-Michel Aulas de facto potvrdil přesun Alexandrea Lacazetteho do Arsenalu a zároveň pro francouzská média přiblížil jeho cenu – ta se prý nebude blížit 67 milionům eur, o nichž spekulují anglická média, místo toho se odstupné bude pohybovat zhruba v romezí mezi 45 a 50 miliony.

    Tak vitaj,najdrahsia posila v historii klubu!

    |
  16. Avatar photo
    Boby (karma: 865) #1

    O odchode Mahreza píšu aj miestne médiá- http://www.leicestermercury.co.uk/leicester-city-news-and-transfer-rumours-live/story-30367865-detail/story.html …a podľa inej info,k Líškam mieri G.Defrel zo Sassuola, ktorý zahrá ako CF tak aj RW…
    Buď hrá AW vysokú hru, alebo len zachraňuje situáciu,som zvedavý ako to dopadne,pretože Mahreza chce aj Monaco ako náhradu za B.Silvu…takže buď ich naťahuje kvôli Mbappému/Lemarovi,alebo je zrejme možnou náhradou za Alexisa/Özil naľavo,Mahrez napravo/, pretože neverím,že by to bolo za Oxa,keďže WB ani CM nezahrá…ale tiež ako iní neverím,že by AW kúpil Lacazetta,Mahreza,a ešte niekoho z dvojky Mbappé/Lemar,pričom by Alexis zostal…

    |
    • tron (karma: 3197) #1

      Malokdo si chce tady priznat,ze vsechny tyto mozne velke nakupy budou kompenzovany i naslednymi odchody,ale nikdo radeji nechce rict nahlas kdo pujde z kola ven ….

      |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21027) #1

      Zda sa ,ze to Sanchezovo vyhlasenie spustilo lavinu. O Mahrezovi uz pisu vsetci. Nieco sa deje.

      |
      • pa3kk19 (karma: 1490) #1

        …jasne ze sa nieco deje…uz na zaciatku prestupaku som tvrdil ze tu pravu sou odstartuje svojim rozhodnutim bud Mbappe alebo Alexis, cize je velmi pravdepodbny scenar ze ak OX nebude chciet podpisat zmluvu pride Mahrez, a ak sa Alexis uz rozhodol opacne ako my dufame tak je pravdepodobne ze pride bude LEMAR/MBAPPE…v oboch neverim:)…moj osobny sen je priviest CM , cize ak sa poriesi situacia okolo utocnikov dufam ze AW upriami zrak na SERIHO! COYG

        |
    • tron (karma: 3197) #1

      Jedno je jiste cim drazsi hrac ,tim „jistejsi“ cesta do zakladni sestavy .V podstate se daji vytusit nektere kombinace odchodu LaccaXAlexis(Olina) : MahrezXMesut(Theo)

      |
      • Avatar photo
        Boby (karma: 865) #1

        …tak tie mená v zátvorke by som strávil lepšie,ale ak by teda nevyšiel Mbappé/Lemar,a Alexis mal naozaj odísť,a nebodaj do $hity!!!,tak by som od nich popri vysokej cene žiadal aj Iheanacha…

        |
  17. Marek (karma: 3614) #1

    Aka je šanca že pride mahrez strašne by som si ho prial je to moj oblubenec je možne že pride ja sa v moc nevyznam v špekulaciach len viem že mame zaujem

    |
  18. Avatar photo
    Rypi (karma: 4467) #1

    osobne moc nevim, co si o Mahrezovi myslet. Moc presvedcen o nem nejsem. Mne by se spise libil Lemar, ale chapu, ze je hlavne diky veku drazsi…

    |
  19. Avatar photo
    yen56 (karma: 1575) #1

    OT: Tak jsem si pustil finále Konfederačního poháru. A všechna čest mladým Němcům. Tak nějak jsem jim to přál, zejména poté, co můj „oblíbenec“ Vidal před zápasem prohlásil, že pokud vyhrají, tak tím potvrdí, že jsou nejlepší na světě. To jo, proti C-týmu Německa ve finále takřka bezvýznamného poháru.

    Chile je přitom prvních 20 minut totálně válcovalo, Němci ale byli fantastiční v protiútocích. Zdatně jim sekundovala i extrémně neschopná obrana Chile, která jim namazala gól na podnose, jaký jsem dlouho neviděl. Platilo dokonalé „nedáš, dostaneš“ – jen chvíli před tím zahodil Alexis stoprocentní tutovku, když nedokázal doklepnout míč do prázdné.

    Druhý poločas byl ze strany Chile nechuťárna a nechápu, jak dohráli v 11 lidech – zejména poté, co dal borec zcela úmyslný loket Němcovi do ksichtu – a přestože to zkontrolovali přes VAR a byla to jasná rudá, nakonec se spokojil se žlutou.

    Mustafi hrál velmi dobře a vyhrál tuny důležitých hlavičkových soubojů, taktak že neskóroval.

    Alexis slíbil, že se po turnaji dozvíme víc, tak jsem zvědavý…

    |
    • pa3kk19 (karma: 1490) #1

      …tak ako pises…dosledovane a Nemci velke absolutorium za vykon!!!…a teraz uz len cakat na Alexisovo ANO- zostavam alebo NIE-dakujem…

      |
  20. Japanas (karma: 3891) #1

    Čím víc se posunuje přestupák a roztáčejí se spekulace, tím víc si přeji, aby Alexis zůstal.
    Aby podepsal novou smlouvu a ne, aby tady byl jen v zajetí dokončení smlouvy, s tím, že za rok půjde zadarmo pryč a kluby se o něj poperou, jak piraně o kus masa…..
    Přeji si to víc, než jakýkoliv nákup hráčů, o kterých se tady spekuluje.
    Je to prověřený fantastický hráč a bojovník k tomu. Hráč, který hraje a bojuje navzdory časté nepřipravenosti týmu na zápasy a navzdory tomu, že ostatní odehrají první poločasy, jak v přípravném utkání.
    Nechci za něj jiného hráče, kterého stáhne tým do průměru a laxnosti.
    Tuším, že pokud Alexis neprodlouží, bude se to hemžit výrazy, jako : žoldák, nevděčný a spol….ale bude dobré si uvědomit, že pokud nepřijme výrazně vylepšenou nabídku nové smlouvy, nemusí to znamenat hledání nejlepšího platu.
    Může to znamenat to, co jsme řešili (ale už se neřeší, vše je u ledu) před pár týdny. Že na konci sezóny si nás tady 9 z 10 přálo nového, progresivního manažera a ne nové hráče.
    Nového manažera, který tým někam posune, aby nekončil PL 20 bodů za vítězem a LM s ostudou.
    Třeba to takto vnímá i Alexis a on (na rozdíl od nás) tu možnost rozhodnutí má.
    A pokud nevyužije výrazné vylepšení smlouvy, vnímá ambice Arsenalu jako nedostatečné.
    Pokud je využije, budu hrozně rád….jen doufám, že pokud ne, nespustí se hon na čarodějnice na někoho, kdo tady tři roky hrál do roztrhání těla a nezačne lavina blbých keců o žoldácích…..

    |
    • Avatar photo
      c4ssey (karma: 189) #1

      Jasne 9 z 10 ?? teda pokud beres sebe a ty nactilety deti tak potom mozna jo..

      |
      • Avatar photo
        Leito CZ (karma: 1304) #1

        Potrefená husa vždycky zakejhá
        Japanas naprostý souhlas jen s tím že já osobně bych nic špatného na odchodu Alexise neviděl, je to nejlepší hráč týmu a ty víš moc dobře kde končí nejlepší hráči Arsenalu. U týmu s opravdovými ambicemi, ne jen dokola o nich žvanit

        |
    • Avatar photo
      Boby (karma: 865) #1

      …ja už len v kútiku duše dúfam,že to nebude opäť opačne,a uhráme remízu, pretože prianie s odchodom AW nevyšlo,a s Alexisom to nevyzerá dobre…a ak to naozaj nedopadne,tak dúfam,že to bude Juve alebo PSG…

      |
    • Avatar photo
      Ghostface (karma: 1787) #1

      Tak teď nevim, jestli si děláš srandu nebo ne 😀

      Sport.cz je hroznej bulvár, nadruhou stranu už se o top píše opravdu všude a sám prezident lyonu včera potvrdil, že očekává přestup do 48 hodin. Takže to jistota snad bude 🙂

      |
      • Avatar photo
        Mandinho44 (karma: 646) #1

        Samozřejmě si dělám srandu.
        Za Kazetu jsem rád. Ze všech těch frantíků, o kterých se mluví, mi přijde jako nejrozumnější poměr cena/kvalita/potenciál/risk.

        |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.