Přestupové spekulace 30. 8. – Zvrat Oxe, zamítnutí nabídky na Alexise

Blížíme se do finiše. Před námi je poslední měsíc přestupových spekulací. Stále se musí vyřešit spousta odchodů a podle slov samotného manažera bychom se mohli dočkat i posílení.

Předchozí články se spekulacemi najdete tady a tady.

30. 8. 2017

Pokud jste mysleli, že více zamotanosti nemůže nastat, pletli jste se. Alex Oxlade-Chamberlain odmítl nabídku Arsenalu, i když se kluby už dohodly na částce 40 milionů liber. Chelsea plánovala čtyřiadvacetiletého fotbalistu využívat na WB, zatímco Oxlade-Chamberlain chce hrát ve středu zálohy. I z tohoto důvodu by rád odešel od Gunners. Hráč má choutky na slavný Liverpool, od kterého se nyní očekává nabídka. /bbc.com/

Arsenal odmítl od Manchesteru City nabídku na Alexise činící 50 milionů liber. Očekává se nová, do boje hodlá vstoupit také Chelsea, chilský fotbalista nehodlá opustit Londýn. /Sky Sports News, CheIsTransfer/

Mustafi zůstává v plánech Wengera i na další měsíce, Arsenal si hodlá německého stopera udržet. [SkySportsNews/

29. 8. 2017

SkySports píše, že City preferuje zaplatit pouze penězi za Alexise a nechce žádného hráče nabídnout výměnou. Arsenal by naopak preferoval Sterlinga s tím, že by City ještě něco zaplatil.

Arsenal nabídl Brightonu pravého obránce Mathieu Debuchyho zadarmo. /readarsenal.com/

Carl Jenkinson si při debutu za Birmingham vykloubil rameno a nějakou dobu si pobude na marodce. /BCFC/

Máte na výběr, co si zvolíte. Lucas Perez zůstane v klubu, tvrdí The Sun, nebo za 11 milionů odejde do Levante. /talksport.com/

Ox bude v Chelsea pobírat 220 tisíc liber týdne a stane se tak nejlépe vydělávajícím hráčem jejich celku. Kam se hrabe 180 000…

Změna. Do Chelsea nakonec neputuje Alex Oxlade-Chamberlain, ale Kieran Gibbs. Údajně si na tento obrázek budeme muset další roky zvykat. /Sun Bets‏/

Alexis patrně zavítá do Manchesteru, zdroje se však nemůžou shodnout do kterého týmu. Do hry se totiž zapojili i United a ti nabízí Gunners 69 milionů liber.

Skutečně to vypadá, že Oxlade-Chamberlain odejde za 40 miliónů liber, oficiálnímu představení v Chelsea chybí pouze chvilka. Hráč má k londýnskému protivníkovi zmizet na pět let. Arsenal by rád měl tuto záležitost co nejdříve z krku /bbcsport_david/

Podle goal.com Arsenal odmítl jako finančně nedostatečné nabídky Deportiva a Levante na hostování Lucase Pereze. Obě nabídky byly prý prakticky totožné – tři miliony euro a plná úhrada hráčova platu.

Kieran Gibbs by měl ještě dnes absolvovat lékařskou prohlídku a za £7 milionů se stát hráčem WBA, informuje na svém twitteru John Percy z Telegraph.

Arsenal se údajně snaží přeplatit Citizens a získat z WBA stopera Johnny Evanse. Výhodou pro Arsenal může být, že WBA má zájem o Kierana Gibbse.

Alexis Sanchez údajně opustil soustředění chilské reprezentace.

James Olley z Evening Standard informuje, že Kieran Gibbs jedná o přestupu do WBA. Hráč již byl na cestě do Watfordu, ale nedohodl se na podmínkách.

@GeoffArsenal na svém twitteru informuje, že na včerejší schůzce padlo v klubu rozhodnutí rozloučit se s hráči, kteří nejsou 100% odhodláni hájit barvy klubu. O osudu některých hráčů definitivně rozhodl zápas na Anfieldu. Nejedná se zřejmě o úplně neplánované rozhodnutí, protože klubu má připraven úzký seznam hráčů, kteří přijdou jako náhrada a na přestupech se již pracuje.

Podle Metro je Arsenal v posledních hodinách v kontaktu se zástupci klubu i hráče, na stole leží £32 milionů a pro mnohé snový přestup již nabírá jasnější obrysy – na Emirates míří Julian Draxler.

Podle Mirror nabídl nyní Manchester City za Alexise Sancheze mimo finančního vyrovnání také Raheema Sterlinga.

Máme tu další odchod, tentokrát se týká naší akademie. Útočník Kelechi Nwakali by měl tuto sezónu odehrát na hostování v nizozemském VVV-Venlo.

Přestup Alexe Oxlade-Chamberlaina se zdá být hotovou věcí, cena se nakonec zřejmě vyšplhala na £40 milionů. Na straně příchodů zatím ticho po pěšině. Evropská liga a klidný střed tabulky zřejmě top hráče tak úplně neláká.


28. 8. 2017

Chtějí média zruinovat fanoušky Gunners totálně? Mesut Özil by mohl zamířit do Dortmundu, který už oslovil londýnský tým. Finančních prostředků má německý celek po prodeji Dembelého do Barcelony dostatek. /tbrfootball.com/

Alexis požádal vedení Arsenalu, aby mohl do konce přestupového období odejít. Otázka zůstává – MU nebo MC? /tweety/

Také podle Emanuele Giulianelliho přestoupí Alexis Sanchez do Manchesteru City. Získané prostředky zamíří z Arsenalu ihned do Ligue 1 – nejprve se AW pokusí přeplatit Liverpool a získat Thomase Lemara. Pokud by to nevyšlo, podá nabídku na Juliana Draxlera. Stejný zdroj také říká, že Shkodran Mustafi odejde do Interu pouze za předpokladu, že Arsenalu se podaří získat Virgila van Dijka. Southampton sice nechce a nemusí prodávat, ale prý by jej mohla přesvědčit nabídka Theo Walcotta jako součásti protihodnoty.

Goal.com předpokládá, že Manchester City tento týden předloží nabídku na přestup Alexise Sancheze. V nejbližší době by měl být také zkompletován odchod Lucase Pereze.

Podle goal.com odmítl Alex Oxlade-Chamberlain jakékoliv další jednání s Arsenalem a míří do Chelsea. Předpokládaná cena je £35 milionů.

Liverpool se dotazuje na Thomase Lemara. Je ochoten za něj nabídnout £55 milionů. /Telegraph/

Manažer Watfordu, Marcos Silva, popřel zájem o Kierana Gibbse. /SkySports/


27. 8. 2017

Arsene Wenger na tiskové konferenci odmítl komentovat možné odchody Oxe a Mustafiho. /Arsenal.com/

Nabídka snů? Arsenal hodlá koupit talent Realu Madrid Marca Asensia za 75 milionů liber /calciomercato/

Na hostování by mohl jít do anglického Boltonu Jeff Reine-Adelaide /Football League Zone/

Gibbs vyjde Watford na 5 milionů liber. Dohodne se však s nimi? /Team FA/

Mirror ví o všem nejlépe, takže čtěte: Andros Townsend zamíří do Leicesteru, z Leicesteru naopak půjde Mahrez do Arsenalu a z Londýna si pobalí kufry Alexis. Samozřejmě že do MC.

V sobotu byl Ox jednou nohou v Liverpoolu, tou druhou ale kluk valí druhý den do Chelsea. Arsenal se totiž bojí, že Liverpool je příliš velkým konkurentem o TOP 4, tak ho prodá do londýnského klubu. Alex údajně už řekl Gunners, že chce vypadnout pryč. /Mirror/


26. 8. 2017

Pokud z klubu odejde Alexis, londýnský tým získá náhradu v podobě Karima Benzemy. /skysports/

Oxlade-Chamberlain si kvůli potenciálnímu odchodu do Liverpoolu nezahraje v neděli právě na Anfield Road od začátku. Tento klub má v bitvě s Chelsea o anglického záložníka navrch. /John Cross/

Double-shock! Liverpool a Oxlade-Chamberlain se do konce přestupáku stanou partnery, do města Beatles navíc zamíří i Van Dijk. /BelTel Sport/

Shkodran Mustafi neodcestuje do Liverpoolu. Podle Sky Italy chce Němec odejít do Interu Milán. Italský klub by ho rád získal na hostování, zatímco Arsenal přijímá pouze trvalý přestup.

TheSun rádo provokuje, tak přilévá do hořící ohně. Alex Iwobi údajně půjde na roční hostování do Turecka, jeho přechodným působištěm bude Galatasaray.

Kieran Gibbs si v Arsenalu už nezahraje, Novým zaměstnavatelem anglického obránce bude Watford. K definitivnímu přestupu musí fotbalista najít společnou řeč v podmínkách nové smlouvy. /SkySportsNews/

25. 8. 2017

Podle spekulací nabídl Arsenal Oxovi nový kontrakt ve výši 180.000/týdně. Kdyby tento poslední zoufalý pokus vyšel, vydělával by mladý Angličan více než Mesut Özil nebo Alexis Sanchez. /Telegraph/

24. 8. 2017

Podle Daily Telegraph přišla Chelsea s novou nabídkou za Alexe Oxlade-Chamberlaina, tentokrát ve výši £35 milionů.

Jon Toral přestoupil do Hull City. Do Arsenalu přišel v roce 2011, za první tým vlivem zranění a cestování po hostováních neodehrál žádný soutěžní zápas. Vzhledem k tomu, že je mu 22 let, Arsenal by jej musel zapsat na soupisku, která má jen 25 míst. Řešením bylo pouze hostování nebo přestup, klub a hráč se rozhodli pro druhou z variant.

Arsene Wenger na dnešní tiskové konferenci nepopřel možnost, že Shkodran Mustafi přestoupí do Interu Milán. Na druhou stranu označil přestup Thomase Lemara z Monaka jako „mrtvý“, Monaka jej prý neuvolní za žádnou cenu.


23. 8. 2017

Inter Milán chce podle Mirroru přivést na hostování Shkodrana Mustafiho s tím, že by ho měl možnost následně odkoupit za 20 milionů liber.

Ox se ve čtvrtek sejde s Arsenem Wengerem a Ivanem Gazidisem. Na schůzce budou hovořit o jeho budoucnosti v klubu. /Sky Sports News/

Lucas Perez by měl za 14 mil. liber přestoupit do Deportiva La Coruna.

Mathiue Debuchy na odchod do Fenerbahce ? Kieran Gibbs do Galatasaraye ?


21. 8. 2017

Carl Jenkinson a Cohen Bramall by měli tuto sezónu strávit na hostování v Birminghamu, píše dnešní Metro.

Alex Oxlade-Chamberlain obdržel nabídku nového kontraktu v délce čtyř let s týdenní gáží £125,000. Arsenal tak chce zabránit jeho odchodu do Chelsea, píše Daily Star.


20. 8. 2017

O Alexise bude boj až do konce. Osmadvacetiletého fotbalistu chce za 70 miliónů liber získat Manchester City. /Daily Mirror/

19. 8. 2017

Arsenal se zajímá o Juliana Draxlera, kterému mělo PSG říct, že si může hledat nové působiště. /Times/

18. 8. 2017

Gabriel se stal oficiálně hráčem Valencie. Přejeme mu hodně štěstí.

Lucas Perez a Gabriel jsou oba velmi blízko přesunu do španělské ligy. To by mělo Arsene Wengerovi poněkud uvolnit ruce k případným dalším nákupům.

Agent Juliana Draxlera Roger Witterman odmítl, že by jeho klient měl letos v létě opustit PSG, píše Mirror.

Mirror se odvolává na „zdroje v Itálii“ a píše, že Shkodran Mustafi jedná o přestupu do Interu Milán.


17. 8. 2017

https://twitter.com/transfercenlive/status/898117670410833920

Manchester City se snaží i nadále o získání Alexise Sancheze. Nabídku ve výši £45 milionů podle Sanchezova agenta Fernanda Feliceviche klub odmítl, Citizens prý posílají novou ve výši £60 milionů (Daily Express, Daily Star).


16. 8. 2017

Zčistajasna to vypadá na nečekaný odchod Gabriela, který by měl za deset miliónů putovat do Valencie. Přestup má být definitivně oznámený nejpozději v úterý.

Na dnešní tiskové konferenci před záapsem se Stoke Arsene Wenger opět vyloučil odchod Sancheze a Oxlade-Chamberlaina.

Podle Goal chce Alex Oxlade-Chamberlain týdenní mzdu ve výši £150,000, má-li přestoupit k Blues.

Arsene Wenger říká, že klub odmítne jakoukoliv nabídku na Alexise Sancheze a Alexe Oxlade-Chamberlaina a věří, že oba hráči dodrží platné smlouvy. Aspoň to tak píšou v Mirroru.


15. 8. 2017

Chelsea stále více věří, že se dohodne s Arsenalem na přestupu Oxe. /Evening Standard/

Machester City připravuje nabídku za Alexise ve výši £60 melounů. /Daily Telegraph/

Podle Sun má Arsenal zájem o záložníka Realu Madrid Marca Asensia.

Jack Wilshere je prý v hledáčku Juventusu, píše Mirror s odvoláním na Gazzetta dello Sporto.


14. 8. 2017

Jack Wilshere by dnes měl nastoupit za U23 proti Derby, informuje na twitteru Jeorge Bird. Dostává se do zápasového rytmu pro Arsenal nebo pro nový klub?

Ox by se mohl stěhovat do Chelsea. Spekuluje se o částce £35m. /Evening Standard/

Rafa Benitez chce do Newcastlu přivést Jacka Wilshera. /Sun/

Arsene Wenger se vzdal veškerých naději na podpis Thomase Lemara. /Mail/

Ronald Koeman má údajně zájem o dalšího útočníka Arsenalu. S Giroudem mu to nevyšlo, a tak se soustřeďuje na Dannyho Welbecka. /TalkSport/

Agent Lucase Peréze řekl, že nabídka, kterou na něj Deportivo podalo, je velice slušná a že se velice snaží, aby přestup vyšel (Deportivo nabídlo £10.9m a Arsenal jej údajně loni koupil za £12.7m). /SkySports/

12. 8. 2017

Francouzský manažer také řekl, že Arsenal nebyl nikdy blízko k podpisu Riyada Mahreze a odůvodnil to tím, že jeho tým už obsahuje typově podobné hráče. /Arsenal.com/

Arsene Wenger odhalil, že dal možnost Olivierovi Giroudovi odejít, ale ten ji odmítl. /BBC/


11. 8. 2017

Podle několika fotbálových bulvárů obdržel Alexis Sanchez nabídku na prodloužení smlouvy s týdenní mzdou £300,000, což by z něj udělalo nejlépe placeného hráče Premier League, ale chilský útočník ji prý obratem odmítl. Naopak Mesut Özil je prý těsně před podpisem prodloužení s týdenní gáží £225000.


10. 8. 2017

Jason Burt z Telegraph se na twitteru zaklíná, že má zaručené informace, že Kylian Mbappé do PSG letos v létě nezamíří.

Manažer Marseille Rudi Garcia oznámil, že Olivier Giroud je hlavním přestupním cílem jeho klubu, ale nedává uskutečnění transferu velké naděje – zájem prý není na straně Arsenalu ani na straně hráče, píše Metro.

Daily Record informuje, že jeden z možných cílů Arsenalu a zároveň nejžhavější letošní zboží na přestupovém trhu, Kylian Mbappé, se dohodl s PSG a přestup v hodnotě 180 milionů euro je na padnutí. Pokud by měla opravdu platit FFP, jediná evropská soutěž, kterou by si PSG mohlo zahrát, by byla O pohár starosty Kotěhůlek.

Podle Daily Star nabídla Chelsea Arsenalu £35 milionů za Alexe Oxlade-Chamberlaina.

Arsenal se obává, že Alexis Sanchez se může rozhodnout vynutit si přestup pryč z klubu, píše Daily Mirror. Spekulace jsou založeny především na jeho absenci v prvním utkání sezóny a zřejmě v následujícím výjezdu na Stoke. Sanchez má drobné poranění břišního svalu již z minulého týdne, které jej nepustilo do utkání o Community Shield.


9. 8. 2017

Podle více zdrojů je zájem PSG o Alexise Sancheze na bodu mrazu. PSG po nákupu Neymara nehledá další ofenzivní posilu, alespoň ne za desítky milionů.

Chelsea údajně podala nabídku ve výši £25 milionů na Alexe Oxlade-Chamberlaina, píše Daily Mail.

Podle Independent PSG připravuje £80 milionů výměnou za Alexise Sancheze.


8. 8. 2017

Lucas Vázquez, pravé křídlo Realu Madrid, je nespokojen se svou rolí v týmu a má v úmyslu odejít. Jedním ze zájemců je prý i Arsenal.

Ian Wright pro BBC Radio 5 prohlásil, že Arsenal měl podepsat Nemanju Matice a měl by se zajímat o Virgila van Dijka, neboť mu na hřišti chybí lídr.

Podle Evening Standard se Valencia snaží získat obránce Arsenalu Gabriela.


7. 8. 2017

Podle Mirror je Alexis Sanchez připraven podvolit se přání klubu, odehrát v Arsenalu poslední rok svojí smlouvy a poté odejít jako volný hráč.

Telegraph cituje Arsene Wengera. Náš lodivod se domnívá, že aktuálně máme hráčů příliš mnoho a do konce přestupového období se dá čekat několik odchodů.


5. 8. 2017

Stephy Mavididi jde hostovat do Prestonu North End. /Arsenal.com/


4. 8. 2017

Monaco připravuje nabídku ve výši £45 milionů za Alexise Sancheze, píše Sun.

Podle Liverpool Echo hledá Ronald Koeman stále posilu do útoku, favoritem je prý Olivier Giroud.


3. 8. 2017

Olivier Giroud se rozhodl, že následující ročník stráví u Gunners. /le10sport/

Alexis políbil při příchodu na trénink logo dresu Arsenalu! Zůstane, takhle si to alespoň vynaloží mnoho fanoušků a novinářů.


2. 8. 2017

Emiliano Martinez bude hostovat v Getafe. /Arsenal.com/


1. 8. 2017

V případě, že by nevyšel přestup Coutinha do Barcelony, obrátil by katalánský klub svou pozornost k Özilovi. /goal.com/

Komentáře

  1. Avatar photo
    Tommy909 (karma: 886) #1

    V případě, že by nevyšel přestup Coutinha do Barcelony, obrátil by katalánský klub svou pozornost k Özilovi. /goal.com/ 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    |
  2. Avatar photo
    Ludvajz (karma: 3289) #1

    2 Dave: ohledně DM a CM. Máš pravdu, že potřebujeme i CM, ale dle mě nás daleko víc tlačí bota na DM, kde potřebujeme někoho jako je Kanté

    |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21024) #1

      Coq, Xhaka ako DM nestacia? CM by mala byt priorita, inak budeme totalne v prdeli.

      |
      • Avatar photo
        Ludvajz (karma: 3289) #1

        ja bych si dokazal Xhaku predstavit na CM, kdyby byl někdo na DM. Coquelin na to nemá bohužel

        |
        • Avatar photo
          jannes (karma: 2919) #1

          Keď už by to bolo tak Xhaka na cm a coq na dm by bolo fajn.. ale asi iba ako krajné riešenie. Coq nie je zlý na dm dobre táto sezóna mu moc nevyšla ale sezónu predtým bol jeden z najlepších.. V tejto sezóne by som mu dal určite šancu a keby sa neukázal tak hold máš pravdu a nemá na to..

          |
          • bajtasek (karma: 882) #1

            myslim, ze coq ukazal, ze na to rozhodne ma. jeho bojovnost, nasazeni, duraz a kolikrat i vybrusleni z tezke situace je na vysoke urovni.
            myslim, ze je tu par hracu, kteri ukazali (nekolikrat), ze na to nemaji a stale tu jsou, co je nejhorsi, ze casto v zakladu.
            na co nam je kdyz takovy ramsey chce byt vsude, dela nabehy na obranu, ze ktereho je jednou za x zpasu gol, kdyz vubec nedrzi svoji pozici v strede, obranci nemaji komu rozehrat a pri ztrate balonu je spolu s ozilem vepredu a v vzadu to pak hori, kolikrat fatalne.
            nebo takovy walcot. ano je extremne golovy, tleskam, ale kdyz cely zapas hraje jako duch bez mezihry hrajeme prakticky v deseti.

            |
          • Avatar photo
            Ludvajz (karma: 3289) #1

            bajtasek: jeho nasazení kolikrát hraničí s přemotivovaností, kdy se snaží být všude a zároveň není nikde. Alespoň tak mi připadal v některých zápasech v uplynué sezóně.
            A je to tady, sezóna ještě ani nezačala a Ramsey už je ten nejhorší 😀 Pokud chcete argumentovat tím, že Coq ukázal, že na to má, tak Ramsey je minimálně o level výš než Coq (a to je myšleno bez ironie či nadsázky).
            S Walcottem s tebou musím souhlasit, do mezihry se nám příliš nehodí, ale kdyby dával góly jako náhradník z lavičky, tak bych neměl nic proti

            |
    • duri (karma: 2279) #1

      No minimalne Perez chce odist, problem je ze AW sa malia peniaze ktore za neho chcu zaplatit, tak ho radsej nepreda, co je zvratene, radsej ho predam za menej aby som mohol priviest to co potrebujem, rovnako je to v pripade aj ostatnych.

      |
      • Avatar photo
        Jakub Vlček (karma: 1438) #1

        Z těch, co mají jít pryč, jsou Perez a Debuchy ti, kteří odejít chtějí. Zbytek jako je Gibbs, Wilshere, Jenkinson atd. u nich je problém, že jim nikdo nechce dát peníze, jaký mají v Arsenalu a tím pádem za ně nabízejí menší částky. S tím se ale dalo počítat, nechápu ale proč by to měl být problém. Jednoduše na nich nevyděláme, ale ušetříme spoustu peněz za platy hráčů, kteří tady nemají, co dělat. Upřímně jsem čekal, že na začátku srpna už tu hráči jako Debuchy, Gibbs, Ospina a vlastně i Wilshere nebudou. Namísto toho tady jsou a naše přestupy přestali.
        Myslel jsem, že prioritou bude nahrazení Santiho a přivedení perspektivního CM, aby ho nahradil a dokázal jsem v průběhu přípravy sehrát s týmem. Takhle se bojím, že nám ujede vlak už na začátku sezóny jenom díky tomu, že nejsme schopní posilovat tam, kde nás tlačí bota už druhou sezonu.

        |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      S hraci co se mluvi o odchodu souhlasim, jen bych osobne dal jeste sezonu Jackovi a Calumovi.
      Ostatni, az na Lucase, sanci dostali dost.

      |
      • zajo69 (karma: 605) #1

        Jacka by som sa v žiadnom prípade nezbavoval. Je mladý a má potencial. Už sme jednu chybu urobili. Myslím predj Gnabryho.

        |
  3. Avatar photo
    Jack_gooner (karma: 5) #1

    A Neymar už dává na instastories, že je v Dubaii. Psalo se, že tam má mít zdravotní prohlídku.. Takže už to začína být hodně zajímavé. Pokud se ten přestup uskuteční, co na to říkáte? Za mě, mám strach, že to ten trh s hráči cenově zvedne ještě víc. Když bude stát neymar 220m euro, a další jako Mendy,Bakayoko…fuuu…docela raketa peněz..

    |
    • duri (karma: 2279) #1

      Co by sa malo stat ? DNA bude v baliku a kazdy vie ze potrebuje hracov tak bude musiet za hracov vysolit nekrestanske peniaze. Na druhej strane myslim ze si Alexis moze PSG odskrtnut zo zoznamu, jednak uz nebudu peniaze na jeho kupu a jednak uz by nebol tym hracom c.1. Takze bude usilovat o $hitty a to by mal wenger hned na zaciatku zatrhnut a vysvetlit mu ze tentoraz hracku s nazvom $hitty nedostane

      |
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

      Cona to rikam? Ze je mi to celkem u prdele. Trh je uz tak pokrivenej temi prasaty, ze uz fotbal beru jenom jako okrajovku. Kouknu na LM top zapasy, na zapasy Arsenalu v Pl, pokud nesportuju aktivne, coz je v mem zebricku hodnot vys nez Arsenal…. A vetsinou El classico. Sumasumarum vse. At se klidne ten trh posere uplne, psychopati jako Guardiola, sejci a dalsi neprestanou. ?

      |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      Ja to vidim, takto: Neymar do PSG, pak Barca da dalsi nemysl Lpoolu za Coutinha, Lpool preplati Monaco za Lemara atd.
      No a my budeme radi, kdyz tu udrzime Oxe, Alexise a dalsi.
      A kdyz nekoho budeme chtit, tak ho AW nezaplati, protoze moc penez. Kolobeh se uzavira, budeme brecet na sehranost tymu a kdyz ne na zacatku, tak nam titul utece na jare nebo po zranenich.

      |
  4. zajo69 (karma: 605) #1

    PSG aj tak nič nevyhrá. Myslím LM. A na francúzky titul im stačilo aj to čo mali. Škoda peňazí za Neymara.

    |
    • duri (karma: 2279) #1

      Ak fakt ten Neymar pojde do PSG, tak maju uz aj oni top top kvalitu plieskaca o travnik takze kludne sa mozu prepenaltovat az do finale LM. Co je na tom chore je ze by mal dostat od DNA nejaky bonus 28m euro ze neodisiel z Camp Nou neviem co je na tom pravdy (nejako je to zle v zmluve napisane, kedze odchadza z dovodu vykupky a nie ze si vytrucoval prestup…) a este jeho otec vybavuje aby PSG za zrealizovany prestup zaplatili Neymarovi seniorovi dalsich 40m euro.

      |
      • midifilo (karma: 262) #1

        Jsou to kurvy,muzou si bankovkama utirat zadky. Ze jim neni trapne. Zajimalo by me jestli takovy Neymar podporuje nejakou dobrocinost nebo ne.

        |
    • Martin (karma: 0) #1

      Vtipny, kdyz fanda Arsenalu rekne, ze i pri ziskani Neymara Psg nic nevyhraje…zkus se priste trochu zamyslet, je to trapas.

      |
  5. Karel Maly (karma: -23) #1

    Kolik stal Neymar Barcu?..70 micu?..
    Jo tady jsem to nasel:Neymar stál dohromady 57 miliónů eur..coz i pro barcu asi neni spatny prestup,sice prijde o top kvalitu..za prestupovou castku si muzou koupit dva super kridelniky..dle me by se jim hodil Alexis za tu smesnou castku by na tom byli superne..ale my spatne tak proto nikam..ted bude hrat asi Messi vice ze stredu tak obe kridla,ale urco neco maji ze sve lihne..musim priznat,ze me Neymar zaskocil tim, ze chce odejit..v kazdem tymu jsou TOP hraci a musi umet hrat spolu..nikde nedaval najevo,ze by se mu nechtelo prihravat Messimu,docela sok..

    |
  6. mc1897 (karma: 890) #1

    Ad Alexis: po tom co PSG da simulanta z Brazilie, okrem navratu do FC DNA zostava Alexisovi fakt len ten Shitty. Chapem jeho ambiciu vyhrat LM, ale nechapem tomu ako dosiel na to ze to vyhra s Shitty. Ta sanca, specialne s Guardiolom je minimalna, asi ako vyhrat to s Liverpoolom. Guardiola bez Messiho je to iste ako Edmonton bez Gretzkyho. Este ocakavam, ze sa ozve Chelski… aby sme to mali komplet.
    .
    Na zaver: ja by som na ponuky reagoval vyhradne metodou vymena – zo Shitty KdB alebo Aguero, z PSG asi Verratti, z Chelski jedine Hazard. Plat by uz u nas snad nemusel byt konecne problem.

    |
    • Martin (karma: 0) #1

      Zajimala by me statistika, dle ktere si prisel na ty tvoje pravdepodobnosti. Vyhra se City je oproti nam tak 70:30….i kdyby se city nevyhral tak pod Wengerem si k lepsimu umisteni nepomuze.

      |
      • mc1897 (karma: 890) #1

        vogle, s tebou sa nebavim, ved vies. neviem preco na mna vobec reagujes.
        Nevies diskutovat, davas doraz na prkotiny a rypes sa v blbostiach. Navyse casto rad osobne utocis miesto chybajucej argumentacie, tak ako aj teraz:
        „ty tvoje pravdepododnosti“, ja som ziadne pravdepodobnosti nedaval ani neratal, na rozdiel od teba. Typicka tvoja reakcia.

        |
  7. Japanas (karma: 3891) #1

    No vida, tak nemůžeme prodat několik hráčů, protože nechtějí jít s platem dolů. Možná se jim křivdí a jsou to srdcaři. Převážná část z nich jsou britští chlapci z akademie, a nebýt povinných kvót, bylo by to ještě horší, prostě mimo ostrovy rostou lepší fotbalisti….
    Simulant z DNA do PSG za 5 miliard…..??!!??
    Kylian za 3 nebo 4 do Realu ??!!??
    Na co se teď bude čekat ? Kdo půjde první za 10 a kam ?
    To už bude fotbal jenom o tom, jak se budou zbohatlí Číňani přetláčet na páku s Arabama a eticky zbohatlýma Rusama ? A do toho se ještě budou nechat vtahovat Real s DNA, dokud je to nesemele. To jsou vyhlídky. O čem to za chvilku bude ? Nebo je ? O předvádění se, vyhazování jakýchkoliv částek za hráče, které si vybrečí trenéři s Arabama za zadkem.
    Čest týmům, které tomuto umí čelit (Atletico,….).
    A abych se vrátil k nám. Je pár dnů před ligou. Jak čteme, je problém prodat hráče, které vedení nechce. Na stoperu pravidelně nastupuje Per, který se pravidelně podepisuje na inkasovaných brankách. V záloze stále stejně, jako už několik posledních měsíců, chybí náhrada za Santiho. Adekvátní top top kvalita asi není na trhu. To si opravdu někdo myslí, že práci Santiho zastoupí někdo z aktuální zálohy (třeba jen přibližně) ? Sledoval jsem celou přípravu, o víkendu oba zápasy E.Cupu. Na něm jsem viděl jedinou pozitivní věc, hru Kolasinace. Jeho přístup a nasazení mi připomíná nasazení Alexise, který hraje také naplno každý zápas, bez ohledu na to, jak moc se snaží ostatní…Přiznám se, že nic dalšího, co bych opravdu ocenil, jsem neviděl. Z mladíků mě nezaujal nikdo a u řady hráčů byla vidět podobná kvalita hry, jako na jaře. Pravidelné nasazování Pera do základu…to už nevím, jestli se smát nebo brečet. Má se rozehrát na základní sestavu nebo….nevím…
    Pokud někdo viděl něco, co mi uniklo, systém, přechod do útoku, bránění, individuální výkony, rád si to přečtu.
    Já jsem pár dnů před ligou docela zklamaný.

    |
    • mc1897 (karma: 890) #1

      Nelson. Odohral 2 velmi dobre zapasy, so Sydney a s Benficou. Potom dalsie dva slabe. Ale tak ma 17. Ja by som ho v nedelu postavil zase.
      Inak si to zhrnul presne. Len s tym Atleticom velmi nesuhlasim.

      |
    • Martin (karma: 0) #1

      Ja jsem pred ligou zklamany uz par let…jinak si ale podal docela zajimavy nazor. Jedine, co se mi nelibi jsou neustale narky ohledne vyse castek pro prestupy. Doba se stale meni. Ceny potravin od minuleho rezimu stouply 13-ti nasobne zatimco platy sotva zpolovicky. Taky na to nadavam? Je to nefer, clovek nema tolik casu, spoustu casu v praci a taky vyplakavam? Proste to clovek musi brat tak jak to je. Ekonomika roste, lidi fandi, sleduji sport, kupuji listky na zapasy, suvenyry, dresy…kdyby nikoho fotbal nezajimal tak ten hrac prestoupi za par tisic a je hotovo. Zkuste to proboha lidi brat tak jak to je, stejne to nezmenite a timto rozhodne ne.

      |
      • Japanas (karma: 3891) #1

        to Martin : Podívej, já nevolám po starých časech, ani náhodou. Vadí mi jediná věc. Přestává to být trošku o trenérech, dovednostech, seskládání týmu, zařazování nadějí atd atd. Je pár týmů, které si to vše, co jsem uvedl výše…prostě a jasně obejdou a zaplatí. Za každou cenu, ať to stojí, co to stojí ! Úspěch si nevytvořím, ale koupím.
        Pokud například PSG vyhraje LM, tak co…? Mám to obdivovat, když si jeden dílek mozaiky koupím za 2 miliardy, druhý za 5 miliard atd. A co ? Co je na tom k obdivu ?
        To přece nemá nic společného s tím, že lidi kupují lístky, suvenýry, dresy, fandí…..to je jen o tom, že si Abdul Abduláh vybral, že se bude zviditelňovat a dolary rozhazovat třebá třebá…..třebá přes PSG….tak to jako za mě né…….

        |
        • Zbyna (karma: 2721) #1

          Jenze samotne utraceni mu LM nevyhraje.
          A lokud PSG bude podavat takove vykony, ze vyhraji LM, tak ano, bude to obdivu. Pac tym budou mit poskladany velmi zajimave (ted nehledic na ceny hracu) a zalezi jak to Emery ukociruje.
          A pokud budou hrat ofenzivne a pohledny fotbal, chci aby sli v LM co nejdal. A pak se uvidi.
          Porad totiz, verim, rozhoduji vykony na hristi.

          |
  8. Avatar photo
    Leito CZ (karma: 1304) #1

    Pořád si myslím, že AW udělal jednu velkou chybu v přípravě a to že jsme ještě neviděli tedy alepsoň doufám základní 11, neměli šanci se sehrát, takže 1 zápas na ostro předpovídám opět propadák, co mě děsí ještě více byly výkony obrany, kde doufám nebude hrávat Elneny, Per marnost na tomhle stoperu to doufám nebude AW stavět.
    A na závěr střed hřiště opět problém AW nemá koule na to posadit Ramseyho a koupit náhradu za Cazorlu který v naší hře dává smysl a hra s ním je alesoň koukatelná

    |
    • Avatar photo
      Leito CZ (karma: 1304) #1

      no zatím 2:0 pro live hrají pěkný fotbal jde vidět že oproti nám klop ví jak na bayern

      |
    • mc1897 (karma: 890) #1

      Takto nejako to urobil Gotze s Dormundom ked isiel do Bayernu. Velmi pekny priklad rozumnej dohody.

      Ja by som do toho isiel takto:
      Predlzenie o 2 roky,
      Plat aky chce: 300
      Vykupka PL: 100M
      Vykupka non-PL: 80M
      Vykupka zavisla na indexe priemernej ceny TOP strikerov v obdobi 2017-2018, 2018-2019).
      Agentovi: nejakych par mega po podpise.

      |
  9. Duri-MI (karma: 88) #1

    Bulvarnym spekulaciam sa neoddavam, alexisa narozdiel od mnohych komentujucich neposielam to f* off, ale to vitanie na official twitteri „welcome home“ neviem ci mam povazovat priam za pateticke alebo za istu protivahu vsetkym tym spekulaciam

    |
  10. Avatar photo
    maxtej (karma: 265) #1

    Ohledně Alexise zatím věřím minimálně v to, že Wenger ho neprodá do City ani jiného PL klubu. Ale kdyby Neymar odejdešel do PSG, tak bych se začal obávat, že by se Alexis mohl vrátit do Barcelony. :-/

    |
  11. Avatar photo
    Pedro Sanches (karma: 6446) #1

    Já prostě to naše vedení absolutně nechápu a už jsem z toho všeho dost znechucenej.. Smlouvy s našima klíčovejma hráčem neprodlouženy. Zato s AW, který v jiným týmu s nějakejma ambicema by už dávno nebyl má po letošním fiasku novou smlouvu..
    .
    Novou smlouvu pro AW jsem vstřebával celkem dlouze, ale pak jsem si řekl, že třeba se to trošku změní a udělá pořádnej řez kádrem, ale opět AW nezklamal. Za týden začíná liga a moc se toho nezměnilo. Ano, přišel Lacazette a Kolašinac, ale to je stále málo.. Nehledě na to, že stále není vyřešená situace minimálně kolem Oxe a Alexise.. Co je tohle sakra za amaterizmus?
    .
    Další věc je naše přáteláky. Za týden začínáme ligu a kolik zápasů nebo aspoň poločasů jsem odehráli v co možná nejpodobnější sestavě, která nastoupí první ligové kolo? O? Velká paráda. Aspon zas bude mít AW plnou hubu keců a výmluv jako na začátku každé sezony, že tým ještě není dostatečně sehraný.. U žádného týmu jsem neviděl, že by poslední zápasy odehrával s rozházenou sestavou..
    .
    To jsou zase vyhlídky před začátkem sezony..

    |
    • Avatar photo
      spirki (karma: 2682) #1

      Mám to stejně. Řekl jsem si, že hodnotit budu až začne liga a že nebudu zbytečně skeptický, ale moc mi to nejde. To jak tady spousta lidí tvrdila a doufala, že se něco změní, tak dokud tady bude Wenger, tak je to nesmysl. Wenger je pořád stejný, ale jemu hlavní vinu nedávám, to VEDENÍ, ti ho už měli dávno vyprat z trenérské židle, ale jsou to amatéři. Po fiasko sezoně se nezměnilo vlastně vůbec nic a to je pro mě to nejhorší. Přišly dvě kvalitní posily, za to má Arsenal plus, ale smlouvy nevyřešeny, platová politika Arsenalu je další katastrofa, do toho stejný trenérský tým, který doplnil Lehman což je spíš změna kosmetická, příšerná příprava, Elneny na CB, proč? Jak se náš tým vlastěn sehrával? Nijak. Tu komedii co Arsenal předváděl okolo Wengerovi smlouvy budu ještě dlouho vstřebávat, takový výsměch fanouškům. Bohužel ani Arsenal není dokonalý, ač jsem si to dlouho myslel. Nezbývá než věřit v zázrak, Wengerovi nevěřím ani slovo, ale Arsenal miluji, takže COYG. Aspon se vratmě do LM. Větší cíle radši nečekám. Ovšem nevyřešený střed zálohy bude asi opět naše achilovka. Každopádně dost skepce a věřme!

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 21024) #1

        Co to mate stale s tym zohravanim? My sme nevymenili pol muzstva ako napr City. Prisli iba dvaja novi hraci, z toho Laca sa pozna s dost spoluhracmi. A zostava v akej sa bude hrat je na 90% jasna, tak neviem, co riesite. Uz iba zalezi ci pride Lemar a mozno este niekto. Ved zakladna zostava az na par zmien hraje spolu uz minimalne 3 roky. Je to muzstvo, ktore dokazalo rozbit Chelsea ci MU ale dokazali dostat aj potupne debakle.

        |
        • Avatar photo
          c4ssey (karma: 189) #1

          presne jak pises. proste za kazdou cenu si najit cokoliv, co muzou pohejtovat at jsou spokojeny. nevadi, ze to jsou uplny kraviny co melou dokola

          |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            to není o tom stále něco hejtovat.. prostě to jde s arsenálem čím dál, víc z kopce. prostě dříve jsem sice nevyhrávali titul, ale prostě z arsenalu šel respekt, předváděli jsem skvělou hru i bez velkých peněz a hvězd. Dneska ten tým je dost kvalitní, ale předváděná hra je naprosto katastrofální. navíc ještě nedokážeme udržet klíčové hráče, ale spíše neschopností našeho vedení. letos ten přestupák začal celkem solidně, přišli dva kvalitní hráči, ale stále největší problém v podobě CM se zas neřeší.. a tobě to nevadí?? mě teda tohle čím dál víc štve, že člověku, kterej prostě to už asi nezvládá zas byla nabídnuta smlouva..

            |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          a tobě přijde, že by ta sestava za ty 3 roky byla nějak sehaná?? já teda vidím jeden velkej chaos.. viděl jsi hrát např včera liverpool co předváděl proti bayernu?? všichni tu tvrdili že klopp neudělal v live nic, ale oni aspoň hrajou pohlednej fotbal, je tam bojovnost a fotbalovost.. u nás není nic.. takže pro mě ano, hráči by rozhodně měli hrát v sestavě se kterou AW počítá do prvního zápasu.

          |
          • Avatar photo
            dave (karma: 21024) #1

            A ty si myslis, ze za mesiac pripravnych zapasov to stihnu, ked to nestihli za 3 roky podla teba? Videl som kopu zapasov, kedy hrali vyborne a kopu zapasov kedy hrali zle az strasne, takze toto vobec nie je o nejakom zohravani.

            |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            dave: já neříkám, že se během přípravných zápasů dokážou sehrát, ale rozhodně jim to něco dá.. zvláště když hrajou proti soupeřům typu bayern a čelzí.. jako viděl jsi u jiných týmů, že by hráli v takhle rozházených sestavách? já nemá nic proti střídání.. ale aspoň trošku ti hráči musí hrát spolu..

            |
          • Avatar photo
            dave (karma: 21024) #1

            Ja neviem, su to pripravne zapasy, kde o nic nejde. Sa pozri ake vyprasky dostal Bayern a to hrali asi so silnym muzstvom. Chelsea tiez prehrala dost zapasov a tiez hrala v silnych zostavach, Real detto, takze co z tychto zapasov mozes usudit?

            |
          • Avatar photo
            c4ssey (karma: 189) #1

            jojo Liverpool to je balet, nadhera se na tu predvadenou hru podivat a meli bychom se od nich inspirovat. Vzdyt dali o celej JEDEN gol vice nez my v lonsky sezone.

            |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            o inspiraci tady nikdo nemluví. ale popravdě hrají mnohem lepší fotbal než my.. a když sem taháš ty goly, tak oni dali o gol více, ale budou hrát LM..

            |
          • Avatar photo
            c4ssey (karma: 189) #1

            tak proc o Liverpoolu mluvis, kdyz ne kvuli inspiraci nebo prikladu? a po jaky dobe se tam s naprosto odrenym nosem podivaji? (a to tam jeste ani nejsou!) po 5-6ti letech? a zase 4 roky EL a 8-9 misto v lize. tahat sem do diskuze naprosto nekoncepcni Pool je uplne mimo.

            |
        • Zbyna (karma: 2721) #1

          A to je prave problem u AFC poslednich X sezon, sestava je na 90% dana.
          Nemelo by se v priprave dat sance ostatnim se ukazat a prave se do te sestavy probojovat?
          Ale tezko to jde, kdyz vetsina hrala mimo pozice a nebo, ze jsou hraci co proste hraci stuj co stuj.

          |
      • Avatar photo
        c4ssey (karma: 189) #1

        co presne je katastrofalni na platove politice Arsenalu? pouc nas prosim.. ze nevyhodime oknem pres pul miliardy korun za rok za hrace (Rooney, Falcao, Toure) na lavicce? ke smlouvam se Sanchezem a Oxem se uz nema cenu vyjadrovat. Je to porad dokola. Odlet do Londyna, mir na kverem dokud nepodepisou a potom se to konecne vyresi vid 😉

        btw co je skepce?

        |
        • Jaromír (karma: 269) #1

          Co přesně je katastrofální na našich platech? To že přeplácíme průměráky tak, že jsou neprodejný, nebo lépe řečeno nikam se jim od nás nechce a top hráče nepodepíšeme, protože jim nabízíme podobné platy jako ostatním tak, aby každý měl podobně. Ikdyž jsou mužstvu neporovnatelně platnější. Potom je celková suma vydávána na platy podobná jako u jiných týmů kteří přeplatí svoje nejlepší hráče, ale hráčům druhého sledu dá podstatně méně

          |
    • Avatar photo
      c4ssey (karma: 189) #1

      sakra a jak to chces asi porad resit kolem tech dvou? nebo kolik vyhlaseni jeste musi AW dat, ze ani jeden z nich neodejde letos pred koncem smlouvy? ma to rikat kazdy den donekonecna?

      tak jeste po 150ty pro ty pomalejsi z nas – evidentne ani jeden z nich nechce prodlouzit smlouvu (jinak by ji uz davno prodlouzili), tak co maji asi ve vedeni delat? dali obema jasne najevo, ze letos neodejdou a muzou pristi rok zadarmo – uzavreno, vyreseno. nevim kde presne vidis ten amaterismus. nebo je má prodat do City/Chelsea?

      |
      • Avatar photo
        Pedro Sanches (karma: 6446) #1

        tak když je AW s vedením taková banda amaterů, že to nechá zajít tak daleko?? tu smlouvu už měli mít podepsanou minulý rok a nebylo co řešit.. jako nechávat smlouvy u důležitých hráčů na poslední sezonu před vypršení, to je přeci úlet..
        .
        a jako sorry, ale četl jsem někde rozhovor s AW, kde tvrdí že je výhodnější nepodepisovat s hríču smlouvu protože v poslední sezoně o ni musí bojovat a předvést to nejlepší.. tenhle názor ti v dnešní době přijde normální? možná u starých hráčů typu merte, flamini apod., ale ne rozhodně u oxe, mesuta, a alexise..
        .
        takže at si AW strčí svoje prohlášení, že tihle hráči neodejdou za klobouk a radši ať už se probudí, nebo se na to radši vykašle.. dělá poslední dobu víc škody, než užitku..

        |
        • Avatar photo
          c4ssey (karma: 189) #1

          „četl jsem někde“ a kde to bylo pls? Dailymail? Sun? Goal?
          pokud jsi cetl i to co skutecne rekl, tak ti musi dojit, ze tu smlouvu uz s nimi chtel podepsat pred vice nez pul rokem (takze to je bullshit co si cetl nekde), ale proste k tomu je potreba zajem z obou stran a to nejak neni..

          „takže at si AW strčí svoje prohlášení, že tihle hráči neodejdou za klobouk a radši ať už se probudí“
          a to je co prosimte? myslim to probuzeni. znova se ptam, co ma tedy udelat s nimi aby si byl spokojeny? 😉

          |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            co s nima měl dělat? řešit smlouvy dřív a pokud mu řekli že tady hrát nechctějí, tak je prostě měl prodat, dokud za ně mohl dostat pořádnou sumu.. a rovnou nakoupit nějakou náhradu, i když v případě alexise je těžké ho nahradit.. ale vem si ten scénář na konci sezony a opustí nás alexis, ox a mesut.. co s tím týmem bude?? pochybuju, že koupíme 3 adekvátní náhrady, zvláště když nebudeme mít žádné prostředky z prodejů hráčů..

            |
        • Avatar photo
          Pulec (karma: 2168) #1

          To ze Alexis nechce podepsat nemusi byt nutne spojeny s ameterismem vedeni. Borec ma taky nejaky podminky, ktery mu zrejme nejsme schopni zajistit. To muze byt plat, ambice klubu, vyhrane trofeje, nove posily, taktika tymu, vytizenost (to je spis pripad Oxe). Je nutne to brat komplexneji…
          Pochybuji, ze Alexis od vedeni nedostal k podpisu novou smlouvu.

          S Ozilem to bylo jednodussi. Ten chtel hlavne prachy. Moc klubu po nem taky neslo a asi ani nejde… Nemel tolik moznosti jako Alexis, jinak by to mozna byla jina pohadka.

          |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            amaterizmus je, že to nechali dojít takhle daleko u tolika hráčů.. jak jsem psal výše co bysme dělali kdyby na konci odešli všichni 3?

            |
          • Avatar photo
            Ludvajz (karma: 3289) #1

            Pedro: napadlo tě vůbec, že hráče jako Gibbs a spol už nechtěli, jen si je ostatní týmy nemůžou dovolit? Proto mají do konce smlouvy jen rok? U Alexise a Ozila chápu, že neprodloužili dřív, ale nechápu to u Oxe, tam to za amáterismus považuji

            |
          • Avatar photo
            c4ssey (karma: 189) #1

            Pedro: znova rikam, jestli si myslis, ze to AW/vedeni zacalo resit v cervnu, protoze jim skocil nejakej alert na pocitaci, ze maji 12 mesicu do konce smlouvy, tak ses vedle. uz na zacatku lonsky sezony, byly takovy ty otukavaci navrhy na podpis smlouvy, realne se to resilo celou zimu a na jare Alexis/Mesut rekli, ze to ted proste resit nebudou a az po sezone. Kde prosimte je ten amaterizmus? Kdyz jim zbejvaj vice nez DVA roky do konce smlouvy, tak uz maji resit dalsi obdobi? A podepsat hrace treba na dalsich 5-6 let kdyz mu je 27-28 let? Prijde mi, ze si to predstavujes jak ve fife, ze prijdes a proste podepises smlouvu.

            Mesut je v klidu.
            Alexis nejspise skutecne odejde, ale proste nechce podepsat novou smlouvu, takze co nam asi zbejva? Koupit ted Lemara a na sezonu 18/19 musi nahradit Alexise.

            |
  12. Avatar photo
    Leito CZ (karma: 1304) #1

    Co říkáte potencionálnímu přestupu Neymara do PSG, za tu nesmyslnou částku, to by mohlo spustit lavinu přestupů. Já jsem si myslel, že mu jde jen o zvýšení platu a ono to vypadá na přestup.

    |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      Spis chce byt v tymu Nr. 1. Coz za Messim nebude nikdy.
      Ja ocekavam nesmyslne castky potom dal, ne vsak rekordni.
      A my jestli nekoho privedeme, tak to taky nebude za malo a nebo nikoho.

      |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21024) #1

      No minimalne z PSG bude musiet nejake kridlo odist. Draxler, Lucas, Pastore, Di maria? Vobec by som sa nebranil Lucasovi ak by nevysiel Lemar.

      |
    • mc1897 (karma: 890) #1

      Par mojich postrehov:
      1. za minule a toto leto zvacsila diera medzi moznostami klubov na trhu. Existuju Man City a PSG, ktori sa svojim spravanim odtrhli aj od Chelski, Bayernu, Realu a Barcelony.
      2. Rest-In-Peace FFP, teraz je to len zdrap papiera (hrac sa sam vykupi a potom to mimo kontrolne mechanizmu FFP zalepia kadejakymi marketingovymi zmluvami, fajn finta 🙂
      3. Barcelone ked odide Neymar a nedajboze sa jej zrani Messi, tak bude z nej klub na kvalitativnej urovni Sevilly.
      4. vykupne klauzuly prestavaju plnit primarny ucel – zabranit predaju. Vid pripady Higuain, Neymar.

      |
    • Avatar photo
      miezto (karma: 845) #1

      Rozjede to neskutečný škatulata, navíc Real teď má taky balík z Moraty a Danila, takže ti určitě taky něco prdnou (pokud ne Mbappého). Chce to toho Lemara už uzavřít, popřípadě se zaměřit na toho Goretzku nebo Seriho. Jak se to rozjede, bude to všude lítat a doufám, že ten Neymar klapne, na toto šílenství se těším, bude to sranda 😀

      |
  13. Avatar photo
    Leito CZ (karma: 1304) #1

    Edit: A to je chce barcelona žalovat za porušení financial fair-play, ti se musejí hodně kroutit, ukrást jim takového hráče, jinak barcelona nic moc ty přestupy letos

    |
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

      Na druhou stranu to ponizeni Barce patri, za tu aroganci, dna kecy….. Konecne ochutnaji svou medicinu a prijdou o hrace top kvality, ktery mel nahradit jednou Messiho.

      |
    • Japanas (karma: 3891) #1

      Kdyby tak předvedl stejnou sezónu, jako tu famózní po návratu z hostování v Boltnu (tuším 2010 nebo 2011)…..to by byl návrat. A posila…

      |
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) #1

      Snad se nevykrypli….. Kazdopadne tohle nejsou hraci, kteri nas mohou dotahnout k titulum. Sanci mel, prisla zraneni… V soucasnym profi fotbalu, ktery je zalozen na fyzicnu….. Kde ty casy jsou, kdyz si vodil xaviho a iniestu. Ja se hlavne obavam, ze by mohl pouze rozsirit kadr ale nema na to vytlacit Aaronka ze sestavy… Coz bude mit fatalni nasledky na nasi chabou rozehravku.

      |
      • marcosinos (karma: 442) #1

        Nechápu jak někteří třeba Jacka už v Arsenalu nechcou, jde i o další hráče, občas si říkám proč fandit vlastně zrovna nám, když chcete všechny hráce kvůlim kterým bysme tady měli všichni být posílat pryč, radši budu koukat na naše hráče bez titulů dalších 10 let, než na úplně novou 11ku za sta miliony, některým to ani k ničemu není viz Sh*ty.

        |
        • belerek (karma: 1240) #1

          Nikdo neříká, že máme vyměnit celou 11tku, a nakupovat hráče za stamiliony. Ale proč mít v týmu 5 průměrných hráčů, u kterých se nedá očekávat žádný progres (neříkám, že zrovna Jack mezi ně patří). To radši místo nich přivést jedno kvalitní CM, a finančně na tom budeme podobně.

          |
        • Luky (karma: 457) #1

          Přesně jak píše belerek, nemusí se dělat revoluce, ale prostě vyhazet hráče, který už nám nic nedávají a ten tým trošku okysličit. Prostě hráči jako Merte, Gibbs, Debuchy, Jenkinson, Elneny nám fakt už nic nedají. Jackovi bych šanci dal, ale rozhodně bych se na něj nějak extra nespoléhal, přece jen to, že se opět zraní, je celkem pravděpodobné. Druhá věc je pak dát dostatek šancí hráčům, kteří si o to řeknou svými výkony, jako třeba Lucas.

          |
    • mc1897 (karma: 890) #1

      Beriem to, ak odchyta aspon 30 zapasov v La Lige.
      Ak bude robit zase dvojku, tak to je preslap.
      Snad sme sa poucili z pripadu Gnabry.

      |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      já to jeho hostování beru jako dobrej krok.. teda pokud bude chytat.. on je ve věku, kdy potřebuje hrát, potřebuje už dělat někde jedničku a získat další zkušenosti, aby mohl jednou dělat jedničku v Arsenalu. U nás by chytal jen poháry a max EL a to je pro něj málo.. Tak snad se mu bude dařit a vrátí se nám jako kvalitní nástupce čechíňa..

      |
  14. callix (karma: 482) #1

    Kylian Mbappé se rozhodl odejít v létě z AS Monaco a vyslyšet volání zahraničních velkoklubů, své přání také již sdělil vedení knížecího celku. O mladého útočníka stojí Real Madrid, zájem má také Barcelona. (lequipe.fr)

    |
    • belerek (karma: 1240) #1

      U nás na tréninku je dobrá nálada, i když se prohraje 5 zápasů v řadě 😀 Takže z fotky bych nějaké závěry nedělal. Každopádně Alexis je profesionál, a pokud zůstane, tak věřím, že sezonu odmaká, i když bude jeho poslední v našem dresu.

      |
    • Luky (karma: 457) #1

      No hlavně jak tady x lidí furt spekuluje, jak je Alexis najednou záhadně nemocný a že určitě trucuje. To mě fakt štve, zrovna u něj, který každý zápas odehraje na 200%.

      |
    • Avatar photo
      Ghostface (karma: 1787) #1

      Dembele je výbornej, ale k čemu nám bude křídlo, když máme děravou zálohu. Za Santiho prostě musí přijít mladá, typově stejná náhrada…

      |
      • Avatar photo
        Pedro Sanches (karma: 6446) #1

        dembelé je skvělej hráč a rozhodně bych ho bral všemi 10. i když vím, že nás tlačí bota především ve středu hřiště, ale zas na druhou stranu si nedokážu představit, že by AW posadil Aarona nebo xhaku, pokud by byli oba zdraví..

        |
        • Avatar photo
          Ghostface (karma: 1787) #1

          Tak pokud bude šance ho za rozumnej peníz koupit, tak sem s ním, ale v dnešní době o tom dost pochybuju.

          Posazení Aarona nebo Xhaky taky nevěřím, ale jak známe Aarona, tak jakmile začne ukazovat formu, přijde zranění a koho tam pak na tu pozici máme? Coq s Xhakou byla zatim vždycky katastrofa, Elneny je fajn, ale Santiho kvalit opravdu nedosahuje, Jack může jen překvapit, ale nic moc bych od něj nečekal a Ox tam sice pár zápasů odehrál, ale stálice to taky nebude.

          |
    • Avatar photo
      Ghostface (karma: 1787) #1

      Ten jedinej z mladíků se mi v přípravě opravdu líbil. Pak ještě celkem Willock a Bielik. Bramall a Niles naopak velký zklamání.

      |
  15. Avatar photo
    Avp (karma: 2597) #1

    Arsene Wenger has been speaking to the press ahead of Arsenal’s Community Shield clash with Chelsea on Sunday and he’s given an update on Alexis Sanchez’s future at the club.

    He said: „My decision is clear. He will stay and he will respect that.“

    |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.