Přestupové spekulace X 30. 8.

Vaše pravidelná dávka přestupových informací z předních bulvárních plátků.

30. 8.

  • Calum Chambers oficiálně odešel na hostování do Middlesbrough. /arsenal.com/
  • Arsenal na svých oficiálních stránkách potvrdil příchod Lucase Peréze a Shkodrana Mustafiho. /Arsenal.com/
  • Arseblog informuje o tom, že Serge Gnabry má namířeno do Werderu Brémy. Údajně je již dohodnutý s hráčem a došlo k ústní dohodě i s Arsenalem. Nic však ještě nebylo podepsáno.
  • Bayern má zájem o Serge Gnabryho. Mladému záložníkovi zbývá pouze rok do konce kontraktu a bavorský klub by ho rád získal do svých řad a obratem ho poslal na hostování do Werderu Brémy. /Metro, SkyGermany, Bild/
  • Miguel Almirón je v hledáčku Arsenalu. Toto 22-let staré levé křídlo je z Paraguaye a momentálně nastupuje za argentinský CA Lánus. /Mirror/

29. 8.

  • Jack Wilshere byl přidán na listinu hostování. Čtyřiadvacetiletý záložník chce pravidelně hrát a hostování by mu mohlo pomoct nakopnout kariéru správným směrem. /SkySports/
  • Podle SkySports půjde Calum Chambers hostovat do Middlesbrough.
  • Mathieu Debuchy chtěl odejít během léta z Arsenalu, ale jeho přetrvávající problémy s lýtkem zablokovali jeho odchod. /Mirror/

28. 8.

  • O hostování Chamberse má zájem i Bournemouth a West Ham. /Mirror, Express/
  • Arsenal se údajně snažil koupit na začátku přestupového období Antoine Griezmanna. Ten ho však odmítl, protože chtěl zůstat ve Španělsku. /Sun/

27. 8.

  • Arsene Wenger právě potvrdil příchod Shkodrana Mustafiho a Lucase Peréze. Manažer také uvedl, že se jedná o poslední letošní nákupy a žádné další neplánuje. /SkySports/
  • Hull a Middlesbrough mají velký zájem o hostování Caluma Chamberse. Pro mladého obránce by to byla výtečná šance, jak hrát a zároveň zůstat v Premier League. /DailyMirror/
  • Agent Marcela Brozovice odhalil, že se o jeho klienta zajímá Chelsea a Arsenal. /Express/

26. 8.

  • Arsene Wenger na dnešnej tlačovej konferencii informoval, že si je na 99% istý, že do konca prestupového obdobia niekoho podpíšeme. Tiež dal novinárom do pozornosti nasledujúce 3 dni. Vraj sa budú diať veci. /twitter.com/arsenal/
  • Peréz Mustafi dnes podstoupí zdravotní prohlídku. /@bbcsport_david/

25. 8.

  • David Ornstein právě informoval o tom, že Arsenal porazil Everton v boji o podpis Peréze. Arsenal aktivuje výstupní klauzuli o hodnotě £17,1 m. Novinář z BBC zároveň informoval o tom, že Arsenal je blízko k podpisu s Mustafim. Kanonýři zaplatí za německého reprezentanta nad £35m. /bbcsport_david/
  • Podle SkySports je Arsenal velmi blízko k podpisu Peréze. Jeho výstupní klauzule se pohybuje okolo £17m.
  • Calum Chambers je údajně dostupný na hostování i přes momentální nedostatek obránců. /Mail/
  • Daily Star informuje o zájmu ze strany Kanonýrů o středního obránce Newcastlu – Chancel Mbemba.
  • Zájem Arsenalu o Peréze potvrdil i David Ornstein z BBC. /@bbcsport_david/

24. 8.

  • Arsenal se podle El Confidencial snaží vyfouknout Evertonu Lucase Péreze (27 let, Útočník), který hraje za Deportivo. Lucas vstřelil v minulé sezoně za Deportivo 19 branek a na 11 nahrál.
  • London Evening Standard píše, že by José Mourinho zablokoval jakoukoliv nabídku za Phila Jonese, protože nechce obchodovat s Arsenem Wengerem.
  • Guardian zase píše, že Phil Jones nechce opustit United ani přes zájem Stoke a Arsenalu.
  • Arsenal je spojován s dalším hráčem Lyonu. Tentokrát se jedná o pravé křídlo – Rachid Ghezzala. /Sun/
  • Skauti Arsenalu byli pozorovat Kostase Manolase ve včerejším kvalifikačním zápase AS Řím. 25 let starý Řek přestoupil do AS před dvěma lety a připsal si již 88 zápasů. /Mail/

23. 8.

  • Arsenal se dotazoval na Marcela Tisseranda z AS Monaco. /Mirror/
  • Mohuč by ráda Gnabryho na hostování. /Express/
  • Pako Ayestarán oznámil na pozápasové tiskovce, že Mustafi není na prodej a klub neopustí. /@davidjaca (španělský novinář z BeInSport/

22. 8.

  • Valencia dnes hraje své 1. ligové kolo a Mustafi je pouze na lavičce!
  • West Brom požaduje za Johnyho Evanse nejméně £25m.  Takto pak reagoval AW, když se dozvěděl částku. /Telegraph/
  • Podle SkySports má Mustafi výkupní klauzuli v hodnotě £43m a přes ní prostě nejede vlak.
  • Valencia chce z Arsenalu vyždímat maximum a cenu za Mustafiho údajně vyšperkovala až na závratných £50m, což je skoro o £20m více než se původně spekulovalo. /Mirror/

21. 8.

  • Sporting Lisabon právě oficiálně potvrdil hostování Joela Campbella. Hodně štěstí!
  • Arsene Wenger potvrdil pro francouzskou SFR, že doufá, že přestup Mustafiho bude brzy dokončen.
  • Nedělní Sun píše, že jestli chce Arsenal Gimeneze, tak ho musí vyměnit za Alexise.
  • Arsenal si vyhlédl z Porta Yacina Brahimi. Křídelník je ceněn na £40m. /Sunday Mirror/

20. 8.

  • Sun píše, že Arsenal konečně podal nabídku o hodnotě £26m za Mustafiho.

19. 8.

  • Joel Campbell by měl zamířit na hostování do Sportingu Lisabon. /Ojogo/
  • Tony Pulis označil spekulace o odchodu Evanse do Arsenalu za čistou spekulaci. /Arseblog/
  • Dalším obráncem, kterého dnes média spojovali s Arsenalem je Bjorn Engels (SO, 21, Club Brugge). Ten už se nechal slyšet, že se ještě necítí na přestup do tak velkého klubu (jako je Arsenal nebo Dortmund) a viděl by se nejdříve v týmu ze středu tabulky. /SkySports/
  • Novinář Giulianeli informoval na Twitteru, že týmy ještě čekaly, jestli se Mustafiho zranění (zadní stehenní sval) zahojí podle očekávání. V pondělí by mohla být zdravotní prohlídka.
  • DailyStar informuje o tom, že Arsenal a Valencia dospěli k dohodě. Přestupové částka za Mustafiho by měla být £25.9m.
  • To samé platí pro Chrise Willocka, který by pak měl zamířit na hostování. /Mirror/
  • Arsenal chce podepsat novou smlouvu s Gnabrym, který letos září na Olympiádě a dostal se s Německem už do finále. /Arsenal.com/

18. 8. 

  • Další jména spojovaná s Arsenalem: Marcel Tisserand (SO, 23, Monaco) a Fabian Schär (SO, 24, Hoffenheim). /Goal.uk/
  • Juventus zváží navýšení nabídky za Alexise. Arsenal již dříve odmítl £43m za svého klíčového hráče. /DailyStar/
  • Arsenal otevřel jednání s Atleticem Madrid o příchodu Gimeneze. 21 let starý obránce je ceněn na £40m. /Mail/
  • Kanonýři se dotazovali na dostupnost dánského reprezentanta Fenerbahce. Simon Kjaer je ceněn na £13m. /Express/
  • West Brom neprodá Arsenalu Johny Evanse. /Sun/

Komentáře

  1. Gunner_Pav (karma: 10981) #1

    Absolutne nechapu hysterii kolem vyroku AW o tom, ze ma odpovednost za klub a tim i za 600 zamestnancu klubu. Ja naopak ocenuji tento pohled, protoze pro mne je prave kontinuita daleko dulezitejsi nez kratkodoby uspech.
    Ono si kazdy rekne, ze dat 100M za prestup CB a utocnika je nic a ze je mame. S nejvetsi pravdepodobnosti podobnou sumu i mame, ale klicove jsou dalsi vydaje, jako jsou platy techto hracu (hrac, ktery bude stat 50M, bude chtit minimalne 150k tydne), narust platu ostatnich (pokd nekdo typu Mustafiho dostane 150k, tak pri prodluzovani smluv Kose, Mesuta, Alexise a dalsich pocitejme se sumami kolem 180-200k tydne), odpisy, atd. Muzeme se tak bavit stridme o narustu rocnich operativnich nakladu klidne o 50-70M na dalsich 4-5 let. Pak bude stacit jedna, nebo dve nepovedene sezony bez LM s mensimi prijmy z TV a budeme ve velkych problemech. Navic pokud se ten prestupujici hrac nechytne, tak se ho uz nezbavime, kvuli vysi jeho platu (viz. napriklad Theo) a vsichni tady budou nadavat, kolik bere, atd.
    Proste to rozhodovani neni tak jednoduche, jak si spousty lidi mysli a pokud nekdo operuje tim, ze klub jako Arsenal nemuze krachnout, tak staci pripomenout treba takovy Leeds.

    |
    • peters951 (karma: 314) #1

      Ja si myslim, ze sa tym manazer klubu nema co zaoberat a uz vobec by to nemal spominat v takej situacii v akej sa nachadzame. Na to aby klub zvladol zaplatit tych 600 ludi ma dohliadat niekto iny, on ma byt zodpovedny za to aky tim ma, koho posle na ihrisko a ako hraju. Mozno je teda problem inde v klube a AW ma starosti skutocne vsetko? Alebo do vsetkeho vidi? Tazko povedat ako funguje nase vedenie, ale mozno vysoka angazovanost AW vo vsetkych sferach nema pre nas najlepsi vplyv a mal by sa sustredit hlavne na to svoje.

      |
      • Avatar photo
        Oggy (karma: 370) #1

        Souhlasím, že v klubu nejspíš chybí ten zdravý rozpor mezi manažerem a vedením. Manažer požaduje co největší balík peněz na přestupy a na platy, naopak vedení chce investovat co nejméně, protože ono je prakticky zodpovědné za chod klubu po technické stránce. Dle mého názoru je to v Arsenalu přesně naopak. Gazidis už několikátým rokem vyhlašuje, že AW má ranec peněz na útratu, naopak AW se snaží šetřit klubu každou korunu a navíc (dle vlastních slov) přebírá (cítí) zodpovědnost za zmíněný „technický“ chod klubu.

        |
    • Michael Sturm (karma: 1196) #1

      Měl jsem zatim nejvíce 104 zaměstnanců a na začátku měsíce muselo být na účtech okolo 6 mio. Kč a musím říct, že to byl hrozný stres, takže AW chápu, že se cítí za ty lidi zodpovědný. Jsou lidi a mnody hodně bohatý, kterým jsou zaměstnanci ukradený. Jistě mají lehčí spaní, ale když nad lidským příběhem každého zaměstnance přemýšlíte, tak prostě cítíte odpovědnost ať je to dle struktůry společnosti namalované jakkoliv

      |
      • peters951 (karma: 314) #1

        Ako som pisal vyssie, za toto nema byt zodpovedny AW! Krucinal on ma mat ine povinnosti a tento stres ma zvladat niekto iny. Vedenie mu ma dat jasne najavo kolko moze minut a on sa nema co starat co bude s upratovackami na Clock end, ale ma sa starat o to, aby tim slapal a mal potrebnu kvalitu. Chapem, ze to je stres ale toto je praca pre niekoho ineho, nie pre trenera/manazera, pretoze ked mas viac pracovnych povinnosti, minimalne jednu nerobis naplno a dobre a bohuzial podla vykonov aj tabulky vidime ktoru.

        |
  2. Avatar photo
    JasonHC (karma: 43) #1

    No nic Arsene, pokud nevýjde Mustafi, zkus koupit Van Dijka. Nechci vidět tu hrůzu, pokud by se zranil Laurent 🙁

    |
  3. Trixy (karma: 565) #1

    Mustafi takovou hodnotu prostě nemá a jeho kvalitou si jistý taky nejsem… Na druhou stranu nechci hráče typu Kjear, Evans… A myslím že wenger je v úzkých a do toho ten hate…

    |
  4. traged (karma: 5486) #1

    Hmm Mustafi na lavce…ze by z toho neco bylo? Jinak za soucasne situace kdyby se fakt zranil na dyl Kosta, tak klidne muzem hrat nekde kolem 10tyho mista 🙁

    |
    • Chronic (karma: 1864) #1

      Mozna nenastoupil od zacatku, protoze je po zraneni. Do druhy pulky uz nastoupil. Nerika se mi to lehce a neverim ze pride takze se nejspis stopera nedockame a to bude konec nasich ambicí

      |
  5. Avatar photo
    Boby (karma: 865) #1

    To Joelove hosťovanie v tento moment,je také zvláštne…možno sa zamýšľam nad „somarinami“,ale hľadám rozumný dôvod…Serge je po OH ešte mimo,Iwobi a Rambo sú zranený…a čo ak sa to stane aj niekomu z trojice,Alexis,Theo,Ox?prečo práve po 2 nevydarených zápasoch tímu v lige?prečo práve 10 dní do konca prestup.obdobia?prečo nehosťuje v PL?prečo v Primeira Lige,a prečo práve v Sportingu?môže byť za tým nakoniec Slimani?alebo tým vytvára priestor pre väčšie meno na krídlo?…alebo za tým nemám hľadať ten svoj naznačovaný rozumný dôvod,pretože odpoveďou na otázky je len jednoducho,LEBO ?…

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Pokud bych si mel tipnout bude za tim vic prostoru pro Serge. Ma totiz jen rok do konce kontraktu a AW ho nechce ztratit. Navic Iwobi a Aaron jsou zraneni snad jen kratkodobe, takze na kridlech mame variant celkem dost.
      Porad by ale stalo za uvahu doplnit tym nejakym golovym hracem, ktery dokaze hrat jak hrot tak kridlo. Obavam se ale, ze pri soucasnych cenach se to nestane. Jedine, ze by se trh v zaveru rozhybal a objevila se zajimava sance

      |
      • Avatar photo
        Boby (karma: 865) #1

        Nezamietam to,ale divil by som sa tomu trošku,ak by pred hráčom,ktorý má trvalejšiu skúsenosť v počte zápasov za A-tím v PL a pritom relatívne štandardnú nadpriemernú výkonnosť,dostal prednosť hráč,ktorý sa sezónu vytrápil zdravotne a herne na hosťovaní,a odohral len „pár“ zápasov v rezerve a má za sebou naostro „len“ Olymp.turnaj…ja osobne,by som Serga v tomto momente/jeho formy na OH a kritickej situácii v klube…/,ak o neho majú v Bundeslige záujem,zakomponoval nejakým spôsobom/hosť.,možno aj predaj…/ do ponuky za Topraka alebo Draxlera…sorry…
        Čo sa týka ešte Joela,skôr som za to čo naznačuješ v druhej časti komentu,ale nevyslovil si to nahlas…ak si pamätáš,tak niekedy na začiatku prestup.obdobia sme sa bavili o tom,ktorí hráči by boli vhodní kandidáti,a Ty si tam razil tú istú myšlienku gólového krídla nestratiaceho sa aj na hrote…tá myšlienka jedného hráča perfektne ovládajúceho obe pozície má svoju vysokú hodnotu,a tú má aj ten konkrétny hráč,hmm tak uvidíme ;o)…

        |
        • michalHE (karma: 393) #1

          Ako písal Gunner Pav vyššie, a písal som to už predvčerom, tiež si myslím, že hosťovanie Joela neznamená najskôr nič. AW má hráčov na krídla v jeho ponímaní a pri jeho menení zostavy dosť. Na pravo má Oxa a Thea, naľavo bude hrať väčšinou Alexis. A ostávajú mu Iwobi, dá šancu Gnabrymu a minimálne Aaron bude asi hrať zväčša na krídle. A že to bude robiť, je viac menej jasné, on vždy staval aj stredných záložníkov na krídlo a pri súčasných možnostiach do stredu zálohy tak podľa mňa bude robiť určite. (v minulosti dával na krídlo aj Ozila, Jacka, Santiho, viac menej preto aj odišiel Poldi najprv na hosťovanie a potom preč lebo nedostával šancu a to zďaleka nemal také možnosti do stredu zálohy). Áno možno by kúpil hráča, ktorý vie zahrať aj krídlo aj hrot, ale aká je šanca, že bude takýto hráč ( keď podľa jeho vyjadrení chce top kvalitu) v posledných dňoch prestupového okna k dispozícii? (kto by sa takéhoto hráča chcel zbaviť bez toho, aby získal adekvátnu náhradu?) Joel mal proste smolu, AW v primárnom ponímaní nerieši posty, ale hráčov (a podľa jeho názoru sú všetci hráči v jeho videní vyššie Theo, Ox,Alexis a asi aj Iwobi a Gnabry po OH možno nie lepší ale perspektívnejší + si myslí, že určite by skôr mali hrať v základe Jack, Aaron než Joel)

          |
          • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

            Zase pro Joela lepsi ze bude hrat, nez aby u nas paberkoval. Spis se ale divim, ze misto hostovani neprisel prodej, idealne s nejakym predkupnim pravem. S velkou pravdepodobnosti byl ale za tim plat, ktery je proste akceptovatelny jen v PL a zrejme AW nechtel Joela poslat k nejake konkurenci

            |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Nadeje umira posledni 🙂 Kazdopadne pokud Valencie blazni s 50M za Mustafiho a Lyon minimalne se stejnou castkou za Lacazeteho, tak to snad radsi dejme obe sumy dohromady a kupme nejlepsiho strelce Eura a proste souper prestrilime po Arsenalovsku 🙂

          |
  6. Avatar photo
    van-tastic (karma: 34) #1

    Monaco’s versatile defender Marcel Tisserand has emerged as the latest transfer target for Arsenal at the back, according to the Daily Mirror.

    |
  7. Avatar photo
    van-tastic (karma: 34) #1

    Kdyz uz se resi potencialni nahrady za Mustafiho, tak co by jste rekli na Shawcrosse? Pokud se teda pokusime na moment zapomenout na jeho historii s Aaronem… proverenej PL, kapitan, chlap jak hora, anglican, parkrat v repre, umi si udelat poradek a svoje taky odehraje… takovejch stoperu je v PL vic, takze nechapu Wengeruv zajem zrovna o Evanse.
    Je to jen nazor, porad doufam, ze AW privede nejakou vetsi bombu nez secondhand….

    |
    • walcott (karma: 46) #1

      Shawcrosse?Proboha jak tě to mohlo napadnout takovýho s*áče?Co by tomu řekl Aaron?Shawcross je s*áč,bral bych radši když už tak z PL Van Dijka!

      |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      toho dobytka vždycky když vidím, vybavím si ten zákrok na Aarona.. opravdu si to nechci vybavovat každej náš zápas.. rozhodně ho tu nechci.. to radši at odehrajem s chambersem a holdingem..

      |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      Tak budem asi iny ako vacsina tu na gunners.cz, ale ja si to viem predstavit za jednej nutnej podmienky, a to tej ze si to vie predstavit aj Rambo. Plus cena okolo 25ME.

      |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Jak tady pisou i ostatni, tak radsi nase mladiky nez Shawcrosse. Shawcross totiz neni zadny zazrak. On vypadal dobre za doby pusobeni Pulise, ktery je ale hodne dobry v defenzivni taktice. Od jeho odchodu dela Shawcross spousty chyb a kvalitativne je tak na urovni Evanse, o kterem se taky spekuluje. Pokud nevyjde Mustafi, zkusil bych se podivat do BL, nebo Serie A a privedl nekoho kolem 23-26 let, kdo u nas, vedle Kose, vyroste v top CB.
      Jinak na kauze Koulibaly Chelski je videt, ze koupit dnes nekoho do PL je opravdu slozite, protoze kluby z jinyc zemi vidi penize, ktere v PL jsou a zadaji si tak nesmyslne castky

      |
  8. Avatar photo
    dave (karma: 21029) #1

    Net Spend since 2006:

    Man City £826m
    Man Utd £445m
    Chelsea £343m
    Liverpool £235.5m
    Arsenal £109m

    |
    • Avatar photo
      Oggy (karma: 370) #1

      Net spend od sezony 2013/14:
      City 491€
      Utd 445€
      Chelsea 105€ (Mourko byl dvakrat po sobe velmi blizko ciste nuly)
      Arsenal 205€

      |
      • Avatar photo
        Hyneczeq (karma: 929) #1

        Hm, tak teď nevím, nějak mi ty vaše čísla (dave & Oggy) nejdou dohromady. Tak co je „pravda“…?

        |
          • Avatar photo
            Hyneczeq (karma: 929) #1

            To jsem pochopil, spíš mi šlo o tu rozdílnost, například:
            Net Spend since 2006:Arsenal £109m, Man Utd £445m
            Net spend od sezony 2013/14: Arsenal 205€, Utd 445€

            |
          • Avatar photo
            Oggy (karma: 370) #1

            Tak já vycházím z dat transfermarktu: Man Utd – 78, 142, 45, 180 = 445, nezapomínejte, že účka prodali za velký balík CR.

            |
    • Michael Sturm (karma: 1196) #1

      Man City £826m – 683 bodů (průměrně 1,2 mio. na bod)
      Man Utd £445m – 809 bodů (průměrně 0,55 mio. na bod)
      Chelsea £343m – 766 bodů (průměrně 0,45 mio. na bod)
      Liverpool £235.5m – 670 bodů (průměrně 0,35 mio. na bod)
      Arsenal £109m – 734 bodů (průměrně 0,15 mio. na bod)

      |
  9. Avatar photo
    Tommy909 (karma: 886) #1

    Kokos , ja už vážne nemám nervy na to, že pod každým článkom su tu minimálne dve strany zapísané tým, že sa tu škriepia každý deň nejaké iné dve individuá a totalnych pi*ovinách (sorry, že už musí nadávať, ale to je tu každý deň to isté! sa tu naťahujete jak malé deti a zaspamujete tu polovicu komentov s vašíim osobnými konfliktami. Ludia si tu chcú prečítať veci k téme, toto tu nikoho nezaujima, tak sa spamatajte, nechovajte sa ako malé deti, alebo nech to tu niekto maže.

    |
  10. Avatar photo
    CannonMAn (karma: -4) #1

    Neviem, neviem, Mustafi asi nič z toho, ale je to smutné, tak dlho sa zas všetko naťahuje a….
    Ok Wenger tak sa vykašli na stopéra, ale prosím prines aspoň top bombardéra, ktorý bude stáť zato. Neviem kedy sa Sanchez preberie a Akpooma očividne stavať nechce. Campbella poslal do prdele – prečo ho nepredá, šaškuje s ním rok čo rok. No som zvedavý na Watford, čo predvedú futbalisti s mega platmi v našom klube, hlavne Wallcot, toho by som neposadil ani na lavičku. Predlženie zmluvy mal splatiť výkonmi, pamätám ako sa handrkoval s predlžením a trucoval, mal sa už dávno predať.

    |
  11. Petr Matulka (karma: 1756) #1

    Souhlasím že Shawcross je totální hovado, strašně často si pomáhá rukama a tym na to doplácí viz. teď ta penalta. Navíc není uplně super pozičně. Raději opravdu toho Van Dijka ze sotonu nebo Howedese ze Schalke04. Sice už není nejmladší ale zkušeností hodně. Navíc to vypadá že pokud Holding bude hrát s někým kdo ho bude dirigovat a dohlížet na něj tak bude hrat dobře ale přesto stoper musí přijít. V utočníka už ani nevěřím, to je utopie.

    |
  12. Michael Sturm (karma: 1196) #1

    Takže první oficiální stanovisko Valencie a teď se ukázalo, jak tady někteří hodnotili, že se AW hádá o 3 mio apod jsou nejspíš úplně mimo.. My ho chceme koupit, to potvrzují obě strany. Oni ho ale nechtějí prodat. U takových obchodů se málokdy jedná o ceně, když nejsou strany dohodnuté, že mají zájem udělat obchod.. Ale samozřejmě AW je dle diskutujících držgrešle, jelikož to napsal nějaký pisálek, kterého ho to jen tak napadlo když neměl co psát…

    |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      Z toho mi tedy vychází, zrušit celé spekulace a oznamovat jen přestupy.

      |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      jenže možná kdyby sme cca 27-30M nabídli před 14 dny, třebas by to bylo jiné.. takhle na poslední chvíli nikdo extra prodávat nechce a zvláště na posledních zápasech bylo vidět, že ta obrana bez Mustafiho celkem hoří.. ale kdo ví.. do zákulisí úplně nevidím.. každopádně honíme to moc na poslední chvíli..

      |
  13. Avatar photo
    jannes (karma: 2919) #1

    Tak ja by som sa nečudoval keby Mustafi už ani nepríde.. asi by som bol aj prekvapený keby prišiel. Veď to je už pomaly sága ako s Pogbom a začínajú tu lietať fakt ako nereálne sumy takže si myslím že to bude blbosť..

    |
  14. Avatar photo
    jannes (karma: 2919) #1

    A nakoľko takto ku koncu prestupového si nemyslím, že nejaký klub by sa oslabil o nejakého hviezdneho útočníka tak asi už nepríde nikto.. Jedine že by nastala situácia ako s Ozilom čo sa stane tak raz za uhorský rok
    Vopred sa ospravedlňujem diskutujúcim za môj skepticizmus

    |
  15. Michael Sturm (karma: 1196) #1

    Ještě jeden pohled. Chelsea má na stopera Cahilla, Terryho a pak možná Zoumu (21 let) a nějaké mladíky, které nikdo neviděl pořádně hrát. My máme Kosse, Pera, Gabriela a dva mladíky, ale AW je neschopnej oproti tomu Mourek, který Chelsea v tomto stavu předal je super manager, který umí utrácet velké prachy.. Pro ty kteří budou argumentovat, že Per už tu dávno nemá být, tak připomínám, že poslední 4 sezóny, kdy máme první stoperskou dvojici Koss a Per, tak máme spolu se City nejlepší obranu ze všech…

    |
    • Avatar photo
      Oggy (karma: 370) #1

      V průměru nejlepší, ale nikdy neobdržela nejmíň gólů ze všech týmů za sezónu. Just saying…

      |
      • Michael Sturm (karma: 1196) #1

        12/13 držitel titulu 43 obdržených – my 37 – o 5 lepší
        13/14 držitel titulu 37 obdržených – my 41 – o 4 horší
        14/15 držitel titulu 32 obdržených – my 36 – o 4 horší
        15/16 držitel titulu 36 obdržených – my 36 – stejné

        v sezoně 13/14 kdyby každý zabráněný gól navíc znamenal 2 body (z remízy by byla výhra) tak by nám to stačilo a o bod bychom brali titul, ale je to dost nepravděpodobné. Ve 14/15 by nám ani tahle schodá náhod nepomohla. U 12/13 jsme měli lepší obranu než mistr a loni stejnou.. Takže skutečně je ta obrana špatná, zvláště když nikdo z nás nechce systém autobus??

        |
        • Avatar photo
          Oggy (karma: 370) #1

          Nikdo neříká, že obrana je špatná, ale průměrně nejlepší neznamená automaticky úspěch, respektive, že tam není prostor k zlepšení. Když se vezme průměr vstřelených gólů z posledních 5 sezón, tak Arsenal má srovnatelně dobrý útok jako ostatní 3 týmy (nepočítaje MC). Položil bych tedy stejnou otázku jak ty: je útok skutečně špatný?
          Mou pointou je, že tato průměrovaná statistika o ničem nevypovídá, jsou to jen blbá průměrovaná data, která záleží na interpretaci a účelovosti.
          Data:
          Arsenal 70:39,8 Lpool 70,6:43,8 Chelsea 68,6:39,4 Man Utd 70:38,2 Man City 83:35,8

          |
          • Michael Sturm (karma: 1196) #1

            Pokud v průměru dávám stejně gólů a dostávám stejně či méně, tak je to hlavně o schopnosti „urvat“ ten zápas. V tom nám můžou pomoci hráči jako je Coq a uměl to i dvě sezóny zpět Alexis. Podle mě by to mohlo sedět i Jackovi, ten je rváč. Trochu té zarputilosti mě chybí. Mimo sezóny 13/14 kdy bylo City velmi dominantní v útoku poslední dobou vyhrávali ligu týmy, který uměli vyhrávat 1:0…

            |
          • Avatar photo
            Oggy (karma: 370) #1

            msturm: To je zajímavý postřeh. O něčem takovém mluví Henry celou dobu – o vítězné mentalitě, o tom jak během jeho kariéry všichni šli na hřiště urvat vítězství.

            |
        • Zbyna (karma: 2721) #1

          A co takhle vstřelit o gól více? Vím, že se tu bavíte o CB, ale přijde mi spíš zarážející stats Arsenalu v útočné fázi, řekl bych, že tam výrazně zaostávat budeme….

          |
          • Avatar photo
            Oggy (karma: 370) #1

            V průměru za posledních pět let Arsenal nezaostává za Lpoolem, Man Utd ani Chelsea. Akorát za Man City zaostává, ale to ostatně i v obdržených gólech. Tudíž to jen celé podtrhuje nesmyslnost průměrování klubů za posledních x sezón.

            |
  16. Petr Vaněk (karma: 300) #1

    Kosťa a Holding pevné zdraví a více nul jako v sobotu. Olie chytne střeleckou jako v repre a samozřejmě také pevné zdraví a ono to půjde. Spíš jde o to, že nemohou hrát všechny zápasy, které nás letos čekají a náhrady na rotace, které by nám také vyhrávyli zápasy zatím stále nemáme. Třeba se někdo chytne.

    |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      Tak ono když se nebude rotovat, tak ty „naděje“ co máme v týmu se nikdy nevyhrají. Třeba Chuba ještě nedostal ani „čuchnout“.

      |
  17. traged (karma: 5486) #1

    Taky uz prestavam verit v prichod nejake opravdove posily. Jako KDYBY byli vsichni zdravi, tak by slo hrat teoreticky o titul i s touhle sestavou, jenom by to chtelo trochu vic stesti. Jakmile proti liskam nastoupil Mesut a Oli, tak jsme je mackali solidne.

    |
  18. Filip (karma: 37) #1

    Úprimne povedané, že ma to vôbec nebaví a chcem aby toto prestupové leto už skončilo. Počas leta bolo s nami spojované veľké množstvo hráčov( Vardy, Mahrez, Lacazette, Mustafi) a ani jeden neprišiel. Existujú len dve možnosti, bud Arsenal nemá záujem ďalšieho hráča kúpiť a tie wengerove reči okolo toho sú len divadlo, alebo podľa mňa ta viac reálna možnosť je, že Arsenal a zamestnanci v ňom sú neschopní nejakého hráča priviesť. Bud sa nedohodnú na osobných podmienkach s hráčom alebo na čiastke za prestup s klubom….. tak či tak nikto už nepríde, alebo ak hey, tak to bude nejaký panic buy typu andre santos, squillaci či silvestre…

    |
    • Avatar photo
      Ludvajz (karma: 3289) #1

      Je rozdíl mít o hráče zájem (podle novinářů) a opravdu poslat nabídku za hráče. Například o Mahreze jsme údajně nikdy zájem neměli a Vardy si to romyslel, ale upřímně by do našeho stylu neseděl

      |
      • Filip (karma: 37) #1

        okej, uznávam, ten mahrez bol asi len výmysel novinárov,moja chyba, ale k tomu vardymu, áno, máš pravdu že je to hráč ktorý je typologicky iný ako všetci naši útočníci, ale možno to by bolo dobre že je iný, koniec koncov to hovoril aj Henry, že nemusí prísť top class útočník, ale útočník čo prinesie niečo iné do teamu a vardy by bol presne tým niečím iným

        |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      james by se mi líbil.. kdyby byl za cenu jak mesut, ideální nákup.. ale myslím, že to neklapne.. ta cena bude min o 10M ještě vyšší a hlavně bude chtít vyšší plat.. ale jinak by byl ideální golové křídlo..

      |
  19. killerhammer (karma: 6980) #1

    Nezabudnime, že väčšina prestupov do Arsenalu v minulosti sa udiala za pár dní od oznámenia špekulácie (Ozil napr. prišiel obdeň).
    Ak sa o niekom píše viac ako 2 týždne, tak je veľmi málo pravdepodobné, že príde 🙂
    Takže ja osobne by som odpísal Mahreza, Lacazette aj Mustafiho.
    Ak niekto príde, tak príde neočakávane.
    A taktiež si myslím, že posledný deň okna sa Wenger možno ešte pokúsi o nejakého útočníka, ak by nejaký veľkoklub urobil swap na strikerovi (teoreticky Lewandowski do Realu by nám umožnil získať Benzemu alebo Jamesa Rodrigueza).

    |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21029) #1

      O Xhakovi sa pisalo uz od marca o Sanchezovi niekolko tyzdnov a tych pripadov je urcite viac,takze nie vzdy je to za dva dni ako s Ozilom.

      |
      • mc1897 (karma: 891) #1

        Aj o Ozilovi sa hovorilo aspon dva tyzdne aj ked iba ako krajna spekulacia, lebo nikto nevedel ci sa Real so Spuds dohodnu. Santi detto – aspon dva mesiace, ten specialne bol veeeelmi poodbny Mustafimu pribehu…

        |
  20. Avatar photo
    Leito CZ (karma: 1304) #1

    Když už nevyšel Mustafi, tak doufám že nevyjde ani Evans za 25 mil. liber to by byla zoufalost tenhle nákup

    |
  21. killerhammer (karma: 6980) #1

    Ďalej si myslím, že Arsenal sa drží určitého štýlu pri nakupovaní hráčov (volajme to class 😉 ) a preto sú tie prestupy aké sú.
    Z toho čo sa za posledné roky dostalo oficiálne do médií, si myslím, že Arsenal nerád alebo skoro vôbec nehandluje cenu za hráča.
    Wenger sa jednoducho rozhodne niekoho kúpiť, vyráta si optimálnu cenu, dá ponuku a buď je prijatá, prijatá za niekoľko dní s malým navýšením alebo odmietnutá.
    Ďalej to vôbec nerieši.
    Možno boli podané ponuky na všetkých tu uvedených hráčov ale jednoducho ďalej sa už nehandlovalo (akože Lacazette alebo Mustafi za 50M je naozaj vtip) a médiá to už opakujú zo zotrvačnosti.
    Spomeňme ako Wenger nebol ochotný handlovať cenu za Suáreza (pritom bolo jasné, že Liv si za neho môže vypýtať aj 100M, keď chcem takého hráča kúpiť, musím nato byť pripravený)
    Alebo teraz sa píše, že Holdinga chcel Wenger kúpiť už na začiatku okna za cca 750k, ponuka nebola prijatá ale cenu o cca 1M navýšil až o mesiac.

    |
  22. Avatar photo
    van-tastic (karma: 34) #1

    Antonio Conte has made James Rodriguez his priority signing with eight days of the transfer window remaining, with Chelsea plotting a £60 million bid.

    Source: AS

    |
  23. Avatar photo
    Lukáš Bielik (karma: 2789) #1

    Arsenal vraj vedie súboj pred Chelseou v bitke o Jamesa z Realu prístupová čiastka by mala byť 53 mega…
    Zdroj je Mundo Deportivo

    |
    • Avatar photo
      Andrej (karma: 1848) #1

      Pride mi to ako zbytocny nakup … kam snim ? to uz radsej pridat par milionov na Lacazette v zalohe mame pretlak ked tak len nejake top kridlo by sa hodilo 🙂

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 21029) #1

        Ved by siel na kridlo. Sanchez-Ozil-James. Aspon by sme mali niekoho na priame kopy a po Xhakovi a Elnenym aj dalsieho hraca so strelami z dialky.

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          přesně.. james naše ostatní křídla krom alexise strčí hravě do kapsy.. trojice sanchez-ozil-james by mohla znamenat neskutečnou útočnou sílu.. i když ten hrot tam stále chybí, ale pochybuju, že takhle na poslední chvíli nějakýho kvalitního hrotáka seženem.. moc by se mi u nás líbil, je hodně golovej.. 🙂

          |
      • Avatar photo
        Reebosh (karma: 633) #1

        Zas tak zbytečně bych to neviděl. Mladej, ale už dost vyhranej. Gólovej levák. Trio Alexis Mesut James by znamenalo pro soupeře nebezpečí z obou stran. Další plus je, že může v pohodě dát oddych Mesutovi na CAMu, když bude potřeba. Priorita je samozřejmě hrot, ale zbytečností bych tohle asi nenazval

        |
    • Avatar photo
      Buddha (karma: 324) #1

      Neříkám, že bych se příchodu Jamese bránil, ale nějak si to nedovedu v současné době představit. Priorita by u nás měl být stále stoper a hrot. Pokud bychom teď vyplázli téměř 60 mega za Jamese, tak bude po nákupech, páč nevěřím, že by se AW v posledním týdnu tak rozhoupal, aby na závěr vysolil 100+ mega za posily.

      |
  24. Avatar photo
    Dick Kicker (karma: 2153) #1

    Prosím nebylo by možné přestat psát o Mustafim? Už mě unavuje jeden den číst o tom, jak jsme blízko dohodě a druhý den o tom, jak není na prodej a s nikým nejedná. Tohle se táhne už víc než měsíc a je to totálně ohraná písnička.

    |
  25. Jakub (karma: -405) #1

    Panove omlouvam se za pesimismus, ale nemyslim si ze wenger s vedenim bude schopno privest za posledni tyden kvalitniho stopera nebo nedej boze kvalitniho utocnika. Bohuzel tu opet mame prokaucovane predtupove obdobi ze strany vedeni, uz ani nevim po kolikate… Ono vedeni ostatnich tymu, oni moc dobre znaji nasi situaci a nejsou blby, a pokud prodavat nemusi tak nebudou takze jestli si valencia rekla 50 mega a lyon 60 neni se cemu divit. Vi ze ty prace potrebujem a kdyz uz by ho prodali tak se nas pokusi oskubat. Wenger to prokaucoval, utocnik tu mel byt hned po neuspechu s vardym a stuper tu me byt okamzite po zraneni pera. Ne to zacit resit az po zraneni Gabriela tyden pred zacatkem sezony… A podivejte jak jsme dopadli opet jsme jen pro s mich vsem ostatnim tymum. Kteri si tukaji na celo a nabizi nam hrace za smesny penize ale jak rikam neni se cemu divit. Opet dekuji wengerovi za super prestupak

    |
    • Avatar photo
      CannonMAn (karma: -4) #1

      Naprosto súhlasím.
      A ktovie možno raz dopadneme ako Leeds alebo FUlham, Bolton, Portsmouth, Birmingham.
      Z veľkoklubu do II. ligy, a nebudem sa čudovať, ak tento rok to nebude ani top 4.

      |
      • Michael Sturm (karma: 1196) #1

        Většina těch týmů co jmenuješ měla jedno společné, utrácela více než vydělávala proto zkončili tam kde jsou. Kde prosím vidíš paraleru s Arsenalem?

        |
        • Avatar photo
          Ragnar Lothbrok (karma: -281) #1

          My zas utrácíme zoufale míň 😀 Tohle jsou dva extrémy, tak proč taky jednou nezkusit nějakou tu zlatou střední cestu a nebýt pořád za šašky?

          |
      • Avatar photo
        Avp (karma: 2597) #1

        Porovnavas neporovnatelne a pokud uz chces takto mluvit, prosim, zkus si o tom nejdrive neco precist. Arsenal je zdrava, fungujici firma, ktera nikdy jako tebou zminene kluby dopadnout nemuze a ac se to tu opakuje v ramci diskuze z klavesnic ruznych uzivatelu, stale se tu objevuji tyhle naprosto zbytecne prispevky jen poukazujici na nase znale fanousky :-/

        |
    • Avatar photo
      Ragnar Lothbrok (karma: -281) #1

      Pořád stejný, čím dýl vyčkáváme, tím je naše situace zoufalejší a tím těžší je nějakou posilu získat. Přesně jak píšeš, vedení ostatních klubů nejsou blbci a pokaždý se budou snažit naší situace využít a oškubat nás, tím pádem se naše zlá situace na trhu dál prohlubuje, jako každej přestupák. Özil to byla pouze výjimka, která potvrzuje pravidlo, nemůžete každej přestupák nedělat nic jinýho než jenom spolíhat na to, že v klubu jako Real bude na konci přestupáku nepotřebná nějaká taková hvězda, takhle se prostě přestupy nedělaj. Ale to že Wenger dělá často věci úplně opačně než moderní trenéři, na to jsem si už zvyknul.

      |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.