Přestupové spekulace – 30. 6. 2017

Je tu léto, aspoň tedy za mým oknem, a stejně jako holky odhazují svetry, novináři se zbavují zábran a pouštějí se do odvážných spekulací. V tradiční sérii spekulativních článků se pokusíme držet krok s dohady, náznaky a občas i uskutečněnými přestupy.

30. 6. 2017

David Ornstein na svém účtu informoval, že se Arsenal blíží ke zkompletování přestupu Alexandra Lacazette. Jednání pokračují a částka by měla překonat klubový rekord.

Manažer Watfordu Marco Silva je odhodlaný přivést do klubu obránce Kierana Gibbse, píše Mirror.

Podle Independent označilo Monaco záložníka Thomase Lemara pro toto léto jako neprodejného.

Krátce z Talksport – West Ham nemá zájem o Jacka Wilsherea.

L’Equipe se domnívá, že letos v létě Olivier Giroud vyslechne vábení sladké Francie a vrátí se domů. O jeho služby má zájem Lyon a Marseille.


29. 6. 2017

David Ornstein z BBC informoval, že Arsenal podal nabídku na Alexendra Lacazette z Lyonu a  Thomase Lemara z Monaca. Obě byly odmítnuty. Také napsal, že žádný klub nepodal nabídku na Alexise. /Twitter/

Mirror sděluje, že hlavním zájemcem o služby Alexise Sancheze je nyní Manchester City. Bayern prý odradily vysoké nároky na plat.

Arsenal se i nadále zajímá o hráče Nice, záložníka Jeana Michaela Seriho. Ten byl už jednou nohou v Římě, ale AS není ochotno zaplatit ve smlouvě uvedenou výstupní částku ve výši £35 milionů, píše Sun.

Podle London Evening Standard bude muset Arsenal zaplatit £57 milionů, pokud chce získat Alexendre Lacazatteho.


28. 6. 2017

Mail říká, že Arsenal je velmi blízko dohodě s Monacem na přestupu… chvilka napětí… záložníka Thomase Lemara. Mladičký záložník (21 let) v uplynulé sezóně vyprodukoval 14 branek a stejný počet asistencí. Jeho nejoblíbenější pozicí je levé křídlo.

Arsenal nabídl Özilovi a Sanchezovi navýšení týdenní gáže o 20% za předpokladu, že klub v příští sezóně postoupí do Ligy mistrů, píše Metro.

Metro nás informuje, že si na Telefoot přečetli, že AC Milán se zajímá o Laurenta Koscielnyho.

Podle Mundo Deportivo dala Barcelona Hectoru Bellerinovi desetidenní ultimátum na přestup, jinak prý budou hledat jinde. No, deset dní to nějak vydržíme, ale obávám se, že tenhle příběh se s námi potáhne celé léto. A pak leden. A další léto. A pořád a pořád…


27. 6. 2017

Prezident Lyonu oznámil, že se klub dále nezajímá o Oliviera Girouda, protože Arsenal nemá v plánu jej prodat, píše Evening Standard.

Liverpool sonduje situaci kolem Alexe Oxlade-Chamberlaina. Zájem o hráče má prý i Chelsea a Manchester City. Alespoň to říká Mirror.


26. 6. 2017

Podle Daily Star zvažuje Arsenal a Manchester City hráčskou výměnu – jedním směrem Alexis Sanchez, druhým Sergio Aguero. Jak se zdá, vlny veder si už vybírají mezi novináři první oběti…

Sun informuje, že reprezentační spoluhráč Arturo Vidal už Sanchezovi vysvětlil, že musí přestoupit do „nejlepšího klubu světa“. Nebudu vás napínat, podle Vidala je to Bayern.

Olivier Giroud je prý v kontaktu s prezidentem Lyonu a plánují spolu přestup, píše Independent.

Nedělní Mail říká, že Arsene Wenger zváží možnost získání hráče Manchesteru United, Anthony Martiala, pokud se mu nepodaří získat z Monaca Mbappého.


25. 6. 2017

Jean-Michel Aulas varoval Arsenal, že Alexandra Lacazette neprodá, pokud za něj nedostane alespoň 44£ milionů. Také připomněl, že by mohlo 1. ledna znovu projevit zájem Atletico Madrid, kam měl Lacazette původně namířeno, než byly španělskému klubu zakázány přestupy. /SkySports/

Další jméno, které se v médiích spojuje s Arsenalem, je Leon Goretzka. Dvaadvacetiletý záložník Schalke se ale nechal slyšet, že nehodlá komentovat spekulace v médiích a že se k čemukoliv vyjádří až po skončení Konfederačního poháru. /SkySports/

Emiliano Martinéz by se z klubu mohl stěhovat do tepla. O jeho služby projevila zájem Valencia, která by z argentinského brankáře chtěla udělat jedničku. /TheSun/

Chris Willock bude na konci měsíce bez smlouvy a mohl by přestoupit do Benficy Lisabon. /Record_Portugal/

Přijde nová hrozba do útočné fáze? Francouzský útočník Anthony Martial možná přijde za 40 milionů liber. Pokud Gunners podají vůbec nabídku.


23. 6. 2017

Mirror informuje, že vedení Arsenalu si je jisté, že letos v létě k nám přestoupí Kylian Mbappé a počítají s tím, že to bude za historicky rekordní částku.

Podle Sun je Arsenal velmi blízko k uskutečnění přestupu Alexandre Lacazetteho. Na tento přestup prý vzápětí naváže odchod Oliviera Girouda.


22. 6. 2017

Zájemci o služby Wojciecha Szczesnyho si musejí připravit £20 milionů, informuje Sun. Arsenal prý svoje požadavky výrazně navýšil inspirován přestupem Jordana Pickforda.

A jedna parádní z Mirror – blízký příbuzný Kyiiana Mbappé naznačil, že hráč i jeho rodiče si velmi váží Arsene Wengera a jeho práce s mladými fotbalisty. A taky že neúčast v přístím ročníku Ligy mistrů není problém, Evropská liga prý taky dobrá.


21. 6. 2017

Independent sděluje, že Arsenal informoval Barcelonu, že Hector Bellerin není na prodej.

Podle Telegraph zahájil klub jednání s Aaronem Ramseym o prodloužení smlouvy.

Arsene Wenger prohlásil, že Olivier Giroud zůstává klíčovým hráčem jeho týmu, říká Evening Standard.


20. 6. 2017

Dnes mají bulváry recyklační den – nic nového se neděje, omílají se staré zprávy. Jestli to tak půjde dál, nejpozději zítra se dozvíme, že je v Colney na lékařské prohlídce Karim Benzema.


19. 6. 2017

Jak informu italské zpravodajské weby Jean-Michaël Seri, jeden ze spekulativních cílů Arsenalu na přestupovém trhu, se dohodl s AS Roma a za 40 milionů euro vymění francouzskou první ligu za italskou.

Takuma Asano zůstane i v příští sezóně na hostování v německém Stuttgartu. Jak informuje Daily Express, japonský útočník zatím nesplnil podmínky pro udělení pracovního povolení v Anglii.

Marca sděluje, že pokud Kylian Mbappé opustí letos Monaco, má zájem výhradně o přestup do Realu.

A jedna pěkná spekulace od France Football na závěr dopoledne – Carlos Bacca si vybírá mezi Marseille a Arsenalem. AC Milán nemá s prodejem problém – třicetiletý útočník by prý stál kolem 20 milionů euro.


18. 6. 2017

Podle nedělního Mirror se Arsenal zajímá o norského záložníka Gentu. Devatenáctiletý Sander Berge má hodnotu kolem £18 milionů a zajímá se o něj také Everton.

Alex Oxlade-Chamberlain je podle nedělního vydání Mail frustrován pomalým postupem jednání ohledně jeho nové smlouvy s klubem.


17. 6. 2017

Calum Chambers zažil vydařené hostování v Middlesbrough, jeho další působení v Arsenalu však není stoprocentně jisté. Za 15 milionů liber by ho mohl koupit Newcastle či Everton. /chroniclelive.co.uk/

Pérez: „Arsenal i Wenger se o mně starali výborně, ale chtěl bych hrávat častěji. /Arsenalholic/


16. 6. 2017

Prezident Lyonu Jean-Michel Aulas potvrdil, že klub obdržel nabídku Arsenalu na Lacazetteho. Zároveň připustil, že Lacazette má svolení odejít, ale zatím se domnívá, že neodchází nikam. Aulas je známý jako jeden z nejtvrdších vyjednavačů na fotbalovém trhu, tento týden už „vyrazil“ přes 40 milionů euro z Bayernu za záložníka Tolissa.

Podle Sun (zdůrazňuji – Sun) odmítl Juventusu nabídku Arsenalu ve výši £17,6 milionu za Juana Cuadrada.

Evening Standard informuje, že Nacho Monreal si je „takřka jistý“ (v orig.almost certain), že přes zájem Barcelony bude Hector Bellerin příští rok hráčem Arsenalu.

Podle goal.com se PSG dále nezajímá o útočníka Borussie, Pierre-Emerick Aubameyanga. Nový sportovní ředitel Antero Henrique se domnívá, že za £61 milionů je hráč příliš drahý.


15. 6. 2017

Podle London Evening Standard je Arsenal připraven využít Oliviera Girouda jako součást vyrovnání při přestupu Mbappého či Lacazetteho.

Denis Suarez, hráč Barcelony a člen španělské U-21 o Hectoru Bellerinovi. „Mluvil jsem s ním. Na jednu stranu dychtí po přestupu do Barcelony, na druhou se cítí zavázaný Arsenalu.“

Podle Independent je Arsenal připraven odmítnout všechny nabídky Manchesteru City či Chelsea na Alexise Sancheze.

Včerejší Telegraph potvrzuje, že Arsene Wenger pracuje na třech velkých nákupech, které jsou zároveň přípravou na případné odchody hráčů. Není žádným překvapením, že těmito třemi cíly jsou Francouzi Mbappé, Lemar a Lacazatte.


14. 6. 2017

Alexis stále trvá na tom, aby mu klub platil 25 milionů eur ročně /SportBild/

David Ospina patrně opustí klub, o jeho služby má zájem Fenerbahce. Arsenal chce brankáře prodat, turecký klub chce kolumbijského fotbalistu pouze na hostování. Ten by rád přestoupil na trvalo. /turkish-football/


13. 6. 2017

Podle Turks Voetbal nabídl Arsenal Fenerbahce částku £10,6 milionu za obránce Simona Kjaera. Stoper dánské reprezentace je prý dlouhodobě pozorovanou posilou, nabízená částka ale neodpovídá představám tureckého klubu. Mezi zájemce o Kjaera patří také Inter a AC Milán.

Mirror říká, že Arsenal připravuje nabídku ve výši £60 milionů, aby získal do svých služeb francouzského útočníka Alexandre Lacazetteho. Autor 28 ligových gólů v poslední sezóně dnes nastoupí v utkání Anglie – Francie.

Mirror se věnuje také zřejmě nejprotivnější přestupové sáze tohoto léta – Alexis Sanchez možná klub opustí, ale rozhodně neposílí konkurenci. A to i přesto, že o něj Pep Guardiola velmi stojí.


12. 6. 2017

Podle Daily Express se Liverpool pokouší na poslední chvíli přesvědčit Alexe Oxlade-Chamberlaina, aby dal před podpisem nové smlouvy v  Arsenalu přednost přestupu.

Laurent Koscielny odmítl spekulace, které ho spojují s přestupem do Marseille, říká ESPN.


11. 6. 2017

Alexis. Co je u tebe dneska nového? Údajně chceš zůstat v Arsenalu, nebo se přestěhovat do Bayernu Mnichov. PSG zájem o tebe už vzdal. /L’Equipe/

Olivier Giroud by mohl zamířit do West Hamu United. Mluví se o částce 20 milionů liber. /Mirror/


10. 6. 2017

Posilou Arsenalu by se měl stát Aleksandr Golovin. Jednadvacetiletý ruský záložník CSKA Moskva může londýnský klub vyjít na 10 milionu liber.

Polský defenzivní univerzál Krystian Bielik je podle vlastních slov blízko celoročnímu hostování v Norwich City, osmém týmu uplynulého ročníku Champioship. /Twitter/

Přestup Alexise do Manchesteru City je hotový. Tvrdí to respektovaný chilský novinář Fernando Solabarrieta. /TheSun/

Arsenal bude bojovat spolu s Laziem a Chelsea o podpis Hakana Calhanoglu z Leverkusenu. Turecký záložník má ve smlouvě klauzuli ve výši £32.5 milionu. /Aksam, SkySports/


9. 6. 2017

Klub oficálně oznámil, že z důvodu neprodloužení smlouvy opustí letos v létě klub Yaya Sanogo, Stefan O’Connor, Kristopher da Graca a Kostas Pileas. Osudy Yaya Sanoga všichni známe, z dalších tří jen O’Connor pronikl na jediný zápas do A týmu.

Server Football Whispers používá unikátní systém výpočtu koeficientu pro poměřování pravděpodobnosti přestupu. Tento výpočet bere v potaz množství zdrojů, jejich důvěryhodnost i čerstvost informací. Nejvyšší hodnotou je 5, což značí, že přestup je velmi pravděpodobný. Dnešních pět nejvýše hodnocených příchodů do Arsenalu jsou Alexandre Lacazette (4,1), Riyad Mahrez (3,3), Arda Turan (2,9), Carlos Bacca (2,4) a Andrea Belotti (2,1). Pro odchody jsou to Wojciech Szczesny (4,6), Hector Bellerin (3,4), David Ospina (3,3), Alexis Sanchez (2,0) a Mesut Özil (2,0).

Podle Mirror se má Alexis Sanchez stát nejlépe placeným hráčem Bayernu Mnichov s týdenní gáží £350,000. Za hráče, kterému zbývá v Arsenalu poslední rok ze smlouvy, prý mnichovští zaplatí £40 milionů.

London Evening Standard informuje, že klub si je jistý, že Hector Bellerin navzdory vábení Barcelony zůstane hráčem Arsenalu. Stejný zdroj říká, že Kieran Gibbs je aktuálně na seznamu možných posil v Brightonu, Newcastlu, Watfordu a Stoke. Otázkou je cena, £15 milionů se nikomu za hráče s předlouhým seznamem zranění vysázet nechce.


8. 6. 2017

Daily Express s odkazem na El Chiringuito informuje, že Arsenal podal nabídku na hráče Realu, záložníka Jamese Rodrigueze. Zároveň je prý ale nabídka pod Realem očekávanou cenou £70 milionů.

Podle Le Parisien podepíše Kylian Mbappé novou smlouvu v Monacu a letos se nikam stěhovat nebude.

Stálice našich spekulací, Alexandre Lacazette, je prý už konečně na cestě do Arsenalu, shodují se bulváry. Po kolikáté už?

David Ospina zkompletuje svůj přestup do Fenerbahce během příštího týdne. Podle zpráv za něj Arsenal přijal nabídku ve výši 3£ milionů. /Arseblog s odkazem na Fanatik/


7. 6. 2017

John Cross z Mirror informuje, že Arsene Wenger dostal od vedení klubu jasné zadání – nákupy letos provést co nejdříve. Arsene Wenger je znám svým předlouhým zvažováním každého nákupu a odkládáním přestupů do závěru přestupového okna. Letos tedy prý ne, tým pro další ročník Premier League má být celý připraven projít kompletní letní přípravou. Ve stejném článku shrnuje Cross naše nejpravděpodobnější cíle tedy do útoku Kylian Mbappé, Alexandre Lacazette a Riyad Mehrez, do zálohy Pablo Fornals a Thomas Lemar.


6. 6. 2017

Podle španělských novin zamíří letos v létě Hector Bellerin zpět do klubu svého dětství, do Barcelony. Vzhledem k tomu, že hráč má v Arsenalu dlouhodobou smlouvu, museli by v Katalánsku šáhnout hodně hluboko do kapsy.

Arsenal vyhlíží posilu na pravý kraj obrany, v hledáčku klubu je údajně Djibril Sidibé. Monaco je prý ochotné z mistrovského kádru prodat kteréhokoliv hráče, pokud bude nabídka dostatečně vysoká. Uvidíme, zda jejich představě bude odpovídat neuvěřitelných £120 milionů, které prý Arsenal nabídl za Kyliana Mbappé.

Rob Holding je v nominaci Anglie na ME do 21 let v Polsku, zároveň mu prý klub předložil nabídku na prodloužení smlouvy a navýšení týdenní gáže.

Leicester se prý smířil s tím, že Riyad Mahrez letos v létě zamíří do Arsenalu a na přestupovém trhu už hledá náhradu.

Jak jste si už určitě stihli všimnout, Arsenal podepsal Seada Kolasinaca (výslovnost: Seada Kolasinaka). Vítej! /Arsenal.com/

SkySports odkazující se na jejich SkySources přišly se zprávou, že se Juventus dohodl se Szczesnym na čtyřleté smlouvě, která by mu měla přinést plat 3,5£ milionu ročně. Arsenal by měl za přestup svého brankáře obdržet 14£ milionů. Szczesny bude dělat v první sezoně za Juve dvojku Buffonovi, který by měl na konci příštího ročníku odejít do fotbalového důchodu.


5. 6. 2017

Mirror informuje, že Arsene Wenger a Ivan Gazidis jsou aktuálně v Nice. Tito dva nejsou zrovna známí tím, že by spolu trávili prázdniny, takže se zřejmě jedná o služební cestu. Výsledkem by měl být přestup již několikrát zmiňovaného útočníka Monaca Kyliana Mbappé a záložníka Nice Jeana Michaëla Seri.

Newcastle připravuje nabídku 15£ milionů za Kierana Gibbse. Odchovanci Arsenalu schází do konce kontraktu jediný rok a je jedním z adeptů na odchod. Vzhledem k opakujícím se spekulacím, že Sead Kolašinac podepsal s Arsenalem smlouvu, je jeho odchod velmi pravděpodobný.

Dle Daily Star je Alex Oxlade-Chamberlain připravený podepsat novou smlouvu s Arsenalem a odmítnout Liverpool. Třiadvacetiletý záložník má smlouvu jen do léta 2018 a Arsenal je ochotný mu nabídnout až 100.000£ týdně.


4.6.2017

Metro oznamuje, že dle informací v El Desmarque je Arda Turan dohodnutý s Arsenalem na přestupu, zbývá dohodnout vypořádání mezi kluby.

Star on Sunday se v hlavním článku na sportovní stránce věnuje našemu rozpočtu na letní přestupy a tvrdí, že Arsene Wenger má k dispozici až £150 milionů.

Independent čerpá z polského Przeglad Sportowy a informuje, že Wojciech Szczesny nebude jednat o přestupu do Juventusu dříve než si promluví s Arsene Wengerem o svých možnostech v Arsenalu.

A trochu ohřívané polívčičky na neděli:

Podle Sunday Express se Arsenal připravuje nabídnout Monacu £95 milionů za Kyliana Mbappé.

Henry Onyekuru, devatenáctiletý útočník KAS Eupen, prohlásil, že Arsenal na něj již podal konkrétní nabídku, tak říká Sunday Mirror.


3. 6. 2017

L’Equipe informuje o tom, že Arsenal bude soupeři s Tottanhemem o Thomase Lemara, který měl podobně jako Kylian Mbappé výbornou sezonu za AS Monaco.

Podle The Sun se chystá Arsenal získat Ardu Turana, se kterým v Barceloně nepočítá nový manažer Valverde.

Arsene Wenger řekl pro BeIN Sports, že příchod Ryiada Mahreze není vyloučený. Alžírský záložník se nechal před pár týdny slyšet, že by chtěl opustit Leicester. „Neučinili jsme nabídku, ale osobně se mi hráč moc líbí. Myslím, že měl obrovský vliv na výhru titulu.


2. 6. 2017

Podle Sun je Mesut Özil připraven podepsat novou smlouvu s týdenním  platem £280,000.

Arsenal byl opakovaně spojován s francouzským střelcem Alexandrem Lacazettem. Letos to zřejmě nebude jinak, ale podle posledních zpráv má na útočníka z Lyonu zálusk Manchester United. Griezman bude s ohledem na zákaz přestupů pro Atletico zřejmě letos neprodejný a Jose Mourinho nyní vybírá mezi Lacazettem a Lukakem, tolik aspoň říká Mirror.

Sílí spekulace, že Arsenal nabídl 100€ milionů za Kyliana Mbappé. /L’Equipe/


1.6.2017

Podle Daily Star je jedním z úkolů, které Arsene Wenger dostal po podpisu smlouvy, najít za sebe vhodného nástupce. Nikoliv poprvé v této souvislosti zaznělo jméno trenéra Bournemouthu Eddie Howea.

Leicester se cítít silný v kramflecích i přesto, že Riyad Mahrez nepokrytě trvá na odchodu z klubu, a žádá za středopolaře £50 milionů. Nebo to aspoň tvrdí Express.

Everton očekává nabídky na Romela Lukaku. Podle Times si belgického útočníka cení na £100 milionů.


31.5.2017

Mirror se dnes věnuje budoucnosti Arsenalu prostřednictvím sesbíraných klepů. Shrňme si je jen v kostce. Nejprve odchody – klub údajně  opustí Jack Wilshere (West Ham), David Ospina (Fenerbahce) a Olivier Giroud (Marseille), pravděpodobně také Wojciech Szczesny, Joel Campbell a Kieran Gibbs.

Naopak v hledáčku klubu prý jsou útočníci Carlos Bacca (AC Milán) a Sandro Ramirez (Malaga), záložníci Riyad Mahrez (Leicester), Thomas Lemar (Monaco) a Pablo Fornals (Malaga).

Guardian informuje, že Alexis je připraven vynutit si odchod z klubu ještě letos v létě, Mesut Özil zvažuje nechat smlouvu doběhnout a odejít příští rok zdarma. K možným příchodům uvedeným v Mirroru přidává křídlo z RB Lipsko Emila Forsberga.

Podle Daily Mail se Arsenal dohodl s belgickým Eupen na přestupové částce £6,8 milionu. Předmětem obchodu je teprve devatenáctiletý Nigerijec Henry Onyekuru. V belgické lize vyprodukoval v poslední sezóně úctyhodných 25 branek a 14 asistencí.


30.5.2017

Nejprve dvě informace z BBC, kde se, díky bohu, drží celkem při zemi. Arsenal si připravuje na příští sezónu £30 milionů liber, které by měly pokrýt roční gáži dvou hlavních hvězd – Mesuta Özila a Alexise Sancheze. Pokud tedy kývnou na prodloužení smlouvy.

Lucas Perez je prý v hledáčku dvou klubů španělské La Ligy – Sevilly a Deportiva La Coruna. Dovolím si podotknout, že nejspíše nejen jich.

Zpráva o (ne)prodloužení smluv Özila a Sancheze se opakuje prakticky ve všech spekulativních článcích. Předpokládá se, že nabídka pro oba je velmi podobná – prodloužení do roku 2020 a navýšení týdenní mzdy k částce kolem £280,000. Zástupci obou hráčů požadovali původně o přibližně 70,000 více.

Další spekulací, která prochází napříč médii, je prodloužení smlouvy našeho lodivoda Arsene Wengera. Podle dostupných informací se v pondělí potkal se Stanem Kroenkem a tato schůzka je pro jeho budoucnost rozhodující, vzhledem k vlivu, který Kroenke na rozhodovací proces má, dnešní setkání vedení už jen posvětí výsledek pondělní schůzky. O výsledku panuje celkem všeobecná shoda – Wenger uzavře dvouletou smlouvu za předpokladu, že Kroenke a vedení nebudou požadovat oslabení jeho pravomocí, například vytvořením pozice sportovního ředitele.

Podle goal.com je Arsenal favoritem na podpis smlouvy s Riyadem Mahrezem. O hráče mělo zájem Monaco, ale není ochotné zaplatit požadovanou cenu – £35 milionů. Hráč, který byl už minulý rok v létě s Arsenalem opakovaně spojován, by měl po přestupu pobírat týdenní mzdu ve výši £100,000.

Podle dnešních zpráv v tisku bude mít Arsene Wenger na letní posílení kádru k dispozici £100 milionů. Všichni se shodují, že Wenger prodloužil smlouvu do roku 2019, ačkoliv prý musel přistoupit na změny v širším realizačním kádru. Nedotčeno zůstává jeho rozhodování o složení týmu a o jeho nejbližších spolupracovnících.

Komentáře

  1. Avatar photo
    Dick Kicker (karma: 2153) #1

    No Oliho bych si nechal, on když dostane šanci, tak góly dávat umí. Spíš bych se rozloučil s Theem, který se za celou dobu, co u nás je, nedokázal výrazněji prosadit. Stejně tak bych poslal pryč Dannyho, ten je víc na marodce než na hřišti a dalšího Rosu nebo Diabyho nepotřebujeme.

    |
    • Avatar photo
      yen56 (karma: 1575) #1

      No jo, jenze predstav si, ze by sla kolem spekulace „Arsenal se zajima o kridelnika, ktery za minulou sezonu nastrilel ve 29 zapasech 19 branek.“ Vsichni bychom se mohli potrhat, aby podepsal.

      A on pritom takove statistiky ma prave Theo. Jenze ten uz nikoho nebavi, je tu dlouho a potrebujeme „novou hracku.“

      Samozrejme, u Thea je proste spousta „ale,“ ktera nejde v diskuzi o nem prehlizet. Ale ciste z pohledu cisel ma za sebou fantastickou sezonu.

      |
      • Avatar photo
        David Pospíšil (karma: 2734) #1

        Největší ALE je, že hráč co dá 19 gólů se není schopen udržet v základní sestavě. Do 3-4-3 se prostě nehodí. Tedy aspoň tak to vidí Wenger..

        |
    • Avatar photo
      c4ssey (karma: 189) #1

      Dannyho? Videl si vsechny zapasy v zaveru sezony ve kterejch nastoupil? Jen vetsi klid v koncovce a bude to super utocnik. Giroud maximalne na lavicku, za chvili mu bude 31 let a lepsi uz proste nebude..

      |
      • Avatar photo
        yen56 (karma: 1575) #1

        Ta koncovka je problem. On v tady tech zapasech ke konci vyborne „vytvarel chaos,“ ale ta koncovka byla misty extremne tristni.

        Je otazka, zdali neposunout zpet na hrot Alexise a nekoupit na jeho flek nekoho, kdo bude s Ozilem tvorit podobnou podhrotovou dvojici, jako Alli s Eriksenem v Tottenhamu pod Kanem. Na druhou stranu mam pocit, ze tady v tomto systemu funguje na hrotu spis faktor sily (Kane, Costa). Plus se tim takrka obirame o moznost dat gola hlavou, pritom v systemu s wingbacky by centru do vapna melo litat naopak hodne.

        Ja jsem pro upgrade na pozici strikera. Potrebujeme Dannyho, ale o level ci dva kvalitativne vys. Lukaku by mohl sednout jak prdel na hrnec. Samozrejme je mi jasny, jak moc je to realny. A taky to stoji na predpokladu, ze Alexis s Mesutem prodlouzi, coz je opet diskutabilni. Ceka nas dalsi „zabavny“ leto.

        |
        • Avatar photo
          nonaim (karma: 126) #1

          A když yen říká, že byla koncovka extrémně tristní, tak věřte, že ví, o čem mluví… 😉
          K věci – Welbeck je chaotik. I přesto, že je stále relativně mladý, úplně v něm nevidím nějaký dřímajíci potenciál. Jasně, čas od času se mu něco podaří, dá nějaké góly a dokážu si ho představit v nějakého průměrnějším anglickém týmu. Ale pokud chceme být opravdu konkurence schopní, tak potřebujeme útočníka, který tohle bude předvádět zápas co zápas. Od dob RvP jsme na takového strikera bohužel nenarazili.
          Verze s Alexisem na hrotu mi taky nesedí. Jednak je dle mého Alexis platnější na křídle, jednak, jak yen už poznamenal, se obíráme o silného hlavičkáře, který nějakým hnusným gólem rozhodne ty venkovní plichtoidní zápasy, které si nemůžem dovolovat ztrácet.
          Stejně si myslím, že Alexis odejde, takže budeme hledat náhradu za něj a na útočníka nezbyde…;)

          |
      • Avatar photo
        Dick Kicker (karma: 2153) #1

        Útočník, který neumí dávat góly je dost k ničemu. To je jako brankář, který neumí chytat.

        Mimojiné taky nechápu, proč jsme kupovali Peréze, který si kopnul možná v 5 zápasech a momentálně je nejspíš na odchodu. Zasloužil by si určitě víc šancí, nehrál špatně v zápasech, ve kterých se objevil.

        |
      • Zbyna (karma: 2721) #1

        Ty debilni nazory, ze hrac po 30roku je temer nepouzitelny jsou dobre komotiny. A samozrejme jsme necekali dlouho a je to tu.

        |
        • gunnerF4n (karma: 464) #1

          to sa skor myslí tak, že ty hráči už dosiahli svoj peak a nikdy nevieš kedy, ale môže prísť rapídne zhoršenie..nikto nehovorí že automaticky Giroud ďalšiu sezónu nestrelí gól lebo už má cez 30 rokov..ale tak isto ako Koscielny, Monreal, si nemusí udržať svoj štandard…

          |
  2. Avatar photo
    Dick Kicker (karma: 2153) #1

    Hledat bysme naopak měli adekvátní náhradu za Santiho, počítám, že ani příští rok toho už tolik neodehraje a Özil by nějakého parťáka, se kterým by se doplňoval, vyloženě potřeboval.

    |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      To mas pravdu, ja verim v Tollisa. A nebo na CM Xhaka a DM z Monaco Bakayoka. Ale po tom udajne prahne Chelski.

      |
    • krtek.olc (karma: 118) #1

      Náhradou za Santiho by měl být Pablo Fornals z Malagy, to je typově dost podobný hráč. Může hrát hlouběji ze zálohy i pod útočníky jako klasická 10.

      |
  3. Avatar photo
    Sirka (karma: 307) #1

    Záleží na tom, jak to dopadne s Alexisem a Mesutem. Každopádně bych šel po Barkleym a zkusil bych Icardiho. Inter je bez evropských pohárů a to by mohlo rozhodovat. Jsem rád, že máme po delší době vyřešenou obranu včetně back up variant. Každopádně si myslím, že ten tým by se měl dost pročistit – Jenko,Debuchy,Sanogo,Jackie, Olie,Gibbo… Byl bych rád, kdyby se do Ačka zapojil Toral a nechodil už po hostováních. Uvidíme za pár týdnů…

    |
  4. Prezi (karma: 3591) #1

    Když to tady začínám číst, přijde mi, že většina lidí fandí Arsenalu max 2 roky. Opravdu si myslíte, že Wenger odkopne jeho oblíbence Danny, Oli, Theo? Dyť to on je přivedl, přeci je nebude posílat pryč a on je bere jako top hráče na své pozici. Přestože jsou všichni sympaťáci, na Arsenal bohužel nemají, ale právě proto se stále propadáme hlouběji, protože Wenger neumí hráče, co se nikam neposunujou a jsou často zraněný odstřelit a nahradit. A každý tu čeká Lemara, Lacazzeta atd., jednak nehrajeme LM to je průser a jednak Wenger je nekoupí, dyť pořídil 19 letýho Henryho aby všem vytřel zrak, ale to už zkoušel s Gervinhem, Sanogem, Squalicim, Dannym atd. pak tu právě takovýdle hráči zabírají místo a platy pro hráče hodné úrovni Arsenalu.

    |
    • tron (karma: 3197) #1

      S posledni vetou v zaverecnem souveti naprosto souhlasim …. a Titimu bylo 22 kdyz u nas zacinal 🙂

      |
      • Prezi (karma: 3591) #1

        Já myslím toho 19ti letýho Henryho Onyekuru co prý přijde za 6.8 mil. Z Belgie. Prostě vše špatně, Wenger se snaží dokázat, že to jde i bez velkých investic do hráčů, a pak ty hráči jsou na tribuně dokud nevyprší smlouva protože je nikdo nechce koupit a oni nechtějí odejít, taky proč když by si pohoršili o desítky tisíc liber týdně.

        |
        • Avatar photo
          Ghostface (karma: 1787) #1

          A co je na tom špatně tvl??? Je mu 19, nestojí skoro nic, a v týhle sezóně dal 25g a 14a. Já fakt nevim co chcete. Tohle je prospekt do budoucna, kterej nemusí vyjít, ale když vyjde tak to bude bomba. Přesně tohle nám v posledních letech chybělo. Naposledy jsme dokázali z noname hráče udělat top v případě Kose. A to je zatraceně dávno. Navíc tohle je útočník a ty jsou podstatně víc ceněný než obránci…

          |
          • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

            Naprosty souhlas. Ono ostatne takovy Lukakku mel v Belgicke lize pred odchodem horsi statistiky (a to hral za Anderlecht) a sel do Chelski v podobnem veku za vetsi penize (specialne kdyz porovname tehdejsi sumy na prestupovem trhu s nynejsimi).
            Tohle je velmi chytry nakup a za mne bychom meli kombinovat prave takove nakupy s kupovanim top hracu a s vychovou vlastnich hracu.

            |
    • callix (karma: 482) #1

      Já souhlasím se vším, prostě on si jede pořád to svoje. Alexise prodá před koncem přestupáku, protože nechat odejít 50mil. příští rok zadarmo, aby se nevydělalo, to nedopustí a místo něj přijde Onyekuru za 7 mil. a z něj se bude snažit udělat top. Jemu to vyhovuje, majiteli to vyhovuje, občas se něco vyhraje, tak proč to měnit, že.

      |
  5. gunnerF4n (karma: 464) #1

    ako môže mirror napísať takú blbosť, jak môžme predať Gibba, Wojtu, Wilshera a nahradiť ich africkými a francúzskymi hráčmi, to im HG nič nehovorí ?

    |
    • krtek.olc (karma: 118) #1

      To je bulvár, bejby 🙂
      Vezmeš 5 hráčů, kteří toho za klub letos moc neodehráli. Přidáš náhodných 5 hráčů, o kterých sis něco přečetl během Ligy mistrů a Evropské ligy. Zamícháš to, přidáš Mahreze a máš článek o přestupech Arsenalu.

      |
    • Bangbang (karma: 1498) #1

      tohle je to, jak já vidím průšvih a tragédie, náš maličký a věčně usměvavý santi… jeho kouzla na hřišti s míčem mi fakt chybí….

      |
  6. Avatar photo
    Ghostface (karma: 1787) #1

    Jinak ještě k Alexisovi a Mesutovi..V posledním rozhovoru AW několikrát zdůraznil, že jim smlouva nekončí, že končí až za rok. Což si můžeme vyložit tak, že i kdyby sebevíc chtěli z Arsenalu odejít už teď, AW jim to zatrhne. Aspoň doufám. Myslím, že bysme měli tyhle hráče za každou cenu udržet, i kdyby nepodepsali nový smlouvy, kádr doplnit minimálně o jednoho hráče Top Top quality + 1-2 hráči na rozšíření kádru. A pokud se nám povede první polovina sezóny, snad kontrakty oba prodlouží. Pokud budeme hrát bídně, můžeme je prodat aspoň v zimě. Stejně už nám to nejpsíš bude jedno…

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Souhlasim, ze v lete bychom ani Mesuta, ani Alexise prodavat nemeli, s jednou malou vyjimkou. Pokud by opravdu odmitli prodlouzeni a prisla extremni nabidka z tymu mimo PL (rekneme nad 50m) a my byli schopni pred prodejem sehnat top nahradu, tak bych do toho sel.
      Jinak, jak rikas, pokud se nam povede prvni pulka sezony, muze je to popostrcit k podpisu a kdyz ne, v zime jsou ceny hodne prestrelene, takze bychom je porad jeste prodali za solidni cenu. Uplne do nuly bych oba dojit nenechal, protoze to bychom tratili velky balik, ktery ba nam chybel pri jejich nahrazovani.
      Ja ale doufam, ze podepisou a doufam, ze to bude co nejdrive, abychom se mohli vic soustredit na posilovani nez kazdodenni cteni vymyslu novinaru ohledne toho kam ktery z nich pujde

      |
      • Prezi (karma: 3591) #1

        Věříte opravdu tomu, že když nepodepíšou tak je necháme po další sezóně zadarmo? Ale notaaak jsem neviděl tolik najivity pohromadě hodně dlouho. Neslyšeli jsme, že RVP tu taky bude do konce? Jakoa ho pustili za pakatel konkurenci kterej vystřílel titul. Od tý doby fakticky nemáme útočníka světového formátu minochodem.

        |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Neverim, ze nechame obeham dobehnout kontrakt tak, aby byli zadarmo, ale verim, ze oba v lete neprodame. Vzhledem k soucasne atmosfere kolem klubu by to byla sebevrazda.

          |
  7. Avatar photo
    yen56 (karma: 1575) #1

    „Santi Cazorla has described this season as the worst of his career, and revealed that he’s had eight operations on his Achilles since November.

    As for when he might return, there’s still not much clarity. “I have not been told deadlines,” he said. “It is very difficult to put exact dates, but I don’t think it will be more than five months.”

    |
    • Avatar photo
      Dick Kicker (karma: 2153) #1

      Bojím se, že už si zas nás pořádně nezahraje. Přece jenom letos mu bude už 33let a po tak dlouhé době mimo hřiště už se do konkurenceschopné kondice těžko dostane.

      |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        Nemyslim si, ze by kondice byla hlavni problem, Santiho prednosti nikdy nebylo litani nahoru dolu, ale souhlasim, ze se bohuzel uz nejde spolehat na to, ze Santi ten tym potahne. Po takhle dlouhych absencich se daji cekat ruzne svalove problemy a navic achilovka je snad jedno z nejhorsich zranenich, ktere je strasne dlouhodobe a porad se vraci (viz treba Kos, nebo Rosa).
        Je to obrovska skoda jednak pro tym, ale i pro Santiho. Kdyz jsem ho ted videl po finale FA cupu, uvedomil jsem si, jak moc mi chybi jeho pozitivni pristup.
        Kdyz si vezmu kolika hracum v poslednich par letech u nas zruinovala karieru zraneni, tak je to opravdu smula. At uz to byl TV5, Rosa, Abou, Jack, Santi. Vsechno top hraci na svych postech, kteri bohuzel nemohli uplne naplno zazarit.

        |
  8. Avatar photo
    yen56 (karma: 1575) #1

    Speaking to reporters around the Chile camp this week, Vidal said, “I told him that he has the opportunity to be on a big team, and if you want to compare to the best players, you have to go to the best team in the world.”

    The thing to consider about this is that Sanchez and Vidal share the same agent, and the former Barcelona man has a big decision to make this summer.

    |
    • tron (karma: 3197) #1

      … v podstate jenom rika to k cemu se zrejme Bayern chysta ,a ten kdo trochu sleduje prestupove tanecky okolo BM tak se daji vysledovat urcite indicie naslednych kroku …

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 21027) #1

        Ak ponuknu 50m libier a viac,tak by sa nad tym dalo uvazovat. Na druhej strane bude mat Sanchez o par mesiacov 29 a nejak mi tento nakup do politiky Bayernu nesedi a este za take peniaze.

        |
        • Jakiee (karma: 1558) #1

          Myslím, že sa viackrát vyjadrili, že chcú mať mix TOP hracov + TOP mladých hráčov. Alexis do skupiny TOP hráčov jedboznacne patrí.

          |
        • tron (karma: 3197) #1

          hracska vymena + doplatek …. je zajimave ,ze jako na potvoru na Alexisove postu se to tam zrejme bude toto prestupove obdobi asi hodne hybat …

          |
          • Jakiee (karma: 1558) #1

            Noo, takeho Douglasa Costu by som si ako prípadnú náhradu za Alexisa vedel predstaviť.. i keď stále radšej Alexisa jednoznačne.

            |
        • Avatar photo
          Leito CZ (karma: 1304) #1

          Dave: a co Robén a Ribery, podle mě je jasné že Alexis půjde do Bayernu, o ozila strach nemám takový hráč je neprodejný za tu cenu a ty výkony co letos předváděl mě osobně Mesut chybět nebude, ale hráče jako Alexis se na přestupovém trhu bude hledat hodně těžko, ještě když nehrajem LM

          |
          • Avatar photo
            dave (karma: 21027) #1

            Ale Robben a Ribery prisli v mladom veku a jasne,ze Bayern ich bude musiet nahradit. Ale cakal by som niekoho mladsieho a nie ze pojdu po hracovi,ktoremu taha na 30 a bude stat okolo 50m.

            |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Je tu taky varianta, ze to prave jde od agenta, aby nas nasponoval, coz by nebylo nic nestandardniho. Alexis a jeho agent maji velmi dobrou vyjednavaci pozici a byli by hloupi, kdyby ji nevyuzili.
      Jinak si myslim, ze Alexis bude zvazovat urcite i to, jakou roli by v novem tymu mel. Uz zazil, kdyz v Barcelone patril spis mezi hrace tymu a rozhodne ne mezi tvare tymu. U nas je naopak hlavni hvezdou. On uz trofeje ma, jak s Barcelonou tak s repre, takze pro nej muze byt vetsi motivaci dotahnout k trofejim nas, nez jit treba do Bayernu a jako jedna z mnoha hvezd tam kazdy rok vyhrat ligu.

      |
      • Bangbang (karma: 1498) #1

        přesně takhle to vnímám já…. být jedním z řady, nebo ta největší hvězda, kolem které se vše točí… podle toho, jak se radoval po FA cup final a jak mu AW muchlal čupřinu, bych si i tipla, že do zimy min. zůstane…

        |
  9. Gunner_Pav (karma: 10981) #1

    Mahrez by nemusel byt spatny nakup nekde kolem 25M. Talent ma, je to hrac, ktery by se nam typove hodil a pokud by hral na podhrotu s Mesutem a pred nima Alexis, tak by to fungovat mohlo

    |
    • Jakiee (karma: 1558) #1

      Na to, ake su dnes ceny prestrelene by tych 25M za hráča, ktorý je zvyknutý na PL + v nohe to má + 1v1 (mimo Alexisa a Oxe) lepší ako zbytok nášho mužstva, nie je podla mna veľa takze súhlasím. Ako podhrot určite áno.

      |
    • peters951 (karma: 314) #1

      Je to smutne, kam sme sa ako klub dostali…Predlzenie bolo asi kazdemu jasne a tak ma to neprekvapuje, co je vsak desive je nalada fanusikov. Obrovske mnozstvo sa ich burilo a myslim, ze aj nadalej bude. Cele mi to tak nejak zacina byt jedno.

      |
      • Avatar photo
        Avp (karma: 2597) #1

        Kam presne jsme se jako klub dostali? Muzes mi to nejak blize vysvetlit? A jaka je presne nalada fanousku? Me v sobotu ve Wembley prisla nalada skvela v podani tech vice nez 40 tisic fanousku a co se toho boureni fanousku tyce, ono jich opravdu zase tolik nebylo.

        |
        • Avatar photo
          spirki (karma: 2682) #1

          Co se týče bouření, že jich zase tolik nebylo? To si děláš srandu? :O Máš asi hodně krátkou paměť.

          |
        • Avatar photo
          spirki (karma: 2682) #1

          Dostali jsme se tam, že manažer nenese žádnou odpovědnost za výsledky v PL a LM a tím, že vykope FA cup, který je druhořadá trofej se obhájí to, že klub stagnuje a nedokáže soupěřit s nejlepšími týmy a že reálné ambice Arsenalu jsou postup do LM, případně FA Cup, dosti smutné.

          |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            Ludvajz: ale budou hrát LM, budou mít další prostředky a i šanci nalákat lepší hráče.. jsem zvědavej kdo k nám teď půjde.. dají přednost radši jiným týmům co hrají LM.. vezmem zas jen ten „odpad“..

            |
        • peters951 (karma: 314) #1

          Myslim, ze ti tu na to odpovedali viaceri a nemusim sa teda opakovat.
          Samozrejme, ze nalada bola skvela, ved sa hralo o jedinu trofej o ktoru sme mali sancu tento rok zabojovat.

          |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          Hochu ty asi musíš mít doma nad postelí obří obraz s AW, jinak nevím :-):-).. jak se ho stále můžeš takhle zastávat? to nevidíš, že poslední roky i když tým už je ekonomicky stabilní, tak nám soupeři utíkají? už ani nemáme ty top talenty co jsme mívali dřív.. prostě pro mě už je na čase udělat radikální řez..
          .
          A k té atmosféře. I když jsem byl a pořád jsem za odvolání AW, tak v zápase nebo před ním bych nic takového neprezentoval.. to tam nepatří. patří to mimo zápas.. proč tím těsně před zápasem nebo během něj rozptylovat hráče? i na stadionu bylo od fanoušků nadšení.. ale bylo to jen to chvilkové. po zápase většina z nich stejně prohlásí, že super vítězství, ale sezona propadák a je na čase aby wenger šel..

          |
      • Koscielny (karma: 1833) #1

        Přesně u mě je to podobné. V průběhu sezony se nálada měnila následovně – nadšení, zklamání, frustrace a nakonec pocit, že to nemá cenu moc řešit (stejně s tím člověk nic neudělá). Bohužel je to tak už několikátou sezonu po sobě. Léto je pro mě načerpaní nových sil a zapomenutí na sezonu (hlavně na špatné momenty a že jich tuto sezonu bylo) a následuje opět nadšení apod. Bohužel nevěřím, že by průběh mých pocitů by byl v příští sezoně jiný než v těch minulých.

        |
  10. Avatar photo
    spirki (karma: 2682) #1

    K nám se manažeři jen pohrnou, protože u nás vedení na výsledcích nezáleží! Někoho tam šoupnou a nechaj ho tam smrdět století, i když výsledky nemá. A číst nyní ty kecy o titulu na příští rok, jako každoroční evergreen, kdy zase určitě přijde vystřízlivění a urputný boj o TOP4. Mě už to nebaví! Snad tu pachut a chut zvracet, co se děje v tomhle klubu přes pauzu ze sebe dostanu. Ale Wengerovi už dlouho nevěřím a nefandím jemu, fandím Arsenalu, pro klub chci ambice, což je opka Wengera a vedení.

    |
  11. Avatar photo
    valka_05 (karma: 470) #1

    Wallcotta by som v lete jednoznacne pustil, proste on nie je hrac s ktorym mame utocit na titul, je tu roky a progres minimalny, tak isto ako vyššie ludi pišu treba nahradu za Cazorlu, Elneny, Xhaka su ine typy(Wilshere by mohol avšak nevieme ci ostane, ja si prajem aby ostal) a pocas sezony sme neraz po prehratych zapasoch plakali ako nam trpí hra v strede zalohy, tak isto LB treba noveho, a asi skor Gibbsa by som pustil prec.

    |
  12. Avatar photo
    yen56 (karma: 1575) #1

    OT: Čtveřice hráčů, která letos nastoupila do nejvíce zápasů: Alexis (51), Xhaka (46), Ox (45), Ozil (44). A u 3 ze 4 se teď budem přes léto třepat, aby podepsali.

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Tohle je jeden z duvodu proc musime udrzet Alexise a Mesuta. Jim totiz extremne drzi zdravi (klepu to na drevo), coz je jedna z dulezitych veci pro stabilitu.
      Musim se priznat, ue u Oxe mne to cislo prekvvapilo a byla by velka skoda o nej prijit po jeho prulomove sezone, na kterou jsme cekali nejakou dobu

      |
  13. Lukendes_10 (karma: 7806) #1

    Som zvedavy na leto ako si poradí s Alexisom a Özilom pretože ak odídu tak to bude na h**** lebo ich miesta bude musiet zaplatať + posilniť a to si neviem predstaviť že by kupil 4-5 top hráčov takze zas by bol ročník o tom istom.
    Jednoznačne ich musi udržať, naslubovať im hory doly (titul) a priviesť min. 2-3 veľké posily (Kolisanica zadarmo nepočítam)
    Další cieľ okrem titulu by mal byt aj zisk európskej ligy pretože tam sme už teraz najvačši favorit narozdiel od ligy kde môžme len prekvapiť.

    |
    • Avatar photo
      yen56 (karma: 1575) #1

      Proč nepočítat Kolašinace? 23 let (20. června mu bude 24), součást sestavy roku Bundesligy. To, že je zadarmo, je jen plus.

      |
      • Jan Kusin (karma: 1267) #1

        tady to vidíš…přišel zadarmo = není dobrý… tyhle názory vážně nechápu… (je to jako s Holdingem, u kterého se Arsene omlouval, že nestál 30 milionů…) a jen čistě ze zvědavosti Lukendes_10: kdyby přišel Kolašinac za 20 tak už by jsi ho jako posilu počítal?

        |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Ona to tak bohuzel vnima spousty fanousku, ze cim vyssi cena, tim lepe. Pritom to absolutne nemusi platit. Samozrejme, ze Kolasinac muze zklamat, ale to muze i posila za desitky milionu.

          |
          • Lukendes_10 (karma: 7806) #1

            Ale chlapi to vobec nieje tak myslene 😀
            Samozrejme že je to super posila ktora ma teší a ľavú stranu určite oživy.
            Bolo to myslene ako že z tych peniazi co bude mat Wenger k dispozícii ho nepočítam. Gibbs asi skončí tak to bude kus za kus čo je super že taký hráč pride zadarmo. Čiže okrem neho 2-3 posily za ktore sa utratí ten badget musia prist. Plus keď odídu Alexis a Özil tak aj 4.

            |
          • Jan Kusin (karma: 1267) #1

            jo táááák 😀 tak to sorry, ale to jsem nepochopil…moje chyba, neber můj koment útočně 😉

            |
          • Cesky Lev (karma: 0) #1

            TO: Nafrněný_Páv
            WOW, HMM fakt moudro jsi napsal, to už jsou komentáře vážně, jak pro retardy…

            |
  14. Avatar photo
    Pedro Sanches (karma: 6446) #1

    tak aubameyang za 70m eur do psg.. tak mi řekněte, když aw hledá tu top top kvality, porč jsem ho nepřivedli?? jo my zas budeme vyčkávat co na tom trhu pro nás zbyda jak téměř každej rok..

    |
    • Avatar photo
      Leito CZ (karma: 1304) #1

      Ta cena není ani moc vysoká, škoda jen že je ten náš klub v takových sračkách a další 2 roky bude no nic fanoušci se budou muset ozívat častěji a prázdný stadion by občas taky nebyl k zahození, ať se konečně neco začne dít, od přestupové okna nic nečekám, budem hledat Top kvality kterou nakonec nenajdem, jak nečekané

      |
    • chicha (karma: 205) #1

      Chtel jsem ho zminit ve svem prispevku nize, ale doslo mi, ze by stejne Arsene vic jak 50 milionu liber za jednoho hrace nedal. Dneska i ten lepsi nadprumer stoji uz 25-35 milionu liber(viz Xhaka a Mustafi). Dokud to Arsene nepochopí, ze za naprosto rozdiloveho hrace musi zaplatit treba i vic jak 50 milionu liber, tak si o TOP hracich muze nechat jen zdat.

      |
  15. chicha (karma: 205) #1

    Tak Mahrez ok, to je velmi kvalitni hrac, ale jestli bude opravdu TOP svetovy, to ukaze az v Arsenalu. Ono je pekny jak hraje v Lesteru, ale jestli se vyrovna Alexisovi, to se teprve uvidi. Tam je to tak napůl. Ovsem ostatni..to jako maji byt ti TOP hraci? Lemar, Bacca, dnes jsem zachytil i neco o Gameirovi…? Sorry jako. Proc se nezapjit do boje o Jamese, nezkusit se zeptat na dostupnost Isca? Treba. To jsou TOP hraci, kteri by Arsenal v ofenzive neskutecne pozvedli a navic by se vzhledem ke stylu hry do Arsenalu skvele hodili. Jenze by oba prisli dohromady skoro na 100 milionu liber a je otazka, kolik chce do kadru vedeni a Arsene vrazit. Jo neni LM, je to nevyhoda, ale United taky bez LM ziskali dva skvele hrace.

    |
      • chicha (karma: 205) #1

        Problem Arsenalu je ten, ze tech 100 milionu liber je malo. Arsene ma pravdu, ze zaklad je dobrej, ale potrebuje jen TOP kvalitu, ktera udela rozdil. Zapomel ovsem rict, ze do kazdé rady. Jak do obrany, tak do zalohy tak i do utoku a to nepocitam nejakeho slusneho hrace na kridlo(Mahrez, ok). A na tohle tech 100 milionu liber stacit nejspis nebude.
        Jo at koupi Isca a Jamese, i pres odchod Sancheze by ten tym sel kvalitativne v ofenzive nahoru, pokud by koupil tyhle dva a zaroven by uz neodesel Ozil ani jiny ofenzivni hrac. Jenze jestli pak uz nebude tim padem mit penize na reseni problemu v obrane a treba i na stredu zalohy, no tak to je problem. Pak nezbyva nez prehodnotit cile. Proste, pokusime se o ctvrte misto v lize a cokoliv vic bude brano jako mega uspech. A ze se pokusi neco vyhrat, nejakou poharovou trofej.

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          tak mi pak řekni, když ten klub vedeme tak dobře, tak jak je možné že United má absolutně jiné finanční možnosti i když majitel do klubu ze svého neinvestuje, jako v čelzí a city?? někde asi stejně ta chyba bude ne??
          .
          Jako tady panuje panická hrůza, že až odejde wenger, klub to položí, ale co když je to právě naopak?? Jako rozhodně ten tým se výš neposouvá a stagnuje, ne-li upadá..
          .
          já prostě ten podpis absolutně nechápu.. 🙁

          |
          • Avatar photo
            dave (karma: 21027) #1

            Si zisti,ake sponzorske zmluvy maju United. Na nich sa vobec nechytame. A 100m nie je suma za ktoru by sa dalo vybudovat Top Top kader.

            |
          • Avatar photo
            dave (karma: 21027) #1

            Gazidis asi nedokazal lepsie vybavit alebo proste Arsenal nie je taka znacka ako United. Ti sa topia v milionoch. Tolko maju penazi.

            |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            no a právě.. tady se boucháme do hrudi, jaký máme super vedení, klub 20 let po sobě v lm a podobně.. ale stále jsem oproti týmům jako Real, Barca, United apod prostě béčka.. prostě všechny firmy vidí, že naše ambice nejsou dostatečné a nejlepší nabídky se k nám nedostanou.. tak asi ten klub, jako obchodní značku nevedem až tak dobře ne??

            |
          • chicha (karma: 205) #1

            dave ti odpovedel. United jsou gigant neskutecnych rozmeru, ze se dokazi za posledni ctyri slabsi roky vyrovnat ba vlastne prekonat Real nebo Barcu. Oni maji sponzoring nekde uplne jinde a jestli jechcs brat jako srovnani, tak asi ani, asi to vedeni Arsenalu neni tak skvele.

            |
    • Avatar photo
      Ragnar Lothbrok (karma: -281) #1

      Iscova dostupnost je asi taková, že podepíše (nebo už možná podepsal, teď se v tom moc neorientuju) smlouvu do roku 2022. S tim Lemarem mi to taky nesedí, to by byla luxusní posila. Jinak v podstatě s tvym komentářem souhlasim.

      |
      • chicha (karma: 205) #1

        Ja nerikam, ze je Lemar spatna. Jenze je to zase ten mlady talentovany hrac, ne TOP hrac. A ty ted Arsenal potrebuje. Tech mladych je tam v tymu porad dost, akorat je zas problem, ze se nezlepsuji az tak jak by se cekalo. Pred dvema lety by se reklo jak bude Ox jeden z nej zalozniku v lize, TOP hrac, a on ma porad ty svoje problemy s resenim finalni faze atd. Napridklad.

        |
  16. Ixtrinium (karma: 83) #1

    Onyekuru vypadá v pohodě – křídelní hráč, rychlý, nízké těžiště, dobrý tah na bránu… třeba z něj něco vyroste.

    |
    • Avatar photo
      Ragnar Lothbrok (karma: -281) #1

      To v každym případě no. To by mohl bejt pro změnu opravdu skutečnej talent, ze kterýho by mohl vyrůst super hráč. Narozdíl od těch Asanů a podobnejch výstřelů do tmy, kde ta pravděpodobnost, že z nich něco bude, je mizivá.

      |
  17. Avatar photo
    Lukáš Bielik (karma: 2789) #1

    Pevne verím že novú sezónu začneme hrať 3-4-2-1 a aj podľa toho by sa mali uberať naše cesty nakupovania ….. Môj skromný názor je taký že : doplniť o jedného stredného obrancu Top(50m) + Top striker (70-80m) + mlady talentovany CM(20-30m). ….zbaviť sa nasledujúci TW14,Gibbs,Elneny, Ospina, Per,možno aj JW10…..+ udržať Wojtu

    |
  18. Cesky Lev (karma: 0) #1

    TO: mstrum
    Od 05/06 do 10/11
    1 .ManU 514b
    2. Chel 499b
    3. Ars/Liv 433b
    4. Tott 354b
    5. ManC 328b

    od 11/12 do 16/17
    1. ManC 476b
    2. Chel 451b
    3. ManU 447b
    4. Ars 443b
    5. Tott 430b
    6. Liv 395b

    Jak si lze všimnout, je to posledních 12 let rozdělených na půl, kde v první polovině jsme po 6 sezónách zaostali za Chelsea o 66 bodů a za United o 81 bodů, to už jsou trošku jiné čísla, nemyslíš? A v druhé polovině respektive za posledních 6 let, když opomenu, že Chelsea měla 2 sezóny zpět zisk 5Ob za to 10té místo, tak i přes to i s onou zmiňovanou krizí United udělali více bodů než my a týmy jako ManCity a Tott zaznamenávají rapidní bodový nárůst o proti první polovině onoho srovnání. Sečteno podtrženo, my jsme opravdu konzistentní, ale nikam se neposunujeme na rozdíl od konkurence (mimo Liverpool u kterého, ale věřím, že se to bude zlepšovat), která ukazuje jasný progres. A v neposlední řade toto je „pouze“ srovnání PL! To, že konkurence dosáhla i na vítězství, jak v EL i LM snad nemusím zdůrazňovat.
    EDIT: (tituly) 5xUnited 4xChelsea 2xCIty 1xLišky 😀 btw to byla sezóna, kde jsme měli mít právě tu VÝHODU zkušeného trenéra, kde konkurence dělala obrovské změny + krize Chelsea…

    |
  19. Avatar photo
    yen56 (karma: 1575) #1

    Henry Onyekuru vypadá dost dobře. Údajně letos v podstatě táhl tým ze slabší poloviny první belgické, měl prsty v 54 % branek, které letos nastříleli. Navíc je to Nigerijec, Iwobi by mohl pomoct.

    EDIT: Podle všeho je zároveň fanouškem Arsenalu a na dresu má křestní. Nechce mu Theo přenechat tu 14tku? 😀

    https://www.youtube.com/watch?v=sQrkMMentKE

    |
    • Cesky Lev (karma: 0) #1

      Theo by ji měl rozhodně předat Mbappému 🙂 jinak to, že je Nigerijec, vidím spíše, jako nevýhodu, ale za ty peníze, pokud ho mají scouti pořádně nakoukaného, proč ne.

      |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      Pani, toto nie je pre mna ta okazmita top kvalita, ktoru vsetci ocakavame, ktora je schopna urobit rozdiel uz buduci rok.
      .
      Ak chceme kupit absolutnu kvalitu, je nutne predat par hracov a nazbierat tak balik aspon 150 – 160 mega, spolu s 115 co uz ma mat AW k dispozicii. S takym balikom sa uz da ist na trh s top-top-quality.
      .
      BTW to je dobra p***vina, ze Wenger si ma za seba najst nahradu. Na to tam snad este stale mame Gazidisa, nie ?

      |
    • Avatar photo
      juha_efx (karma: 1414) #1

      tak za prve povedzme si uprimne ze tak tragicku obranu ako bolo v tom videu v PL urcite nenajdes…a za druhe vacsina tych situacii boli brejky alebo sprinty do rozhodenej obrany…kolko muzstiev podla teba proti nam bude hrat otvoreny futbal respektive nebude hrat beton???my potrebujeme utocnika co spravi rozdiel aj v situaciach ked hra super zatiahnuty vzadu…proste tu top top kvalitu co Wenger furt omiela(niekto ako Ibra,Lewa,Aguero,Higuain)…jedneho runnera uz v klube mame a teraz momentalne vysedava na lavicke

      |
    • Avatar photo
      yen56 (karma: 1575) #1

      Borci, já ho taky beru jako perspektivní talent, ne finální řešení do základu. Všichni známe ty sestavy megahvězd, které „Wenger skoro koupil.“ Obvykle se o nich spekulovalo v podobné fázi kariéry, v jaké je teď Onyekuru. Musíme se naučit zkusit dávat i trochu větší peníz za opravdu slibné talenty a jít do risku – za rok může jejich cena raketově vyletět. Příkladem za všechny budiž zmíněný Mbappé.

      |
      • Avatar photo
        yen56 (karma: 1575) #1

        Nicméně třeba dodat: The BBC’s David Ornstein has told Arseblog that stories linking Henry Onyekuru with Arsenal are false.

        |
        • tron (karma: 3197) #1

          jo pan Ornstein ,podle ktereho uz za nas nekolik let v utoku vali Benzema s Higuainem 🙂

          |
          • Avatar photo
            dave (karma: 21027) #1

            Kto ma lepsie a spolahlivejsie info ako Ornstein? Netvrdim,ze vzdy sa trafil,ale jeho uspesnost je dost vysoka.

            |
  20. Filip Bureš (karma: 274) #1

    Ctu tady volani po stoperoj, ale nemyslim, ze tam by nas tlacila bota. Spis naopak – Kosc, Mustafi (podle me nejvyssi kvalita) k nim velmi talentovany Holding, Chambers a taky vic nez solidni zaskok Gabriel (nebo Nacho, kterej posledni dobou hraje skoro lip na stoperovi nez na krajnim), takze myslim ze tam problem neni. Dlouhodobe nas tlaci bota na levym obrancoj (V novem systemu leve kridlo samozrejme) – jestli prijde ten Kolasic, nebo nekdo jiny, dobry. Na stred zalohy by to chtelo jednoho hrace, sice Xhaka a Ramsey v novem systemu super, ale nevidim tam moc jinych alternativ, kdyz je Cazorla dlouhodobe out. Elneny je pro me tak sotva zaskok na pohary. Jestli zustane Mesut i Sanchez, tak na podhrotu nevidim problem, jeste kdyby prisel treba Mahrez. Hrotak – tam podle me chybi top kvalita, Theo (pro ktereho je to v novem systemu jedina hratelna pozice), Danny a Oli. Ani jeden z nich uplna spicka co by vystrilela titu, spis takovy vyborny nahradnicil. Tam by se jeden hrac hodil, a nebo tam stavet Alexise.
    Takze celkove mi to vychazi na 2-3 novy hrace zapredpokladu, ze nikdo ze zakladu neodejde.

    |
  21. Gunner_Pav (karma: 10981) #1

    Dle BBC Atleticu potvrdili ban na prestupy, coz je pro nas dobra zprava ze dvou duvodu.
    Jednak Ucka na 99 procent neposili Griezmann a jednak by se otevirala varainat Lacazette. Pokud byl totiz na odchodu a uz tam byla nejaka dohoda s Atleticem, mohli bychom ho, pri rychlem jednani, ziskat za rozumnou cenu.

    |
    • tron (karma: 3197) #1

      … nejsem si jisty ,ale ten ban se tyka s nejvetsi pravdepodobnosti jenom prichodu do klubu ,na transfery do jinym tymu se nevztahuje …

      |
  22. belerek (karma: 1240) #1

    Jak už tady zaznělo – klíčové bude udržet současné opory v čele s Alexisem, Mesutem a Oxem. Plus přivést pořádné CM a levé křídlo. Ale bez LM budou obě tyto věci dost těžké.
    Samozřejmě Alexis i Mesut mají smlouvy do r. 2018 a můžeme je tady držet proti jejich vůli – ale to bych nechtěl. Za Arsenal mají hrát hráči, kteří za něj hrát chtějí. Oběma bych nabídnul hodně dobré smlouvy (250k týdně), a pokud nekývnou, tak při nadstandartní nabídce uvažovat o jejich prodeji. Samozřejmě hlavně odchod Alexise by mě hodně mrzel, protože takového hráče jsme tu dlouho neměli a zřejmě dlouho mít nebudeme, ale pokud bude chtít odejít, tak mu přece nejde bránit. Tím spíš, že pod Wengrem se nejspíš ani v příští sezoně žádného velkého progresu nedočkáme.

    |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21027) #1

      Ak bude chciet Sanchez odista,tak na AW mieste ho proste aj tak nepustim. On je jeden z mala na ktoreho sa moze spolahnut a ktory moze urcit smer,akym sa bude sezona vyvijat.

      |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Ja doufam, ze v pripade Mesuta, Alexise, ale i dalsich, kterym konci mslouva a chceme aby zustali, konecne ukaze vedeni tvrdsi pristup. Dat samozrejme rozumnou nabidku v ramci soucasneho trhu, tj u Alexise a Mesuta nekde mezi 200k-250k a pokud nepodepisou, tak neprodavat a klidne je i trochu podusit.
      Nerad davam priklady od komkurentu, ale staci se podivat na pripad Ucka versus deGea. Mel rok do konce kontraktu, chtel do Realu, Real chtel jeho, ale Ucka ho proste posadili a on pochopil, ze bude lepsi podepsat, nez rok sedet.
      Navic vzdy je moznost dat do smlouvy vystupni klauzuli. Pokud by se treba hraci obavali, ze ani v dalsim roce nebude LM, tak se to da vyresit tim, ze standardni vystupni klauzule bude treba 100M, ale pokud nedeualem LM, bude pristi leto treba „jen“ 50M. Ta cisla neberet uplne smerodatne, jde mi spis o styl jednani, ktery by melo vedeni uplatnit

      |
      • belerek (karma: 1240) #1

        Samozřejmě žádný hráč není víc než klub, a neříkám, že hráč si bude diktovat podmínky a vedení všechno odkýve. Ale pokud by tu prostě nebyla od některého z hráčů vůle zůstat, a přišla hodně nadstandartní nabídka z ciziny, tak by se o tom dalo uvažovat. Samozřejmě rozhodně nepustit Alexise za nějaké drobné jako kdysi RvP například. Pořád tajně doufám, že jak Alexis, tak Mesut a Ox smlouvy prodlouží. Na druhou stranu, když ten hráč vidí, že tady nejsou nějaké ambice vyhrávat trofeje, a dostane nabídku z Bayernu….my jsme fanoušci Arsenalu, ale Alexis (i když má samozřejmě Arsenal rád) není nějaký patriot typu Totti nebo Buffon…takže by se mu asi nikdo nemohl divit, pokud by například do Bayernu (nebo jineho klubu, který má každoročně nejvyšší ambice) chtěl jít.

        |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Na druhou stranu v Bayernu maji nejlepsi hraci platy kolem 150k Eur tydne, takze co se tyce platu, tak jim financne muzeme v pohode konkurovat.
          Co se tyce ambici, je to sqamozrejme slozitejsi. Nicmene si myslim, ze z naseho pohledu je vyhoda, ze Alexis i Mesut uz trofeje maji (jak v klubu, tak v repre) a tak by pro ne mohlo byt vyzvou ziskat je pro nas, jako hlavni tvare tymu. Specialne Alexis vi, jaky je rozdil byt hlavni tvari tymu (repre) a nebo jen jednim ze sestavy (Barcelona).
          Osobne si myslim, ze nejvic pravdepodobny je odchod Oxe. Aspon podle jeho poslednich vyjadreni, ze preferuje hru ve stredu pole, zatimco u nas hral vetsinove na kraji.

          |
    • Lev_Jasin (karma: -16) #1

      Vážně si myslíš, že vedení nabídne 250k? Já ani nevím proč by to dělali, však tolik nebere nikdo v PL, vyjma pár hráčů v UTD a City.

      |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        Ja si myslim, ze Alexisovi prijde od nas nabidka, ktera bude pres 200k. Je to pro nas naprosto klicovy hrac a bohuzel platy se ted pohybuji v techto sferach i pro horsi a mene platne hrace.
        U Mesuta to bude slozitejsi. Jaro mel nepovedene, navic technickych hracu mame vic, nez bijcu typu Alexise, takze myslim, ze nabidka pro nej bude o trochu nizsi. na druhou stranu si myslim, ze Mesut je vic nakloneny k podpisu a pokud prodlouzime jeho, mohl by Alexis nasledovat.

        |
        • Lev_Jasin (karma: -16) #1

          No já ti nevím, mně to přijde šílený. např. v Chelsea nejlíp placenej Hazard bere něco kolem 170. Samozřejmě bych si to přál, ale jelikož to vedení Arsenalu nikdy nedělalo, tak to podle mě ani neudělá. Bohužel. Navíc já si opravdu myslím a věřím tomu, že Alexisovi primárně o peníze nejde, ale jde mu hlavně o tu touhu vítězit a vyhrávat trofeje.

          |
          • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

            Motivaci hracu samozrejme vedi jen oni, ale myslim ,ze to bude kombinace touhy po uspechu a ohodnoceni v podobe financi. Nemyslim si ani, ze by slo o penize jako takove, jako spis o symbol toho, ze kdyz ma vysoky plat, tak si ho klub vazi.
            U Hazarda je to dane tim, ze uz ma pomerne starou mslouvu a ty platy od te doby letely hodne nahoru. Pokud bude podepisovat prodlouzeni, taky pujde najisto pres 200k tydne.
            Jinak si myslim, ze pokud vedeni neprobudi ani letosni nepostup do LM, tak uz nevim, co by je melo probudit. Navic kdyz si spoctou, kolik by nas stalo nahradit Alexise a Mesuta, tak proste vyjde vyrazne levenji jim zvednout plat a udrzet je. Navic si uprimne nedovedu predstavit atmosferu na prvnim zapase, kdyby oba odesli. To snad musi chapat i nase vedeni.

            |
          • mc1897 (karma: 891) #1

            @Lev Jasin: toto, co pises je uplne nepochopenie ekonomiky klubu. Normalny klub sa nepozera na tyzdenny plat hraca. Normalny klub sa pozera na celkove naklady za hraca, a na naklady na jeho nahradenie – zjednodusim to: na naklady za akviziciu/ziskanie + naklady na plat.
            .
            Alexis (predlzenie o 4 roky):
            Akvizicia: 0
            Zmluva: 4 roky
            Plat tyzden: 300 000,00 €
            Plat rok: 15 600 000,00 €
            Celkom naklady: 62 400 000,00 €
            .
            Nahrada (napriklad Mbappe):
            Akvizicia: 100 000 000,00 €
            Zmluva: 4 roky
            Plat tyzden: 200 000,00 €
            Plt rocne: 10 400 000,00 €
            Naklady celkom: 141 600 000,00 €
            .
            AFC si teda moze skor dovolit predlzit Alexisa za 300.000 tyzdenne, ako kupit Mbappeho za 100 mega.
            .
            Samozrejme musi si na to najst vnutorne prostriedky, a musi CHCIET platit za top-top-top quality. Je to do velkej miery o konci socializmu v AFC (+-rovnake platy) a najdeni prostriedkov za top kvalitu. Deklaruju ze hladaju top kvalitu, co je OK, tak musia aj ratat s cenou za top kvalitu.

            |
  23. Jakiee (karma: 1558) #1

    Tak v pripade Alexisovho odchodu nam zrejme odpadol jeden potencionalny kupca, ak je teda pravda, ze PSG kupi za cca 70M Aubu, čo je len dobre. Stale je tu však Bayern a v Alexisovom pripade, aj vzhľadom na jeho výkony a štatistiky jednoznačne 220-250k. Bayern mu to ponúknuť vie a v pripade ich veľkého záujmu asi aj ponúkne.. čiže zrejme budeme musieť dorovnat.

    |
    • Avatar photo
      Ludvajz (karma: 3289) #1

      no četl jsem, že mu a Mesutovi nabídl Arsenal 280k týdně a tomu nemůže Bayern konkurovat, ale co je na tom pravdy netuším

      |
      • Jakiee (karma: 1558) #1

        Tiež som to postrehol len som si nebol istý. V každom pripade ak by Mesut dostal tych 280k (čo je šialene, ked si to človek predstaví) tak Alexisovi musí byť ponúknuté to isté. A to už by sme boli na úrovni Rooneyho a Pogbu ktorý majú okolo 300k.. ťažko predstavitelne ale dúfam, že to bude zrealizované. Tých problémov je dosť aj bez toho, aby sme museli nahradiť ešte niekoho z dvojice Alexis/Mesut.

        |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        Myslim, ze 280k uz je vymysl a fakt extremni silennost. Osobne bych videl od nas realnou nabidku v rozmezi 200-250 v zavislosti na delce smlouvy a dalsich podminkach smlouvy. U Mesuta spis k te hranici 200k, u Alexise spis k te vyssi.
        Kazdopadne oznameni jejich podpisu by nas usetrilo hodne nervu v letni prestavce, takze snad prijde a prijde brzy

        |
        • Jakiee (karma: 1558) #1

          Jasné, že je to šialenstvo ale pomaličky sa k tým hraniciam dostávame. Ako som už spomínal tiež by som to videl na tu hranicu medzi 200-250k. Predsa za tu „usetrenu“ stovku cca by sme mohli mat napr. Mahreza.

          |
        • mc1897 (karma: 891) #1

          Vid moj komentar vyssie. Nemyslim ze sumy 200+ su „silenstvi“: sme v tejto pokrovej hre a ak ju chceme hrat (chceme?), musime za top kvalitu zaplatit, a nielen trenerovi. A najdenoduchsie sa top kvalita najde u nasich hracov,

          |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Bayern urcite neda Alexisovi pres 200k liber tydne, kdyz ted maji jeho nejlepsi hraci kolem 150k EUR tydne, coz odpovida cca 130k EUR tydne. Pokud tedy Alexis pujde do Bayernu bude to opravdu ciste jen diky LM a vetsi sanci na trofeje nez u nas, ale ne kvuli penezum

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 21027) #1

        Ked si chce ist vyhravat tu smiesnu ligu,kde je to iba o jednom time a teraz v akej prdeli bude Dortmund to bude este vyraznejsie,tak nech si ide. LM aj tak,tak skoro nevyhraju. Zase si ich vychutna niekto z PD.

        |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Urcite bych Bundesligu nenazyval smesnou ligu. Mas pravdu, ze bayern tam nezdrave dominuje, ale porad je titul z bundesligy hodne prestizni zalezitost. Navic prave diky te dominanci se Bayern muze hodne soustredit na LM, takze je urcite behem nasledujich par let muze vyhrat.
          Z tohoto pohledu to muze hrace lakat.

          |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.