Prohra Arsenalu s Tottenhamem: Jaký je teď styl hry Mikela Artety?

Prohra Arsenalu s Tottenhamem 2-0 svítila na jeho těžkopádnou hru a spoléhání se na centry do vápna. Jaký je styl hry, kterým se chce Mikel Arteta prezentovat?

Prohrávat o jednu branku s Tottenhamem Jose Mourinha není nikdy dobrý nápad, ale pro Mikela a Arsenal to tento děsivý scénář byl. Nastavilo to hru. Spurs jim odevzdali míč a bylo na nich, aby s tím něco udělali. A Arsenal udělal velmi málo.

Arsenal měl vysoké držení míče – z toho 76,2 % ve druhé půli. Ale to je jen zatratilo. Proti hluboké obraně si nic nevytvořili. Jedenáct střel a z toho jen dvě na branku. Čtyřicet čtyři centrů, ale je to opravdu dobrá taktická volba pro Artetův Arsenal?

„Stále se snažím přijít na to, jaký je styl a způsob hry Arsenalu.“ Řekla Alex Scott pro SkySports. „Když se podíváte na statistiky zápasů, tak ano, ovládli jsme držení míče, ale co jsme tím získali?“

„Otevírali jsme tým Spurs? Ne, posílali jsme centry do vápna. Ale pak, když se podíváte na hráče, které Arsenal má, tak to nejsou typy hráčů pro tento styl hry.“

„Podívejte se na Aubameyanga, kolik branek ze 74, které dal za Arsenal, dal hlavou? Tři. Není typem hráče, který přeskočí obránce a dostane se k zakončení. Končí to jako beznadějný míč do vápna, a jen doufáme, že z toho něco bude. To není postupné otevírání týmu a snaha vytvářet si šance.“

Po porážce s Wolves v předchozím zápase Arsenalu v Premier League, ve kterém poslal Arsenal 35 centrů do vápna, Arteta tvrdil, že je to „čistá matematika“, že jeho tým bude dávat branky, pokud bude dál posílat takový počet balónů do vápna. Dobře, dalších 44 jich přiletělo do vápna proti Tottenhamu a Arsenal nenašel cestu, jak míč dopravit do sítě. Ukazuje se, že to není efektivní.

Ve skutečnosti, model očekávaných branek Opta ukazuje, že 11 střel Arsenalu proti Tottenhamu mělo celkovou hodnotu xG 0,62. Nebyly to vysoce kvalitní šance, ale toto je často cesta s centry do vápna. Je to nevydařená hlavička nebo pochybný vzdušný souboj.

Zbytek příležitostí Arsenalu byl z velké dálky. Průměrná pravděpodobnost, že jedna ze střel Arsenalu proti Tottenhamu v neděli večer skončí v síti, byla pouhých 5,6 % – nejnižší ze všech zápasů Premier League v této sezóně.

Tohle není fotbal Pepa Guardioly, ve který fanoušci doufali.

„Zde se bojím o posun kupředu.“ Řekla Scottová. „Snažila jsem se vidět věci v širší souvislosti a ještě nepanikařit. Myslela jsem si, že je třeba dát Artetovi čas, aby si vytvořil styl hry.“

„Ale dnes se podívejme na tohle. Dále budeme čelit Burnley, pak Evertonu a Southamptonu. Pokud budete čelit Burnley, budou rádi, když budete hrát na centry do vápna, protože je to fyzický tým a nebudou připouštět vznik šancí tímto způsobem. Jak chce Arsenal rozložit týmy?“

Tohle je teď Artetův Arsenal. Hrozí z protiútoků – jak ukázaly podpisy pod vítězstvími nad ManCity a Chelsea v FA Cupu v minulé sezóně. Ale jsou příliš liknaví, když čelí hluboké obraně. Čekají na otevření obrany soupeře, ale bez rafinovanosti a nápadu, aby si pro sebe vytvořili prostor. Je to opakující se téma.

Mourinho to věděl. Jiní to vědí také. Scottová odkazuje na následující zápasy, ale mimo to existují i další nebezpečí. Crystal Palace, Newcastle, ManUtd, ti všichni budou v lednu hosty na Emirates Stadium. Očekávejte, že všichni budou hrát hluboko vzadu a hrozit z protiútoků. Taktika proti Arsenalu je teď jasná a Artetovy vyhlídky spočívají na tom, aby našel odpověď.

Tyto útočné vzorce je těžké zdokonalit. Chce to čas a potřebuje to nákupy do týmu. Je stárnoucí útočná linie Aubameyang, Lacazette a neuspokojivý Willian připravena odvést požadovanou práci? Jsou mladíci v Arsenalu na požadované úrovni, aby se v požadovaném čase, který Arteta potřebuje, dostali do tempa?

„Dnes to byl jen jeden hráč, který dostával míče, dokázal se s nimi otočit o 90 stupňů a hledal ty prostory – Bukayo Saka.“ Řekla Scottová. Arteta bude potřebovat mnohem víc. Bez toho a bez dramatického zlepšení se zdá být šablona pro tento tým daná.

Další frustrující odpoledne leží před námi.

/skysports.com/

Tags:

Komentáře

  1. Lukendes_10 (karma: 4963) #1

    Az bude Martinelli 100% fit, normalne vyskusat Saka – Martinelli – Nelson. A nech to mladi vpredu roztocia vkuse rotuju.
    Willian je katastrofalni a s Aubom neviem co sa deje. Laca posledne 2 zapasy ok, ale to nestaci.
    V januari musi prist AMko Szoboslai alebo Aouar a hrat to Partey – Ceballos – posila.
    Xhaku sa zbavit cim skor. Nieje to hrac pre PL. Vobec nestiha tempo.

    • jakub (karma: 13339) #1

      Na tom musí zapracovat. Na druhou stranu pokud jej posadíš, koho máš místo něho? Soarese nebo AMN? Soares je lepší v bránění, to rozhodně, ale ofenzivně to není žádný zázrak, má relativně slušné centry, ale zase nemáš nikoho kdo by z nich něco vytěžil. Bellerín i přes svoje nedostatky má 2 asistence v lize a 3 big chances created a momentálně patří mezi naše nejkreativnější hráče, což je smutný pohled. Jinak je zajímavé, že Bellerín s Willianem mají dohromady 5 asistencí a 5 big chances created a Tierney se Sakou mají 1 branku , 0 asistencí a 1 big chances created. Naše levá strana z nějakého důvodu nefunguje tak jako loni.

        • jakub (karma: 13339) #1

          Já jsem trochu skeptický ohledně AMN, on má spoustu předností, je schopen velmi slušně bránit, slušně útočit, nebývá zraněný, atletický typ. Má skoro všechno co by měl mít, jen něco mi u něj chybí, občas mívá takové výpadky, nevím jestli je to koncentrace, strašně zvláštní hráč pro mě.

          • mc1897 (karma: 175) #1

            Praveze mne sa zda, ze je skleneny. Vzdy ked dostal seriu zapasov, sa zranil.
            Nie vazne ale take tie svalove hamstringy na 2 tyzdne.
            Teraz je podla mna frustrovany a asi zle manazovany.
            Cakal ze po skvelom zavere sezony a povolani do repre zacne dostavat poriadne sance a nedostava. Fakt v PL nedostava sancu. A v strede uz vobec. A to tam s Rapidom zahral vyborne.

            |
          • jakub (karma: 13339) #1

            Podle Transfermarketu měl u nás jen jedno zranění, zlomenou nohu 16.srpen 2018 – 16. říjen 2018. Proti Rapidu zahrál slušně i Marí, nevím nakolik je to měřítko pro zápasy PL.

            |
          • mc1897 (karma: 175) #1

            Pohyb a ponuka celeho mancaftu jednoznacne na inej urovni. To velmi neovplyvnuje super.
            Kolkrat bol AMN vo vapne ? X-krat, velmi pekny box-2-box vykon na ktory nema Xhaka fyzicky, a pre behanie je uplne jedno ci hras proti Spurs alebo Rapidu.

            |
          • mc1897 (karma: 175) #1

            16.02.2019 – 01.03.2019 Choroba
            26.01.2019 – 08.02.2019 Poranenie kolena
            13.08.2018 – 18.10.2018 Poranené lýtko
            07.04.2018 – 14.04.2018 Zranenie
            25.03.2018 – 26.03.2018 Zranenie
            15.01.2018 – 19.01.2018 Choroba

            Ako vravim su to take drobnosti, moze to suvisiet s tym, ze este nehral pravidelne a nie je zvyknuty.
            U23 nestaci.

            |
          • jakub (karma: 13339) #1

            Podle tebe je tedy skleněný? Potom bych reagoval na to co ovlivňuje nebo neovlivňuje soupeř, já vidím velký rozdíl mezi základní skupinou EL a PL, jestli ty ne, brát ti to nebudu, původní příspěvek byl AMN na pravého obránce, nechápu proč do toho taháš Xhaku.

            |
          • mc1897 (karma: 175) #1

            Ano podla mna je AMN skleneny, zdoraznujem podla mna. Pamatam si ze ked dostal par krat pravidelnu poirciu zapasov, prislo zranenie.

            A uroven ponuky, behanie neovplyvnuje super. To ked nechapes tak neviem co uz napisat. Soucek nabeha 12km v PL rovnako ako proti Mladej Boleslavi vo vasej lige.

            |
      • killerhammer (karma: 4477) #1

        Bellerin je naše prekliatie.
        Bol to možno najväčší talent svojej generácie na RB.
        Aj teraz, keď sa mu raz za čas podarí zápas tak je dopredu fantastický.
        Lenže, po toľkých rokoch v Arsenale, nemá správne defenzívne návyky.
        Je to vidno aj paradoxne pri vyhraných zápasoch sú situácie, kde podcení, zle prečíta, nesprávne markuje hráča alebo nesprávne ustupuje, nedohodnú sa s CB.
        Vidno to zápas, čo zápas, taktické alebo pozičné chyby.
        Načo je nám potom taký hráč? Aj keď vpredu predvedie slušný výkon.
        Roky tu stagnuje, žiadny progres.
        Poďme to už konečne riešiť chladnokrvne, proste predajme týchto hráčov aj keď k nim máme citový vzťah.
        Predaj by možno pomohol aj jemu samotnému, môj názor.

  2. Igor (karma: 3751) #1

    momentalne na odstrel su vsetci starsi ako 29r., Auba po podpise druhy MO, Laca sa snazi, ale to nestaci, Willian absolutne nenaplnil ocakavania, vsetkych 3 by som posadil. GX detto, skusil by som to hrat s TP, DC a ESR. Utok by som dal BS, EN/FB, RN/PEPE – kym sa nevrati GM. Obrana, stale nechapem preco nehra WS, spolu s Gabrielom, kraje su jasne.

    • Kozlik89 (karma: 2795) #1

      A právě proto by mel Arteta vyndat ty svoje scvrkly koule z prdele, posadit všechny ty nemakačenka a nekopy jako xhaka, Willian, Holding, Auba, Bellerin atd., a nasadit mladý pušky i na zápasy v PL. Protoze horsi uz to snad ani byt nemuze. A radsi uvidím bojovat a prohrávat naše mladíky než preplacene primadony jak se 90 minut plahoci po hřišti bez zájmu a nápadu.

    • David Pospíšil (karma: 2709) #1

      Mr. DT je dle mého afektovaný blbeček. On a další podobní jsou důvod, proč jsem AFT absolutně přestal sledovat. Ty jeho emotivní výlevy a ranty jsou zdrojem zábavy pro konkurenční tábory, kteří se popadají za břicho z jeho zoufalství. 🙂

      Kádr bohužel nejde obměnit za jedno přestupové léto. Tohle není FIFA. Jak jsme se přesvědčili už poslední přestupové okno, když o hráče není zájem, tak se jich prostě nezbavíš.

      Základní chyba je v trenérovi, když jeho taktika naprosto selže a i přes porážku dělá, jakoby vyhrál a chválí mužstvo za plnění pokynů. MA na to bohužel ještě nemá a i když by to byla moc hezká pohádka, tak na víc jak na ten loňský FA Cup (díky za něj) to pod ním nebude. Po roce jsme opět v obrovské krizi a světlo na konci tunelu je v nedohlednu. Peníze nejsou, takže se trenér musí spokojit s hráči, které má k dispozici a nejsou to zrovna špatní hráči. Jen je třeba z nich dostat víc a naordinovat jim taktiku, která jim více sedí. Posílat 50 centrů na Aubu, když dal hlavou za celou kariéru v Arsenalu jen 3 góly je zkrátka nesmysl. Stejný nesmysl jako když jsme za Wengera centrovali Giroudovi všeho na nohu místo na hlavu.

    • Pansimi (karma: 1482) #1

      Já na AFTV už nesleduji ty výlevy bezprostředně po zápase atd. Je to pořád to samé. Ale občas tam mají zajímavý rozhovor s bývalým hráčem nebo v létě třeba s F. Romanem o přestupech. Posledně to byl tuším Kevin Campbell, který podpořil rozhodnutí odstavit Ozila.
      Celkově se ale tenhle kanál rychle vyvíjí a asi je to nejsledovanější klubový-fanouškovský kanál na světě. Ty lidi tam Arsenal opravdu milují a fanouškovství je pro ně práce na plný úvazek.

  3. Jozef Kostrab (karma: -1035) #1

    Neda sa mi napisat jeden postreh este za Arsena sme boli myslim piaty siesty stracali sme na kohutoch 5 body mala sa prepisovat hystoria kohuti skoncia pred Arsenalom neviem ci po 20 rokoch alebo prvykrat v historii Jack Wilshere povedal ze sa to stat nemoze myslim ze boli styri kola pred koncom ak ano kazdemu fanusikovi kohutov kupi pivo a Arsenal prebehol Kohutov a skoncil treti alebo stvrty bola to dobra partia .

  4. orek (karma: 15175) #1

    Tak ani Freddie Ljungberg nechápe proč je Mesut odstaven. Také řekl,že Mesut by neměl hrát každý zápas. Ovšem když máme většinu zápasu na kopačkách míč my,tak potřebujeme nějakou tu prunikovou řihrávku a v tom patří mezi nejlepší hráče na světě.

    Vymlouvat se ,že nehraje z čistě fotbalových důvodů Arteta nemůže myslet vážně. V tom případě proč hraje Willian,Willock? I na tom křídle by možná byl Ozil platnější než Willian!

    Jinak četl jsem, že nějaká třetí strana poslala Arsenalu 500 stránkový návrh jak zlepšit Arsenal.
    Ta třetí strana zastupuje Allegriho.

  5. Kozlik89 (karma: 2795) #1

    Jako za mě, Arteta by mel odejít. Je sice hezké ze se tu ohání tím že budujeme něco nového a ze to chce čas, jenomže on za rok neudělal vůbec žádný posun, navíc kupí jednu chybu za druhou, takže nějaké srovnávání jeho a Kloopa je naprosto zcestné… tym je v dezolatnim stavu, manažer bez zkušenosti. Tohle je prostě velky pruser a pokud se to nezačne řešit muze se fakt stat ze budeme hrát brzy o sestup. Mel by přijít někdo zkušený. I kdyby jen na 2 sezony, ale tohle prostě Arteta uz dohromady neda. Tvrdit cely podzim, ze je se vším prakticky spokojeny a ze hraci plní jeho pokyny na 100% mi přijde fakt ulet.

    • orek (karma: 15175) #1

      Že za rok neudělal vůbec žádný posun? Zajímavé, že tohle tvrzení po konci minulé sezony téměř nikdo nepsal? Ted jsou najednou všichni chytří jak radio. To jsou ty vaše názory,které měníte jak ponožky. Někteři si vážně nevidíte do pusy.Tímhle nehájím Artetu, ale poukazuju na to že někteří dokážete změnit názor a úplně otočit. Možná by jste si někteří měli vyhledat co jste psali cca před půl rokem?
      Nepočítám ty,kteří na Mikela nedávno změnili názor.
      Ale trenér který se vynášel do nebes po konci sezony.najednou neudělal vůbec nic je vtipné:)

      • Kozlik89 (karma: 2795) #1

        Tak jediné co se mu povedlo byla obrana, ale tam to bylo způsobeno tím, že jsme začali hrát na 3 stopery a zlepšila se rozehravka, a hlavně největší podíl na zlepsene obraně ma Gabriel. Troufám si říct že kdyby nepřišel a hráli by Luiz s Mustafim nebo Holdingem jsme tam kde jsme byly před rokem.
        Další věc ze na úkor zlepšené obrany ted trpí útok, takže jsme vlastně vylepšili o stupeň obranu a o 2 stupně se zhoršil útok.. záloha prakticky uz 2 roky neexistuje tam je to beze změny. Loni touhle dobou jsme byly v první 10 letos jsme 15 a par bodu od sestupu. Na nasi hru se absolutne neda koukat, takže když porovnám prosinec 2019 a 2020 tak bohužel žádný zlepšení nevidím. Da se ri ze je tam lehké zhoršení. Kdyz do toho zápočtu nesmyslné podpisy williana a Auby. Totální odepsani Ozila a Sokratise vychází mi z toho pořádný a neřešitelný průser… nebo Teda neřešitelný pro Artetu a spol, tam je spis vetsi pravděpodobnost ze bude sekat další a další chyby protože s touto situaci nema žádné zkušenosti.
        PS: ja jsem artetu v lete do nebes nevynasel… protoze v lize jsme vlastně skončili hodně bídně a delat nějaké závěry po podarenem FA Cupu jsem dělat nechtel.

      • 14titi (karma: 607) #1

        Přesně jak píšeš…tady lidi hrozně rychle zapomínaj a snaží se hned najít řešení. Po vyhraným zápase nikdo necekne, ale pár proher a Arteta out. Když se nedaří, hned hledáme chyby a každej ví líp než Mikel, že neměl hrát Willian, ale Nelson apod. Naposledy se to ukázalo, když nevyšly předpovědi s Aubou na hrotě. Při prohrách se ty chyby hledají snáž a jsou více vidět. Já si myslím, že nezařazení Özila na soupisku byla chyba, ale je třeba dodat že ze soupisky by tímpádem musel vypadnout někdo jinej. Stejně tak je to se soupiskou na EL a Salibou. Taky ně zařáží, že Saliba nedostal příležitost, ale nevidíme do klubu a myslím že jen tak z plezíru to nebude. Běžely tu spekulace o tom, že Saliba chce pryč apod…no nevím, ale jestli za půl roku háže flintu do žita, ať si klidně táhne. Těch kontroverzních rozhodnutí pár bylo, ale stejně pořád věřím, že se pod Mikelem můžeme zvednout a může nás dostat na vrchol.

  6. Erioz (karma: 255) #1

    pamätám si ešte za Wengera, fanúšikovské želania WengerOUT a ako hráme najhorší futbal aký sme kedy hrali. Potom prišiel Emery a takisto postupom času EmeryOUT a znova najhorší futbal v histórii. Teraz to isté s Artetou… tí fanúšikovia čo hovoria že hráme ešte horší futbal ako za Emeryho majú naozaj krátku pamäť, áno zo začiatku to bolo celkom ok, bola tam nejaká šnúra, ale potom ku nám mohol prísť posledný tím v PL a nepustil nás za polku, dominoval nás, Emeryho futbal bol u nás jednoznačne celé zle. Nie žeby sa mi teraz páčilo čo hráme (a kto hrá), ale verím Mikelovi že to otočí. Je mi ľúto hráčov ako Laca, Tierney, Gabriel, Elneny ktorí vždy odmakajú zápas na 100% a potom uvidíš že ako kapitána majú Aubameyanga, ktorý sa na snáď najdôležitejší zápas pre Arsenal a jeho fanúšikov takto vykašle, ale hlavne že má účes

  7. GunnerForLife (karma: 255) #1

    Já osobně mám z Arsenalu v poslední době rozporuplné pocity. Nejde ani tak o Artetu, protože ten má k dispozici šíleně špatně poskládaný tým a přestavba tohoto týmu mu ( pokud k tomu bude mít příležitost ) zabere bohužel několik let. Spíš jde ale o to, že se ty moje rozporuplné pocity týkají toho, že v Arsenalu nemají ujasněné základní věci jako koncepce a strategie ve vytipovávání vhodných hráčů a s tím následně spojený herní projev a obecně prezentace v zápasech. Takže pokud má být Artetova mise u nás úspěšná, tak si v první řadě musí tyto věci ujasnit – jakým způsobem se v zápasech prezentovat, jaký mít herní projev a tomu přizpůsobit koncepci a strategii ve vytipovávání vhodných hráčů. V takovém případě bych neměl žádný problém s tím, když by přestavba tohoto týmu zabrala několik let a začalo se v Arsenalu takříkajíc od nuly. Bohužel tomu ale nic nenasvědčuje. Na jedné straně super nákupy Gabriel a Partey a jako protipól Willian, nebo dříve Luiz. Dodnes mi není jasné to, z jakého důvodu se příchodům Williana a Luize dala zelená. Přijde mi to po této stránce značně neuspořádané v podání Arsenalu. Tyto zmíněné věci se v první řadě musí v Arsenalu vyřešit a uspořádat, protože dokud se to nestane, nejsem si jist, zda se v nejbližší době někam pohneme.

    • Jakub Mareš (karma: 1291) #1

      Máme naprosto amatérský management. Nejsou nastavené žádné strategie. Přijde mi, že se kluci sešli a řekli: Krátkodobý cíl? Top4. Dlouhodobý cíl? Vyhrát PL a CL. Super chlapy tak za rok znova vyhodnotíme, jestli se to povedlo.
      Můžeme tu obvinovat hráče, trenéra ale pokud něco dlouhodobě pokulhává nebo dokonce krachuje tak je to problém vždy TOP managementu.
      Dodatek: tímto nijak nechci obhajovat Mikela spoustu jeho rozhodnutí nechápu – odstavení Saliby, protekce Wiliana, držení se nefunkčního systému.

      • GunnerForLife (karma: 255) #1

        A když zmiňuješ to pokulhávání, či dokonce krachování, tak mě napadá další věc, kterou si v Arsenalu musí ujasnit a tím mám na mysli řešení kontraktů. Na jedné straně super prodloužení dvojice Martinelli a Saka a jako protipól poměrně kontroverzní nové kontrakty pro dvojici Aubameyang, nebo dříve Özil. Chápu, že v případě Aubameyanga se po jeho loňské sezóně prodloužení přímo nabízelo a nikdo nemohl počítat s tím, že bude až takovým způsobem z formy a že bude mít takový přístup k zápasům, jaký má. A myslím, že i to do značné míry přispívá k atmosféře, která v poslední době v Arsenalu je. Totéž se dá vlastně říct i v případě Özila. Zde mi navíc dodnes není jasné to, že když byl odstaven Özil, proč tedy není stejným způsobem řešen i Willian, což je vlastně další kontroverzní kontrakt. Takže tu máme další věc, u které je nutné, aby si to v Arsenalu ujasnili. Není možné, aby měli v Arsenalu nejlepší kontrakty hráči, kteří pro Arsenal nemají žádný přínos, či dokonce skončí mimo soupisku. Háže to špatné světlo nejen na klub, jako takový, ale i na hierarchii uvnitř týmu.

        • Jakub Mareš (karma: 1291) #1

          Hezky jsi to vystihl. Když se tu poprvé objevila zpráva o Aubove prodloužení tak tu někdo vtipně poznamenal: „300k z toho už by si někdo sedl na zadek vid Mesute“ netušili jsme, jak blízko byl pravdě.
          Prodloužení PEA ale stále nevidím jako selhání vedení, podepsat se musel, poslední roky nás tahnul. Ten extrémní propad výkonnosti nikdo nemohl dopředu tušit.
          MA musí Aubu posadit aby si to porovnal trochu v hlavě, to samé Wilian. Nemůžou mít dojem že mají základ jistý to je naprosto demotivujici nejen pro ně ale i pro ostatni v týmu.

          • GunnerForLife (karma: 255) #1

            S tím, co zmiňuješ u nového kontraktu Aubameyanga, souhlasím. Proto jsem také psal, že v jeho případě prodloužení chápu vzhledem k tomu, že Arsenal v loňské sezóně ( ale i v předcházejících sezónách ) táhl a s tím, co v jeho případě bude následovat, ať už je to jeho forma, či přístup, skutečně nikdo počítat nemohl. Ta kontroverznost, kterou v jeho případě zmiňuji, je založena právě na tom, jaká je jeho forma, či přístup v závislosti na tom, jaký jeho nový kontrakt v Arsenalu je.
            Když se dále dostanu k pojmu „posazení“, který zmiňuješ, tak těch hráčů na posazení bych našel i víc, u nich ale není ta kontroverznost v závislosti na jejich kontraktech v Arsenalu až tak vysoká, jako u dvojice Aubameyang a Willian. Tím nechci říci, že s posazením této zmíněné dvojice nesouhlasím, ba naopak.
            Jsou to vlastně všechno spojené nádoby, kdy i posazení hráčů koneckonců souvisí s tím, co si Arteta musí ujasnit – způsob prezentace v zápasech a s tím spojený herní projev. S tím koneckonců souvisí i ten pojem „demotivace“, který zmiňuješ, kdy především mladí hráči, jako například Nelson, Smith-Rowe, Saliba, by si šanci určitě zasloužili. Věřím tomu, že jejich způsob prezentace v zápasech, či herní projev by Artetovi mohl ukázat, jakým směrem se ubírat. K těmto mladým hráčům bych doplnil i to, že pokud jim ta šance i nadále nebude umožněna, hrozí poměrně reálně jejich odchod z Arsenalu do jiných klubů a to si Arteta musí uvědomit.

            |
  8. Alex Ice (karma: 205) #1

    Já Artetovi stále věřím, i když spoustu jeho rozhodnutí mi hlava nebere. Ruku na srdce, porážka se Spurs je přinejmenším hořká, ale gól jim nedala ani Chelsea nebo City, letos jim to prostě funguje a jsou těžkým soupeřem. Jsem zvědavý jak se Artetovi povede prosinec, proti Burnley/Sotonu musíme prostě brát 6 bodů, hráče na to určitě máme – jen je potřeba to správně poskládat. Laca na 10 je určitě cesta, která by mohla tuto sezónu fungovat, v záloze ideálně Partey, Elneny (Niles, Ceballos) – proti Rapidu to fungovalo skvěle, když v naši záloze byla dynamika (nebyl Xhaka). Pořád ale nechápu, proč Mikel staví Xhaku do role „rozehrávače od stoperů“ když to prostě nefunguje už několikátý zápas. Niles/Elneny měl určitě začínat v záloze proti Spurs.

        • mc1897 (karma: 175) #1

          Ak je hento pre teba rasisticka poznamka tak sa chod dat vysetrit k Dr. Chocholouskovi. Ja mam dost kamaratov cernochov, dokonca aj par ciganov, ku kazdemu pristupujem rovnako. Moj narod nekolonizoval ani Afriku ani Ameriku, nemam dedicny hriech, tak ma laskavo nekadruj. Ano, som dost stary na to aby som vedel porovnavat, na rozdiel od teba, evidentne propagandou dezorientovaneho mileniana, ktory nevie rozlisit politiku od poztivnej antirasistickej a spravnej kampane – no room for rasism, tomu tlieskam.

          • Jakub Mareš (karma: 1291) #1

            Kdyby použil výraz „ten nejvíce opaleny“ byly by spokojeni?
            Problém v dnešní době je že se rasismus hleda tam kde není, když o někom řeknu že je černy tak to neznamená že ho urážím ani nijak neshazuji, je to prostě konstatovani faktu.

            |
  9. orek (karma: 15175) #1

    https://www.youtube.com/watch?v=TFbp3VrTHCc

    Možná jsem zaujatej,ale zápas mladých s chlapama a rozhodčí trestá takhle mladý? Akinolovi pískl faul po kterém ztratil nervy a míč zakopnul. Podle mě neztratil nervy náhodou. Pak rozhodčí dá druhou žlutou Salibovi,za to že odehrál balon a soupeř předvedl divadlo. Ikdyž tam šel šlapákem,kolikrát se proti nám tohle ani nepísklo? 2goly jsme dostali po chybách. Očividně našim hráčům terén moc neseděl,jelikož snad u každého golu tam někdo uklouzl. Jinak koukněte na situaci u druhého golu. Sokratis neustupuje a udržuje si pozici a pak se ihned snaží zatlačit na útočníka. Přesně situace kde by Holding,Luiz,Mustafi ustupuvali až do vápna!

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.