Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT Arsenal 1:4 Chelsea

? Here it is – our @EuropaLeague final team news!

? #UELfinal

— Arsenal FC (@Arsenal) May 29, 2019

Kante starts for the Blues! ?

Here's our #UELfinal starting team… pic.twitter.com/L88vIojaoV

— Chelsea FC (@ChelseaFC) May 29, 2019

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • →

Komentáře

  1. styfler_gunner (karma: 0) 29.5.2019, 22:39 #1

    My jsme fakt tragicky..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. Poky17 (karma: 3604) 29.5.2019, 22:39 #1

    Nejhorší pocit je ten, že na hřišti je náš nejlepší tým, co jde složit (mimo gólmana) a proti nám hraje tým, který dostal 3 góly od Slavie a to ještě zdržovali..smutný

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. matus b. (karma: 35) 29.5.2019, 22:40 #1

    som neskutočne sklamany, plačem

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 22:40 #1

    Co více chceme…. I když teď už je to jedno, no… Škoda…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. 12thMan (karma: 4084) 29.5.2019, 22:40 #1

    Ach to co teraz nedal?!!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. belerek (karma: 1229) 29.5.2019, 22:41 #1

    Ano, Ozil hraje ho..o, ale to bohužel všichni, snad jen Iwobi za těch pár minut na hřišti ukázal víc než zbytek týmu dohromady. Měli jsme LM uhrát v lize, tam byla šance obrovská, upinat se na jeden zápas nejde. Škoda, bez LM bude přestavba kádru složitější a bojím se, že i příští sezónu u nás pořád bude spousta (pod) průměrných hráčů.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Marek (karma: 3498) 29.5.2019, 22:41 #1

    Takto zle mi ešte nebolo a to som toho v živote zažil dosť

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Prezi (karma: 3583) 29.5.2019, 22:41 #1

    Nejhorší je pro mně okamžik, kdy bránim Mesuta celou sezónu a on jde ze hřiště kdy prohráváme pomalejš než hráči Chelsea!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. Rypi (karma: 4356) 29.5.2019, 22:43 #1

    Jak jsem psal po blamáži v lize, pokud Emery neudělá EL, tak za mě poslat do háje. Ten tým se neposunul vůbec nikam. Ba naopak druhá polovina sezóny je to nejhorší, co jsem za posledních X sezón viděl….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 2711) 29.5.2019, 22:45 #1

      ale někteří ho budou furt bránit.
      Jestli jsme tu první půlku sezony nehráli jaště z dojezdu AW a až te%d vidíme pravou tvář emeryho týmu.
      Mám dost obavy.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10816) 29.5.2019, 22:50 #1

        On je hlavne vtipny argument, ze ho nebudeme hodnotit za prnvi sezonu. Mimochodem Sarriho prvni sezona znamena Evropskou trofej, treti misto a finale LC prohrane se Shitty az na penalty. A to Sarri prisel pozdeji nez UE, nemel tedy celou letni pripravu, prisel o Curoise a do pole mu koupili jen Jorginha.
        Dnesek, a stejne tak konec PL, bohuzel ukazal, ze kdyz jde do tuheho, slozi se tenhle tym vic, nez kdy za dob AW

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • masly (karma: 2711) 29.5.2019, 22:52 #1

          jako zase bych ho neporovnával se sarrim.on měl hazarda a kanteho,s tím by dost managerů bojovalo skoro o titul.
          Sarri je taky komik.
          Ale za mě prostě Emery ne a to říkám celou sezonu.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Gunner_Pav (karma: 10816) 29.5.2019, 22:57 #1

            Sarri muze byt komik, ale mel uspesnou sezonu a neda se rict, ze to bylo jen diky dvema hracum. My mame taky Lacu a Auu a v domacich pohraceh jsme pohoreli, stejne jako v PL a EL. Proste ve vsech soutezich tragedie. Mame sice v PL vic bodu nez vloni, ale celkove hodnotim tu seoznu hur. Vloni jsme aspon z EL vypadli spis smolne, ale dnes z nas udelali absolutni pitomce. Dostat 4 goly ve finale je proste debakl

            |
    • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 22:47 #1

      To se určitě nebude dít – dle rozhovoru, který dával Unai v mateřštině, v Arsenalu není příliš velký tlak – větší byl prý i v Seville. A má podporu a řeší příští přestupy. Pravděpodobnost, že by UE skončil, je minimální…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4356) 29.5.2019, 22:51 #1

        J, i Čech mluvil o tom, že v Chelsea i po remíze byla nálada jako po pohřbu. To se pak ale není čemu divit, že hráči Arsenalu žádný tlak neustoji, když jsou vlastně pořád v pohodicce a pod tlakem 2x za sezonu

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4356) 29.5.2019, 23:09 #1

        Doufám, že hráči zaplatí fanouškům zpáteční cestu minimálně…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Radek Bechyně (karma: -20) 29.5.2019, 22:47 #1

      Přesne tak

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • belerek (karma: 1229) 29.5.2019, 22:48 #1

      Asi bych taky byl pro odvolání Emeryho. Ten hráčský materiál je sice špatný, ale šance na top4 byla díky neschopnosti ostatních týmu i tak obrovská. A stejně jsme se do LM nedokázali dostat. Ale chyba je hlavně v majiteli a vedení. Takový bordel, co máme v klubu, není nikde jinde na světě. Takže jen výměna manažera nás nespasi.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 6825) 29.5.2019, 22:51 #1

      Pod Wengerom bola posledná sezóna ešte horšia. Nepriblížil sa k TOP4 a v EL vypadol pri druhom ťažšom súperovi. Emery sa aspoň priblížil v oboch súťažiach ku tej hranici úspechu. Preto je teraz tá frustrácia ešte väčšia lebo LM sa dala urobiť ale nevyšlo to. Nehovorím, že Emery je nejaká trénerská špička ako Klopp alebo Guardiola. Ale obávam sa, že teraz môžme meniť trenérov ako ponožky ako napr. v ManUtd a neposunieme sa nikam. Bohaté teamy po zlej sezóne investujú do kádra (je fuk či sú alebo nie sú v LM). Buď sa uvoľnia peniaze a urobí sa rekonštrukcia teamu alebo Emery bude mať ďalšiu sezónu horšiu ako túto.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4356) 29.5.2019, 22:55 #1

        Nesmysl, letošní los EL byl pro nás milosrdný. Letos tam snad ani poradny soupeř nebyl. A to, jak Arsenal letos podělal konec sezóny, nepamatuji.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10816) 29.5.2019, 22:58 #1

        AW aspon vypadl s Atleticem po boji a spis smolne, prootze Atletico jsme doma drtili. Dnes to byl totalni propadak a pritom to byl prvni silnejsi souper v EL.
        Nemmluve o tom, ze vloni jsme hrali finale LC, zatimco letos jsme se z obou domacich poharu pakovali hodne rychle.
        Mame sice vic bodu v PL, ale za to si toho moc nekoupime, kdyz jsme podelali top4 a dali jsme prednost nejiste EL.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • spirki (karma: 2625) 29.5.2019, 23:06 #1

          AW je jedna z příčin do jakých sraček dotáhl Arsenal!

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 23:20 #1

            Manažersky bezesporu, spolu s Gazidisem. Snad všichni si přáli odchod AWeho daleko dříve, než skutečně nastal (byť já osobně poměrně pozdě!), ale tyhle srovnání spíše poukazují na to, že koučinkem jsme si zase tak výrazně nepomohli, herně jsme si možná uškodili (a loni jsme v EL neměli Aubu, Torreiru ani Sokratise… Když se podíváš na line-upy, doslova to bylo, že místo Auby Wellbeck, Místo Torreiry Elneny a Sokratise Mustafi… SOrry, ale to je MEGA rozdíl. Navíc, s tím Atléticem jsme skutečně vypadli spíše smolně… ). JInak pro mě je ta změna důležitá především proto, že se změnil způsob toho, jak se to tady dělá manažersky a snad tohle bude změna k lepšímu (snad ještě vyjde ten Edu nebo top class technical director…). Neupínal bych se na Emeryho, protože mě prostě nepřesvědčil..

            |
          • Gunner_Pav (karma: 10816) 29.5.2019, 23:21 #1

            Zajimalo by mne, jak dlouho budou nekteri fans hazet vinu na AW. Staci se podivat na nasi sezonu. Prvni pulka jeste usla, ale zaver byla absolutni tragedie. kdyby byl problem v AW, tak y ten vyvoj byl spis opacny, tj tragicky uvod a jakmile by se zacala projevovat prace UE, tak vzetsup. Ostatne takhle to bylo treba u Chelski a i kdyz jsem rad, ze nemame Sarriho, protoze jeho styl hry je dost nekoukatelny, tak on aspon dodal vysledky

            |
    • spirki (karma: 2625) 29.5.2019, 23:05 #1

      Jo problém je totiž v trenérovy vy šašci 😀 Tomu se říká krásnej krátkodobej pohled. Ale jestlis i myslíte, že by Arteta a podobní ezdárci zde dokázali jiný věci, žijte si v tom dál. Jendou Vám snad dojde, že tady v tom klubu to není o trenérovi.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4356) 29.5.2019, 23:12 #1

        Není, ale za mě má na tom lvi podíl. To, jak se tam prezentuje na hřišti je hlavní náplní trenéra. Arsenal se prezentuje otřesne. Neskutečny degress ve výkonech, od nikoho žádná obětavost. To i Klopp hrál prd s Live, ale všichni jezdili po zadku už od začátku

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • spirki (karma: 2625) 29.5.2019, 23:19 #1

          Přál bych si zde na jednus ezonu Artetu. Abysme to viděli. Borec kterej nikdy netrnenoval, zkortit Ozila kterej z něho měl prdel už jako z hráče. to že je u Guardioli neznamená vubec že bude i tkovej trenér. Navíc s takovýma záapsama má nulový zkoušenosti. Plus dnes opět školácké chyby zkušených kapitánů a hráčů.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 23:25 #1

            Ty chyby ale taky trochu vyplývají z nezvládnuté mezihry nebo toho, že už se koncentrace směřuje k vyrovnání atp. Já si nepřeju Artetu a taky se ukázalo, že třeba takovej Henry by asi i u nás byl propadák. Každopádně hlavně nechci, abychom se upínali na Emeryho – třeba i tím, jaké hráče mu koupíme atp. Proto by se tu měla vytvořit kostra toho technical directora, který bude spolupracovat s vedením, skauty a v posledku i s trenérem a který tu kontinuitu zajistí. Emery není špatný, ale ani dost dobrý. Neměli bychom se k němu upínat. Ať je tu ještě další sezonu a po ní uvidíme, po kom bychom mohli pokouknout.. A když najdeme někoho takového (jako Spurs Pocha), tak teprve potom mu dát větší důvěru. Emery neprojevil dost náznaků k tomu, aby si ji zasloužil. Abychom pak zbytek našeho chatrného rozpočtu nedali trenérovi, který nás nikam neposune a pak přijde někdo nový, který už nebude mít vůbec žádný rozpočet a zdědí Emeryho tým. (Čímž by se z Emeryho stal Wenger 2.0)

            |
          • Igor (karma: -56) 29.5.2019, 23:50 #1

            Arteta ma triple, co mame my ty chytraku? Horsi vysedky by ani mit nemohl.

            |
  10. Marek Kostka (karma: 244) 29.5.2019, 22:43 #1

    No tak granit fukni to tam

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. Radek Bechyně (karma: -20) 29.5.2019, 22:44 #1

    Kolasinac je fakt hloupej dřevak.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. orek (karma: 16518) 29.5.2019, 22:46 #1

    Hele Hazard odchazi,to uz konecne muzeme dat 4 goly a vyhrat 5:4 ne? 😀

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Gunner_Pav (karma: 10816) 29.5.2019, 22:46 #1

    Ten pocit, kdyz prohrajete Evropke finale a nejlepsim hracem je Olie, ktereho jsme nechali jit za absolutni pakatel. Ti, co u nas resi prestupy, jsou geniove nejvyssiho stupne. Tohle finale patri predevsim jim. STim, ze prijdeme zadarmo o Aarona to jen potvrzuji.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16518) 29.5.2019, 23:05 #1

      Navíc v lize bylo strašně moc zápasů kde by se nám Giroud zatraceně hodil.Neskutečnej rozdíl mezi ním a Aubou v mezihře.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10816) 29.5.2019, 23:09 #1

        Bohuzel mas pravdu. V tomhle dealu se predevsim opet ukazala nase neschopnost vyjednat rozumne podminky. BVB dostali slusne penize za Auba a k tomu pul roku na hledani nahrady diky hostovacce Batshuayie. Chelski poslala sveho hrace rozehrat se do bundesligy a skoro zadarmo ziskala hrace, ktery dava klicove goly. My sice mame Aubu, ale dali jsme za nej ranec a posilili u toho konkurenci.
        Pritom stacilo poslat Olieho taky na hostovacku. V Chelski taky potom vetsinu sezony byl na lavce a nam by se jako zolik moc hodil. Ale na tohle uz je pozde

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 23:30 #1

          Jako jo, asi to byla i otázka platů atp., ale Oli pak hrál důležitou roli v MS, takže jeho cena i tak by byla dobrá, kdyby se vrátil z toho hostování. Stačilo by prodat za cokoliv Wellbecka a Oli by se nám hned hodil z hlediska variability. Ale to je prostě problém toho dlouhodobého budování, jak to platově ustát. Wellbeck přišel za velké peníze, dostával na své výkony velké peníze a kdo by jej tak koupil… Tam prostě v historii Arsenalu je tolik manažerských přešlapů. Blbé je, že mi nejsme tak bohatí, abychom si je mohli dovolit (jako Chelski nebo Manu).

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Gunner_Pav (karma: 10816) 30.5.2019, 0:13 #1

            Dannyho bychom vloni v lete prodali za vic, nez jsme v zime prodali Olieho. Preci jen je to HG hrac a staci se podivat za kolik jsme prodali Thea. Olie by nam byl platnejsi nez Danny a myslim, ze s pulrocnim hostovnai v Chelski by tenkrat v zime souhlasil. Po MS by uz ani tolik netlacil na misto v zakladu. Ostatne ani v Chelski v zakladu dlouho nebyl a u nas by dostal dost prostoru jak v poharech, tak v druhych polocasech.
            Bohuzel tyhle odchody za malo penez, nebo dokonce zadarmo, nas v realu stoji strasne moc a tyto penize nam nasledne chybi na doplneni kadru

            |
  14. Hroch (karma: 153) 29.5.2019, 22:46 #1

    nuž škoda opätovne premárnená šanca ktorá sa asi roky nezopakuje… ukazuje to bohužiaľ že až na pár zábleskov dlhoročný postupný úpadok klubu pokračuje… budúci rok bude asi ešte smutnejší… najsmutnejšie na tom je že Chelsea tento zápas vyhral jeden hráč aj keď samozrejme treba uznať že kvalít extratriedy…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. traged (karma: 5430) 29.5.2019, 22:46 #1

    Tento tým na víc nemá. Potřeboval by mít jedině hrozně moc štěstí a to jsme dneska neměli.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. Brano Vojt (karma: 104) 29.5.2019, 22:47 #1

    Vsetci co tu nadavate co ste cakali?Historia nepusti a ta hovori ze vzdy ked o nieco ide pohorime.Myslite ze sa to zmeni zo dna na den?Uz koniec sezony v PL bol toho dokazom ked sme mohli ist dokonca na tretie miesto ked vsetci stracali.Nezvladli sme to.Uz je to takto par sezon ak ste si nevsimli.Ked je normalny zapas este hrame celkom dobre ,lenze akonahle je naznak tlaku ze musime vyhrat muzstvo sa zosype.Vid teraz Lacca ,cista sanca na ktoru caka cely zapas ,ale nedal .Kym pisem druha Willock ,nedal.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 2711) 29.5.2019, 22:49 #1

      19 let v LM,3xFA cup za 5 let a ty napíšeš takovou sračku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Brano Vojt (karma: 104) 29.5.2019, 22:58 #1

        A co sme v tej LM posledne roky uhrali ?vypadli sme hned v osemfinale v zakladnych skupinach koncili.pravidelne druhy.Ked sme mali vyhrat ligu ,vyhral ju Leicester,minulorocne semi z Atleticom kde sme mali prvy zapas jasne vyhrat.Zapasy s Manu ked sme vsetci verili ze uz vyhrame a nevyhrali sme.O tom pisem

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • masly (karma: 2711) 29.5.2019, 23:03 #1

          pravidelně druzí?hm tak to arsenal dlouho asi nesleduješ.A ano vypadávali jsme v osmifinále,ale s jakýma týmama?krom monaca?
          Letos jsme taky měli být 3 a jsme kde?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Brano Vojt (karma: 104) 29.5.2019, 23:08 #1

            Nesledujem Arsenal dlho len 21 rokov.Pisal som ze sme koncili druhy v skupinach LM nie v PL.Ano mali sme byt treti a nie sme preto,lebo sme nezvladli tlak o tom celu dobu pisem.

            |
          • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 23:37 #1

            Sleduju asi tolik co ty, okej, cca o tři roky méně, ale nepamatuju si teda, že bychom standardně postupovali z druhého místa. To vyloženě není pravda.

            |
          • Brano Vojt (karma: 104) 30.5.2019, 10:55 #1

            Dal so si tu namahu a pozrel som si tie skupiny LM ,kedze kedysi sa hrali skupiny dvakrat tak som zohladnoval fazu z ktorej sa postupovalo do vyradovacky.Takze 19 sezon =7xprve miesto 8x druhe miesto 4x tretie miesto cize sme do vyradovacky neostupili.Priznavam ze ma pomylili posledne roky ked za poslednych desat rokov sme vyhrali iba 3krat,ale 7 z19 tiez nie je vela.

            |
  17. Marek (karma: 3498) 29.5.2019, 22:48 #1

    Najhoršie natom je že chelsea je bez hazarda čisty priemer nemôžeme sa vyhovarať že maju lepšich hračov tak prečo su o triedu lepši prečo nerozumiem tomu

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. Luckybello14 (karma: 2789) 29.5.2019, 22:48 #1

    Je to smutné že najlepši hráč na ihrisku je Iwobi čo tam je 20 minút

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. pan HU (karma: 0) 29.5.2019, 22:48 #1

    No a v sobotu vyhrajou Slepice LM a já budu v práci pro smích totálně

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Lukinátor (karma: 2088) 29.5.2019, 23:04 #1

      Pool nejsou my 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. Jakub FB (karma: 228) 29.5.2019, 22:49 #1

    jedini dvaja co znesu kriteria pre dnesny zapas boli Iwobi a Cech… aj ked sa to podla vysledku nezda, mohlo to byt este horsie. Z ozila mi je neskutocne zle fakt ho uz nechcem vidiet v nasom drese.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) 29.5.2019, 23:03 #1

      Mesutko je takový pasivně agresivní človíček. Jeho prostě nejde mít rád, povahově, vizuálně…. Nijak.

      No nic hlavní jsou však jiné eventy tento měsíc. Hlavně aby Novák Djokovič vyhrál French open a AJ porazil Andy Ruize při svém debutu v NY.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 22:50 #1

    Sorry, ale teď ke konci jsme měli tři tutovky – tři. A hráči netrefili ani jednu, zatímco Chelsea prostě první gól dá z hovna a pak všechny tutovky prostě přetaví. Nehrajeme sice dobře, ale nakonec ani Chelsea, bez Hazarda a Giroudovského gólu vlastně neukázala nic. Akorát všechno, co se jí naskytlo, využila..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 22:55 #1

      Ok, trochu to reviduju, protože i Čech nám některé šance docela zachytal. Ale 4:1 je dost krutý výsledek… I když, je to jedno, jeden je vítěz, a jak vyhrál, na tom už nezáleží…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • traged (karma: 5430) 29.5.2019, 22:57 #1

      Souhlas, rozdíl nebyl zdaleka tak velkej, ze začátku jsme byli lepší. Hazard opět převyšoval všechny o dvě třídy + k tomu měli i štěstí + dali góly ze všeho. A AMN není obránce a nikdy nebude…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Marek (karma: 3498) 29.5.2019, 22:50 #1

    U Iwobim mam len jednu otazku kde bol celu sezonu prečo takychto vykonov nebolo viac keď sme to tolko potrebovali

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. duri (karma: 2270) 29.5.2019, 22:53 #1

    Absolutne dojebany zapas, hanba arsenal, hanba, mam uplne v pici ci bude digi davat PL krdze americky chuj da tych 40mega a mi mozeme kupovat hracov z 2zabozrutskej ligy a bojovat tak max. o zachranu, myslel som ze minuly rok bol pad na dno ale toto to prekonalo

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 22:59 #1

      Jesus samba. Kroenke není prostě nějaký car, který říká, kolik dá poddaným peněz. Rozhodl se pouze neinvestovat do klubu své peníze (jsem poslední, kdo by jej chtěl bránit). Takže jedeme soběstačně a ředitel+ tým finančních analytiků + skauti atp. rozhodnou, kolik máme peněz (i vůbec fyzicky v ruce, kolik můžeme zaplatit, co je bezpečné, je tam nějaká cash-flow) – navíc musíme poslouchat ty FFP pravidla a bez LM to prostě více nedá, když poslední roky významně utrácíme (a znova, klub existuje furt, ne jen poslední rok nebo dva…). Já fakt nechápu stále dokola tyhle naprosto nesmyslné výkřiky. Které absolutně odmítají jakkoliv vzít realitu v potaz…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. mateyit (karma: 28) 29.5.2019, 22:53 #1

    Je mi strašně smutno..

    Nechapu, proč střídal Torreiru a ne Ozila, to mi nejde do hlavy. Jinak ty dva v útoku, od kterých jsem dnes očekával, ze nás potáhnou neudělali absolutně nic, jsem zklamán.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 23:02 #1

      Mesut mě nasral, tenhle odchod. Nic víc neukazuje, jak netýmový nebo prostě nevyrovnaný ve skutečnosti je. Ploužil se, jako bychom vyhrávali 3:0…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. Marek Kostka (karma: 244) 29.5.2019, 22:56 #1

    Je to škoda, nedokážem podobne ako asi každý fanúšik vyjadriť sklamanie dostatočne…jediná možnosť, jediná trofej, jediný zápas a…takýto výkon sa neoplatí ani oplakať, A to z dôvodu, že som si už zvykol, a žiaľ očakávam to aj do ďalších dní, Bohužiaľ, do takéhoto stavu som sa dostal rokmi sledovania, a najviac ma bolí srdce práve z toho.
    Hodnotiť výkony snáď ani nemá zmysel, tu to proste celé nefungovalo. Chýba vyslovený ťahúň, chýba kvalita na viacerých miestach, chýba aj povestný charakter…tím sa nevie postaviť, čo ukazuje dlhé mesiace. Som MAXIMÁLNE sklamaný, s malou dušičkou končím aj ja túto sezónu, a dúfam že do tej novej prídeme s niečim lepším. Snáď sa nám podarí niečo kúpiť. Snáď sa nám podarí niečo vyhodiť. Snáď sa nám podarí niečo zlepšiť. Snáď…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. orek (karma: 16518) 29.5.2019, 22:59 #1

    Trpišovský viděl ted jeden zápas ale řekl to co funguje skoro celou sezonu.Hrajeme na 5 beků a k tomu navíc 2 def. záložníky a stejně hráči Chelsea jsou stále neobsazený a dostávají dost prostoru navíc naši hráči vůbec nepresujou po ztrátě balonu.Znovu to tu napíšu jako už několikrát Emeryho požadavek na hráče byl presink.Viděl jste někdo presink krom zápasu se slípkama?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. Lukinátor (karma: 2088) 29.5.2019, 23:00 #1

    Já už na to nemám, Arsenal je pro mě poslední roky jedno velké zklamání….přemýšlím, že po 14 letech fandění to zkusím s jiným týmem…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Kraken.kraken11111 (karma: 0) 29.5.2019, 23:05 #1

      Spíš to zkus s jinými sporty. Tenis, squash jsou v podstatě mnohem zábavnější sporty, jak z aktivního, tak pasivního pohledu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Lukinátor (karma: 2088) 29.5.2019, 23:10 #1

        Squash hraju a dost mě baví a tenis sleduju 🙂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Kraken.kraken11111 (karma: 0) 29.5.2019, 23:10 #1

          Palec nahoru!

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Prezi (karma: 3583) 29.5.2019, 23:08 #1

      To zkusy nevim jak moc Arsenal sleduješ a žiješ tím, ale uvidíš, že stejne budeš sledovat to čemu jsi věnoval 14 let. Je to láska a ta bolí, teď bohužel dost často. Ale vemte si Kloppa.. taky padnul se Sevillou titul ještě neudělal ale jde rok od roku vejš. Nechci bránit Emeryho ale co, posledních 5 let s Wengerem sem trpěl tak teď 2-3 sezóny Emerymu dam ať se ukáže pořád mu věřim.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Lukinátor (karma: 2088) 29.5.2019, 23:10 #1

        Asi nakonec jo, momentálně ze mě mluví velká frustrace…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 6825) 29.5.2019, 23:22 #1

        Ja by som dal Emerymu ešte jednu sezónu určite, však nakoniec zmluvu má na 2 roky. Ale ako stále dookola píšem, v Arsenale to vyzerá, že majiteľ + vedenie je väčší problém ako samotný Emery. Ak by som bol majiteľ klubu a rozhodnem sa vymeniť dlhodobého trénera Wengera, lebo už nevidím u neho žiadny progres, tak musím si pripraviť nejaké peniaze na prestavbu (to urobil aj Liverpool aj X ďalších klubov). Áno, Wengerovi a Gazidisovi bolo posledné roky umožnené rozhádzať veľa peňazí na priemerných hráčov a teraz tie peniaze chýbajú, ale aj to je predsa chyba vedenia.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • bflmpsvz (karma: 4126) 29.5.2019, 23:46 #1

          Liverpool to neurobil, první sezonu nedostal Klopp vůbec nic, protože už bylo nakoupeno (resp. v zimě si mohl přivést Grujiče, který šel obratem na hostování…). V další sezoně skončil Liverpol 5 mega v plusu! (takže nejen, že za první dvě sezony Klopp nic nedostal, on skončil s PŘEBYTKEM!). Ty velké palby nedávných let jsou dány tím, že Livec dobře dokázal prodat své hráče – ať už Coutinha, ale i veskrze průměrné statisty… V Liverpool v posledních několika letech (4-7) utratil za přestupy méně než my. Znovu říkám – musíme se na to podívat ve větším obrázku, protože klub neexistuje jednu sezonu a stejně tak jeho závazky. Na tu palbu minulý rok si Liverpool velmi pečlivě našetřil a velmi pečlivě a mnohdy levně budoval tým…
          JInak jsem pro, aby Emery ukázal další sezonu, co v něm je, ale nemůže to fungovat tak, že mu dáme balík a ať se ukáže – nakonec ani ten Liverpool to neudělal. To si může dovolit City, Manu, Chelsea. Ty kluby mají otevřený ropný účet limitovaný jenom FFP, Manu je největší klub na světě (bohužel) – čemuž odpovídá jejich finanční síla. My si to nemůžeme dovolit, nemáme odkud brát. Takhle my fotbal dělat nemůžeme, musíme podobně jako LIverpool. Dělat to chytře jako oni – ne jako to „prosrali“ AW s Gazidisem. Ale stejně tak to nemůžeme prosrat do budoucna. Musíme obměnit kádr do jisté míry nezávisle na Emerym a až pokud se Emery skutečně osvědčí, pak mu dát tu důvěru (jako s tím Kloppem….).

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. spirki (karma: 2625) 29.5.2019, 23:01 #1

    Same old Arsenal. Tým který se sesypal ještě před zápasem stejně jako za dobvelkéhp Wengera. Klasika. Tohle je neuvěřitelný, to co předvedl náš leader a kapitán? Zde tolik ochranovaný odchovanec nNiles? A hvězdička Ozil. Tragédie. tenhle tým nemá v LM co dělat.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Brano Vojt (karma: 104) 29.5.2019, 23:14 #1

      Som rad ze este niekto to vidi rovnako ,pride zapas o nieco a sme mimo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. Bangbang (karma: 1487) 29.5.2019, 23:01 #1

    Tak v práci se mě ptali, jak to dopadne. Člověk by klukům přál výhru a pohár, ale nějak podvědomě čeká klepec…. hazard, giroud…. my naprosto nepřipravení, nenamotivovaní, taktika a rozestavení o ničem…. tohle všechno jde primárně za Emerym… systém bránění o ničem, pressing neexistuje…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Marek Kostka (karma: 244) 29.5.2019, 23:14 #1

      Budem mierne oponovať. Mierne v tom, že má určite zásluhu na prehre, ale primárnu?… :/ čo lepšie tam mal poslať? Mali sme najsilnejšiu zostavu v hre, Miki nemohol, a od Alexa takýto výkon málokto čakal. Riskovať s niečim ako Jenko, Licht, Matteo,…to by bol snáď vtip v takýto zápas. Matteo nehral zle, ale Granit a Lucas boli po sezone určite lepšou voľbou.
      Motivácia? Hráči mali 2 týždne, voľno, mali dobrý plán, čo Emery hovoril na tlačovke, prišli včas, mali čas sa pripraviť, mnohí mali voľno už počas posledných PL zápasov, hrali pre fanúšikov, čo nedostali lístky, pre Mikiho ktorý nemohol prísť, pre Petra ktorá končil. Toto malo motivovať hráčov samých, nie je to chyba hlavne Unaiova…
      Taktika? … .tu sa možno hodí zastaviť. OK dali sme gól, ale mali sme 16 striel z toho 12 z vapna…., a len 2 na bránu. OD hráčov ako Laca a Auba by človek čakal viac. Držanie lopty rovnake, ale mali sme rovnako aj pocet tutovych sanci…lepšiu úspešnosť nahrávok aj driblingov. Ale k čomu to , ked sme pohoreli vo finalnych fázach. To ide na vrub hráčom. POvedal by som že obrana to posrala, ale útok minimálne pokazil. Šance boli, a do 30. min sme boli myslím aj mierne lepší tím, ale potom koniec….
      Ja sa Unaia zastávať večne nechcem, je tu už sezónu a lepší výkon ako Arsene nakoniec nepredviedol zatial…ale s najvačšou úctou, všímam si Tvoju priazeň pre profesora už dlhší čas, no nemyslím, žeby mal primárny podiel viny Unai.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Bangbang (karma: 1487) 29.5.2019, 23:40 #1

        Osobně mam problém s hrou na 5 obránců, do brány bych vzhledem k důležitosti poslala Lena (neříkám, že PČ na inkasovaných mel podíl), nenapadali jsme, nepresovali po ztrátě, naší hře chybí automatismy….
        A ano, AW jsem zbožňovala a zbožňuju pořád, on je pro mě synonymem Arsenalu, který mě zaujal a roky bavil… a když si odmyslím ty dvě poslední sezóny, hodně specifické, AW pod tlakem fans, pravděpodobně mocenské změny ve vnitřní struktuře klubu atd… , tak byl prostě pan Arsenal…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. kucka (karma: 1335) 29.5.2019, 23:01 #1

    Takhle to dojebat, to je i na Arsenal neskutečný. Borci na to trénujou 14 dní, hrajou se soupeřem z ligy, který nás, zdá se, nemá čím překvapit, ale po alibistické první půli nebráníme OG ve vápně a pak necháme Hazarda dát 2+1. Nevyužité tutovky z naší strany už jsou evergreen, ještěže se aspoň ukopl Iwobi a neodjíždíme s nulou. Na 3-4-1-2 bych se příští rok vysral, bránění halvbeků, kteří občas mají dobrý zápas směrem dopředu, ve spolupráci se stoperama nám pravidelně prohrává zápasy a Mesut je na „10“ stejně nulovej jako jinde.
    .
    Arsenal mě pravidelně připravuje hořká zklamání, tady bylo asi naivní dnes čekat trofej 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16518) 29.5.2019, 23:08 #1

      Ten Iwobi toho za tu chvilku předvedl víc než možná všichni co hráli od začátku dohromady..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
David

Datum: 29.5.2019

Rubrika: Nezařazené

Články o zápase

Preview zápasu

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Nejnovější články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Přidejte se k nám na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2026 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší