Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT: Arsenal – Leeds United 4:2

? Our team to face Leeds…

?? Odegaard set for first start
?? @Aubameyang7 leads the line
?? @DavidLuiz_4 paired with @Biel_M04

#️⃣ #ARSLEE

— Arsenal (@Arsenal) February 14, 2021

? Your #LUFC Starting XI… pic.twitter.com/RmtV1Eiky0

— Leeds United (@LUFC) February 14, 2021

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Komentáře

  1. traged (karma: 4194) 14.2.2021, 19:39 #1

    Dobrej výkon, Auba se probudil, Saka a Smith-Rowe výborní, i Odegaard a Ceballos hodně slušný. Pokud má Willian opravdu ne smlouvě počet odehraných minut bez ohledu na výkonnost, tak bych chtěl vědět kdo tu smlouvu podepsal a dal bych ho zavřít. Jiný vysvětlení proč ale dneska hrál na úkor mladíků není….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. Leesek (karma: 807) 14.2.2021, 19:43 #1

    To že nás začal Leeds ve 2. půlce přehrávat mi žily netrha, prehravaji kde koho. Pustili jsme je v podstatě do jediné lozenky,kterou proměnili. Roh zahráli výborně a Saka zaspal. Jsem velice spokojeny a pobavený. Střídání ale taky nechapu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. budy (karma: 132) 14.2.2021, 19:46 #1

    Asi to mít musį protože neni možné aby Arteta neviděl že je na place nanic a že hrejem prakticky o 10.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. giroud12 (karma: 95) 14.2.2021, 19:50 #1

    ja som teda prekvapeny ze sme to ustali….uz prvy polcas aj komentator na premier sport hovoril ze ubdehat to z leedsom neni len tak…a druhy polcas po tom 2 gole leedsu som cakal ze sa rosypeme ale opak bol pravdou,super

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • waldenmedis11 (karma: 469) 14.2.2021, 20:01 #1

      tak som sa zobudil 😀 a očakávam ospravedlnenie lebo si mi spochybnil pravdu a reálny názor

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • giroud12 (karma: 95) 14.2.2021, 20:39 #1

        tak sa ti ospravedlnujem 😀 toto som od auba ani teba necakal…dobry tip,nabuduce si to podam 😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • waldenmedis11 (karma: 469) 15.2.2021, 7:12 #1

          diky

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. radek14 (karma: 329) 14.2.2021, 19:55 #1

    Ono se vyhraje a skoro kazdej hledá jen negativa?‍♂️

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • 13lj (karma: 408) 14.2.2021, 19:58 #1

      daleko víc se naučíš z negativ, než z pozitiv..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • FildaGooner (karma: 4566) 15.2.2021, 7:03 #1

        A ty jako předpokládáš, že tuto diskuzi si budou kluci s Artetou promítat u videa před zápasem a budou se z ní učit nebo jak?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Nawts14 (karma: 1087) 14.2.2021, 19:56 #1

    Za vyber zostavy klobuk dole , tym Arteta vyhral zapas.
    Ale preco tam isiel Willian ktory sa uz nechyti mi hlava nebere. V podstate vsetci utocni hraci mali ist na plac namiesto neho.
    Inak Odegaard sa mi strasne paci, priznavam ze som mu moc neveril ale to bolo tym ze som ho nevidel hrat. Keby som si mal vybrat tak radsej neho ako Ceballosa.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • honza02 (karma: 853) 14.2.2021, 20:22 #1

      Williana taky moc nechapu, ale – fakt bys v ty kose a desti za stavu 4:0 posilal do hry dalsi utocny hrace, co muzou odpocivat, kdyz nas ve ctvrtek ceka Benfica a v soboru City? To mi neprijde moc takticky.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Nawts14 (karma: 1087) 14.2.2021, 20:26 #1

        Ja by som napr. striedal Saku, to je nas TOP hrac a ked sa zrani tak sme v pecku. Martinelli uz riadne dlhsiu dobu trenuje a pokial sa poriadne rozcvici nevidim dovod preco ho tam nedat aby sa rozohral.
        Neverim ze bude Martinelli vo Stvrtok hrat.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Kusuki (karma: 1295) 14.2.2021, 19:57 #1

    druhy polcas slabsi. ovela menej aktivni a leedsu sme nestihali (naopak prvy polcas oni nam). skoda dvoch tyciek lebo vklude to mohlo byt 6 2 a nikto by nemohol nic povedat
    wilian dlhodobo hra podpriemerne. nevadilo by mi to kebyze nemame alternativy na lavicke ako je gabby alebo aj pepe. ale toto je pre mna nezmyselne. neverim ze by tam perspektivnejsi martinelli nezahral lepsie

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Stranger0569 (karma: 577) 14.2.2021, 20:00 #1

    mno, už aby se ten willian zranil, ale to by musel makat 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Nawts14 (karma: 1087) 14.2.2021, 20:22 #1

      Ale naco je to dobre? 32 rocny typek za stavu tusim 4-1 , preco tam nejde mlady hrac , alebo Chambers ktory si uz potrebuje tuknut.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 20:19 #1

    Podla ocakavania – skvelych 60 minut, jedina sanca bola nepustit ich na nasu polku a urobit naskok, co sa skvelym aktivnym, vykonom podarilo. Pozitivne ma dnes prekvapil Bells, napriek chybe pred 2g.
    Ako vsetci nechapem striedanie Williana, u nas na dedine by si s takymto mam-v-picizmom ani netukol. Este by som chapal (aj ked nesuhlasil) keby ho tam poslal, zlomit nos alioskimu ale takto….
    Ak v lete neodide prec aj s Luizom, musi Edu opustit AFC, a Marc Overmars IN.
    Inak pre jakuba: statisticky paradox, ze Saka po takomto skvelom zapase z jeho strany > 0+0

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 20:31 #1

      To je naštěstí pro tebe samostatná statistika. Penalties won Saka 1 . Tierney má 1 a Bellerín má taky 1 letos.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 20:58 #1

        G+A mas pred kazdym zapasom, PenW uvidis raz za mesiac niekde v kute twitteru. Ja to u nas v klube davam ako A-cko 🙂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 20:23 #1

    Hodně bych pochválil ESR, i když hrál na jiné pozici než normálně, poctivě se vracel, má 3 odkopnuté míče, 1 interception , 2 key passes, 88% úspěšnost přihrávek, 1 asistenci a ztratil jen 5 míčů, opravdu super výkon v jeho letech. Pochválil bych i Bellerína, dal pěknou branku, 2 odkopnuté míče, 4 Interceptions, 1 zblokovaná střela, 1 key passes, 87 % úspěšnost přihrávek, u té branky Leedsu zaspal, ale to i další naši hráči, bohužel. Xhaka má asistenci, Ceballos má asistenci. Saka opět pětkrát faulovaný, hodně špatně se zastavuje. David Luiz dneska 64% úspěšnost přihrávek, hlavně jeho dlouhé míče kde má 4 přesné ze 17 pokusů, řekl bych, že je to Artetova taktika, ale mě se celkem líbil dneska, škoda, že Auba zazdil tu jeho akci, to bylo hodně povedené od Luize.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 20:35 #1

      4 zo 17 je dost na picu jakube…sorry. V prvej polke zadrbal do autu 5 za sebou. Som mu to ratal….
      Ale ten vylet paradny.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 20:48 #1

        Je, v tom máš pravdu. Mě se omlouvat nemusíš. Na druhou stranu Gabriel má dneska 2 úspěšné dlouhé míče z 11 pokusů a 74% úspěšnost přihrávek 3 Interceptions, 3 odkopnuté míče, 3 vyhrané hlavičky z 5 celkově.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1006) 14.2.2021, 21:20 #1

      mne u bellerina kazia dojem situacie ako napr. po aubovom prituknuti to kopne z prvej z hranice 16stky do 64. rady na tribunu alebo v druhom polcase si predkopne loptu a uplne zadrbe situaciu kedy mohol hrat loptu pod seba do 100% tutovky (to sa inak podarilo aj cedrikovi v 1. polcase)…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 20:31 #1

    Pani, je koniec, vyhrali sme.
    Ale aj tak by ma zaujimal vyklad k prvej penalte pana mcdermotta ci jak sa volal ten senilny rozhodca co schvalil penclu a redku proti nam na Wolves.
    Ako videli sme jasne zmarenie golovej sance vrazenim do hraca – Law 12 Fouls and Misconduct.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • giroud12 (karma: 95) 14.2.2021, 20:42 #1

      to nebola penalta!!!chod k united tym sa to piska normalne..ja by som sa hanbl keby nam toto piskne…saka to proste neustal no nie koli faulu….

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 20:49 #1

        Cakam na ten rozdiel vo vyklade, *****12. Nekomentujem ci mala/nemala byt. Chcem vediet aky bol rozdiel medzi tymi dvoma neustatymi challenges.
        BTW: ty tu uz predsa rok nemas pisat!!!

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • giroud12 (karma: 95) 14.2.2021, 20:53 #1

          vtipalek,este aj mimo reality….

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 21:00 #1

            Ty sa premenuj, rozbis hanbu Olliemu.

            |
          • Stranger0569 (karma: 577) 14.2.2021, 21:24 #1

            mc1897 mínus každý koment.

            |
          • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 21:57 #1

            A ? Mam len jeden account na rozdiel od trollov. A ono sa to nazbiera, po zapase sem vzdy poctivo naklusu multitrolli a minusuju…
            Minusuju najma proclub commenty ako napr. tento thread. Mozem menovat…
            —
            Ale ok, podme k veci: aky je teda podla teba rozdiel medzi tymi dvoma penaltami ? 100 korun ze nenapiseste nic okrem hejtu.

            |
  12. Pedro Sanches (karma: 4755) 14.2.2021, 20:31 #1

    Martinelli zas nedostal ani minutu.. takhke se zabiji talent.. 🙁 Hlavne ze Willian dostane minuty kazdej zapas.. a co predvadi na hristi vic nez Martinelli nebo Nelson? Vubec nic.. Nechapu to.. Ale jinak dnesni hra do 60. minuty vypadala dobre.. pak jsme trosku prestali hrat a trosku si zas zavarili.. ale celkove dobrej vykon..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 20:43 #1

      Martinelli ani loni nedostával tolik prostoru, pravidelně sbíral starty v EL a v pohárech, ale v lize toho moc nenahrál, pod Emerym odehrál 79 minut v PL od srpna do listopadu, víc minut mu dal až Ljundberg, ten mu dal 3 celé zápasy a 3 krát šel z lavičky, potom přišel Arteta který mu dal třikrát 90 minut a jednou ho střidal, ale potom jej taky nenasazoval, dostal minuty v EL proti Olympiakosu. https://www.eurofotbal.cz/hraci/gabriel-martinelli-93850/kariera-klub/?data=298-235-6

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 4755) 14.2.2021, 20:48 #1

        Jj ale stale je to jeden z top talentu a davat minuty willianovi, kterej sice lita a maka, ale do ofenzivy je temer nulovej mi prijde skoda.. zvlaste do zapasu kde byl stav 4:1? Kdy jindy dat sanci mladochum? Ted uz ani v EL prostor nebude..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 20:51 #1

          V tom máš pravdu, já se nijak nezastávám Artetova rozhodnutí, jen jsem chtěl poukázat, že ani loni nehrál tolik. Jinak doufám, že s tou EL se pleteš.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Pedro Sanches (karma: 4755) 14.2.2021, 21:30 #1

            Ja taky tim nechci nejak na Artetu plivat. Dnesni vykon se mi fakt do te 60. Minuty libil.. ale proste nektery veci nechapu a vrtaji mi hlavou.. ale aspon ze se nejakym zpusobem zlepsujeme.. ale stve me, ze odstavujeme talenty na vedlejsi kolej..

            |
          • jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 21:51 #1

            S těma talentama bych asi spíš nesouhlasil. Když se podívám, tak Emery dával šance Sakovi, ale ne tolik co Arteta, dneska hrál opět ESR, navíc mimo jeho obvyklou pozici a stejně dostal přednost před Pépém i Willianem. Martinelli po zranění taky dostal nějaké minuty, potom měl nastoupit v základu a zranil se v rozcvičce, takže bych neřekl, že jej úplně zabíjí. Willock, Nketiah oba dostali prostor.

            |
          • Pedro Sanches (karma: 4755) 14.2.2021, 22:35 #1

            Jakub: Tak ERS i Saka uz nepatri mezi talenty, ale nase tahouny.. za talenty povazuju mladasy co se pohybuji na pomezi lavicky/21ky.. takze prave Martinelli, Nelson, Nketiah, Balogun. Jasne ze nemuzou hrat vsichni kazdej zapas.. ale par minut sem tam by dostat stridave mohli..podle me zadnej z nich neni vyrazne horsi nez Willian. A potrebuji minuty jak sul..

            |
          • jakub (karma: 10732) 15.2.2021, 8:39 #1

            Tak já pořád beru Saku i ESR jako talenty, hotový hráči musí mít něco odehráno, musí mít zkušenosti a to jim oběma ještě chybí, ESR nastupuje pravidelně poslední 2 měsíce, předtím vlastně neměl ani minutu v letošní PL. Saka měl předloni 126 minut, loni 2734 minut a letos zatím 2222 minut ale pořád je mu 19 let. U Nelsona moc nerozumím, proč nedostává prostor, nesedí kolikrát ani na lavičce, nevím. Nketiah nějaký prostor dostává, byť v poslední době spíše menší, u něj si myslím , že musí zesílit, protože hra na hrotu v Anglii je dost fyzická. U Baloguna, já jej viděl asi dvakrát,plus možná v nějaké přípravě, to si nejsem jistý, to mi přijde hodně málo na to abych mohl nějak zhodnotit jestli na to má nebo ne.

            |
        • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 20:55 #1

          Willian „lita a maka“, videl som dnes jeden sprint a asi 8 vyklusov. Takto keby „litali a makali“ vsetci tak dnes prehrame 0:2. Asi si si ho 2-3x splietol s Elnenym.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Černý Jogurt (karma: 912) 14.2.2021, 20:37 #1

    Kdože to tu chtěl prodávat Aubu? 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Roman Machacek (karma: 188) 14.2.2021, 20:48 #1

      ????na tomto sa vzdy najviac bavim .ked po x mesiacoch tragickych vykonov pride 1 dobry a ludia na tie zle zabudnu a vynadaju hraca do nebies.a bude z toho teraz zit 6 zapasov.ked bude davat goly konzostentne tak uverim ze nam k niecomu je,jeden zapas nic nemeni.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Paulus.novy (karma: 1627) 14.2.2021, 20:56 #1

        Chtěl jsi říct „po několika skvělých letech pár špatných měsíců a lidi na to dobré zapomenou“, že ano? ?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • matonator (karma: 2829) 14.2.2021, 21:01 #1

        primitiv

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Roman Machacek (karma: 188) 14.2.2021, 22:26 #1

          primitiv je ten co ta obuva,chudacik zakomplexovany

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • magua13 (karma: 35) 15.2.2021, 10:06 #1

            Rychle se zapomnělo že je to hráč který v našem dresu dosáhl nejrychleji na 50 gólů.

            |
      • Černý Jogurt (karma: 912) 14.2.2021, 21:46 #1

        Sezona 18/19 – 22 gólů, nejlepší střelec PL
        Sezona 19/20 – 22 gólů, druhý nejlepší střelec PL

        To je ti jako málo? Letos se mu nedaří, ale to se může stát každému. A přesně jak píše Paulus.novy – lidi vždycky hodnotí druhé na základě toho, co se jim zrovna nepovedlo, ale to, že předtím udělají 10 dobrých věcí, na to rádi zapomínají.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Roman Machacek (karma: 188) 14.2.2021, 22:30 #1

          ved okej,ked aa mu nedari a nic hre nedava a nieje to o jednom ,dvoch zapasoch ma sediet.ked budeme pozerat len na zasluhy a nato ako sa kto vola a nevola tak navzdy ostaneme priemernym klubom akym sme sa stali..takze sorry ja na minulost a nejake zasluhy nepozeram,lebo posledne mesiace je pre mna auba podpriemeny utocnik ktory nam nic nedava.pokial zacne podavat vykony ako dnes budem velmi rad a nech veselo hra zaklad 3 roky do konca kontraktu,to plati o vsetkYch hracoch.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. HUcak (karma: 2) 14.2.2021, 20:40 #1

    Takže si shrňme dnešní expertní názory…TADY JE ZASE NABLITO.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Nawts14 (karma: 1087) 14.2.2021, 20:48 #1

      Dakujeme za neskutocne obsiahli a vyzivny pohlad na vec , takuto analyzu som od teba necakal , nechces si zalozit blog? Urcite budes mat uspech , najma s tym konkretnym pomemovani daneho problemu a naslednym konstruktivnym riesenim.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. Jozef Kostrab (karma: -800) 14.2.2021, 20:52 #1

    Dnes sme vyhrali celkom pekny vykon ale ci to bude stacit na muzstva v topke sa ukaze nasledujuci tyzden Benfika City potom budeme mudrejsi zatial len male svetielko,

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. Feri (karma: 5589) 14.2.2021, 20:58 #1

    Výhra super a do vedení 4:0 i skvělá hra… potom to už ale šlo docela z kopce a být to třeba 2:0 v tu dobu, tak bychom se tímto stylem sesypali. Celkově určitě pozitivní výhra, jen pár komentářů:
    – Pepe dle mě mohl dostat čas, aby zase naskočil a chytil momentum lepších výkonů.
    – Martinelli vs Willian mi take prijde zvlasti. Nejde mi jen o to dat sanci radsi Martinellimu ale i o to, že při vedení a tlačení soupeře by byl Martinelli mnohem prospěšnější, on dokáže makat ve sprintu většinu času a být extrémě prospěšný pro obrannou fázi.
    – 3 stopeři na lavičce je určitě zbytečný, mohl tam být Nelson, když už nešel na hostování, tak nechápu, proč tam není.
    – Střídání se celkově nevydařila a byly dost zvláštní, stejně tak spoléhání na Luize a Williana dokola a dokola.
    – Snad si z toho Arteta vezme to pozitivní, čehož bylo hodně a uzdraví se Partey a Tierney !

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1006) 14.2.2021, 21:30 #1

      neviem, ale myslim ze aj williana potrebuje dostat do hry – nemoze si dovolit odstrelit dalsieho preplateneho hraca dosediet kontrakt na tribunu. predsa len aj willian vo forme sa este moze hodit (sezona bude este dlha a intenzivna) takze ho nemoze/nechce uplne zadrbat co viem pochopit.. a zase si mysim ze keby nevyhravame a potrebujeme strelit gol tak tam ide pepe/gabi.. takto ked uz islo hlavne o to dohrat to v tazkom terene tak som rad ze ich tam nedal…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Feri (karma: 5589) 14.2.2021, 21:37 #1

        To mi chces rict, ze trener nasadi hrace, jen protoze je preplaceny a ikdyz hraje spatne a jsou 3-4 hraci vykonnostne pred nim, aby si taky kopnul, jo?
        – Zaprve Pepe, co stal 80M je mnohem vetsi financni risk.
        – Zadruhe, my potrebujeme rozehrat hrace, co maji potencial byt v zakladu a vyhravat hry, coz jednoznacne Martinellli a Pepe byt muzou, navic Pepe se dostaval do formy, kdyz konecne dostal par zapasu po sobe a nyni zase ani minutu. Kdyby za stavu 4:0 oba dostali sanci, tak vidime, jestli je nekdo v laufu a mohl byt v zakladu na EL coz je pro nas extreme dulezite.
        – zatreti, sezona dlouha a intenzivni… ehm, mame posledni pohar, kde hrajeme a to je EL, pokud vypadneme, tak mame jen PL, coz se nam nestalo snad poslednich 20 let v teto fazi sezony, a mezi spickou PL bychom byli snad jedini, kteri hraji jenom PL soucasne. Navic na pozici kridla mame takovy pretlak, ze se dnes na hriste nedostal ani zminovany Pepe, Martinelli a takovy Nelson ani na stridacku a navic tam vetsinou hraje Auba misto hrotu.
        – Artetu mam rad, ale co s tim Willianem a Luizem vidi, tomu opravdu nerozumim a nejsem evidentne sam, kdyz koukam napriklad na Sky sport komentare, tak ty Willianovi statistiky, ze za 10 zapasu mel snad 3 strely na branu a 0 golu jsou uplny extrem, kdyz mame na lavicce hrace, co jsou mnohokrat lepsi bez mice a maji i lepsi ofenzivni cisla.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • btw3 (karma: 1006) 14.2.2021, 22:16 #1

          fakt by si bol spokojnejsi keby tam ide gabi po zraneni do tej zimy a dazda ked uz o nic neslo? pepe od 23.januara do 6.2 hral 4 cele a jeden 60min zapas, neboj sa, nic sa mu nestane ak dnes nenastupil… a s tym nelsonom je to tiez uz trapne.. stale sa tu place ze ten chalan nehraje a ked hraje tak nic neukaze.. v tomto tu vela ludi ma dvojaky meter, len preto lebo je mlady a niekto ho oznacil za talent? takych uz tu bolo a bude…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 299) 14.2.2021, 22:03 #1

        Som si 200% isty ze zajtra to MA schyta za nezvladnutie zaveru a za striedania na anglickych AFC weboch. Strasne to skazilo dojem z vynikajucoch 60 minut.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Pedro Sanches (karma: 4755) 14.2.2021, 22:28 #1

          Nevim za co mas ta minuka.. u nas se stale za vsechno arteta obhajuje.. ale fans na zahranicnich webech na nej sakra nadavaji..

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Feri (karma: 5589) 14.2.2021, 23:59 #1

            Taky to nechápu. Však od toho je diskuze se bavit i o různých detailech a to je alespoň pro mě to zajímavé jako například řešení taktiky. Dnes Arteta měl super základní sestavu a taktiku dle výsledku 4:0 ale pak závěr a střídání moc nezvládl a skoro jsme se báli ještě o 3 body. Takže je určitě je na místě toto podchytit a neopakovat v zápase kde by to bylo 1:0 protože by nás to stálo body. Nikdo ale konstruktivní kritikou neútočí na trenéra, jak to dost lidí chápe.

            |
          • orek (karma: 12720) 15.2.2021, 3:04 #1

            Mc dostává minuska od některých už automaticky, to nemá cenu řešit?

            |
          • Avp (karma: 2372) 15.2.2021, 8:07 #1

            Kde presne a kdo na Artetu nadava?

            |
        • Ondra (karma: 1139) 15.2.2021, 8:29 #1

          Zas tohle je přesně to riziko, do kterýho deš, pokud najmeš trenera bez zkusenosti. Ty reakce behem hry proste prijdou s vetsim poctem zapasu. Bylo videt ze bielsa dvema stridanima otocil hru a jeste to i za takoveho stavu zdramatizoval. Ale je to prvni Artetova cela sezona, bude to chtit cas…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. adam2010 (karma: 598) 14.2.2021, 22:15 #1

    Kdyby jsme neprohráli s Vilou a Wolves tak mame 40bodů a možná by jsme byli na 4. Příčce

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. jakub (karma: 10732) 14.2.2021, 22:24 #1

    Bielsa: „We didn’t manage to control Xhaka and Ceballos“

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Trixy (karma: 344) 14.2.2021, 22:30 #1

      Bude asi zajímavé si přečíst i tiskovku od něj…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. midifilo (karma: 224) 14.2.2021, 22:45 #1

    Dnes to nebyl jednoduchý zápas s nevyzpytatelným týmem. Bylo až k neuvěření jak jsme je první půlku přehrávali. Za stavu 4:0 jsme už dost polevili, ale to udělá každý tým. Navíc kluci 60 minut dřeli, a tak mohli ke konci trochu fyzicky strádat, ale jinak bezva výkon, a Auba se probudil, jsem za něj rád. Ale byl byl ještě radši, kdyby se kultura tady na stránkách podotýkám fanouškovské základny našeho milovaného klubu jakým Arsenal je, zlepšila ohledně neustálých a opravdu otravných hejtů a pomluv a nadávek na naše hráče ať jsou jacíkoliv. Chodím sem na gunners. cz už něco kolem 19 let nevím přesně, ale je to tady čím dál horší. Jasně frustrace za poslední roky stoupá, když vidíme jak se nedaří herně, ani při nákupech (to je debata která by asi nikdy neskončila). Williana tu nechce asi Žádný fanda, stejně jako jeho kolegu z týmu šmoulů Luize, ale prostě tady jsou a jen kouč a bůhví kdo ještě vi proč je na hřiště dává. Úplně nejvíc mě sere hejt na Aubu kterýho nebýt, byli jsme loni na sestup. Každý hráč má přece nárok na to být bez formy (kór v jeho věku) ale tady se do něj kybicuje furt. Já si taky nadávám a poslední 2 zápasy jsem byl krajně naštvanej na celý tým, ale prostě fandím dál stejně jako vy. Takže věřme v lepší zítřky a pojďme fandit pozitivně COYG

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jirka (karma: 2652) 15.2.2021, 6:55 #1

      S tim Aubou to mas pravdu, i ja jsem psal ze by bylo dobre ho posadit aby se trochu od nej odpoutala pozornost, vsichni jsme cekali ze bude nahanet krale strelcu PL. Trosku jsem se bal aby se z nej nestal druhy Ozil.
      Willian a Luiz to se ani nedivim ze se nadava na ne ?. Jako nevim proc ale toho Luize jeste nejak tak prekousnu v zakladu, ale kdyz vidim Williana tak mam chut vyhodit TV z okna, vcera kdyz nastupoval jsem si taky pekne zanadaval ?, proc tam rve takove jelito nesympaticke, ktery ani nemakne poradne.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 12720) 15.2.2021, 8:52 #1

      Auba si kritiku zaslouží a to bez debaty. Nikdo nemá problém s tím když se mu nedaří ,ale když na to v zápase kašle a ostatní se tam snaží s výsledkem něco udělat tak jasně že schytá kritiku. Ovšem jsou tu tací kteří, tu kritiku neumějí vyjádřit normálně a chovají se jak vypatlanci. Já tady Aubu dost kritizoval a klidně to přiznám. Za mě si totiž základ dneska nezasloužil , ale jsem rád že když chce tak nám pochybovačům dokáže zavřít ústa. Ale aby to ukazoval mnohem častěji. Když jsem viděl jak Auba makal pod Artetou ten první půl rok, tak jsem byl z něho naprosto unesenej a takovýho Aubu chci vidět dál.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • GunnerForLife (karma: 255) 15.2.2021, 9:17 #1

        Tak jsem rád, že Ti hattrickem zavřel jak se říká pusu 🙂 .. Ale rozumím tomu, co chceš říct a každopádně doufám, že ho to nakoplo, protože když ne tohle, tak už nevím, co by ho mělo jinak nakopnout.. na druhou stranu v něčem má mldlfllo pravdu – hodně rychle tu mnozí zapomínají a mnohdy se mi zdá, že i vysloveně čekají na příležitost si kopnout.. což i za mě není úplně ok..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 14.2.2021

Rubrika: Nezařazené

49 slov

  • Tereece John-Jules odchází na hostování do klubu League One Ipswich Town

    23.6.2022 20:52
  • Mika Biereth odchází na hostování RKC Waalwijk

    23.6.2022 20:51
  • Harry Clarke odchází na hostování do Stoke City

    22.6.2022 12:55
  • Omar Rekik odchází na hostování do Sparty Rotterdam.

    22.6.2022 12:53
  • Alex Lacazette podepsal jako volný hráč smlouvu v Lyonu. Ať se daří !!

    10.6.2022 15:22
Více slov

Poslední články

  • Arteta, Saka a Ramsdale nominováni na ocenění PL za měsíc leden 29.1.2023
  • By the numbers: Arsenal vs. Manchester United 26.1.2023
  • Předzápasová tisková konference Mikela Artety před Man City 26.1.2023
  • LIVE: Manchester City –⁠ Arsenal 26.1.2023
  • Loan Watch 25.1. 25.1.2023

Nejnovější články

  • Arteta, Saka a Ramsdale nominováni na ocenění PL za měsíc leden 29.1.2023
  • By the numbers: Arsenal vs. Manchester United 26.1.2023
  • Předzápasová tisková konference Mikela Artety před Man City 26.1.2023
  • LIVE: Manchester City –⁠ Arsenal 26.1.2023
  • Loan Watch 25.1. 25.1.2023
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2023 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší