Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT: Arsenal 3:3 Southampton

Mikel Arteta says William Saliba and Oleksandr Zinchenko will miss Arsenal’s match with Southampton ❌ pic.twitter.com/IJ0CElRdhN

— Sky Sports News (@SkySportsNews) April 20, 2023

🚨 Lino Sousa has been spotted in first-team training for Arsenal ahead of the Southampton game.

🗣️ A natural left-back by trade, it has been claimed that the youngster has blown away several coaches within the Gunners camp, including Mikel Arteta.

🗣️ The 18-year-old is… pic.twitter.com/RIpAa0vZ91

— Arsenal Reports (@arsreports) April 19, 2023

Southampton’s record at Arsenal:

◎ 27 games
◉ 0 wins
◎ 8 draws
◎ 19 defeats

Rubén Sellés on his sides chances tomorrow. 👀 pic.twitter.com/DESqY8MrFr

— Football Daily (@footballdaily) April 20, 2023

🗣️ “My players are really looking forward to tomorrow. Seven games left, we have four games left at the Emirates. Friday night, I want that crowd to be electric.”

Mikel Arteta on Arsenal against Southampton tomorrow evening. ⚡️

pic.twitter.com/nzgkT1dNB8

— TheAFCnewsroom (@TheAFCnewsroom) April 20, 2023

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Komentáře

  1. AlwaysArsenal (karma: 3054) 22.4.2023, 15:14 #1

    OT: Teamtalk: Arsenal obnovil svůj zájem o třiadvacetiletého nigerijského křídelníka Samuela Chukwuezeho z Villarrealu a poté, co hráč ve vzájemném utkání doslova “roztrhal” před pár týdny obranu Realu Madrid, jsou Gunners rozhodnuti jej v létě přivést do Londýna.

    Mail: Arsenal též vysílá v posledních týdnech pravidelně své skauty do San Sebastianu, kde mají hodnotit potenciál čtyřiadvacetiletého španělského záložníka Martina Zubimendiho a o dva roky staršího francouzského obránce Robina le Normanda pro přesun z Realu Sociedad na Emirates.

    Fabrizio Romano: A do třetice Arsenal. Na jeho středního obránce Williama Salibu po jeho průlomové letošní sezóně se k dřívějšímu zájmu Paris Saint-German mají přidávat i další evropské velkokluby.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. Arsi (karma: 307) 22.4.2023, 15:30 #1

    Jakoby nám návrat Jesuse spíše uškodil. Nevím, ale předtím jsme hráli lépe. Teď mám pocit, že se v útoku hrozně hledáme a nevíme co hrát. Jeho návrat jsme si přáli, ale předtím nám to herně i výsledkově šlo lépe, mnohem lépe. A ty jeho pokusy o pády ve vápně, no já nevím… Je hrozně přemotivovaný, jak kdyby chtěl ty tři měsíce dohnat…

    No každopádně tímto jsme si to spočítali a máme už jen jednu možnost. buď porazíme City a to nás vrátí do čela a zároveň nakopne nebo je neporazíme a tím pádem z boje o titul vypadneme, spadne z nás tlak a my si to v pohodě dohrajeme.

    Já to ale beru. Na zápas se těším.. Kdy naposledy jsme mohli koukat na Arsenal v tak důležitém zápase. Užiju si to ať to dopadne jakkoliv. Vyndám po dlouhých letech šálu, nažhavím všechny talismany a budu fandit a věřit, že to zvládneme, protože v tom týmu to rozhodně je, jen to musíme umět v těch našich palicích odemknout 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Koscielny (karma: 1434) 22.4.2023, 16:10 #1

      Já bych k tomu doplnil ještě absenci Saliby, který je pro nás klíčový nejen v obrané fázi, ale i při zakládání útoku. Pamatuji si na zápas na Fulhamu, kdy poslal nádherný pas na druhou stranu (myslím, že na Martinelliho a byl z toho gól). Na našich hráčích je vidět velká nejistota. Partey ten je poslední zápasy taky hodně mimo, ještě když včera hrál vedle něj neviditelný Viera, tak jsme byli prakticky bez zálohy. Je to škoda náš úpadek formy přichází v nejméně vhodnou dobu. To nic nemění na tom, že ve středu budu fandit a doufat v co nejlepší výsledek. COYG.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. mc1897 (karma: 457) 22.4.2023, 16:16 #1

    Rozmyslam, priatelia gooneri, ale nechce sa mi to moc matematicky rozpitvavat, ci je nam k niecomu ten vcerajsi jeden bod … ci existuje nejaka realna kombinacia vysledkov, kde je pre nas vcerajsi bod matematicky dolezity ? Stale mi vychadza ze je to jedno ci by sme x-li alebo prehrali.
    Samozrejme psychologicky je to Ok, udrzali sme neporazitelnost v PL od zapasu so City, co je fajn.
    Ale ako je to s tou klasickou kalkulackou (my, hokejovi SK fans to kazdy rok velmi dobre pozname 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Reebosh (karma: 565) 22.4.2023, 16:50 #1

      Nějak nechápu dotaz, je ještě 6 zápasů do konce a každej bod je extrémně důležitej. Jak moc, to se ukáže až na konci.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Theodor (karma: 1444) 22.4.2023, 17:01 #1

        Možná skautuje matematika na to MS o kterém psal.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 457) 22.4.2023, 17:43 #1

        Chapem ze niekto nechape. Tak po lopate.
        Teraz mame 75, City teoreticky 76, a ak by bol iba jeden zapas do konca, tak je jedno ci mame 75, alebo 74, museli by sme vyhrat aby sme isli pred nich.
        Zatial by mal chapat kazdy, ze ?
        No ale kedze do konca nie je len jeden zapas ale 6 resp. 8, tak sa pytam ci je tu niekto kto vie vysvetlit kombinaciu vysledkov ktory by viedli k tomu ze 75 a 74 je rozdiel. Ale asi som chcel vela….

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • btw3 (karma: 1320) 22.4.2023, 19:48 #1

          ak vynecham vzajomny zapas tak my hrajeme o 15b + 75 aktualnych = 90b, city o 21b + 70 = 91b…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 457) 23.4.2023, 7:39 #1

            Tak som sa zamyslel, je to takto: moze to byt zlaty bod, mame aktualne -1 b, ak remizujeme na City a potom vsetko vyhrame, a oni este raz niekde inde remizuju, tak vtedy by bod s WHU bol zlaty bod. Oni by stratili 4, my 2 a vyhrali by sme o bod.
            Pytal som sa preto, lebo boli nazory ze ten bod moze byt rozhodujuci, co je pravda. Len to musi byt kombinacia viacerych strat, nielen remiza s nami.
            Cize rozhodujuci bude vtedy a len vtedy ked oni stratia presne o 2 body viac ako my.

            |
    • Igor (karma: 4864) 23.4.2023, 13:07 #1

      Minimalne ten 1 bod je nam dobry k psychike hracov, ze aj napriek hlupym chybam vedia svojou mentalnou odolnostou a tvrdou drinou neprehrat taky zapas a to je velmi dolezite!

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. maxo_s (karma: 550) 22.4.2023, 16:55 #1

    Pozrel som si druhy gol,a ten zacal nepresnou prihravkou Saku na Parteya ,ten to este ako tak zachytil,no nasledovala dalsia nepresna od Odegaarda,zatial co Partey skoncil na zemi,a priestor pred obranou uplne volny,a uz to bolo v prdeli. Takze pricinou dvoch golov nepodarene prihravky/rozhodnutia. Nevidim tu iskru,co sme mali na zaciatku ligy,skoda ze vtedy sme nehrali so City.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 17646) 22.4.2023, 18:35 #1

      S CP, Leedsom si tiež nevidel iskru?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • maxo_s (karma: 550) 22.4.2023, 19:52 #1

        Ani nie,bol som prekvapeny aky boli superi „odovzdany“. Takze upadok je MNE zjavny. Co takto Sporting tesne pred tym? Myslis,ze sme chceli vypadnut?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dave (karma: 17646) 22.4.2023, 20:43 #1

          Hralo béčko, takže ťažko to povedať či sme chceli vypadnúť, ale je jasné, že priorita EL nebola a všetko sa dalo do PL. A až do 2 polčasu s LFC ja som žiaden úpadok nevidel. A hlavne sú to tragické individuálne chyby, ktoré potápaju mužstvo a nie, že chýba iskra.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • maxo_s (karma: 550) 22.4.2023, 22:46 #1

            Je Partey sucastou timu? Je Ramsdale sucastou? Je Saka .Xhaka,Holding? Prehrava sa ako tim,a nie ze prehral jednotlivec. Jednoducho tu iskru zo zaciatku sezony ja nevidim,pytas sa,pisem.Pozri si zostavu proti Sportingu este raz a v klude. Az tri , 3 zmeny,to je Becko? Co si nahovaras,ale tvoja vec. Inak uz prvy polcas na Liverpoole ukazal nasu nemohucnost,pozri si aky zaver zapasu tam zahral Nottingham dnes,Liverpool sa strachoval o vyhru az do konca,nalada na stadione ovela vlaznejsia. Ked pisem o iskre,tak myslim ako celok,tim,a to teraz nie je.Hrali sme napr. proti MU doma 3-2,ale herne sme ich prevalcovali na pocitovych 5-0,ti nemohli ani pipnut. Ale toto? Liverpool sme mali plne pod kontrolou do okamziku Xhaka vs Konate.Snahu neupieram nikomu,niekedy sa mozes snazit kolko chces,ked nemas spravne nastavenu hlavu,tak to dopadne takto.

            |
    • mc1897 (karma: 457) 23.4.2023, 7:57 #1

      Druhy gol: IMHO Gabriel mohol ist do sklzu po tej prihravke.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Theodor (karma: 1444) 22.4.2023, 16:56 #1

    Ve středu nás čeká zápas desetiletí a kluci by tu chtěli něco počítat. 😊 Vite co se říkalo o Neporazitelných? Z remíz dělali výhry a z proher remízy. To se stalo včera. Já prohrávat v 88′ 1:3 v bitvě o titul (jejich první zkušenost s tímto druhem boje i v hlavě), tak jsem vnitřně nalomen. Kluci ukázali srdce. Možná centimetr, dva nás dělili od obratu jak hovado. Ta byla zdravá od Leandra. Můj tichej pumping při vyrovnání mi zase vlil naději. Kritizuje se tu Jesus. Jste normální? My dostaneme 3 góly z hoven a řeší se tu teorie, že jsme bez něj byli lepší. Se Salibou a Zinchem ve formě jsme lepší. A že padá? Já jsem ZA dělat i tyhle shity co dělají ostatní nám, jo prostě jo. O Zinchovi se tu má psát, že hrozně chce a něco dohání a dělá z toho chyby, že aut hodí soupeři na nohu atd, porady po gólech jsou hezky, ale leader tyhle chyby dělat nemá.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Warfik (karma: 628) 22.4.2023, 17:48 #1

      Já ti nevím kamaráde. Jako i kdybychom tam vyhráli, tak jsme před City o 2 body, když vyhrají své dohrávky a hned další kolo můžeme klasicky rupnout na Newcastlu a ta výhra na City je vniveč. Tohle jsou strašně tři ztráty, které neměly být a pak se mohlo ztratit na Newcastlu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • AlwaysArsenal (karma: 3054) 22.4.2023, 18:09 #1

        Liverpool bych do pytle k West Hamu a Southamptonu úplně neřadil.
        Tam se s odstupem času dá plichta ještě pochopit. Ty dva další zápasy jsou samozřejmě jiný level, to souhlas.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. dave (karma: 17646) 22.4.2023, 18:43 #1

    City zase penalta. To je neskutočné. Takmer každý zápas penalta.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2842) 22.4.2023, 18:57 #1

      City už minulý rok pomahali rozhodcovia aj preto Liverpool nevyhral titul ale tento rok to máme vo vlastných rukách :/ rozhodcovia nám už po brendforde veľmi neškodia chvála bohu

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Toure1995 (karma: 1283) 22.4.2023, 19:17 #1

    Na City je smutné, že ich Béčko by v pohode uhralo prvú štvorku v Premier League. Bojím sa, že úplne s prehľadom môžu získať všetky zvyšné trofeje. Možno by to bolo na konci dňa aj dobré, ak by po dosiahnutí cieľa (ako najväčší kráľ) mohol odísť Pepek a v ďalších sezónach by náš projekt mohol prebrať taktovku nad Premier League

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Tom4 (karma: 798) 22.4.2023, 19:40 #1

      Guardiola len nedávno podpísal zmluvu do 2025 takže ten sa nikde nechystá. Dlhší čas do zadu som na nete našiel jeho rozhovor, kde opisuje PL aká je náročná a ako to nie je o jednom dominantnom tíme a že to ho baví a posúva dopredu. Buď ho vyhodia (nepravdepodobné) alebo vyhorí a bude hľadať motiváciu inde.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 17646) 22.4.2023, 19:49 #1

        Ak získajú tento rok treble, tak hráči ako De Bruyne, Mahrez budú len ťažko hľadať novú motiváciu. Pre nás len dobre.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Tom4 (karma: 798) 22.4.2023, 20:40 #1

          Čo ja viem, 4 pl tituly posledných 5 rokov a stále hrajú na titul. Pep to tam pekne rotuje takže ak niekto nebude mať motiváciu kúpia namiesto neho hráča, ktorý ju mať bude. Je to jednoduchšie keď máš peniaze a veľkú prestíž.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • dave (karma: 17646) 22.4.2023, 20:47 #1

            Rotuje tak 3,4 hráčov, potom tam ma nejakých 3 mladíkov, ktorým nedáva moc čuchnúť. Za mňa sú tam 3 top náhradníci, inak starý Walker, Laporte, ktorý túto sezónu vôbec nehráva, nejaký Gomez a priemerák Phillips.

            |
          • Tom4 (karma: 798) 22.4.2023, 23:24 #1

            To dave:
            Pozri si prosím koľko iných hráčov má na súpiske oproti minulému roku, potom oproti 2 rokom dozadu, potom oproti 3 atď…
            Takú rotáciu som myslel,čo sa týka zmien medzi zápasmi, tak je na tom podobne ako u nás Mikel. PL a UCL hrá s najsilnejšou variantou čo sedí na aktuálne hraní štýl a súpera. Zvyšok hrá s hráčmi ktorí nehrajú v skupine vyššie a dopĺňa ich hráčmi z hlavnej skupiny.

            |
  8. orek (karma: 15990) 22.4.2023, 20:03 #1

    Arsenal prohrál posledních 7 zápasů na Etihad stadium od roku 2016. Celkové skóre je 18:3..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AlwaysArsenal (karma: 3054) 22.4.2023, 20:19 #1

      O to sladší budou 3b 🙂 ale teď vážně – já jen doufám, že tam kluci nebudou psychicky zesraní už při nástupu na hřiště a že to modrým nedají ani trochu zadarmo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Petr Fronek (karma: 1801) 22.4.2023, 20:48 #1

      Tohle je přesně ten typ statistiky, kterej se často láme, když ho někdo zmíní. Tak doufám, že jsi to teď zlomil a ve středu tady budeme všichni slavit.😁

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. bajtasek (karma: 736) 22.4.2023, 20:33 #1

    Neví někdo jak je to s City a jejich obvineni a vysetrovani?
    Na zacatku roku toho byl plny internet a ted kde nic tu nic..
    Ne ze bych spolehal, ze jim odectou body, ale kdyz to vyhlasili verejne, tak na ne asi neco maji v ruce nebo to uz city stihlo zamest pod koberec?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AlwaysArsenal (karma: 3054) 22.4.2023, 20:42 #1

      Já osobně počítám maximálně s nějakou pokutou pro City, rozhodně si nedělám iluze o nějakém odečtu bodů, to si myslím, že se nestane. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, ale jak říkám, tak či tak bych s jakýmkoli výraznějším trestem pro City nepočítal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. killerhammer (karma: 5639) 22.4.2023, 21:51 #1

    Ja už rozmýšľam nad bojom o druhé miesto.
    V takto zlej forme ešte teoreticky môžeme prísť aj o toto.
    Takýto prepad formy (výbuch) som naozaj nečakal, a to som veľký pesimista.
    Na matematickú definitívu druhého miesta ešte treba získať 9 bodov – čiže 3x vyhrať.
    Dá sa ale očakávať, že united (zranili sa im stredný obrancovia) aj newcastle niečo stratia.
    6 bodov si myslím, bude stačiť.
    Aj toto pri našom rozpise bude veľmi náročné.
    Ale nesmieme to pustiť za žiadnych okolností.
    city už neriešim, oni sú úplne inde.
    Nemôžeš stratiť ako amatér 8b náskok a potom si myslieť, že tam ideš vyhrať titul, to je veľmi naivné 😀
    Ohromne sme im to uľahčili v závere, ani Pepek takýto darček nečakal.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • belerek (karma: 1136) 23.4.2023, 8:24 #1

      Jako já jsem realista, a velký favorit na titul jsou teď City.
      Ale mít nějaké pochyby o druhém místě, to už je pesimismus největšího kalibru. Aby na nás United nahráli 11 bodů za 6 kol (a to by ještě museli vyhrát oba zápasy, co mají k dobru, což vůbec není jisté), to už je pravděpodobnější, že titul ve Fortuna lize vyhraje letos Bohemka.
      Samozřejmě náskok jsme ztratili hodně naivně, to tady štve asi každého, ale kalkulovat, jestli skončíme aspoň druzí, to už je fakt mazec 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 5639) 23.4.2023, 9:11 #1

        Stratili sme 6 bodov v 3 zápasoch. Kľudne sa môže stať, že stratíme ďalších 12 bodov vo zvyšných 6tich. Zápasy máme ťažké.
        Áno, súhlasím, že je nepravdepodobné aby sa na nás dotiahli.
        Písal som už pred mesiacom, že na 99% skončíme druhý.
        Ale newcastle ešte môže pre nás byť teoreticky riziko.
        Ak prehráme zapas u nich – resp ak prehráme nasledujúce 2 zápasy (man city away, newcastle away) a len remíza s Chelsea – dostaneme sa už dosť pod tlak.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. orek (karma: 15990) 22.4.2023, 23:23 #1

    Arsenal v lize neprohrál, když Trossard hrál v základu 😁

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davinemecek32 (karma: 3091) 23.4.2023, 7:00 #1

      Porad nechapu, jak mohl dat Mikel do zakladu Fabia prave na ukor Trossarda. Jedine, ze za tim bylo neco, o cem jsme nevedeli (napr. Trossard nebyl 100% fit,.) a nebo, ze bude lepsi ho dat do unavene obrany, aby nam ozivil hru, coz se i povedlo, bohuzel pozde. To uz radeji mel hrat od zacatku Jorginho. Uprimne doufam, ze Fabio v lete odejde na hostovani, aby se vyhral, ziskal sebeduveru a hlavne by mel zapracovat na fyzicke strance, protoze ty jeho vykony nejsou pro tym jako je Arsenal dostacujici ani omylem, bohuzel. Ze zacatku jsem si porad rikal, ze potrebuje cas atd, ale ted uz s nim trochu zacinam ztracet trpelivost a zacinam brat tenhle prestup jako provar, ale samozrejme ne kazdej prestup vyjde, tak to v zivote chodi 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 5639) 23.4.2023, 9:07 #1

        Ja tomu napr. úplne rozumiem aj keď nesúhlasím.
        Pozri, Vieira je Artetov nákup, kupoval ho za nejakým účelom.
        Predpokladám, že to mal byť technický, kreatívny hráč proti zavretým obranám.
        A do akého iného zápasu ho akože mal postaviť?
        Skoro najslabší súper v lige, očakávaná hra do plnej obrany.
        Viera sa mal ukázať.
        Samozrejme, všetci sme vedeli, že to nedá, okrem Artetu 😉

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 15421) 23.4.2023, 10:20 #1

          Vieira je projekt, on nepřišel jako hotový hráč, teprve poznává ligu, učí se systém, poznává tým, je mu 22 let, první angažmá mimo Portugalsko a je taky třeba vzít v potaz, že přišel do nejlepšího Arsenalu za posledních 15 let, ten skok z Portugalska je opravdu velký.
          Většině hráčům trvá než se aklimatizují v lize nebo než si zvyknou na systém hry, Artetova hra je propracovaná, dá se říct, že druhá možná třetí nejpropracovanější v lize, to není něco co se ti hráči naučí za měsíc, jak se pohybovat s míčem, jak bez míče, kdy přihrávat, jak manipulovat s prostorem, jak je postavený soupeř, kde je prostor.
          Vieira má některé velice zajímavé vlastnosti, dejte mu čas.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • dady (karma: 206) 23.4.2023, 10:47 #1

            Ten hořel jak papír i se Sportingem.

            |
      • dave (karma: 17646) 23.4.2023, 9:08 #1

        Hráč za 35m na žiadne hosťovanie nepôjde. Dostane minimálne jednu sezónu, ja tipujem, že dve a ak ani vtedy sa nezlepší, tak až potom sa bude riešiť jeho budúcnosť. Bol to Artetov nákup, takže logicky mu bude Arteta veriť.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • killerhammer (karma: 5639) 23.4.2023, 9:17 #1

          Presne tak, teraz sa len Arteta snaží všetkým dokázať, že to bol dobrý nákup.
          Na druhej strane, ja Artetovi verím v tom, že nie je tak tvrdohlavý a rýchlo to vzdá.
          Arteta, zdá sa, že je ešte v tej fáze, keď sa rýchlo učí na svojich chybách a nechá si aj poradiť.
          Ešte väčší problém je podľa mňa Kiwior.
          Vôbec nechápem, kto a ako ho mohol vyskautovať pre Arsenal a prečo :-O
          Ten rozhovor s jeho agentom, čo bol uverejnený v slovenských médiách naozaj smrdel neuveriteľným amaterizmom zo strany Arsenalu.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 457) 23.4.2023, 10:23 #1

            A ze som tu schytal sodu doslova od vsetkych za Kiwiho…. kritizoval som ten nakup, lebo som ho poznal.

            |
          • dave (karma: 17646) 23.4.2023, 11:28 #1

            Kiwior vôbec nehráva, takže jeho nebudem vôbec hodnotiť. Ďalšia sezóna liga + LM, už dostane dosť šancí a bude sa môcť normálne zhodnotiť či to bol alebo nebol dobrý nákup.

            |
  12. AlwaysArsenal (karma: 3054) 23.4.2023, 9:50 #1

    Jinak holky dnes hrají semifinále Ligy mistryň ve Wolfsburgu 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • redGunner (karma: 510) 23.4.2023, 9:54 #1

      asi si to pustim , malo by to byt zadarmo na youtube ,- myslim prenos

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. redGunner (karma: 510) 23.4.2023, 9:53 #1

    bojujeme o titul , super situacia pre nas ,podme si zapasy užívať , city možme poraziť , tešim sa na zapasy 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. mc1897 (karma: 457) 23.4.2023, 10:24 #1

    „Jeden optimisticky pohlad:
    Z nasho pohladu je lepsie ak City nemusi vyhrat vzajomny zapas, poznaju to asi vsetci – staci nam remiza…. mas to v hlave. A nasi naopak. Je lepsie ak „staci remiza“ im a nie nam.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. jakub (karma: 15421) 23.4.2023, 11:00 #1

    Poslední hráč který dal branku za Arsenal v lize na stadionu City byl Koscielny v sezóně 18/19.
    City včera trošku pošetřili opory, volno dostal Rodri, De Bruyne, Dias, Stones a Ederson.
    Zraněný by měl být Aké, což by měla být dobrá zpráva pro Saku.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 17646) 23.4.2023, 11:25 #1

      11 prehier v rade máme s nimi v lige!! To je strašná hanba. Taký United, Liverpool, Tottenham ich porazia, kedy sa im zachce a my nevieme s nimi ani len remizovať. Každá séria raz skončí, tak verím, že to bude už čoskoro.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • davinemecek32 (karma: 3091) 23.4.2023, 11:38 #1

        Its the time!

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jakub (karma: 15421) 23.4.2023, 11:53 #1

        Ono to ukazuje i tu kvalitu City. Guardiola z nich udělal jeden z nejlepších týmů světa, nám bohužel ujel vlak v určité době a teď to postupně doháníme. Já bych byl asi ve výsledku i relativně spokojený s remízou, protože to je opravdu ten nejtěžší soupeř v lize.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dave (karma: 17646) 23.4.2023, 12:00 #1

          Ukazuje, ale si zober, že túto sezónu ich porazili všetky 3 mužstvá, ktoré som spomenul a oni ich porážajú pravidelne, takže ja fakt nechápem, že máme s nimi takú tragickú bilanciu a hráči už musia mať z nich komplex.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • jakub (karma: 15421) 23.4.2023, 12:20 #1

            Liverpool je v lize na hřišti City porazil naposledy v sezóně 15/16, slepice je porazili na jejich hřišti loni a před tím naposledy taky sezóna 15/16, United na jejich hřišti 20/21, 19/20, 17/18 a sezóna 15/16, takže tam máš pravdu.
            Pro mě je rozdíl hrát na domácím a venkovním hřišti, na výsledcích je to znát.

            |
      • Eric (karma: 308) 23.4.2023, 12:06 #1

        https://twitter.com/DailyAFC/status/1648380117985677317?t=9_2buCj_mvaciQDb9Giv2g&s=19

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. davinemecek32 (karma: 3091) 23.4.2023, 11:39 #1

    🚨 Lee Dixon blasts Oleksandr Zinchenko after Southampton draw.

    🗣️ “Look at Zinchenko for Southampton’s third goal. He’s got his man, he’s looking at his man, he’s got his arm in the air and then he just goes to sleep.”

    🗣️ “He’s not a brilliant defender. He’s brilliant on the ball and Arsenal use him to their strengths with the ball. But without the ball, we saw him play a role in Liverpool’s equaliser at Anfield and again today.”

    🗣️ “He’s got to be alive as a defender, whether you sometimes go into midfield or not. It’s your job to keep the ball out of the back of the net.”

    Arsenal True Fans

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. orek (karma: 15990) 23.4.2023, 12:27 #1

    Arsenal může City přehrát a porazit, ale problém je hlava hráčů. Oni nezvládají hrát soustředěně celých 90min. V tom je síla City, oni když povolí, tak zase utáhnou. My když povolíme a pak nám teče do bot, tak máme problém se vrátit ke své dominantní hře.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 3876) 23.4.2023, 13:56 #1

      City, když povolí, je to spíš pověšení se do vláčku, odpočinek, ale stále plná koncentrace. Pokud je to v první půli, tak Pepek do 2. okamžitě reaguje a změní taktiku. My, když povolíme, tak nám kompletně spadne řetez a máme defekt.
      Myslím, že v tomto má náš tým včetně Mikela velké rezervy:
      1) My si ten řetěz shodíme vždycky úplně sami nějakou hlupou chybou.
      2) To, jak dlouho trvá naše reakce, případná střídání a změna taktiky. A samozřejmě to, jací hráči mohou přijít do hry, na kolik jim Mikel věří a jakou občas zvolí základní sestavu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. davinemecek32 (karma: 3091) 23.4.2023, 12:29 #1

    Thomas Partey: „I think everything depends on us – we have to go (to City) with the mentality to play football and plays we know.

    ‚We have to approach it as a game in that we do everything that we did from the beginning of season and I am sure we can win, if we do that.“

    Partey: „We cannot put our heads down because now is not the time to drop heads.

    We have to keep on fighting, we have to keep on pushing and in the end we will get better results.“

    [Mail]

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davinemecek32 (karma: 3091) 23.4.2023, 12:31 #1

      Vsichni maji plnou hubu kecu (v dobrym slova smyslu), tak ja doufam, ze podle toho to i v tu stredu na hristi bude vypadat! 🙂 a ne ze ve 20 sekunde budem prohravat 1:0 😁🙏🏻

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 3876) 23.4.2023, 13:57 #1

      taková prohlášení mě upřímně naprosto děsí. Pokaždé, když vylezou podobné rozhovory a pak ještě vysmáté fotky z tréninku, následuje výbuch s příšernou hrou 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. AlwaysArsenal (karma: 3054) 23.4.2023, 15:07 #1

    Newcastle solidní slepičí vývar zatím 😀
    edit: to není vývar, to je poprava – hotovo za 10 minut 😀

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Koscielny (karma: 1434) 23.4.2023, 15:10 #1

      🤣🤣🤣🤣 3:0

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Roman Machacek (karma: 193) 23.4.2023, 15:12 #1

        aspon mozme vidiet ake narocne to tam bude..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Koscielny (karma: 1434) 23.4.2023, 15:22 #1

          Přesně já tam osobně s body moc nepočítám. Tento styl nám nesedí ještě když tomu přičtu poslední výkony. Tak už 5:0 to není možný.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. Jiří Trchalík (T.R.C.) (karma: 1568) 23.4.2023, 15:13 #1

    Pipiny oslavuji St Totteringham’s Day?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. Roman Machacek (karma: 193) 23.4.2023, 15:21 #1

    tebe je*be willcok sa zmenil na Quaresmu ..neviem ci som tento rok videl lepsiu asistenciu

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. AW77 (karma: 1786) 23.4.2023, 15:22 #1

    Totac totálně v …. no prostě někde

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. dave (karma: 17646) 23.4.2023, 15:22 #1

    Bolo niekedy v PL v histórii v 20 minúte 5:0?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 15421) 23.4.2023, 15:46 #1

      Jo bylo, City to zvládli za 18 minut proti Watfordu 2019, ten zápas skončil 8:0 tenkrát.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. Mustafi95 (karma: 87) 23.4.2023, 15:23 #1

    Aspoň 10 dajte tým smradom na čele s Kaneom ktorého tak nemám rád 😃

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. Baťa11 (karma: 130) 23.4.2023, 15:26 #1

    Slepice fakt baví dneska, ale nevím, jestli mě víc neděsí to, že ještě narazíme na Newcastle s takovou formou 😀

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. AlwaysArsenal (karma: 3054) 23.4.2023, 17:16 #1

    https://www.fotbalportal.cz/anglie/premier-league/64290-chelsea-planuje-v-lete-prodat-az-8-hracu-o-masona-mounta-se-uz-zajima-arsenal/

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. Rubb112 (karma: 1938) 23.4.2023, 18:04 #1

    Po dnešku nechci hrát na NutdC. Nechci

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 20.4.2023

Rubrika: Report

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Takehiro Tomiyasu opouští Arsenal 8.7.2025
  • Martin Zubimendi: Profil hráče 7.7.2025
  • Martin Zubimendi přestoupil do Arsenalu 7.7.2025
  • Ohlédnutí za minulou sezónou 5.7.2025
  • Gabriel Heinze posílí trenérský tým 4.7.2025

Nejnovější články

  • Takehiro Tomiyasu opouští Arsenal 8.7.2025
  • Martin Zubimendi: Profil hráče 7.7.2025
  • Martin Zubimendi přestoupil do Arsenalu 7.7.2025
  • Ohlédnutí za minulou sezónou 5.7.2025
  • Gabriel Heinze posílí trenérský tým 4.7.2025
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2025 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší