Utkání na Anfield Road začíná v 17:30 hodin.

Komentáře

  1. dominik (karma: 2248) #1

    Mikel Arteta will have at least £100m to spend on transfers this summer, plus any funds raised from player sales.

    Arsenal are in a very healthy position regarding the Premier League’s Profitability & Sustainability Rules and they have money to spend in the summer window.

    The club are also planning on refreshing their squad to generate further funds to invest in new signings.

    Arsenal are confident of signing Real Sociedad midfielder Martin Zubimendi and they are set to pay his £50.5m (€60m) release clause as soon as the season ends.

    Arsenal will also sign a striker this summer but they have not yet narrowed down their options to one name.

    New sporting director Andrea Berta has been very impressed with Sporting Lisbon striker Viktor Gyokeres, but RB Leipzig’s Benjamin Sesko also remains a target.

    Sesko is valued at more than £67.3m (€80m), while Gyokeres has an £84.1m (€100m) release clause, but Sky Sports News understands Sporting would be willing to let him go for about £67.3m (€80m).

    Both players would expect to be paid in the region of £200,000 a week as a leading forward at a top Premier League club.

    Arsenal are also one of the clubs who are interested in paying the £50m release clause to sign Bournemouth centre-back Dean Huijsen.

  2. dave (karma: 16980) #1

    Gabriel Martinelli will remain at Arsenal, he will not leave the club, especially for Chelsea.

    Martinelli, 23, has 8 goals and 4 assists in 31 games for the Gunners

    Reports @Oliveira32Pablo

    🚨Arsenal have no interest in signing Milan striker Rafael Leão at the moment.

    The Gunners are focused on completing the contract of Swedish striker Viktor Gyokeres.

    [Oliviera32Pablo]

  3. waldenmedis11 (karma: 499) #1

    0 trofejí za 5 rokov-to je pre novodobého manažéra celkom smutná bilancia,hlavne ked sa s ním počíta na dlhšie a máme veriť jeho ,,procesu,,.Arteta nás nikam dopredu neposúva,tvrdohlavo si presadí brankára na hrot aby svetu ukázal ako pracuje s univerzálnosťou,ale čo z toho má fanúšik?aký pocit?okrem city a eidhovenu v tejto sezone nebol ani jeden zápas,kde by sme dominovali,predvádzali oku lahodiacu hru,niečo kreatívne a golovo úspešné-on ti radšej povie-,,súboj s PSG rozhodli detaily,,áno také detaily ako príprava na semifin,s tým spojená rotácia hráčov,taktika,bránenie a urobenie pre ušatú trofej viac ako len posúvať si loptu a spraviť s talianskeho šaška hrdinu—transferová politika je tiež na smiech.radšej nikoho v januári nekúpim lebo mám super krídlo z jamajky čo má víť.mentalitu zo city-nebol nikto ,,univerzálny ,,dostupný,lebo kkt taký dá 20 golov za sezonu-mám 1 FA Cup a 2 C shieldy a to mi vystrelilo zmluvu na 10 rokov a za toto obdobie si budem robiť čo cchcem a obhajovať prázdnu vytrínu,lebo som bol od trofeje,,len kúsok,,maybe 20 bodov od lig.titulu asi.. 😛 A toto mi má stačiť?Wengerball a žiadny plán B.. Opýtam sa vás-chceli by ste za 10 rokov vyhrať aspoň 2 Ligové poháre a 1 FA cup,alebo končiť na 2 miestach v lige a prehrať 8 finále LM v rade za sebou?čo je lepšie?Podľa vás to druhé ked vidím čo tu píšete-lebo to svedčí o konzistentnosti a sme len takýto malý kúsok od ušatej trofeje a nikto nikdy nebol tolko krat vo finale-rozhoduju len,,detaily,, A nie som fanúšik úspechu lebo inak by som nefandil Arsenalu už 20 rokov-ale nie som spokojný s tým kam to speje-je to len blúdny kruh a Edu to pochopil ako prvý lebo z neho vyšiel…ARTETA OUT!A ešte si dám svoju mantru-,,Dík za 1 Fa cup a 2 C.shieldy ale je čas povedať zbohom!,,, ….

    • Luhla (karma: 1918) #1

      čo z toho má fanúšik?
      Tak třeba já z toho mám pocit, že mě po dlouhé době zase baví dívat se na zápasy Arsenalu.
      Mám z toho radost, že nás Arteta vytáhl ze sraček až k vrcholu.
      Nevidím žádného trenéra, kterému bych věřil víc než Artetovi (a to si v žádném případě nemyslím, že je dokonalý – určitě si zaslouží konstruktivní kritiku, ale rozhodně ne vyhazov) a utvrzují mě v tom vyjádření opravdových odborníků, lidí, kteří se v tom prostředí pohybují.
      Řval bys „ARTETA OUT!“, i kdybys měl za to nést plnou odpovědnost a hradit škody, které bys tím mohl nadělat? Seděl bys jako pěna, protože vykřikovat anonymně na internetu nic nestojí, ale dělat rozhodnutí s vědomím, že za něj ponesu osobní odpovědnost, to je úplně jiná káva.
      Neberu ti tvůj názor, že je potřeba vyměnit trenéra, ale pokud ho nepodložíš jmény těch, kteří by podle tebe vedli Arsenal lépe než Arteta a zároveň bylí dostupní a ochotní sem hned teď jít, tak je to pro mě jen výkřik do tmy.

      • orek (karma: 15909) #1

        Možná jsem narocnej ohledně fotbalu, ale tuhle sezónu bych rozhodně neřekl, že mě baví se dívat na Arsenal. Možná to bylo pretaktizovano, ale hráči tuhle sezónu převážně hráli pod své možnosti. Nevím, jestli hráči, když vedou tak nemají zakázáno pouštět se dopředu a mají jen bránit. Rice se půl roku hledal, a směrem dopředu to dost skripalo.
        Konzistentní výkony podávali akorát Gabriel( pro mě hrac sezony), Raya, Partey, Timber.

          • jesus9 (karma: 0) #1

            presne tak sme druhy..zatial..mozno to bude aj horsie..ale rata sa len prve miesto a trofeje…a nie ze sme druhy ci treti….uz by mali taketo nazory vobec zmiznut lebo toto arzenal zraza na kolena ze smespokojny s druhym miestom….presne toto nas vystihuje…preto nedokazeme nic vyhrat…

            |
    • killerhammer (karma: 5654) #1

      Beriem aj takéto negatívne názory, zčasti máš pravdu.
      Proces by mal byť zakončený úspechom a niektorí tréneri to dokázali v kratšom čase ako Arteta (aj v PL).
      Druhá vec ale je, že či by sme boli schopní trafiť a dotiahnuť takého trénera, lebo to sa tiež nedá predvídať.
      Arteta má skvelé čísla, to je objektívny fakt (bolo aj tu veľa uvedených)
      Odohrali sme aj viacero úžasných zápasov, kde to takticky a herne bolo na vyššej úrovni ako za Wengera.
      Riziko, že si pohoršíme je oveľa väčšie ako to, že nájdeme človeka, čo nás za rok privedie k titulu a UCL.
      To, že nájdeme nového Slota, tomu dávam šancu tak 5%.
      Toto Liverpoolu absolútne závidím, že dokázali 2x podpísať presne takého trénera, ktorého potrebovali – a nemyslím si, že je to náhoda.
      Ak by som bol Kroenke (majetok 18 MLD USD podľa Forbes), dám Artetovi max. finančnú podporu nech si dovedie ďalších hráčov (povedzme 300M+) a dám mu ešte 2 sezóny splniť jednu z dvoch úloh (titul PL alebo UCL – ostatné poháre vôbec neriešim ako FA Cup – bol by to len pekný bonus, o UEL s prepáčením ani nechcem hrať).
      Tie peniaze predsa nie sú vyhodené do luftu, Arteta stavia naozaj konkurencieschopný káder z mladých hráčov, ktorí budú mať neskôr možno aj vyššiu trhovú hodnotu.

      • Rypi (karma: 3743) #1

        Ono tady taky nikdo neví a vůbec neuvažuje nad tím, jak byl úspěch v jednotlivých fázích procesu definován. Já si troufnu tvrdit, že cíle byly postupně naplněny. Minimálně ty „povinné“ a realistické. Můj tip je, že na začátku to byl primárně návrat do ligy mistrů, druhý byl zopakovat umístění v tabulce a opět být v LM, následně boj o titul. Až letos si myslím, že jsme mohli mít čil vyhrát trofej, a to se nepovedlo. Uvidíme po sezoně, co k tomu řeknou. Ale obecně ten proces je určitě spíše úspěšný než neúspěšný. Krátkozrakost tady nepochodi

        • killerhammer (karma: 5654) #1

          Plán bol na 5 rokov, o tom Arteta hovoril už na začiatku po príchode.
          Áno, tie realistické ciele boli určite splnené.
          Táto sezóna je ale stagnácia – to je určite neúspech.
          Ak Kroenke miluje Arsenal a chce trofej, nech znovu podporí Artetu finančne.
          100M na prestupy je pre mňa výsmech, verím, že to nie je pravda.
          Hlavne, ked čítam, že Newcastle dá Howe v lete na prestupy neobmedzené prostriedky.
          Budúcu sezónu očakávam brutal boj medzi nami, city, Liverpool, Newcastle.
          A zároveň Chelsea postavila veľmi talentovaný a ešte mladší team ako je náš. Môžu mať tiež dobrú sezónu.
          Tento rok bola obrovská príležitosť v lige (Liverpool vlastne vyhral s 82 bodmi) aj v UCL (PSG bolo hrateľné, rovnako tak aj Inter).
          Budúci rok to bude brutal.

          • Rypi (karma: 3743) #1

            Víceméně s tebou souhlasím. Hlavně s tou první částí, kde si jsem jistý, že všichni to vyhodnotí jako minimálně částečný neúspěch. Otázkou zůstává, jestli vyhodnotí správně příčiny. Jedna se vrací pořád jako bumerang – šíře kádru.

            Druhá polovina už jsou spíše spekulace. Proč? Protože přesně to stejné jsme říkali před touto sezonou a jak to dopadlo? Vyhrát ligu s „jen“ 82 body může znamenat, že všichni byli slabí a nebo naopak, že liga byla zase o něco víc vyrovnaná. Těch proměnných je hrozně moc a stačí jeden rozbitý dílek skládačky a je hotovo. Viz City a zranění Rodriho. Neomezené rozpočty samy o sobě taky nic neznamenají, protože hráčů neomezený počet není. Ano, může se zase roztrhnout pytel s přeplácením hráčů, ale to upřímně nečekám.

            |
    • XhakaBoy (karma: 1193) #1

      Každej žijeme a umíráme pro své názory … takže svůj si nechej … tady máš můj …

      O čem podle tebe vůbec fotbal je? Byl bys šťastnější, kdyby Arsenal ve stylu fotbalových teroristů, alias na Řeky ME 2004, urval UCL? Co by to týmu dalo? Kus leštěného stříbra do skleněné skříňky … mohl by sis pak honit tričko na „úspěchu“ jiných? … ruku na srdce.. kdo z vás tady je fotbalista? Já jsem neměl to štěstí …. žádný talent a tělo z cukru … ale měl jsem to štěstí po cestě potkat pár fotbalistů, těch co do žijí fotbal, dýchají fotbal a těch co jdou na hřiště ukázat, co pro ně fotbal znamená … lidí, kteří by proti Barceloně hráli otevřený fotbal pro radost z čistého fotbalu, radši než aby se snažili mermomocí uplichtit nějakou hnusnou 1:0 betonovou výhru

      … a teď kam tím mířím … Arsenal není tvoje hračka na hraní … není to tvůj smysl života, není to nic, čemu by si byl ani jen blízko … tvoje jediná šance jak toho být vůbec smysluplnou součástí je držet palce těm klukům co každou neděli vybíhají na hřiště … když se jim nedaří, tak tleskat, aby věděli, že jim věříš a když se jim daří, tak tleskat, aby věděli, že jejich cesta není jen čistě jejich, byť ve skutečnosti je. Žádná trofej ve fotbale nic neznamená … je to jen plechovka

      … a upřímně bych byl zklamaný, pokud by to hráči viděli stejně jako ty. Na co je ti, že jsi šampion Anglie, anebo vítěz UCL když o 7 dné později prohraješ se Southamptonem? Jakého šampiona to z tebe dělá? Být šampionem není statistika … není to něco co vyčteš z internetu … být šampionem je duševní stav … s tím jdeš do zápasu s neochvějnou vírou, že ať se stane cokoliv, tak jseš schopen ho vyhrát…
      … a já Artetu hájit nechci… abych řekl pravdu, tak jeho styl hry absolutně nenávidím… a člověku, který k nám dotáhl Sterlinga neodpustím nikdy nic … ale jedno se mu musí uznat … udělal z Arsenalu poprvé po 20 letech vítěze .. je jedno jestli hrajeme proti Realu Madrid, proti Barceloně, proti PSG, proti Interu .. proti Bayernu … vždycky hrajeme o vítězství a ostatní týmy nás na hřišti berou jako sobě rovného … máme v týmu dost nedostatků … a stejně jsme momentálně v Top4 týmů na světě …

      … takže pokud s Artetou nejsi spokojený, tak doporučuju změnit dres, změnit pirátský stream a zkusit to jinde, protože to ON si tu plní sny … to SAKA si tu plní sny … to RICE si tu plní sny … to jakýkoli jiný hráč v našem dresu si tu plní sny … a tvůj názor je objektivně bezvýznamný … čímž neříkám, aby jsi ho neměl … jen říkám, aby sis uvědomil, jak na tvém názoru vůbec nezáleží … protože se obávám, že čistě z lásky k tobě se Arteta svého snu nevzdá

  4. wister (karma: 1789) #1

    Chlapi, kolik myslíte, že jsem reálně schopni dostat za odchody hráčů v létě? Předpokládám že Tavares, Nelson, Lukonga, Zinchenko by měli být zpeněženi. Takže to by mohlo být cc 50mega. Pak tu máme Silvu , Kiwiora a Trossarda kde to může být 50 na 50 že zůstanou. Předpokládám že potřebujeme z odchodů tak 70/80 mega abychom podnikly kroky o kterých slyšíme. Tedy DM, LW , CF a GK .

    • killerhammer (karma: 5654) #1

      Verím, že Kroenke nebude držgroš a finančne podporí násobne viac ako 100M.
      Nepúšťal by som žiadneho hráča z kádra ak vyslovene nebude chcieť odísť (Tierney, Zinčenko, Jorginho).
      Aj táto sezóna nám znova ukázala, že potrebujeme čo najviac (25) kvalitných hráčov.
      Verím, že sa Arteta riadne poučí a v jeseni už budeme vidieť veľkú rotáciu v zápasoch.
      Fyzickú formu treba časovať na Marec – Máj.
      Veľa ľudí sa pýta, že čo s Havertzom ak príde Gyokeres. Však presne o tomto to je, nech kľudne hrávajú raz jeden raz druhý. Navyše Havertz nám dáva ďalšie možnosti pre rotáciu na AM a LCM – a to ohromne zvýši našu ne-čitateľnosť.

    • dominik (karma: 2248) #1

      No, moc to nebude.

      Kiwiora a Zinchenka by som si ja osobne nechal. Skelly moze hrat v zalohe a Calafiori zatial viac nehra ako hra. Tomiyasu a Jesus nikam nepojdu, pretoze su zraneny a nikto za nich neda ani cent. Kieranovi, Thomasovi a Jorginhovi koncia zmluvy (Thomas dufam podpise).

      V pripade prichodu LW by som bol ochotny pustit Trossarda (20-30mil).

      Z hracov na hostovani ma Tavares povinnu opciu (cca 8-10mil). U Fabia je velky otaznik, ci s nim Mikel pocita. Ak nie, tak za neho nejake velke financie aj tak nedostaneme, odhadujem tak cca 15-20 mil. Sambi cca 10mil. No a je tu este Nelson, tomu by som prial klub v PL, ale uvidime.

      Mne to vychadza cca 30-60mil, ale dufam ze to bude viac. Je to velmi tazke predpokladat, nie je to fifa ani football manager. Spravit v tejto dobe prestup nie je nic jednoduche.

    • killerhammer (karma: 5654) #1

      S rozhodcami je to komplexná téma.
      MC1897 tu o tom píše roky.
      Klub musí niečo vymyslieť, nejakú stratégiu, urobiť nejaký verejný tlak na rozhodcov, či už do médií podsúvať štatistiky rozhodnutí proti nám alebo niečo podobné,
      Viem, že s nami hneď zametajú, keď sa ozveme, preto by ten kanál mal byť iný, nie z klubu.
      Čítal som pekný článok o Arsenale, že sice klub bol založený robotníkmi ale potom ako ho kúpili bohaté rodiny sa vždy prezentoval trošku namyslene až elitársky – a tak staroanglicky, že všetko robíme fair a noblesne ;-). Neskôr potom zasa inovatívne, keď ako jeden z prvých klubov podpisoval Írskych a Škótskych hráčov a potom počas Wengerovej éry sme mali jedenástku bez Angličana s množstvom Francúzov, čo domáci ťažko spracovávali. Myslím, že jedno s druhým a potom vo výsledku náš klub nie je veľmi oblúbený v Anglicku a teda ani rozhodcovia sa neboja nás poškodiť, pretože nečelia žiadnemu verejnému tlaku ako by to bolo napr. proti Liverpoolu alebo ManU.
      Arabi sú iná téma, tam to fakt smrdí korupciou a nechápem, že sa tomu v Anglicku nikto (investigatívne) nevenuje.

      • Zbyna (karma: 2277) #1

        „Čítal som pekný článok o Arsenale, že sice klub bol založený robotníkmi ale potom ako ho kúpili bohaté rodiny sa vždy prezentoval trošku namyslene až elitársky – a tak staroanglicky, že všetko robíme fair a noblesne ;-)“… a to je zřejmě jeden z důvodů, proč má Arsenal takové kouzlo a je „jinačí“. To proč mu fandíme, nebo jsme začali.

  5. dave (karma: 16980) #1

    🚨 Arsenal’s priorities in the transfer market will be to sign off the deal for Martin Zubimendi to join & then sign a left-sided attacker & centre forward.

    There is potential for another central midfielder to come in, as well as a central defender or left-back, depending on how the market opens up in June & July.

  6. orek (karma: 15909) #1

    Rice v nominaci na nejlepšího hráče sezony . I když to jasne vyhraje Salah, tak moc za mě tam Rice za tuhle sezónu nepatří. Pul roku se hledal a Partey byl konzistentní narozdil od nej. Gabriel pro mě nejlepší náš hráč. Nechápu proč tam je teda Van Dijk a ne i Gabriel, když naše obrana dostala nejméně branek z nějakého důvodu.

    • XhakaBoy (karma: 1193) #1

      Furt tě překvapuje, že to jsou ceny oblíbenosti a ne ceny objektivního uznání schopností? A když bychom byly naprosto upřímní, tak kdo z našeho týmu by si to za tuto sezónu zasloužil? Saka, ale ten nebyl lepší než Salah, Rice ani Partey neměli takový impact, jako třeba Bruno Fernandes (to říkám, i přesto že ho nesnáším) nebo Cole Palmer… celá volba je formalismus, na kterém nezáleží … Salah vezme trofej za nejlepšího hráče … naprosto zaslouženě … a ostatní ceny a místo v POTS jsou jen k smíchu

      • Sniper (karma: 1603) #1

        S tým Brunom si to podľa mňa trochu prestrelil. Má to byť najlepší hráč tejto sezóny celej ligy a nie, kto mal najväčší impakt v svojom mužstve ktoré nič nedosiahlo resp hralo s ním v zostave úplne pod svoje možnosti. Podľa mňa tam Declan patrí, nikto z hráčov nemá celú sezónu top a aj keď sa zo začiatku sezóny hľadal, stále si svoj štandard odviedol a bol v zostave tímu ktoré bojovalo o predné priečky aj v tej dobe.

    • Pansimi (karma: 1523) #1

      Já myslím, že u těchto cen je třeba vždy vycházet z týmového úspěchu. Van Dijk odehrál plnou palbu zápasů ve vítězném týmu. Gabriel se zranil před klíčovou častí sezóny a Saka taky hodně zmeškal. Rice tam dle mě být může. Pokud si od nás někdo zaslouží individuální ocenění, tak je to ale dle mě Raya. Mohl by být v sestavě roku.

    • Luhla (karma: 1918) #1

      Hoši (a děvčata), tohle berte jen pro pobavení. 🙂
      ChatGPT dostal zadání pomocí vyhledávání podkladů na internetu zhodnotit zápas z pohledu fanouška Arsenalu. Tohle z věj vypadlo:

      🧤 Brankář
      David Raya
      V úvodu zápasu čelil těžké palbě, ale jeho zákroky zabránily vyššímu skóre Liverpoolu. Ve druhé půli byl oporou týmu a podržel Arsenal v klíčových momentech. Jeho výkon dodal týmu potřebnou jistotu a byl základem pro obrat v zápase.
      Hodnocení: 8/10

      🛡️ Obrana
      Ben White
      Měl problémy s rychlými náběhy soupeře a nebyl tak jistý jako obvykle. Jeho výkon byl průměrný. V některých situacích chyběla lepší komunikace s ostatními obránci.
      Hodnocení: 6/10

      William Saliba
      Začátek zápasu mu nevyšel, ale postupně se zlepšoval a pomohl stabilizovat obranu. Jeho fyzická přítomnost byla znát při standardních situacích. Přesto by mohl být v některých momentech rozhodnější.
      Hodnocení: 6.5/10

      Jakub Kiwior
      Nebyl přímo zodpovědný za inkasované góly, ale celkově působil nejistě. Jeho rozehrávka byla solidní, ale v defenzivě chyběla větší agresivita. Potřebuje více sebevědomí v klíčových momentech.
      Hodnocení: 6/10

      Myles Lewis-Skelly
      Mladý hráč ukázal odvahu, ale jeho nezkušenost byla znát, zejména v defenzivních situacích. Přesto se snažil aktivně zapojovat do hry a nabízel se spoluhráčům. S přibývajícími zápasy získá potřebné zkušenosti.
      Hodnocení: 5.5/10

      ⚙️ Záloha
      Martin Ødegaard
      Byl motorem týmu, jeho kreativita a práce s míčem byly klíčové pro obrat v zápase. Jeho střela vedla k vyrovnávacímu gólu. Ukázal vůdčí schopnosti a neustále povzbuzoval spoluhráče.
      Hodnocení: 8/10

      Thomas Partey
      V první půli se trápil, ale ve druhé půli se zlepšil a pomohl týmu získat kontrolu nad středem hřiště. Jeho defenzivní práce byla důležitá při oslabení po vyloučení Merina. Potřebuje však větší konzistenci ve svých výkonech.
      Hodnocení: 7/10

      Mikel Merino
      Jeho gól byl důležitý, ale vyloučení ho výrazně snižuje. Jeho výkon byl smíšený. Musí se vyvarovat zbytečných faulů, které oslabují tým.
      Hodnocení: 6/10

      🧨 Útok
      Bukayo Saka
      Snažil se, ale nebyl tak efektivní jako obvykle. Chyběla mu přesnost v zakončení. Jeho snaha o průniky byla patrná, ale často narážel na pevnou obranu soupeře.
      Hodnocení: 6.5/10

      Leandro Trossard
      Jeho centr na Martinelliho byl klíčový. Celkově aktivní výkon, ale mohl být nebezpečnější. Jeho pohyb bez míče vytvářel prostor pro ostatní útočníky.
      Hodnocení: 7/10

      Gabriel Martinelli
      Nejlepší hráč Arsenalu v zápase. Jeho gól a neustálá hrozba pro obranu Liverpoolu byly zásadní. Jeho energie a odhodlání byly inspirací pro celý tým.
      Hodnocení: 8.5/10

      🔁 Střídající hráči
      Riccardo Calafiori
      Pomohl stabilizovat obranu po vyloučení Merina. Jeho klid na míči byl přínosem v hektickém závěru zápasu. Ukázal, že může být spolehlivou volbou do defenzivy.
      Hodnocení: 6.5/10

      Kieran Tierney
      Jeho zkušenosti pomohly týmu udržet remízu. Vnesl do hry potřebnou energii a důraz v osobních soubojích. Jeho přítomnost byla uklidňující pro mladší spoluhráče.
      Hodnocení: 6.5/10

      Oleksandr Zinčenko
      Přinesl klid do rozehrávky a pomohl udržet míč. Jeho technické dovednosti byly patrné při výstavbě útoků. Jeho zkušenosti byly cenné v závěrečných minutách.
      Hodnocení: 6.5/10

      🧠 Trenér
      Mikel Arteta
      Jeho tým ukázal charakter a bojovnost, ale pomalý start zápasu je varováním. Jeho změny v průběhu zápasu byly efektivní. Musí však pracovat na lepší přípravě týmu na začátky zápasů.
      Hodnocení: 7/10

      • JaroXX (karma: 31) #1

        Tak ja som sa zo srandy, spýtal na názor na Gabriela Jesusa :

        💰 Finančná stránka Gabriela Jesusa
        • Plat: približne 265 000 libier týždenne
        • Ročne: vyše 13 miliónov libier
        • To ho radí medzi najlepšie platených hráčov v Arsenale (podobne ako Havertz či Ødegaard).
        ________________________________________
        ❗ Problém:
        Za tieto peniaze by mal byť:
        • buď produktívny útočník (15–20 gólov/rok),
        • alebo kľúčový hráč v systéme s obrovským dopadom (ako napr. Ødegaard).
        Gabriel Jesus však:
        • nie je spoľahlivý strelec,
        • často býva zranený (aj v sezóne 2023/24),
        • a v konkurencii s Leandrom Trossardom či potenciálnymi príchodmi (Šeško, Gyökeres) už nemusí byť prvou voľbou.
        ________________________________________
        🧠 Strategické možnosti pre Arsenal:
        1. Predaj v lete 2025
        o Ak klub nájde kupca (napr. z Turecka, Saudskej Arábie alebo iného top klubu, ktorý hľadá flexibilného útočníka), môže získať 25–35 mil. € a ušetriť na plate.
        2. Zníženie role
        o Používať ho len ako „impact sub“ – podobne ako Jota v Liverpoole. Ale s tým musí hráč súhlasiť.
        3. Výmena hráča (swap deal)
        o Využiť ho ako súčasť dohody za iného útočníka (napr. smer RB Leipzig, Sporting CP).
        ________________________________________
        📊 Záver:
        Gabriel Jesus je kvalitný hráč, ale jeho plat a výkony nie sú v rovnováhe. Arsenal bude musieť v lete 2025 urobiť rozhodnutie – buď ho predať, alebo akceptovať, že draho platí hráča, ktorý je len „luxusnou rotáciou“. A v Premier League, kde súťažíš s Man City, si takýto luxus môžeš dovoliť len ak vyhrávaš.

  7. Gunner_Roman (karma: 278) #1

    Premier League na svém webu zveřejnila užší nominaci pro cenu nejlepšího mladého hráče ligy.
    Na seznam se dostal Liam Delap z Ipswiche, Anthony Elanga z Nottinghamu,
    Ryan Gravenberch z Liverpoolu, Dean Huijsen z Bournemouthu, Cole Palmer z Chelsea, Joao Pedro z Brightonu, Morgan Rogers z Aston Villy a nejstarším ze všech je 24letý
    William Saliba z Arsenalu.
    // premierleague.com

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.