Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

LIVE: Nottingham Forest – Arsenal

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • →

Komentáře

  1. Mustafi95 (karma: 27) 20.5.2023, 20:45 #1

    Inak myslíte že budúcu sezónu budeme lepší? Ja si myslím že psychika išla strašne dole a neviem neviem no …možno to zachránia poriadne nákupy top hráčov ale inak neviem čo bude treba urobiť

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 13388) 20.5.2023, 20:49 #1

      Zajímavé, že labilita se znovu ukáazala jako přes kopírák ve stejnou část sezony. Před slepicemi jsme měli taky náskok a jak to dopadlo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. dady (karma: 122) 20.5.2023, 20:48 #1

    Darovali jsme jim to jako na zlatém podnosu a je otázkou, kdy opět budeme takhle blízko.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 13388) 20.5.2023, 20:50 #1

      Myslím, že takto darovaný titul nečekali ani CIty, kteří se musí smát z gauče..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. Tomáš Svrčina (karma: 21) 20.5.2023, 20:49 #1

    Budme radi ze je konec sezony. Bez Saliby jsme polovicni. Na titul to nebylo. Bylo to jen zbozne prani ale v realu jsme na to nemeli. Uzky a mlady kadr. Kdybychom byli i pristi sezonu v Top4 tak to bude uspech.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 12405) 20.5.2023, 20:52 #1

      O Top 4 hádam nikto nepochybuje, keď človek vidí konkurenciu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 2446) 20.5.2023, 20:57 #1

      Nemyslím si, že hlavní problém byla absence Saliby, ale to, co se dělo na druhém konci sestavy. Uzdravený Jesus dostal bianco šek na základí sestavu i přesto, že jeho hra byla poloviční než před zraněním a naopak to, co fungovalo (Gabi + Trossard), Mikel rozbil. Do toho ještě Bukayo šel neskutečně dolů. Celkově mi příjde, že to v závěru neunesl především Mikel a jeho tým. Signály byly vidět právě už v pohárech, kde jsme hráli fakt příšerný fotbal. Samozřejmě, že úroveň hráčů lavičky a A týmu není totožná, ale absenci 1-2 hráčů prostě musíme ustát a adekvátně poladit systém.
      No, nechme se překvapit, co příjde příští ročník, protože to bude „nahoře“ asi více našlapané

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. Jaroslav Šimek (karma: 84) 20.5.2023, 20:51 #1

    Můj názor je že to dolehlo na všechny🤷‍♂️ bohužel ty 3 remízový zápasy byly rozhodující. Ale nevadí. I když je zklamání 2 místo je super. Někde jsem viděl před sezóní tipy bývalích hráčů PL a nikdo netipoval Arsenál ani do big four

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AW77 (karma: 1095) 20.5.2023, 21:45 #1

      To máš pravdu, toto byla rozhodující část sezóny

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Jkostal13 (karma: 90) 20.5.2023, 20:56 #1

    Hodně velká pachuť za inak uspesnou sezonou , doufám že to nenahloda psychyku hráčů na další sezónu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. redGunner (karma: 262) 20.5.2023, 21:01 #1

    Tento rok sme na vyhru titulu este nemali , dobre druhe miesto a boj o titul su pozitíva

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 21:07 #1

    Tony Adams: “Arsenal have had a fantastic season but have run out of resources and players have lost form. To win titles you need great backup players. When we won the four titles we had players like Martin Keown who came in to do a job for me.” [Sky Sports]

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Petr Matulka (karma: 1402) 20.5.2023, 21:15 #1

    Tahle labilnost nas nesmi hlavne potkat v LM…predstava že nejsme schopni skoncit ve skupine na postupovych mistech a vyřadi nas nejakej tym z druhe kategorie tak me trefi šlak…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. Trixy (karma: 369) 20.5.2023, 21:21 #1

    Hoši trošku RESPEKTU

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 21:26 #1

      Veď rešpekt má každý z nás len sa tu hovoria fakty, bohužiaľ Mikel ma svojich obľúbencov ktorí musia hrať:) Hlavne, keď sa Jesus vrátil povedal každý si musí miesto zaslúžiť a ešte k tomu ESR, Tierney na striedačke 🤦 je to take ako ked pred zápasom povedal, že tento zapas neodflaknu 🙂 ale tak čo už sezóna bola super ďakujem za ňu mohlo byť lepšie ale dúfajme, že vhodnymi posilami budeme na druhy rok zase v TOP a dúfam, že sa splnia slova miesto si musíš zaslúžiť

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Trixy (karma: 369) 20.5.2023, 21:58 #1

      Můj názor? Ne každý určitě ne…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. LUBOMIR (karma: 418) 20.5.2023, 21:27 #1

    Idem skusit predcasne hodnotit tuto sezonu:
    1, + po dlhom case nase muzstvo drzalo krok s odvekymi rivalmi a vedeli sme si s nimi vytriet zadok
    2, + konzistencia v prvych 2 tretinach sezony bola na dobrej, povedal by som top urovni
    3 + 2he miesto na konci sezony z nas nikto necakal
    4 + relativne dobre nakupy v lete i zime sa urobili
    5 + ako fanusik som si uzival prve miesto v tabulke a zvlastne momentum ze mi bolo jedno ako hrali chelsea, spuds, red debils, pool…. v tabulke zaujimal ma iba modry manchester….
    6 + Saliba – neskutocny hrac – treba ho urcite podpisat na dlho
    7 – neskusenost, nevyzretost ktora sa prejavila na konci a kvoli ktorej sme trochu sklamany
    8 – Mikelova tvrdohlavost a nasadzovanie hracov bez formy (Jesus, Saka,Zinch)
    9 – momentum z konca sezony, chlapci su zlomeni, mam pocit ze miestami ani nechceli bojovat, dufam ze v satni nie su rozbroje a ze sa vsetko zladi cez letnu prestavku.
    10 – v ostatnych sutaziach sme mohli uhrat toho viac. Na to kedy sme povypadavali, sme nemali nabity program a mali sme byt produktivnejsi….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 3637) 20.5.2023, 21:36 #1

      8 – Myslím, že s hráčmi city (Jesus, Zinčenko) bola urobená dohoda počas prestupu, inak by zo city asi neprišli. Jedna vec je, čo sa oficiálne hovorí do médií (že každý hráč si musí zaslúžiť nomináciu), druhá vec je, čo je ústne medzi nimi dohodnuté. Nemusím byť Colombo aby som videl fakt, že ak Jesus alebo Zinčenko sú zdravotne OK a úplne neodsrali tréningový proces, tak sú vždy prvá voľba do každého zápasu. Špeciálne v prípade Zinčenka je to smutné, lebo Tierney lepšie bráni (spomeňte posledné sezóny, keď bol stabilný člen teamu) a proti ťažším súperom sa podľa mňa hodí do hry viac ako Zinčenko, ten by bol zasa lepší proti plným obranám.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 21:41 #1

        Chyba je, že Arteta nerotuje ako Guardiola. Hrať za Guardiolu je asi najlepšie zahrá si každý nikto nesedí u nás je nastavená jedna 11ka odide jeden článok a sú všetci mimo

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dave (karma: 12405) 20.5.2023, 22:21 #1

          Tí traja mladí bažanti by nesúhlasili. Nehrávajú takmer vôbec + priemerák Phillips a Gomez. Mení 4 až 5 hráčov, to je celé.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 21:33 #1

    Ako to je keď City výhra FA CUP, kto bude hrať superpohár?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AW77 (karma: 1095) 20.5.2023, 21:49 #1

      No přece s City nějak to pokládají aby hráli všichni

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Kecup (karma: 91) 20.5.2023, 22:12 #1

      druhý v tabulce

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 22:14 #1

        Čiže Mikel si s nimi môže dať zápas na úvod sezóny, snáď Fa Cup vyhrajú

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. JaroXX (karma: 14) 20.5.2023, 21:55 #1

    Posledné zápasy to je čisté zúfalstvo.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. LUBOMIR (karma: 418) 20.5.2023, 22:07 #1

    11 – komentatori na Canal+ citim tam nenavist a neprajnost voci Arsenalu. Ked sme po polcase viedli nad Chelsea 3:0 nepadla tam ani jedna pochvala na Arsenal, iba rozoberali preco Chelsea tak zle hra. Dnes tam cez polcas nejaky typek zahlasil ze Nothingham vyhrava zasluzene (posesion 20:80 ) WTF?!?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jguth (karma: 389) 20.5.2023, 22:13 #1

      Obecně s tebou souhlasím, ale dnes Nottingham o vyhrál zaslouženě. Possession 80:20 ještě nikdy nikomu zápas nevyhrálo. A dnes jsme si nic jiného než prohru nezasloužili. Z těch 80% jsme si nevypracovali zhola nic

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 22:13 #1

      Zväčša sú to fans United a Spurs, ktorý nám titul samozrejme neprajú 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Trixy (karma: 369) 21.5.2023, 7:35 #1

      Přesně tak o něco podobného sem psal ve stejné diskuzi, nemáme respekt, moderátor, komentátor má být přece objektivní, ale když vidím jak tam sedí ve studiu ta slípka, tak…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Poky17 (karma: 1337) 21.5.2023, 11:04 #1

      Co chceš od sportovní stanice, která zaměstná jako “experta“ Hoška, který byl dvakrát usvědčen z obtěžování kolegyň na pracovišti (v rozmezí asi 15-ti let, takže evidentně má fakt nějaký problém) + obrovský fanoušek Slepic.. A frajer si tam mluví jak kdyby se nechumelilo… Já být kterákoliv z jeho obětí, tak jsem nasranej jak prase – o nich se vůbec nemluví a frajer si tam sedí a rozdává rozumy.. To pro mě je jednoznačný ukazatel..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davidm (karma: -35) 21.5.2023, 13:50 #1

      Ale prosim te, trochu nadhledu by to chtelo. Vcera hrali nasi tragicky a bez duse, po spoustu let se uz prokazuje, ze na zaklade vetsiho drzeni mice si vyhru nezaslouzime. Co se zapasu s Chelsea tyce, ta byla vskutku zoufala, na urovni druhe, treti ligy, ale uz ani nemela o co hrat. To pak k vyhre soupere vetsinou staci. Jinak ale rozhodne neni pravda, ze by hejty nebo neoceneni vykonu Arsenalu provazelo komentovani a studia na Canal+ nejak dlouhodobe, presne si vzpominam na ody, ktere experti i hosti na tym, Artetu nebo jednotlivy hrace peli, primarne v prvni nebo na hrane prvni a druhe poloviny sezony. Napr. system se Zinchenkem, znovuzrozeni Xhaky v nove roli, atd. atd. Netreba to videt tak cerne.
      Canal+ sport je to nejlepsi co tady za x let, mozna vubec kdy, prinaselo fotbal a studia k nim, ty lidi tim zijou a davaji k tomu spoustu zajimavych postrehu. Jsem rad ze to uz neni na O2, popr. kdyz si vybavim fotbal na CT s Capounem a Vlaskem,…to je tragedie.
      A co se Hoska konkretne tyce, jak se tady do nej nekdo oprel, inu za to co delal byl potrestan, udajne lecen, omluvil se a kdyz si ho Canal+ vzali na triko, je to jejich vec. Za me je to porad jeden z nejlepsich fotbalovych expertu se skvelym prehledem i projevem. Jestli fandi Tottenhamu je mi uprimne jedno, svuj oblibeny klub umi pravidelne kritizovat, stejne tak pochvalit soupeře.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 14:02 #1

        Expertov 😀 si robíš srandu, že?? Toto má od experta ďaleko, to už expert môže byť asi každý stačí si pozrieť zápas proti NUFC a kde dali asi 20x záber stehna Kiwiora a aj rozhodca to správne odpískal ale oni si išli svoje, že VAR kazí futbal čista ruka, penalta, atď a to nebol jediný prípad. Sú tam zväčša fanúšikovia United a Spurs, ktorí by nás najradšej v tej lige ani nevideli 🙂 Taka je realita bohužiaľ a nazývať ich expertami v porovnaní s inými expertami ako majú iné krajiny, ktorí sa futbalu aj rozumia by sa nemalo

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • davidm (karma: -35) 21.5.2023, 14:26 #1

          Ano, co se komentaru k (ne)ruce Kiwiora a VARu tyce, to jsem taky moc nepobiral. Nicmene nebylo z dostupnych zaberu 100% jisty ze to ruku ani trochu nelizlo a nechodim na seminare a skoleni, ktery tyhle lidi navstevujou , tj. vedi o tech situacich mnohem vic nez ja i ty. Takze muzu jejich nazor zpochybnovat ale jsem si jisty, ze to nerikaji z duvodu nenavisti k Arsenalu, to je lehce usmevne:)

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 15:21 #1

            Neviem ja len porovnávam tychto neexpertov s expertmi napr. z anglicka kde sú polka hráčov z PL a nikto nedáva takto najavo svoju zaujatosť možno tak Neville

            |
  14. Kozlik89 (karma: 2688) 20.5.2023, 22:09 #1

    Jo chlapci, měli jste radši vyrazit někam na výlet, když bylo venku po dlouhé době tak hezky. A nemuseli jste se nervovat u fotbalu, stejně už o nic nejde.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 1825) 21.5.2023, 0:01 #1

      tohle byl první zápas v lize který jsem neviděl a asi dobře.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Kozlik89 (karma: 2688) 21.5.2023, 0:31 #1

        Taky jsem nekoukal… me ani tak nevadí to ze nemáme titul, ale spíš opět to Arsenalovské zakončení sezony. Když o něco jde tak se z toho vždycky posereme a skončíme nejhůř jak to šlo. Loni bez LM letos bez titulu. Bohužel tenhle kolaps jde na vrub Artetovi, nikomu jinému, snad se z toho poučí.
        Každopádně výhledy na příští rok nejsou moc pozitivní, když se podívám na to kolik hráčů nám chybí k „dokonalosti“ a když si k tomu pripočtu odchody, (xhaka,Tierney atd) tak s kým chce arteta příští sezónu hrát ligu Mistrů a PL?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. Lukáš (karma: 466) 20.5.2023, 22:10 #1

    Arteta konec sezóny absolutně takticky nezvládl. Dobrou noc…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. Tommique (karma: 63) 20.5.2023, 22:33 #1

    Já sem v podstatě nepíšu, ale rád si přečtu názory ostatních. Tohle už mi ale nedalo.
    Vůbec nechci hejtovat, ale pro mě je tohle šílený kolaps, který jde na vrub Mikela a nikoho jiného. Úzký kádr si sám dělal ještě užším nesmyslným tlačením zatavených hráčů stále dokola. Návratem Jesuse totálně odpálil souhru v útoku a v podstatě tím odstavil Eddieho. A Kiwiho nechal hnít, jen aby si teda opravdu ověřil, že Rob není stoper pro Arsenal.
    Dnešní výkon a paskvil v sestavě vůbec nekomentuju. Druhé místo je super a před sezonou by ho většina z nás brala. Ale po tomto průběhu zůstává hnusná pachuť.
    Navíc vyhlídky na léto se mi vůbec nelíbí. Xhaka pryč, KT pryč, Nelson pryč, Emile pryč? Jestli se Rice podaří a pak se zraní na konci srpna, hrát bude kdo? Fabio? Při vší úctě – fyzicky na PL opravdu nemá. Po tolika letech jsme se mohli opět dmout pýchou nad naším klubem a teď? Ach jo…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 989) 20.5.2023, 22:43 #1

      Asi tak 🙂 vypomstilo sa mu to a ak bude takto pokračovať tak bude mať len základnú 11tku a juniorku na striedačke aj keď stale dúfam, že všetci traja zostanu a odide Fabio, Holding a podobní hráči

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 12405) 21.5.2023, 13:13 #1

      Keď sa zraní Rice, tak tam budeš mať Parteya, Jorginha, Elnenyho a ešte nového hráča, ktorý príde, takže 5 stredných hráčov na 2 pozície. To nemá ani City.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Tommique (karma: 63) 21.5.2023, 20:08 #1

        Vzhledem k tomu, že Partey s ním podle všeho bude hrát základ, tak Tvůj argument trochu kulhá. A být v pozici, kdy na 2 středové posty budeme mít Parteyho, Jorgiho a Moa teda opravdu být nechci…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. Michal (karma: 192) 20.5.2023, 22:39 #1

    Asi neřeknu populární názor, ale pokud příští rok skončíme opět má druhém místě, budu víc než spokojený, pořád z nás nemám dojem, že jsme tým, který by měl vyhrávat tituly.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 3637) 20.5.2023, 22:48 #1

      Súhlasím, že netreba byť posadnutý titulom.
      Dobrý futbal je základ.
      Ale, ako píšu viacerí, nemôžu sa stávať takéto kolapsy v záveroch sezón (aj tento, aj minulý rok).
      Forma by sa predsa mala časovať práve do tohto záveru sezóny.
      Potom je aj reálna šanca, že sa niečo uhrá.
      Neviem si predstaviť, že budeme hrať budúci rok rovnako úboho ako tento rok v EL.
      Bavíme sa tu, že nás nerešpektujú médiá, komentátori, fanúšikovia iných klubov.
      Ale tak, keď sme raz za čas v prime time v Európskom pohári, tak treba ukázať dobrý futbal, nie že polka Európy zasa vidí odovzdaný Arsenal (zápasy EL tohto roku).
      Potrebujeme urobiť ďalší výkonnostný skok + rozšíriť káder – to je zrejmé.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 2446) 20.5.2023, 22:57 #1

        Na druhou stranu dobrý fotbal tituly nevyhrává. Vyhrává je touha vyhrávat za každou cenu. A to je to, co potřebujeme vybudovat a je to to, co příjde pouze, pokud budeme vyhrávat (myšleno i „menší poháry“). Nemůžeme přece pořád být podělaní z úspěchu a spokojení s 2. místy či účastí v LM.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. Karanda (karma: 2) 20.5.2023, 22:55 #1

    Pred sezonou byl cil LM, splneno. Sezona byla krasna, byla tam nadej, ale cil se splnil

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 9:17 #1

    Inak aj vy to tak vnímate, že jediný kto chcel vyhrať titul bol Jorginho?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. waldenmedis11 (karma: 491) 21.5.2023, 9:50 #1

    No táto prehra nie je len o absencii Salibu ale tej hroznej impotencii v útoku… 🙁

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • maxo_s (karma: 434) 21.5.2023, 11:16 #1

      Jednoznacne, vela ludi vidi ,ze dostavame goly,tak je obrana na hovno. Lenze pretazenie obrany vznika stratami lopty pri zakladani utoku,alebo samotne utocenie je domrvene. Sak kto nahral superovi na protiutok?? Odegaard.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • El Duan (karma: 254) 21.5.2023, 11:18 #1

      ono je ten nas herny styl ktory si uz nasi protivnici precitali a vedia sa pripravit aby ho eliminovali…problem je v nas…zmenit v zapase styl utocenia alebo najst slabinu a vyuzit ju…nato ale nemame dostatocne vyzrele muzstvo a casto robime to iste aj ked nam to v zapase nejde

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 12405) 21.5.2023, 13:17 #1

      Z 8 zápasov dal ten podľa teba impotentný útok 13 gólov. Impotencia vypadá úplne inak. Spýtaj sa Ten Haga.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. adam2010 (karma: 629) 21.5.2023, 10:04 #1

    Po celý rok jsem byl nadšený ale ten závěr to je neporoste zklamání. Pokud byla možnost vyhrát ligu tak se mělo bojovat až dokonce. Ale toto je naprosté vypuštění zápasu. Hráči technicky a fyzicky na to měli ale hlavou to nezvládli.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Mustafi95 (karma: 27) 21.5.2023, 10:27 #1

    Osobne dúfam že ESR Nelson ostanú …..bohužiaľ čo sa týka KT tak tam už tomu moc nedávam …..a Xhaka no to už sú roky a tiež by som povedal aj keď túto sezónu mal super že zmenu už asi treba v tej zálohe …pozicna hra Xhaku fajn ale chce to tam mladú agresívnu krv čo tam bude lietať…. Uvidíme Rice by bol super plus niekto ďalší do zálohy …. Hrot by som riešil určite za mňa bol favorit Toney ..no ale čo teraz …. Bude to zaujímavé čo vymyslia no dúfam že ESR ostane

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. killerhammer (karma: 3637) 21.5.2023, 10:41 #1

    Hahaha, Mourinhove mind games, priamy útok na Guardiolu 😀 :
    Jediný team na svete, ktorý nemá problémy v sezóne je ten, čo má na lavičke hráča za 70M alebo aj 40M 😀
    My (AS Rím) sme investovali do teamu 7M a vyhrali sme Conference League, to bolo výnimočné.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • maxo_s (karma: 434) 21.5.2023, 11:22 #1

      Pravdu ma,no nech je radsej tichucko,sak v podobnom klube robil ramena na Wengera. A v Realu mal k dispozicii super hviezdy,hmmm. Manchester United je schopny financne konkurovat City aj bez toho aby musel podvadzat ako City,len nakupili predrazenych priemernych hracov,a menia managerov casto.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. mc1897 (karma: 152) 21.5.2023, 10:44 #1

    OT: Bayern si pekne dojebabral sezonu vyhodenim Juliana. Ak Dortmund vyhra s Augsburgom a Mainzom, ma titul. Velka haluz ze Bayern sa musi spoliehat na Augsburg, jedineho lokalneho konkurenta v okoli 300km, navyse ktory ich uprimne neznasa a o nic im velmi nejde.
    Viele Gluck, liebe Munchener 🙂
    Ako som pisal viackrat nechapem co kto vidi na Tuchelovi. Dobry priemerny trener akych su desiatky, ale co sa tyka trofeji, ciste velke stastko – jedina velka doslova uhaluzena trofej CL so Sibirom, inak dojebal kazdy mancaft kam prisiel.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AlwaysArsenal (karma: 2897) 21.5.2023, 11:07 #1

      Psal jsem, že to jediné mě na včerejšku potěšilo 🙂 Go Dortmund!!! 🙂 Tato šance se jim hned tak zase nemusí naskytnout, tak ať slaví aspoň oni, hlavně Reusovi bych ten titul hodně přál. 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Tom4 (karma: 460) 21.5.2023, 12:12 #1

      Súhlasím s tou časťou o Tuchelovi avšak nazval by som ho jemným nadpriemerom z dôvodu že vyhral LM. ALE Juliana tiež nepovažujem za špičkového top tier trénera. Celkovo vedenie Bayernu malo poslednú dobu divné rozhodnutia aj čo sa hráčov týka.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 3637) 21.5.2023, 14:11 #1

        Držím palce Dortmundu, nech si to v Bayerne vyžerú! 😉
        Ale oni si to v Bayerne určite nejako postrážia aj na diaľku.
        Častokrát mi príde, že aj Dortmund je pre nich len farma s hráčmi, možno, že tam stačí z Bayernu len zavolať, rozdať rozkazy a bude to vybavené po telefóne 😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • mc1897 (karma: 152) 21.5.2023, 18:34 #1

          V cca +- 2008 zachranil Bayern Dortmund od ekonomaickeho krachu a padu do 5(?) ligy, proste do prvej amaterskej.
          Nieco podobne urobili s TSV 1860 Munchen, prave vtedy ich oj*bali o Allianz Arenu. V oboch pripadoch vyuzili ekonomicke problemy k eliminacii supera – s Dortmundom im to kvoli Klopp&co. nevyslo uplne, ale v pripade modreho Mnichova im to vyslo na 1000%.
          V Nemecku sa o tom vobec nepise aj ked to vsetci vedia. Zmrdi na entu. Vred v nemeckom futbale.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • AlwaysArsenal (karma: 2897) 22.5.2023, 4:55 #1

            O důvod víc, aby to Dortmund v tom posledním kole dotáhl.

            |
  25. Dřívko (karma: 1063) 21.5.2023, 11:19 #1

    Nepopulární názor – měli bysme koupit pořádného útočníka, Jesus je bohužel průměrný, než měl operaci, hrál dobře a i když nenastřílel 20 gólů, tak byl velmi platný v celé rozehrávce, ale jak se vrátil, tak mi přijde, že je to ten Jesus, kterého se právě City zbavili, protože pro ně nebyl dost dobrý. Nic proti němu nemám, ale to jeho válení se mi připomíná Neymara, ten taky furt padá, ale zároveň je gólově jinde. No prostě měl by dostat dopředu pořádnou konkurenci, aby se zase začal víc snažit, Trossardovi s Martinellim to šlapalo náramně
    Na druhou stranu o góly se u nás podělilo více hráčů a to je jedině dobře…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davinemecek32 (karma: 1115) 21.5.2023, 11:30 #1

      Taky bych uvital naprikald toho Vlahovice nebo nejakej takovej typ. Jesusovi se bohuzel posledni zapasy nedari a je to videt, na druhou stranu celej tym ma posledni zapasy problem a nefunguje vubec nic. Ja doufam, ze probehne kvalitni prirava a znovu se ten motor nakopne, kvalitu na to mame. Jednoznacne ale musi prijit posily, pak verim, ze budeme zase o krok dal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AlwaysArsenal (karma: 2897) 21.5.2023, 11:34 #1

      Nevím, co by na tom mělo být nepopulárního. Naopak je to pravda a já souhlasím. To není nic proti Jesusovi, ale i já jsem pro to, aby se na hrot dotáhla typologicky odlišná varianta.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Mustafi95 (karma: 27) 21.5.2023, 11:53 #1

        Jednoznačne nam treba poriadne kladivo má hrot typu Toney Vlahovič

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 12:50 #1

          Čo tak Hojlund?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 12405) 21.5.2023, 13:30 #1

        Máme Jesusa za 45m, Nketiaha, ktorý má 100 týždenne, takže ďalší útočník je nepravdepodobný + už nebudú na neho peniaze. A keď si pozriem tabuľku produktivity, tak 2 naj ofenzíva ligy dávala v tejto sezóne hromadu gólov. Peniaze treba investovať do iných pozícii.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 13:49 #1

          áno ale koľko gólov dal Nketiah a Jesus ? Všetky góly pomaly dali Saka, Martinelli a Odeegard neviem rád by som to nechal na Eddimu, ale neviem či sa polepší, Jesus mi vôbec nepríde ako typický hrot skôr typ Lacazetteho na ktorom by som to nestaval, a aj preto sa ho Guardiola zbavil 🙂 Bral by som nejakeho ako Halanda

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • AlwaysArsenal (karma: 2897) 21.5.2023, 14:01 #1

          Já si naopak myslím, že pokud se chceme posunout zase nahoru a hrát o trofeje, pozice hrota je jedna z těch, na kterou je potřeba se zaměřit. Jesus všechna čest, do mezihry super, nicméně kdyby dorazila typologicky odlišná varianta, tj. vysoký hrot, já budu spokojen. A já třeba opravdu vidím potenciál v tom Hojlundovi, myslím si, že on má předpoklad pro to, aby z něj byl top střelec a nenechal bych si ho zkrátka utéct. Určitě bych se ho snažil získat, dokud je na to možnost. Protože já věřím tomu, že po něm v budoucnu šáhne top klub a možnost na jeho zisk by byla už jen těžší. To je zase můj názor. 🙂

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Václav Novák (karma: 475) 21.5.2023, 12:02 #1

      Včera mi pil krev hodně. Copak, když se nedaří..ale to jeho válení a brečení, to bylo zlo, když pak uklouz před koncem při snaze odcentrovat, řikal sem si „to máš zato“. Nicméně před zraněním byl fantastickej a já byl v údivu, jak vlastně dobrej je. Po tom zranění je brzo soudit. V létě se daj všichni dohromady a pak můžeme soudit.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. Igor (karma: 2452) 21.5.2023, 12:23 #1

    Vcerajsi zapas mi prisiel ako dohoda. Nam o nic neslo a forrestu vitazstvo zabezpecilo zotrvanie v PL. Nasi dopredu absolutne nic neukazali a popravde, ani sa velmi nesnazili nieco ukazat. Kopkali si loptu okolo 16stky a to vyhovovalo vsetkym. Aspon tak mi to prislo…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Dřívko (karma: 1063) 21.5.2023, 13:42 #1

      No jako je pravda, že i kdybysme včera vyhráli, tak stejně by City slavili ten titul dneska tak jako tak, protože pochybuju, že Chelsea je dokáže porazit

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • davinemecek32 (karma: 1115) 21.5.2023, 13:46 #1

        Tady nejde ani tak o tu výhru, ale o to, jakým způsobem poslední týdny hrajeme, je to nekoukatelný. Druhej rok po sobě stejně špatnej závěr ligy… já doufám, že to Arteta vidí stejně a zapracuje na tom.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 13:53 #1

          Čo musí zažiť taký fanúšik, ktorý príde na zápas a oni si posuvajú loptu celý zápas na svojej polke 😀 To by som nechcel zažiť, bohužiaľ vyzeralo to ako dohoda aby Nottigham nezostúpil a to stačilo vidieť tú zostavu 😀 Len by ma zaujímalo čo riešil Kiwior s asistentom trenéra, dúfam len to, že na LB už nenastúpi

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. killerhammer (karma: 3637) 21.5.2023, 13:57 #1

    Jesusova hra je založená na súbojoch a predržovaní lopty. Keď sa mu v tom darí, obchádza hráčov a strieľa góly, tak sme všetci užasnutí ale akonáhle tie súboje začne prehrávať, tak je márny.
    Podľa mňa tu ide o systémovú otázku.
    city ho predali práve kvôli tomuto a kúpili oveľa menej technického hráča (povedal by som, že až nekopu), ktorý sa ale snaží zakončovať z prvého max druhého dotyku (Haaland sám povedal, že pre neho je ideálny zápas, kde má 5 dotykov a dá 5 gólov 😀 ).
    Je to úplne iný štýl futbalu, iný štýl útočenia.
    Mne príde, že Arteta si ide tento svoj štýl a Jesusa si zobral práve kvôli jeho hre, držaniu na lopte.
    Bol by som potešený, ak by Arteta do útoku kúpil priamočiarejšieho hráča a vedel by team naučiť aj zmeniť taktiku v zápasoch pri útočení s odličným útočníkom.
    Ale pochybujem…
    A ako tu už písali viacerí, do ofenzívy sa už minulo kopec peňazí, malo to byť už vyriešené.
    Mne viac ako Jesus ale vadí Nketiah, ale nie svojou kvalitou, tú už ukázal, že nato má. Ale že ako pristupuje k jednotlivým zápasom. V niektorých maká ako o život a na niektoré úplne prdí a ledva si ich vykluše. Príde mi, že je to extrémne náladový hráč, aj keď na internete sa o ňom píše, že je obrovský dríč. No ale sú zápasy, kde to vôbec takto nevyzerá.
    Lenže bojovná mentalita rozhoduje o víťazoch – hráči, ktorí idú v každom momente naplno.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 14:06 #1

      Čuduješ sa mu? Ja vôbec, tiež sa nečudujemTrossardovi, že poľavil aj keby neviem ako hrali tak prvá voľba bude vždy Jesus. Zoberme si ako krásne sa pozeralo na hru Martinelli- Trossard ako sa tam vedeli dopĺňať ale jak mile sa Jesus vyzdravil bol v základe, čiže tam je u tých hráčov na striedačke skôr demotivácia ako motivácia

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 3637) 21.5.2023, 14:08 #1

        Hej, lenže potom by bol na vine iba tréner a boli by sme zasa na začiatku 😀 Arteta out. A takto to určite nie je.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • valka_05 (karma: 411) 22.5.2023, 14:38 #1

          presne tak, teraz to zjavne vyzerá že na vine je Arteta, preťažoval Jesusa na úkor ich dvoch.Čiastočne je to pravda, mne to začalo vadiť po zápase s West Hamom kde bolo vidieť že Jesus nemá formu a hral ďalšie zápasy od začiatku.
          Treba hľadať kompromis a riešenia, nie obviňovať bud Nketiaha alebo Artetu. Pokiaľ mali ducha formu ešte do zápasu s Leedsom nikto toto neriešil.
          Káder je úzky, v zmysle isť do kvality na každom poste(ak chceme hrať o titul) na tom treba v lete poriadne zapracovať.Arteta je teraz deprimovaný, my fans tiež.Na mentálnej stránke bude treba pracovať už počas letnej prípravy, žiadne hluposti že o rok budeme ešte pod väčším tlakom, media atd. S tým treba počítať pane bože ak chceme hrať s top klubmi! Nebuďme ten starý Arsenal, ja verím že Arteta dostal veľkú lekciu teraz a poskladá také mužstvo ktoré bude chcieť sa ukázať pod tlakom malým ale aj obrovským.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 13388) 21.5.2023, 14:34 #1

      Haland je podle mě něco jako jsme měli my Girouda. Giroud byl teda určitě techničtejší a mnohem lepší do kombinace, ale bohužel slabší to bylo se zakončením a hlavně s rychlostí. Ovšem stál nás 12 mega a s porovnáním s 50mega za Lacu to byl super kauf.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. davinemecek32 (karma: 1115) 21.5.2023, 15:12 #1

    Koukam na WH a Rice hraje vyborne, pozicne neco mezi CDM/CM. Tenhle chlapak nas hodne posili (doufejme). 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. davinemecek32 (karma: 1115) 21.5.2023, 19:15 #1

    🚨Arsenal are open to offers for Rob Holding this summer, sources have told Football Insider. Mikel Arteta intends to return Ben White to his natural position & strengthen at right-back, with Ajax’s Devyne Rensch a potential target. [SportsPeteO]

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. lord17 (karma: 989) 21.5.2023, 19:59 #1

    Dívne sa pozerať ako hráči City zdvihajú trofej nad hlavu po tejto našej skvelej sezóne, ach škoda, snáď nabudúce :/

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 20.5.2023

Rubrika: Report

49 slov

  • Tereece John-Jules odchází na hostování do klubu League One Ipswich Town

    23.6.2022 20:52
  • Mika Biereth odchází na hostování RKC Waalwijk

    23.6.2022 20:51
  • Harry Clarke odchází na hostování do Stoke City

    22.6.2022 12:55
  • Omar Rekik odchází na hostování do Sparty Rotterdam.

    22.6.2022 12:53
  • Alex Lacazette podepsal jako volný hráč smlouvu v Lyonu. Ať se daří !!

    10.6.2022 15:22
Více slov

Poslední články

  • Oficiálně: Saka podepsal nový dlouhodobý kontrakt 23.5.2023
  • Přestupové spekulace – Saka odchází? Nikoliv, má zůstat do roku 2028 23.5.2023
  • Fabrizio: Rice je TOP cílem Arsenalu do zálohy, klub chystá první nabídku 19.5.2023
  • Gooners on TOUR Rubb112 a Feliny na Southamptonu 18.5.2023
  • Xhaka po sezoně opustí Arsenal 16.5.2023

Nejnovější články

  • Oficiálně: Saka podepsal nový dlouhodobý kontrakt 23.5.2023
  • Přestupové spekulace – Saka odchází? Nikoliv, má zůstat do roku 2028 23.5.2023
  • Fabrizio: Rice je TOP cílem Arsenalu do zálohy, klub chystá první nabídku 19.5.2023
  • Gooners on TOUR Rubb112 a Feliny na Southamptonu 18.5.2023
  • Xhaka po sezoně opustí Arsenal 16.5.2023
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2023 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší