Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

LIVE: Southampton – Arsenal

? TEAM NEWS!

?? Tavares returns to the XI
?? Odegaard captains the side
??????? Nketiah starts up front#SOUARS

— Arsenal (@Arsenal) April 16, 2022

Four changes for #SaintsFC today ?

Here's the team taking on #AFC: pic.twitter.com/h9HmIBLZ3f

— Southampton FC (@SouthamptonFC) April 16, 2022

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • →

Komentáře

  1. Tomáš Svrčina (karma: 24) 16.4.2022, 18:05 #1

    Zase na deuhou stranu jsme 3 zapasy byli favoriti co musi tlacit s to nam rozhodne nesedi. Ted nas cekaji 3 zapasy kdy je potreba to zakopat pred 16tkou a modlit se 95 minut ke vsem svatym a treba nekdo utece no.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. dave (karma: 11948) 16.4.2022, 18:07 #1

    Toto mužstvo proste potrebuje 2 gólových útočníkov, inak sa nikam neposunie. Aj dnes by nedali gól ani do rána. 2 góly z 5 zápasov je hanba.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. AW77 (karma: 1017) 16.4.2022, 18:07 #1

    S takovým výkonem můžeme skončit i na 8 místě

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. dady (karma: 115) 16.4.2022, 18:08 #1

    Arteta láme holt negativní rekordy, tyhle tři prohry za sebou jsou už podruhé v této sezoně a je to vůbec poprvé v éře PL. Je zde, prosím, někdo, kdo by mi mohl osvětlit ten progres pod Artetou? Myslím herní, nemyslím nějaké PR, které se opět v týdnu vynoří z řad klubu, kdy se dozvíme, jak Mikel zavedl kulturu atd.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Kozlik89 (karma: 2648) 16.4.2022, 18:11 #1

      Taky by mě zajímal ten jejich slavný proces. Po 3 letech by měl být vidět ne? Jsme sice 6 ale ted mas čekají 3 těžký zápasy kde, si reálně přiznejme, že nemáme moc šancí něco vyhrát, a můžeme se klidně propadnout opět na 8 místo

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Gunner 4ever (karma: 1150) 16.4.2022, 18:08 #1

    Totální znechucení. Schválně jsem se nedíval, abychom vyhráli, a opět totální propad. Mikel musí něco vymyslet!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Tomáš Svrčina (karma: 24) 16.4.2022, 18:10 #1

      Co jako cekas ze vymysli s timto materialem?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • giroud12 (karma: 65) 16.4.2022, 18:12 #1

        ten material si vybral sam,tak kazdy caka co predvedie….je tu uz dlho nato aby sa stazoval aky ma kader..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dady (karma: 115) 16.4.2022, 18:13 #1

          Arteta boys se teď vynoří s tím, že potřebuje dalších 6 přestupových oken a 700 mega, abysme mohli zaklepat na bránu Konferenční ligy.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • orek (karma: 13039) 16.4.2022, 19:14 #1

            Arteta boys? Hlavně, že ty se tu vynořuješ často..

            |
          • dave (karma: 11948) 17.4.2022, 6:20 #1

            On sa záhadne vynoril po 3 prehrách. Keď sa darilo, tak bol schovaný. Nechápem, takýchto fans.

            |
      • Pronger (karma: 2935) 16.4.2022, 18:15 #1

        Myslíš, že WHU mají co na výběr? Ti celou sezonu jedou ve 14 lidech, delší čas bez větších zásahů do kádru. Stejně s námi téměř bojují o poháry.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. dady (karma: 115) 16.4.2022, 18:17 #1

    Dovedete si představit, co by s tímhle kádrem udělalo, kdybysme už tehle sezonu válčili v Evropě?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Tomáš Svrčina (karma: 24) 16.4.2022, 18:20 #1

      Presne tak. Tuhle mizerii staci videt jednou za tyden a ne dvakrat.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 11948) 16.4.2022, 18:30 #1

      Logicky by s týmto kádrom asi do Európy nešiel, či?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Tomáš Svrčina (karma: 24) 16.4.2022, 18:41 #1

        Je pravda ze evropu hraji urcite horsi teamy nez mame my. Zase uplna hruza by to asi nebyla a mozna bychom dali gol nekdy.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Ari16 (karma: 1889) 16.4.2022, 20:46 #1

      Další nýmand o kterým není slyšet co je rok dlouhej a jak se nedaří, tak je ho plnu. Užij si to.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Poky17 (karma: 1277) 16.4.2022, 18:20 #1

    A o co, že příští zápas bude hrát opět stejná sestava? Příchodem ESR a Pepeho se útok rozhýbal, ano, stejně to byla šeď a bída, ale co čekat od borců kteří paberkuji? (Myslím teď spíš Pepeho).. Ale Mikel to prostě opět postaví úplně, do posrani, stejně…Teď nás čekají tři největší zápasy a jít tam se třema porážkama v řadě, to bude prdel (bohužel ne pro nás)…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. budy (karma: 132) 16.4.2022, 18:21 #1

    S Artetou ani pralesní liga to tvrdím už dlouho,stačí ale uplácat jednu výhru s někým tragickým jako naši a už bude zase veleben jako super manažer.Neposunul Arsenal nikam,znovu skončíme hluboko v poli

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jirka (karma: 2650) 16.4.2022, 21:07 #1

      Neposunul jinam? Ale no taaak. Jako asi jsme cekali trochu vetsi posun, ale rikat ze nas neposunul je teda kratkozrake. Posunul nas na slusnou uroven, ale ted je otazka zda ma na to nas posunout mezi tu spicku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. traged (karma: 4252) 16.4.2022, 18:21 #1

    Tohle už se ani nedá nijak komentovat. Od repre pauzy úplně jiný mužstvo, zralý tak na druhou ligu. Zranili se klíčoví hráči, ale to není vysvětlení proč ti ostatní hrají najednou jako úplní vypatlanci. Mi přijde jako by se pohádali nebo tak něco. Sezóna prakticky v p@deli každopádně…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. jirka (karma: 2650) 16.4.2022, 18:29 #1

    Doufam ze hraci si tady z nekterych neberou priklad. Ztracena sezona, sezona v prdeli atd…
    Nejakych 7-8 kol do konce LM stale ve vlastnich rukou. Hosi bojovat

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Mustafi95 (karma: 0) 16.4.2022, 18:40 #1

      Videl si žreb ? Nieje šanca a to sa snažím byť pozitívny veľa krát ale proste bez Parteya a góloveho hrotaka to nepôjde …

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Fišer Adam (karma: 1) 16.4.2022, 18:45 #1

      Jako že vyhrajeme ve středu na Chelsea?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jirka (karma: 2650) 16.4.2022, 20:43 #1

        Proc ne? Cekal nekdo treba ze dnes slepice rupnou, kdyz jsou tak rozjeti?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. Tomáš Svrčina (karma: 24) 16.4.2022, 18:43 #1

    Je potreba zabetonovat 16tku a doufat alespon ve dva body z tech 3 zapasu co nas cekaji. Jinou cestu nevidim.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. Nawts14 (karma: 1176) 16.4.2022, 18:56 #1

    Tady sa opat zisla elita ceskoslovenska a.k.a. majstri vo svojich oboroch. Len skoda ze tie nasi staty tak nevyzeraju ked mame na internetoch samych odbornikov. Cisty hnus sledovat prispevatelov ako babayaga kozlik a spol.
    K zapasu. Hrame strasne pomaly a naivne. Chcenie bolo obrovske ale v tutovkach sme vyhorali.
    Arteta musi dramaticky zmenit system , inak nebudu ani pohare.
    Za mna: White Holding Gabriel, Pepe, Saka, Xhaka , Lokonga, Smith Rowe , Odegaard , Martinelli
    Postavit co najviac kvality do zakladnej 11

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. orek (karma: 13039) 16.4.2022, 19:12 #1

    Jak se tu objevují hateři jen po prohrách. Když se dařilo, tak pěkně schovaný ve svých norách a teď tu komentují lidi, kteří sem ani nepíší. Ano je to tragický, ale u některých to tady vypadá jako by si tu už léčili nějaký mindrák. Máme nejmladší tým v lize a nikdo nečekal, že budeme hrát o 4.místo a najednou tu píšete jak nás každý lehce porazí. Kdyby to tak bylo tak asi hrajeme o poslední flek ne?! Na hráčích momentálně leží deka a vypadá to, že ten tlak nezvládají. Bohužel tak to je. United mají Ronalda, bez jeho golů by byli na tom špatně, slepice mají zase Sona, Kanea. Ale nikdo z nich nehraje dobrý fotbal. Podle tady komenujících by PL měla hrát asi jen CHelsea,Pool, City.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 13039) 16.4.2022, 19:16 #1

      A nejsem žádný Arteta boy, sám Artetu kritizuji. Ovšem co tu někteří vyplodí, to není žádná konstruktivní kritika. Jestli někteří víte co to vůbec znamená.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jirka (karma: 2650) 16.4.2022, 20:50 #1

      Jako bych to psal ja. ???Taky se mi nelibi posledni zapasy po repre pauze, ale tak nadavat tu na hrace je strasne.
      Kdyby by nekdo rekl pred sezonou, ze 8 kol pred koncem ligy budem mit LM ve vlastnich rukou, tak mu rekl jestli se nezblaznil.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 19:17 #1

    Pro mě je fascinující jak Arteta stáhne krajní obránce a místo nich pošle ofenzivní hráče, strašnej risk ale on to stejně zkusí. Dnešní zápas se mi celkem líbil, škoda těch zakončení a té zbytečné branky, ale na střely 23:9 pro nás, držení míče 76% v druhém poločase dokonce 83%, to jsem asi viděl poprvé, relativně málo ztrát míče, přijde mi, že jsme opravdu velmi silní na míči, i složité situace zvládáme vykombinovat.
    Výsledek je zklamání, čekal jsem 3 body, ale takových proher jsem za ty roky viděl dost, bohužel.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pronger (karma: 2935) 16.4.2022, 19:27 #1

      Tak enormní držení míče ovlivnil samotný Southampton, ten fakt vsadil všechno na jednu branku ve druhém poločase, hlídal vápno a co mohl, to odkopl. Místo aby si šel pojistit případně vedení a mířil do brejku, tak radši zastavil a za pět vteřin odevzdal míč.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 19:33 #1

        To si úplně nemyslím, mě přišlo, že jsme opravdu málo ztrácely míče, dělali relativně dobrá rozhodnutí s míčem, šance jsme si také vytvářeli, jen to proměňovat. I když jak se tak dívám tak Southampton měl ve druhém poločase jen 36 (47%) úspěšných přihrávek, kdežto Arsenal 333 (90%)

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Pronger (karma: 2935) 16.4.2022, 19:38 #1

          promiň, ale z čeho bychom dnes měli ztrácet míče? Viděl jsem většinu druhé půle a Saints to zakopali těsně před vápno a více nechtěli, docela nám hodně dovolovali postupovat k nim do vápna. Šance samozřejmě byly, ale ve druhém měl tutovku snad jen ESR

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 19:48 #1

          Třeba v zápase s CP jsme ztráceli celkem dost míčů skrz naši nepřesnost přihrávek, taky kolikrát ztrácíme míče střelou ze špatné pozice, dneska snad jen Martinelli nemusel střílet v tom nastavení, tam měl zvolit lepší řešení a mám dojem, že i Odegaard tam měl jednu zbytečnou střelu kde to mohl řešit lépe. I Saka měl velmi dobrou pozici sice z úhlu ale šance to byla fajn, potom Xhaka po té zblokované střele, Nketiah patičkou.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1080) 16.4.2022, 19:38 #1

      nevieme vyhravat zapasy kde nehrajeme dobre (vlastne my sa dost nadrieme aj na vyhry kde hrajeme dobre). brighton pred tyzdnom – trosard z prvej a jedinej sance v 1. polcase trafil, dnes saka rovnaka pozicia a nedal (potom v 2. polcase brighton jedina navsteva 16stky = 2:0, my dnes cely polcas obliehanie a polosance a nic). soton dal gol z hovna a totalne zaliezol – neukazal nic (ako arsenal), a berie 3b (ako aj brighton pred tyzdnom), proste PL, nasa “U23” potrebuje este nabrat skusenosti a potrebuje lidrov (aj starsich hracov) trosku ineho kalibru ako cedrik, xhaka ci laca…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • giroud12 (karma: 65) 17.4.2022, 14:31 #1

        ja si myslim ze nevieme vyhravat dolezite zapasy…tie zlomove….a to je najvacsi problem….ja tvrdim ze arteta urobil kus roboty…ale proste to muzstvo nevie nachystat na tie dolezite zapasy….otazka je ci na to ma..podla mna nie,lebo supery ako crystal palace a podobne by sme mali davat…proste toto je problem artetu ze to proste nevie…nevie nastavit spravnu taktiku,uz ma ale aspon reakcie lepsie na zmenu hry,lenze preco sme nehrali od zaciatku tak ako druhy polcas….aj ked bolo to ovplyvnene ze sotton vyslovene hral beton,ktovie ci by sme aj te sance mali keby chceli hrat aj do predu…..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • btw3 (karma: 1080) 17.4.2022, 15:48 #1

          dolezite zapasy boli aj napr. tie 2 za sebou proti wolves ktori boli v skvelej forme a brali body rad radom vsetkym, a brali sme 6b = zvladli dvolezity dvojzapas, dolezity bol aj zapas vonku na ville ktory sa zvladol… sme v stadiu kedy sa neda bagatelizovat ze henten alebo tamten zapas bol dolezity lebo uz niekolko kol su rovnako dolezite vsetky…
          uzky a navyse velmi mlady kader, takze taketo vypadky sa daju ocakavat v lige ktora nema logiku.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Igor (karma: 2349) 16.4.2022, 20:17 #1

      Bohuzial, nasi nedali 3 tutovice, tam je pes zakopany

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. dady (karma: 115) 16.4.2022, 19:19 #1

    No, faktem je, že já nás tipoval tuhle sezonu na osmý až desátý flek, takže já o nějakém TOP4 rozhodně nebásnil. Mně Arteta i tím sedmým místem vypálí vlastně rybník.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Tomáš Svrčina (karma: 24) 16.4.2022, 19:31 #1

      Ja budu spokojen s Top6 pokud vyjde. Dneska to opravdu nebyl spatny fotbal oproti minulemu tydnu co jsem videl na emirates na zivo tak to byl koncert dneska.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. zajo69 (karma: 496) 16.4.2022, 19:36 #1

    V lete podpísať Vieru. Ten by mal aspoň rešpekt.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Nawts14 (karma: 1176) 16.4.2022, 19:49 #1

      Arteta respekt nema? Aspon sa nauc napisat meno nasej legendy spravne a nestrapnuj sa tady.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. Özil (karma: 272) 16.4.2022, 19:41 #1

    No pokud si šetříme góly a body do následujících utkání tak se nebudu zlobit. Stále tam je velká šance na evropské poháry a to že to hned nebude LM neznamená velký neúspěch. Tým je pod velkým tlakem a moc nepřeje štěstěna, všechno se ale může opět k dobrému obrátit. Očekávám, že další tři mače budou úplně jiný fotbal. Do otevřenější obrany se bude hrát Odegaardovi lépe a to bude ten klíč. Jen nevím co ten Nketiah, ztratil jsem iluze o tom, že dá někdy v PL góla. Aspoň tedy za nás.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. Trixy (karma: 359) 16.4.2022, 19:41 #1

    Jakej rozdíl v komentářích před a po repre pauze…tady se člověk dočte hnoje!!!
    Nemáme zkrátka útočníka a mladí kluci Saka/martinelli/ESR to golově neutáhnou…a jinak progres tam vidět je a kdo tvrdí že ne ať si pustí zapas před rokem

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dady (karma: 115) 16.4.2022, 19:45 #1

      Před rokem jsme vyhráli na Slávii 4:0, pak ale remizovali 1:1 s Fulhamem a prohráli doma 0:1 s Evertonem. To byly ty mače, co Arteta dával Xhaku na levého beka.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pedro Sanches (karma: 4870) 16.4.2022, 20:08 #1

      Jakej herni progres? To ze nam vyslo par zapasu? Vzdyt nas fotbal je pomalej, bez napadu.. tohle jestli je ten tvuj progres po w letech, tak to potes koste..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jirka (karma: 2650) 16.4.2022, 20:46 #1

        Par zapasu? ????? Proto jsme 3 body od LM se zapasem k dobru? Ale no tak.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Pedro Sanches (karma: 4870) 16.4.2022, 21:58 #1

          A v jakym zapase jsme soupere prejeli zpusobem, ze sis rekl jo takhle by to slo?? Ja si pamatuju teda vetsinu zapasu, co jsme vyhrali se stestim.. a to i ty pred posledni repre pauzou..

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Marchel (karma: 329) 16.4.2022, 23:21 #1

            Presne tak. Mňa osobne neoslnil asi ani jeden náš zápas. Keď aj dáme gól tak je to nejaký zbúchaný a tutovky nepremieňame nikdy. A taktiež Saka,martinelli, poslednú dobu aj Smith rowe (najmä ale prví dvaja menovaní) majú podľa mňa veľmi, ale že veľmi chabé zakončenie.

            |
          • jakub (karma: 11080) 17.4.2022, 7:59 #1

            Leicester, Aston Villa, Brentford, West Ham, Leeds, derby se slepicema.

            |
  19. GegenPressPodcast (karma: 0) 16.4.2022, 19:48 #1

    https://youtu.be/OTdqh9oBdYc poslechněte si naší novou epizodu

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. Filip (karma: 2) 16.4.2022, 19:51 #1

    https://pbs.twimg.com/media/FJzMRoWacAIxtlh.jpg

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. Filip Bartoš (karma: 35) 16.4.2022, 20:02 #1

    Bohužel, jakmile nemáme 3-4 top útočníky (střelce, nemusí to být nutně CF) s tím, že si můžeme nechat půl sezony dva uražené pro poháry, tak nebudeme hrát TOP4.

    Takový je dnešní top fotbal…
    a zrovna Laca + Nketiah by byli ta 5. a 6. volba…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Pedro Sanches (karma: 4870) 16.4.2022, 20:06 #1

    Ja uz fakt nevim.. Arteta uz je u nas dost dlouho, utratilo se spoustu penez, pustilo spoustu hracu zdarma a nejakou velkou zmenu nevidim. Nekdo rekne, ze obrana tolik nehori. Ale zas na druhou stranu tam prisli 3 hraci za 100M a ze by to byla nejaka pevna skala se rict neda.. Ja nechci spekulovat, zda artetu podrzet, nebo ne, ale je treba z toho vyvodit nejake zavery.. take se budeme stale pleskat na stejnem miste, jako uz nekolik let..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Filip Bartoš (karma: 35) 16.4.2022, 20:11 #1

      ten závěr je celkem jednoduchý, musí přijít stejní 3 borci do útoku za 100M.
      (nikoliv jeden Vlahovic za 100)

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 4870) 16.4.2022, 20:16 #1

        Ale nas ani ten utocnik nespasi.. mezihra se mi taky nelibi..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Filip Bartoš (karma: 35) 16.4.2022, 20:22 #1

          mezihru nemá precizní ani Chelski ani Pool ani Shity.
          Ale mají kvalitu v 16.
          That´s all…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 20:28 #1

            Jak můžeš napsat, že Liverpool nebo City nemají dobrou mezihru? To by mě docela zajímalo? Jinak naše mezihra je skvělá, ten Artetův possession je opravdu velice kvalitní.

            |
        • dave (karma: 11948) 17.4.2022, 7:47 #1

          Na Sotone sa hralo takmer celý zápas na jednu bránu. Mať v zostave dvoch gólových hráčov, ktorí dajú gól z hovna, tak to v pohode otočíme. Naša mizerná produktivita a efektivita je náš súčasný problém.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Nawts14 (karma: 1176) 16.4.2022, 20:22 #1

      K Parteyovi potrebujeme top zaloznika.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jirka (karma: 2650) 16.4.2022, 20:59 #1

      Jinak 3 hraci celkove za 100 mega do zakladu ti prijde ranec? Nebo jak to mam chapat?
      Nam nefunguje dost casto stred, a to je pak velky problem. Jestli jsi hral fotbal, tak to musis znat. Odejde stred a je to v prdeli. Riti se to na tebe a je to jen otazka kdy padne gol. Brani cely tym, ne jenom obranci.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 4870) 17.4.2022, 0:25 #1

        Nerikam, ze 100m je za 3 hrace moc. Jen proate je rozdil s jakymi hraci pracuje Arteta a jake mel Emery.. Arteta se tady stale omlouva a na UE se plivalo, ale on poradnou sanci nedosral.. dokonci i hrace si nemohl vybrat.. Jinak stred nam nefunguje uz dlouho a nic se s tim nedeje.. 20m za lokongu a ma na to? Bude nekdy platny hrac?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. AW77 (karma: 1017) 16.4.2022, 20:27 #1

    Já si teda myslím že kdyby tam byl golovy útočník a tu nějakou šanci proměnil tak by ten zápas vypadal úplně jinak. Ale bohužel na kdyby se nehraje. Tak ta góly musí dávat Saka, Gabi, Emil, Ode a další co se vyskytnou v šanci. A dneska jich bylo dost abychom vyhráli.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. Lukendes_10 (karma: 4081) 16.4.2022, 20:29 #1

    Smutne je ze keby sme mali komplet 11 v poriadku tak tu top 4 urcite dame.
    V januari sa urcite na to Arteta s Eduom spoliehali, hold risk nevysiel.
    A nase klucove posty, kde hraju top hraci Tomiyasu, Tierney, Partey su bohuzial obsadene hracmi ktory nato nemaju resp. este nemaju (Tavares, Lokonga).
    Toho Cedrica tak by som vykopal z klubu ze by sa len prasilo za nim. A este tento hrac ide rozohravat standartky ?‍♂️
    V tomto sa vazne cudujem Artetovi, ze to nevidi pritom tam mame hracov ako Odegaard, Saka, Xhaka, Martinelli, Emil.
    Urcite by to kazdy jeden kopal lepsie.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. AlwaysArsenal (karma: 2503) 16.4.2022, 20:36 #1

    Souhlasím s tím Cedricem, mě by fakt zajímalo, jestli tohle s těmi standardkami napadlo fakt Artetu, nebo mu to někdo poradil.
    Vždyť je to šílenost mít na hřišti Odegaarda s jeho technikou a i přesto standardky svěřit Cedricovi.
    Jinak je určitě pravda, že nám hrozně chybí gólový hrot, dále CM k Parteyovi, backup k Tomiyasuovi ( u Tierneyho potřebuje Tavares akorát ještě dost času) a možná i křídlo vzhledem k situaci s Pepem, eventuálně Nelsonem.
    Očekávám v létě zapracování v těchto věcech, měly by to být určitě další kroky vpřed.
    Ke kritikům Artety – zeptám se – čím bychom si pomohli jeho odvoláním? Akorát bychom se zase vrátili na začátek, zase by si to nový manažer začal stavět podle sebe.. prostě bychom ztratili dost času.
    Já osobně si počkám jak píšu výše na letní doladění kádru tam, kde je třeba a teprve potom bych eventuálně hodnotil jestli se posouváme nahoru, nebo ne.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 1732) 16.4.2022, 20:41 #1

      Jenže on je kope pro praváka a ode je levák, asi tam není nikdo z praváků co by to kopal lépe dle Artety

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 20:54 #1

      Máme trenéra standartních situací, dost pochybuji, že by mu Arteta kecal do práce.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • AlwaysArsenal (karma: 2503) 16.4.2022, 20:56 #1

        Dobře, i tak je to ale za mě šílenost. Ne každý Portugalec je Cristiano Ronaldo..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 21:03 #1

          Hele já to nijak neobhajuju. Souhlasím s původním příspěvkem, já bych Cédrica kopat standartní situace nenechal, to je ztracenej míč, stejný to bylo s Davidem Luizem nebo když Partey střílí zpoza vápna, to jsou úplně zbytečný ztráty míče a raději ať to kope kdokoli jiný, už před tím zahráním člověk ví, že to skončí mimo bránu.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. masly (karma: 1732) 16.4.2022, 20:39 #1

    Jenže když chceš někoho vyhodit tak potřebuješ náhradu.Kdo by to měl být?Jsme schopni někoho najít a přivést?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. tony (karma: 230) 16.4.2022, 21:46 #1

    No prohrát se může ale prohrát třikrát v řadě je průser. Nejhorší je že po prvním kolapsu s CP mužstvo nastoupí k dalšímu zápasu totálně mimo a ono se to opakuje i v dalším kole. Tohle prostě jde za trenérem.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 11080) 16.4.2022, 21:55 #1

      Mě teda nepřišlo, že by jsme nastoupili k dnešnímu utkání totálně mimo, to jsem asi viděl jinej zápas.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • orek (karma: 13039) 16.4.2022, 22:13 #1

        Mě přijde, že na hráčích leží hrozná deka a sami se bojí riskovat a něco nezkazit. Odegaard mi přišel jako by se v prvním poločase schovával a začat hrát až ve druhém.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. kosto29 (karma: 112) 16.4.2022, 22:46 #1

    Tiež so nasratý že sme sme prehrali 3x v rade,proti CP sme mali deň blbec,neboli by sme dali gól ani do rána,proti Brigtonu sme prehajdákali 1polč.ako už veľakrát,bol tam ofsajd neofsajd,na konci šance nepadlo to,dnes im silno zabral branár,prvý gól bol klúčový,naša hra nestala za nič,záloha je slabá,Martinovi nejde,útok neexistuje,to je fakt.Ale čítať tu ako je všetko na prd je strašné,sila takýchto diskusi ma doháňa k zúrivosti.Kto s tých odborníkov robil niekedy nejaký šport,sledovali série víťazstiev a prehier rôznych mužstiev v rozličných sportoch,asi nie.Najjednochšie je poohovárať všetkých od MA až po posledného poslíčka,každý vie koho predať,koho kúpiť,ako hrať,ako striedať.Mám úctu ku kazdému názoru ale niektorý tu nie sú fans Arsenalu.Kritizujte ale ak ste fanúškovia tak hlavne fandite,lebo to Arsenal potrebuje,fans a nie mudrlantov čo všetkému rozumejú(na Slovensku a v Čechách a na Morave je to často tak)COYG

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. dady (karma: 115) 16.4.2022, 22:52 #1

    O progresu si řekneme po 38. kole. A snad nám v tom Amazon dokumentu bude objasněno, z čí hlavy bylo dohrát tuhle sezonu bez útočníka.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. FFA (karma: 1104) 16.4.2022, 23:37 #1

    Som nasraty, hodne. Ale sudit Mikela budem po 38 kole. Mame to stale vo svojich rukach, ale treba zabrat. COYG!!!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Mr.Crown

Datum: 16.4.2022

Rubrika: Report, Sezóna

49 slov

  • Tereece John-Jules odchází na hostování do klubu League One Ipswich Town

    23.6.2022 20:52
  • Mika Biereth odchází na hostování RKC Waalwijk

    23.6.2022 20:51
  • Harry Clarke odchází na hostování do Stoke City

    22.6.2022 12:55
  • Omar Rekik odchází na hostování do Sparty Rotterdam.

    22.6.2022 12:53
  • Alex Lacazette podepsal jako volný hráč smlouvu v Lyonu. Ať se daří !!

    10.6.2022 15:22
Více slov

Poslední články

  • Balogun o životě na hostování 26.3.2023
  • Zinchenko: Exkluzivní interview 24.3.2023
  • Gooners on Tour: Honza na Sportingu 23.3.2023
  • Gooners on tour: Jirka a spol. na Sportingu 23.3.2023
  • Kanonýři v reprezentaci 23.3.2023

Nejnovější články

  • Balogun o životě na hostování 26.3.2023
  • Zinchenko: Exkluzivní interview 24.3.2023
  • Gooners on Tour: Honza na Sportingu 23.3.2023
  • Gooners on tour: Jirka a spol. na Sportingu 23.3.2023
  • Kanonýři v reprezentaci 23.3.2023
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2023 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší