Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT Vitoria 1:1 Arsenal

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Komentáře

  1. pan HU (karma: 87) 6.11.2019, 19:13 #1

    Já grcám z vás…přát si prohru na Leicesteru? Jste na hovno fanoušci! ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Stranger0569 (karma: 577) 6.11.2019, 19:25 #1

      Raději prohrát bitvu než-li celou válku ti nic neříká?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Martin (karma: 0) 6.11.2019, 19:40 #1

        A ze to nikomu nic nerikalo posledni 3 sezony Wengera, kdy jsme pravidelne tu valku prohravali a mezitim nam ostatni o parnik ujeli 🙂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jirka (karma: 2652) 6.11.2019, 20:02 #1

          Ach jo. Opravdu? Wenger daleko s horsim tymem s 10 zranenymi hraci dokazal nejak ukopat LM krom posledniho roku.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Bangbang (karma: 1436) 6.11.2019, 20:06 #1

          Neřekla bych až 3 sezóny…. taky jsme skončili v PL druzí… to by asi nešlo, kdyby se ta válka pravidelně prohrávala…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • matonator (karma: 2829) 7.11.2019, 7:50 #1

            To jak sme skoncili druhi myslis to, ked sme mali jedinecnu sancu vyhrat ligu a namiesto toho to bolo Leicester? To vazne nebol uspech vtedy.

            |
    • mcloro1 (karma: 181) 6.11.2019, 19:27 #1

      pan HU neviem kto si ale tvoje dlhodobe pripomienky tu neskutočne pília nervy. Chod radšej niekam …, Nič si nepochopil prečo každý normálny fanúšik chce to čo chce aby sa definitívne ľady pohli !

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • pan HU (karma: 87) 6.11.2019, 19:48 #1

        Mně je 44, 6 let jsem lítal do Londýna na Arsenal. 2x i na den na otočku. Zažil jsem finále FA Cupu proti Hullu, zážitek z toho, když Henry ve své poslední sezóně zařídil gólem na 1:0 postup v nějakém poháru, stál jsem za tou správnou brankou proto Norwichi, když dával Wilshere po tom famózním ťukesi z jedné nádherného góla. A naprosto nejeuforičtější zážitek a výbuch radosti na Emirates jsem zažil při mistrovské sezóně Leicesteru, kdy jim v nastavení Danny dal góla na 3:2. A vůbec nejúžasnější fandění jsem na Emirates zažil proti Aston Ville v poháru, kdy jsme po 10 minutách ze 2 brejků prohrávali 0:2 a kdy pak mužstvo za neutuchajícího řevu fanoušků hnalo Arsenal za vyrovnaním. Prohrálo se 1:2, ale bylo to asi nejvíc pokud jde o fandění. Celý stadion i přes prohru tleskal po závěrečném hvizdu. Byl jsem bez hlasu…ani ten FA Cup s Hullem nestál tolik sil při fandění jako tohle.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • mcloro1 (karma: 181) 6.11.2019, 19:51 #1

          Dakujeme za predstavenie sa ?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • snicel (karma: 197) 6.11.2019, 20:11 #1

          O to menej rozumiem tvojim každodenným komentárom.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rubb112 (karma: 1765) 6.11.2019, 20:26 #1

          Ale, že ti dva měsíce zpět mrdlo v hlavě a zaregistroval ses na gunners.cz a od té doby tu plodíš hovna už neřekneš…(nemyslím úplně tento komentář)

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • duri (karma: 1903) 7.11.2019, 7:21 #1

          Nic v zlom ale byt na pamatnom zapase doma s liskami v ich majstrovskej sezone a nepamatat si vysledok, ktory skoncil 2:1 sa mi nezda ze by si clovek ktory je priamo na zapase nepamatal. Tiez som parkrat bol na emirates a vsetky zapasy aj vysledky si pamatam.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. FildaGooner (karma: 4566) 6.11.2019, 19:17 #1

    Z fb: Emery pro BT sport: Bylo dnes velmi důležité být dobří v obranné fázi. Myslím, že se nám to povedlo.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Andrej (karma: 1436) 6.11.2019, 19:21 #1

      Vyslovene si robi z fanusikov srandu …

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • FildaGooner (karma: 4566) 6.11.2019, 19:35 #1

        Jo, z celeho Arsenalu, od uklízeček po fanoušky.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • snicel (karma: 197) 6.11.2019, 20:13 #1

          Podla mňa on by aj chcel povedať niečo iné ale nevie. Nie je anglická slovná zásoba

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Andrej (karma: 1436) 6.11.2019, 20:26 #1

            Ja si myslim ze on uz mesiace chce padaka ale nevie to prelozit tak to znazornuje vysledkami a hrou 😀

            |
    • Stranger0569 (karma: 577) 6.11.2019, 19:22 #1

      Emeryho klasické aneb:
      Slunečno – nebyla nám zima.
      Zataženo – nebylo nám vedro.
      😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • pan HU (karma: 87) 6.11.2019, 19:38 #1

      Asi se kvalita obrany neměří počtem střel a šancí soupeře ?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • juha_efx (karma: 994) 6.11.2019, 20:06 #1

      boha to je trotl…ja si uz fakt myslim ze si z toho robi srandu aj on sam

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rubb112 (karma: 1765) 6.11.2019, 20:30 #1

      litry portského, jinak nemám vysvětlení

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. railgun (karma: 522) 6.11.2019, 19:19 #1

    At vemou Trpišovského. Aspon budou hrat moderní fotbal, ne tenhle spanelskej styl co frčel pred deseti lety ….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • traged (karma: 4194) 6.11.2019, 19:58 #1

      Ten by naučil běhat dozadu snad i Ozila a Pepeho ?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • XhakaBoy (karma: 1164) 6.11.2019, 20:12 #1

      Tenhle styl nefrčel nikdy

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. Jara (karma: 34) 6.11.2019, 20:46 #1

    Caute. Zapas jsem nevidel, byla to holomajzna nebo hrali lip?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rubb112 (karma: 1765) 6.11.2019, 21:02 #1

      hnus, přestříleli nás, že jsme dali gol z přímáku (Pepe poslal na hlavu Mustafimu) byla náhoda a gol do naši sítě byla jen otázka času.

      Výhra Arsenalu by byla naprosto NEzasloužená

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Marek (karma: 2861) 6.11.2019, 20:54 #1

    Po taktickej stranke sme hrali tak ako sme chceli, stači ti to takto zhrnuť

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Luckybello14 (karma: 2630) 6.11.2019, 21:01 #1

      Áno presne tak …. hráči sa postavili podľa rozostavenia a dokázali takto stáť celých 90 min …poniektorí sa tuším nepohli vôbec

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Rypi (karma: 2302) 6.11.2019, 21:23 #1

    Zajímalo by mě, jestli aspoň část toho, co říká na tiskovkách myslí vážně a upřímně. Protože to jsou opravdu neustále takové nesmysly, že není možné, aby to myslel vážně. A já si upřímně myslím, že kdyby na tiskovkách pojmenovával důvody/problémy, které vidí fakt všichni a alespoň občas nastínil kýžená řešení, nebo představy, jak by ideálně mělo vše vypada, dostal by se ke všem daleko blíže. Tato představení jsou taková nijaká, řekl bych až politická, vystoupení, kde neustále ohřívá stejnou omáčku (už více než rok) a ono se vše prostě jednou přejíte. Ale jak máo by stačilo, že? On možná opravdu bude problém v tom, že on sám neví, co si počít a jak veškeré aspekty hry zlepšit.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Kozlik89 (karma: 2600) 6.11.2019, 21:36 #1

    „Barcelona dnes večer byla po fyzické stránce Slavií poražena. Pro Barcelonu to byl ostudný večer,“ prohlásil mimo jiné někdejší dlouholetý kouč Arsenalu Arsene Wenger v televizním studiu stanice beIN Sports.

    Skoda ze nic takoveho pan wenger nemuze rict o svem milovanem Arsenalu…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rubb112 (karma: 1765) 6.11.2019, 21:49 #1

      Může, ale není to lhář!!! Slávka by nám dala naprdel, to je fakt k pláči

      Škoda, že včera proti barce nevěděli co dělat v zakončení, to samozřejmě Laca/Auba/Pepé/Mesut by věděli, ale týmově by na nás měli

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Kozlik89 (karma: 2600) 6.11.2019, 22:13 #1

        To ze by nas slavia ubehala utavila a pak rozmazla je vic nez jisty. Kdyz nas dokaze přehrát nejaky portugalsky tym ze stredu tabulky nebo novacek v PL slavka by nam nadelila bura.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Igor (karma: -56) 6.11.2019, 22:46 #1

          Arsenal – Slabie 7:0, LM na ES. Ale muzest snit dal 😀

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • orek (karma: 12720) 7.11.2019, 4:49 #1

            Jenže v té době Arsenal hrál fotbal?

            |
  8. Gunner_Pav (karma: 10185) 6.11.2019, 21:51 #1

    Ackoliv obecne nejsem priznivcem prekotnych zmen, tak u nas uz vedeni musi jednat. Neni na co cekat. O vikendu nas ceka dulezity zapas a obavam se, ze s UE mame jen malou sanci na uspech. Kdyz jsem ho dnes videl uz v predzapasovem rozhovoru, bylo videt, ze ten tlak na nej dolehl naplno a myslim, ze uz neni v jeho silach to otocit. Uz na nem neni zdaleka videt ta energie, kterou mel vloni
    Uz je toho moc. Tym nema tvar, Mesut neni poradne vyuzivan, stridani jsou prinejmensim zvlastni, situace kolem Granita taky nezvladnuta a to nemluvim o zapasech s prumernymi tymy, ktere vedeme a nedokazeme dotahnout ke 3 bodum.
    Na Leicester muze vest tym Freddie a pres repre pauzu ma vedeni cas vymyslet, zda nechat Freddieho az do konce sezony, nebo zkusit nejakeho volneho trenera.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Japanas (karma: 3516) 6.11.2019, 21:55 #1

      Souhlasím. Ať už ho z toho vysvobodí a přestane se trápit.
      Uleví se asi úplně všem….a jemu nejvíc.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. Gunner_Pav (karma: 10185) 6.11.2019, 21:52 #1

    Jinak by bylo moc fajn, kdyby si fanousci Slavie zalozili vlastni fan web a nezaplevevovali to tady nesmysly o Trpisovskym. To je uplne jina uroven, nez PL, nemluve o Arsenalu. To, ze nauci hrace behat a dodrzovat system, to na Arsenal opravdu nestaci.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 2302) 6.11.2019, 22:10 #1

      Toto přeci není o tom, že je někdo fanoušek Slavie. Myslím, že momentálně každý fanoušek českého fotbalu se veze na vlně jejich úspěchu a užívá si konečně úžasné působení českého celku v LM po X letech. A jelikož Arsenal máme tam, kde máme, tak jen smutně sledujeme, jak nicotný klub z uprděné ČR dokáže prohánět týmy jako Barca. Je to tedy spíš o stesku a smutku z toho, že Arsenal neprohání ani poslední celky z PL a ne o tom, že by fanoušci Slavie chtěli zaplavovat diskuzi nesmysly…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10185) 6.11.2019, 22:23 #1

        Mne ale cesky fotbal uprimne nezajima, mne zajima Arsenal a srovnavat Arsenal se Slavii je zcela mimo misu

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • orek (karma: 12720) 7.11.2019, 4:47 #1

          Ale furt si vyjmenoval dvě věci které Emery nedokázal hráče naučit.Zajimalo by mě jak by to vypadalo kdyby naši hráči běhali a hra měla systém.Oni jsou to zrovna dost důležité a hlavně základní věci.?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Radek (karma: 2925) 6.11.2019, 22:19 #1

      Za prvé. Neustále se hází OT z jiných věcí co nesouvisí s klubem. Za druhé. Trpišovský je kouč s potenciálem na velký světový klub. Pokud by měl s hráče kvalitou PEA, Guedouzzi, Torreira, nechci pomyslet, jak by to vedl. Vůbec není o běhání ale co hráčům předává.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10185) 6.11.2019, 22:27 #1

        Pokud sem pada OT tak se v drtive vetsine tyka PL, nebo souteze, ve ktere hrajeme.
        Potencial maji stovky treneru na svete. My ale potrebujeme trenera, ktery ma daleko vic nez jen potencial.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Bangbang (karma: 1436) 6.11.2019, 23:03 #1

        To Radek: tak ono to není jen o hráčích. Spousta trenérů po přechodu do velkého týmu narazila… Trpišovskému bych určitě časem nějaké zahraniční angažmá přála, ale ještě má rozdělanou práci v Edenu :-)))

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. railgun (karma: 522) 6.11.2019, 23:07 #1

    Vedení je marné to vidí každý…Arsene měl být odvolán po prohre 8-2 na Old Trafford v roce 2011. Prakticky dalsich 6 let žil už jen ze slávy, a z toho, že klubu šetřil peníze, jinak jsme se nikam neposouvali spíše naopak, a protože to mělo pomalejší, sestupující tendenci tak to bylo méně do očí bijíci. Nicméně tak dlouho jsme otáleli, až jsme prohloupili a vzali trenéra, který neuměl anglicky a stále tuto pomyslnou bariéru neproboural.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Bangbang (karma: 1436) 6.11.2019, 23:30 #1

      Tak já nevím, to by se teď museli trenéři odvolávat skoro obtýden, protože těch výsledků rozdílem třídy mezi top tým i v LM přibývá…
      a upadající tendenci si taky představuju jinak, než že se skončí 4., rok nato 3. a další rok 2. a v průběhu 4 let vyhrají tři FA Cupy…. poslední 2 roky byly už špatné, jak výsledkový, tak postupně i herně.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Gunner_Pav (karma: 10185) 7.11.2019, 8:11 #1

      Osobne si myslim, ze jazykova bariera neni zdaleka ten hlavni problem. Pokud se podivas na cele posubeni UE u nas, tak nejlepsi mel lonsky podzim a to na tom urcite nebyl jazykove lepe, nez ted. Je jasne, ze v tu dobu tym jel na urcite euforii a ze vysledky casto neodpovidaly predvadene hre, ale aspon byly ty vysledky a dokazali jsme zapasy urvat.
      Nekdy na zacatku letosniho roku se to ale zlomilo a podle mne duvera hracu v UE od te doby silene klesa. Je to videt na tom, ze uz tolik po hristi nejezdi a nevydaji tech par procent navic, ktere rozhoduji zapas.
      Do urcite miry se na tom muze podilet situace kolem Mesuta a ted i Granita, ktere UE nezvlada a trochu to potvrzuje ohlasy s PSG, ze to neni trener do tymu hvezd, ale spis do tymu dricu. Ono je totiz obrovsky rozdil mit hrace, kteri jsou motivovani sami a chteji jezdit na max a mit v tymu hvezdy, ktere ten trener musi namotivovat aby vydali procenta navic. U tymu, typu Arsenal musi byt trener nejen taktik, ale i do urcite miry psycholog a zda se, ze to druhe UE vubec nezvlada

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. Ales Zverina (karma: 186) 7.11.2019, 6:20 #1

    Ja jen doufam se mi jednou donesou informace proc Emery nepokracoval v nastavenem trendu jako prvni dva soutezni zapasy za nas,vysoky pressing a balony rychle kolmo vpred.Ano vysledkove to nebylo ono ale kdyz jsem to videl rikal jsem si,fajn chce to cas ale budeme hrat moderni fotbal a vysledky se urcite dostavi.A ono po 2 zapasech konec,nic,nula,proste jak se rika „nejhorsi je smrt z vyděšeni“

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • spirki (karma: 1827) 7.11.2019, 8:56 #1

      Přesně nad tím celou fobu přemýšlím, co se stalo? Nelze říci, že od začátku je to tragédie. Naopak to s čím se chtěl na začátku prezentovat se mi hodně líbilo. Paradoxně jsem ze strartu ten systém viděl a myslí, že i hráči ho viděli. Co se postupně stalo je mi vážně záhadou. jestli si myslel, že to nebude fungovat. Nevím. Myslím, že jsme se o to snažili delší dobu než dva zápasy.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 299) 7.11.2019, 15:38 #1

      Podla mna je to dost jasne: vyber hracov a taktiky. Vtedy staval zdrave jadro hracov co chceli a vedeli pressovat, a bolo im to dovolene. Teda:
      Laca – Aaron – Torr plus Auba, ktory si vie pri presse najst miesto.
      Teraz v septembri sme na tych poziciach mali vacsinou:
      Pepe – Granit – Saka plus Auba.
      Ten rozdiel v schopnosti pressovat je obrovsky. Aaron odisiel a Laca bol mesiac mimo, Torr na lavicke a asi aj bus taktika k tomu pressu netlacila.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
David

Datum: 6.11.2019

Rubrika: Nezařazené

49 slov

  • Tereece John-Jules odchází na hostování do klubu League One Ipswich Town

    23.6.2022 20:52
  • Mika Biereth odchází na hostování RKC Waalwijk

    23.6.2022 20:51
  • Harry Clarke odchází na hostování do Stoke City

    22.6.2022 12:55
  • Omar Rekik odchází na hostování do Sparty Rotterdam.

    22.6.2022 12:53
  • Alex Lacazette podepsal jako volný hráč smlouvu v Lyonu. Ať se daří !!

    10.6.2022 15:22
Více slov

Poslední články

  • Arteta, Saka a Ramsdale nominováni na ocenění PL za měsíc leden 29.1.2023
  • By the numbers: Arsenal vs. Manchester United 26.1.2023
  • Předzápasová tisková konference Mikela Artety před Man City 26.1.2023
  • LIVE: Manchester City –⁠ Arsenal 26.1.2023
  • Loan Watch 25.1. 25.1.2023

Nejnovější články

  • Arteta, Saka a Ramsdale nominováni na ocenění PL za měsíc leden 29.1.2023
  • By the numbers: Arsenal vs. Manchester United 26.1.2023
  • Předzápasová tisková konference Mikela Artety před Man City 26.1.2023
  • LIVE: Manchester City –⁠ Arsenal 26.1.2023
  • Loan Watch 25.1. 25.1.2023
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2023 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší