Deadline Day

Přestupové období končí již ve čtvrtek o půlnoci a očekává se, že u nás nezůstane kámen na kameni. Odejde Ox a Alexis? Přivedeme van Dijka nebo Draxlera? Na všechny tyto otázky budeme znát již brzo odpovědi. Zůstaňte s námi.

Předchozí články se spekulacemi najdete tadytady a tady.

1. 9. 2017

6:50 Barca se dotazuje na Özila. Cena? 60 milionů euro. (Ve Španělsku můžou nakupovat ještě dnes.)

00:00 Konec přestupového období

31. 8. 2017

23:32 Na odlehčení, za úplné „trotly“ tolik ještě nejsme. Chelsea se domluvila s Evertonem na přestupu Rosse Barkleyho za 30 milionů liber. Hráč už byl na lékařské prohlídce v Londýně, kde si však přestup rozmyslel a vrátil se zpět. /fb/

22:44 Alexis je údajně velmi zničený poté, co nevyšel jeho přestup do Manchesteru City. /Mirror/

22:32 Arsenal právě oznámil, že se Joel Campbell vrací na hostování do Realu Betis.

22:12 John Cross uvádí důvod, proč Lemar nepřišel do Arsenalu. „Tato částka byla za hráče přijata, hráč s přestupem souhlasil, ale Arsenal nakonec cítil, že by nestihl celou záležitost dotáhnout do úspěšného konce.“

21:25 Čas na rekapitulaci? Ke Gunners přišli v létě Lacazette Kolašinac, z hostování je zpátky ChambersWilshere. V klubu nebude chytat Wojciech Szczęsny, polský brankář zamířil do Juventusu. Gabriel šel do Valencie, Kieran Gibbs vyměnil Arsenal za WBA. Oxlade-Chamberlain posílil Liverpool. Yaya Sanogo odešel jako volný hráč do Toulouse, Jon Toral se pokusí zaujmout v Hull City. Minimálně na rok se z Londýna pakovali Carl Jenkinson do Birminghamu, Asano do Stuttgartu, Damian Martinez do Getafe a Lucas do Deportiva. Z mladíků balil kufry Chris Willock, do Benficy, Dan Crowley zůstal po hostování v Nizozemsku, jen přestoupil do Willem Tilburg. KamaraHindsBennancer už rovnou nedostanou šanci se prosadit.

21:20 Vypadá to, že je po všem. Lemar nepřijde, Alexis zůstává. Arsenal je šťastný, že chilský hráč bude za klub nastupovat i v následujících měsících. /skysports/

20:19 Ornstein informuje o tom, že dohoda s Alexisem o přestupu do City definitivně padla. Arsenal si chtěl najít náhradu v podobě Lemara, ale ten odmítl. Koscielny, Giroud a Lacazette se ho snažili přesvědčit, ale nedal se. 

20:13 Lucas Perez se vrací do Deportiva, kde bude po zbytek sezony hostovat.

18:30 Vypadá to, že Alexis Sanchez přece jen zůstane v Arsenalu. Spekulace o 90 milionové nabídce za Thomase Lemara přišly příliš pozdě a žádný seriozní zdroj z Francie je stále nepotvrdil. Alexis tak zůstane ještě rok v Arsenalu a poté odejde zadarmo.

17:30 Doufám, že ještě sedíte. Monaco přijalo nabídku 90 milionů za Thomase Lemara. Nyní to již záleží na Arsenalu a hráči, zda najdou společnou řeč.

15:54 Raději si sedněte. Arsenal je totiž podle TelegraphuMirroru ochotný zaplatit Monacu za Thomase Lemara až 90 milionů liber.

15:48 Kelechi Nwakali se stěhuje do Nizozemí, kde bude hostovat v klubu VVV-Venlo.

15:35 Momentálně již z vážnějšího soudku. MCFC a AFC se ústně dohodli na částce 60 milionů liber, Gunners však před prodejem chtějí získat náhradu. / [/

15:05 Draxler ve čtvrtek nikam nepřestoupí, citoval Luděk Mádl na svém twitterovém účtu Joachima Löwa.

15:00 Mustafi by měl definitivně zůstat. „Jsem jeho agent a doma jenom sedím, relaxuji. Dneska se žádný přestup nepřihodí,“ uvedl otec německého stopera. //

14:55 I Emanuele Giulianelli‏ tvrdí, že Arsenal chystá další nabídku na Thomase Lemara. Její výsledek rozhodne o případném přestupu Alexise Sancheze. Problém je, že nyní už je těžké určit, kdo snad dokonce čerpá z nějakého zdroje a kdo jen opisuje cizí tweety.

14:21 Alexis se blíží přestupu do City. Cena? 55 + 5 milionů liber. Arsenal požádal o několik hodin, aby mohl získat Thomase Lemara.

14:15 Joel Campbell má namířeno na hostování do Realu. Přesněji Realu Betis.

14:05 Arsenal zvažuje nabídku ročního hostování pro Lucase, španělský útočník by mohl hrát za Everton. /skysports/

13:45 Tak a je hotovo. Podle Davida Ornsteina si Manchester City plácl s Arsenalem ohledně Alexise, částka se má pohybovat okolo 75 milionů liber. Háček je v tom, že se jedná o falešný účet Ornsteina. Za deset hodin se tahle problematika musí nejpozději však vyřešit.

12:55 Arsenal údajně zvažuje nákup Rosse Barkleyho, píše James Olley.

11:41 Arsenal nedostal žádnou další nabídku za Alexise Sancheze a odmítne všechny peněžní nabídky, protože už nemá čas si najít náhradu. /SkySports/

11:30 Ornstein informuje o tom, že Arsenal v noci zamítl dvě nabídky Leicesteru za Caluma Chamberse. Částka se pohybovala okolo 20 mega. Už před pár týdny nabízelo 27m Crystal Palace, ale také nepochodilo.

11:16 Craig Slater pro Skysports uvedl, že přestup Mustafiho do Interu je velice nepravděpodobný, dokonce až nemožný.

10:25 Aidan Magee má poslední novinky o Arsenalu. Alex Oxlade-Chamberilain přestoupí do Liverpoolu za 35 milionů liber, dalších 5 milionů můžou být bonusy. Anglický záložník podstoupil lékařskou prohlídku ve středu večer. Alexis z klubu odejde, alespoň s tím jsou všichni smíření. Manchester City v úterý podalo 50 milionů za přestup, od té doby druhá nabídka nepřišla. Pořád tam zbývá 10-20 milionů, které by mohly londýnský celek uspokojit. Mustafi by stále mohl jít do Interu, ale dle Gunners nikam nepovalí.  Lucas Perez se možná vrátí do Deportiva, hostování není nereálné u Joela Campbella. /skysports/

10:20 PSG nabídlo Arsenalu svého Draxlera, případně Di Mariu za Alexise, Gunners chtějí pouze 60-70 milionů. /twitter/

9:45 Metro cituje kouče německé reprezentace Joachima Löwa a informuje, že Julian Draxler zůstává hráčem PSG.

9:40 Podle SkySportNews neobdržel Leicester žádnou nabídku na Riyada Mahreze.

9:36 Ornstein informuje o tom, že Mahrez nepřestoupí do Arsenalu, který se prý o alžírské křídlo vůbec nezajímá.

8:48 David Ornstein právě napsal na Twitter, že Mustafi zůstává, což se nehodí jemu ani klubu. Tím pádem Arsenal ukončuje svůj zájem o Jonnyho Evanse. Novinář BBC dále informuje o tom, že by měl odejít Lucas Peréz.

8:15 Riyad Mahrez dostal svolení opustit reprezentaci Alžíru, aby mohl vyřešit formality týkající se jeho přestupu z Leicesteru. (Mohl by mít namířeno do Arsenalu?) /SkySports/

Independent informuje, že ManCity připravuje nabídku v požadované výši £70 milionů na Alexise Sancheze. Lékařský i právní tým Citizens už odcestoval do Jižní Ameriky.

Arsenal se pokouší o získání Juliana Draxlera z PSG. Pokud se to nepodaří, zablokuje přestup Alexise Sancheze, píše Mirror.

Sun píše, že West Ham zvažuje možnost podání nabídky na roční hostování Jacka Wilsherea.

Podle Guardianu informoval Arsenal agenty Seriho, že o něj nebude usilovat.

Poslední den letošního přestupového období pomalu začíná. Hlavní postavou bude Alexis. City údajně poslalo své zástupce do Chile, aby tam zkušený fotbalista s Manchesterem podepsal smlouvu. Hráče chce získat také Manchester United, tento klub by ho mohl podepsat za 63 milionů liber.

30. 8. 2017

Arsenal prodá Alexise do City jen v případě, že by se mu podařilo dojednat přestup Thomase Lemara. /Guardian/

Skysports informuje o tom, že Arsenal s Liverpoolem dospěl k dohodě a AOC by se měl přesunout do města Beatles za částku okolo £40 milionů. Zbývá pouze dojednat osobní podmínky. Spekuluje se, že by měl podepsat 6-letý kontrakt.

Lucas Perez se údajně vrací do Deportiva. Arsenalu se nepodařilo dosáhnout dohody o prodeji hráče, zatím se tedy bude jednat o roční hostování.

Gibbs se stal oficiálně hráčem West Bromwiche. Hodně štěstí!

Arsenal odmítl nabídku Liverpoolu za Chamberlaina ve výši £30 milionů. /Evening Standard/

Podle španělských novin Marca nabídlo Levante hostování Lucasovi. Klub by pokryl celý hráčův plat a za hráčovo hostování by navrch přihodil 1,5 milionu eur. Arsenal by preferoval přímý prodej za 15 milionů eur.

Arsenal údajně nebude zvažovat žádnou nabídku na Alexise Sancheze, která je nižší než £70 milionů, popř. ekvivalent této částky spojený s výměnou hráčů. K tomu je třeba dodat, že podle SkySportNews Raheem Sterling zůstává hráčem ManCity a nebude součástí žádného transferu.

Inter Milán nabízí za Shkodrana Mustafiho částku £4,6 milionu za roční hostování s možností odkupu hráče příští léto za £23 milionů.

Prezident chilské Fotbalové asociace Arturo Salah odmítá spekulace, že Alexis Sanchez opustil sraz reprezentace nebo že by snad o tuto možnost požádal.

James Olley na twitteru oznamuje, že Kieran Gibbs je již hráčem WBA. V novém klubu podepsal čtyřletou smlouvu, Arsenal obdrží již několikrát zmíněných sedm milionů.

Pokud jste mysleli, že více zamotanosti nemůže nastat, pletli jste se. Alex Oxlade-Chamberlain odmítl nabídku Chelsea, i když se kluby už dohodly na částce 40 milionů liber. Chelsea plánovala čtyřiadvacetiletého fotbalistu využívat na WB, zatímco Oxlade-Chamberlain chce hrát ve středu zálohy. I z tohoto důvodu by rád odešel od Gunners. Hráč má choutky na slavný Liverpool, od kterého se nyní očekává nabídka. /bbc.com/

Arsenal odmítl od Manchesteru City nabídku na Alexise činící 50 milionů liber. Očekává se nová, do boje hodlá vstoupit také Chelsea, chilský fotbalista nehodlá opustit Londýn. /Sky Sports News, CheIsTransfer/

Mustafi zůstává v plánech Wengera i na další měsíce, Arsenal si hodlá německého stopera udržet. [SkySportsNews/

Komentáře

  1. traged (karma: 5486) #1

    Ten Ox…jestli je tohle pravda tak at fakt jde nekam 🙂 Parkrat tam zahral dobre, ale taky si moc dobre pamatuju kdyz hral na stredu proti Cukotce a zavinil asi 3 goly – tam si clovek nemuze dovolit ztratit balon!

    |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21029) #1

      A treba spomenut Monaco, kedy nastupil ako nahradnik a po jeho debilnej strate sme dostali 3 gol a vdaka nemu sme vypadli.

      |
      • traged (karma: 5486) #1

        Jj – to Monaco byla presna ukazka – napred dal paradni gol kdy se krasne uvolnil a pak to lehka ztrata a gol a vyrazeni. Neumi hrat trochu vic na jistotu, kdyz ztrati balon na kridle tak to neni takova tragedie jako uprostred. Ja bych ho doprostred nedaval – a viditelne ani Wenger a ani Cukotka.

        |
    • Martin (karma: 0) #1

      O to vic by si mel byt rad, ze odchazi ne? Ono totiz z hlediska hrace muze hrat roli v prestupu vyzva v podobe lepsiho progresu, ktereho se mu u nas nedostava. Takhle jednoduchy to muze byt,

      |
  2. gunners47 (karma: 4889) #1

    As Monaco kupilo Baldeho Keitu z Lazia Rím za 30 mil, je to left winger. takže náhrada za lemara? Lemara do liverpoolu? Coutinho na odchode? vela otázok. Každopádne pochybujem že niekto z hráčov s ambicíami as bude k nám tlačiť do tímu ked vidí že naše jadro sa snaží odísť a je neštastné.. Proste musíme prečkať krízove roky, snaď nas časom odkúpi nový majiteľ a zmení sa majitel aby sme sa znova dostali na výslnie

    |
    • krtek.olc (karma: 118) #1

      Letní přestupák letos končí 31.8.2017 ve 23:00 BST.

      Doufáme, že to letos bude divoké už ode dneška a budeme mít o čem psát, navíc ve starším článku už to bylo nepřehledné, proto David založil nový článek 🙂

      |
    • Avatar photo
      Ludvajz (karma: 3289) #1

      viz první věta článku: Přestupové období končí již ve čtvrtek o půlnoci a očekává se, že u nás nezůstane kámen na kameni.

      |
  3. Avatar photo
    Pedro Sanches (karma: 6446) #1

    no nevěřím, že liverpoool dá za oxe aspoň 30M.. tudíž začínám věřit, že nikam tenhle přestupák nepůjdu.. a hned bych ho přeřadil do juniorky a on si to za měsíc rozmyslí a ještě podepíše rád smlouvu za 120k..

    |
    • lukint (karma: 891) #1

      souhlas, buď juniorka, nebo podepiš a ukaž, že máš na to hrát ve středu hřiště..ne jak zmíněné zápasy..

      |
      • Martin (karma: 0) #1

        A to stejne s Mesutem, Alexisem Mustafim ze? Rovnou muzeme Acko vymenit za juniorku a s tou hrat v lize. TIto hraci chteji evidentne odejit a verim tomu, ze kdyby Wenger udelal tuto zmenu, ostatni budou stat za hracem, nikoliv za trenerem a muze to dopadnout jeste hodne tragicky.

        |
  4. Avatar photo
    JasonHC (karma: 43) #1

    Já už tady Oxe a Alexise nechci, oba hráči chtějí odejít a nechtějí za nás hrát, jak to bude vypadat ten jejich výkon ? Já vím, že je Arsene nechce pustit, ale dnes měli oba odejít a do zítra tu měl být Lemar klidně za 70 mil. + Draxler nebo Mahrez, nejlépe oba !!!

    |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      na jednu stranu s tebou souhlasím, ale na druhou stranu zas nevíš, zda co se psalo byla opravdu pravda.. těch výmyslů od novinářů je hafo. a takhle odfláknutej zápas co předvedl arsenal na live k tomu vysloveně nabádá..

      |
  5. Avatar photo
    Dick Kicker (karma: 2153) #1

    Alexis se mi upřímně velice zprotivil. Nepopírám fakt, že na hřišti většinu času odevzdal nadstandard, ale to jeho ego a arogance už přesáhli rozumnou mez. Kdyby se radši pokusil hecovat spoluhráče, případně udělat v kabině trochu vítr, i když není kapitán, bylo by to rozhodně lepší než si hrát pouze na svém písečku a mít pomalu radost z toho, že tým hraje hrozně.
    Z jeho odchodu rozhodně nebudu bůh ví jak smutný.

    |
    • Martin (karma: 0) #1

      Az na to, ze Alexis jako jediny hral s nejvetsim zajmem, chuti, bojovnosti, rychlosti, urputnosti i pres ruzna zraneni. Neprijde mi spravedlive ho pranyrovat na ukor ostatnich, kteri na to celou karieru s prominutim ser**ou a nakonec jsou nejlepsi. Trochu spatne uvazovani. Navic, pokud si sledoval zapasy tak Alexis byl na hristi rozhodne vudci osobnosti, strhaval mancaft svymi vykony, pokyny k ostatnim hracum ci povzbuzovanim hracu, tleskal, napadal, ukazoval. Rozdal za zapas vic pokynu jak Wenger a to je v poradku? Bavilo by te byt jediny, kdo tohle dela a navic kratkodobe i dlouhodobe bez vysledku? Jen vul by zustal a ja se mu nedivim.

      |
  6. belerek (karma: 1240) #1

    Tak aspoň Gibbs je vyřešený, 7mil je slušná částka. Snad se mu v novém působišti bude dařit. Z „nepotřebných“ hráčů zbývají ještě asi Debuchy a Perez (i když toho je škoda), tak uvidíme, jestli se podaří prodat i je. No a samozřejmě trojlístek Ox, Alexis a Mustafi. Pokud je pravda, že Ox chce hrát na CM, tak nevím, jestli s tímhle pochodí v Liverpoolu. Přece jen jak už tu zaznělo, tak ztrát má na teto pozici dost, a při jejich obraně, která si moc nezadá s tou naší, by to asi nebyl ideální nápad. Ale tak ať si klidně hraje na stoperovi, nám už to může být asi jedno. Když za něj dostaneme těch 35-40mil, tak nemá cenu ho tu držet. To samé Alexis, za něj bych preferoval možná i tu hráčskou náhradu (aspoň by bylo o starost míň), a pokud cash, tak aspoň 60mil, i když má jen rok do konce smlouvy. Pokud by za něj nabídli nějaké drobné, tak nepouštět a ať si trucuje. Zase musíme ukázat, že nejsme nějaký supermarket, kde si každý za pár korun koupí, co se mu zachce.

    |
  7. Avatar photo
    dave (karma: 21029) #1

    Z facebooku gunners.cz

    Zajímavé info z Twitterového účtu @AFCArsenalHorse:

    – Gibbs měl původně nastoupit ve finále FA Cupu, ale AW raději nasadil Oxe, což měla být částečná snaha ho udržet v klubu.
    – Koscielny měl konflikt s Ramseym. Druhý jmenovaný o něm měl říct, že to „není kapitán“.
    – Koscielny měl velkou hádku v šatně s Alexisem. Ten měl dorazit pozdě na trénink a dělal si co chtěl.

    Nevie sa, kedy sa udiali tie hadky?

    |
    • Avatar photo
      jannes (karma: 2919) #1

      No ak je to pravda tak to vyzerá, že to je ešte horšie ako sme si mysleli

      |
    • Avatar photo
      Jakub Vlček (karma: 1438) #1

      Ten konflikt měl být bezprostředně po utkání s Liverpoolem , teda aspoň tohle proběhlo někde na twitteru.
      To mezi kosem a alexisem je pro mě novinka, ale je z toho cítit že v kabině asi není úplně pohoda a že neustálý spekulace ať už s alexisem nebo s oxem kabině nepomáhají. Upřímně si myslím že v současný situaci je lepší je prodat, už tak podle mě Wenger ztrácí kabinu a tohle už se zřejmě nedá napravit v případě oxe a sancheze.
      Zajímalo by mě spíš co je za spekulacemi ohledně mustafiho a s kým se měl nepohodnout, ale v kabině to teď asi bude pěkně vřít….

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 21029) #1

        To o Koscielnom a Sanchezovi sa pisalo este v minulej sezone, takze to by nebol taky problem. Ale ak sa udial konflikt Ramsey-Kosc v nedelu ako pises, tak to je zle.

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          jenže on má možná Aaron trošku pravdu.. Kos je skvělej stoper, o tom žádná, ale to vůdcovství mu tam asi trošku chybí..

          |
          • Avatar photo
            Pedro Sanches (karma: 6446) #1

            Zbyna: to nikdo netvrdí, že Aaron někde září.. jen tvrdím, že má pravdu v tom, že jsem nikdy neviděl, aby Kos někoho seřval, nebo tým povzbudil či vyhecoval.. a herním projevu se tu vůbec nebavím..

            |
          • Avatar photo
            jannes (karma: 2919) #1

            Myslím že Aaron je ten posledný kto by si mal na Kosa otvárať ústa v prvom rade nech sa pozrie na seba a svoju hru a potom nech hodnotí. To len ukazuje jeho charakter čo tu hovorím už dávno že je to arogantný blbec

            |
          • Zbyna (karma: 2721) #1

            to Pedro S.: Myslel jsem to přesně jak napsal Jannes. Ne na Tebe, že jsi zmínil Aarona.

            |
  8. Milan (karma: 39) #1

    Hlavne nech to uz skonci a vieme na com sme, vsetci maju jasno kde budu tuto sezonu hrat a zacnu sa konecne sustredovat na predvedenu hru a vysledky. Sezona je dlha, EL nebude jednoducha. Ked ju dokazali minuly rok vyhrat Ucka s hrou, aku hrali, tak sa snad dostaneme daleko a zahrame si viac zapasov ako po minule roky v LM 🙂

    |
  9. bajtasek (karma: 882) #1

    pokud je aspon trochu pravda, ze tu alexis a ox nechteji zustat a hrat tak je bleskove zpenezit.
    nechci se divat celou sezonu na jejich otraveny ksichty a rozhazovani rukama.

    |
    • Avatar photo
      Jakub Vlček (karma: 1438) #1

      Já spíš nechápu že ó nezájmu prodloužení se podle mě šuškalo nějakou dobu, smlouvy který měly být navrhnuty, byly odmítnuté, tak se to mělo řešit okamžitě a ne v posledních třech dnech přestupu. Za mě by byla přijatelnější situace s prodejem Oxe, Sancheze a třeba i mustafiho hned na začátku přestupu pokud byly náznaky že jsou tam problémy a že nechtějí hrát za Arsenal.
      Teď už je zase pozdě a jestli o ne přijdeme tak náhrady těžko seženeme a jejich sehraní s týmem bude stát celou sezónu.

      |
      • belerek (karma: 1240) #1

        AW (a spousta fanoušků) prostě doufali, že sezona se bude vyvíjet dobře a časem třeba Ox a Alexis svůj názor přehodnotí. Mít po 3 zápasech 7-9 bodů, tak možná podobné spekulace nemusíme řešit, a Ox s Alexisem by aspoň dohráli zbývající rok smlouvy. Ale to jsou jen kdyby, možná je i lepší, že to tak dopadlo. Chce to hrát sezonu s hráči, kteří mají zájem tady hrát (a samozřejmě mají i kvalitu). No ať už celý přestupák skončí a máme klid.

        |
        • Avatar photo
          Jakub Vlček (karma: 1438) #1

          Já tomu rozumím ale podle mě to bylo neuvěřitelně riskantní doufat že si to nakonec všichni rozmyslí. Dokážu pochopit čekání na Alexise ale Ox měl být dávno prodán prtz riskovat že nakonec přijdeš ó dva hráče základní 11 je už podle mě za hranou…Přesně jak píšeš taky už si přeju ať je tohle přestupový období za náma a my víme co dál. Situaci že nakonec udržíme oba bych snad ani nechtěl prtz v kabině by to nedělalo dobrotu.

          |
  10. Avatar photo
    Pedro Sanches (karma: 6446) #1

    Redknapp o Arsenalu:
    .
    „Sánchez vypadá jako nešťastný fotbalista. Jak může Arsenal nechat hráče jeho kvalit u toho, že mu zbývá poslední rok smlouvy?“

    „To vám jasně ukazuje, jaký nepořádek v klubu je. To stejné platí i u Özila. Jsou to oba hráči, kteří by měli být vázáni dlouhodobou smlouvou.“

    „Sánchez je jediným hráčem Arsenalu, který vypadá, že má klubové srdce. Nechápu, proč to nevyřešili už na začátku přestupového okna. Máte hned udělat svou práci, podepsat důležité hráče a pak se vrhnout na získávání posil.“

    „Podle mého názoru je neuvěřitelné, jak se v těchto věcech chová Arsenal. Připadá mi to takřka amatérské.“

    |
    • Avatar photo
      3tomash3 (karma: 1313) #1

      Naprosty suhlas! Ako to mohlo cele vedenie klubu nehat takto daleko zajst? Predsa museli ratat s tym,ak sa zmluvy nepodpisu,hraci budu musiet odist, ale wenger ich radsej pusti o rok zadarmo a vyhodi 100mega dovzduchu.(za ktore tu mohli byť slusne nahrady). Ak tu hrac nechce byť,nema zmysel ho drzat nasilu,nech si idu,trebars aj ku konkurencii. Jednozacne Oxa aj Alexisa predat a pokusit sa ziskat Draxlera.Naopak Lucasovi by som dal šancu, a vyskusal trojzaprach Draxler,Laca,Lucas. Čo sa týka obrany tak jednoznačne Virgil, a Walcotta nech si k tomu beru aj zadarmo,

      |
    • Bangbang (karma: 1498) #1

      upřímně, já si klubové srdce představuju trochu jinak než zrovna u alexise… sedět na trávníku a kroutit hlavou, když dostávám příděl, to by jako jasný ekvivalent k pojmu klubové srdce nepřipadá… klubové srdce měl totti, gerrard, ti měli nabídky z jiných týmů, ale zůstali, tomu já říkám klubové srdce…

      |
    • Avatar photo
      c4ssey (karma: 189) #1

      Mas pls zdroj? Moc tvy anglictine neverim, tak kdovi co ve skutecnosti rekl.

      |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      redknapp iste vidi do toho co sa dialo v AFC…. heheh.
      Keby rozpraval o slepiciach alebo Lpoole, kde moze mat este svoje zdroje, Ok. Ale o AFC iste nevie nic, co by nebolo verejne zname.
      BTW Messi este v DNA tiez nepredlzil, to budu v tej Barcelone ale diletanti, ze ano mr. redknapp?

      |
      • Luky (karma: 457) #1

        Ale na co potřebuje mít zdroj ? Aby viděl, že je Alexis nešťastný ? Nebo na to, že se to mělo vyřešit na začátku přestupáku ? Nebo na to, že je v klubu bordel a je veden amatérsky ? To vidím i já a spousta dalších fanoušků, a nepotřebujeme žádný zdroje ani články v novinách, kdo není slepý a nemá růžové brýle na očích, musí to vidět.

        |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21029) #1

      Sam Ozil to nechcel riesit pocas sezony a vyhlasoval, ze cez leto si sadnu a vyriesia to. Sanchez tiez, ked dostaval pocas sezony otazky, tak to stale odkladal, ze nechce sa o tom bavit a bla bla, takze ono zas asi nie je take jednoduche, ako to vypada, cim sa nechcem zastavat Wengera a vedenia.

      |
  11. adam-arsenal (karma: 303) #1

    Ak oxa a alexisa nepredame spravil by som to tak ze rychlo by sme kupili nejakych hracov mahrez/draxler/seri dajme tomu … A oboch oxa a alexisa by som nehal pekne vytrapit na lavicke ? aj ked to je v pripade wengera nerealne.

    |
    • belerek (karma: 1240) #1

      Pokud by trucovali, proč ne. Nejsme už v situaci, kdy nutně potřebujeme prodávat hráče. Samozřejmě je rozdíl dostat za oba řekněme 80-90mil nebo za rok nedostat nic. Ale pokud by tu nějakou náhodou jeden z nich zůstal (což si nemyslím), tak si nemyslím, že by celou sezonu bojkotoval. Ale každopádně by to nebylo dobré, už jen kvůli atmosfeře v kabině, která už tak není podle všeho dobrá.

      |
  12. callix (karma: 482) #1

    Arsenal have rejected an opening bid in the region of £30million for Alex Oxlade-Chamberlain from Liverpool, according to the Evening Standard.

    |
      • mc1897 (karma: 891) #1

        pool s Kloppom je jediny klub v Anglicku, kam by som z mojho pohladu ako-tak akceptoval jeho odchod.
        Ziaden Manchester, ani U, ani C, ziadna Chelski ani spuds nemoze byt dnes destinacia pre chlapa, ktory ma aspon trochu AFC rad.

        |
        • Avatar photo
          dave (karma: 21029) #1

          Par dni dozadu som to tu pisal v diskusii Pedrovi, ze jediny zmysel pre Oxa dava Klopp a nikto iny.

          |
          • mc1897 (karma: 891) #1

            Ale zasa tam nebude mat iste miesto – Salah stal 50M a ukazuje sa dobre, na druhej strane Mane, v zalohe Coutinho, Sturidge,…plat urcite mensi ako tych 180kw, co sme ponukali. Neviem ci by tam nebol na tom horsie ako u nas.

            V celski je Willian, Pedro, Moses…
            .
            Popravde ja jeho rozmyslaniu vobec nerozumiem.

            |
  13. Avatar photo
    c4ssey (karma: 189) #1

    Jestli Chamberlain neprestoupi do Liverpoolu ani nekam jinam, tak ho bez milosti soupnout na celej rok do rezervy a koupit mu listky na skupinovy zapasy na MS at mu to neutece. Potom co v nedeli vylozene vyjebal se svym trapnym vykonem s celym Arsenalem a uz byl myslenkama jinde si uz nezaslouzi za nas hrat. Absolutne nechapu proc ho Wenger stavel, kdyz musel vedet jakej ma charakter a ze uz se vidi jinde. Uz ho nechci nikdy videt v nasem dresu, (zatim ani) zdaleka nedosahuje kvalit, aby mohl hrat v Arsenalu CM a bude si diktovat podminky…

    |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      Svata pravda.
      .
      Nechcem sa zastavat Aarona, za to co spravil pred golom, ale neviem ci tam nahodou pred golom nedrbal Aaron Oxa za pristup, lebo Ox tam mal v prvej 30-minutovke mam-v-pici pristup k defenzive. Minimalne dva krat Ox nechal Roba kupat sa pri liverpoolskej ofenzivnej vymene beka za kridlo.

      |
  14. Avatar photo
    David Pospíšil (karma: 2734) #1

    Nejhorší na tom všem je, že média pořád jenom řeší odchody ale o příchodech naprosto mlčí. Na titul jsme podle mě neměli ani s Alexisem a jestli teď odejde a k tomu ještě Ox a Mustafi, tak na tom budeme o dost hůř. Abychom ještě nebyli rádi za umístění zajišťující EL…

    |
  15. mc1897 (karma: 891) #1

    Mozno to schytam, ale Ox fakt nie je hrac na CM. To ze par zapasov tam nehorel, nic neznamena. On je perfektny RW a RWB, len musi zlepsit finalnu fazu a bude nezadrzatelny. A to som si isty, ze sa mu moze podarit. Na rozdiel od Welbecka, ktory nema proste futbalovy talent, a je typologicky cisty atlet bez vyraznejsej futbalovej nadstavby.
    .
    Ox a CM to je to iste ako Theo a hrot. Mozu tam hrat obaja, ale lepsi su na svojich poziciach – Ox na RWB/RW a Theo na RW.
    .
    Zaver: ak prestup podriaduje poziciou na strede, tak ostane u nas. Ani Conte, ani Klopp ho urcite nechcu na CM, ale na RW/RWB.

    |
    • marcosinos (karma: 442) #1

      Jak říkáš, pokud by jeho finální fáze byla časem lepší mohl by být klidně novej Ronaldo, jenže to je velký kdyby, takže zatím jeho projevem je nahraditelnej, ovšem to nikdo nemůže vědět. Na CM zahrál dobře, ale v tomhle Wenger musí vědět, nestaví ho tam z určitých důvodů, kdyby tam byl vážně tak skvělej hrál by tam, Wenger občas udělá zmatky jasný, ale takovou příležitost mít výborný CM by si nenechal ujít.

      |
      • mc1897 (karma: 891) #1

        Ox vela straca.. je predsa len povodom kridlo. Hlavne preto nemoze byt CM, hlavne vo velkych zapasoch.

        |
  16. Avatar photo
    12thMan (karma: 4283) #1

    Nevyriešené zmluvy, nechuť hrať za AFC, problém welškého draka s kapitánom, Profesorove schopnosti/neschopnosti, hráčska rozmaznanosť… a voda sa prelieva cez prepážky a Titanic ide ku dnu. Nasledujúce hodiny ukážu „charakter“ vedenia.

    |
    • Luky (karma: 457) #1

      Až na poslední větu naprostý souhlas. Charakter našeho vedení už se dávno ukázal, teď za dva dny nemůžou spravit to, co pokazili během celého přestupního období, a vlastně i předchozích měsíců a let.

      |
  17. kwedro (karma: 101) #1

    DONE DEAL: Kieran Gibbs has joined West Brom from Arsenal for a reported fee of £5m, signing a four-year contract.

    (via @WBA)

    |
  18. Radek (karma: 3317) #1

    Myslíme si, jak bude průšvih, když Alexis a Ox odejdou, průšvih bude ale, když zůstanou. Zaprvé jejich chuť tady bude hrát minimální a za druhé v kabině by to dělalo ještě větší problémy.

    |
  19. Avatar photo
    dexxa123 (karma: 968) #1

    DEMISE OF ARSENAL’S BRITISH CORE?

    In December 2012, Jack Wilshere, Kieran Gibbs, Aaron Ramsey, Alex-Oxlade Chamberlain and Carl Jenkinson all signed new long-term contracts at Arsenal with Arsene Wenger keen on building a ‘British core’ at the club.
    No pěkně se nám to britské jádro rozpadlo…

    |
  20. Jojo (karma: 238) #1

    Smutné je,že čítam iba o odchodoch,žeby sa posilnili špekulacie Draxler,Lemar,nejaky stoper…za posledný zápas by som Ramseyho poslal minimálne do juniorky ak nie na rpestupovú listinu a nech si chodi vyklusávať do Swansey alebo do druhej ligy ale to by som moc chcel…Chcete či nie Sanchez odíde ak nie,bude tu nasilu a odíde zadarmo,Ox odíde,ja si myslím že nakoniec príme aj RWB v Chelsei..Musrafi no comment…a bodku tomu ešte dá Ozil ktorý po tom čo nám ostane ani nepredlži.Takže ani tu poondiatu EL nevyhrame.

    |
  21. Avatar photo
    Vinny11 (karma: 188) #1

    my by jsme taky meli udelat nejakou zmenu ve vychove mladejch hracu.. uz je to nejakej patek co jsme vychovali nejakej talent. A já si myslím, že by jsme měli začít produkovat daleko daleko více hráčů co fakt milujou Arsenal. Ono to bude vypadat daleko jinak na hřišti.. Ono se říká effort is more important than talent. Nám chybí prostě ty hráči co nam to hřišti nechaj všechno. Coq i Jack třeba takový jsou, ale já když vidim občas Mesuta jak to má v piči tak bych tam chtěl vlítnout a dát mu facku. Nemusí to být nutně Anglan, ale musí to být bojovník jako Sead třeba a idealně aby měl nějakou citovou vazbu k Arsenalu. Oni se ti hráči pak taky budou jinak rozhodovat.. bohužel možná tyhle hodnoty už dále neplatí v téhle době.

    |
  22. TomKay (karma: 163) #1

    OT: Napsal jsem článek pro sekci BLOG, ale nevím, kam ho mám zaslat. Poradí mi prosím někdo zkušenější? Díky.

    |
      • TomKay (karma: 163) #1

        FB nemám/nepoužívám, takže je to pro mě podstatně jednodušší na email. Do pěti minut ho tam ode mě máte, tak pokud máš zrovna čas a disponuješ přístupem k tomu mejlu, budu rád, když se na to podíváš raději dřív než později. Přeci jen je to zamyšlení k TW a to je v plném proudu, tak ať je to jakž takž aktuální a k věci 🙂 Díky moc!

        |
  23. Ady Su (karma: 197) #1

    Nepřestávám se divit v průběhu tohoto přestupového období. My opravdu vyštveme kvůli Ramseymu z týmu Oxe a pravděpodobně i Jacka, mezitím, co Juventus koupil za 17 mio MATUIDIHO a teď nechtěný Krychowiak odejde do West Brom? Ta zaslepenost a absolutní nesoudnost Wengera ohledně některých našich hráčů samozřejmě s naprosto nedostačujícím Ramseym v čele, je neuvěřitelná. Ty řeči o Top quality působí tragikomicky, když za nás hraje na klíčové roli středního záložníka hráč, který se jí nepřibližuje ani v nejpozitivnějších snech. Pokud se poslední dva dny přestupového okna nestane něco naprosto nepředvídatelného, tak tohle léto je opravdu už na hraně destrukce Arsenalu. Protože těch možností nám bylo nabídnuto nespočet a to v dnešní době za výborné peníze.

    |
  24. Filip Bartoš (karma: 64) #1

    Letošní deadline day jsem naprosto klidný a je mi upřímně jedno, jak dopadne.
    Pamatujete si transferové okna před 3-4 lety?
    Kdybychom tehdy měli v září kádru stopera typu Mustafi, záložníka typu Ozil, útočníka typu Alexis + Laca, tak by si všichni „football manager style“ fanoušci jen mlaskali.
    To všechno máme letos bez ohledu na to, jestli odchází Ox, Alexis nebo kdokoliv. A stejně na Liverpool naskočíme s Holdingem, Ramseym a Wellbeckem.
    O hráčích to není, o transferech také ne. Máme hráče, s kterými by jiné týmy (podotýkám týmy) udělaly v Anglii triple.
    Nevidím důvod, proč se vzrušovat. Nepotřebujeme další superhvězdy. Nepotřebujeme kvalitní kádr, když ho máme… Potřebujeme jen doufat, že se tým mávnutím kouzelného proutku probudí a urvem aspoň Evropskou ligu, nebo mávnutím kouzelného proutku přijde nový manažer.

    |
    • Ady Su (karma: 197) #1

      Chápu, kam tím směřuješ, částečně i souhlasím. Rozhodně je zde kvalita na udělání lepších výsledků, ale fakt, že náš střed je na úrovní středu tabulky je zřejmý. Bez něj lze udělat tituly jen dost těžko. Neříkám, že to je jediný problém, který náš manažer při skladbě týmu vykazuje, ale je jeden ze zásadních.

      |
      • Filip Bartoš (karma: 64) #1

        Střed zálohy je špatný, protože ho skládá špatně manažer. To je, si myslím, celkem evidentní. V přípravě skvěle hrající DMF Elneny má hrát buď s CM Xhakou, který by pak nedělal chyby v zádu nebo s CM Ramsey, který by mohl něco vykouzlit ve předu. To stejné platí pro DMF Coquelina. Všichni 4 jsou TOP záložníci, pokud hrají na pozici, kde nevynikají jejich slabiny. Jak by asi hrál Cesc, kdyby za sebou neměl Kantého/Matiče, ale Oscara?

        |
      • matonator (karma: 5594) #1

        stred je zly? Chces mi povedat ze Ozil, Xhaka, Coq su zli futbalisti? Ramsey a Wilshere uz ukazali tiez ze dokazu mat vybornu sezonu (obaja mali sezony kedy boli nasi najlepsi hraci za celu sezonu). Podla mna ich treba len spravne usmerovat.

        |
        • Filip Bartoš (karma: 64) #1

          Asi jsme se blbě pochopili, ale myslíme to stejné.
          Střed je zlý, pokud je Aaron+Granit nebo Granit+Ozil, prostě cokoliv bez DM

          |
  25. Lukendes_10 (karma: 7811) #1

    Ako je pekne že sa uskutočňuju konečne odchody ale bol by som rad aj keby sme boli blizko k podpisu nejakej posily.

    |
    • Ady Su (karma: 197) #1

      A považuješ za úspěch i to, že budeme tím pádem pokračovat na středu s hráči, kteří jsou horší než OX, protože pravděpodobně žádná posila již nedorazí? Jinak s tebou, co se ceny týče, souhlasím.

      |
      • matonator (karma: 5594) #1

        stale nie som nijakym sposobom presvedceny o tom, ze by bol Ox super futbalista. Ramsey a Jack mali imho viac podarenejsich zapasov ako on.

        |
        • Avatar photo
          dexxa123 (karma: 968) #1

          No pokud si myslíš, že Aaron je lepší fotbalista jak Ox, tak Tě zdravím Arsene.
          Kolik by jsme dostali za Aarona, kterému končí smlouva za 2 roky. 20m?

          |
          • matonator (karma: 5594) #1

            Aaron mal sezonu, kedy bol povazovany za najlepsieho hraca na svete. Teraz je mimo formu. Ox mal akurat tak velke hovno.

            |
          • Luky (karma: 457) #1

            Aaron nejlepší hráč na světě ? A já myslel, že už mě tu nic nepřekvapí ?

            |
          • matonator (karma: 5594) #1

            vypadlo mi tam slovo *jedneho. Takze ano v roku 2013-2014 bol povazovany za jedneho z najlepsich hracov na svete danu sezonu. Snad vam ju nemusim pripominat.

            |
          • Luky (karma: 457) #1

            A to je ten obrovský problém Arsenalu, teď o tom mluvil Titi. Je tu strašně malý tlak na hráče. Ano, tu jednu sezonu měl vynikající, ale on tu pravidelně hraje cca 6 let a ty se ho tu zastavas kvůli jedné sezóně ? Bohužel takhle nejspíš přemýšlí i Wenger, a proto jsme tam, kde jsme.

            |
        • matonator (karma: 5594) #1

          ja sa ho nijak nezastavam, len tvrdim, ze na rozdiel od Oxa mal aj podarenu sezonu a ukazal ze ma potencial. To je vsetko. Inak suhlasim ze to chce jednoznacne tvrdsiu ruku na pozicii manazera

          |
  26. Chronic (karma: 1864) #1

    Po techto trech dnech uz ani nevim co si mam myslet. Ox do chelsea a nejednou nic chce do Live. Opravdu tady se novinari na fans Arsenalu pekne vyradili. Vubec bych se nedivil kdyby nakonec ani jeden z nich neodesel. Opravdu zmatek jak svine

    |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.