Deadline Day

Přestupové období končí již ve čtvrtek o půlnoci a očekává se, že u nás nezůstane kámen na kameni. Odejde Ox a Alexis? Přivedeme van Dijka nebo Draxlera? Na všechny tyto otázky budeme znát již brzo odpovědi. Zůstaňte s námi.

Předchozí články se spekulacemi najdete tadytady a tady.

1. 9. 2017

6:50 Barca se dotazuje na Özila. Cena? 60 milionů euro. (Ve Španělsku můžou nakupovat ještě dnes.)

00:00 Konec přestupového období

31. 8. 2017

23:32 Na odlehčení, za úplné „trotly“ tolik ještě nejsme. Chelsea se domluvila s Evertonem na přestupu Rosse Barkleyho za 30 milionů liber. Hráč už byl na lékařské prohlídce v Londýně, kde si však přestup rozmyslel a vrátil se zpět. /fb/

22:44 Alexis je údajně velmi zničený poté, co nevyšel jeho přestup do Manchesteru City. /Mirror/

22:32 Arsenal právě oznámil, že se Joel Campbell vrací na hostování do Realu Betis.

22:12 John Cross uvádí důvod, proč Lemar nepřišel do Arsenalu. „Tato částka byla za hráče přijata, hráč s přestupem souhlasil, ale Arsenal nakonec cítil, že by nestihl celou záležitost dotáhnout do úspěšného konce.“

21:25 Čas na rekapitulaci? Ke Gunners přišli v létě Lacazette Kolašinac, z hostování je zpátky ChambersWilshere. V klubu nebude chytat Wojciech Szczęsny, polský brankář zamířil do Juventusu. Gabriel šel do Valencie, Kieran Gibbs vyměnil Arsenal za WBA. Oxlade-Chamberlain posílil Liverpool. Yaya Sanogo odešel jako volný hráč do Toulouse, Jon Toral se pokusí zaujmout v Hull City. Minimálně na rok se z Londýna pakovali Carl Jenkinson do Birminghamu, Asano do Stuttgartu, Damian Martinez do Getafe a Lucas do Deportiva. Z mladíků balil kufry Chris Willock, do Benficy, Dan Crowley zůstal po hostování v Nizozemsku, jen přestoupil do Willem Tilburg. KamaraHindsBennancer už rovnou nedostanou šanci se prosadit.

21:20 Vypadá to, že je po všem. Lemar nepřijde, Alexis zůstává. Arsenal je šťastný, že chilský hráč bude za klub nastupovat i v následujících měsících. /skysports/

20:19 Ornstein informuje o tom, že dohoda s Alexisem o přestupu do City definitivně padla. Arsenal si chtěl najít náhradu v podobě Lemara, ale ten odmítl. Koscielny, Giroud a Lacazette se ho snažili přesvědčit, ale nedal se. 

20:13 Lucas Perez se vrací do Deportiva, kde bude po zbytek sezony hostovat.

18:30 Vypadá to, že Alexis Sanchez přece jen zůstane v Arsenalu. Spekulace o 90 milionové nabídce za Thomase Lemara přišly příliš pozdě a žádný seriozní zdroj z Francie je stále nepotvrdil. Alexis tak zůstane ještě rok v Arsenalu a poté odejde zadarmo.

17:30 Doufám, že ještě sedíte. Monaco přijalo nabídku 90 milionů za Thomase Lemara. Nyní to již záleží na Arsenalu a hráči, zda najdou společnou řeč.

15:54 Raději si sedněte. Arsenal je totiž podle TelegraphuMirroru ochotný zaplatit Monacu za Thomase Lemara až 90 milionů liber.

15:48 Kelechi Nwakali se stěhuje do Nizozemí, kde bude hostovat v klubu VVV-Venlo.

15:35 Momentálně již z vážnějšího soudku. MCFC a AFC se ústně dohodli na částce 60 milionů liber, Gunners však před prodejem chtějí získat náhradu. / [/

15:05 Draxler ve čtvrtek nikam nepřestoupí, citoval Luděk Mádl na svém twitterovém účtu Joachima Löwa.

15:00 Mustafi by měl definitivně zůstat. „Jsem jeho agent a doma jenom sedím, relaxuji. Dneska se žádný přestup nepřihodí,“ uvedl otec německého stopera. //

14:55 I Emanuele Giulianelli‏ tvrdí, že Arsenal chystá další nabídku na Thomase Lemara. Její výsledek rozhodne o případném přestupu Alexise Sancheze. Problém je, že nyní už je těžké určit, kdo snad dokonce čerpá z nějakého zdroje a kdo jen opisuje cizí tweety.

14:21 Alexis se blíží přestupu do City. Cena? 55 + 5 milionů liber. Arsenal požádal o několik hodin, aby mohl získat Thomase Lemara.

14:15 Joel Campbell má namířeno na hostování do Realu. Přesněji Realu Betis.

14:05 Arsenal zvažuje nabídku ročního hostování pro Lucase, španělský útočník by mohl hrát za Everton. /skysports/

13:45 Tak a je hotovo. Podle Davida Ornsteina si Manchester City plácl s Arsenalem ohledně Alexise, částka se má pohybovat okolo 75 milionů liber. Háček je v tom, že se jedná o falešný účet Ornsteina. Za deset hodin se tahle problematika musí nejpozději však vyřešit.

12:55 Arsenal údajně zvažuje nákup Rosse Barkleyho, píše James Olley.

11:41 Arsenal nedostal žádnou další nabídku za Alexise Sancheze a odmítne všechny peněžní nabídky, protože už nemá čas si najít náhradu. /SkySports/

11:30 Ornstein informuje o tom, že Arsenal v noci zamítl dvě nabídky Leicesteru za Caluma Chamberse. Částka se pohybovala okolo 20 mega. Už před pár týdny nabízelo 27m Crystal Palace, ale také nepochodilo.

11:16 Craig Slater pro Skysports uvedl, že přestup Mustafiho do Interu je velice nepravděpodobný, dokonce až nemožný.

10:25 Aidan Magee má poslední novinky o Arsenalu. Alex Oxlade-Chamberilain přestoupí do Liverpoolu za 35 milionů liber, dalších 5 milionů můžou být bonusy. Anglický záložník podstoupil lékařskou prohlídku ve středu večer. Alexis z klubu odejde, alespoň s tím jsou všichni smíření. Manchester City v úterý podalo 50 milionů za přestup, od té doby druhá nabídka nepřišla. Pořád tam zbývá 10-20 milionů, které by mohly londýnský celek uspokojit. Mustafi by stále mohl jít do Interu, ale dle Gunners nikam nepovalí.  Lucas Perez se možná vrátí do Deportiva, hostování není nereálné u Joela Campbella. /skysports/

10:20 PSG nabídlo Arsenalu svého Draxlera, případně Di Mariu za Alexise, Gunners chtějí pouze 60-70 milionů. /twitter/

9:45 Metro cituje kouče německé reprezentace Joachima Löwa a informuje, že Julian Draxler zůstává hráčem PSG.

9:40 Podle SkySportNews neobdržel Leicester žádnou nabídku na Riyada Mahreze.

9:36 Ornstein informuje o tom, že Mahrez nepřestoupí do Arsenalu, který se prý o alžírské křídlo vůbec nezajímá.

8:48 David Ornstein právě napsal na Twitter, že Mustafi zůstává, což se nehodí jemu ani klubu. Tím pádem Arsenal ukončuje svůj zájem o Jonnyho Evanse. Novinář BBC dále informuje o tom, že by měl odejít Lucas Peréz.

8:15 Riyad Mahrez dostal svolení opustit reprezentaci Alžíru, aby mohl vyřešit formality týkající se jeho přestupu z Leicesteru. (Mohl by mít namířeno do Arsenalu?) /SkySports/

Independent informuje, že ManCity připravuje nabídku v požadované výši £70 milionů na Alexise Sancheze. Lékařský i právní tým Citizens už odcestoval do Jižní Ameriky.

Arsenal se pokouší o získání Juliana Draxlera z PSG. Pokud se to nepodaří, zablokuje přestup Alexise Sancheze, píše Mirror.

Sun píše, že West Ham zvažuje možnost podání nabídky na roční hostování Jacka Wilsherea.

Podle Guardianu informoval Arsenal agenty Seriho, že o něj nebude usilovat.

Poslední den letošního přestupového období pomalu začíná. Hlavní postavou bude Alexis. City údajně poslalo své zástupce do Chile, aby tam zkušený fotbalista s Manchesterem podepsal smlouvu. Hráče chce získat také Manchester United, tento klub by ho mohl podepsat za 63 milionů liber.

30. 8. 2017

Arsenal prodá Alexise do City jen v případě, že by se mu podařilo dojednat přestup Thomase Lemara. /Guardian/

Skysports informuje o tom, že Arsenal s Liverpoolem dospěl k dohodě a AOC by se měl přesunout do města Beatles za částku okolo £40 milionů. Zbývá pouze dojednat osobní podmínky. Spekuluje se, že by měl podepsat 6-letý kontrakt.

Lucas Perez se údajně vrací do Deportiva. Arsenalu se nepodařilo dosáhnout dohody o prodeji hráče, zatím se tedy bude jednat o roční hostování.

Gibbs se stal oficiálně hráčem West Bromwiche. Hodně štěstí!

Arsenal odmítl nabídku Liverpoolu za Chamberlaina ve výši £30 milionů. /Evening Standard/

Podle španělských novin Marca nabídlo Levante hostování Lucasovi. Klub by pokryl celý hráčův plat a za hráčovo hostování by navrch přihodil 1,5 milionu eur. Arsenal by preferoval přímý prodej za 15 milionů eur.

Arsenal údajně nebude zvažovat žádnou nabídku na Alexise Sancheze, která je nižší než £70 milionů, popř. ekvivalent této částky spojený s výměnou hráčů. K tomu je třeba dodat, že podle SkySportNews Raheem Sterling zůstává hráčem ManCity a nebude součástí žádného transferu.

Inter Milán nabízí za Shkodrana Mustafiho částku £4,6 milionu za roční hostování s možností odkupu hráče příští léto za £23 milionů.

Prezident chilské Fotbalové asociace Arturo Salah odmítá spekulace, že Alexis Sanchez opustil sraz reprezentace nebo že by snad o tuto možnost požádal.

James Olley na twitteru oznamuje, že Kieran Gibbs je již hráčem WBA. V novém klubu podepsal čtyřletou smlouvu, Arsenal obdrží již několikrát zmíněných sedm milionů.

Pokud jste mysleli, že více zamotanosti nemůže nastat, pletli jste se. Alex Oxlade-Chamberlain odmítl nabídku Chelsea, i když se kluby už dohodly na částce 40 milionů liber. Chelsea plánovala čtyřiadvacetiletého fotbalistu využívat na WB, zatímco Oxlade-Chamberlain chce hrát ve středu zálohy. I z tohoto důvodu by rád odešel od Gunners. Hráč má choutky na slavný Liverpool, od kterého se nyní očekává nabídka. /bbc.com/

Arsenal odmítl od Manchesteru City nabídku na Alexise činící 50 milionů liber. Očekává se nová, do boje hodlá vstoupit také Chelsea, chilský fotbalista nehodlá opustit Londýn. /Sky Sports News, CheIsTransfer/

Mustafi zůstává v plánech Wengera i na další měsíce, Arsenal si hodlá německého stopera udržet. [SkySportsNews/

Komentáře

  1. Pedro Sanches (karma: 5446) #1

    No tak přestupák opět obrovské fiasko. A to jsem si říkal po přestupu Laca, že se třebas blýská na lepší časy.. ale bohužel.. jako nevím, zda je dobrej nápad nechávat si v týmu hráče, kterej u nás hrát nechce (myslím Alexise). Zas na druhou stranu k čemu těch 60M za něj? když nejsem schopni nikoho přivést? aby si je rozdělili ti šašci ve vedení? to at nám tu klidně celou sezonu sedí na tribuně a nedává goly za konkurenci..
    .
    A neříkejte mi, že prostě nikde na trhu nebyl ani žádnej talent? proboha máme vůbec scouty? vždyt naše přestupy jsou opravdu snad nejhorší v lize..
    .
    No nezbejvá nic jiného, než se smířit s tím, že budeme hrát o ten 6 flek..

  2. Cesky Lev (karma: 0) #1

    Co napsat? Snad jediné plus vidím v tom, že pravděpodobně opět budeme hrát na 4 obránce, ale trošku s pachutí toho, že Mustafi chtěl asi opravdu pláchnout. Koss a jeho zdraví bude docela zajímavé sledovat a pak nám zbývají dva mladíci (docela věřím Calumovi) a Per… Čili o toho VVD jsme se měli pořádně poprat, škoda. Záloha bez TOP DM a CM, to je pěknej provar. Tady snad jedině co by mohlo situaci dosti napomoct by bylo, kdyby Jack nabral fyzičku a drželo mu zdraví, ale i tak je to podcenění situace, v Santiho už nevěřím. Útok je snad jediný dobře pokrytý post, kde ale TOP útočníci sedí a hraje Welbeck 😀 a nejlepší nakonec MANAGER, tak to je obrovská bída. Nemít Arsenal, tak hluboko zarytý v srdci, tak ho letos spláchnu do hajzlu s celým vedením i Wengerem a začnu s radostí sledovat týmy, jako Liverpool (skvělý stadion, chorál, historie a teď konečně i trenér) Monako a jeho herní projev + skvělý trenér…Každopádně přeji všem fans pevné nervy letos.

  3. TomKay (karma: 163) #1

    Přiznám se, že před půlnocí jsem se už raději na transferové novinky nedíval, naděje u mě zhasla stejně už kolem deváté. Po ránu nálada na bodu mrazu, Alexis za mě BOHUŽEL zůstal u nás, což vidím jako jednoznačné mínus. Raději ani nechci poslouchat tiskovku Bosse, protože to zase bude snůška politicky korektních frází nesoucí se na pozitivní vlně, kterou fakt nevím, jak AW v sobě po tolika průserech uchovává. Jsem jen děsně zvědav na příští základní sestavu a předváděnou hru…

  4. masly (karma: 2041) #1

    Napadlo mě jenom, krom jeho vystupování v zápase s poolem,dal nějak oficiálně alexis najevo že tady ten rok už nechce hrát? já si ničeho nějak nevšiml.jenom nějaké novinové kecy.co když fakt chce odjezdit ten poslední rok a s čistým štítem odejít?jinak jsme letos dle mě posílili.odešel ox,přišli lacca a saed.za mě dobrý,teď už jenom pořešit systém,ale to bude to nejtěžší.

  5. Jakub Vlček (karma: 1341) #1

    Poslední roky umí Arsenal fanoušky vždycky překvapit. Ať už je to vynikajícím začátkem sezony a následným vybouchnutím, nebo špatným začátkem sezony a následnou stíhací jízdou v závěru, anebo jak je zvykem začít dobře přestupové období, trošku ty fanoušky navnadit, že teď že konečně teď tahle sezona začne dobře a možná i dobře skončí, ale pak si vedení Arsenalu řekne, kdepaaaa trochu jim to opepříme a zase to pohnojej.
    Celej svět ví, že tři hráči základní sestavy, nemají smlouvu a dokonce ani zájem tu smlouvu prodloužit, ale my postavíme celý dvouměsíční přestupák na tom, že si to nakonec rozmyslej a budou se bít za ten kanón na hrudi. Místo toho přijde vystřízlivění, kdy Ox radši zmizí, Alexis je slušně řečeno naštván, že musí být pořád u nás, v kabině to vře a do toho všeho si ještě Mustafi nesedne se spoluhráči.
    Dva roky nemáme nikoho za Cazorlu, nebudeme mít nikoho ani třetí rok…Místo aby jsme hráče prodali, zase je dáme na hostovačku…Odešlo nám křídlo, který jako jediný umělo vzít míč a zkusit obejít protihráče, kdo to bude dělat teď je ve hvězdách. Po nejhorší sezoně za 16 let jsme v plusu v přestupovém období a vedení se plácá po zádech, jak to tomu světu ukázali. A jako vrchol všeho jsme neměli čas na to sehnat za hráče náhradu, jak by taky jo, když dva měsíce se modlíme, že si to rozmyslí a pak nevíme co dál…
    Jsem šťastnej aspoň za to že přišel Kazeta a Hulk a doufám, že aspoň budou hrát. Při chování našeho manažera si ani tím nejsem jistý.
    Pevný nervy d o týhletý sezony Gunneři, něco mi řiká, že je budeme potřebovat

  6. belerek (karma: 941) #1

    Jsem celkem zvědavý na vyjádření Wengera. Když už to spolu s vedením tak podělali, tak by se měl konečně aspoň zachovat jako chlap a přiznat, že transfer window prostě prokaučovali (nebo je to jim to úplně jedno, prostě jakýkoliv důvod). Místo toho uslyšíme kecy o tom, že snaha tam byla, ale k přestupu je třeba souhlas všech tří stran, atd. atd. United když byli po odchodu Fergussona ve sra.kách, tak se aspoň snažili ten tým překopat (i když za cenu občas nepochopitelných nákupů), a jak je vidět, po 3-4 sezonách z nich budou pravděpodobně znovu kandidáti na titul. Neříkám, že máme utrácet nesmyslné peníze jako oni, ale myslím, že prodat na začátku přestupáku Oxe s Alexisem (případně Mustafiho), tak máme dostatek času sehnat adekvátní náhrady za celkem rozumné peníze. Ale to nejspíš vedení i s AW musí vědět, jen je jim to nejspíš u zadnice. Jediné, co nechápu, je neprodej Alexise, když už jsou pro Kroenkeho a spol. zisky tak důležité. City pro nás beztak letos nejsou konkurence, a Alexis s nima v lednu beztak podepíše předběžnou smlouvu a v červenci zmizí zadarmo. Letos nám (i vzhledem k jeho náladě) k výrazným uspěchům ani on nepomůže…tak mě opravdu nenapadá rozumný důvod, proč zůstal. Asi aby si vedení a AW nepoštvalo fanoušky ještě víc…ale ono to už asi nejde.
    No nic, letos si aspoň nemusíme dávat žádné falešné naděje, a maximálně můžeme být příjemně překvapení.

      • Martin (karma: 0) #1

        Oni totiz takovyhle trofeje jsou svetovy jen tady, protoze se moc dobre vi, ze na vic nemame tak pridavame na vaze podradnym trofejim. Wenger super manazer. Nesmyslne preplaceni prumernych hracu, nedoplaceni hvezd, odchod Alexise a Ozila za rok zadarmo, prodelek tak 150 dohromady. A nakonec malem zaplaceni za Lemara dvojnasobek castky, za kterou jsme mohli poridit drive. To je mi ale majstrstyk. Ale on nikdo nemohl cekat, ze? Prece obchod Neymara vubec nerozhybe prestupovy trh. I laik odhadne takovou situaci. Setrilek Wenger ted dostane ekonomicky nakopano a dobre mu tak. Je to pokrytec a srab na svem miste. Jen podsouva svemu sefovi penizky a nemalo si bere on sam. To opravdu neni clovek, kteremu bije srdce pro klub.

  7. Mirra (karma: 1221) #1

    Na Alexise jsem sám zvědavej, s jakou se vrátí po repre pauze. Já jsem rád, že jsme ho udrželi, je potřeba si říct, že je to opravdu top hráč a nahradit ho by bylo strašně těžký.
    On bude chtít vyhrávat, takže u něj těžko uvidíme vypuštěný zápasy.
    Nicméně tenhle přestupák zase končí spíše neúspěšně. Pokud by jsme ještě přivedli Lemara a Alexis zůstal, měli by jsme ještě nějakou šanci, že se chytneme v pár zápasech a rozjedeme k nějaké pořádné serii. Něco jako Chelski, která byla taky v pytli po lońské podzimní prohře s náma. Takhle se u nás klasicky jedná o takové polovičaté řešení. A k tomu Wenger na lávce.
    Fandit se bude dál, ale nikterak velký očekávání asi mít nemůžeme.

  8. Ales Zverina (karma: 187) #1

    Sam jsem letos zvědavý kam kapitán AW nasměruje tuhle loď,zatím to vypadá na ztroskotani ale třeba(a doufám v to) ze se pletu.Jen můj krátký pohled na to co me zaráži.První věc je kauza Alexis S. Pokud vemu vše pro a proti nemůžu se zbavit dojmu ze hráč který ví ze příští rok bude hrát někde jinde nikdy nebude dostatečně motivován a to i v případě Alexise ktereho v tomhle směru beru jako jednoho z nejlepších, hlavni minus beru to ze v případě toho ze se teamu nebude dařit a ani on nebude oplivat formou zákonitě dojde k tomu ze hráči budou nasrani a budou mít v hlavě to proč někdo hraje a hraje špatně když mu vlastne o nic nejde.První trhlina a problémy.Další kauza OX,pro něj mám kapku slabost, přesto prodat hráče který dokáže zahrát na vice postech a stranách je zarážející, zvlášť v momentě kdy na právě straně bude v tomhle rozestaveni jasným číslem (a jediným) jedna Bellerin,kterého mám rad jako pravého obránce ale post který hraje ted mu nesedí (překvapivě) . Jsem zvedav s cim po přestávce Aw přijde, já očekávám návrat ke starému rozestavení a k tomu se váže taková moje „kaciřska“ myšlenka a to je ta ze pro mě Ozil a jeho post 10tky (v jeho podani)je v moderním fotbale mrtvý a osobně mi to připadá ze právě tohle je a bude problém při určování stylu jakým hrát

    • mc1897 (karma: 175) #1

      Myslim, ze viaceri vyrazne precenujete AW vo vztahu k systemom. Ano, system 3-4-3 alebo 4-2-3-1 vyrazne ovplyvnuje ako branime. Lebo v prvom, ak si RWB a LWB plnia ulohy mame o jedneho hraca do defenzivy viac – to sa nepaci napriklad Ceskemu Lvovi. To je asi tak vsetko.
      .
      Smerom dopredu nasi ofenzivni hraci ziaden system nedozdrzuju. Ak tak maximalne pass&run, a to len vtedy ked sa im chce. Wenger im dava v podtste volnost, najma „kridlam“. Taky Sanchez snad u nas neodcentroval z pozicie LW lavou nohou ani raz. Velmi casto sa stahuje na stred a robi AM, to iste Iwobi ked je na kridle, a velmi casto to robieval aj Ox. My mame jedno ciste kridlo – Walcotta, ten si vacsinou drzi poziciu a hra od lajny a zbieha na zadnu ako to kridlo ma robit. Ostatni kridla nehravaju. Cize nejaka imaginarna pozicia 10-ky v 4-2-3-1 u nas neexistuje. Existuje free-pozicia ktoru Wenger toleruje Alexisovi, Mesutovi a Iwobimu. A bohuzial aj Ramseymu, tomu dokonca z pisanej pozicie CM. A potom to vyzera ako pri gole na Stoke.
      To je prve co treba zmenit, disciplina proste musi byt, inak nas futbal nebude stat za nic.

  9. yen56 (karma: 1575) #1

    Během léta jsem podporoval myšlenku udržení Alexise a Mesuta, neb jsem stejně tak podporoval vabank, který klub chtěl zahrát (nebo se alespoň tak tvářil) – že projednou proděláme finančně a vsadíme všechny karty na sportovní zisk.

    Z tohoto pohledu totiž jejich udržení dávalo smysl – vzhledem k tomu, že jim zbýva rok do konce smlouvy, tak bychom stejně za utržené peníze při dnešních cenách nebyly schopni sehnat náhrady adekvátní kvality. Proto dávalo smysl hrát „all in“ a vše podřídit opravdové cestě za titulem.

    Začalo to slibně – Kolasinac za nula nula nic je při dnešních podmínkách fantastický transfer, všechna čest. U Lacazetta už jsem s hodnocením trochu na vážkách – co se hráče týče, jsem za jeho příchod velmi rád; stejně tak je dobře, že jsme to stihli vyřídit rychle a jeho cena nepodlehla další inflaci způsobené přestupem Neymara atd. Ale je tady ta vtíravá myšlenka, že nebýt transfer banu pro Atletico, opět bychom ostrouhali. Zachránilo nás tak akorát rozhodnutí soudu, na který jsme neměli žádný vliv.

    Tak či tak, v tu chvíli stačilo dle mého názoru jediné – přivést top class středního záložníka. Vnímám to jako prioritu, kterou jsme měli mít rozjednanou od jara a se začátkem přestupáku jen dojednat formality. Kdyby se tohle povedlo, byl bych s přestupy maximálně spokojený.

    Jenže ne! Začala sezona a tahle chyba nás dohnala hned třikrát – odehrály jsme tři zápasy, kdy nás absence pořádné zálohy stála hned několik branek. A pak už se to jen kupilo – nesmyslné tahání Mustafiho špínou skrz média, které se nám teď v kabině vrátí. Ještě nesmyslnější stavění hráčů mimo pozice či jejich odstavení na lavičku za cenu toho, abychom dali jistým hráčům důvod podepsat. Či třešnička na závěrv podobě nasazení Oxe do zápasu, ve kterém byl v Arsenalu už jen fyzicky – hlavou už byl jinde.

    Největší špás však přišel v posledních dvou dnech – tedy „přiznání“ klubu skrz Ornsteina z BBC, že vlastně vzhledem k regulím PL ohledně platů nemáme na další velké přestupy peníze. A následné přijetí nabídky City za Alexise – poté, co se celé léto dušujeme, že jej nepustíme, pár hodin před koncem přestupáku potvrdíme, že vlastně žádný plán nemáme, City kývneme a nasereme si do ksichtu. Od stěhování Alexise dělilo buď to, že jsme nakonec řekli, že Lemara nestihneme dojednat, nebo že nás Lemar odmítl – verze se liší.

    Co se odchodů z klubu týče, škoda mluvit. I jakožto fanoušek Oxe si myslím, že prodej za 40 míčů poté, co odmítnul podepsat novou smlouvu, je naprosto skvělý deal. Ale to je tak všechno. Odmítli jsme 15 míčů za Gibbse, jen abychom jej o měsíc později prodali za polovic. Podobné peníze jsme mohli dostat i za Pereze – ale ne, raději jsme to natahovali, poslali jej na hostovačku za 4m éček a za rok jej tu budeme mít zpět, o rok staršího a s nižší tržní hodnotou.

    A co teprve překvapivý prodej Gabriela poté, co jsme klubům na začátku přestupáku nabízeli Chamberse? Jen proto, abychom se na konci Chamberse horkotěžko drželi a odmítli nabídky Leicesteru, neb to v danou chvíli vypadalo, že pustíme i Mustafiho? Ještě štěstí, že za tím jde vidět tu železnou koncepci našeho managementu. 🙂

    Suma sumárum, díky Bohu, že už je konec přestupáku. Což o to, nakonec máme kádr velice dobrý – i když ta absence jednoho top class středního záložníka je nadále tristní. I tak věřím, že by se s tímto složením daly dělat velké věci, nebýt taktického mága na lavičce. Taktického mága možná, ale před 15 lety.

    A tak jsme tam, kde jsme byli – tedy zhruba na jaře 2017. Wenger promeškal další zlatou příležitost opustit klub, kdy mohl odejít s FA Cupem nad hlavou na výši a fanoušci by mu mnohé prominuli. Takto už velice vážně ohrožuje svůj odkaz. Po třech kolech jsme 16. v tabulce a z tribun se opět ozývá známé Wenger Out. Ale není to jen o něm – vinu nese i neschopný board. A hlavně, ryba smrdí od hlavy. I kdyby došlo na změnu na postu manažera, stále je tu Kroenke – a byl to mimochodem on, kdo zachránil Wengerovi fleka poté, co už se Gazidis s boardem připravoval na budoucnost bez Wengera.

    Zakončím to slovy, které padly i v závěru dnešního arseblogu: „They have made their bed, now they’ll have to lie in it.“

  10. Pedro Sanches (karma: 5446) #1

    no wenger opět ukázal, že prostě už nemá na to vést klub na takové úrovni.. místo aby se poslední den přestupu věnoval fotbalu jde komentovat nějakej podělanej zápas Francie.. Místo toho by se měl zaměřit na svůj tým a viděl by, že má dost nedostatků.
    .
    Absolutně nechápu odchod Gabriela a když odešel, tak že nepřišla náhrada.. Ano máme Holdinga a Chamberse, ale jsou tihla dva už připraveni hrát za Arsenal? U Chamberse si nejsem úplně jistej, moc jsem ho minulou sezonu neviděl, ale Holding by se neprosadil v současné době ani v týmu jako CP, Brigton. Navíc u Kose ten věk taky nezastavíš a dávám mu už max 2 sezony. Prostě Gabriel měl zůstat. Nehledě na to, za jaký pakatel odcházel..
    .
    Střední záloha. už asi 2 roky vščichni vidí, že nám chybí kvalitní CM a kde je? Prostě nic, odehrajeme to s Aaronem nebo Elnenym? vždyt Elneny je naprosto průměrnej hráč a Aaron? Nevím co si mám o něm myslet.. myslel jsem, že to bude tahoun našeho týmu, ale nějak se jeho vývoj zastavil.. A ted se ptám je to náhoda? Aaron, Jack, Ox, Gibs, Theo – všichni hráči s obrovským potenciálem, ale nikdo z nich ho ani z daleka nenaplni? nebude někde chyba?
    .
    V poslední řadě co mě hodně vadí, je fakt, že jsme neprodali Alexise. Alexis je velkej paličák a jediný čeho tím AW dosáhne, že uvnitř týmu bude ještě horší atmosféra.. Doufám, že bude mít aspoň koule na to, ho posadit na tribunu a třeba ho tím i trošku donutit podepsat novou smlouvu.. i kdyby prodloužit o další rok, jen aby neodešel na konci sezony zadarmo..
    .
    No jsem na sezonu fakt zvědavej, ale vůbec z toho nemám dobrý pocit a doufám, že už co nejdřív vedení otevře oči a zbaví se Wengera.

  11. Jakub Kraus (karma: 95) #1

    Proberte se!!! Arsenalu nepomůže žádný top class hráč,nýbrž jen a pouze nový trenér!!
    Absolutně nic se nezmění.Rozestavení může měnit jak chce,ale hra je pořád stejná posledních 5 let. Sestavy ,že to nikdo nepochopí.Hráči za nim nestojí.Strategie žádná,ambice žádný.
    Nehrajeme o titul,ani o ligu mistrů,hrajeme o přežití. Wenger z Arsenalu udělal průměrný klub s nadprůměrnými hráči.

  12. Jojo (karma: 190) #1

    Sa tu niektorí tešíte že Alexis zostal…aj rozmýšlate trochu?Chcel odísť,obviňuje klub že mu pokazil transfer…môže byť profesionál ako chce ale 100% výkon od neho čakať nikto nemôže.Myslím si,že na ihrisku dal zo seba 120% vždy,toto čo mu spravil klub pre svoju neschopnosť je čisto problem klubu nie hráča!Čo teraz klub dosiahne? Napätie v kabíne,možné hádky,trenér ho nebude stavať alebo hráč nebude hrať na 100%..poviete si za tie peniaze a neviem čo…on si stanovil podmienky zotrvania,myslím že tých 400 tisic pytal preto,lebo chce hrať LM a klub mu to neumožnil plus tie wengerove hadzanarske taktiky a šafaranie s hráčmi ako Welbeck a Ramsey čo majú dávno sedeť! V tomto jediného Alexisa podporím a chápem že chcel odísť,presne tak ako to povedal Henry…hráči čo chcú an sebe makať a vyhrávať trofeje nebudú u nás kde každé zlyhnie tatíček wenger ospravedlní a nič sa nedeje,kde nieje tlak na hráčov…Hnevať sa môžte na OXa lebo je to podla mňa usmrkaný pankhart ktorý má potenciál hrať wingbacka ale bude trucovať lebo chce hrať v strede na čo jasne nemá.Tak sa zlepším v tom v čom som dobrý,budem hrať základ ako keby mam sedeť a čakať kým ma trener postaví raz za čas do stredu.V Liverpoole vela vody nenamúti keď SZ nehrával!

  13. Mirra (karma: 1221) #1

    Yen výše popsal velice trefně přestupové období. V podstatě souhlasím, jen u toho Gibbse to spíše bylo tak, že nabídka v červenci byla za 12 Mio, Wenger odmítl, protože chtěl 15 Mio a nakonec jsme prodávali za 7 Mio. Ale nic to nemění na tom, že jsme za měsíc prodávali za daleko méně. V podstatě to znovu ukázalo na naši nerozhodnost a váhavost na přestupovém trhu. To stejné u toho Lemara, místo toho abychom za něj nabídli 60-70 Mio na startu přestupáku, tak ho honíme za 90 mio na konci. Tady nám chybí osoba typu Davida Deina, kterej se pro něco rozhodnul a pak sakra rychle jednal a pořád si myslím, že jeho odchod z klubu byla obrovská chyba, protože to co náš board předvádí dnes, se snad ani nedá komentovat.
    Je to škoda, protože letos po rychlých nákupech Lacazetta a Kolasinace, nám chybělo málo a měli jsme opravdu výborný tým. Odešel Ox (čert to vem), Gabriel a někteří další zbyteční hráči. Já bych klidně k tomu ještě přidal Welbse (Everton měl zájem za 30 Mio) a Aarona (za něj bychom těch 30 Mio taky dostali), protože už fakt nevím, co s ním. Ale každopádně jsme měli přivést další křídlo a CM, třeba toho Lemara + Pjaniče, Strootmana, Serriho nebo někoho podobnýho, prostě tyhle 2 posty za něco kolem 100 Mio. TW by dopadlo téměř na nule a my bychom měli hodně konkrence schpopný a okysličený tým, kterej by navzdory Wengerovi měl na titul, přesvědčili bychom už i Alexise o ambicích a za rok bychom snad nemuseli přemýšlet, kým ho nahradit..

  14. jack (karma: 312) #1

    Hádám, že půjdem zpátky na 4 beky, takže takhle vypadá naše obsazení na posty:
    GK- Čech, Ospina (když už ani novináři nepípli nic o novým potenciálním brankáři tak už to asi o něčem vypovídá, zaslouží si ale Čech tolik příležitosti oproti Ospinovi tho?)
    RB- Bellerin (snad se zase chytí, zpět na svojí pozici), Debuchy (tohle je snad joke), Chambers(mega pomalej)
    CB- Koscielny (začíná být injury prone), Mustafi (začne ho AW už stavět konečně?), Chambers (lepší než Holding podle mě, AW dej mu šanci!), Holding (potřebuje ještě hodně zkušeností, pro mě zatím stoper č. 4), Per (opravdu chceme aby ještě hrál?)
    LB- Monreal, Kolašinač (spokojenost s oběma), oba makají, oba předvádí slušné výkony (na svojí pozici!)
    CDM+CM – Coq (odehraje si sví, asi náš jediný čistokrevní def. záložník), Elneny (odehraje si sví, všechno oběhá, odmaká, klidně bych mu dal šanci na úkor Aarona), Xhaka (jeho dlouhý přihrávky a střely z dálky=radost pohledět, jeho krátký přihrávky? Jeho Rychlost? Jeho mobilita? Hrůza děs Jeho nedisciplinovanost se trochu zlepšila, ale přijde mi že záložník vedle něj musí útočit i bránit, tak nějak dělat všechno za něj), Ramsey (na CAM/podhrot s volností nebo na posledních 25 minut aby rozhodl, jinak? Na střídačku), Wilshere (minulá sezóna mu relativně vyšla (tím se nepočítaj ani tak výkony, jako spíš vyhýbání se zranění, pokud bude fit a hrát každý zápas alespoň 60 minut, může být pro nás velmi užitečný, potenciální náhrada za Santiho), Santi (bude za nás ještě hrát vůbec? Všichni ho máme rádi ale je pořád zraněnej, a vtipnýho šaška si můžem do kabiny pořídit za mnohem méně peněz), Niles (Wengere přestaň ho už dávat do obrany, je to střední záložník a to dost slušnej! Technickej, rychlej, běhavej, trošku zapracuje na síle a rozvaze v rozehrávce a bude fajn:)), Willock (velmi rychlej, technickej, myslím že má slušnou fyzičku, jezdí po zadku, má slušný obraný zákroky, doufejme že dostane šanci, hrajem hodně soutěží zatím a zranění máme každoročně taky dost, takže tam šance možná bude)
    RM/RW- Walcott, Nelson (snad se Theo zase chytí, jestli ne, dal bych přednost Nelsonovi kterej má mnohem větší talent od přírody a myslím že i potenciál)
    LM/LW- Alexis (bůh ví jestli za nás chce ještě hrát, pár týdnů na lavičce by ho mohlo nakopnout), Iwobi (s Lacazettem by si mohl skvěle rozumět, jenže on má tu smůlu že AW ho dává k Giroudovi, což je absolutní nesmysl, jestli to někdo všechno tlačí po zemi, tak právě Iwobi, snad zlepší finální fázi – hlavně zakončení mám na mysly), Welbeck? (šašek kterej není fotbalista ale atlet, možná je v šatně něco jako Santi, dobrej do party a bavič, co u nás dělá fakt netuším – teda vlastně tuším: běhá všude možně, nedokáže zpracovat míč a co mu nehorázně nejde je dát góla)
    CAM- Özil (po dlouhý době na 10, mohlo by mu to jít a najít zase starou formu, jestli nepodepíše, viděl bych na jeho pozici v budoucnu Iwobiho – protože když odejde kvalita tak se nahradit nemusí že AW? -_-), Iwobi, Alexis? (viz Fr. nároďák – Griezmann)
    ST – Lacazette (za mě útočník č. 1), Giroud (perfect sub), Welbeck (bože jen to ne), Alexis?

  15. yen56 (karma: 1575) #1

    Dobrý komentář z Arseblogu:

    „But the issue is how for years now, we are always reactive in everything and never proactive. We don’t set a market for our players we know we want to leave, we come in with these divisive offers (club record for a guy who will set world record or be close to it) which we know are 30-40% below what the market values the player at. We don’t set tone in most games and when we do, we will instantly freak out to any sort of course correction by the opposition and then make major changes, even down to formation to suit them. You can see in every aspect of how the club is running we only ever react. Other clubs go out and do things, they have a plan and initiative and not everything works out but you at least see them trying, we allow for us to have the things done to us. It is so frustrating.“

  16. Prezi (karma: 2916) #1

    Nejprve řeknu, že jsem sám zklamaný, jak dopadly přestupy a kam směřuje tým. Ale je tu jedno velké ale, a to, že všichni novináři víceméne vaří z vody. Představte si, že jsme na začátku přestupáku prodali Alexise za 70 a Oxe za 40. Pro vyjednávání ohledně příchodů by to bylo zlé. V tomto máme smůlu, že nemáme peníze u zadku jako ropáci. Monako by vědelo ihned a další týmy, že máme 110 k dispozici tak by nám hráče nechtělo pustit pod cenou. Takhle to nedopadlo vůbec dobře, ale tuto je důvod proč si myslim, že se vyčkává vždy do poslední chvíle.

  17. spirki (karma: 2151) #1

    Lituji lidí, kteří si zakoupili permanentky na Arsenal.Upřímně lituji! A být v jejích kůži a potkat Wenger nebo někoho z boardu, tak jim flusnu do xichtu! Kvůli tomuto jsme se přestěhovali z Highbury? Nikdy a nikde jsem neviděl tak silnej klub s tak nízkýma ambicema. A klub to dává tak silně najevo! Netuším co by mohlo pomoct, aby tento klub měl šanci patřit zase do skupiny TOP! Ale to co z něj ti mistři udělali a jak se chovaj k lidem, díky kterým teče do fotbalu tolik peněž (fanoušci) je nepochopitelné! Je to drzost, ignirance a diletanství! Je mi zle z ARsenalu, doslova na blití!!! Lituji ALexise, že zůstal, snad mu tu kariéru nezničí ti idioti uplně!

  18. Gooners8 (karma: 335) #1

    Skúsim sem vniesť trochu pozitivity s mojím názorom. Zaujímalo by ma, koho sme mali kúpiť, aby sa tento prestupák podaril? Dostali sme vysneného útočníka a prišlo aj veľmi kvalitné LB za dosluhujúceho Nacha. Stopér by bol treba iba v prípade odchodu Mustafiho, to sa ale nestalo a za Gabriela, ktorý aj tak moc nehrával, netreba náhradu. Možno by pomohla náhrada za Santiho, ale očividne o nikoho takého sme nemali záujem. Takže ja v tomto prestupáku vidím jediné negatívum – zotrvanie Sanchéza. Keby sa podaril Lemar a odišiel by Alexis, tak by to bolo podľa mňa úspešné prestupové obdobie. Takto zbytočne bude kaziť morálku v tíme, ktorá teraz nie je na tom najlepšie. Ale zas na druhú stranu máme na 1 rok svetové krídlo, o ktoré sa nebojím, že nebude makať. Takže až tak hrozné to nie je z môjho pohľadu. Plus sme sa zbavili niekoľko zbytočných hráčov. Aké sú vaše názory?

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.