Hodnocení hráčů

Brighton 1:1 Arsenal –

Arsenal měl dnes možnost dát fanouškům pod stromeček pozdní dárek – bohužel se tak nestalo a generálka před Liverpoolem nedopadla moc dobře.

Brankář

  • 6,5

    Neudělal žádný kiks, pochytal pár méně nebezpečných střel a centrů. Neměl toho moc na práci. S gólem nemohl nic dělat.

Obrana

  • 3,5

    Bohužel tragický výkon. U gólu výstavně namazal soupeři - je s podivem, že takto zkušený borec si dovolí něco takového. Poté už jen předváděl příšerné centry a párkrát se klasicky poválel na zemi při snaze vydupat si faul.

  • 6,0

    V 53. minutě si nepohlídal svého hráče, který následně hlavičkoval na naši bránu, nic z toho ale nebylo. Jinak v podstatě bez problémů.

  • 6,0

    To samé, co jeho kolega - bez problémů, až na špatnou rozehrávku ve 20. minutě, díky které šel soupeř do nebezpečného brejku.

  • 6,0

    Dnes neprokázal svůj přínos do ofenzivy - brousil sice lajnu co to šlo, ale žádnou větší šanci nepomohl vytvořit. V obraně naopak neudělal žádnou chybu, pouze několikrát chyběl vzadu při rychlém protiútoku soupeře.

Záloha

  • 5,5

    Ve 4. minutě poslal za obranu Aubameyanga, který krásným lobem ohrozil bránu soupeře. V průběhu zápasu to ale nebylo úplně ono - sice se snažil nabízet, co to šlo, ale nic moc dalšího nevytvořil a spíše se snažil vyvážet míč dopředu. Moc se mi nelíbí jeho snaha o kličky uprostřed hřiště - dnes se například dvakrát pokusil nasadit jesle soupeři s 50% úspěšností, zhruba stejnou úspěšnost měly i další pokusy o kličku. Nejsem si jistý, zda se takový risk vyplácí.

  • 5,5

    Hned ve třetí minutě nahrál soupeři do šance, ve 30. si zase při bránění nepohlídal svého hráče, nakonec ale skončil nepotrestaný. Rozdal pár dlouhých míčů, ale stejně jako kolega nic moc nevytvořil, pouze měl o cca 20 doteků s míčem více.

  • Lucas Torreira

    6,0

    O chlup lepší než zbytek zálohy - posbíral o něco více balónů, ve 30. minutě našel přesnou kolmicí Aubu, který měl před sebou už jen gólmana. Dnes na něj dle mého názoru nebylo zapískaných pár faulů, ten nejvýraznější hned na hranici vápna. Naštěstí nedostal žlutou kartu a bude tak k dispozici pro další zápas.

Útok

  • 5,0

    Za jeden poločas stihl pouze jednu klíčovou přihrávku, měl prsty u našeho gólu, ale jinak není v podstatě co hodnotit. Dle mého názoru měl ale na hřišti zůstat alespoň o něco déle.

  • 7,0

    MAN OF THE MATCH

    Blýskl se opět gólem a mohl přidat další - ve čtvrté minutě mu téměř vyšel parádní lob, ve 30. minutě mu gólman soupeře perfektním zákrokem sebral obrovskou šanci a v 76. minutě se opět dostal do šance, bohužel zůstal pouze u jediného gólu. I to ale stačilo, aby byl dnes našim nejlepším hráčem.

  • 6,0

    Půlka našeho gólu jde na jeho vrub - předvedl skvělou bojovnost a techniku, aby míč vybojoval pro Aubameyanga. Zbytek poločasu se nesl v duchu velké bojovnosti, ale také několika zbytečných ztrát a nepřesností. I přes to ale nechápu, proč byl stažen zrovna on.

Střídající

  • 5,0

    Poctivě se vracel, ale to je tak vše (možná proto o poločase přišel, aby trochu vypomohl defenzivě). Byl kousek od kuriózního gólu, kdy do něj obránce napálil míč před bránou. Co se týče ofenzivní fáze, opět byl dost zbrklý a nepřesný.

  • 5,5

    Na své narozeniny Aaron předvedl stejně jako většina týmu pouze bojovnost, která se mu zúročila v 76. minutě, kdy před vápnem vybojoval balón pro Aubameyanga.

  • 4,0

    Pravá strana dnes byla odsouzena k tragickým výkonům. Ainsley nepřesně přihrával a míč mu až komicky uskakoval.

Dnešní výkon byl další z řady nemastných neslaných s tím rozdílem, že se Emerymu vůbec nepovedla střídání. I přes obrovskou marodku bych na pravé straně viděl raději Jenkinsona či Maitlanda-Nilese (pokud by nehrál tak, jako dnes). Snad Emery zvládne příští zápas o poznání lépe.

Komentáře

  1. Cesky Lev BANNED (karma: 0) #1

    Wow wow, wow. Asi přestanu chodit na tenis, bo zatím pokaždé ztrácíme body nebo vypadneme z poháru. Přečetl jsem jsi komentáře a teď hodnocení, ale pořád nechápu co se stalo? Ten Laca, že šel dolů jsem prskal už minule, ale že ho stáhl i dnes to fakt nechápu. Kazil nějak? Vždyť ty kecy, že by ho mohl Unai šetřit jsou naprostá kokotina. Auba hraje všechno a Laca je i mladší, tady něco nehraje…

  2. msturm (karma: 904) #1

    2015/2016 – 39 bodů 33:18
    2016/2017 – 40 bodů 41:19
    2017/2018 – 34 bodů 34:23
    2018/2019 – 38 bodů 41:25

    Po polovině sezóny jsme horší než ve 2 z posledních nepovedených sezón AW a máme jasně nejhorší obranu. A když jsem dnes viděl ten výkon, tak jsem si vzpoměl na křeč ve venkovních zápasech minulou sezónu, hra bez myšlenky a systému. To že 3x změníme rozestavení není žádné pozitivum, jelikož úplně přestali fungovat automaticky naučené postupy. Tragická hra, výsledky horší než za AW no doufám, že je to tím, že se buduje tým, zatím ten pocit nemám 🙁

    • killerhammer (karma: 4495) #1

      Ale Wenger neodišiel z dôvodu, že jeho výsledky boli tragické.
      Však on si svoje uhral, väčšinou teda to 4té miesto.
      Ale proste posledné sezóny už strácal kontakt so špicou, bolo to jasne vidno – herne aj výsledkovo.
      Trend bol negatívny.
      Ináč ku Emerymu, môj pohľad:
      Emery zmenil ohromne veľa v našej hre, na ArsenalTV bežalo pekné video, že sa zmenilo 10 vecí k lepšiemu.
      Ale teraz je tu prvá zima pre Emeryho, vieme veľmi dobre, že na toto nie sú zvyknutí noví hráči ani Emery.
      A navyše ja Emeryho vôbec nezrovnávam s Wengerom (keďže on tu bol 22 rokov a mal klub úplne pod palcom)
      Ale skorej ho zrovnávam s klubmi, kde sa odohrala rovnaká výmena ako napr. United po Fergusonovi alebo Liverpool a Tottenham, keď roky hľadali správneho menežéra.
      Podľa mňa mal Emery vynikajúci nástup, prakticky sme nezaznamenali tabuľkový pád (ako tie kluby čo som hore menoval), vyriešil hneď tú úvodnú krízu s 2 prehrami a išlo sa v tabuľke hore.
      Ale teraz prichádza ťažšie obdobie a musí ukázať rozhodnosť a správne rozhodnutia.
      Držím mu palce.
      Klub mu dal jasný cieľ, dostať sa do LM a na konci sezóny budeme bilancovať aj Emeryho.
      (Bol by som ale ohromne sklamaný, ak by mu skúsení borci ako Ozil alebo Ramsey začali podkopávať kabínu z dôvodu, že im Emery nezaručí miesto v základe, ako boli zvyknutí za Wengera)

    • Paulus.novy (karma: 1783) #1

      Ta čísla jsou vlastně docela skvělá, protože manažer, který tu byl 22 let měl průměrně téměř stejně bodů jako manažer, který tu je první sezonu, hraje první sezonu v PL a ještě víceméně zdědil tým v rozkladu :-D. Ono se to nezdá, ale tohle je Emeryho úspěch. Navíc pod Emerym máme aspoň šanci na změnu, Wenger to táhl akorát do háje…

        • Paulus.novy (karma: 1783) #1

          Já si to připouštím a docela se toho bojím, jenže co je ti milejší – šance na změnu nebo pomalý umírání pod Wengerem bez šance na zlepšení? Protože tak to je, pod Wengerem už bychom nikdy nahoru nešli. Vždyť ho o parník předběhly i slepice s Pochem, který je tam cca 5 let – navíc u nich je krásně vidět, že to jde i bez velkých financí, takže omlouvat Wengera vedením je blbost. Takto sice můžeme vyhořet pod Emerym, ale je tu aspoň ta šance na něco lepšího. Navíc když Emery vyhoří, tak tu nebude strašit dalších 10 let.

          • masly (karma: 2045) #1

            Ale já nikde nepíšu že s AW by to bylo lepší, ani si to nemyslím.Ale taky si nemyslím že s UE to bude o dost lepší.Prostě jsme při angažování managera šahli vedle no.

            |
    • Toure1995 (karma: 1193) #1

      mne sa napr. u Emeryho páčia výkony proti „veľkým“ tímom, keď si odmyslíme prvé dve kolá kedy ešte nebol čas naučiť sa, zohrať sa v tom čo vyžaduje Emeryho taktika. No a vo všetkých ostatných zápasoch proti Poolu, Spurs, United sme neboli predposraní jak za Wengera, kedy sme len fasovali. V každom jednom zápase sme boli vyrovnaný súper, keby sme vyhrali aj proti Poolu a United nikto by nemohol nič povedať. Na Emerym sa mi páči, že v rámci toho čo má (káder), chce využiť hráčov čo najviac efektívne s dlhodobého hľadiska. Nepozerá sa len na najbližší zápas proti priemernému tímu, ale vie že za pár dní hrá proti silnému súperovi, a svojich top hráčov / problémových so zraneniami v priebehu zápasu vystrieda. Podľa mňa bol dnes gameplan vyhrať v prvom polčase, potom by mohol isť hrať kľudne aj Iwobi. Chcel som tým povedať, že čo sa týka hracieho času hráčov, Emery to má neskutočne premyslené, práve preto je vhodný pre prácu v Arsenale kde nemáme taký káder ako City.

  3. traged (karma: 4580) #1

    Dík za rychlý hodnocení, druhá půlka byla příšerná, nedařilo se prostě nikomu, i Torreira udělal několik chyb, to se pak vyhrát nedá. Lacu bych za nic na světě nestřídal, vždycky se snaží a hraje se zápalem, na rozdíl od některých ostatních ☹️ Po zápase se Slípkama to vypadlo super, teď po Soton+Brighton zase všechno při starém ☹️

  4. Marek (karma: 2940) #1

    Chcelo by to konečne ustaliť zakladnu zostavu viem že kvôli zraneniam to neni jednoduchel ale vybrať jedno rozostavenie ktore nam bude sedieť a jasne si povedať čo chceme v tomto rozostaveni hrať to je proste nutnosť je polka sezony a mi nevieme v akom rozostaveni chceme hrať nevieme kdo ostava kdo odchadza nevieme kdo je kapitanom čislo jedna a v poslednych zapasoch nevieme čo chceme hrať ani ako to chceme hrať a to je momentalne ten najväčši problem ktory mame už ma nebavi počuvať že mame 4 hračov ktory su kapitani a že xhaka a lichstajner môžu hrať v pohode stopera všetci vieme že je to blbosť Matteo nema čo robiť v zakladnej zostave arsenalu určite nie tak často potrebuje sa učiť ale ktomu zapasi v premier league neslužia laca patri do zakladu a na cely zapas môže byť vystriedany ak mu nevide zapas ale čo si ma ten chlapec myslieť keď nech robi čo robi vždy je vystriedany

  5. Rypi (karma: 3077) #1

    Hodně slabý výkon, který je zápas od zápasu křečovitější. Za mě je největší problém v záloze, kde trojice v rozestavení Torreira, Xhaka, Guendouzi neprodukuje téměř nic, jen posouvají míče a častokrát dozadu. Vyjímkou je občasný ojedinělý pokus, který např. dnes krásně vyšel Guendouzimu. Upřímně ale nevím, jestli tato trojice odehrála „pohodový“ zápas, mám pocit, že právě toto seskupení zastavilo náš solidní projev. Osobně bych jednoho z dvojice Xhaka, Goundouzi posadil a dal tam Ozila, nebo Ramseyho. Další problém jsou neustálé změny v obraně (často vynucené bohužel), kde pravá strana se stala nebezpečnou spíše pro vlastní bránu

  6. Jaycob (karma: 712) #1

    Brighton prohrál domácí zápas s Chelski i Spurs 1:2 a oba zápasy vedl hostující tým o 2 góly, statistiky podobný jako v našem zápase. Brighton nehraje špatný fotbal a kdyby Auba dal na 2:0 pravděpodobně by jsme vyhráli. Sice vede tabulku střelců, dal dnes gól, ale má velký podíl na tom že nebereme 3 body.

  7. killerhammer (karma: 4495) #1

    Dovolím si svoj pohľad na prvý polrok pod Emerym:
    Okrem všetkých pozitív, o ktorých sa nemusíme baviť (22 zápasov bez prehry, slušné 5. miesto v tabuľke 🙂 ), myslím, že Unai narazil na 2 vážne problémy:
    1. Teamový ofenzívny presing
    S Ozilom to proste nejde – teda aktuálne asi rozmýšľa nad jeho pozíciou v teame a čo s ním vôbec ďalej (Je tiež možné, že Mesut túto situáciu prežíva ťažko a že to môže mať dopad aj na kabínu).
    Je to citlivý problém, lebo sa bavíme o najdrahšom a najkreatívnejšom hráčovi – čiže je tu aj racionálna otázka, či by sa nemal zbytok teamu prispôsobiť práve Ozilovej hre – čo ale môže byť v protiklade s Emeryho plánmi.

    2. Problém veľkého počtu inkasovaných gólov
    Emery to spomenul na viacerých tlačovkách, že ho táto štatistika trápi.
    Myslím, že toto je dôvod tých experimentov s 3-trojicou stopérov, kde sa snažil etablovať Holdinga aby sa zlepšili čísla – čo sa v posledných zápasoch už zdalo, že prináša pozitívne výsledky.
    Ale žiaľ, v dôsledku zranení sa obrana rozpadla a aktuálne je v improvizovanom stave (Lich, Xhaka)

    Ja sám som zvedavý ako z toho celého Emery vykorčuľuje, lebo kvalitný profesionál (v práci) sa prejaví v časoch keď sa nedarí.

    Na Wengerovi som aj v posledných rokoch práve toto obdivoval, že sa aj z ťažkých situácií dostal elegantne a nerozhádzal pri tom kabínu resp. team. S najlepšími už nedokázal súperiť ale kabínu mal vždy upratanú 🙂
    Však si vezmite, čo sa dnes deje v kluboch v otázke hráči vs tréner (Real Madrid, ManUtd alebo bolo to aj v Barcelone, v Bayerne a kde kade) – to všetko sa môže stať aj v Arsenale, nemôžme to vylúčiť (keďže tu už nie je Wenger).

    • Paulus.novy (karma: 1783) #1

      V kabině měl AW pohodu, protože byl alibista. Měl pár oblíbenců, kteří hráli, i kdyby padaly trakaře a z lavičky na ně koukali hráči, kterým je jedno, že sedí. Jakýkoliv hráč, který měl vyšší ambice než pravidelně hrát stejně časem zdrhnul, protože jsme se nikam neposouvali. Nulová motivace a nulový posun, když nepočítám dozadu v posledních letech. Si vezmi, kolik hráčů mu uteklo pryč.

      Jinak je normální, že když se provádí velká změna, tak se ty staré a nové struktury střetnou a vzniká potenciál konfliktů.

      Promiň za možná trochu tvrdou reakci. Asi mi tu přistane pár mínusek a ani se nedivím, protože tu vlastně dehonestuji velkou legendu klubu. No, říct jsem to musel…

      Jinak s těmi dvěma body souhlasím 🙂

        • Paulus.novy (karma: 1783) #1

          Tak Cesc a RvP jsou zrovna příklady těch, které nedokázal udržet. Cesc šel dokonce v době, kdy byl pod dlouhodobou smlouvou do Barcelony za docela směšný peníze, protože si to vybrečel – jestli takto vypadá, když je někdo boss v kabině, tak si to asi představuji špatně. RvP odešel v návaznosti na to, že se nesmyslně pustil Cesc a ukázaly se nulové ambice. Alexis si odkroutil smlouvu, zjistil, že to nemá cenu a šel taky. A na Mesuta tu skoro každý nadává už několik let a ještě nedávno by ho většina na tu lávku poslali taky.
          Já osobně mám Mesuta rád, takže bych ho hrát nechal, i když chápu, že Emerymu nezapadá do koncepce. U Lacy fakt nechápu, proč nehraje, to zaráží i mě.

          • masly (karma: 2045) #1

            ale mi jde o to že ti naši top hráči podávali top výkony,nebavím se o tom jak odešli.Teď naši top hráči sedí nebo dostávají 30 minut.A asi taky odejdou za drobné nebo zadara.

            |
    • NorthGooner (karma: 1017) #1

      Hodně pěkný příspěvek se zajímavými myšlenkami. Zkusím ti dát na to svůj pohled.
      1. Özil bude zřejmě velký oříšek pro Emeryho. Wenger mu absolutně důvěřoval a tak mu vytvořil pozici a kolem něho tým, tak aby se Mesut mohl soustředit jen na svá útočná kouzla. Schválně píši útočná. Všichni víme, že Özilova defenzivní práce prakticky neexistuje, nemá ji zažitou a těžko se ji bude ve 30 letech učit. Když bude hrát klasické AM, tak ji tolik nepotřebuje. UE ale zřejmě nechce hrát tímto způsobem, nechce hrát na klasické AM a tím se dostává Mesut ze hry. Najednou není pro něj místo, protože jinde je prakticky nepoužitelný. Možná to je prostě vývojem fotbalu, ale dnes mi přijde, že se žádá, aby fotbalisté byli co nejvíce univerzální a je to vidět i v Arsenalu. O Mesutovo ofenzivních schopnostech není pochyb, problém je jeho konzistence a to, že on prostě umí jen dopředu. A to je možná ve vývoji, kam fotbal směřuje, málo. Prostě nebude stačit, aby ofenzivní záložník uměl jen zakládat akce, vymýšlel geniální přihrávky a střílel branky, bude potřeba umět máknout pro tým dozadu, když je to potřeba a třeba to je to, co od něj UE chce. A tím, že Mesuta nedává na AM, ale staví ho na kraj, tak mu samozřejmě vznikají defenzivní povinnosti a víme, že spolu s hlavičkováním a hrou tělem je tohle Mesutova obrovská slabina. Jak to jen správně pojmout, ofenzivně je geniální, ale komplexně je svým způsobem slabý. To může být i ten důvod, proč se nám leckdy zdá otrávený, bez zájmu, neviditelný atd. A tady mohou být ty třecí ledy. Nevím, s kým bych ho srovnal, možná s Fabregasem, když byl u nás. Ten uměl dopředu i dozadu, ale to bylo také tím, že byl spíše CM nebo tak začínal. De Bruyne je možná lepší případ, AM ale komplexní hráč, který se nebojí sem tam udělat černou práci. Özil prostě v té své nekomplexnosti může mít s UE problém.
      2. Ono také není náhodou, že ta naše série skončila zraněním Mustafiho a Holdinga. Se Sokratisem se to začalo vzadu trošku etablovat a najednou vypadli oba dva a není kde brát. Musel narychlo naskočit nerozehraný Koscielny, Xhaka, který na této pozici nikdy nehrál a Lichsteiner, který si v 36 letech musí zvykat na tempo PL a není divu, že to nedává. Je to jedno s druhým, ale není to jen o zadní skupině, je to o komplexní práci celého mužstva. To je defenzíva, umět by měl bránit jak Auba, tak Sokratis, bez ohledu. Kolikrát vídám Lacu se vrátit a zabojovat u míč až u našeho vápna. Dělával to i Oli svého času, kterého jsme krásně využívali i při defenzivních standardkách. UE to nemá lehké, čelí velké spoustě problémů, ať jsou to zranění nebo vymýšlení ideálního systému, ale to je jeho práce. Uvidíme, jak se s tím popasuje, má na to dalších 19 zápasů.
      Co se týká té kabiny, Wenger tohle uměl, to je pravda. Mně se na něm líbilo, že i když byl pod extrémním tlakem, tak to vždy zvládl a přečkal a kabina se za něj postavila. Pochybuji, že UE dají hráči něco tak brzy sežrat. Jedno je ale jisté, potřebuje do svého systému hráče, ať už to bude s Mesutem, s Aaronem, s Lacou nebo bez nich. A na to bude potřebovat víc než 2-3 přestupáky. Otázka je, jestli už UE vůbec tuší, co chce hrát…

      • michalHE (karma: 331) #1

        Zaujímave myšlienky no ktej kabíne si dovolím malé poznámky. Myslím si, že posledný rok to už ani AW nemal úplne pod kontrolou. Mal sa zbaviť v lete Alexisa potom mu rozkladal kabínu a aby neprišiel o obidvoch zadarmo tak sme dotiahli Mickiho ktorý má 30 rokov a vôbec sme ho nepotrebovali a Ozilovi sme dali kontrakt, ktorý z neho robí prakticky nepredajné ho hráča. Podľa mňa si takéto prachy nezaslúži, on mužstvo sám nepotiahne, a že dá doma proti slabému súperovi genialnu prihrávku je málo. Pozeral som dnes Watford, dúfal som že Chelsea stratí, ale taký Hazard je úplne inde, to je top kvalita. Ono náš káder je dosť úzky, máme dosť zranených, takže viac menej hráme na čo máme.

          • michalHE (karma: 331) #1

            Ja tu nepíšem, že všetko je vina AW, len on mal odísť pred cca 4 rokmi. Písal som to už vtedy, práve prichádzal do Poolu Klopp, do Spurs Poochetino, a vtedy tu boli komenty, že načo má odchádzať že akurát si vybudoval mužstvo, lebo pred tým nemohol kvoli Emirates utrácať a že teraz výhra titul… Za tie 3- 4 roky sú tie mužstva úplne inde. Ja sám prvý budem kritizovať Emeryho keď nebude po 3-4 rokoch viditeľný progres. Ale po pol sezóne zvaľovať na nového trénera veci s rozpoctom, ktorý mal v lete k dispozícii je dosť od veci. Z hráčov, ktorí prišli v lete patrí Sokratis k nasim najlepším stopérom, Torreira k najlepším stredopoliarom, Leno tiež nie je za tú sumu zlý a Mateo na svoj vek a prachy, ktoré stal je v pohode. Jediný nepodarený nákup bol Lichsteiner ale prišiel zadarmo. Snáď nie je Emeryho chyba, že za posledný rok odišiel Ox, Theo a Alexis nemáme jedine krídlo, a podpísali sme s Ozilom taký kontrakt a priviedli Mickiho. Nechajte mu 3 roky nech si prebuduje mužstvo a potom hodnotte

            |
    • masly (karma: 2045) #1

      Jen k bodu 1.
      Jak to že jsme teda nepresovali v těch zápasech kdy mesut nehrál?
      A že jich bylo.
      To je takový alibismus to házet na 1 hráče až to bolí.
      Co když se posral Emery když viděl jak nás dokáží presovat i nejhorší týmy ligy a on vůbec neví co s tím?
      Tohle není L1 s PSG.Ikdyž i tam vlastně vyhořel když byl schopen neudělat titul.

          • Paulus.novy (karma: 1783) #1

            Jestli myslíš to, že chce pracovat na rozvoji jednotlivých hráčů a postavit sestavu kolem Ramba, tak to nemusel nutně lhát. Ramba mu prodává vedení, protože se nedohodli na smlouvě (Rambo chtěl asi moc). Jinak z UE nemám pocit, že by Ramba nechtěl stavět, jen na něj asi logicky nemůže dlouhodoběji spoléhat, když dostal „vyhazov“. Jak pracuje na rozvoji hráčů, to nemůžeme vidět, leda bychom chodili na tréninky.
            A asi nepatří mezi nejužší špičku, ale to podle mě nepatří ani takovej Klopp a přesto vyhrává. Otázka je, kdo jinej by k nám šel, když Arséne ten tým odevzdal v dezolátním stavu a klub nedá ani pořádně prachy na posily. Ti nejlepší trenéři ti sem prostě nepůjdou dělat černou nevděčnou práci a dobrovolně se vystavovat kritice (viz nyní UE …), na to mají příliš mnoho lepších nabídek. UE je mladý, uvidíme, co z něj vzejde.

            |
        • Bangbang (karma: 1442) #1

          Já v tom nenávist nevidim… a souhlasím s Maslym, že ten pohled AW všechno špatně a UE všechno skvělý taky není dobře. Ta kritika UE se začíná objevovat a určitě není od věci. Jsem zvědavá, co se stane ted v zimě v přestupaku a na celou druhou půlku sezóny. K UE si pořád hledám cestu, nelíbí se mi jeho jednání s MO10, AR8 nebo AL9 a spousta dalších věcí…. a spousta věcí mi vadila i u AW (Poldi, Wojta apod….).
          ale nahradit AW u mě nemá jednoduchý….

        • masly (karma: 2045) #1

          To jako nemůžu kritizovat po zápase zápas jako takový?
          Já ho nekritizuji za celou práci,ikdyž ho tady nechci.
          Jen se prostě ukazuje že není tak dobrý jak si někteří myslíte.
          Jen by mě zajímalo kolik je vás tady těch co chtěli vyloženě UE a kolik těch co prostě jen chtěli konec AW a pochvalovali by si kohokoliv jen né Arséna.

          • Paulus.novy (karma: 1783) #1

            Co já bych si přál a co je momentálně naše realita, to jsou dvě odlišný věci. Už UE je mnohem víc, než na co bych čekal, že se naše vedení zmůže. Jsem spokojený s tím, co máme a věřím manažerovi.
            Jsem zvědavý, co tu někteří z vás budou psát po Liverpoolu, na který letos objektivně nemáme (ještě ne). Když to vidím dneska po té remíze, tak očekávám fakt neskutečný shitstorm a je mi líto Emeryho, že si tím musí projít…

            |
      • killerhammer (karma: 4495) #1

        Nezabudnime, že podstata problému s Mesutom je (okrem toho že nebráni a v útoku presuje len naoko a neskoro), že sa úplne vytráca v ťažkých zápasoch.
        To platí pre veľkých aj malých súperov, away aj home zápasy.
        Často tu počujem argument, že bez Ozila nám v zápase chýba kreativita, lenže, čo ak by práve ten zápas nebol jeho a nič by v ňom neukázal ?
        Lebo takých zápasov on odohral desiatky !
        Je ohromne odvážne od Emeryho, že ho posadil.
        Samozrejme, ak sa bez Mesuta v zostave nezlepší hra a výsledky, všetci kritici mu to dajú vyžrať, to je mi jasné 😉
        Ale naozaj nezabúdajme, že podstata problému je tá, že Mesut hráva katastrofálne zápasy, aj tu na HH si pozrite históriu, mal zápasy, kde dostal známu 3 alebo 4 a to pravidelne !
        Kebyže to je hráč s priemerným platom nemám s tým problém ale on poberá mzdu skoro ako Messi a preto máme od neho obrovské očakávania, ktoré nenapĺňa.

          • Jaycob (karma: 712) #1

            Ale Arséne na tebe dojem dělal i ve špatných chvílích, protože to byl tvůj oblíbenec. A jak jsi už několikrát ukázala nejdříve řešíš osobní sympatie a potom až výkony.

            |
        • michalHE (karma: 331) #1

          Podstata problému s Mesutom bola, že sa to s Alexisom a ním prekaučovalo. AW si myslel, že obidvaja podpíšu predĺženie zmluvy cez sezónu v poslednom roku kontraktu. A aby sme o obidvoch neprišli zadarmo, tak sme za Alexisa získali výmenou 30 ročného stredopoliara, ktorého sme ani nepotrebovali a Mesutovi sme z 140 000 na týždeň dali kontrakt na cca 350 000 na týždeň, aby podpísal. Už vtedy sa vedelo, že nás v ´ťažkých zápasoch neťahá, boli otázky či má fyzicky na PL… Ja si myslím že ten kontrakt sa jednoznačne prestrelil, jeho vplyv na našu hru nie je adekvátny za tie peniaze a vyvolalo to prehnané nároky ostatných AAron…

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.