Přestupové spekulace 18. 8.

18. 8.

Martin Odegaard už je jednou nohou v Arsenalu. Údajně jeho letadlo dosedlo do Londýna a blíží se kompletace jeho přestupu. Částka by se měla pohybovat v rozmezí 30-34 milionů liber a délka kontraktu by měla být 5 let. /Fabrizio Romano/

AS Řím a jejich manažer, José Mourinho, po neúspěchu s Granitem Xhakou zaměřili svou pozornost na Lucase Torreiru, který byl spojován i s Laziem a Fiorentinou. Lucasovi zbývají ještě dva roky smlouvy na Emirates, ale nevypadá to, že by s ním Mikel opět počítal. /calciomercato.it/

Aaron Ramsdale je stále číslo jedna na seznamu náhradních brankářů. Sheffield United je ochotný polevit z částky 30 milionů liber a i díky tomu, že sám Ramsdale chce do Arsenalu přestoupit, se částka nyní pohybuje okolo 20 milionů liber. /mirror.co.uk/

Manuel Locatelli se stal oficiálně hráčem Juventusu. Sassuolo inkasuje 35 milionů euro. Manuel odchází na dvouleté hostování s povinnou opcí na přestup. Smlouvu má do června 2026.

16. 8.

Pokud Barcelona najde kupce pro Martina Braithwaita, zaměří svou pozornost na dvojici PEA – Lacazette. Po odchodu Messiho hledají posily do útoku, narážejí však na platový strop. Vše tedy záleží na odchodu dánského reprezentanta. V úvahu také připadá výměna za někoho z trojice Coutinho – Neto – Lenglet. /fourfourtwo.com, sportbible.com/

Arsenal se usilovně snaží získat brankářskou dvojku. Na jejich seznamu jsou také Freddie Woodman z Newcastlu a Neto z Barcelony. Neto byl spojován s Arsenalem ihned po zprávách, že jednání ohledně Ramsdalea váznou a také kvůli nedostatku jeho herního vytížení. Woodman byl s Arsenalem spojován již během jeho hostování ve Swansea. O víkendu se však díky zranění Dúbravky a Darlowa dostal do základní sestavy, což by pro něj mohlo znamenat posun v klubové hierarchii a silnější pozici pro případné vyjednávání. /dailycannon.com/

Hector Bellerin je frustrovaný ze své situace a Artetovi a Eduovi oznámil, že chce odejít. Je odhodlaný i snížit své platové požadavky. Rozhovory s Interem nevyšly a výměna za Emersona z Barcelony či Trippiera jsou v nedohlednu. /twitter – David Ornstein/

Granit Xhaka podepsal s Arsenalem novou smlouvu. Lepší plat má zajištěn do června 2025. /Fabrizio Romano/

13. 8.

Arsenal jedná o přestupu Martina Odegaarda s Realem Madrid. Částka by se mohla pohybovat okolo 35-40 milionů liber. Arsenal se snažil přivést i Madisona z Leicester City, ale klub ho nechce prodat. /SkySports/

8. 8.

Joe Willock je v současnosti v Newcastlu, kam dle spekulací přestoupí za částku 20m liber. /Ornstein/

Miguel Azeez nejspíš tuto sezonu zůstane v Arsenalu. Produkt akademie Hale End na sobě v letní pauze zapracoval a výrazně posílil a v Arsenalu je vnímán jako hráč, který by mohl kráčet ve stopách Bukaya Saky a Emila Smith-Rowea. (Football London) 

Arsenal nabídl Ainsley Maitlanda Nilese, Joe Willocka i Reisse Nelsona při jednáních s Leicesterem. Leicester ale požaduje za Maddisona pouze hotovost. (Chris Wheatley) 

Arsenal se opět zajímá o Andre Onanu, jehož přestup do Lyonu zkolaboval. (Telegraaf.nl) 

Reiss Nelson je otevřený odchodu z Arsenalu. Vážným zájemcem o mladého křídelníka je Crystal Palace, který by ho rád získal na hostování.  (Sky Sports)

26.7.

Ben White absolvuje lékařskou prohlídku v Arsenalu tento týden, přestup je hotový již několik dní. Podle více zdrojů by měl být oficiálně představen ve středu. (Fabrizio Romano)

Arsenal podepsal vysoce ceněného útočníka Mika Bieretha z Fulhamu. Osmnáctiletý talent vstřelil v minulé sezoně za Fulham U18 21 branek ve 21 zápasech a přidal 13 asistencí. (The Athletic)

Karl Hein se nedohodl s Arsenalem na nové smlouvě a nejspíš odejde. Na odchodu do Turecka je i Runarsson, trojkou by měl zůstat Okonkwo. Arsenal chce přivést Aarona Ramsdalea. (Chris Wheatley)

Atletico Madrid obnovilo zájem o Lacazetta. První nabídka má být ve výši 13 milionů liber. Arsenal je ochotný naslouchat nabídkám za Francouze. (Goal)

Komentáře

  1. AFC London (karma: 7) #1

    Vidím že tu sa už niektorí zmierili s tým že netreba ani CAM ani Hrot vpodtstate nič ….? Nič v zlom ale s týmto môžeme bojovať akurát tak o 7-8 miesto ….Maddison je za mňa potrebný hráč tak isto CM …to bola priorita na leto spolu so stopérom takže ešte niesme ani v polovici toho čo sme chceli a už tu čítam že máme zálohu poriesenu ….to že tam máme dosť hráčov ešte neznamená že tam je aj kvalita ….

    |
    • Marchel (karma: 339) #1

      Presne tiež som si to všimol,ostava xhaka a ľudia tu su spokojní s našou zalohou,uz nám nikoho netreba ? a k tomu je ešte partey out

      |
  2. orek (karma: 16567) #1

    A kdo tu píše že je spokojenej? To že někdo je rád že tu Xhaka zůstává, to nic taky neznamená že by měl být člověk spokojený. Člověk tu nemusí ustavičně brečet a stěžovat si , jednání nejsou moc jednoduchá. City chce Grealishe,Kana, peníze mají a nevšiml jsem si že by je už přivedli? United Sancha přivedli po dvou letech co se o něj snažili. Arteta si vybral nějaké hráče, kteří pro něj byli priorita. Locatelli hold chtěl zůstat v Itálii. Já nevím jestli si ty obchody představujete jak Hurvínek válku..
    Brečet můžete na konci prestupaku, pokud nikdo nepřijde. Ozil taky přišel v poslední den..

    |
  3. vic (karma: 103) #1

    Tak záloha určite doriešená nie je, avšak som presvedčený že sa rieši. Navyše okolnosti sa menia zo dňa na deň, Xhaka bol v Ríme ale špagety boli lakomé na pomodoro, takže Xhaka ostáva. Neskáčem od radosti, ale ak budú o 2 týždne v základe Xhaka, Emil a Lokonga(nebal by som sa) a v druhom polčase naskočí willock a bude mať podobný impact ako za Straky, nebudem to brat ako úplný pruser. Samozrejme keby do konca prestupaku prišla aspoň jedna posila do zálohy zvucnejsieho mena, bol by som spoko. Z tria Aouar, Maddison, Sanchez by som bral všetkých.

    |
    • Avatar photo
      Rypi (karma: 4464) #1

      Sanchez se svymi zranenimi by ale taky mohl akorat sedet na marodce vedle Thomase. O nem mam velke pochybnosti, jestli by to byl dobry prestup. To mozna radeji toho Nevese. Ale nvm no, neni to jednoduche

      |
  4. Avatar photo
    jakub (karma: 16305) #1

    OT:
    Novým trenérem U23 se stane Kevin Betsy, trénoval Anglickou repre postupně od U15 až do U18 , 43 let starý.
    Další změna byla, že Arsenal najal Kevina Balverse jako Football Methodology Analyst (absolutně netuším co takový člověk vlastně dělá) . Je to Holanďan a pracoval v Malmo, Vitesse a Barceloně, taky mladý člověk.

    |
    • Luhla (karma: 2569) #1

      Píše o tom DailyCannon a taky netuší, co to je. Ale zjistil, že jediný další klub v PL, který má takovou pozici, jsou Wolves, a našel jejich inzerát, ze kterého to vypadá, že jde o práci s videem a daty – vývoj tréninkových rámců, před a pozápasové analýzy.
      trainingground guru píše: „Balvers will help with first-team analysis as well as identifying best practice and trends (in terms of tactical, technical, performance and recruitment) at both Arsenal and other clubs, both at home and abroad.“

      |
  5. PolisLBC (karma: 1074) #1

    Telegraph píše, že Newcastle ma sice malý budget na přestupy, nicméně chce willocka tak moc, ze jsou ochotni položit na stul 22M které požaduje Arsenal..

    |
  6. Avatar photo
    Ludvajz (karma: 3289) #1

    údajně nabízíme hráče + cash za Maddisona, Lestr chce ale 60 milionu. Zaroven se Kane pry neukazal na treninku Spurs, aby si vydupal prestup do City

    |
  7. Berci (karma: 2145) #1

    Kane se neukázal už druhý trénink po sobě, nicméně o víkendu by uz měl přijít. Měl tak prý chtít vyjádřit svou frustraci s klubem

    |
    • Avatar photo
      WokeWarrior91 (karma: 1937) #1

      Aby taky ne. Dle hesla „poznej dobře svého nepřítele“ dění u Spuds sleduji a myslím, že i letos to bude zase komedie. Nejdřív poměrně chytře šli po Ingsovi jako parťákovi pro Kanea, jenže pro Ingse je to už pravděpodobně poslední velká smlouva a Levy mu nechce dát tolik, kolik požaduje.

      Proto se klasicky zaměřili na alternativu, ten jejich italský DOF vytáhl jakéhosi Srba z Fiorentiny, Dusan Vlahovic, 21 let. Když se podíváme pořádně na jeho staty, vidíme že má za sebou povedený cca půlrok v Itálii, kdy o Vánocích začal dávat jednu, dvě branky klidně i v zápasech po sobě a stihl nasázet 21 gólů za sezonu (z toho 20 právě o/po Vánocích).

      Zajímavá je pro mě cenovka, Srb je trochu ve formě a hned má MV 40M €. Ale pro nás dobře, Spuds se aspoň vycinkají na někom, o kom nejsem ani náhodou přesvědčen, že má na EPL. Ale díky nízkému věku pravdpodobně nějaká resale-value bude tak či tak, jistá šance tam může být, že to klapne.

      Každopádně Kanovi se tak vůbec nevidím, že tam bude trošku problém z jeho strany, mít za zadkem 21 letého frajírka ze Srbska bych sám nechtěl a od vedení je to docela podraz, jak si vedle Kanea vypiplat náhražku tím, že se mu pověsí na zadek a naučí se kopat jako on 😀 Tam se fakt na nějaké trofeje nehraje. Ono je vůbec strašně vtipné, že se Kane často zmiňuje jako „World Class Striker“, ale když si rozklepnu jeho úspěchy, najdu tam „pouze“ 6x Top Scorer. Navíc tenhle frajer začíná být specialista na selhání ve finále, za poslední sezony hrál 3 finále a v každém z nich nedokázal dát gól ani žádný založit. Pro mě to světová třída není, ať se nikdo nezlobí.

      |
      • Leesek (karma: 1587) #1

        Ač ho z toho jejich ansámblu nemám rád nejvíc, tak musím uznat že je to world class player. A ukázal to I na EURO, nedařilo se mu strilet góly, ale to jak se zapojovat do rozehrávky. Njn, krásný vidět jak jejich ikona protestuje 🙂

        |
      • Zbyna (karma: 2721) #1

        Mě nikdy nepřestane udivovat, jak kdejaký fans zpochybňuje cenu hráče, případně potenciál a že se neprosadí. jaká škoda, že neděláš skauty Ty, když víš, že Vlahovič je jen half-season hráč. Ty víš, že se neprosadí, tak to by hned měla světově spadnout cena, díky za info. Nevíš jak na tom bude zlato a ropa?

        |
  8. Kozlik89 (karma: 2796) #1

    Cenovka za Maddisona údajně 60 mil. £. To je rozhodně přijatelná cena. Zkusit jim tam do toho zakomponovat jednoho našeho hráče + doplatek je prý také varianta na kterou by Lišky slyšeli. Pokud je to pravda tak bych neváhal. AMN nebo Nelson plus doplatek cca 45-50 Mega je super. Lepší než dávat 40 za Odegaarda si myslím. Nejen pro to že je to Angličan a je ostřílený v PL, ale i pro to že je mnohem golovejsi než MØ… a my potřebujeme středového záložníka co se nebojí vystřelit a umí dávat goly, naposledy tu byl Aaron.

    |
    • Trixy (karma: 565) #1

      Pokud za něj opravdu požadují 60 a Real chce 40 za Odegaarda,tak není o čem, v hráče typu Maddison,White,Aarons jsme před přestupákem ani nedoufali,to je holej fakt ( a ten třetí v pořadí doufám že přijde taky?)

      |
      • Kozlik89 (karma: 2796) #1

        Pokud se nezbavime Bellerina tak určitě nepřijde, a ta modelka bohužel začíná být prakticky neprodejny zboží.

        |
  9. ezio (karma: 5573) #1

    ?Exclusive: Arsenal have opened up negotiations with Leicester over a transfer for James Maddison. Arsenal have offered Leicester a player + cash deal. It’s not yet sure who Arsenal have offered.

    The negotiations are ‚very slow‘ but the player is keen on a move to north London.

    [ Chris Wheatley ]

    Ten hrač bude podla mna Maitland Niles…

    |
    • GunnersDK (karma: 1046) #1

      Taky bych si tipnul Ainsleyho. V zimě ho chtěli na hostovačku, ale nakonec šel do WBA, kde mu slíbili pozici ve středu hřiště. Trochu mě mrzí, že se víc nekousnul a nezamakal na sobě, mohli jsme mít pozici RB vyřešenou, pamatuju hodně zápasů, kdy se mu tam dařilo a s Pepem na lajně si rozumněli. Bohužel to není typ hráče, co by hrál klidně kdekoliv v sestavě, jen aby mohl hrát za Arsenal, ale já ho měl vždycky rád. Snad nám pomůže alespoň přitáhnout Maddisona.

      |
  10. Avatar photo
    The_Mac (karma: 424) #1

    Já jsme taky jednoznačně za Maddisona (nemám nic proti MØ ale jak píše Kozlik výše Maddison jen jednak gólovější a jednak přece jenom ještě o trochu víc prověřený PL) a raději bych tu viděl anglické jádro White, Tierney (vím že nění angličan ale počítám mezi ostrovní), Maddison, Saka, Smith Rowe, a rozhodně Abrahama který bude platnější na hrotu než Lautaro který si ještě nekopnul v Anglii chtějí za něho 60-70 mega a rozhodně si nemyslím že z něj bude druhý Aguero kterého v něm asi vidí MA

    |
    • vic (karma: 103) #1

      Len aby nebol Abraham podobný flop ako Welbeck. Náramne to tu jeho situáciu pripomína.

      |
      • Kozlik89 (karma: 2796) #1

        Tak ale zase Danny za ty prachy nebyl úplný provar, jasný nebyl to hráč do základu, ale svoje si odehrál, a pár dobrých zápasů měl. Pokud chce Chelsea za Abrahama 30 už teď bez jednání tak bych jsme je mohli stáhnout na 25 a to je si myslí hodně ferova cena.

        |
    • Avatar photo
      jakub (karma: 16305) #1

      Martinez má k Aguerovi herně dost daleko. A pokud si myslíš, že Abraham by měl větší přínos tak si myslím, že nemáš pravdu. Letos má Martinez průměrně 20,5 přihrávky na 90 minut úspěšnost 72,4% , vezmu Abrahamovi čísla z loňské sezóny protože letos toho tolik neodehrál a to měl 16,74 přihrávek na 90 minut a úspěšnost 69,9% , Key passes Martinez 1,12 na 90 minut , Abraham 0,73 , asistence 0,21 Martinez , 0,12 Abraham . Goal Creating Actions 0,53 Martinez a 0,41 průměrně na 90 minut Abraham. Prakticky ve všech metrikách s míčem je Martinez lepší, Abraham má celkem velké množství přihrávek které zachytí soupeři, viděli jsme v neděli, kdy dával přihrávku a měl to náš stoper, i když to mohl vyřešit mnohem lépe a ještě se tam vztekal.

      Tackles 0,83 Martinez , 0,57 Abraham , Interceptions 0,98 Martinez , 0,2 Abraham , co mají podobné jsou pressures 17,82 Martinez a 17,47 Abraham ten má trošku větší úspěšnost .
      Dribbles 2,57 pokusů průměrně a 1,3 úspěšné , Abraham má 1,46 pokusů o dribble a 0,85 úspěšné . 2,5 faulu na zápas Martinez a 2,42 je faulován , Abraham fauluje 0,81 a 1,22 je faulován . Potom hlavičky Martinez vyhraje 1,12 a prohraje 2,14 na 90 minut , Abraham vyhraje 2,72 a prohraje 4,47 na 90 minut průměrně.
      Střely celkově 3,8 Martinez a 33,3 % letí na branku , Abraham 3,58 na 90 minut a 39,8% letí na branku.
      Martinez je lepší fotbalista, víc pracuje pro tým, víc mu přináší. Abraham je hráč do vápna, tým musí víc pracovat na něj.
      Myslím, že oba mají určitou kvalitu a záleží co má v plánu Edu s Artetou.

      |
      • orek (karma: 16567) #1

        Tak očividně vedení preferuje Martíneze, ceny taky mluví za hráče.. 30mil. Nebo 77?
        Prý jsme poslali další nabídku s výměnou za Lacu a dostali jsme rychle „NE“

        |
          • LoyalArsenalFan (karma: 910) #1

            Tak ona Chelsea už těch hrotů chtěla na druhou stranu několik – Haaland, Lewandowski, Lukaku a teď jak píšu níže Kane.
            Každopádně Lukaku je stále v Interu, tudíž je Lautaro stále ve hře.

            |
          • FildaGooner (karma: 4586) #1

            Tady je otázka, kdo bude rychlejší, kdyz my s Lautarem, tak Chelsea padá Lukaku, když Chelsea s Lukakem, tak nám padá Lautaro.

            |
      • LoyalArsenalFan (karma: 910) #1

        K tomu Lautaro vs. Abraham ještě doplním jednu věc, kterou už tu někdo v komentáři zmiňoval.
        Může jít i o to, že pokud dotáhneme skutečně Abrahama, za kterého bychom Chelsea poslali těch 30 mega, můžeme jim tím přispět na Lukaka.
        Zatímco když bychom dotáhli Lautara, tak by šance Chelsea na zisk Lukaka dost poklesly – nemyslím si totiž, že by byl Inter ochotný pustit jak Lautara, tak i Lukaka.

        |
        • orek (karma: 16567) #1

          Inter je ochotný Martíneze prodat aby právě nemuseli prodavat Lukaka, ten je pro ně priorita.

          |
          • LoyalArsenalFan (karma: 910) #1

            Však tak jsem to i myslel a sebrat dotažením Lautara šanci Chelsea na zisk Lukaka by nebylo špatný 🙂
            Sice se píše o zájmu Chelsea o Kanea, ale ten pokud skutečně přestoupí, tak za Pepem do ManCity..

            |
        • konvas (karma: 251) #1

          Někde jsem četl že Lukaku jednoznačně chelsea odmítl, ale nevím zda to bylo založeno na pravdě.

          |
      • Avatar photo
        The_Mac (karma: 424) #1

        TO: jakub
        To je sice všechno pěkné ty čísla které si tady vypsal ale srovnáváš utočníka z Italské ligy s utočníkem z anglické přičem Abraham pod Tuchlem skoro nedostal čuchnout protože ten si jede svý Německý koně, a já uřčitě nevidím Lautara jako Aguera spíš sem psal že ho tak vidí MA nebo Edu nebo někdo kdo ho sem chce pokud je natom vůbec něco pravdy že ho chceme koupit, italským novinářům sem nikdy nevěřil ani špagetu mezi očima. A co se týče Abrahama já jen psal že za mě to vidím tak že TA by měl větší přínos pro naší hru třeba jako střidající nebo proti soupeřům kteří hrajou v hlubokém bloku protože když se podívám na hrot teď tak vidím Laca,Nketiah,Balogun všechy 3 typově stejné utočníky a Lautaro je rozhodně typově znovu to samé takže když beru PEA jako jedničku na hrotu tak za předpokladu že se zbavíme Lacy a Nketiaha tak Abraham úplně idealní 2 na hrot protože ti přináší jinou variabilitu

        |
        • Avatar photo
          jakub (karma: 16305) #1

          Proto jsem použil čísla z loňska kdy hrál pod Lampardem, kdy měli srovnatelné minuty 2215 minut v PL Abraham a 2561 minut v Serii A Martinez. Nketiah i Lacazette jsou pravděpodobně na odchodu, ale máš pravdu, že Lacazette je Martinezovi hodně podobný. A za takové peníze by nepřišel na lavičku, to by byl jasný hráč do základu.
          Já z Abrahama nejsem nadšený, protože si myslím, že jeho hra s míčem není moc dobrá, zakončovatel je to asi dobrý, ale na tu výšku má 3 branky hlavou v 89 ligových zápasech a 30 big chances missed.

          |
  11. Avatar photo
    AW77 (karma: 2171) #1

    Ideální by byl Maddison a Mø na hostování s povinnou obcí tak cca 30 mio

    |
  12. Sniper (karma: 1863) #1

    OT ale to je fakt City schopné kúpiť dvoch hráčov za 100mil v jednom prestupovom okne? aj keď poriadne nikoho nepredali?

    |
    • LoyalArsenalFan (karma: 910) #1

      Doufají, že budou mít prodeje okolo 150 mega. už teď mají asi 100 díky prodeji Saneho, Angelina, Harrisona, Nmecha a Sancha, kde měli klauzuli.

      |
        • LoyalArsenalFan (karma: 910) #1

          City had £45m in the bank from the sale of Germany winger Leroy Sane to Bayern Munich last summer that was not shown in the club’s accounts for 2019/20. They have already raised £51.4m from the sales of Angelino to RB Leipzig, Jack Harrison to Leeds and Lukas Nmecha to Wolfsburg and a clause that entitled them to 15 per cent of the profit of the sell-on fee when their former winger Jadon Sancho rivals joined Manchester United for £72.9m last month, plus solidarity payments.

          |
    • AFC London (karma: 7) #1

      Akože čudujem sa im lebo Kane predsa už ťahá na 29 rokov a taká posledná šanca dostať za neho poriadne prachy …veď keď ho predaju dajme tomu za 100-120 miliónov tak môžu kúpiť za to 2-3 top hráčov respektíve takých hráčov čo ich výrazne potiahnu vyššie v tabuľke ….s tým že na čo držať v tíme hráča ktorý tam nechce ostať ? To je úplne zbytočné a môže to narobiť len zlo

      |
      • Avatar photo
        waldenmedis11 (karma: 346) #1

        Tam skôr ide o to ukázať fans sliepok že ich legenda určite neodíde aj keby niekto ponúkol 300m,proste sa ešte nezmierili s tým že ich družstvo po odchode tobyho a harryho skrátka padne pod nás v tabuľke

        |
    • LaVe (karma: 2084) #1

      Píše sa to v horných komentoch.Nebol na prvé dva tréningy.Na ďalší už príde chce sa stretnúť s vedením a prejednať prestup.Ked podpisoval posledné predĺženie tak mu mal Levy prisľúbiť možnosť na prestup za „zásluhy“.Túto info vyniesol niekto z Kaneovej rodiny , jeho agent…

      |
    • Lukáš (karma: 554) #1

      Takže další 4 roky naše záloha o ničem a nikam se neposuneme. Zároveň už je jasný, že si to tu odklepe do důchodu za hezky peníz.

      |
    • jirka (karma: 3526) #1

      Ctyri roky? To je doufam for. ? Takze dalsi posilu uz jsme podepsali vlastne, kdyz byl uz jednou nohou v rime. ?

      |
      • Pronger (karma: 3317) #1

        Granit Xhaka signed his new Arsenal contract today. Four year deal. Roma boss Jose Mourinho spoke directly with the Swiss midfielder who informed him about the new contract. [Chris Wheatley]

        Třeba se stane klubovou legendou 🙂

        |
      • Pronger (karma: 3317) #1

        Granit Xhaka new contract with Arsenal will be until June 2025 with an increased salary, confirmed and completed with his agents after Roma talks collapsed. Bílý kruhČervený kruh #AFC

        New deal also expected to be announcee soon by Arsenal, as
        @jamesbenge
        confirmed.

        |
        • Avatar photo
          WoX (karma: 2129) #1

          Prodloužení Williana a Hectora…a volám si rychlou:))))
          Ne, teď vážně. Za mě Xhaka celkem ok. Konec minulé sezony měl dobrej. I Euro mu vyšlo. Myslím, že to je nakonec dobře. Má co předat a určitě to neni total flop. Nevyrábí takový strešný kiksy jako Mustafi s Luizem (i když taky umí pocuchat nervy). jen doufám, že kvůli tomu nepřestanem makat na dalších posilách.

          |
          • honza02 (karma: 949) #1

            Za me je to dobrej krok. Granita jsem ze zacatku hodne nemusel, ale ted ho mam docela rad. Nerikam, ze je to nejaka top spicka, ale je to urcite nadprumerny hrac, hecir, tvrdak, nenecha si nic libit a v neposledni rade se v posledni dobe chova jako naprosty profesional a to se mi libi. A dulezite je taky to, ze to neni kvetinka a vyhybaji se mu zraneni. I kdyz poridime lepsi nahradu (a doufam, ze poridime), porad si myslim, ze Granit bude skvely backup (a backup je potreba mit take, nelze se spolehat ze vsichni budou porad zdravi, zvlast u nas).

            |
    • coolfool (karma: 545) #1

      Zaplat panbuh za ty dary. Pokud nedostal nejaky nesmyslny plat tak nejlepsi reseni. Ikdyby mel za ty 4 roky byt jen backup tak proc ne. Navic momentalne je to nase nejlepsi CM po zraneni Parteyho.

      |
      • Avatar photo
        masly (karma: 2722) #1

        Máme 3 Cm. Takže je vlastně lepší jen než el Neny. Tak to je borec. Je vlastně druhý nejhorší Cm u nás.

        |
        • coolfool (karma: 545) #1

          Takže by si byl radši kdyby ho nepodepsali a ta úroveň se posunula k tomu, že Elneny je náš nejlepší dostupným CM? To co jsem napsal bylo holé konstatování faktu. CM musí přijít a to ať už by Xhaka podepsal nebo ne, protože ten CM by měl primárně nahradit Elnenyho, který je v letošní přípravě uplně mimo.

          |
  13. PolisLBC (karma: 1074) #1

    Abraham vs Lautaro…. jak tady píšete, souhlasím, ze je Lautaro lepší fotbalista a vic maka pro tým. Ale také si pamatuji, jak se tu v osmifinále EL psalo, že jsme za zápas poslali přes 40 centru do vápna na hráče typu Laca, Auba, kteří na to ale vůbec nejsou vhodní a vzpominalo se, co by s tím dokázal provést Oli Giroud… No přijde mi, ze abraham je na tento styl hry ideální hráč a porad je dost mladý, aby se v mezihre zlepšil… teď hlavně poresit to Cm a Cam…. skvele by bylo i RB…

    |
    • orek (karma: 16567) #1

      Já bych klidně přivedl na lavičku nějaký přerostlé hovado s tím že bych chodil do hry ke konci zápasu když potřebujeme dát gól a obrana je uzavřená s tím že tam budem pálit jeden centru za druhým? Samozřejmě někoho za pár mega?

      |
      • Avatar photo
        jakub (karma: 16305) #1

        Andy Carroll je bez smlouvy, přerostlý je, hovado taky splňuje. Samozřejmě je to vtip.

        |
  14. Kozlik89 (karma: 2796) #1

    Podpis Granita? Celkem jasný a jednoznačný krok. Na co prodávat kvalitního záložníka za 12 Mega? Kdyby dal někdo 20+tak ok, ale evidentně zájemci nebyli, tak je jasné že mu musíme dát smlouvu když mu za 2 roky končí. Je mu 28 takze smlouva na 4 roky ok, když se mu bude dařit treba ho prodáme příští rok za tech kýžených 20 Mega, a nebo tu s námi bude do 32 let a odejde jako hráč který odehrál 8 krásných let za arsenal. Ja věřím že s přibývajícím věkem bude Granit co se týče psychické stránky lepší a lepší a bude lídrem kabiny, vůdcem týmu, že si to v hlavě srovná a půjde všem mladým příkladem.

    |
      • Kozlik89 (karma: 2796) #1

        Dík, me xhaka nikdy moc nevadil co se týče povahy, ja jsem taky horka krev takze chápu ?… A když nebude dělat kiksy které povedou k penalte nebo CK, tak je to pro nás stále cenný člen A týmu. Je ale vidět že se sklidnil..
        Jen tak polemizuju ale mohl by tam hrát i s Maddisonem proti slabším soupeřům.

        |
        • orek (karma: 16567) #1

          Taky jsem byl na hřišti horká krev 😀 Se soupeřem kolikrát jsme si nadávali a jak zápas skončil, zasmáli jsme se tomu jaký jsme vocasové 😀 Dneska by člověka za to hnali k soudu 😀

          |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6441) #1

      naprosty souhlas.. teda za predpokladu, ze jsme mu nedali nejakych 200k.. xhaka neni rozhodne spatny hrac a sve si odehraje, ale pokud chceme hrat o titul, tak ten stred musime mit jeste lepsi.. a mit nahradnika s platem jak krava je nesmysl.. ehm.. my uz mame vlastne williana..

      |
      • Rafino (karma: 796) #1

        My chceme hrať o titul? 😀 Úspech najbližšej sezóny bude dostať sa do LM. Konkurencia je obrovská a nespí.

        |
  15. orek (karma: 16567) #1

    Jinak je vidět jaký je Xhaka profík, chtěl hrát v Itálii kde to snad měl i domluvené. Pro něj to nevyšlo, ale místo aby trucoval jako někteří , tak ještě po dvou trénincích Artetovi řekl, že proti Chelsea už chce hrát.

    |
    • ezio (karma: 5573) #1

      Nech si hovori každy čo chce, je to profesional a líder, aj ked nema potrebnu kvalitu tak je to hrač ktoremu by som dal kapitansku pasku, mladi by sa od neho vedeli vela priučit, borec čo cely zapas komunikuje, burcuje, povzbudzuje, jeden z mala co sa nenecha otĺkať na ihrisku…cenim si jeho profesionalitu, to sa v sučasnom futbale casto nevidi..

      |
  16. Avatar photo
    dave (karma: 20996) #1

    Vie mi niekto vysvetliť, prečo sa Torreira zajebáva v Madride a netrénuje v Londýne? Ja som zvedavý, kto ho len kúpi. Veď ten už nebude mať hodnotu ani 5m.

    |
    • AFC London (karma: 7) #1

      Inak toto sa ani mne nepáči …on na Arsenal úplne sere ….hráči čo boli na hosťovaní tak keď prišli tak aspoň fotky dávali na net a boli úsmevy atď zaujímali sa o klub ale z Lucasa mám pocit že sa vidí doma u rodiny alebo niekde v Taliansku už

      |
    • Avatar photo
      jakub (karma: 16305) #1

      Taky jsem to viděl. Já bych si tipnul další hostovačku, nebo to je možná kvůli tomu, že byl v Jižní Americe a třeba nemůže na ostrovy přímo, nevím jestli tam nejsou nějaká omezení. Třeba někdo bude vědět víc.

      |
  17. AFC London (karma: 7) #1

    Mne veľa krát vadí že z našich hráčov sa nikto nevie zastať spoluhráča ako aj proti Chelsea …nás okopavaju a nikto nič ….keď nabehol Xhaka tak sa mi to páčilo ako išiel do súbojov

    |
  18. Avatar photo
    XhakaBoy (karma: 1202) #1

    Na jednu stranu jsem rád, že Xhaka je stále s námi, on je skutečný lídr a jestli přinese jen špetku týmového ducha ze Švýcarské repre k nám, tak nás to posune, ale na druhou stranu bohužel musím souhlasit s většinou lidí na twitteru a to s názorem, že takticky Xhaka absolutně zazdívá šanci že bychom kdy dominovali ve středu hřiště.

    Jaké jsou taktické možnosti?:
    1) Bude hrát s Parteyem na double pivotu a před ním bude desítka (zřejmě ESR). V tomto případě nebude stíhat pokrývat prostor, vytvářet nátlak na hráče přebírající míč ve středu hřiště zády k bráně… jak už mnohokrát jsme mohli vidět … bude to stejné, jako proti Chelsea když tam byl Elneny… tato kombinace bude vytvářet pořád ty stejné problémy.
    2) začneme hrát 4-3-3 (4-3-2-1 spíš) a Xhaka tam bude na pozici CDM (tradiční šestky). V daném případě jsme opět u toho samého. On sám nedokáže pokrýt pásmo ve kterém by měl operovat štít, takže buďto to bude vorat (a to bude… i kdyby se v něm vše změnilo, tak nic nezmění skutečnost, že je pomalý a velice nedynamický), anebo mu Partey bude chodit vypomáhat a v tom případě Partey nebude moct vypomáhat v útoku a tím značně zabíjíme jeho potenciál.
    3) Ta samá formace, ale bude hrát jakoby na pozici 8čky, bude hrát Shuttlera na levém CM, což defenzivně bude zvládat, ale on nebude hrát vysoko, nikdy nechodí vysoko a tedy se bude spíš stahovat ke stoperům, ale v tom případě opět bude ve středu hřiště o hráče míň… budeme hrát přes kraje a to (alespoň v poslední sezóně) nevedlo k úspěchu. Navíc by to znamenalo, že se bude přivádět nějaká šestka co bude hrát štít a to tu zálohu budeme mít hrozně defenzivní… až by to smrdělo tím, že budeme hrát 4-4-2 diamant. Bůh ví, jak by to fungovalo.

    Jsem zvědavý kdo k nám ještě přibyde na soupisku. Podpis Xhaky je prostě podivný. Dneska jsem se díval na Charlese Wattse a celkem sdílím názor… Bylo možné si tu Xhaku nechat a řešit ho později když se nám ho nepodařilo prodat teď, ale podpis na další 4 roky znamená že s ním budeme chtě nechtě stavět a těžko říct co se na něm dá postavit.

    PS: Uvědomte si že toto píše člověk s nickem XhakaBoy … že toto píše člověk co tu Xhaku hájil když tu neměl jediného zastánce a když si všichni přáli aby co nejrychleji vypadl. Neuvěřitelně se ve mě mele můj obdiv k Xhakovi jako hráči a moje láska k Arsenalu. Xhaka prostě sem nesedí a typologie posil to dokazuje. Proto se bojím, aby toto prodloužení nezpůsobilo hned dva pády… nejdřív Xhakův a potom Arsenalu…

    Snad ne … snad se blízká na světlejší zítřky … COYG!!!

    PPS: Rozhodně nechci šířit negativitu … jen jsem to ze sebe potřeboval dostat…

    |
  19. mc1897 (karma: 877) #1

    GX zmluva.
    Budem tu zjavne jediny ktoremu sa to nepaci.
    Pokial tam ma doplnenu odkupku 20M, a zamerom je donutit spagetakov platit, Ok.
    Pokial bude v zakladnej zostave s Parteym (ked sa uzdravi), tak to je dost zla sprava a znamena to ze slubeny KSE budget na nakupy nemame a zasa ojebavaju fans. Uvidime.

    |
    • Feri (karma: 8241) #1

      Zapomněl si na variantu že prostě nebyla nabídka která by odpovídala jeho hodnotě. Nějakých 12M byl výsměch a při zranění Parteyho to je máš nejlepší záložník do začátku ligy. Vůbec to ale nelimituje příchod dalšího CM a při uzdravení Parteyho hrát základ nemusí a pokud za něho nabídne někdo 20M, může odejít. Pokud to je jak píšu, tak to je chytrý tah od Arsenalu. Navíc Xhaka je profik, takže ikdyž já ho taky herně nevidím že nás někam posune tak v současnosti asi nejlepší řešení.

      |
      • mc1897 (karma: 877) #1

        Vies co, 12 alebo 20M, to ma teraz fakt nezaujima. Zaujima ma kolko bude hrat v 2021/2022.
        Zhodneme sa ze GX nie je hrac na lavicku.
        A to ma dost desi.
        Zase ten stary pomaly fotbal v prechodoch…

        |
    • Avatar photo
      Pansimi (karma: 1833) #1

      Otázka je taky plat. Víc než 100k/w by byl asi úlet. Ale zase Xhaka je typově hráč, který chce tak nějak vždycky hrát a výsledky mu nejsou lhostejné. Těžko to dopracuje do stavu, kdy bude nepoužitelný a pohodlný jako nějací ostatní hráči.
      V poslední době s v Arsenalu objevilo dost hráčů, kteří by měli problém hledat angažmá i kdyby šli zadarmo. Třeba Mustafi ještě angažmá nenašel. Ozil je kapitola sama pro sebe. Willian a možná i Kolasinac by šli zřejmě zadarmo a stejně je to problém. Bohužel se k tomu stavu blíží i Bellerin a tuším, že když ne letos, tak nikdy. U Auby to taky nevypadá dobře, ale ten snad ještě nerezignoval.

      |
  20. LaVe (karma: 2084) #1

    Viem že bude hejt ale každý má nárok na druhú šancu a Ja by som tu pásku dal Granitovi lebo u neho aspoň vidím to chcenie ale Auba má ako kapitán nepresvedčil.
    Možno by aj Aubovi pomohlo nebyť kapitán.

    |
      • Kevis (karma: 475) #1

        Možná někdo nebude souhlasit, ale Kieran je tu stále pouze dva roky. Za mě kapitán GX a KT klidně zástupce s tím, že by byl příštím kapitánem…

        |
      • orek (karma: 16567) #1

        Tak on se měl hlavně omluvit Sokratisovi a to prý jasně odmítl. A zrovna u něj si myslím, že těch věcí tam bylo asi více.

        |
  21. Lukendes_10 (karma: 7796) #1

    Maddison zacina naberat na obratkach. Arteta ho vraj velmi chce. Ak sa to podari a nejakym zazrakom aj Lautaro tak zacneme byt favorit aj na top 4. Ale nepredbiehajme ?
    RB ostane tak ci tak slabinou ?

    |
    • Kozlik89 (karma: 2796) #1

      Neverim že bychom ulovili oba… 50 White. 20 lokonga, 8 Tavares, 60 Maddison, 60 Martinez. To je skoro 200 Mega, tolik peněz určitě nemáme. A ještě nevím co gólman. Situace na RB je asi už jasná, jestli bellerin nedochází.

      |
      • orek (karma: 16567) #1

        Já si právě myslím, že se snažíme přivést nějaká CM a Xhaka bude mít roli asi jako Luiz toho zkušeného co pomáhá mladým. Navíc v týmu jiného lídra nemáme, krom mladyho Tierneyho.

        |
        • Avatar photo
          XhakaBoy (karma: 1202) #1

          Taky si myslím, že tady bude jakoby dokud ho někdo nepřeroste, ale protože dostal kontrakt na 4 roky a Xhaka rozhodně nebude spokojený když bude sedět, tak to sebou nese jistá rizika, například co se stane když bude nespokojený člověk, co se ti stará o týmového ducha a náladu v kabině. Jestli je Xhaka skutečný profesionál, tak se smíří i s lavičkou, ale to nevíš… Proto si myslím, že kontrakt na 4 roky znamená, že ještě na 2 roky pro něj máme vyhrazené místo v základu a pak se ho opět pokusíme prodat. Že jsme vlastně jen o dva roky oddálili co jsme dělali doteď.

          |
          • orek (karma: 16567) #1

            Ale já si nemyslím, že by Xhaka byl nějak často na lavičce, toho Luize jsem dával jako přiklad jelikož taky často hrál:)

            |
          • mc1897 (karma: 877) #1

            orek: no a to je prave zle, GX hra pomaly fotbal. Podla mna je futbalovo nekompatibilny so zbytkom timu, kde vidim prvky rychlehjo futbalu (Saka, ESR, KT, Pepe, Partey, Auba).

            |
      • Avatar photo
        Pansimi (karma: 1833) #1

        Se zraněním Parteyho to tak bohužel vypadá. Pokud by dorazil Maddison, tak je to stále ofenzivní hráč a bude závislý na práci hráců za ním a ty hráče měl k sobě doposud perfektní.

        |
        • coolfool (karma: 545) #1

          Podle mě pokud přijde Maddison tak se počítá s 3člennou zálohou Emil-Partey-Maddison. Jasně, Maddison je dost ofenzivní, ale jak tu někdo psal, tak by chtěl hrát více z hloubky tak proč ho rvát na sílu na AM na úkor Emila když můžou hrát v pohodě spolu? Navíc Emil taky nění žádný Ozil a umí to odjezdit ve středu hřiště nahoru a dolu.

          |
          • Avatar photo
            dave (karma: 20996) #1

            To asi ťažko, keďže správy hlásia: Mikel Arteta chce veľmi Jamesa Maddisona vo svojom tíme, pretože podľa neho je tento hráč presne tou skladačkou, ktorá Arsenalu chýba vo finálnej tretine ihriska.

            |
        • Avatar photo
          XhakaBoy (karma: 1202) #1

          to Pansimi: Děkuju, že to tu konečně někdo říká…
          Ano… Sice v médiích se furt baví o tom, jak Arsenalu chybí kreativita v útočné třetině, což bůh ví že je pravda, ale aby vůbec nějaký tvůrce hry mohl tvořit, tak se k němu musí míč nejdřív dostat. A tady je dost možná největší problém Arsenalu. Problém že nejsme schopni při hře odzadu prolomit záložní řadu a dostat míč k útočícím hráčům.
          Když by hráli Gabriel a White, tak to jsou hráči co už ukázali, že mají na to míč potáhnout a posunout dopředu, ale když hrají Holding a Marí tak se nám celá hra odzadu hroutí a nedokážeme se ubránit pressingu soupeře. Když hraje Partey, tak ten je schopen hodit si kličku a nacentrovat narychlo do strany, což je super, ale když ani Partey nehraje, tak hrají Elneny a Xhaka a Elneny nedokáe vytvořit Xhakovi prostor a čas na míči, takže si to pak všichni hází vzadu, udlají o 5-6 přihrávek víc a obrana soupeře (jestliže ještě nebyla plně zformovaná) se stihne zformovat a když se hraje jen na jednu desítku, tak není takový problém ji pokrýt. Proto jsem pár dní dozadu říkal, že mi přijde, že trochu větší priorita by měla být parťák k Parteymu co taky dokáže potáhnout míč a nacentrovat dopředu, zároveň si však splní defenzivní povinnosti a taky pravý bek, aby tam nebyl Bellerín, co má velké problémy s mezihrou…
          … Tím neříkám, že nepotřebujeme hráče na desítku, protože krom Emila jiného nemáme, ale že nás samotný nákup desítky nespasí, pokud za ním nebudou hráči co za něj odbrání a zároveň co k němu ten míč dostanou.

          |
          • rastyslaf (karma: 66) #1

            k tomu xhakovi a jeho potrebe casu na realizaciu prihavky. spomenul som si na komentatora na ct sport, ked hralo svajciarsko proti francuzsku: xhaka hra uzasny zapas, dava krasne prihravky. ale to len vdaka tomu, ze francuzi hraju pasivne, takze ma kopec casu na to, aby nieco spravil.
            v premier league uz ale presuju takmer vsetci a preto xhaka castejsie vyzera, ze na arsenal nema. je to skoda, keby daval take iste lopty aj pod tlakom, tak by to bol super hrac.

            |
  22. Avatar photo
    Marek SP Navrátil (karma: 310) #1

    Vyzerá to tak , že ochota investovať tam aj je a naozaj potrebujeme minimálne jeden wold class prestup ale hlavne tam veľa záleží na odchodoch a to je zatiaľ prúser. Hráme iba ligu a nato máme moc veľa hráčov, takže je dosť možné , že sa čaká najprv na odchody.

    |
    • Avatar photo
      Igor (karma: 5684) #1

      Podla mna sa urcite caka na odchody, tam je najvacsi problem, nakolko sa nasim „nechcenym“ hracom odchadzat nechce, resp. ti co by ich aj chceli, im nedaju to za co u nas sedia a v tom je najvacsi problem ?

      |
  23. gunners47 (karma: 4848) #1

    Hlavne mi ako soľ potrebujeme ešte minimálne jedného hráča do stredu na CM, pretože ten stred máme takmer najslabší z top 8, myslím si že aj Souček a Rice sú kvalitou vyššie.. Partey zatiaľ veľa zranení a úplne nenadchol, Elneny nie je do základu, Lokonga mladý menej skúsený a len teraz prišiel a Xhaka na intenzitu a tempo premier league nie je vždy úplne ideálny lebo pod tlakom dosť chybuje, aj keď on by napr v tom talianskom pri pomalšej hre ozaj vynikal.. takže ja si myslím že toto by bolo veľmi súrne vyriešiť, pritom sú dostupní za dobré peniaze Renato Sanches, Aouoar všetci okolo 30 mil a to fakt nie je premrštená suma za mladých hráčov

    |
    • Kozlik89 (karma: 2796) #1

      No a ještě tu máme Toreirru, AMN, a Willocka, pokud se nezbavime aspoň 2-3 hráčů do středu určitě nikdo nepřijde. Prodal bych Toreirru a AMN,

      |
      • gunners47 (karma: 4848) #1

        no Wilocka vidím skôr ako CAM, Torreira tu hrať nechce a AMN nemá na to aby hral v základe CM, čiže títo ako keby tu na danú pozíciiu ani neboli, preto tak súrne potrebujeme .. To že sa už začne sezóna a noví hráči sa zas nestihnu nejak adaptovať a ak niekto príde budú už 3 koly za nami, kde sa hneď dá veľa stratiť ak začneme zo slabšou zostavou

        |
        • Avatar photo
          FFA (karma: 2533) #1

          Nemozes napisat „ako keby tu ani neboli“. Oni su realne tu, beru plat… Ano, suhlasim, ze to chce este zaloznika (Madisson, Odegard), ale mi fakt potrebujeme hracov hlavne predavat.

          |
  24. coolfool (karma: 545) #1

    Tady se z 28letýho Xhaky dělá pomalu důchodce a mentor z lavičky/tribuny. Jasně má svůj styl hry a není to moderní pohyblivý záložník, ale je to taky jediný v týmu kdo dokáže tu hru dirigovat, držet pozici a celkově hrát chytře. Nehledě na to jak dokážeme těžit z jeho přenesení hry. Za mě i jeho styl má přínos a typologicky nemáme nikoho takového. Navíc je to dříč, fyzicky asi nejlepší hráč v týmu a najdou se zápasy, kdy si budem říkat, že tohle chtělo Xhaku na hřišti. A že takových zápasů bylo pár i minulou sezonu, kdy ta záloha bez Xhaky absolutně nevěděla která bije (včetně Thomase, který byl bez něj poloviční). Krásně je vidět jak Thomasova hra trpí s Elnenym, který si po hřišti lítá jak hadr na koštěti.

    |
  25. gunners47 (karma: 4848) #1

    Leon Bailey z Leverkusenu do Aston Villy za 35 mil €. A. Villa ešte ani nepredala Grealisha a už priviedla dvoch hráčov za 70 milionov, zdá sa že teda peniaze majú. Liga bude naozaj veľmi ťažká

    |
    • LaVe (karma: 2084) #1

      To je normálne.Gearlish je na 100% v City a Villa preto utráca lebo vie že tie prachy bude mať.
      Najprv zoženiem náhradu/náhrady a potom oznámim prestup.

      |
      • gunners47 (karma: 4848) #1

        lenže vždy sa môže niečo zvrtnúť, čo ak maju vlastne zdroje aj okolo 100 milionov na prestupy a po predaji Grealisha ešte ziskaju dalších 100, to by mohli mega posilniť celkovo

        |
    • Pronger (karma: 3317) #1

      Hlavně se pořád zapomíná na WHU, kteří pod Moyesem můžou být znovu kvalitní.

      |
        • Pronger (karma: 3317) #1

          V TOP 10 budou určitě, to už bych pravděpodobněji viděl, že Slepice letos budou mimo TOP 10. Samozřejmě o City, Poolu, Chelsea, MU se nemá cenu bavit, to asi budou jasní kandidáti na TOP 4, Leicester si nevede špatně na trhu, AV bude asi záležet co Grealish, ale i tak má dvě slušné posily. Bude to fakt masakr sezona, a to i přesto, že nemáme poháry.

          |
  26. Avatar photo
    dave (karma: 20996) #1

    Chelsea are preparing a new bid to sign Lukaku this summer after opening proposal yesterday ???

    – New bid expected around €120/130m from Chelsea after first one turned down by Inter [€100m + Marcos Alonso involved in the deal]. ?

    – Chelsea are now also offering Lukaku a long term contract for €12m net per season as salary. ?

    Toto už Inter ťažko odmietne, takže na Lautara môžme zabudnúť.

    |
    • orek (karma: 16567) #1

      Toho jsem se obával, že pošlou neodolatelnou nabídku, než my se domluvíme s Interem ohledně Martineze.

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 20996) #1

        Martinez sa mal riešiť hneď po skončení Copy, takto už z toho nebude nič. Celé zle. Nakoniec budeme radi za Abrahama, alebo pôjdeme do sezóny s Lacou.

        |
        • orek (karma: 16567) #1

          Souhlas, ale zase tohle může dát věci do pohybu. Inter si chce Lukaka zuby, nehty udržet a nás to může donutit poslat mnohem lepší nabídku.
          Ale ted se moc nedivím, že chtějí za Martineze 77míčů , když Chelsea je ochotná dát za Lukaka takovou raketu..

          |
        • LoyalArsenalFan (karma: 910) #1

          Na druhou stranu už tady někdo v příspěvku zmiňoval, že Lukaku případný přesun do Chelsea odmítl, takže bych eventuální příchod Lautara ještě nevzdával.

          |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.