Přestupové spekulace 18. 8.

18. 8.

Martin Odegaard už je jednou nohou v Arsenalu. Údajně jeho letadlo dosedlo do Londýna a blíží se kompletace jeho přestupu. Částka by se měla pohybovat v rozmezí 30-34 milionů liber a délka kontraktu by měla být 5 let. /Fabrizio Romano/

AS Řím a jejich manažer, José Mourinho, po neúspěchu s Granitem Xhakou zaměřili svou pozornost na Lucase Torreiru, který byl spojován i s Laziem a Fiorentinou. Lucasovi zbývají ještě dva roky smlouvy na Emirates, ale nevypadá to, že by s ním Mikel opět počítal. /calciomercato.it/

Aaron Ramsdale je stále číslo jedna na seznamu náhradních brankářů. Sheffield United je ochotný polevit z částky 30 milionů liber a i díky tomu, že sám Ramsdale chce do Arsenalu přestoupit, se částka nyní pohybuje okolo 20 milionů liber. /mirror.co.uk/

Manuel Locatelli se stal oficiálně hráčem Juventusu. Sassuolo inkasuje 35 milionů euro. Manuel odchází na dvouleté hostování s povinnou opcí na přestup. Smlouvu má do června 2026.

16. 8.

Pokud Barcelona najde kupce pro Martina Braithwaita, zaměří svou pozornost na dvojici PEA – Lacazette. Po odchodu Messiho hledají posily do útoku, narážejí však na platový strop. Vše tedy záleží na odchodu dánského reprezentanta. V úvahu také připadá výměna za někoho z trojice Coutinho – Neto – Lenglet. /fourfourtwo.com, sportbible.com/

Arsenal se usilovně snaží získat brankářskou dvojku. Na jejich seznamu jsou také Freddie Woodman z Newcastlu a Neto z Barcelony. Neto byl spojován s Arsenalem ihned po zprávách, že jednání ohledně Ramsdalea váznou a také kvůli nedostatku jeho herního vytížení. Woodman byl s Arsenalem spojován již během jeho hostování ve Swansea. O víkendu se však díky zranění Dúbravky a Darlowa dostal do základní sestavy, což by pro něj mohlo znamenat posun v klubové hierarchii a silnější pozici pro případné vyjednávání. /dailycannon.com/

Hector Bellerin je frustrovaný ze své situace a Artetovi a Eduovi oznámil, že chce odejít. Je odhodlaný i snížit své platové požadavky. Rozhovory s Interem nevyšly a výměna za Emersona z Barcelony či Trippiera jsou v nedohlednu. /twitter – David Ornstein/

Granit Xhaka podepsal s Arsenalem novou smlouvu. Lepší plat má zajištěn do června 2025. /Fabrizio Romano/

13. 8.

Arsenal jedná o přestupu Martina Odegaarda s Realem Madrid. Částka by se mohla pohybovat okolo 35-40 milionů liber. Arsenal se snažil přivést i Madisona z Leicester City, ale klub ho nechce prodat. /SkySports/

8. 8.

Joe Willock je v současnosti v Newcastlu, kam dle spekulací přestoupí za částku 20m liber. /Ornstein/

Miguel Azeez nejspíš tuto sezonu zůstane v Arsenalu. Produkt akademie Hale End na sobě v letní pauze zapracoval a výrazně posílil a v Arsenalu je vnímán jako hráč, který by mohl kráčet ve stopách Bukaya Saky a Emila Smith-Rowea. (Football London) 

Arsenal nabídl Ainsley Maitlanda Nilese, Joe Willocka i Reisse Nelsona při jednáních s Leicesterem. Leicester ale požaduje za Maddisona pouze hotovost. (Chris Wheatley) 

Arsenal se opět zajímá o Andre Onanu, jehož přestup do Lyonu zkolaboval. (Telegraaf.nl) 

Reiss Nelson je otevřený odchodu z Arsenalu. Vážným zájemcem o mladého křídelníka je Crystal Palace, který by ho rád získal na hostování.  (Sky Sports)

26.7.

Ben White absolvuje lékařskou prohlídku v Arsenalu tento týden, přestup je hotový již několik dní. Podle více zdrojů by měl být oficiálně představen ve středu. (Fabrizio Romano)

Arsenal podepsal vysoce ceněného útočníka Mika Bieretha z Fulhamu. Osmnáctiletý talent vstřelil v minulé sezoně za Fulham U18 21 branek ve 21 zápasech a přidal 13 asistencí. (The Athletic)

Karl Hein se nedohodl s Arsenalem na nové smlouvě a nejspíš odejde. Na odchodu do Turecka je i Runarsson, trojkou by měl zůstat Okonkwo. Arsenal chce přivést Aarona Ramsdalea. (Chris Wheatley)

Atletico Madrid obnovilo zájem o Lacazetta. První nabídka má být ve výši 13 milionů liber. Arsenal je ochotný naslouchat nabídkám za Francouze. (Goal)

Komentáře

  1. Paulus.novy (karma: 2199) #1

    Fofana z Lestru má zlomenou holeň. Partey málem taky dopadl hodně špatně (i tak bude několik týdnů chybět)…

    Někdo by měl přemotivovaným mentálům vysvětlit, co je to přátelák …

    |
    • Avatar photo
      jakub (karma: 16305) #1

      To byl otřesný zákrok, nejhorší je, že mu chtěl ublížit, protože ho chvíli před tím Fofana taky fauloval ale rozhodčí to nechal být, tak mu bezmozek zlámal nohu.
      Pro Leicester to asi znamená, že musí shánět stopera a pokud by ještě přišli o Maddisona tak asi i náhradu za něj

      |
        • Avatar photo
          juha_efx (karma: 1414) #1

          najlepsie by bol system oko za oko…cize ked chlap bude po tvojom zakroku 3 mesiace marodit ty si tiez nezahras 3 mesiace, ked to bude rok tak rok…hned si taketo hovada rozmyslia ci budu robit taketo zakroky

          |
          • Avatar photo
            masly (karma: 2722) #1

            To je dobra blbost. Jdeš do souboje borec si jen obnoví nedoléčené zranění a borec bude stát rok protože typek půjde na operaci kterou před tím odložil.

            |
          • Avatar photo
            juha_efx (karma: 1414) #1

            to Masly: vsak ale vidis co je likvidacny umyselny zakrok ako bol tento a nejaky nahodny stret kde sa jeden z akterov zrani…rovnako ako v hokeji vidis ked chce niekto protihraca zranit a poluje po nom a ked je nejaky nahodny stret…a samozrejme na to su aj kompetentni ludia alebo komisie ktori by toto posudzovali

            |
          • Avatar photo
            masly (karma: 2722) #1

            Hele Juho, podívej se jak funguje VAR.Tobě přijde že to dělají kompetentní lidé?
            Ta komise by byla zase jenom výsměch.
            Jasně že jsem pro aby takové lopaty co předvádí takové zákroky dostali trest, ale nikdy se nestane aby byl stejně dlouhý jako rekonvalescence.

            |
    • Malaczik (karma: 363) #1

      On z toho ještě vyvázl „dobře“. Taky mu mohl rupnout ACL podle té rotace kolena. Co jsem teď četl, tak naštěstí jen ta holenní kost a za 3-4 měsíce je zpět.
      Každopádně Nino je pěknej ocas, když nasadí v přáteláku na půlce takový nůžky na stojnou nohu.

      |
  2. AFC London (karma: 7) #1

    Inak tá Aston Villa z toho krásne vyšla …. Buendía Bailey Cantwell Ings …..úplna krása ako nakúpili …treba s nimi počítať do top 7

    |
    • orek (karma: 16567) #1

      Já si zas myslím, že chvíli potrvá než si to ve Ville sedne, ale určitě jim pomůže fakt když všichni zmíněný budou na hřišti makat.

      |
    • Kozlik89 (karma: 2796) #1

      4 hrace do utoku, a přitom obranu měli deravou už loni.. nevím nevím. Me to zase moc super nepřijde.

      |
      • Avatar photo
        valka_05 (karma: 470) #1

        možno podla štatistik majú deravú obranu ale sme im za dvojzápas koľko dali golov ? odpovedz si sám…

        |
  3. btw3 (karma: 1371) #1

    to nevymyslis ?.. chelsea ide po lukakuovi, nahradu vidia v zapatovi a atalanta chce namiesto zapatu abrahama (tak nebude ani martinez ani abraham).. tomu sa hovori vypalit superovi rybnik.. tesim sa na dalsie mena v spekulaciach ?

    |
    • AFC London (karma: 7) #1

      Stále je tam dosť hrotakov na podpis ….Calwert Lewin a hlavne za mňa Vlahovic …vysoký silný ..zabijak proste a 21 rokov

      |
      • PolisLBC (karma: 1074) #1

        Vlahovic je zajímavý hráč, ale už je snad domluven ve spurs. Na TM je pravdepodobnost 97 procent, takže asi náhrada za Kanea…

        |
    • Rafino (karma: 796) #1

      Myslím si že abraham by sa určite radšej sťahoval v rámci londýna ako ísť do talianska takže ja by som to tak čierne nevidel. Pokiaľ dáme modrým ponuku akú si predstavujú tak abraham si určite vyberie radšej nás.

      |
      • Rafino (karma: 796) #1

        Pokiaľ bude abumeyang pokračovať vo forme z minulej sezóny tak abraham by bol asi náš najlepší útočník. A aj samotnému abuovi by mohla pomôcť konkurencia k lepším výkonom.

        |
    • Avatar photo
      FFA (karma: 2533) #1

      Opat a znova – mame Aubu, Lacazetta, Nketiaha, Baloguna a pripadne Martinelliho. Hrame jednu sutaz.

      Ludia uz pochopte, ze nemozeme mat na supiske 50 hracov, musime najskor niekoho predat.

      Ano, Abraham by sa mi pozdaval – Auba, Abraham a k nim Balogun.

      |
    • LaVe (karma: 2084) #1

      Veď to je „normálne“ .Keď k nám šiel Auba tak ten kolotoč mal tiež troch hráčov a Giroud by vedel rozprávať a s ním aj Batshuai…

      |
  4. Pronger (karma: 3317) #1

    Pokud se nestane nic nepředvídatelného, tak sezonu začneme se stejnou sestavou jako loni, plus White, max Lokonga. Vzhledem k úvodnímu losu mi to přijde škoda, protože je to fakt brutálního.

    Co může být horší než hrát novou sezonu na hřišti nováčka PL, tak Chelsea a MC.

    |
    • Avatar photo
      jakub (karma: 16305) #1

      Hned potom máš Norwich, Burnley, slepice, Brighton, Crystal Palace, Aston Villa. Ten los není špatný. Začátek sezóny stejně není až tak důležitý, většinou druhá polovina sezóny rozhoduje o tom jaká ta sezóna je, nejdůležitější je asi mít nějakou konzistenci v průběhu ročníku. Uvidíme jak si Arteta povede v tomhle směru.

      |
      • Pronger (karma: 3317) #1

        Samozřejmě, možná se s tím počítá, že se v podstatě počítá max 5 bodů, vše bude jakkoliv nad plán. Ale taky můžeme získat jen bod. Těžko říct.

        |
      • Afc1886 (karma: 1592) #1

        Každý zápas je důležitý. Kdyby jsme minulou sezónu neztráceli body s Wilikem, byli by jsme v pohárové evropě.

        |
        • Avatar photo
          jakub (karma: 16305) #1

          Zcela souhlasím, že každý zápas je důležitý. Jen jsem chtěl napsat, že dělat nějaké závěry po prvních třech zápasech nové sezóny mi přijde strašně předčasné, sezóna je dlouhá.

          |
  5. ezio (karma: 5573) #1

    Fenerbahce want to sign Kolasinac on a free. They want his contract to be terminated by Arsenal to be able to sign him.

    |
  6. Avatar photo
    dave (karma: 20996) #1

    Reports claiming that Joe Willock has been told by Arsenal that he can leave the club and a deal has already been agreed for Newcastle to take him on a permanent deal worth up to £25m including add-ons.
    Neverím, ale 25m by bolo super.

    |
  7. Avatar photo
    Marek SP Navrátil (karma: 310) #1

    Treba sa uz naozaj zbavit kazdeho s kym sa nerata a to za kazdu cenu , urobit hrubu ciaru a zacat nieco robit s tou nasou prestupovou politikou a to ze ASAP !

    |
  8. Lukendes_10 (karma: 7796) #1

    Rychlo predat Willocka kym ma taku cenovku. U nas by nehral v zaklade a cenovka by hned isla dole a nevedeli by sme sa ho zbavit ako Nilesa, Nketiaha a Nelsona.

    |
    • Zbyna (karma: 2721) #1

      Plus zahrnout tedy nějakou možnost zpětného odkupu či % z prodeje.

      |
  9. AFC London (karma: 7) #1

    Toho Matheusa Perreiru je riadna škoda …takto si posrat kariéru len kvôli peniazom a prestúpiť niekde do Saudskej Arabii…..strašná škoda takého talentu

    |
    • Avatar photo
      Marek SP Navrátil (karma: 310) #1

      Ano mozno je velky talent ale stale len mozno a my teraz potrebujeme hotoveho hraca . Ked pride Maddsion co dufam ze ano myslis ze Willock by si vobec zahral ? Ked hrame len ligu ? My potrebujeme okamzity progress a to s Willockom moze byt ale az o 2-3 roky . My musime ist uz hned. A teraz ma Willock peknu cenovku takze je to pochopitelna strategia .

      |
    • gunners47 (karma: 4848) #1

      to že u nás tí hráči dostanú 4 – 5 zápasov na skúšku a keď nedajú góly alebo sa úplne nechytia tak sú pre väčšinu fanúšikov na odpis.. Bolo by dobré keby šli hostovať v rámci PL.. Nehovorím o hráčoch ako maitlaind niles, ktorý už šancí mal a na akomkoľvek poste ukázal že nejak v ničom nevyniká a na Arsenal to nie je, v tomto prípade schvaľujem predaj.. Ale hráčov ako Nketiah, Nelson, Willock by som ešte na trvdo nepredával, áno je pravda že zatiaľ by im viac svedčal nejaký slabší klub zo stredu tabuľky, ale to neznamená že ak by začnú pravidelne nastupovať že sa nechytia a nedostanú svoju hru o úroveň vyššie, aj keď rozumiem že momentálne sme v pozícií kde potrebujeme tie výkony ihneď, ale ja osobne by som u spomínanej trojice preferoval hosťovania..

      |
      • matonator (karma: 5586) #1

        Nketiah aj Nelson mali dost zapasov na to sa ukazat. Ani raz som z nich nebol odvareny. Obaja su priemerni a bol by som prekvapeny ak by sme za nich dokopy dostali aspon 25M.

        |
        • Avatar photo
          gordy188 (karma: 419) #1

          Btw čo sa AMN tyka – ten vyšiel z akademie ako stredovy založnik, ale v ramci A mužstva tuto poziciu nemal možnosť hrať, pretože neustale alternoval niekde inde, kde nam to horelo – hlavne kraje obrany. Prave preto aj išiel na hosťovanie do West Bromu, lebo tam mal sľúbený ten stred zálohy. Tým pádom fakt nikto nemôže čakať od hráča, ktorý nehrá na svojom poste top výkony – či už na RB, alebo LB. Netvrdím, že v prípade kvalitnej ponuky ho nepredať, ale treba pamatať na to, že o akého hráča sa jedná.

          |
    • Avatar photo
      poli23 (karma: 1298) #1

      Souhlas. I pro něj by to byla vzpruha. Teď tam má auru, mohlo by to i pro něj být zajímavý.

      |
  10. Pronger (karma: 3317) #1

    Buď jsme zoufalí my, nebo Benge. Eddie, Reiss, Joe, AMN nabídnuti Leicesteru za Maddisona. Leicester chce pouze peníze

    |
    • AFC London (karma: 7) #1

      Problém je fakt asi to že máme veľa hráčov čo sú Max na lavičku ale majú veľké platy a sú ťažko predajní …tak to skúšame takto zúfalo no …dosť zlá situácia ešte keď sme takto pred začiatkom ligy celé zle

      |
    • matonator (karma: 5586) #1

      Na co by brali od nas nechcenych hracov typu Nelson, Nketiah, ked maju pravdepodobne vyssie ambicie ako my. Sa divim, ze Edu s Artetom mali gule ich im ponuknut.

      |
        • matonator (karma: 5586) #1

          Neriesim minuska, ale fakt nechapem co sa tu diskuterom nepaci. Hadam nie ste tak delusional, ze Nketiah a Nelson su horke zbozi o ktore by sa isiel nejaky tim z top 10 pobit.

          |
          • Avatar photo
            jakub (karma: 16305) #1

            Jde o to, že Edu zkoušel jestli by Leicester měl zájem o některého z těch hráčů. Dává to smysl z několika důvodů, zaprvé snažíme se je prodat, tak proč to nezkusit, zadruhé Leicester hraje víc soutěží a potřebují širší mužstvo a třeba Nelson rozhodně není horší než Cengiz Ünder který jim tam hostoval na jaře, AMN je univerzál co zahraje na více postech a na poháry je to slušný hráč do rotace.
            Za třetí by to trošku snížilo cenu Maddisona.
            Já jsem naopak rád, že se Edu snaží být kreativní a pokouší se o strašně složitý obchod, proč to nezkusit udělat výhodněji pro nás.

            |
      • mc1897 (karma: 878) #1

        Leicester bude s prehladom pod nami tuto sezonu.
        WHU, Spuds detto.
        Ale kludne kydajte….

        |
        • AFC London (karma: 7) #1

          Leicester kúpil Daku a Soumareho …majú Ndidiho …Vardyho …majú pomerne dobrú obranu na čele so Syöoncuom …je to kvalitný tím a ak nekupime Maddisona alebo iného top hráča na túto pozíciu tak budeme práve s nimi bojovať o 5-7 miesto

          |
        • tron (karma: 3197) #1

          My uz jsme si zvykli ,ze tady vetsinou veslujes proti proudu ale tady konkretne v tomto pripade pravdu nemas,LEI vypada hodne zajimave a jsem opravdu zvedav co predvede Daka a jestli posadi na lavku Vardyho

          |
          • Avatar photo
            jakub (karma: 16305) #1

            Vardy jde pomalu ale jistě dolů se svými výkony, už je mu 34 let a ten věk už je znát. Loni dal sice 15 branek v lize v 34 zápasech ale 8 z toho byly penalty.
            Nevím jestli se chytne Daka ale Iheanacho má našlápnuto velmi dobře, loni 12 branek z 25 utkání v lize, talent ukazoval už v City a je mu pořád jen 24 let, takže spíš čekám, že on bude tím kdo bude střílet branky.

            |
          • mc1897 (karma: 878) #1

            tron: mas hodne pomylene moje hodnotenie, ale ok, s tebou konkretne suhlasim malokedy, skoro nikdy, ale zasa rad diskutujem.
            BTW nejdem proti prudu, vacsina anglickych AFC webov je v sulade s tym co pisem, opatrne optimistickych. Skor je to o tom, ze tu na tento jeden konkretny web bez technickeho admina chodia velmi „zaujimavi“ fans, vacsinou co nakydaju a vzajomne si naklikaju.
            Odhadom je tu 60% haterov, 30% neutralov a 10% supporterov.
            A tak aj vyzera diskusia. Velebi sa tu LCI, WHU, Real, pomaly aj Spuds, nehovoriac o Sibiri a MU, co nas styri roky v PL neporaziili.

            |
  11. AFC London (karma: 7) #1

    Ak Chelsea kúpi na hrot Lukakua tak budú ešte silnejší ..za mňa po city druhý najväčší favorit

    |
    • Kozlik89 (karma: 2796) #1

      Nesmíme zapomínat na live a united… všechny 4 týmy jsou úplně jinde a my realne můžeme s dalšími 5ti týmy bojovat o evropskou ligu… na víc bohužel nemáme.

      |
  12. Kozlik89 (karma: 2796) #1

    Ted jsem viděl ten zákrok na fofanu, jako to je hnus neskutecnej, ještě v pratelaku. Ja bych byl pro, zavést že pokud to bude takový zaviněný faul který povede ke zranění tak okamžitě stopku a zákaz po dobu rekonvalescence hráče kterého si zranil. Oni by si pak tihle dementi možná uvědomili že tohle fakt ne. Někomu tímhle zničí sezónu jen proto že jsou to idioti bez mozku..

    |
  13. PolisLBC (karma: 1074) #1

    Tady se porad píše o tom, jací jsou amn, willock, Nelson, nketiah průměrňáci, ale kde byli v jejich věku např. Takový de bruyne, salah…. v tom samém věku, i trochu starší ještě neprokazali svůj potenciál, to až ve 23, 24 letech… beru, ze ted nejsou první ani druhou volbou na svůj post, nicméně muze se stát, že je teď prodáme za 15-20M, stejně jako sli z Chelsea zmínění KdB a MS a za 2-3 roky bude jejich cenovka trojnásobná a my tu budeme brečet, jak jsme je mohli prodat… takže obezretnost v prodeji těchto mladých nadějných hráčů naprosto chápu…

    |
    • Avatar photo
      WokeWarrior91 (karma: 1937) #1

      Částečným léčivem na tuhle situaci jsou právě procenta z následného prodeje dál. ManC tyhle klauzule dává do smluv svých odchovanců běžně a díky tomu si takhle „bez práce“ vylepšují finanční bilanci.

      Všem co jsi zmiňoval bych dával do smluv právě takovou klauzuli v rozmezí 10-20% celkové přestupové částky pro nás jako mateřský klub. Já třeba ve Willockovi dokážu s trochou fantazie vidět hráče za 50-60M a rád bych, aby Arsenal pak z takového transferu viděl těch zdravých cca 10M. Příjde mi to jenom fér to takhle dělat, vychovávali jsme ho odmala a fotbalista je ten Willock šikovný, kdo nevěří, ať se podívá na jeho sestřih hostování v Newcastlu.

      |
    • Jack_Re4cher (karma: 1905) #1

      U AMN tomu nevěřím a Nelson leda mimo Anglii, na tu podle mě nemá. U Willocka a Nketiaha nevím – Nketiah by musel asi trochu přenastavit svou hlavu, protože na mě působí strašně jako arogantní sólista (a do Zlatana má daleko). Willockovi bych z těch 4 věřil možná i nejvíc, ale vyšší cenovku jako 40M asi taky nikdy mít nebude.

      Ale jinak s tebou souhlasím. Když by se hodilo k Joemu 10% z budoucího prodeje a prodal se teď za 25M, tak bychom z něj nakonec mohli mít klidně 30M, a to je v aktuálním světle za mě super prodej 🙂 Tomu klukovi stejně nejvíc pomůže, když bude hrát, což mu nemůžeme na další 2 sezóny moc nabídnout, a pak už bude na nějaké prokazování potenciálu zase docela pozdě.

      |
    • Avatar photo
      poli23 (karma: 1298) #1

      Salah i KDB odešli, protože se tehdy nedokázali prosadit do sestavy. Měli zkrátka na jejich pozici lepší hráče. To je běžná věc a v podstatě se to děje i teď u nás. Někdo z nich se nakonec prosadí, většina ne… Pokud by tehdy zůstali kde byli, tak nedostanou minuty na hřišti a dneska by žádný KDB neexistoval… prostě talenty co se neprosadí rychle (jako třeba Saka) je lepší prodat, vzít peníze a udělat prostor pro další talent!

      |
    • btw3 (karma: 1371) #1

      polis – lenze ber ohlad na to, ze ti hraci u nas odohraju do 5 zapasov za sezonu a teda nemaju sancu vystrelit, prave to ze odidu prec kde budu hravat pravidelne ich moze (nemusi) dostat na vyssi level ako tebou spominani salah a kevin.. proste salah keby ostane sediet v chelsea a len brat prachy tak o nom teraz ani nevieme…

      |
  14. Berci (karma: 2145) #1

    Willock za 25m je úplně OK, nemůžeme si nechat všechny odchovance, na jeho pozici máme velmi slibných mladíků a upřímně, 25m hráče který zahrál dobře půl roku v PL je podle mě naprosto adekvátní

    |
    • Berci (karma: 2145) #1

      Willock samozřejmě může vyletět a být TOP, ale taky může dopadnout jako Iwobi, kterého jsme prodali za podobné peníze, a to nám willock nepil krev pomalu tři roky svými výkony

      |
      • traged (karma: 5476) #1

        Ja mel Ajwobiho rad 🙂 Podle me byl velkej talent, ale nechtelo se mu tak uplne makat na 100%

        |
      • Avatar photo
        poli23 (karma: 1298) #1

        Přesně. Je to jeden z mála našich hráčů o kterého je zájem. Zároveň pro nás není nijak klíčový. Musíme ho prodat.

        |
  15. Pronger (karma: 3317) #1

    Proč hned prodáváme hráče Nelson, Nketiah? Ať dostanou šanci na hostování, zkusí bojovat. Talent mají.

    |
    • Kozlik89 (karma: 2796) #1

      Zrovna tihle dva měli šanci už dost, bohužel o ně není zájem, věřím že kdyby přišel někdo kdo by za ně byl ochotný dát 15-20 Mega tak je prodáme. Stejne tak jako willock, pokud fakt chtějí dát zámky 25 Mega nemůžeme váhat. Nejsme v pozici kdy můžeme posílat tyto hráče neustále na hostování a čekat jestli se třeba ve 24 letech neproberou.

      |
      • Avatar photo
        poli23 (karma: 1298) #1

        Nketiah má cca 80 zápasů za Arsenal. Na hostování byl v Leedsu, kde měl 19 zápasů. Podle mě hodně slušná příležitost se ukázat… U nás je teď 3-4 utocník, bere 48 000 týdně! Vážně mu ještě dávat další šance, hostování a platit ho??

        |
        • Kozlik89 (karma: 2796) #1

          To je doufám reakce na Prongera, proroze ja nikde nepíšu že bychom jim měli dát šanci, naopak bychom je měli prodat pokud přijde nabídka.

          |
        • Avatar photo
          jakub (karma: 16305) #1

          17/18 – 10 zápasů 137 minut 2 branky, 18/19 – 9 zápasů 336 minut 1 branka , 19/20 půl sezóny v Leedsu 19 zápasů 706 minut 5 branek , půl sezóny Arsenal 17 zápasů 846 minut a 4 branky , 20/21 29 zápasů 1223 minut a 6 branek
          Pokud počítám správně tak za Arsenal 65 zápasů, 2542 minut a 13 branek za 4 sezóny.
          U něj je fakt škoda, že nešel na dvě hostovačky kde by hrál celou sezónu, takhle těch minut moc nedostal a v podstatě je to pořád taková velká neznámá co z něj vlastně časem bude.

          |
          • PolisLBC (karma: 1074) #1

            Moc hezky si to shrnul, ja k tomu dodám.. Auba 20/21 3011 minut, 15 branek, Laca 20/21 – 2450 minut, 17 branek….. takže za 4 sezony dostal stejně času jako Laca za posledni sezónu a méně času než auba za jednu sezónu… často šel do hry na posledních 15 minut, když už ostatní slapali vodu… jako Nketiah není můj oblíbenec, ale neříkal bych, ze sanci mel dost a už vůbec, ze by nic neukázal… on mi přijde naopak potřebuje čas a za spoluhrace někoho jako tony Adams, který by mu srovnal hlavu…

            |
        • Pronger (karma: 3317) #1

          ano, pořád bych mu šanci dal, dle mě je to hráč do vápna, který dokáže zabijácky zakončovat. V Leedsu se mu dařilo, pak to dle mě Arteta zabil tím, že okamžitě v Arsenalu na něj nakládal tlak a v podstatě ho chvílemi snad i stavěl na pozici druhého útočníka. Pořád má ještě 22, od vánoc pořádně nehrál.

          |
    • tron (karma: 3197) #1

      A neni to spis tak,ze v urcitem casovem obdobi ukazovali talent a naznacili svoje prednosti,ale v momentu kdy toto vse meli rozvinout a naplno predvest na to prvni obdobi jenom nostalgicky vzpominaji a soucasnymi vykony hluboko zaostavaji za ocekavanim.My nemame kapacity na to abychom cekali ,ze nektery nas davny talent behem par zapasu ze sveho nekolikaleteho kontraktu zahraje tak jak vsichni ocekavaji a chteji,my potrebujeme hrace co ze sebe dokazi drtivou vetsinu sve smlouvu u nas predvadet vykony ktere nas (i je samotne) nekam vykonnostne i vysledkove posouvaji,vsechno ostatni neni dobre a nemuze byt u nas k tomu prostor.

      |
      • PolisLBC (karma: 1074) #1

        On je i problem nastaveni smluv… proc tem hráčům konci ve chvíli, kdy teprve mohou ukazovat, jak na tom budou… viz Nelson, saka, esr, nketiah… mohli mi smlouvy až do 24 let… jít na 2-3 hostování a vědělo by se, jestli dokážou konkurovat…. realne se nám mohlo stát, že všichni mohli vyletet a nepodepsat nove smlouvy a obrovské talenty by šli zadarmo. Takhle je štěstí, že ti 2 z nich, co vyletěl nejvíc podepsali nové smlouvy… ale nketiah i Nelson podle mě určitý potenciál mají, ale smlouvy… na poslední rok resp. Dva…. pokud Nelson ted nepodepíše nebo se neproda, jde za rok zdarma. Stejně nketiah ve 23… nevím, nepřijde mi ta politika dobrá…

        |
        • tron (karma: 3197) #1

          Nemuzeme fungovat jako zaopatrovaci ustav,jestli hrac za 4 roky ve spickovych podminkach neukaze ocekavanou vykonnost bude muset odejit ,za nim v akademii a na scout listu ceka hodne dlouha fronta jinych zajemcu a kdovi jestli zrovna mezi nimi neni nejaka nova opora do nasi soupisky

          |
          • PolisLBC (karma: 1074) #1

            Proto by chodili po tech hostovanich, zároveň by vydělali nějaké ten peniz a ukázalo se, zda u nás ano nebo je prodat…

            |
          • tron (karma: 3197) #1

            2PollsLBC
            Nevydelali by vubec nic ,protoze jak vidis za prachy je nikdo nechce takze jejich platy hradime my a poplatky za hostovani jsou minimalni

            |
    • Feri (karma: 8241) #1

      Chelsea se ho hlavně chce zbavit a získat peníze na Lukaka a další posily. My pro Chelsea nejsme v současnosti konkurence. Pokud by hráč chtěl k nám a my dali stejné nebo víc jak zahraničí tak bych řekl že to Chelsea nebude řešit.

      |
  16. Avatar photo
    Freeman (karma: 169) #1

    Čo sa týka Maddisona, myslím si, že príde ak ho Leicester budú ochotní predať. Iba sa to celé naťahuje ako s Whiteom a nakoniec tie prachy asi zaplatia. Jedine ak by vyšiel Odegaard alebo cena útechy Aouar.
    Willock by za 25 miliónov mal ísť. Áno, možno sa presadí, ale to je risk, ktorý by som ochotne podstúpil. Nieje možné vyčkávať dokedy sa presadí a ak nie odíde zadarmo a mohli sme mať 25m. Rovnaká situácia bola minulý rok, mohli sme mať 30m za AMN a teraz ho asi nikto nechce. V biznise treba riskovať a robiť ťažké rozhodnutia. Nejde mať všetko a neobetovať nič.

    |
    • Avatar photo
      Igor (karma: 5684) #1

      Presne tak, nie vzdy sa to vyplati, ale u nas by sa zjavne neprasadil a tym padom ani sa nestal hviezdou

      |
    • Leesek (karma: 1587) #1

      Bohužel pro Willocka nedospiva v době, kdy by si mohl jít zahrát na pul hodku za rozhodnuteho stavu. Potřebujeme kvalitu hned a tu on asi nemá, momentálně. Ale věřím, že EPL si v klidu zahraje.

      |
  17. PolisLBC (karma: 1074) #1

    Klub zada fanoušky o trpělivost. Stále se veri v to, že přístupové okno skončíme s dalšími podpisy a více „dead wood“ odejde. Primo potom uvádí “ sudte nás, po skončení přestupového okna“….

    |
  18. Avatar photo
    dave (karma: 20996) #1

    Barça confirmed that Messi won‘t renew his contract! ? Messi will leave!
    Riadný šok.

    |
    • Avatar photo
      vlki14 (karma: 1438) #1

      A nevezmeme ho teda?
      Je to důsledek toho jak je Barcelona v hajzlu. Myslím si, že neměli jinou možnost s ohledem na tu finanční krizi co mají. Těžko představitelný, ale vedení jsou řádný magoři, že to nechali dojít až takhle daleko.

      |
      • Avatar photo
        dave (karma: 20996) #1

        Real aj Barca sú úplne bez peňazí ako aj celá La Liga. Anglické mužstvá budú silno dominovať.

        |
        • mc1897 (karma: 878) #1

          mateyit nesuhlasi, ale podla mna to nejak zasa spanieli zakryju jak vzdy. Nejaky DNA/RMfan manager v banke sa vzdy najde. A EU straty bank zakryje ako pred 8 rokmi…

          |
          • mateyit (karma: 28) #1

            Věčný rýpal mc1897 má pravdu, nesouhlasím, né proto, ze to je Real, ale především proto, ze to není pravda, alespoň ohledně Realu Madrid.

            Je hromada věcí, které Arsenal dělá mnohem lépe než Real, ale finance mezi ně opravdu nepatří.

            “Aktuálne majú Los Blancos výhodnú pôžičku na rekonštrukciu štadióna, vlani znížili čistý dlh z 241 miliónov na 46 miliónov eur a majú aktívne úverové linky viac ako 300 miliónov eur, ktoré môžu kedykoľvek zmobilizovať. Navyše, k 30. júnu mali v pokladni klubu 122 miliónov eur.”
            -elconfidencial.com, iusport.com, eleconomista.es

            CLOSES THE 2020/21 FINANCIAL YEAR WITH A POSITIVE RESULT OF 874,000 EUROS.

            Arsenal blame COVID-19 pandemic for £47.8m loss. Arsenal have been left counting the cost of the COVID-19 pandemic, with the club’s latest accounts showing a £47.8 million loss.
            -theathletic.com

            Pokud se budeme bavit o FFP tedy prodej x nákup v určitém časovém období (zlehčeně) tak je Arsenal v mnohem větší ztrátě než Real, jelikož prodej hráčů v Arsenalu je dlouhodobý problém, snad výjde ten prodej Willocka.

            |
          • mc1897 (karma: 878) #1

            Vies co, mna tvoj realik nezaujima. Vsetci vedia ze robia financne podvody s financovanim a kreativnym uctovnictvom. Urobili jednu dobru vec oproti DNA. Zbavili sa Ronalda. DNA sa nezbavila Messiho (a jeho financnych balvanov na urovni zbytku mancaftu) a maju problem. Ale problem ma aj realik, pockaj rok, dva ked do uctovnictva vojde novy developersky projekt.

            |
  19. BabaYaga (karma: 0) #1

    Tvl misto toho aby auba makal tak dava na Ig fotky jak jde kalit hry… ten jeho bratrt ma na nej teda skvelej vliv.. dela uplny hovno auba mu jenom plati zivot.. a je jeho “agent” no hrozne tezky.. fakt jz zacina byt jako Ozil a jeho posranej Fortnite.. priserny. Ma poslednu roky kdy si muze zahrat normalne fotbal v PL – pak si muze kalit na kompu jak chce ale on to ma ocividne na haku.. super kapitan.. uz na nej zacinam byt alergickej jak mu je vsechno uprdele milion srandicek haha.. kdyby daval za sezonu 20+golu (jeho plat tomu odpovida) tak nereknu nic a muze si delat co chce, ale ten clovek netrefi uz ani stodolu…

    |
    • Avatar photo
      robes (karma: 1600) #1

      Veľký súhlas, bohužiaľ, ako som už písal skončí presne ako mesut …nenávidený, nechcený….veľká škoda…..odkedy dostal new contract len s novými autami, hodinkami, teniskami, riatiazkami a hrami sa fotí…..minimálne, že kapitán takého clubu ako arsenal by sa naozaj nemusel takto prezentovať aspoň na sociálnych sieťach…..dajte to rýchlo tierneymu alebo granitovi, staci si ich profily pozrieť, oveľa väčší profíci ako auba…..on len srandicky a zábava…v Živote odkedy 20 rokov fandím sme nemali horšieho kapitána

      |
    • Kozlik89 (karma: 2796) #1

      Naprostý souhlas…. díky že si to napsal. A ještě k tomu hraje úplný hovno… A někdo ho tu pak ještě obhajuje….

      |
    • Trixy (karma: 565) #1

      Neznáš ho,znáš jen jeho Instagram,tak nesuď,nevím kolik ti je a ono je to vlastně jedno,ale život na sociální síti není reálný život!!!

      |
  20. Radinho (karma: 693) #1

    Ja sa celkom čudujem ze nejdeme po Tielemansovi, myslím si ze by bol vhodnejší ako Maddison

    |
    • Avatar photo
      Pansimi (karma: 1833) #1

      To by asi byl, ale Leicester si ho podle mě cení ze svých záložníků spolu s Ndidim nejvíc. Tam šance asi není. Dalo se to zkusit, když šel z Monaca, teď už půjde někam výš za raketu.

      |
  21. Marek (karma: 3614) #1

    Messi neodíde je to len hra aby vytvorili tlak na tebasa Barca potrebuje výnimku od La ligi aby mohli zaregistrovať Messiho

    |
    • LaVe (karma: 2084) #1

      Presne tak .Barça sa zaviazala znižovať dlh inak nesmie „registrovať nových hráčov “ neurobili nič a už chcú výnimky.
      Nemám rád Barçu ale obchádzanie platných pravidiel má v talóne viac klubov a UEFA a spol. sa len prizerajú.Normalne je to až na zaplakanie ale prachy sú prachy.
      Messi nikam inam nepôjde.Ak by odišiel tak prekvapí asi aj sám seba si myslím.

      |
  22. Avatar photo
    Pansimi (karma: 1833) #1

    Jinak, co se týče těch mladších hráčů, tak určitě není pravda, že o ně není zájem. Myslím, že hostování nejhůře v Champu by se sehnalo pro všechny okamžitě, ale zřejmě to není uspokojivé. Kluby v PL možná mají zatím lepší přestupní cíle, ale pokud je nezískají, tak na deadline day přijdou nabídky. Willock je nejcennější, tam problém není. A věřím, že i Nelson a AMN mohou jít do klubu v PL. Nketiah by určitě mohl alespoň do toho champu.
    Ti hráči mají všechno před sebou a nijak vysoký plat, určitě se nejedná o nějaký deadwood, ten se rekrutuje z hráčů, kteří už nejsou hladový a mají vysoký plat.

    |
  23. Pronger (karma: 3317) #1

    Proč by City nedalo Grealishe i Messiho? Kane je pořád spekulace a můžou od něj dát ruce pryč. Kvůli Messimu by i tenhle deal padl. Otázka co Messi

    |
    • mc1897 (karma: 878) #1

      To je asi taka ista otazka ako ked sa Cesc vracal do PL. ze preco nie Ozil aj Fabregas v jednom muzstve AFC ? Malokoho taka otazka napadne
      🙂

      |
      • Pronger (karma: 3317) #1

        Messi je jedinečný produkt. Bez problémů uzadíš hráče jako je Kane. Pokud máš peníze

        |
        • mc1897 (karma: 878) #1

          Ale ja hovorim o probleme dvoch spilchamrov… nie o Kanovi.
          Chapes preco si Wenger nedotiahol spat Cesca aj ked bol doslova jeho druhym otcom a mal vyhodnu podmienku v zmluve ?
          Dvojka Messi a Grealish (110M) v jednom mancafte nemoze fungovat.
          BTW: Messi nie je sprosty aby si isiel v 34 znicit meno pripadnym neuspechom do PL. Vidim to na FCDNA po vynimke, MLS, SA, L1.

          |
          • mc1897 (karma: 878) #1

            To ano, smerom dopredu. Ale potom moze Pepek zabudnut na pressing a vobec cely jeho dlhodobo budovany styl po strate lopty.
            Musel by vymysliet nieco nove… Drzanie lopty 99:1, a vsetky strely koncit golom, potom nepotrebujes od nich defenzivu.
            Za druhe, stale vidim problem aj v ofenzive ze jeden by bol upozadeny – asi Grealish, musel by sa uplne zmenit. Ale na to potom nepotrebuju vyhadzovat 120M za Grealisha, to si mozu kupit hocijakeho lepsieho Spaniela za 30M.
            Nedava to zmysel financne a futbalovo.
            Naco take zbytocne double-costs?
            Uvidime, mozno mas pravdu, ale bol by som velmi prekvapeny ak by to fungovalo. Ale Pepek je Pepek…

            |
  24. Marek (karma: 3614) #1

    Messi údajne povedal že si zníži plat ešte viac ale Laporta mu povedal že majú problém zaregistrovať depaya a Aguera a nie to ešte Messiho ?? darmo no nie každý vie obchádzať pravidlá ako Psg ktoré za jedno prestupové obdobie kúpilo Neymara za 220m a Mbapeho za 180m a aby sa nepovedalo tak Mbapehe prišiel iba údajne na hosťovanie a na trvalo prestupy až o rok a pritom už bol dávno zaplatení

    |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.