Přestupové spekulace VI 17. 7. – 26. 7.

 

Přestupové okno je oficiálně otevřené od 1. července a Arsenal zatím podepsal tři hráče (Granit Xhaka, Takuma Asano a Rob Holding). V následujících týdnech vám budeme denně přinášet čerstvé spekulace. Na předchozí články našich přestupových spekulací se můžete podívat zde, zde, zde, zde a zde.

26. 7.

Mirror přišel s tím, že Lyon začne jednat o možném přestupu Lacazette jen tehdy, když zájemce přijde s nabídkou začínající na £40m.

Lyon oficiálně potvrdil, že Arsenal podal nabídku za Alexandra Lacazette. Nabídku o hodnotě £29m však odmítl a ve svém oficiálním sdělení dodal toto: „Nabídku jsme odmítli z jediného důvodu. OL si chce ponechat Alexandra Lacazette, protože je nenahraditelný a patří mezi klíčové hráče týmu.“ /SkySports/

Arsenal jednal s obráncem Valencie Shkodranem Mustafi. /Daily Star/

Wissam Ben Yedder (25 let, Francouz, ÚT, 170 cm, 23 branek min. sezónu za Toulouse) přestoupí do Arsenalu nebo do Sevilly během následujících několika hodin. Údajná cena je £8m. /Canal+/

25. 7.

Bordeaux otevřelo s Arsenalem jednání ohledně trvalého přestupu Mathieua Debuchyho. /Le Parisien/

Marcelo Brozović je podle italské La Gazzetty opětovně spojovaný s přestupem na sever Londýna. /La Gazzetta/

24. 7. 

Ranieri řekl na tiskové konferenci, že spekulace o Mahrezovi jsou opravdu jen spekulace a že zůstane v Leicesteru. /ESPN/

Wojciech Szczesny stráví v Říme ještě jednu sezónu na hostování. /Mirror/

Čerstvé nedělní zprávy přináší „přestupový šok„. AW si našetřil £75m a hodlá je poslat do Lyonu a Leicesteru. Myslím, že už teď je jasné, o které fotbalisty jde. Pro pořádek ale přece jen uvedu jména: Alexandre Lacazette a Riyad Mahrez. /Sunday Mirror/

23. 7.

Včerejší setkání Wengera s agentem Mahreze po remíze Arsenalu s RC Lens mohlo mít mnohem nevinnější vysvětlení. Agent Mahreze totiž zastupuje také mladíka Bellegardeho a jako jeho zástupce se byl akorát podívat na jeho zápas. /Goal/

Trenér BVB odmítl spekulace o odchodu Mathiase Gintera. Hráč zůstává v Borussii. /SkySports/

Riyad Mahrez přijal nabídku připojit se k Arsenalu. Kluby se ještě domlouvají na přestupové částce, ale podle spekulací by to mohlo být necelých £42m. /Eurosport FR/

Jedna zapomenutá spekulace ze včerejšího večera – Watford se ohlíží po stoperovi a zvažuje hostování Caluma Chamberse. /Watford Observer/

22. 7.

Podle Emanuele Giulianelliho, italského sportovního novináře, není Lacazette hlavním přestupovým cílem – zatím. Dick Law a jeho tým včera odletěli do Německa, odkud by měli přivézt útočníka nebo obránce. /twitter/

Arsenal právě na svých oficiálních stránkách potvrdil příchod Roba Holdinga. Vítej.

Alexandre Lacazette oficiálně požádal o odchod z Lyonu. /lequipe.fr/

Arsenal se rozčiluje nad tvrdohlavostí City. Klub z Manchesteru se stále nevzdává naděje na angažování Hectora Bellerína. Arsenal už před dvěma dny zavrhl jakoukoliv možnost, že by španělský obránce odešel. /Mirror/

21. 7.

Rob Holding by měl být oznámen během několika dní. /Independent/

Sám Mauro Icardi měl říct pro italské noviny, že spekulace jdou naprosto mimo něj a sám hodlá zůstat v Interu, kde má smlouvu až do roku 2019. Tak si vyberte. /Gazzete dello Sport, Mirror/

Arsenal se chystá nabídnout necelých £42m. za Maura Icardiho. Jeho manželka a agentka v jedné osobě včera tweetovala z Londýna a spekuluje se, že navázala kontakt s Arsenalem. Údajně bude argentínskému útočníkovi nabídnut plat 100 tisíc týdně. /Telegraph, Independent/

20. 7.

Moussa Sissoko hodlá opustit Newcastle a rád by hrál PL. Zájem má prý Arsenal. /sun/

Olivier Giroud vyloučil, že by měl odcházet z Arsenalu. S těmito spekulacemi o odchodu přišel italský tisk, který psal o možné výměně a doplatku za Higuaína. Giroud ale přiznal, že Arsenal musí získat alespoň jednoho útočníka za zraněného Welbecka a je připraven čelit velké konkurenci. /skysports/

Kapitánskou pásku přebere Per Mertesacker, který ji nosil převážnou část minulé sezóny při absenci Mikela Artety. /Sun/

Man City se zajímalo o Hectora Bellerína, ale Arsenal odmítl prodej své vycházející hvězdy. /Daily Mail/

19. 7.

Aby těch obránců nebylo málo, tak další na seznamu je Matthias Ginter z BVB. Univerzál, který dokáže zahrát pravý kraj obrany i stopera. /thesun/

Dalším cílem AW by měl být mladý belgický stoper Jason Denayer, který je kmenový hráč Manchesteru City. Tam si ovšem za dva roky ještě nezahrál a strávil formou hostování sezónu v Celticu a naposledy v  Galatasarayi. /thesun/

Arsenal nejspíš přijde o Maura Icardiho, o kterého má velký zájem Juventus a žena Icardiho přiznala, že přesun do Turína je nepravděpodobnější. /thesun/

Wellington Silva opouští Arsenal a vrací se zpět do mateřského klubu Fluminense. Silva přišel do Arsenalu v roce 2010 a nedokázal se prosadit, většinu času strávil na hostování v týmu Bolton Wanderers. /twitter/ 

18. 7.

Rob Holding prošel zdravotní prohlídkou. Bolton přijal nabídku Arsenalu o hodnotě £2,5m. /Bolton news/

Neapol neprodá Higuaína za méně než je jeho přestupová klauzule. /SkySports/

AS Řím ohlásil, že Kostas Manolas není na prodej. Zájem má Arsenal a Chelsea. /Evening Standard/

Jen pro připomenutí. Za 4 dny se odehraje první přátelský duel proti RC Lens. Zde je program přípravy. /Arsenal.com/

Gabriel Barbosa – talentovaný 19 letý útočník Santosu, o kterém se mluví jako o novém Neymarovi, je spojován s Arsenalem. Kromě Arsenalu o hráče usilují Chelsea a Barcelona, která už vyslala své zástupce do Brazílie. /soccerway.com/

Higuaín by se dnes měl rozhodnout, jestli zůstane v Neapoli nebo opustí klub. /Corriere dello Sport/

Takto hezky se loučili spoluhráči s Takumou Asano po jeho posledním zápase za klub. /Twitter/

Barcelona nemá zájem o Riyada Mahreze a nebude soupeřit s Arsenalem a Chelsea o jeho podpis. /Mirror/

17. 7. 

Zástupci Arsenalu se střetnou s Maurem Icardi příští týden v Londýně. /SkySport Italia/

Rob Holding, 20 let starý obránce Boltonu, je opět v hledáčku Arsenalu. První nabídka byla už zhruba před měsícem odmítnuta a Arsenal se chystá nabídnout £2,5m. /Sun/

Arsenalu a Chelsea bylo sděleno, že musí zaplatit skoro £38m, jestli chtějí obránce AS Řím Kostase Manolase. /Daily Star on Sunday, Sunday Express/

Marcelo Brozovic je nové jméno spojené s Arsenalem a Liverpoolem. Jedná se o středního záložníka z Interu Milán. /Sunday Express/

Bayern připravuje šokující nabídku za Laurenta Koscielny.  Zopakuji dřívejší sdělení Ancelottiho, že je se svým kádrem velmi spokojený a navíc už dříve přišel do Bayernu Mats Hummels. /Mirror/

Komentáře

  1. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Vinny11″][quote name=“msturm“]Pro ty kteří říkají, že máme špatnou obranu. Spočítal jsem kolik jsme v PL dostali gólů za poslední 4 roky, kdy je hlavní obranná dvojice Per a Boss a výsledek je následující:

    1. až 2. Arsenal 150 gólů
    1 až 2. Manchester City 150 gólů
    3. Chelsea bus 151 gólů
    4. Man United 158 gólů
    5. FC To….ham 185 gólů
    6. Liverpool 191 gólů

    Asi nemáme úplně nejhorší obranu. Ale chápu, že to jsou jen 4 roky vzorek :-)[/quote]

    to mi prijde docela podezrely.. zdroj?[/quote]
    tipujem ze si buchol 4 tabulky do Excelu, zosortoval to a spocital, praca investigativneho novinara na 2 minuty 😉

  2. msturm (karma: 0) #1

    [quote name=“Vinny11″][quote name=“msturm“]Pro ty kteří říkají, že máme špatnou obranu. Spočítal jsem kolik jsme v PL dostali gólů za poslední 4 roky, kdy je hlavní obranná dvojice Per a Boss a výsledek je následující:

    1. až 2. Arsenal 150 gólů
    1 až 2. Manchester City 150 gólů
    3. Chelsea bus 151 gólů

    Asi nemáme úplně nejhorší obranu. Ale chápu, že to jsou jen 4 roky vzorek :-)[/quote]

    to mi prijde docela podezrely.. zdroj?[/quote]

    Že by tabulky posledních 4 ročníků a kousek papíru? 😀

  3. Oggy (karma: 0) #1

    [quote name=“msturm“]
    1. až 2. Arsenal 150 gólů
    1 až 2. Manchester City 150 gólů
    3. Chelsea bus 151 gólů
    4. Man United 158 gólů
    5. FC To….ham 185 gólů
    6. Liverpool 191 gólů
    [/quote]
    Velmi zajímavá statistika, pro mě však vypovídá o velké konstantnosti výkonnosti. Arsenal si drží poměrně solidní obranu, ostatní týmy pak fluktují dost kolem. Bohužel pro Arsenal, cesta k titulu vede přes excelentní obranu nebo přes excelentní útok či kombinaci (po této sezóně přibyla možnost selhání konkurence). Nepočítaje právě proběhlou sezónu, tak vítězové PL za posledních pět let, kteří dostali 37 gólů a víc byli Man City, které však nastřílelo 102 gólů a Man Utd s 89. K těmto číslům se Arsenal ani nepřiblížil. Otázka k diskuzi je, zda Arsenal brání dostatečně týmově. Jestli ano, tak ta čísla jsou bídná a je potřeba posílit.

  4. Oggy (karma: 0) #1

    To co teď napíšu se mnohým z vás asi nebude líbit, ale Arsenal v současné situaci by se měl spíš soustředit na excelentní obranu, protože v tomto ohledu schází „jen top stoper“, který by se dal sehnat levněji než top striker nebo gólové pravé křídlo. Navíc tato možnost byla ještě podtržena příchodem Xhaky.

  5. Ludvajz (karma: 0) #1

    [quote name=“Vinny11″][quote name=“msturm“]Pro ty kteří říkají, že máme špatnou obranu. Spočítal jsem kolik jsme v PL dostali gólů za poslední 4 roky, kdy je hlavní obranná dvojice Per a Boss a výsledek je následující:

    1. až 2. Arsenal 150 gólů
    1 až 2. Manchester City 150 gólů
    3. Chelsea bus 151 gólů
    4. Man United 158 gólů
    5. FC To….ham 185 gólů
    6. Liverpool 191 gólů

    Asi nemáme úplně nejhorší obranu. Ale chápu, že to jsou jen 4 roky vzorek :-)[/quote]

    to mi prijde docela podezrely.. zdroj?[/quote]

    to přece nemyslíš vážně, ne? sis mohl otevřít premierleague.com a kouknout na tabulky

  6. Ludvajz (karma: 0) #1

    [quote name=“Oggy“]To co teď napíšu se mnohým z vás asi nebude líbit, ale Arsenal v současné situaci by se měl spíš soustředit na excelentní obranu, protože v tomto ohledu schází „jen top stoper“, který by se dal sehnat levněji než top striker nebo gólové pravé křídlo. Navíc tato možnost byla ještě podtržena příchodem Xhaky.[/quote]

    gólové pravé křídlo máme, Thea a Oxe, jen musí mít formu. Se stoperem souhlasím

  7. pm44 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ludvajz“][quote name=“Oggy“]To co teď napíšu se mnohým z vás asi nebude líbit, ale Arsenal v současné situaci by se měl spíš soustředit na excelentní obranu, protože v tomto ohledu schází „jen top stoper“, který by se dal sehnat levněji než top striker nebo gólové pravé křídlo. Navíc tato možnost byla ještě podtržena příchodem Xhaky.[/quote]

    gólové pravé křídlo máme, Thea a Oxe, jen musí mít formu. Se stoperem souhlasím[/quote]
    Počkej, cože? Theo góly dávat umí, ale Ox? Mám ho rád, ale v PL dal za pět sezón u nás 7 golu.. To je gólové křídlo? Za mě je nejlepší volba na trhu Mahrez, ten by mohl naší hru posunout zase o něco výš.

  8. msturm (karma: 0) #1

    Ještě zde často padá hláška že jsme prostě TOP klub, že musíme mít jen jediný cíl a to je 1. místo v PL a že AW nám v tom překáží. Jelikož za AW mluví jeho práce tak jen krátký exkurz do poválečné historie Arsenalu

    Průměrné umístění od války do nástupu AW bylo 7,04
    Průměrné umístění 20 let před AW 5,65
    Průměrné umístění za 20 let s AW 2,7

    Od války jsme získali za 69 sezón 8 titulů z toho AW získal 3

    Jsme velkoklubem díky AW a jen v posledních 20 letech, dříve jsme byli klubem s úžasnou tradicí, ale rozhodně výsledkově jsme nebyli TOP klub.

  9. kobi53 (karma: 0) #1

    zacina sa hovorit v suvislosti s utocnikom o baccovi co by bola podla mna skvela volba.Ma velmi dobre zakoncenie silu a aj velmi dobru techniku a to vsetko za slusnu cenu problem je len jeho vek kedy zachvilku bude mat 30 rokov ale zas na druhu stranu ked sa nemylim s vrcholovym futbalom zacal dost neskoro takze jeho telo by na vysokej urovni mohlo este tak tri sezony zvladnut.

  10. jannes (karma: 0) #1

    [quote name=“kobi53″]zacina sa hovorit v suvislosti s utocnikom o baccovi co by bola podla mna skvela volba.Ma velmi dobre zakoncenie silu a aj velmi dobru techniku a to vsetko za slusnu cenu problem je len jeho vek kedy zachvilku bude mat 30 rokov ale zas na druhu stranu ked sa nemylim s vrcholovym futbalom zacal dost neskoro takze jeho telo by na vysokej urovni mohlo este tak tri sezony zvladnut.[/quote]
    No čo ja viem tak v Seville mal dobrú sezónu ale v tom AC nejako neoslnil tak neviem či by to bola úplne vhodná voľba.. jedine tak cenovo asi

  11. kobi53 (karma: 0) #1

    [quote name=“jannes“][quote name=“kobi53″]zacina sa hovorit v suvislosti s utocnikom o baccovi co by bola podla mna skvela volba.Ma velmi dobre zakoncenie silu a aj velmi dobru techniku a to vsetko za slusnu cenu problem je len jeho vek kedy zachvilku bude mat 30 rokov ale zas na druhu stranu ked sa nemylim s vrcholovym futbalom zacal dost neskoro takze jeho telo by na vysokej urovni mohlo este tak tri sezony zvladnut.[/quote]
    No čo ja viem tak v Seville mal dobrú sezónu ale v tom AC nejako neoslnil tak neviem či by to bola úplne vhodná voľba.. jedine tak cenovo asi[/quote]
    dat 18 ligovych golov v slabuckom Ac milano a byt treti najlepsi strelec hned za higuainom a dybalom neni vobec zle

  12. Oggy (karma: 0) #1

    [quote name=“msturm“]Jsme velkoklubem díky AW a jen v posledních 20 letech, dříve jsme byli klubem s úžasnou tradicí, ale rozhodně výsledkově jsme nebyli TOP klub.[/quote]
    Z toho co jsem o Arsenalu kdy četl, tak si to pamatuju trochu jinak, rozhodně ne tak jednoduše, že by za vším byl AW.
    V 71′ Arsenal vyhrál ligu a nastalo dlouhé sucho. V 83′ přišel do klubu Dein a začal ho postupně měnit. V 86′ přišel G. Graham, který s Arsenalem vyhrál dva tituly na přelomu desetiletí (po 19 letech). Během té doby sílil vliv Deina, který pomohl přivést Wrighta z CP, ale hlavně vyjednal přestup D. Bergkampa, jenž se ukázal jako zlomový přestup co se ambicí klubu týče – první velký přestup po kterém fanoušci začali věřit, že se z Arsenalu stává velký klub. Dein pak o rok později přivedl Wengera, jehož podpora se mu víc než vrátila. Wenger zdědil kvalitní obranu – Seaman, Adams, Keown, Winterburn, Dixon. Když to shrnu tak za úspěchem Arsenalu jsou Dein a Wenger + z části i Graham.

  13. Luckybello14 (karma: 0) #1

    [quote name=“jannes“][quote name=“kobi53″]zacina sa hovorit v suvislosti s utocnikom o baccovi co by bola podla mna skvela volba.Ma velmi dobre zakoncenie silu a aj velmi dobru techniku a to vsetko za slusnu cenu problem je len jeho vek kedy zachvilku bude mat 30 rokov ale zas na druhu stranu ked sa nemylim s vrcholovym futbalom zacal dost neskoro takze jeho telo by na vysokej urovni mohlo este tak tri sezony zvladnut.[/quote]
    No čo ja viem tak v Seville mal dobrú sezónu ale v tom AC nejako neoslnil tak neviem či by to bola úplne vhodná voľba.. jedine tak cenovo asi[/quote]
    ked som si pozrel par zapasov AC(kvoli Kuckovi) tak Bacca bol jeden z mala ak nie jediny na koho sa dalo pozerat…lebo to AC bolo strasne tragicke tuto sozonu a ako uz bolo vyssie zmienene 18 golov v muzstve ako AC je skvely vykon vzhladom nato ze mu ich ani moc nemal kto pripravovat.

  14. Mirra (karma: 0) #1

    To kobi53
    Bacca není top striker, kterej by nám vystřílel titul. Má už taky věk a žádná zářná kariera za ním také není vidět, i když poslední 2 sezóny měl velmi dobrý, osobně bych šel po někom úplně jiným, ale mám takovej pocit a jak znám Wengera, že nakonec za něj budeme rádi. No co, aspoň bysme konečně měli útočníka, co umí obejít obránce a zakončit. Má i kvalitní náběhy, tak třeba ve spolupráci s Mesutem… ale jak píšu, přál bych si úplně někoho jinýho.

  15. Luckybello14 (karma: 0) #1

    [quote name=“pm44″][quote name=“Ludvajz“][quote name=“Oggy“]To co teď napíšu se mnohým z vás asi nebude líbit, ale Arsenal v současné situaci by se měl spíš soustředit na excelentní obranu, protože v tomto ohledu schází „jen top stoper“, který by se dal sehnat levněji než top striker nebo gólové pravé křídlo. Navíc tato možnost byla ještě podtržena příchodem Xhaky.[/quote]

    gólové pravé křídlo máme, Thea a Oxe, jen musí mít formu. Se stoperem souhlasím[/quote]
    Počkej, cože? Theo góly dávat umí, ale Ox? Mám ho rád, ale v PL dal za pět sezón u nás 7 golu.. To je gólové křídlo? Za mě je nejlepší volba na trhu Mahrez, ten by mohl naší hru posunout zase o něco výš.[/quote]
    alebo dat viac priestoru Joelovi

  16. 3tomash3 (karma: 0) #1

    [quote name=“kobi53″]zacina sa hovorit v suvislosti s utocnikom o baccovi co by bola podla mna skvela volba.Ma velmi dobre zakoncenie silu a aj velmi dobru techniku a to vsetko za slusnu cenu problem je len jeho vek kedy zachvilku bude mat 30 rokov ale zas na druhu stranu ked sa nemylim s vrcholovym futbalom zacal dost neskoro takze jeho telo by na vysokej urovni mohlo este tak tri sezony zvladnut.[/quote]

    Ja by som Baccu urcite rád privítal,čuch na góly rozhodne má,navyše pri Mesutovych prihrávkach by mu to mohlo sypať,cena by bola prijateľná. Na jednu,dve sezóny prečo nie? Za tú sumu asi väčšiu kvalitu nezoženieme.

  17. Prezi (karma: 0) #1

    Proč se tu řeší záasluhy díky komu jsme TOP klub? Aktuální situace je taková, že mezi tu elitu tak nějak patříme a velké zásluhy na tom má i Wenger. Nicméně můžeme patřit momentálně mezi úplnou špičku s tim základem co je položenej jako je novej stadion, finanční stabilita, šikovnej kádr, ale je potřeba aby Wenger přenechal kormidlo trénování modernímu úspěšnýmu trenérovi. CO zmákne taktiku na každej zápas a připraví hráče špičkově. Wenger je super a může zůstat jako manažer přeci, ale ne trenér.

  18. Vinklar (karma: 0) #1

    [quote name=“Chronic“]Někde jsem četl že ten borec co přišel z boltonu je hodně podobnej Stonesovi a ze v nem kupujeme poklad za parádní peníze tak jsem zvedavej, prý umí také zahrát na kraji obrany. Aby jsme zase nebyli překvapeni jak nám Wenger vytře zrak za 2,5 mil liber[/quote]

    myslím že by se nikdo nezlobil kdyby si měl pravdu.. ale vzhledem k volbě kapitána je asi pro začátek o stoperské dvojici jasno.. ja se spíš obávám že to bude mít spád jak u Caluma.. když přišel a stavěl ho v přípravě tak jsme ho tu chválili že hraje hodně dobře, pak nedostal čuchnout, a teď když ho párkrát postavil tak to bylo o dost slabší.. je to samozřejmě člověk od člověka jak se s takovou situací vypořádá..

  19. walcott (karma: 0) #1

    Furt tu čtu nářky typu,na mančaftu není vidět žádnej progres,Wenger nás táhne ke dnu,měl by to přenechat někomu jinému atd…Ale pohlédněte do minulosti:
    2013/14-4.místo
    2014/15-3.místo
    2015/16-2.místo
    2016/17- ? 8)

    Mnozí namítnou že v loňské sezoně kdy vyhráli lišky titul,jsme měli největší šanci vyhrát PL.Ale kde máte tu jistotu,že se nebude situace opakovat?Kde máte tu jistotu že to všem půjde pod novými trenéry s novými posilami?Fotbal je nevypočítatelná hra a ukáže se vždy na hřišti,tak přestaňte tu plivat na Wengera a hrát si na věštce,jak už teď nemáme šanci na titul atd…

  20. Vinklar (karma: 0) #1

    [quote name=“walcott“]Furt tu čtu nářky typu,na mančaftu není vidět žádnej progres,Wenger nás táhne ke dnu,měl by to přenechat někomu jinému atd…Ale pohlédněte do minulosti:
    2013/14-4.místo
    2014/15-3.místo
    2015/16-2.místo
    2016/17- ? 8)

    Mnozí namítnou že v loňské sezoně kdy vyhráli lišky titul,jsme měli největší šanci vyhrát PL.Ale kde máte tu jistotu,že se nebude situace opakovat?Kde máte tu jistotu že to všem půjde pod novými trenéry s novými posilami?Fotbal je nevypočítatelná hra a ukáže se vždy na hřišti,tak přestaňte tu plivat na Wengera a hrát si na věštce,jak už teď nemáme šanci na titul atd…[/quote]

    jistotu samozřejmě nemáme – kdybych ji měl tak do nabořím v tipáči 🙂 ale dovolím si předpovědět, že taková konstalace propadů formy „top“ klubů a nebo jejich celkový kolaps se dlouho nebude několik let nebude opakovat.. a naše 2. místo vzhledem k tomu co jsme v určitých pasážích sezóny předváděli toho budiž důkazem..

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.