Přestupové spekulace VIII – Deadline Day

Stejně jako je jisté, že každý den vyjde slunce, dá se v tomto období očekávat, že každý den vyjde několik článků, které nám budou do klubu posílat Benzemu, Higuaina a možná i Millnera. Pojďme se jako každé léto ponořit do stoky bulvárních článků a hledat mezi balastem alespoň střípky pravdy. Předchozí článek se spekulacemi najdete zdezde,zde, zdezde, zde a zde

! ! ! Přestupové období bylo ukončeno ! ! ! 

1. 9. 2015

Ač to píšu nerad, tak žádné nové spekulace nepřicházejí a na SkySports News se omýlá pouze to, že AW je tvrdohlavý a má slepou víru ve své hráče. Pravděpodobnost, že podepíšeme za 2 hodiny hráče, když ani média o ničem neví, je velmi nízká. 

Podle Daily Mail je nepravděpodobné, že Arsenal dnes podepíše Cavaniho. Zprávy také naznačují, že může dojít k podepsání Rabiota, ale pouze v případě, že se Arsenalu podaří „zbavit“ Mathieu Flaminiho

Arsenal zjišťuje možnost, zda by bylo možné získat Aleksandra Kokorina. Ve hře je hostování s opcí na přestup. /Daily Mail/

Podle italského novináře Emanuela Giulianelliho jedná Arsenal o smlouvě s Alexandrem Pato.

Mathieu Flamini by mohl odejít do Galatasaray, aby tam nahradil odcházejícího Filipe Mela. /Telegraph/

Sky Sources přinášejí zprávu, že se Galatasaray snaží ulovit z Arsenalu Oxlade-Chamberlaina. Francouzský agent se vydal do Londýna, aby zařídil přestup, ale prý si nedělá velké naděje. 

Posledních 11 hodin přestupového období začínáme tím, kde jsme skončili. Už i Skysports přináší zprávu, že AW jednal s PSG ohledně Cavaniho a Rabiota. Má však pochybnosti ohledně toho, jestli se tak složitý přestup jako Cavaniho stihne před uzavřením okna. 

31. 8. 2015

Arsene Wenger dnes odletěl do Paříže a podle informací z Daily Mail vedl jednání s PSG ohledně dvojice Cavani a Rabiot

Arsenal se pokouší získat mladíčka z Leicesteru, Joea Dodoo. Rozhodně to není TEN hráč, na kterého čekáme celé léto, ale dobrý nákup pro budoucnost to je bezpochyby. Joe Dodoo na sebe upozornil minulý týden hattrickem a jednou asistencí v Ligovém poháru proti Bury, Arsenal jej ale prý sleduje již delší dobu. Devatenáctiletý Angličan může hrát na křídle i na hrotu, jeho preferovaná pozice je levé křídlo.

Arsenal je podle novináře Johna Crosse (Mirror) na přestupovém trhu stále aktivní, ale Arsenal bude pravděpodobně potřebovat dominový efekt, aby se věci daly do pohybu. Otázkou však zůstává, které domino spadne jako první. Žádné velké přestupy jako předloni Bale či loni Falcao na obzoru nejsou a je tak těžké předvídat, kdo by se mohl stát na přestupovém trhu dostupným. 

Podle španělského novináře Kike Marina se Arsenal znovu zajímá o Gonzala Higuaína. Argentinský útočník má výkupni klauzuli v hodnotě £69.1 milionů a Neapol ho údajně nechce pustit za nižší částku. 

30. 8. 2015

Inter Milan podle nejnovějších spekulací odmítl nabídku Arsenalu v hodnotě 32,5 milionů liber za útočníka Mauro Icardiho. /Daily Star/

Victor Wanyama už v pátek oznámil, že už nadále nechce hrát za Svaté a dnes by neměl figurovat v sestavě proti Norwich. Může v tom mít prsty Arsene? /SkySports/

Arsenal se pokusí před koncem přestupového období ulovit Edinsona Cavaniho z řad francouzského mistra. /Fichajes/

Boss si už vyhlídl novou posilu. Tím vyvoleným, který spasí Arsenal a zachrání svět bude nejlepší střelec Premier League pro měsíc srpen – Riyad Mahrez. /Daily Star/

29. 8. 2015

Na tiskové konferenci po zápase s Newcastlem se nechal Arsene Wenger slyšet, že pokud se objeví výjimečný hráč na jakýkoliv post, tak ho podepíše. Nezbývá než držet palce. 

Arsene Wenger se zaměřuje na útočníka Dinama Kyjev -> Andriy Jarmolenka. /Fichajes/

Arsenal podepsal útočníka! Harry Clarke (15 let) přestoupil z Ispwich Town za 100k liber. /The Sun/

28. 8. 2015

Jak už víme, dnem i nocí pracuje tým Arsene Wengera na přestupech. Podle dnešního bulváru by to mělo brzy přinést ovoce – Edinson Cavani cítí, že by měl opustit PSG a jeho kroky budou prý směřovat k nám. A protože se nám zřejmě nepodaří získat Benzemu, z Realu si koupíme jako náplast na tuto bolístku alespoň křídlo. Denis Cheryshevsice ještě neodehrál za „áčko“ ani zápas, ale loni na hostování ve Villarealu ukázal sedmi góly, že by si šanci zasloužil.

27. 8. 2015

Další spekulace už jen rychlým souhrnem – Gonzalo Higuain by prý mohl přijít v lednovém přestupním období, až v Neapoli spadnou na zem a uvědémí se, že cenovka £59 milionů je mimo realitu. Další variantou pro ofenzivu Kanonýrů je prý hráč Dynama Kyjev Andriy Yarmolenko, Arsene Wenger prý telefonicky hovořil s hráčem, aby ho přesvědčil. A abychom nekupovali jen útočníky – Arsenal prý projevil zájem o levého obránce Lorientu Raphaela Guerreira.

Karim Benzema je hitem tohoto léta. Z jeho vyjádření na twitteru to vypadalo, že je tato sága za námi, ale Metrose s tím nehodlá smířit. I když zdroj spekualce je tentokrát za kanálem – francozský novinář Pierre Menes tvrdí, že agent hráče se tajně sešel se zástupci klubu a hledali společnou řeč. Zda jednoznačné vyjádření Karima bylo jen bojem o výhodnější podmínky transferu se dozvíme nejpozději v úterý.

Podle britských médií to vypadá, že je Arsenal opravdu blízko k přestupu Saši Kokorina. Jenže ono to bude spíš tím, že všichni stále dokola opisují jednu a tu samou spekulaci. Nic proti Sašovi, je to celkem ucházející levé křídlo, pokud ale zároveň s ním nedorazí nějaké zvučné jméno, bude to mít chlapec u nás na stránce v komentářích hodně těžké, aby čelil různým slovním hříčkám a uhájil své „R“.

Komentáře

  1. motyli (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“motyli“]
    Lacazette v lete podpisal novu zmluvu a povedal,ze zostava v Lyone a Bayern urcite cele leto hladal komu preda Lewandowskeho.. Martinez a Icardi nie su ziadny upgrade na sucasny stav[/quote]
    Nemyslim si, ze by Bayern chtel prodat, nebo dokonce nabizel Lewandovskiho, kdyz nema za nej adekvatninahradu.
    Jinak souhlasim, ze Martinez by nebyl upgrade a Icardi spis investice do budoucna, nez okamzita posila.
    Ostatne nechapu tu paniku ohledne strelcu. Vloni jsme goly strileli, ted jsuo proste hraci chvilkove z formy. To se muze stat kazdemu. Vloni kolem ledna mel podobnou ztratu formy i Aguero a to je top utocnik. Proste tohle prijde obcas na kazdeho, u nas to ted bohuzel prislo snad na vsechny ofenzivni hrace naraz[/quote]

    to mal byt vtip,ze bayern hladal kupcu 😉

  2. mc1897 (karma: 0) #1

    Vidim ze je tu dnes kopec managerov odchovanych na FIFA20xx.
    Pani, spamatajte sa, tak ako si to predstavujete to nefunguje. TOP kvalita CF sa tohto roku na trhu realne nenachadzala. A ani u tej si nemozte byt isty ze zaberie – vid Falcao, di Maria,… Cize samozrejme sumy 60-80 mega sme asi mohli dat, ale takisto by sme mohli dopadnut ako manure, pool a spuds, ktori su uz posledne dva roky ovela viac na smiech ako my s nasou prestupovou strategiou.

  3. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“][quote name=“Kashpi“]Arsenal are the ONLY club in Europe’s top five leagues not to sign an outfield player this window.[/quote]

    Nic proti, ale v posledni dobe se tu strasne dubluji prispevky z Twitteru… staci se treba priste podivat do diskuze, jestli to sem uz nikdo nepridal, stava se tu z toho pak peknej gulas, dik.[/quote]
    Mozna by bylo lepsi spis pridavat vlastni nazory a ne jen, jako ovce, kopirovat neco z twitteru

  4. Ondrys11 (karma: 0) #1

    Gunner_Pav:
    Ano právě o tom to je United dali 50 mega za 19ti letého mladíka a proto myslíš, že ti někdo prodá TOP útočníka za 20 třeba ? Já bych je dal za Cavaniho, kdyby to nevyšlo zkusil bych Higuaína popřípadě pak Icardiho, ale za něj už samozřejmě ne tolik. Prostě nezlobte se na mě, ale s Giroudem titul nevyhrajeme 😉

  5. Mandinho44 (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“][quote name=“Kashpi“]Arsenal are the ONLY club in Europe’s top five leagues not to sign an outfield player this window.[/quote]

    Nic proti, ale v posledni dobe se tu strasne dubluji prispevky z Twitteru… staci se treba priste podivat do diskuze, jestli to sem uz nikdo nepridal, stava se tu z toho pak peknej gulas, dik.[/quote]

    Souhlas, ale jen doplním, že menší guláš by tu byl i kdyby někteří pořád neřešili témata: TW14, Oli, Flamstr, Arteta…a jiné zbytečné komentáře!!!

  6. chester (karma: 0) #1

    Na Arsenal a jeho prestupni aktivitu v poslednich letech se nejvice hodi tenhle citat Alberta Einsteina, v poslednich letech zprofanovany hrou Far Cry… Kazdy rok nam chybi 2, 3 hraci na to, abychom mohli realne pomyslet na PL ci CL, a letos to podle vseho nebude jinak…

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rKMMCPeiQoc[/youtube]

  7. matonator (karma: 0) #1

    [quote name=“Mandinho44″][quote name=“chester“][quote name=“Kashpi“]Arsenal are the ONLY club in Europe’s top five leagues not to sign an outfield player this window.[/quote]

    Nic proti, ale v posledni dobe se tu strasne dubluji prispevky z Twitteru… staci se treba priste podivat do diskuze, jestli to sem uz nikdo nepridal, stava se tu z toho pak peknej gulas, dik.[/quote]

    Souhlas, ale jen doplním, že menší guláš by tu byl i kdyby někteří pořád neřešili témata: TW14, Oli, Flamstr, Arteta…a jiné zbytečné komentáře!!![/quote]
    co sa vlastne moze riesit v posledny den prestupovych spekulacii?

  8. Mandinho44 (karma: 0) #1

    [quote name=“matonator“][quote name=“Mandinho44″][quote name=“chester“][quote name=“Kashpi“]Arsenal are the ONLY club in Europe’s top five leagues not to sign an outfield player this window.[/quote]

    Nic proti, ale v posledni dobe se tu strasne dubluji prispevky z Twitteru… staci se treba priste podivat do diskuze, jestli to sem uz nikdo nepridal, stava se tu z toho pak peknej gulas, dik.[/quote]

    Souhlas, ale jen doplním, že menší guláš by tu byl i kdyby někteří pořád neřešili témata: TW14, Oli, Flamstr, Arteta…a jiné zbytečné komentáře!!![/quote]
    co sa vlastne moze riesit v posledny den prestupovych spekulacii?[/quote]

    Přestupy?

    Přestupuje snad někdo z výše zmiňovaných (krom Flamstra) někam?

  9. matonator (karma: 0) #1

    aj tak nas najvacsi problem nie je to ze sme nikoho nepodpisali, ale ze polka zakladu je uplne bez formy. Alexis, Ramsey, Walcott, Giroud, Cazorla. Ale ako sa dostanu do formy, ked ich prakticky nema kto vytlacit zo zostavy? (okrem Oxa za Walcotta)

    @Mandinho44 ziadne prestupy sa nekonaju, tak mozme snad aspon utopisticky riesit hracov ktori za nas mohli teoreticky hrat.

  10. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ondrys11″]Gunner_Pav:
    Ano právě o tom to je United dali 50 mega za 19ti letého mladíka a proto myslíš, že ti někdo prodá TOP útočníka za 20 třeba ? Já bych je dal za Cavaniho, kdyby to nevyšlo zkusil bych Higuaína popřípadě pak Icardiho, ale za něj už samozřejmě ne tolik. Prostě nezlobte se na mě, ale s Giroudem titul nevyhrajeme ;-)[/quote]
    Stale nechapes…. Ty by si sice 50M dal, ale PSG ani Neapol nepredava. Hmmm, co by si tym teda ako velky manager urobil ? 100 ? 150…

  11. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“Ondrys11″]Gunner_Pav:
    Ano právě o tom to je United dali 50 mega za 19ti letého mladíka a proto myslíš, že ti někdo prodá TOP útočníka za 20 třeba ? Já bych je dal za Cavaniho, kdyby to nevyšlo zkusil bych Higuaína popřípadě pak Icardiho, ale za něj už samozřejmě ne tolik. Prostě nezlobte se na mě, ale s Giroudem titul nevyhrajeme ;-)[/quote]
    Opravdu si myslis, ze by PSG prodalo Cavaniho za cenu, za kterou jejich primy konkurent prodal nejakeho skoro neznameho mladika? PSG nemaji nejmensi duvod prodavat Cavaniho, takze pokud bychom ho chteli, cena by letela hodne nahoru, takze 50M by jen stezi stacilo. Ostatne kdyby stacilo, sli by Ucka urcite radsi po Cavanim, ktery by mohl skocit hned do zakladu.
    Higuain by podle nebyl nijak vyraznou posilou a to rikam presto, ze ho mam rad. Icardi spis investice do budoucna.
    Pokud titul nevyhrajeme, nebude to rozhodne jen o Oliem

  12. chester (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“chester“][quote name=“Kashpi“]Arsenal are the ONLY club in Europe’s top five leagues not to sign an outfield player this window.[/quote]

    Nic proti, ale v posledni dobe se tu strasne dubluji prispevky z Twitteru… staci se treba priste podivat do diskuze, jestli to sem uz nikdo nepridal, stava se tu z toho pak peknej gulas, dik.[/quote]
    Mozna by bylo lepsi spis pridavat vlastni nazory a ne jen, jako ovce, kopirovat neco z twitteru[/quote]

    Ja nevim, ja sem za osm let vlastnich nazoru pridal celkem dost, vcetne myho blogu 😀 ale kdyz me neco zaujme na Twitteru, pridam to sem, promin, pokud ti to vadi vid 😉

  13. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    Ostatne vsichni, co kritzuji AW a nas prestupovy tym a casto tady vynasi do nebes Mourinha.
    Ten ocividne sel po Stonesovi a nakonec skoncil s hracem, ktereho nabizeli do PL a tymy z druhe pulky tabulky ho odmitli a pak s jednim z Readingu.
    Holt kdyz jedna strana nechce prodat, tak se obchod nestane. Na kazdy obchod musi byt tri strany. Nakupujici, prodavajici a hrac ochotny prestoupit. Jakmile jedna strana rekne ne, tak je po prestupu

  14. Mary (karma: 0) #1

    Útočník nám chybí, nevim jak to někdo může obhajovat. Vždyt máme jenom Girouda. Theo a Welbeck jsou víc křídla, na osamocenýho hrota se nehoděj, kor s naší házenou, kdy upevníme každýho na našem vápně. Navíc jsou víc zraněný než fit. To jsme se aspon mohli snažit o toho Austina, sice je to podobná kvalita jako Giroud, ale lepší mít 2 než jednoho. Máme dost štěstí, že je Oli na naše poměry dost fit. Jenže taky to pak pořád slízává, protože musí hrát furt a i když není ve formě. Navíc to není hráč, co by dokázal rozhodnout víc zápasů za sebou. Hlavně že máme 13 záložníků, když hraje skoro pořád těch 5 stejných. Útočník jeden a ještě průměrnej. Navíc to všechno po sezoně, kdy se totálně ztrapníme s Monacem a skončíme 3. v lize, kdy kromě čukotky nikdo neměl dobrou sezonu. I to City nás nakonec vyučilo, co teprv ted, když maj fazonu od začátku.

  15. Ondrys11 (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″][quote name=“Ondrys11″]Gunner_Pav:
    Ano právě o tom to je United dali 50 mega za 19ti letého mladíka a proto myslíš, že ti někdo prodá TOP útočníka za 20 třeba ? Já bych je dal za Cavaniho, kdyby to nevyšlo zkusil bych Higuaína popřípadě pak Icardiho, ale za něj už samozřejmě ne tolik. Prostě nezlobte se na mě, ale s Giroudem titul nevyhrajeme ;-)[/quote]
    Stale nechapes…. Ty by si sice 50M dal, ale PSG ani Neapol nepredava. Hmmm, co by si tym teda ako velky manager urobil ? 100 ? 150…[/quote]
    Ptal se za koho bych je dal, dal bych je za něj a spekuluje se, že se Arsenalu nechce platit 50 toť vše já nejsem manager nevím kolik stojí, proto jsem použil těch 50 a chápu to moc dobře neboj se 😉 Zbytečné to tu řešit už 🙂

  16. SAMIRNASRI (karma: 0) #1

    Nevravím silou mocou nakupovať, ale niečo do A týmu jednoducho treba priviesť každý rok…konkurencia, zranenia, únava, forma…chceme ísť vyššie v tabuľke proti týmom ktoré investovali a my stále to isté…to jednoducho takto nemôže fungovať, a krásny príklad bol minulý rok everton ktorý neposílil vôbec len zmenil hosťovačky na prestupy…je to bieda tento rok…

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.