Přestupové spekulace – 30. 6. 2017

Je tu léto, aspoň tedy za mým oknem, a stejně jako holky odhazují svetry, novináři se zbavují zábran a pouštějí se do odvážných spekulací. V tradiční sérii spekulativních článků se pokusíme držet krok s dohady, náznaky a občas i uskutečněnými přestupy.

30. 6. 2017

David Ornstein na svém účtu informoval, že se Arsenal blíží ke zkompletování přestupu Alexandra Lacazette. Jednání pokračují a částka by měla překonat klubový rekord.

Manažer Watfordu Marco Silva je odhodlaný přivést do klubu obránce Kierana Gibbse, píše Mirror.

Podle Independent označilo Monaco záložníka Thomase Lemara pro toto léto jako neprodejného.

Krátce z Talksport – West Ham nemá zájem o Jacka Wilsherea.

L’Equipe se domnívá, že letos v létě Olivier Giroud vyslechne vábení sladké Francie a vrátí se domů. O jeho služby má zájem Lyon a Marseille.


29. 6. 2017

David Ornstein z BBC informoval, že Arsenal podal nabídku na Alexendra Lacazette z Lyonu a  Thomase Lemara z Monaca. Obě byly odmítnuty. Také napsal, že žádný klub nepodal nabídku na Alexise. /Twitter/

Mirror sděluje, že hlavním zájemcem o služby Alexise Sancheze je nyní Manchester City. Bayern prý odradily vysoké nároky na plat.

Arsenal se i nadále zajímá o hráče Nice, záložníka Jeana Michaela Seriho. Ten byl už jednou nohou v Římě, ale AS není ochotno zaplatit ve smlouvě uvedenou výstupní částku ve výši £35 milionů, píše Sun.

Podle London Evening Standard bude muset Arsenal zaplatit £57 milionů, pokud chce získat Alexendre Lacazatteho.


28. 6. 2017

Mail říká, že Arsenal je velmi blízko dohodě s Monacem na přestupu… chvilka napětí… záložníka Thomase Lemara. Mladičký záložník (21 let) v uplynulé sezóně vyprodukoval 14 branek a stejný počet asistencí. Jeho nejoblíbenější pozicí je levé křídlo.

Arsenal nabídl Özilovi a Sanchezovi navýšení týdenní gáže o 20% za předpokladu, že klub v příští sezóně postoupí do Ligy mistrů, píše Metro.

Metro nás informuje, že si na Telefoot přečetli, že AC Milán se zajímá o Laurenta Koscielnyho.

Podle Mundo Deportivo dala Barcelona Hectoru Bellerinovi desetidenní ultimátum na přestup, jinak prý budou hledat jinde. No, deset dní to nějak vydržíme, ale obávám se, že tenhle příběh se s námi potáhne celé léto. A pak leden. A další léto. A pořád a pořád…


27. 6. 2017

Prezident Lyonu oznámil, že se klub dále nezajímá o Oliviera Girouda, protože Arsenal nemá v plánu jej prodat, píše Evening Standard.

Liverpool sonduje situaci kolem Alexe Oxlade-Chamberlaina. Zájem o hráče má prý i Chelsea a Manchester City. Alespoň to říká Mirror.


26. 6. 2017

Podle Daily Star zvažuje Arsenal a Manchester City hráčskou výměnu – jedním směrem Alexis Sanchez, druhým Sergio Aguero. Jak se zdá, vlny veder si už vybírají mezi novináři první oběti…

Sun informuje, že reprezentační spoluhráč Arturo Vidal už Sanchezovi vysvětlil, že musí přestoupit do „nejlepšího klubu světa“. Nebudu vás napínat, podle Vidala je to Bayern.

Olivier Giroud je prý v kontaktu s prezidentem Lyonu a plánují spolu přestup, píše Independent.

Nedělní Mail říká, že Arsene Wenger zváží možnost získání hráče Manchesteru United, Anthony Martiala, pokud se mu nepodaří získat z Monaca Mbappého.


25. 6. 2017

Jean-Michel Aulas varoval Arsenal, že Alexandra Lacazette neprodá, pokud za něj nedostane alespoň 44£ milionů. Také připomněl, že by mohlo 1. ledna znovu projevit zájem Atletico Madrid, kam měl Lacazette původně namířeno, než byly španělskému klubu zakázány přestupy. /SkySports/

Další jméno, které se v médiích spojuje s Arsenalem, je Leon Goretzka. Dvaadvacetiletý záložník Schalke se ale nechal slyšet, že nehodlá komentovat spekulace v médiích a že se k čemukoliv vyjádří až po skončení Konfederačního poháru. /SkySports/

Emiliano Martinéz by se z klubu mohl stěhovat do tepla. O jeho služby projevila zájem Valencia, která by z argentinského brankáře chtěla udělat jedničku. /TheSun/

Chris Willock bude na konci měsíce bez smlouvy a mohl by přestoupit do Benficy Lisabon. /Record_Portugal/

Přijde nová hrozba do útočné fáze? Francouzský útočník Anthony Martial možná přijde za 40 milionů liber. Pokud Gunners podají vůbec nabídku.


23. 6. 2017

Mirror informuje, že vedení Arsenalu si je jisté, že letos v létě k nám přestoupí Kylian Mbappé a počítají s tím, že to bude za historicky rekordní částku.

Podle Sun je Arsenal velmi blízko k uskutečnění přestupu Alexandre Lacazetteho. Na tento přestup prý vzápětí naváže odchod Oliviera Girouda.


22. 6. 2017

Zájemci o služby Wojciecha Szczesnyho si musejí připravit £20 milionů, informuje Sun. Arsenal prý svoje požadavky výrazně navýšil inspirován přestupem Jordana Pickforda.

A jedna parádní z Mirror – blízký příbuzný Kyiiana Mbappé naznačil, že hráč i jeho rodiče si velmi váží Arsene Wengera a jeho práce s mladými fotbalisty. A taky že neúčast v přístím ročníku Ligy mistrů není problém, Evropská liga prý taky dobrá.


21. 6. 2017

Independent sděluje, že Arsenal informoval Barcelonu, že Hector Bellerin není na prodej.

Podle Telegraph zahájil klub jednání s Aaronem Ramseym o prodloužení smlouvy.

Arsene Wenger prohlásil, že Olivier Giroud zůstává klíčovým hráčem jeho týmu, říká Evening Standard.


20. 6. 2017

Dnes mají bulváry recyklační den – nic nového se neděje, omílají se staré zprávy. Jestli to tak půjde dál, nejpozději zítra se dozvíme, že je v Colney na lékařské prohlídce Karim Benzema.


19. 6. 2017

Jak informu italské zpravodajské weby Jean-Michaël Seri, jeden ze spekulativních cílů Arsenalu na přestupovém trhu, se dohodl s AS Roma a za 40 milionů euro vymění francouzskou první ligu za italskou.

Takuma Asano zůstane i v příští sezóně na hostování v německém Stuttgartu. Jak informuje Daily Express, japonský útočník zatím nesplnil podmínky pro udělení pracovního povolení v Anglii.

Marca sděluje, že pokud Kylian Mbappé opustí letos Monaco, má zájem výhradně o přestup do Realu.

A jedna pěkná spekulace od France Football na závěr dopoledne – Carlos Bacca si vybírá mezi Marseille a Arsenalem. AC Milán nemá s prodejem problém – třicetiletý útočník by prý stál kolem 20 milionů euro.


18. 6. 2017

Podle nedělního Mirror se Arsenal zajímá o norského záložníka Gentu. Devatenáctiletý Sander Berge má hodnotu kolem £18 milionů a zajímá se o něj také Everton.

Alex Oxlade-Chamberlain je podle nedělního vydání Mail frustrován pomalým postupem jednání ohledně jeho nové smlouvy s klubem.


17. 6. 2017

Calum Chambers zažil vydařené hostování v Middlesbrough, jeho další působení v Arsenalu však není stoprocentně jisté. Za 15 milionů liber by ho mohl koupit Newcastle či Everton. /chroniclelive.co.uk/

Pérez: „Arsenal i Wenger se o mně starali výborně, ale chtěl bych hrávat častěji. /Arsenalholic/


16. 6. 2017

Prezident Lyonu Jean-Michel Aulas potvrdil, že klub obdržel nabídku Arsenalu na Lacazetteho. Zároveň připustil, že Lacazette má svolení odejít, ale zatím se domnívá, že neodchází nikam. Aulas je známý jako jeden z nejtvrdších vyjednavačů na fotbalovém trhu, tento týden už „vyrazil“ přes 40 milionů euro z Bayernu za záložníka Tolissa.

Podle Sun (zdůrazňuji – Sun) odmítl Juventusu nabídku Arsenalu ve výši £17,6 milionu za Juana Cuadrada.

Evening Standard informuje, že Nacho Monreal si je „takřka jistý“ (v orig.almost certain), že přes zájem Barcelony bude Hector Bellerin příští rok hráčem Arsenalu.

Podle goal.com se PSG dále nezajímá o útočníka Borussie, Pierre-Emerick Aubameyanga. Nový sportovní ředitel Antero Henrique se domnívá, že za £61 milionů je hráč příliš drahý.


15. 6. 2017

Podle London Evening Standard je Arsenal připraven využít Oliviera Girouda jako součást vyrovnání při přestupu Mbappého či Lacazetteho.

Denis Suarez, hráč Barcelony a člen španělské U-21 o Hectoru Bellerinovi. „Mluvil jsem s ním. Na jednu stranu dychtí po přestupu do Barcelony, na druhou se cítí zavázaný Arsenalu.“

Podle Independent je Arsenal připraven odmítnout všechny nabídky Manchesteru City či Chelsea na Alexise Sancheze.

Včerejší Telegraph potvrzuje, že Arsene Wenger pracuje na třech velkých nákupech, které jsou zároveň přípravou na případné odchody hráčů. Není žádným překvapením, že těmito třemi cíly jsou Francouzi Mbappé, Lemar a Lacazatte.


14. 6. 2017

Alexis stále trvá na tom, aby mu klub platil 25 milionů eur ročně /SportBild/

David Ospina patrně opustí klub, o jeho služby má zájem Fenerbahce. Arsenal chce brankáře prodat, turecký klub chce kolumbijského fotbalistu pouze na hostování. Ten by rád přestoupil na trvalo. /turkish-football/


13. 6. 2017

Podle Turks Voetbal nabídl Arsenal Fenerbahce částku £10,6 milionu za obránce Simona Kjaera. Stoper dánské reprezentace je prý dlouhodobě pozorovanou posilou, nabízená částka ale neodpovídá představám tureckého klubu. Mezi zájemce o Kjaera patří také Inter a AC Milán.

Mirror říká, že Arsenal připravuje nabídku ve výši £60 milionů, aby získal do svých služeb francouzského útočníka Alexandre Lacazetteho. Autor 28 ligových gólů v poslední sezóně dnes nastoupí v utkání Anglie – Francie.

Mirror se věnuje také zřejmě nejprotivnější přestupové sáze tohoto léta – Alexis Sanchez možná klub opustí, ale rozhodně neposílí konkurenci. A to i přesto, že o něj Pep Guardiola velmi stojí.


12. 6. 2017

Podle Daily Express se Liverpool pokouší na poslední chvíli přesvědčit Alexe Oxlade-Chamberlaina, aby dal před podpisem nové smlouvy v  Arsenalu přednost přestupu.

Laurent Koscielny odmítl spekulace, které ho spojují s přestupem do Marseille, říká ESPN.


11. 6. 2017

Alexis. Co je u tebe dneska nového? Údajně chceš zůstat v Arsenalu, nebo se přestěhovat do Bayernu Mnichov. PSG zájem o tebe už vzdal. /L’Equipe/

Olivier Giroud by mohl zamířit do West Hamu United. Mluví se o částce 20 milionů liber. /Mirror/


10. 6. 2017

Posilou Arsenalu by se měl stát Aleksandr Golovin. Jednadvacetiletý ruský záložník CSKA Moskva může londýnský klub vyjít na 10 milionu liber.

Polský defenzivní univerzál Krystian Bielik je podle vlastních slov blízko celoročnímu hostování v Norwich City, osmém týmu uplynulého ročníku Champioship. /Twitter/

Přestup Alexise do Manchesteru City je hotový. Tvrdí to respektovaný chilský novinář Fernando Solabarrieta. /TheSun/

Arsenal bude bojovat spolu s Laziem a Chelsea o podpis Hakana Calhanoglu z Leverkusenu. Turecký záložník má ve smlouvě klauzuli ve výši £32.5 milionu. /Aksam, SkySports/


9. 6. 2017

Klub oficálně oznámil, že z důvodu neprodloužení smlouvy opustí letos v létě klub Yaya Sanogo, Stefan O’Connor, Kristopher da Graca a Kostas Pileas. Osudy Yaya Sanoga všichni známe, z dalších tří jen O’Connor pronikl na jediný zápas do A týmu.

Server Football Whispers používá unikátní systém výpočtu koeficientu pro poměřování pravděpodobnosti přestupu. Tento výpočet bere v potaz množství zdrojů, jejich důvěryhodnost i čerstvost informací. Nejvyšší hodnotou je 5, což značí, že přestup je velmi pravděpodobný. Dnešních pět nejvýše hodnocených příchodů do Arsenalu jsou Alexandre Lacazette (4,1), Riyad Mahrez (3,3), Arda Turan (2,9), Carlos Bacca (2,4) a Andrea Belotti (2,1). Pro odchody jsou to Wojciech Szczesny (4,6), Hector Bellerin (3,4), David Ospina (3,3), Alexis Sanchez (2,0) a Mesut Özil (2,0).

Podle Mirror se má Alexis Sanchez stát nejlépe placeným hráčem Bayernu Mnichov s týdenní gáží £350,000. Za hráče, kterému zbývá v Arsenalu poslední rok ze smlouvy, prý mnichovští zaplatí £40 milionů.

London Evening Standard informuje, že klub si je jistý, že Hector Bellerin navzdory vábení Barcelony zůstane hráčem Arsenalu. Stejný zdroj říká, že Kieran Gibbs je aktuálně na seznamu možných posil v Brightonu, Newcastlu, Watfordu a Stoke. Otázkou je cena, £15 milionů se nikomu za hráče s předlouhým seznamem zranění vysázet nechce.


8. 6. 2017

Daily Express s odkazem na El Chiringuito informuje, že Arsenal podal nabídku na hráče Realu, záložníka Jamese Rodrigueze. Zároveň je prý ale nabídka pod Realem očekávanou cenou £70 milionů.

Podle Le Parisien podepíše Kylian Mbappé novou smlouvu v Monacu a letos se nikam stěhovat nebude.

Stálice našich spekulací, Alexandre Lacazette, je prý už konečně na cestě do Arsenalu, shodují se bulváry. Po kolikáté už?

David Ospina zkompletuje svůj přestup do Fenerbahce během příštího týdne. Podle zpráv za něj Arsenal přijal nabídku ve výši 3£ milionů. /Arseblog s odkazem na Fanatik/


7. 6. 2017

John Cross z Mirror informuje, že Arsene Wenger dostal od vedení klubu jasné zadání – nákupy letos provést co nejdříve. Arsene Wenger je znám svým předlouhým zvažováním každého nákupu a odkládáním přestupů do závěru přestupového okna. Letos tedy prý ne, tým pro další ročník Premier League má být celý připraven projít kompletní letní přípravou. Ve stejném článku shrnuje Cross naše nejpravděpodobnější cíle tedy do útoku Kylian Mbappé, Alexandre Lacazette a Riyad Mehrez, do zálohy Pablo Fornals a Thomas Lemar.


6. 6. 2017

Podle španělských novin zamíří letos v létě Hector Bellerin zpět do klubu svého dětství, do Barcelony. Vzhledem k tomu, že hráč má v Arsenalu dlouhodobou smlouvu, museli by v Katalánsku šáhnout hodně hluboko do kapsy.

Arsenal vyhlíží posilu na pravý kraj obrany, v hledáčku klubu je údajně Djibril Sidibé. Monaco je prý ochotné z mistrovského kádru prodat kteréhokoliv hráče, pokud bude nabídka dostatečně vysoká. Uvidíme, zda jejich představě bude odpovídat neuvěřitelných £120 milionů, které prý Arsenal nabídl za Kyliana Mbappé.

Rob Holding je v nominaci Anglie na ME do 21 let v Polsku, zároveň mu prý klub předložil nabídku na prodloužení smlouvy a navýšení týdenní gáže.

Leicester se prý smířil s tím, že Riyad Mahrez letos v létě zamíří do Arsenalu a na přestupovém trhu už hledá náhradu.

Jak jste si už určitě stihli všimnout, Arsenal podepsal Seada Kolasinaca (výslovnost: Seada Kolasinaka). Vítej! /Arsenal.com/

SkySports odkazující se na jejich SkySources přišly se zprávou, že se Juventus dohodl se Szczesnym na čtyřleté smlouvě, která by mu měla přinést plat 3,5£ milionu ročně. Arsenal by měl za přestup svého brankáře obdržet 14£ milionů. Szczesny bude dělat v první sezoně za Juve dvojku Buffonovi, který by měl na konci příštího ročníku odejít do fotbalového důchodu.


5. 6. 2017

Mirror informuje, že Arsene Wenger a Ivan Gazidis jsou aktuálně v Nice. Tito dva nejsou zrovna známí tím, že by spolu trávili prázdniny, takže se zřejmě jedná o služební cestu. Výsledkem by měl být přestup již několikrát zmiňovaného útočníka Monaca Kyliana Mbappé a záložníka Nice Jeana Michaëla Seri.

Newcastle připravuje nabídku 15£ milionů za Kierana Gibbse. Odchovanci Arsenalu schází do konce kontraktu jediný rok a je jedním z adeptů na odchod. Vzhledem k opakujícím se spekulacím, že Sead Kolašinac podepsal s Arsenalem smlouvu, je jeho odchod velmi pravděpodobný.

Dle Daily Star je Alex Oxlade-Chamberlain připravený podepsat novou smlouvu s Arsenalem a odmítnout Liverpool. Třiadvacetiletý záložník má smlouvu jen do léta 2018 a Arsenal je ochotný mu nabídnout až 100.000£ týdně.


4.6.2017

Metro oznamuje, že dle informací v El Desmarque je Arda Turan dohodnutý s Arsenalem na přestupu, zbývá dohodnout vypořádání mezi kluby.

Star on Sunday se v hlavním článku na sportovní stránce věnuje našemu rozpočtu na letní přestupy a tvrdí, že Arsene Wenger má k dispozici až £150 milionů.

Independent čerpá z polského Przeglad Sportowy a informuje, že Wojciech Szczesny nebude jednat o přestupu do Juventusu dříve než si promluví s Arsene Wengerem o svých možnostech v Arsenalu.

A trochu ohřívané polívčičky na neděli:

Podle Sunday Express se Arsenal připravuje nabídnout Monacu £95 milionů za Kyliana Mbappé.

Henry Onyekuru, devatenáctiletý útočník KAS Eupen, prohlásil, že Arsenal na něj již podal konkrétní nabídku, tak říká Sunday Mirror.


3. 6. 2017

L’Equipe informuje o tom, že Arsenal bude soupeři s Tottanhemem o Thomase Lemara, který měl podobně jako Kylian Mbappé výbornou sezonu za AS Monaco.

Podle The Sun se chystá Arsenal získat Ardu Turana, se kterým v Barceloně nepočítá nový manažer Valverde.

Arsene Wenger řekl pro BeIN Sports, že příchod Ryiada Mahreze není vyloučený. Alžírský záložník se nechal před pár týdny slyšet, že by chtěl opustit Leicester. „Neučinili jsme nabídku, ale osobně se mi hráč moc líbí. Myslím, že měl obrovský vliv na výhru titulu.


2. 6. 2017

Podle Sun je Mesut Özil připraven podepsat novou smlouvu s týdenním  platem £280,000.

Arsenal byl opakovaně spojován s francouzským střelcem Alexandrem Lacazettem. Letos to zřejmě nebude jinak, ale podle posledních zpráv má na útočníka z Lyonu zálusk Manchester United. Griezman bude s ohledem na zákaz přestupů pro Atletico zřejmě letos neprodejný a Jose Mourinho nyní vybírá mezi Lacazettem a Lukakem, tolik aspoň říká Mirror.

Sílí spekulace, že Arsenal nabídl 100€ milionů za Kyliana Mbappé. /L’Equipe/


1.6.2017

Podle Daily Star je jedním z úkolů, které Arsene Wenger dostal po podpisu smlouvy, najít za sebe vhodného nástupce. Nikoliv poprvé v této souvislosti zaznělo jméno trenéra Bournemouthu Eddie Howea.

Leicester se cítít silný v kramflecích i přesto, že Riyad Mahrez nepokrytě trvá na odchodu z klubu, a žádá za středopolaře £50 milionů. Nebo to aspoň tvrdí Express.

Everton očekává nabídky na Romela Lukaku. Podle Times si belgického útočníka cení na £100 milionů.


31.5.2017

Mirror se dnes věnuje budoucnosti Arsenalu prostřednictvím sesbíraných klepů. Shrňme si je jen v kostce. Nejprve odchody – klub údajně  opustí Jack Wilshere (West Ham), David Ospina (Fenerbahce) a Olivier Giroud (Marseille), pravděpodobně také Wojciech Szczesny, Joel Campbell a Kieran Gibbs.

Naopak v hledáčku klubu prý jsou útočníci Carlos Bacca (AC Milán) a Sandro Ramirez (Malaga), záložníci Riyad Mahrez (Leicester), Thomas Lemar (Monaco) a Pablo Fornals (Malaga).

Guardian informuje, že Alexis je připraven vynutit si odchod z klubu ještě letos v létě, Mesut Özil zvažuje nechat smlouvu doběhnout a odejít příští rok zdarma. K možným příchodům uvedeným v Mirroru přidává křídlo z RB Lipsko Emila Forsberga.

Podle Daily Mail se Arsenal dohodl s belgickým Eupen na přestupové částce £6,8 milionu. Předmětem obchodu je teprve devatenáctiletý Nigerijec Henry Onyekuru. V belgické lize vyprodukoval v poslední sezóně úctyhodných 25 branek a 14 asistencí.


30.5.2017

Nejprve dvě informace z BBC, kde se, díky bohu, drží celkem při zemi. Arsenal si připravuje na příští sezónu £30 milionů liber, které by měly pokrýt roční gáži dvou hlavních hvězd – Mesuta Özila a Alexise Sancheze. Pokud tedy kývnou na prodloužení smlouvy.

Lucas Perez je prý v hledáčku dvou klubů španělské La Ligy – Sevilly a Deportiva La Coruna. Dovolím si podotknout, že nejspíše nejen jich.

Zpráva o (ne)prodloužení smluv Özila a Sancheze se opakuje prakticky ve všech spekulativních článcích. Předpokládá se, že nabídka pro oba je velmi podobná – prodloužení do roku 2020 a navýšení týdenní mzdy k částce kolem £280,000. Zástupci obou hráčů požadovali původně o přibližně 70,000 více.

Další spekulací, která prochází napříč médii, je prodloužení smlouvy našeho lodivoda Arsene Wengera. Podle dostupných informací se v pondělí potkal se Stanem Kroenkem a tato schůzka je pro jeho budoucnost rozhodující, vzhledem k vlivu, který Kroenke na rozhodovací proces má, dnešní setkání vedení už jen posvětí výsledek pondělní schůzky. O výsledku panuje celkem všeobecná shoda – Wenger uzavře dvouletou smlouvu za předpokladu, že Kroenke a vedení nebudou požadovat oslabení jeho pravomocí, například vytvořením pozice sportovního ředitele.

Podle goal.com je Arsenal favoritem na podpis smlouvy s Riyadem Mahrezem. O hráče mělo zájem Monaco, ale není ochotné zaplatit požadovanou cenu – £35 milionů. Hráč, který byl už minulý rok v létě s Arsenalem opakovaně spojován, by měl po přestupu pobírat týdenní mzdu ve výši £100,000.

Podle dnešních zpráv v tisku bude mít Arsene Wenger na letní posílení kádru k dispozici £100 milionů. Všichni se shodují, že Wenger prodloužil smlouvu do roku 2019, ačkoliv prý musel přistoupit na změny v širším realizačním kádru. Nedotčeno zůstává jeho rozhodování o složení týmu a o jeho nejbližších spolupracovnících.

Komentáře

  1. Avatar photo
    Reebosh (karma: 633) #1

    Jako chápu, že 99,9% spekulací jsou bludy, ale jak může někdo přijít s informací, že Arsenal (známý svou ekonomikou a hospodařením) nabídl £120mil. za 18-letýho hráče s jednou vydařenou sezónou v L1? Holt teď už je na prvním místě jen clickbaiting

    |
    • Avatar photo
      Pulec (karma: 2168) #1

      Zas tak nelogicke to neni. Proti je jen relativne premrstena castka Ta se vsak ve svetle soucasnych prestupu jiz nezda tak vysoka.
      Pro je jeho vek, talent, narodnost a liga ve ktere hraje. To jsou dlouhodobe oblibene Arsenovy parametry…

      |
      • Avatar photo
        Reebosh (karma: 633) #1

        To je sice pravda, ale nejzásadnější parametr byla pro AW vždy cena. Striktně odsuzuje nesmyslný částky (kór téměř 4násobek tržní hodnoty hráče) a pochybuji, že tohle přesvědčení ze dne na den jde změnit. Kyliana bych tu samořejmě uvítal, ale kolik bylo podobných „jednosezónních“ superstar..Vzhledem k požadovaný částce je to naprosto neúměrný riziko.

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          třeba v něm AW a skauti vidí potenciál, jaký už dlouho neviděli. kdo ví.. každopádně já si myslím, že pokud by se ho povedlo přivést do 100M, tak na tom za pár let můžeme ještě dobře vydělat, popřípadě budeme mít top útočníka..
          .
          ano na druhou stranu je to hodně velké riziko. ale AW už prostě do rizika jít musí. nic jiného mu nezbývá. top útočníka, který by měl několik povedených sezon nám stejně nikdo pod 60m neprodá a kupovat útočníka typu cavani, nebo higuaín kterým bude 30 let za cca 70M už asi nemá smysl…
          .
          já bych prostě do toho rizika šel.. arsenal prostě peníze má, tak bych to zkusil..

          |
        • mc1897 (karma: 891) #1

          poznamka k „trznym hodnotam“.
          .
          Ked si pozries Mbappeho market value v transfermarkte, tak najdes cislo 36 milionov. To je nieco, na com sa mozme vsetci len zasmiat.
          N-E-E-X-I-S-T-U-J-E.
          Ten ich vypoctovy algoritmus na transfermarkte je evidentne zastaraly, minimalne v triede „mlady TOP utocnik pod zmluvou“ su ich hodnoty uplne, ale uplne mimo, a ked si pozries realne dosiahnute nakupne hodnoty s ich hodnotami, tak tie ich su asi 2x poddimenzovane. Cize tymto by som velmi neargumentoval.
          .
          Podstatne je:
          1. ci je to ten spravny muz pre AFC,
          2. ci na to mame aj v kombinacii s predlzenim Alexisa, udrzanim Hectora, Oxa, Mesuta
          3. a ci chce ist k nam
          Monaco ukecat uz bude potom najmenej 🙂

          |
  2. Avatar photo
    speedy (karma: 1691) #1

    Mbappé bude horké zboží, už jsou další zájemci a kdo jiný než Real.
    http://fotbal.idnes.cz/real-madrid-nabidne-za-kyliana-mbappeho-3-6-miliardy-korun-pkf-/fot_zahranici.aspx?c=A170606_111201_fot_zahranici_pes

    Na jednu stranu – je fakt mladý, jedna povedená sezóna, tolik peněz za mladíka jde proti logice AW atd. Na druhou stranu upřímně říkám, že i přesto všechno jsem PRO. Je to naděje do budoucna, jasný signál soupeřům i týmu, že se něco děje. Samozřejmě stejně tak důležité bude udržení klíčových hráčů – Alexis, Ox, Mesut.

    |
    • Bangbang (karma: 1498) #1

      možnost podepsat real a zároveň ještě rok moci zůstat v monacu a hrát, hrát, hrát….být kylianem, tak je to pro mě v jeho věku asi neodolatelná nabídka…

      |
      • Avatar photo
        Pedro Sanches (karma: 6446) #1

        to je sice pravda, ale zas na druhou stranu spoustu hráčů v realu vyhořelo. prostě já osobně bych do realu v 18ti nešel.. ale kdo ví.. snad bude rozumnej a zvolí arsenal 🙂

        |
        • Zbyna (karma: 2721) #1

          Presne. Kde je ted Oodegard (ci jak se to pise).
          Samozrejme, jak pises, v jeho veku asi tezko odmitnitelne, ale ne kazdy hrac ma vysneny Real jako konecnou destinaci. Kyllian ma AFC… Urcite.

          |
      • Avatar photo
        speedy (karma: 1691) #1

        To si právě říkám taky, na druhou stranu u AW je známo, že mladým šanci dává, a když by za něj dal takový balík, tak by ho hrát asi nechal. Nejsme v takové situaci jako Real, abychom dali za hráče takovou sumu a nechali ho vyhrát se na hostovačce nebo po většinu čase na lávce.

        |
      • mc1897 (karma: 891) #1

        Otazka je preco by mal ostat hrat a hrat a hrat prave v Monacu, kde dosiahol strop, a je dost mozne ze muztsvo bude buduci rok vyrazne ine, a velmi lepsie asi nie.
        Preco by nebolo prenho zaujimave 3-4 roky brazdit anglicke travniky, s velkou vyzvou ist v stopach TH14, a mat istotu (samozrejme relativnu) pozicie v zaklade ?
        Navyse nebude mat za chrbtom maniakalneho prezidenta, ktory ked sa zle vyspi, tak rozbije cele muzstvo a podpise nejakeho Rafu Beniteza…..
        .
        Real je posun a risk.
        Monaco je stagnacia a istota.
        AFC je posun a istota.

        |
      • Bangbang (karma: 1498) #1

        já to chápu tak, že je mladý a zazářil letos. potřebuje pravidelně hrát – v realu by pravděpodobně pravidelně nenastupoval. sbíral by minuty. ale real je úžasná fotbalová adresa… takže s ním podepíše a rok zůstane v monacu, kde se ještě více vyhraje a získá víc zkušeností… i v jeho věku lepší kombinace, než přestoupit rovnou do arsenalu, do ANJ ligy, navíc týmu bez LM… stejně tak to chtějí udělat juve se schickem – pojistit si ho, ale nechat ho vyhrát… stejně jako to udělala chelsea s coutoisem apod… měl by jít po malých krůčcích a ne dělat mega skoky, které by třeba neustál…
        ale uvidíme, jestli po něm fakt jdeme – vidí, že arsene dává mladým pravidelně příležitost (hector, iwobi…). jestli za ním fakt jeli, tak měli sebou vzít i henryho…. který 18-tiletý kluk by nechtěl zažít to, co henry, zvlášť když hraje za monaco…

        |
  3. duri (karma: 2279) #1

    Bodaj by mal John Cross pravdu s tym nozom na wengerovom krku pri podpise hracov. Neda sa stale cakat do 31.8 a cakat na zazrak a ked zazrak sa nekona tak nejaky panic buy aby sme zavreli usta fanusikom..
    Ja si stale myslim ze prestupak by mal skoncit zaciatkom prveho kola v tej lige do ktorej hrac prestupuje. Taktiez ziadne janurarove prestupove obdobie, proste s cim zacnes tym sezonu dokoncis.

    |
    • Avatar photo
      dexxa123 (karma: 968) #1

      Přesně i můj názor. Otevřít ho 1.6. a končit 31.7. Smlouvy hráčům do 31.5 a ne 30.6. Nejlépe je uzavřený kádr před začátkem letní přípravy. Tohle by mělo být skoro automatika a ne čekat až bude někde náhodou někdo volný. A přestupák v lednu je uplná hovadina. tam maximálně hostovačky, ale určitě ne řešit přestupy. pak to dopadne jak tehdy(nevím kterou zimu) kdy Newcastle koupil v zimě 11 hráčů. A ti mu udělali záchranu.

      |
  4. Avatar photo
    maxtej (karma: 265) #1

    Btw. koho všeho si myslíte, že bychom měli prodat?
    Za mě: Ospina, Debuchy, Gibbs, Jenkinson, Sanogo, Joel Campbell(!) vcelku určitě.
    Kontroverzní: Elneny, Welbeck, Walcott, Szczesny.
    Ještě více kontroverzní: Wilshere, Ramsey.

    |
    • tron (karma: 3197) #1

      Nechapu co konkretne je na … Theovi,Wojtovi a Jackovi kontroverzni …. uz se tady o tom debatujeme nekolik mesicu ,ze konkretne tito hraci nemaji (a v nejblizsi dobe mit urcite nebudou …) misto v zakladu a pro nas maji minimalni uzitek vzhledem k vyvoji sve vykonnosti a k potencionalnimu posileni nasi soupisky o nove hrace …

      |
      • Avatar photo
        maxtej (karma: 265) #1

        Tak pro mě to až tak kontroverzní není, jsem spíš myslel, že bude pro diskutující… 😉 ale zase asi nemůžeme prodat 12 hráčů a koupit 3. Tak spíš bych to viděl, že by odešel třeba max. jeden ze dvojice Ramsey, Wilshere a jeden ze dvojice Welbeck, Walcott… aby měl taky kdo hrát, pokud se někdo zraní.

        |
    • Avatar photo
      dexxa123 (karma: 968) #1

      Já souhlasím v podstatě se všema. Stejný výčet jmen jsem tu nedávno napsal. Jde totiž o to přestat být na naše hráče hodný a stále čekat, že třeba se někdy vytáhnou. Je paradá, že Theo měl dobrý podzim, ale co měl pak dál a ty roky předtím, to samé Aaron, Odehraje 10 super zápasů za sezónu, ale ta má 50-60 zápasů, ne jen těch 10. A tak je to stejné u těch zbylých. S nima se nikam neposunem, proto jsem psal, že je potřeba udělat pořádný průvan v sestavě.

      |
    • Avatar photo
      Ghostface (karma: 1787) #1

      Ramsey, Walcott, Welbeck určitě nikam nepůjdou. I když zrovna Thea, ač ho mám rád, bych už letos prodal, doku má nějakou cenu. Do tohodle systému, co hrajeme se nikam nehodí. Zbytek asi souhlas. Jsem hodně zvědavej jak to dopadne s Jackem.

      |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      Urcite treba zacat predavat, a este lepsie DOBRE predavat. Ak budeme predavat, lepsie sa chytime vlny vzrastajucich cien, a budeme si moct dovolit kupit drahych hracov.
      Priklad: Juventus by si nikdy nedovolil kupit Higu za 90m, keby nepredal Pogbu za 100.
      Cize za mna:
      Szcz, Ospina, Per, Debs, Jenko, Gibbo, a jeden z dvojice Theo/Welbz, asi skor Theo. Za to mozme dostat minimalne 70-80 mega.

      |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Kdybys prodal vsechny zminene, prijdes o 8 hracu se statusem homegrown a to by byl velky problem. Za mne souhlas s temi, co pises jako urcite.
      Z tech ostatnich bych urcite neprodaval Aarona, Dannyho, Wojtu a ani Elnenyho. Thea asi ano, protoze v novem systemu pro nej opravdu neni moc msto a specialne pokud bychom koupili nekoho do utocne trojice, tak by sedel na lavicce celou sezonu, coz je skoda pro nej i pro nas.
      Jack je asi nejvetsi orisek. Ma jen rok do konce smlouvy a je zraneny. Moc velke penize za nej tedy asi nedostaneme, Tam bych to tedy nechal na nabidce a zaroven na tom, zda nekoho privedeme do stredu zalohy, coz vypada, ze se stane. Pokud tedy nekoho privedeme a prijde rozumna nabidka, asi bych ho pridal na seznam odchodu

      |
  5. Avatar photo
    Pedro Sanches (karma: 6446) #1

    dneska jsem na několika webech četl, že návštěva AW ve francii nebyla kvůli přestupu mbappého, ale lacazetta.. tak kdo ví..

    |
    • Avatar photo
      speedy (karma: 1691) #1

      Doufám, že to není pravda, dlouhodobě zastávám názor, že Lacazette není hráč, který by nám výrazně pomohl. Alexis je lepší a potřebujeme fakt nějakou topku a jeho za top of the top fakt nepovažuji. :-/ Higuain, Mandžukič atd…jsou podle mě jinde. Tím neříkám, že když je zmiňuji, že je chci v AFC, jen zkrátka Laca mi asi nějak nepřirostl…

      |
      • Avatar photo
        Ghostface (karma: 1787) #1

        Mandžukič? 😀 Dobrej vtip, starej a lehce nadprůměrnej…Higuaín možná, ale ten už je taky starej a jeho cena bude furt nesmyslně vysoká.

        Ale jinak z Lacazetteho taky moc odvařenej nejsem. Ten se hodí podle mě do týmu jako Liverpool, ale ne k nám. A kdyby byl tak top top, tak už by dávno hrál jinde než ve francii.

        Každopádně musíme sehnat někoho do 25-26 let.

        |
        • Avatar photo
          speedy (karma: 1691) #1

          Ale ano, proto píšu tedy ještě jednou, neříkám, že je chci v AFC, jen říkám, že jsou jinde než Laca. Nikde nepíšu, že je chci. Jen dávám příklad.

          |
          • Avatar photo
            Michal Rajevski (karma: 216) #1

            Kazeta já famózní player..ten by nám rozhodně pomohl ? a naopak bych řekl, že do stylu z posledních zápasů by seděl jak prdel na hrnec…

            |
      • Avatar photo
        Pedro Sanches (karma: 6446) #1

        já si nemyslím, že by by Lacazette špatný hráč.. rozhodně jsou lepší hrotáci, ale spíš jde o to zda by někdo z nich k nám šal.. jako rozhodně je laca někde jinde než theo a dany.. přijde mi i lepší než morata za kterého nabízejí učka 70M,,

        |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      No, odfotili ich v Nice, blziko Monaca.
      Odtial je Lyon velmi daleko, skoro cez pol Francie.
      Urcite, mohli sa potom presunut.
      Ale aj v Nice asi nieco robili, a Laca to zrejme nebol, to nedava logiku.

      |
  6. Avatar photo
    maxtej (karma: 265) #1

    Stejně mě mrzí, že v minulé sezoně Wenger víc neprověřil Lucase. Třeba by mohl hrávat na hrotu, ale pak byl zraněný, když jsme začali hrát jiné rozestavení. Zajímalo by mě, jak by to fungovalo, kdyby hrál před Alexisem a Mesutem. Doufám, že ho ještě aspoň sezonu udržíme a dáme mu možnost se víc ukázat. Samozřejmě klidně dalšího útočníka kupme, ale toto byla pro něj hodně zabitá sezona a ani jsme neměli možnost poznat, jestli by fakt byl schopný hrát vepředu a dát kolem dvaceti gólu v Arsenalu.

    |
    • Bangbang (karma: 1498) #1

      naprostej souhlas, Lucas se jevil v zápasech dobře, měl hned impakt na hru… otázkou je, kolik toho nenahrál kvůli zraněním a tolik kvůli nenasazování… zasloužil si více šancí…

      |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Souhlasim, ze je skoda, ze jsme nemeli sanci videt Lucase v plne sestave a tezkych zapasech. Potencial totiz ukazal a obavam se, ze pokud privedeme nejakeho dalsiho utocnika, bude na ceste pryc, protoze by casu dostavala jeste min.
      Je to ostatne jeden z duvodu proc by stalo za to udelat letos obchody co nejdrive, aby meli nove prichozi dost casu se zapracovat a ukazat, co v nich je

      |
  7. Avatar photo
    Lukáš Bielik (karma: 2789) #1

    Lukaku potvrdil odchod z Evertonu to slovami ze potrebuje napredovat a to mu Everton neumoznuje a ze uz si aj nasiel novy klub s ktorym uz jeho Agent rokuje..meno klubu vsak zatial neprezradil……Chelsea? UTD? ARSENAL? alebo pojde mimo Premiere league ?

    |
    • callix (karma: 482) #1

      Mimo Premier league asi ne: Nejvíce za všeho bych chtěl hrát Ligu mistrů a jednou vyhrát Premier League. Nebo ještě lépe, ne jednou, ale několikrát,“ dodal.
      Chelsea nebo Manutd.

      |
      • Avatar photo
        yen56 (karma: 1575) #1

        To bude na 99 % Chelsea. Účkám teď zamítli nabídku na Moratu – nepodávali by nabídky za jiné, kdyby byl podepsaný Lukaku.

        |
        • tron (karma: 3197) #1

          99???? A to potrebuji treti hrot ,jako ze Costa si sedne na lavku ??? Ucka z toho vychazeji jako logicke reseni,pri zraneni Ibry nebude mit zadneho konkurenta a navic i kdyby byl ready budou chtit mit na hrotu vyrovnanej utocnej tandem …

          |
          • tron (karma: 3197) #1

            Martial nehraje na hrotu a celkove zrejme zklamani ,Rash neni Mourkuv oblibenec takze Ucka jasna volba .Navic Mourek je nejlepsi kamos s Raiolou ,kterej ho pravidelne zasobuje svejma oveckama …

            |
          • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

            Souhlas, ze Ucka potrebuji hrot vic nez Chelski. Martial je spis totiz kridlo, nez klasicky hrot a Rashford je jeste moc mlady na to aby utahl celou sezonu.
            Jina situace by byla kdyby byl Costa na odchodu. Dle jeho slov ale pujde jedine do Atletica a to ma zakazane prestupy, takze v lete s velkou pravdepodobnosti zustane.

            |
          • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

            Na pozici CF toho za Ucka odehral minimum a to uz v dobe pred Ibrahimovicem. Pokud se na tu pozici neprosadil za da roky, stezi ho muzou Ucka povazovat za hrace na kterem budou stavet, tj pokud nepodepisou prodlouzeni Ibrahimovice budou potrebovat koupit kvalitu na pozici CF a ke stylu Mourinha by se Lukkaku hodil

            |
  8. Radek (karma: 3317) #1

    Tohle je humus, kam fotbal dospěl. 100 mega za osmnáctiletého kluka? Ano, povedla se mu sezóna na všech frontách, ale jediná sezóna. A hned taková částka?

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Bohuzel tohle do fotbalu prinesli jednak bohati vlastnici, kteri za vidinu uspechu daji skoro cokoliv a take stale narustajici penize z TV dealu a celkove z komercnich prijmu.
      Diky tomu vsemu je poptavka po top hracich vyrazne vyssi nez jejich nabidka a ceny pak rostou absolutne nesmyslne.
      Jinak Mbappe neni jen o jedne seozne. Ta byla sice prulomova, ale spousty klubu ho sledovalo uz driv. 100M je samozrejme velky ulet a nemyslim si, ze by ji kdokoliv vysazel naprimo. Bude to spis 100M vcetne vsech bonusu add onu apod.

      |
    • bububu (karma: 97) #1

      Jak praví klasik: „Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.“

      Buď budeme sedět v koutě a hořekovat, kam ten fotbal dospěl, a budeme končit 5. Anebo to vezmeme jako fakt, přizpůsobíme se a budeme hrát o titul. Já preferuji možnost číslo 2.

      |
      • kanonier (karma: 16) #1

        Kiežby to bolo také jednoduché a vyhadzovanie obrovských súm skutočne zaručilo, že budeme bojovať o titul. Stačí sa pozrieť na United minulú sezónu, koľko minuli na prestupy a titul zostal utópiou. Alebo Leicester, ktorý dokázal vyhrať ligu i bez šialeného utrácania. Mega prestup hlavne uspokojí na chvíľu fanúšikov, než aby niečo zaručoval.

        |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Samozrejme ze ti to nezaruci, aspon ne v kratkodobem hledisku. Dlouhodobe utraceni se nakonec projevi, viz Chelski a Shitty.
          U nas by ale slo o urcite uklidneni fanousku, naladeni fanousku na pozitivni notu a taky vetsi sanci na prodlouzeni Alexise a Mesuta.
          Ale samozrejme musi to zapdat do realneho ekonomickeho ramce naseho klubu

          |
  9. matonator (karma: 5594) #1

    nech uz je konec prestupoveho obdobia prosim, tie niektore novinarske kacice davaju zbytocne nadeje 😀

    |
    • Avatar photo
      dave (karma: 21027) #1

      Lol,ved prestupak este ani oficialne ani nezacal a ty uz chces koniec? Do 31.8 si budes musiet este dlho pockat.

      |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Musis to cist trochu s nadhledem. Mne spis vadi, ze se prestupove obdobi protahuje az do sezony. melo by proste skoncit se zacatkem sezony v kazde zemi, aby uz pak byl klid jen na fotbal. Nas by to aspon donutilo delat prestupy vcas

      |
  10. Lukendes_10 (karma: 7808) #1

    Niečo sa deje to je jasne a asi bude pravda aby sme mali čim skor nakúpené.
    Popravde by som radsej vzal ak by sme kúpili napr. Lacazetteho, Seriho a Mahreza (Lemara) za cca £150mil ako jedného Mbappeho.
    My potrebujeme top hráčov v najlepších rokoch aby sme mohli atakovať PL a Lacazette s Mahrezom by nam k tomu určite pomohli.

    |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      já u nás marheze nechci.. kam s ním v současném systému? a na lavici je ho škoda.. spíš bych byl pro mbappého a seriho.. nebo jiného středopoalře.. 🙂

      |
      • Avatar photo
        SortOf (karma: 101) #1

        Podle mě by mohl hrát Mahrez + Ozil pod Alexisem na hrotu. Ale víc by se mi tam líbil Lemar když už. Z toho ještě vyroste dělo. Mahrez je podle mě na vrcholu teď a ne že by byl špatnej, ale Lemar bude lepčí. 🙂 Kdyby přišel Lemar + Seri tak se nezlobím.

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          jj taky bych radši lemara.. já nevím. marhez mi nikdy nějak neoslnil.. ano je dost golový, ale hodně golů dává z penalt. navíc prostě proti lestru hraje každej trošku jinej styl než proti nám.. má víc porostoru a týmy proti nim tolik nebetonují.. pro mě ten hráč má kvalitu, ale musel by nahradit někoho z dvojice ozil, alexis a těm se zdaleka nevyrovná..

          |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          kam napravo? místo oxe nebo hectora?? nevím no, ale ale marhez pro mě není ten typ hráče co by brousil lajnu.. předpokládám tedy, že budeme pokračovat v systému se 3 stopery..

          |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        Ja si myslim, ze Mahrez s Mesutem by mohli hrat pod Alexisem v soucasnem rozestaveni. Dokud byl Alexis na podzim na hrotu, tak se nam hodne darilo, takze pokud by byl top utocnik nedostupny, tak by toto byla solidni nahradni varianta

        |
    • Avatar photo
      Boby (karma: 865) #1

      Kľudne to tak dopadnúť môže,veď predsa ak aj po Mbappém naozaj ideme,tak ešte nič nezaručuje,že ho aj dostaneme… jednoducho niekde bude strop,alebo príde zmena vo vyjadrení hráča,klubu,či stratégie AW a pôjde po inej alternatíve,či iných postoch…a hlavne nezabúdajme na Alexisa,tá stratégia nákupov sa môže zmeniť akonáhle sa vyjadrí,že nepredĺži a chce odísť…môžme špekulovať,veriť v šťastný koniec tejto ságy,ale nepoznáme aktuálne dianie v klube,a možno sa to už deje…dúfam,že nie…tfuj,tfuj,tfuj ;o)…

      |
  11. Avatar photo
    Dick Kicker (karma: 2153) #1

    Kylian Mbappé, Alexandre Lacazette a Riyad Mehrez – to by bylo panečku trio! 🙂
    Nechtěl bych ale vidět tu celkovou cenu za všechny 3 😀

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Nejde jen o cenu, ale i to, ze ti hraci potrebuji urcite vytizeni. Kdyz k temto pripoctes Alexise, Mesuta, Dannyho, Olieho, Iwobiho, tak je to extremne moc. Do ofenzivy za mne potrebujeme jednoho top hrace a k tomu jednoho top do stredu zalohy (idealne) CM a s pokrytim LWB by to bylo podarene leto, samozrejme s predpokladem prodlouzeni smluv Alexie, Mesuta a Oxe

      |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Branit bude kdo? Nemuzes mit na hristi 4 ciste ofenzivni hrace. Tedy muzes v nekterych typech zapasu, ale rozhodne bych s touhle ctverici nevyrukoval na jiny top tym

      |
      • Avatar photo
        wister (karma: 2136) #1

        To mozna bude problem proc hrajem proti top teamum jak hrajem…..proc jine top teamy muzou hrat na 4 ofenzivni hrace? Ses jineho nazoru ale ja bych byl pro…porad mas 6 defenzivnich hracu..kde je problem ?=) To mi hlava nebere …
        Navíc dobre vime ze alexis na levem kridle umi paradne presovat a urcit ho jako ryze utocneho hrace mi neprijde vhodne…dost dobre se zapojuje do defenzivy takze vazne nevim proc by s tim mel být problem ….

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          ale vzdyt celou kariéru AW hrál na 4 ofennzivní hráče.. hrot, 2 křídla a podhrot.. nebo na dva útočníky..

          |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Jak konkretne hrajeme proti top tymum? V letosni seozne proti Chelski bilance 2 vyhry jedna prohra, proti Shitty bilance vyrovnana, proti Uckam remiza a vyhra. Jen proti Liverpoolu se nam nedarilo, ale celkove nas problem nebyl proti top tymum, ale spis proti tymu ze stredu a spodku tabulky.
          Jinak je rozdil hrac, ktery je ofenzivni a hrac, ktery je ciste ofenzivni a braneni moc neda. V drivejsim systemu treba obe krdila hodne branila, v soucasnem ta utocna trojice brani spis minimalne, respektive z nich brani vetsinou jen jeden a dva zustavaji hodne nahore

          |
  12. Avatar photo
    Lukáš Bielik (karma: 2789) #1

    Pokiaľ AW plánuje hrať 3-4-2-1 v čo myslím pevne dúfame všetci je nutnosť priviesť niekoho na CM …… Ramsey sezónu za sezónou ukazuje že jeho forma ja ako na hojdacke,boh vie Kedy sa vráti Santi do full tréningu, Wilshere je samostatná kapitola a Elneny podľa mňa nato nemá hrať prvé husle. ….takže ten Seri by mohol byt skvelou variantou na tento post to určite vie aj AW že je nutnosť posilniť našu najväčšiu slabinu. …..

    |
  13. Japanas (karma: 3891) #1

    Tak si zkusím tipnout.
    Žádný Mbappé do Arsenalu nepřijde.
    Myslím si, že ten humbuk je součást aktuální situace. Po vyhraném finále FA Cupu a tím jakémsi určitém snížení rozčarování fans, se oznámilo prodloužení smlouvy pro AW. To byl první krok. Následně nastávají virtuální spekulace kolem stomilionových nákupů, které budou mysl fans posouvat od zpackaného jara k nákupům a budoucnosti. To bude trvat řádově týdny, protočí se sto jmen, ale Mbappé za uvedenou částku se nezrealizuje. Mezitím se přiblíží začátek soutěže a do sezóny vstoupíme s nějakými změnami, ale ne s tímto přestupem..
    Na závěr ještě dvě poznámky : nevadí mi, že se opakuji, protože to považuji za zásadní : změna a hlavní nákup měl proběhnout na postu manažera…
    Ukázalo to množství týmů : sebevětší jména hráčů nejsou tak důležité, jako post trenéra (viz Zidane poslední rok a další a další…..)
    Pokud už se tak nestalo (a myslím, že je to špatně), ambice Arsenalu víc než nákupy ukáže prodloužení (za jakýchkoliv podmínek) Alexise….nebo neprodloužení. To je pro mě lakmusový papír. My řešíme nákup miliónů variant útočníků a přitom nemáme pojištěného jednoho z nejlepších na světě a fantastického bojovníka. Možná to zaznělo, možná ne, ale jsem si jistý, že bez Alexise jsme byli bez LM už loni a letos i bez té EL.
    Čekám jen a jen na jeho reakci….jaký krok udělá a jak vyhodnotí ambice Arsenalu….

    |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      No lenze mozno Alexis prave caka, kohoze to kupime a ako posilnime. Akosi sa nam to potom zamotava, a nevieme ci je skor sliepka alebo vajce, ze ano.
      .
      Cely tvoj koment (nazvem ho STATUS QUO 2017) ma jeden vazny predpoklad. Ze komplet cele vedenie AFC su diletanti a Wenger si s nimi robi co chce. Moze to byt pravda, ale ja dufam, alebo skor verim, ze nie je. Verim tomu ze minimum od vedenia pred podpisom s Wengerom boli podmienky: posilnit tim, zacat so zmenami,…
      .
      Ak by tvoj koment bol pravdivy tak si neviem predstavit hnev fans v novembri, ak by prestupove leto skoncilo fiaskom, a nevyhnutne v novembri pride klasicky pokles a zle vysledky. To by podla mna uz pomaly padol stadion.
      Cize opakujem, ja na rozdiel od teba verim ze budu zmeny aj pod Wengrom. Ci to bude stacit, to je druha vec, moj nazor je ze to vyda maximalne na TOP4. Hlavne preto, ze Wenger pracuje v komfortnej zone, bez tlaku nadriadenych a je moc dobry na svojich podriadenych (teda hracov, najma niektorych).
      Ale ocakavam jedno velke meno, ze sa proste kupi – aj keby ho mal vybrat sam Gazidis.

      |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        Souhlasim, ze minimalne jedna velka a draha posila prijde. Specialne, kdyz jsme zadarmo vyresili post LWB a tim usetrili.
        Navic presne jak pises, jednim z duvodu tohoto prichodu bude snaha udrzet Alexise za kazdou cenu. Osobne odhaduji, ze plan vedeni je privest co nejrychleji posily, tim primet k podpisu Oxe a Mesuta a pak uz bude daleko vetsi sance, ze podepise Alexis. Navic pokud v te situaci nepodepise, ale budou podepsani statni, tak opravdu verim, ze ho vedeni nepusti a necha si ho az do konce kontraktu, pripadne ho nouzove proda v zime, pokud nebudeme v boji o titul a vedeni bude chtit snizit financni ztratu, pri odchodu zdarma.
        Jo a doufam, ze Gazidis ty posily vybirat nebude

        |
      • Japanas (karma: 3891) #1

        to mc1897 : takže k tomu vejce nebo slepice : na tahu rozhodně není Alexis. Jestli má někdo ukazovat ambice, není to on (on je ukazuje 2 roky nepřetržitě), ale vedení : chceme Tě udržet, takového trenéra jsme Ti přivedli (prokaučováno), takového spoluhráče jsme koupili (uvidí se), takové podmínky (luxusní, odpovídající Tvým výkonům) Ti nabízíme (uvidí se)…..
        Dále : ano, vedení Arsenalu (nemluvím o AW) jsou diletanti a nevěřím, že dávali AW před prodloužením nějaké podmínky. Můj názor je, že ho spíš o podpis žádali….Nemám žádný pocit nebo důkaz, že Kroenke nebo Gazidis něčemu rozumí na úrovni své pozice. Mám pocit, že oba jsou leda ve vleku událostí….
        A jestli přijde v listopadu nebo kdykoliv jindy fiasko (a já myslím, že přijde, protože v posledních letech Nikdy neudržel AW tým celou sezónu bez krize), může ten stadion spadnout a proto jsem se v duchu ptal, jestli toto riziko AW za to prodloužení stálo….
        Já myslím, že ne, on si evidentně myslí, že ano.
        A pokud ta krize opět přijde, zase se ten kruh uzavře a budeme řešit, jako před pár týdny, že na to Arsenal není připravený, že nového manažera tak rychle neseženeme, že vedení zaspalo, že že že…….
        Ano, jsem skeptický, přiznávám, ale opravdu jsem nebýval, po letošku už mám dlouhodobě skeptický názor, i když Arsenalu přeji to nejlepší…..

        |
        • mc1897 (karma: 891) #1

          Ja budem skepticky, ked prestupak dopadne fiaskom. Zatial verim a dufam, ze sa lady pohnu aspon v smere posilnenia mancaftu – netreba fakt vela hracov. Ale treba aj predavat.
          .
          A potom, plus/minuis okolo toho novembra ma je*bne – to uz je viacmenej jasne teraz, nech pride ktokolvek.

          |
        • Avatar photo
          Gooners8 (karma: 335) #1

          Odkiaľ berieš tú istotu, že Alexis si nepraje Wengera ako trénera?

          |
    • tron (karma: 3197) #1

      Prvni odstavec je v podstate velmi trefne zhodnoceni situace ,co je ale dulezite rict a priznat si je fakt,ze zadne poradne sestupy nebudou realizovany dokud se nevyresi situace okolo AS+MO .Pouze uplne vyresena budoucnost techto dvou hracu (i jednotlive) bude mit zasadni vliv na vyber potencionalnich posil (a to ve financnich otazkach …) ,a nebudu daleko od pravdy ze i pripadne (ne)odchody budou zcela jiste v rezii prodluzovani smluv techto klicovych hracu …

      |
    • Avatar photo
      Andrej (karma: 1848) #1

      Vyborne napisane presne moj nazor 🙂 ja neviem ci vacsina fans fandi len prvu sezonu ,ale ved to je kazdy rok to iste … Wenger povie ake to bude nadherne v dalsej sezone ako pojdeme na titul ako hraci dozreli atd atd … lezne pride nova sezona a je jedno akych mame hracov skratka unas by sa zosypal aj ronaldo s messim pretoze by chytili tu „Wengerovu mentalitu“ kedy si niekto prdne a chytime nejaky blok a zacneme prehravat , a Wenger povie ze sme este otraseny z prehry z roku 2001 a hraci sa z toho spametavaju, ku …. Chelsea prehrala snami 3:0 a odvtedy zacali len vyhravat to preto, lebo maju trenera ktory okamzite zacal konat zmenil system a islo to ako po masle , napr sa tu riesi Cazorla ze odkedy sa zranil hrame zle a bezneho to nejde … ano hrali sme horsie ale to vazne si myslite te koli nemu sme prehrali s Bayernom 2:10 ?a Wenger povie ze sme vtedy prehrali za specialnych okolnosti 😀 😀 😀 alebo ine prehry, Cazorla je vyborny futbalista ale toto cele je Wengerova chyba a hraci bez motivacie a systemu nemozu konkurovat nabudenej Chelsea alebo Realu,Barce kde je 11 Sanchezov v tyme.

      |
      • mc1897 (karma: 891) #1

        Toto je koment ako z 15.5.
        40 riadkov o Wengerovi. Ano, to ze zostal je asi chyba, ale je to tak a nema velmi vyznam to teraz riesit.

        |
    • Avatar photo
      Boby (karma: 865) #1

      Najprv som ti chcel napísať,že si veľmi skeptický,ale potom som si prečítal aj ďalšie komentáre a zistil som,že to o sebe vieš ;o)…a preto sa skúsme pozrieť na to iným pohľadom…môj švagor je fanúšikom Evertonu,a v 80 rokoch boli opäť a naposledy na vrchole…keď sa v 85 stala tá tragédia na Heysel štadióne,boli jedným z najviac poškodených klubov v rámci 5 ročného banu, ktorý PL dostala… napriek tomu, napriek zmene majiteľov či manažérov a hráčov,fanúšikovia nikdy neprestali veriť,že ich klub,sa opäť dostane na vrchol…a to je minimálne,sympatické…aby som konečne premostil,toto naše vedenie a zvlášť AW zanechá obrovskú stopu v histórii AFC,raz ale príde ten čas keď klub opustia,a s odstupom času budeme vedieť ich účinkovanie zhodnotiť objektívnejšie…“momentálne“ sa nedarí,AW napriek tomu predĺžil zmluvu,chápem tu frustráciu,vidím rovnaké chyby,ale je zbytocné to neustále opakovať,keď to nedokážeme teraz zmeniť, pretože to je stále pre vedenie dostatočne dobré…preto sa obrňme trpezlivosťou a nechajme ich nech pracujú,ja práve v tejto prestupovej „silly season“ dúfam,že privedú do tímu čo najväčšiu a tým asi aj najdrahšiu kvalitu v histórii klubu…som za takéto nákupy momentálne zo štyroch dôvodov…pre mňa je klub vždy na prvom mieste,a preto je potrebné nájsť aj v „na oko“ v nepriaznivej situácii,tie správne pozitíva…zvýši sa tým upadajúci kredit klubu…zvýši sa šanca,že ak v nasledujúcej sezóne neuspejeme,tak si vedenie uvedomí,že už to naozaj nie je o kvalite kádra,ale o kvalite manažéra,a dôjde zmluva-nezmluva k výmene…znížia sa tým následné výdaje klubu v nasledujúcom letnom prestupovom období, pretože si myslím,že to bude mať oproti súčasnosti opäť brutálny nárast…no a čo sa týka Alexisa,tak by ho to mohlo ovplyvniť,ale okrem tohto splnenia kvalitatívnych podmienok, a navýšenia platu, by sme mu mali predbežne ponúknuť platiť aj čistenie topánok,a masáže jeho psov ;o)), pretože jeho zotrvanie je asi najzákladnejšiou prioritou…

      |
      • Japanas (karma: 3891) #1

        O.K. Boby, zkusím se obrnit trpělivostí a čekat…a fandit.
        Mně jen čím dál víc vadí, že na evidentní přehmaty, předsezónní i sezónní opakující se chyby, slyšíme na začátku sezóny : suďte mě po sezóně…..a po sezóně slyšíme : nedopadlo to, pojďme dál, věřte mé práci……
        Přece, ty dva závěry se vylučují navzájem, kdekoliv, tak v Arsenalu ne….?
        Dobře, už se obrňuji….:-)

        |
        • Avatar photo
          Boby (karma: 865) #1

          Ale nie,ja teba ani nikoho iného nechcem a nemôžem obmedzovať,a hlavne v žiadnom prípade neprihrievam polievočku Arsénovi,vysvetlil som,že ide o klub…v podstate ide o to,aby sme v danom momente prečkali „zlé časy“ s čo najideálnejším scenárom,ale keď chceš,vymysli spôsob,ako im to dáme „poriadne najavo“,že s tým nie sme spokojní, a ja s tebou do toho pôjdem ;o)…

          |
    • pa3kk19 (karma: 1490) #1

      skor LEMAR,na druhu stranu Mahrez uz je zvyknuty na PL, coz je vyhoda…hlavne hned od uvodu sezony…nemyslim si keby sme kupili jedneho alebo druheho nic by sme neprerobili…

      |
  14. Avatar photo
    Mycrofter (karma: 71) #1

    Teď jsem slyšel, že Mbappé se rozhodl zůstat. Nevíme, jestli to tak dopadne, ale smysl by to dávalo. A přestože bych ho tady hodně rád uvítal, je to z jeho strany, zcela objektivně, asi dobré rozhodnutí. Ze zájemců by měl jistotu jen u nás, ale Premier League je dost hazard se zdravím (tvrdší, delší, náročnější)

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Zalezi na uhlu pohledu. Riziko zraneni je i v Ligue 1 a po jakemkoliv prestupu by byl finance zajisteny i pro pripad velkeho zraneni. Navic bude pro nej hodne tezke zopakovat ve stejnem klubu podobne fantastickou sezonu.
      Na druhou stranu v Monaku bude v zakladu a pokud by se mu chvilku nedarilo, tak ho trener spis podpori nez treba v Realu. Navic pokud by se mu dalsi sezona nepovedla az tak fantasticky, ma sanci prestoupit dalsi leto za rozumnejsi cenu, coz by mu ve finale mohlo pomoc, protoze by nebyl pod takovym tlakem.
      Rozhodovani z jeho strany je proste silene slozite. Nejhorsi variantou by asi byl ten okamzity prestup do Realu, protoze tam by mel adaptaci slozitejsi. Vetsi smysl by pro nej daval podpis Realu a jeste rok v Monaku, nebo prestup k nam, kde by mel velkou sanci na zaklad a navic AW umi mlade hrace podporit. Kazdopadne musm rict, ze v jeho veku mu to rozhodovani ani trochu nezavidim.

      |
      • mc1897 (karma: 891) #1

        Ja mu naopak zavidim a tipujem, ze neostane v AS. Ak su tam fakt ponuky 120-130m, sam Rybolovlev ho uz presvedci ze je treba ist dalej 🙂

        |
        • Avatar photo
          Pedro Sanches (karma: 6446) #1

          já si také myslím, že mbappé odejde.. jako ta cena 100M je brutální a nikde není psáno, že další sezonu za něj takovou sumu dostanou.. i když já osobně tipuju, že jeho cena poroste, ale je to prostě riziko.. a udělat nejdražšího hráče z 18 letého kluka je prostě pro monaco obrovzkej business..

          |
      • Avatar photo
        David Pospíšil (karma: 2734) #1

        Tak dle mého předvede ještě lepší výkony než posledně. Tenhle kluk není žádný jednosezonní zázrak, má před sebou obrovskou budoucnost.

        |
        • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

          Budoucnost pred sebou urcite ma, ale tahle sezona se mu opravdu povedla mimoradne a je vzdy tezsi obhajit, nez vyletnout poprve. Z tohoto pohledu by pro nej byla zmena dobra, protoze nikdo soudny by necekal, ze da v novem pusobisti hned 20 golu (pokud by tedy nesel prave treba do Realu) a tim by mel jednu sezonu na adaptaci.

          |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      Nohu si moze zlomit aj na schodoch, to je strasny nezmysel pisat ze vstupit do PL je hazard so zdravim. Fakt nie, nehra sa tu zakernejsie ako inde.
      .
      Z jeho uhla pohladu by bol ovela vacsi hazard nepodpisat velku zmluvu za mozno 50-nasobne vacsie prachy ako ma teraz (nech uz je to AFC, RM, MU alebo ktokolvek) a riskovat ze si znici zdravie, renome, cokolvek sa moze stat, buducu sezonu v Ligue 1.

      |
    • Avatar photo
      Mycrofter (karma: 71) #1

      Je pravda, že riziko zranění je všude, ale podstatně stoupá se zátěží, ta je v PL největší. Je ale fakt, že to rozhodně není tak podstatné, aby mu to mělo bránit v podpisu velké smlouvy. Jen jsem chtěl vyjádřit, že na jeho místě bych zůstal. Mimochodem pokud zůstane, bude mu rozhodně vylepšena smlouva, v tom bych se o kluka zase nebál.

      |
  15. pa3kk19 (karma: 1490) #1

    …co sa tyka tych prestupovych spekulacii neviem ako vy,ale pre mna je priorita SERI!! ak AW naozaj siel na nakup do NICE dufam, ze to bude on a nie niejaka polokosela zo znameho butiku :)…a ak by sa podaril este nakup LEMAR/MAHREZ absolutne spokojny s pretupakom, MBAPPE je pekny sen, snivat sa ma,ale zijem v realom svete kde vladne REAL v takych pripadoch…cize prichod MAHREZA alebo LEMAR moze ALEXIS hrat kludne hrot, a este je tu ONYERUKU ktory ze vraj ma namierene k nam cize viac ako len talent osobne si myslim,ale PL je iny liga tak uvidime, ale dalsia moznost do utoku, uvidime co LACA na to, ale skusil by som aj ANDREU BELLOTTIHO…tak ci tak na nakup hrecov mame jasny balik…mne to na viac nevychadza ako na SERIHO, LEMAR/MAHREZA podla mna z toho balika odkrojime aj na zaplatenie ALEXISA a OZILA…

    |
    • Avatar photo
      Boby (karma: 865) #1

      Ak sa nepodarí Mbappé,nemám výhrady k tvojmu ďaľšiemu výberu,ale Alexisov a Mesutov navýšený plat,by sa zaplatil len z predaja a výplat,dajme tomu Ospinu a Debuchyho…

      |
      • pa3kk19 (karma: 1490) #1

        Každopádne do začiatku letnej prípravy mať všetky nákupy ukončené a Alexis, Ox , Mesut predĺžené…len tak máme šancu na dobrý vstup do sezóny…inak ak by MBAPPE skončil v Reale nebál by som poslať ponuku na Jamesa Rodriqueza…ale podľa mňa priorita SERI, a útočník /krídlo či to bude LACA,BELLOTTI, MBAPPE/J.RODRIQUEZ alebo krídla LEMAR/MAHREZ…este je tam HENRY ONYEKURU čo nemusí byť vôbec márny ťah…

        |
  16. Avatar photo
    dave (karma: 21027) #1

    Arsenal have accepted a £3m bid from Fenerbahce for David Ospina according to Turkish outlet „Fanatik“. They claim that the move could be complete as early as next week.

    3m je vysmech. Snad je to blud.

    |
    • belerek (karma: 1240) #1

      Tak vzhledem k tomu, že jsme ho kupovali myslím za 4 po vydařeném MS, tak to zase takový blud není. Navíc u nás pravidelně nechytá a za gólmany se celkově až na výjimky nedává moc velká částka. Ale je pravda, že 3mil je dost málo, když uvážím, že 33letý Čech stál 15, tak za Davida bych si představoval aspoň nějakých 8-10.

      |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      doufám, že to je jen vtip.. jinak už fakt nevím jak probrat naše vedení.. jako pustit ospinu za 3M a wojtu za 14M to mi přijde úlet a neschopnost..

      |
    • jirka (karma: 3526) #1

      Me to prijde jako pochopitelna cena pristi rok 30. Skoro celou sezonu prosedel na lavicce. Neni to zadny top golman. Takovych stejne kvalitnich golmanu jsou stovky. A asi ho chteli proste rychle prodat

      |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        David urcite neni mezi top10 golmanu sveta, ale rozhodne je to nadprumer. Zrovna vcera jsem cetl statistiku na Opta, ze za poslednich 5 let je 5 nejlepsi golman v uspensoti zasahu. Pocitano byl pouze top 5 lig v Evrope a golman v nich musel mit odchytano minimalne 75 zapasu. Pred Davidem byli jen Neuer, Oblak, Buffon a Navas. To je slusna spolecnost.
        Za mne by tedy prodej za 3M byl hodne pod cenou. Navic 30 let je pro golmana idealni vek. Golmani obecne dozravaji pozdeji, takze v klidu muze jeste 10 let chytat na vysoke urovni.
        Myslim, ze bychom opravdu meli zadat cenu kolem 8M

        |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Vzhledem k tomu, ze rekl, ze pujde jedine do Atletica a ty maji zastavene prestupy, tak bude asi sedet doma.
      Kazdopadne pokud je pravda, ze ho uz Chelski nechce, tak to znamena, ze uz maji Lukkaka domluveneho. Jinak by nesli do rizika zbaivt se Costy.

      |
      • Avatar photo
        Mirra (karma: 1327) #1

        Možná kdyby po Contem neházel rozlišovákem, tak by ho dál chtěli… 🙂
        Jinak Lukaku 2 dny zpázky prohlásil, že už ví, kde by chtěl příští sezónu hrát, takže s přestupem do Chelski to do sebe zapadá. Škoda, toho jsem si k nám přál asi nejvíc, ale…

        |
    • mc1897 (karma: 891) #1

      Vcera som ho videl v zapase Italy – Uruguay, pozorne som ho sledoval, a teda nic moc. Sa nejako od neho tie lopty odrazali. Nemam ho nasledovaneho – predsa len Torino nie je moja prva volba, ale nebol som z neho odviazany.

      |
      • Avatar photo
        Pedro Sanches (karma: 6446) #1

        já ho taky nemám následovaného a koukal jsem na nějaká videa a kdybych měl volit mezi Lacem a Bellotim, volím jasně Laca.. 🙂

        |
        • mc1897 (karma: 891) #1

          Vcera som si uvedomil, ze Arsene okrem tretej volby v brane (Viviano) snad este nikdy nepodpisal Taliana.
          Mylim sa ?

          |
  17. Avatar photo
    Lukáš Bielik (karma: 2789) #1

    James …???? zeby…??? Alexis na hrot…??? zeby…??? predstava pekna …….
    ………………….Alexis…………………….
    ……..OZIL…………………..James……

    |
    • Avatar photo
      Pedro Sanches (karma: 6446) #1

      jo, to by se mi také celkem líbilo.. ale já bych stále radši toho mbappého.. a nebo dybylu.. dybyla se nemusí s allegrim, tak jelikož allegri podepsal novou smlouvu, mohlo by být snadnější ho nalákat pryč.. 🙂

      |
  18. Avatar photo
    Jakub Vlček (karma: 1438) #1

    Po internetu běží zpráva, že Conte nepočítá už s Costou, takže očekávam od Chelsea novýho strikera, možná Cavani ale spíš 100% Lukaku, nebo se začnou zajímat o Mbappeho?
    Těžko říct, každopádně pokud už neni Costa v plánu Conteho dají se očekávat tohle léto pěkný kolotoče ohledně strikerů.
    Myslim, že Costa pujde do Číny nevim kam jinam by si toho blázna vzali, ikdyž po fotbalový stránce je to striker výbornej, po lidský stránce je to odpad.

    |
      • Jakiee (karma: 1558) #1

        Jednoznačne si Chelsea dohodla Lukakua, v žiadnom inom prípade, by Costu neponukla na predaj keďže s Bathua..(neviem ako sa pise menom ten belgičan ?) celu sezónu PL + LM neutiahnu a znova to bude asi len žolík z lavičky za Lukakom. Škoda ho, osvedčení útočník v PL v ideálnom veku dosahovať v najbližších 4-6 rokoch métu +-30 golov.

        |
  19. Martin Scheiner (karma: -4) #1

    když přijde Lacazette, Mahrez, Fornal, Lemar a ti dva exoti co maj málo peněz prodlouží, pak budu max. spokojenej. Pak může Santi i Per skončit (i když ten rok by ještě mohli sloužit), nepotřebné (Jenki, Gibo, Ospina, sorry i Wilshere) prodáme nebo hostovačky a hrrr v dalším ročníku na ně!!!

    |
  20. Jakiee (karma: 1558) #1

    James okolo 50-max 60M s Mesutom ako podhrot za Alexisom je veelmi zaujimava predstava. A asi aj reálnejšia a lacnejšia ako Mbappe. A vôbec by to nemuselo byť odveci, prave naopak, James prave s dvojicou Mesut a Alexis by mali vytvoriť velmi silnú trojicu. Za nimi Xhaka a Seri, na kraji Kolasinac a Oxlade/Hector.. pekná predstava.

    |
    • Ixtrinium (karma: 83) #1

      Až na to, že tyhle sestavy vypadají dobře na papíře, v praxi by tam bylo příliš mnoho ofenzivních hráčů, kteří nepracují pro tým. A to je přesně ten důvod, proč James nehraje v Realu, protože nepracuje tolik pro tým, jako např. Isco. Druhým důvodem je to, že to není tak rozdílový player, jak si Real původně myslel, když ho kupoval (jakože nový Ronaldo). Pokud Mbappe půjde do Realu, bylo by lepší zkusit koupit Benzemu, jeho univerzálnost je přesně to, co nám v útoku chybí. Teoreticky by mohl odejít z Realu i Bale, ale pochybuji, že by šel zrovna k nám.

      |
  21. Avatar photo
    Avp (karma: 2597) #1

    Serge po roce meni dres…

    BREAKING: @SergeGnabry has activated a clause in his contract and will leave #Werder at the end of the month.

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Zrovna jsem to cetl. Tim pada varianta, ze bychom na nej meli predkupni pravo, coz je z meho pohledu dalsi velka chyba vedeni pri transferech.
      Jen by mne zajimalo, kde skonci. V poslednich dnech se rozebirali dve varianty a to Hoffenheim, nebo BVB. Podle toho, ze BVB uz ma noveho trenera, bych si tipnul, ze to bude prave Dortmund

      |
      • Jakiee (karma: 1558) #1

        Veľká škoda Gnabryho, myslím ze v budúcnosti to budeme ľutovať, ze sme ho pustili, chlapec ma velky potenciál ale combo zranenie + hostovanie vo West Brom ho zabrzdili..

        |
  22. Avatar photo
    Pedro Sanches (karma: 6446) #1

    naše vedení je opravdu banda šašků a tragédů.. u nás se prostě neumí obchodovat.. kdo trošku sledoval výkony gnabryho, tak musel vidět, že ten hráč by bylo s Alexisem asi nejlepší křídlo u nás v týmu.. a my ho prodali za takovej pakatel a a bez nějaký výkupky..

    |
    • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

      Ja celkem chapu, ze do Shitty prodava kazdy s velkou prirazkou, ale nechapu, proc my prodavame hrace tak pod cenou. Driv jsem jeste chapal, ze si hraci casto prestup vyvzdorovali a my nemeli ekonomickou silu tomu celit.
      Ted ale silu mame a i pokud chce hrac odejit, tak mu to ma byt umozneno jen za cenu, ktera odpovida soucasnym prestrelenym cenam. Navic do Turecka chodi daleko horsi a mene perspektivni hraci nez David, za daleko vetsi penize. Opravdu by mne zajimalo, kdo je za tohle zodpovedny. Pokud je to vse za Dickem, tak by melo vedeni zvazit jeho nahradu, protoze tudy nam utika silene moc penez, ktere bychom mohli pouzit na nakupy.

      |
    • Jakiee (karma: 1558) #1

      City brankára potrebovalo, bol to ich cieľ. Caballero odchádza, Hart sa s Guardiolom nemusí a Bravo totalne vyhorel. Nevravim, ze 3M za Ospinu su adekvátne (moj nazor je 6-8M) ale Ederson je mladý a chytat môže ešte takmer 15-20 rokov na TOP urovni, takže cena zaň je v dnešnej dobe adekvátna.

      |
      • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

        Ederson ma urcite potencial, ale ma za sebou jen jednu celou sezonu v Benfice, tudiz je to celkem slusny risk. I takovy De Gea mel prvni sezonu v PL hodne matnou. Takze a mne je 40M Eur hodne premrstena cena.
        Na druhou stranu se obavam, ze kdyby si Shitty ukazalo na Wojtu, tak jim ho strelime za nejakych tech 14M.
        Jinak osobne bych to u Davida videl spis bliz k tem 8M. Preci jen u nas chytal hodne solidne, v repre se mu taky dari a je v idealnim veku pro golmana.

        |
        • Jakiee (karma: 1558) #1

          Tak im to nevyslo s overenou kvalitou (Bravo), tak idu po mladom brankárovi. Cena je najmä za potencial, samozrejme je tam aj už určitá kvalita a hlavne City nemá problém platiť. A keď sa na to pozrieš zo strany Benfiky, predávajú hráča tímu, o ktorom vedia ze nemá v podstate limit, tak si namiesto 30-35M vypytaju 40M.

          |
          • Gunner_Pav (karma: 10981) #1

            Ja bych rekl, ze jak pises, je cena dana spis tim, kdo kupuje. Potencial je samozrejme zajimavy, ale otazkou je, zda mu Shitty daji dost casu.
            Koupili uz hodne potencionalne zajimavych hracu a drtive vetsine nedali cas. myslim, ze kdyby Benfica prodavala jinam byla cena spis kolem pulky, nez u tech 30-35M.

            |
    • chicha (karma: 205) #1

      Je to malo, ta cena mela byt aspon dvojnasobek teto.
      Obecne se dnes ale plati spis za potencial, nez ta kvalitu, u tech mladych hracu. Pokud nekdo vycniva v spickovem klubu nejake ligy(coz Benfica v Portugalsku spicka je), ma odehrano dost zapasu, a je mu do 23 let, tak platis za potencial. Tohle srovnavat tim padem nejde, Ospina(nahradnik v Arsenalu) a Ederson(mlady hrac s potencialem a nova jednicka pro City).

      |
      • Avatar photo
        juha_efx (karma: 1415) #1

        okej takze ked vravis ze sa plati skor za potencial nez za kvalitu tak ked sa teoreticky opakujem teoreticky budeme bavit o predaji Bellerina do Barcelony a zobereme to ze uz teraz je silno kvalitny hrac,ma 22 cize este mrte casu sa dalej zlepsovat,navyse Barca velmi potrebuje RB a to ze City dali za brankara 40M s tym ze za brankarov sa ani zdaleka nevyplacaju sumy ako za hracov v poli…kolko by sme my mali pytat za Hectora???mne to vychadza aspon na 80 mega

        |
        • Erioz (karma: 255) #1

          Bellerin – má dlhodobú zmluvu, je mladý, potenciál byť jedným z top obrancov, momentálne má hodnotu ako Pogba (čisto teoreticky)

          |
        • chicha (karma: 205) #1

          Stejne tak jako se za brankare nedavaji takove penize, tak ani za ,,blbyho“ beka 🙂 On ma potencial byt spicka a urcitou kvalitu ma uz ted. Pokud to chces s necim srovnat, tak treba se Stonesem, ktery stal 52 milionu liber. Takze bych to videl na podobnou castku 50 milionu liber. Urcite ne 80, to ti za sebetalentovanejsiho beka v teto dobe nikdo neda, ale mozna za 4-5 let, treba uz jo. Pak uz ale ofenzivni hrac nebo zaloznik bude stat tak 150.

          |
  23. Avatar photo
    dave (karma: 21027) #1

    PSG bylo letos sesazeno z francouzského trůnu a k návratu mu mají pomoci posily. Trenér Unai Emery dostane k dispozici značnou částku, vedení je připraveno v létě uvolnit 220 milionů eur. (sport-express.ru

    A do toho este ak zacnu Real,Barca,MU,Chelsea,Liverpool,tak to bude proste masaker,ake ceny budu toto leto lietat. Wenger by mal tych dvoch hracov kupit co najskor,nech mame pokoj.

    |
  24. Jakiee (karma: 1558) #1

    Myslim, že je veľmi dôležité, kedy sa prestupy smerom k nám udeju. Ak by sme kupili hráčov povedzme do konca júla, čiže do polovice prestupaku a uzavreli by sme zmluvy s Oxem, Mesutom, Alexisom a ja stale dúfam, že aj s Jackiem tak by to bolo to najlepšie riešenie. Najmä v druhej polovici budu lietať nenormálne sumy.. treba káder co najskôr uzavrieť a popripade čakať uz len na nejake kozmeticke úpravy, ak by sa v tom hurikane prestupov zomlelo niečo, a bol by dostupný zaujimavy hráč za zaujímavú sumu. Netreba to nechávať na poslednú chvíľu ako to Wenger už x-krát spravil. To, ze bolo peklo túto sezónu znamená, ze tlak v ďalšej bude od začiatku extrémny a treba mať hráčov ako tak zohratych. Dúfam, že si to Arsene uvedomuje.

    |

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.