Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT: Arsenal 1-0 Chelsea

🔴 𝗧𝗘𝗔𝗠𝙉𝙀𝙒𝙎 ⚪️

🧤 Arrizabalaga in goal
🔟 Eze the creative spark
⚡️ Martinelli our threat down the left

Let's do this, Gunners 😤

Presented by @deel 🤝

— Arsenal (@Arsenal) February 3, 2026

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • →

Komentáře

  1. Kanonyr Kazdymcoulem (karma: 9) 3.2.2026, 23:15 #1

    Raya chytá finále co myslíte?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2915) 3.2.2026, 23:16 #1

      Keďže je to Carabao Cup, tak myslím, že to nechá Kepovi 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • PeVy (karma: 296) 3.2.2026, 23:17 #1

      Doufám, že ne. Kepa by si to měl dohrát, stejně jako kdysi Martinez FA Cup.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Ondra (karma: 1623) 4.2.2026, 11:57 #1

        Jina situace, leno byl zranenej a proto se k tomu vubec martinez dostal ten pul rok

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. Leesek (karma: 1442) 3.2.2026, 23:17 #1

    A jelikož to není častý, musím pochválit rozhodčí.. dneska v topu.. krásné si uhlídal, ze pustil trosku tvrdší hru.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • bflmpsvz (karma: 3919) 3.2.2026, 23:18 #1

      Za mě až na tu penaltu na Martiho, to minimálně VAR musel vidět. Ne první zákrok, ale ten druhý, ze země…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Leesek (karma: 1442) 3.2.2026, 23:20 #1

        Jo, vytrcil tam tu nohu a tím jakoby to byl druhý zákrok. Ale osobně bych tohle nepískal.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • mc1897 (karma: 618) 3.2.2026, 23:23 #1

          Preco ?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Leesek (karma: 1442) 3.2.2026, 23:35 #1

            Blbě jsem to asi napsal, penaltu bych chápal, ale me to nepřijde, ze by se to muselo pískat. Jsem s tím v pohodě. To nastavení chápu taky, protože my neustále zdržujeme a první minutu se ani nehrálo.

            |
        • Do Tuan Tu (karma: 2238) 3.2.2026, 23:27 #1

          Vzdyt zabranil Gabimu, aby to vubec mohl dohrat… jinak by sel sam na branu.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Leesek (karma: 1442) 4.2.2026, 10:49 #1

          Ok, tak teď jsem četl, že to měla být určitě penalta. Mně to nepřišlo jako obvious error, aby VAR intervenoval. Ale byla, takže jeba FA :D.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Zbyna (karma: 2617) 4.2.2026, 11:37 #1

            Toto je totiž úplná chujovina, že VAR zasahuje jen při zjevné chybě. Protě VAR by měl zasahovat tam, kde je chyba rozhodčího. Chápu ,že ve zlomku vteřiny je to problém. To samé mi vadí u nepřehledných tečí kdy jsou/nejsou rohy. Však je to otázka pár sekund, než VAR změní rozhodnutí. A když roh je či ne, může to být značně ovlivnit zápas.

            |
          • Leesek (karma: 1442) 4.2.2026, 13:27 #1

            No jenže to bys měl během zápasů takových zásahů VARu, že už by pak dávalo smysl mít 30 enbo 35 minut čistou hru a čas stopovat při přerušené hře.

            |
      • Co_Je (karma: 795) 3.2.2026, 23:21 #1

        A tu ruku “ v přirozené poloze“

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Berci (karma: 2079) 3.2.2026, 23:21 #1

        to mi ani nevadilo, spis ten nastavený cas byl úlet

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Do Tuan Tu (karma: 2238) 3.2.2026, 23:27 #1

          Taky jsem si rikal, proc nepiska… a pak gol 🤣

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 618) 3.2.2026, 23:21 #1

      Nepacil sa mi, nekonzistentny vykon, v 1.p. piskol vsetko, potom prvych 20 minut 2.p. nic, a potom zasa vsetko.
      A pencla na Martsa jasna, ale to ide skor za VARom – sklz lopta, potom ma Martinelli loptu pod kontrolou po sklze, a kosa druhou nohou…. Jasna pencla.
      Ale na konci nikoho neovplyvnil…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. Co_Je (karma: 795) 3.2.2026, 23:22 #1

    Ale Chelsea fans naplakaji že nepískál rovinu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. bflmpsvz (karma: 3919) 3.2.2026, 23:24 #1

    Další zápas doma za 4 dny, následující za 5. Na Wigan (League One) by to chtělo kompletně postavit „Bčko“, hlavně namísto Zubiho a Declana. Dec v rozhovoru na dotaz, jak se cítí, odpověděl, že naprosto vyčerpaně („shattered“), že je teď šílený program…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Poky17 (karma: 3326) 3.2.2026, 23:28 #1

      Sunderland musíme smáznout.. Už nejsou v té pozitivní vlně jako na začátku sezóny a na Wiganu jak říkáš, postavit Béčko a střed pole bych klidně udělal Norgaard / MLS.. Zubiho klidně vzít na lavičku, ale Declana nechat doma v teple u TV 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • bflmpsvz (karma: 3919) 3.2.2026, 23:36 #1

        To jsem si říkal taky. Klidně bych to postavil

        White-Mosquera-Calafiori-Hincapie
        Noorgaard – MLS – Eze
        Dowman (pokud se stihne vrátit) – Jesus – Martinellii

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • bflmpsvz (karma: 3919) 4.2.2026, 10:39 #1

          BTW je teda šílené, že tohle je v uvozovkách naše Bčko, přitom takový tým by i v PL hrál někde kolem 10 příčky… Ještě krom Dowmana teoreticky Madueke (protože normálně tam máme Saku).

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Baci (karma: 674) 4.2.2026, 1:30 #1

        A hlavne im bude chýbať Granit, ktorý je pre nich extrémne dôležitý…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Poky17 (karma: 3326) 3.2.2026, 23:25 #1

    Jako dnešní výkon byl asi takový, jako když boxer s titulem ví, že má nabodované kola a pak už se jen věší na soupeře a přední rukou si drží distanc a to mu stačí.. Nebyl to pohledný výkon, nebyl to vyloženě dobrý výkon, ale hrálo se na dvě utkání a v obou jsme byli prostě lepším týmem a co si budeme, kdybychom v prvním zápase využili to co měli a zbytečně nedostali laciné góly, bylo vymalováno a nebylo o čem.. Ale třešnička na dortu v podobě gólu pro Kaie a zrovna od něho, to stálo za to! Díky moc chlapci, budu se těšit na finále! V tu dobu doufám, že už budeme mít pohodlný náskok v lize (ťuk, ťuk) a půjdeme do finále nažhavený a tu trofej (ač ne tu zrovna nejblyštivější) urveme! COYG!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Kanonyr Kazdymcoulem (karma: 9) 3.2.2026, 23:31 #1

    Moc se bojím, ze takovéto výkony ve vyřazovacích bojích LM stačit proste nebudou. A v lize se bojím, že bez Merina to bude ještě těžší

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Leesek (karma: 1442) 3.2.2026, 23:40 #1

      A co by nestačilo. Jako ze když na nás tým nastoupí s 7-8defenzivnimi hráči, že nás smáznou. Chelsea byla horší jak my, tak tvým pohledem budou i týmy v LM jako chelsea. Neříkám, ze vyhrajeme LM, ale neni potřeba se čehokoliv bát.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4120) 4.2.2026, 0:57 #1

        Nejen, že byla horší, ale kdyby nastoupili od začátku s tím, co pak prostřídali, tak dostanou trojku. A moc dobře to věděli, proto začali a tím, čím začali.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Leesek (karma: 1442) 4.2.2026, 8:36 #1

          Jojo, i Resenior to řekl, že nemohli hrát od začátku otevřenej fotbal a že tohle byl jejich gameplan. My když tohle hráli na L’poolu a City tak jsme dostali od pundits bídu, že takhle teda ne.. Rozhodně nemám problém s tím, že takhle šmoulové hráli, ale Mikel v tomto takticky vyhrál.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. mc1897 (karma: 618) 3.2.2026, 23:32 #1

    Off topic: nechapem ako nerdi rataju xG.
    Kukam flashscore.com: 0.91 – 0.68.
    WTF?
    Sak iba gol dvaja sami na brankara bez obrancov musi byt 0.8, Martinelliho zblokovana tutovka, Gabsova hlavicka….
    A kde zobrala Sibiir 0.68…. Bol som 3 minuty na wecku, tak tam museli mat dve tutovky, ze ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • traged (karma: 5331) 3.2.2026, 23:35 #1

      Mas recht, to je nesmysl uplnej. Meli jenom ty strely Enza – no kdyby je lip trefil tak to dat slo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Lukendes_10 (karma: 7003) 3.2.2026, 23:40 #1

      Bože riešiť tu xG….najdemetnejsia štatistika aká kedy vznikla.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 618) 4.2.2026, 0:00 #1

        Co odpovedas ked ta to nezaujima… Mna to zaujima, lebo zajtra to bude v celom GB environmente, a vsetci scholesovia, talksports, sky. bbc si to zoberu do huby, lebo nic ine mat nebudu…. ak to tak ostane.
        Slovensky ani CZ svet si to ani nevsimne to mas pravdu…
        BTW: je to velmi dobra statsitika. Villa isla v tom svojom 11 zapasovom vitaznom rytme proti xG, a dohnalo ich to, napr. teraz s Brentfordom. Manu ide tiez za Caricka proti xG, a spadne im to rovnako ako Ville, skor ci neskor.
        Ale ten flashscore tam musi mat chybu. That’s all.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Sniper (karma: 1775) 4.2.2026, 1:49 #1

          Neviem ako to presne je ale myslím, že zblokované strely sa do xG nerátajú nie? Iba strely na bránu alebo vedľa.
          Skúsil som sa spýtať chtaGPT a ten mi tiež napísal, že väčšinou v tých jednoduchých xG je zblokovaná strela za 0.0

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 618) 4.2.2026, 7:52 #1

            Ok, to by davalo odpoved ale nie logiku… AI ma nenapadlo pouzit 🙂 A v tom pripade ma Lukendes pravdu ze takto nastavene xG je dementna statistika.

            |
        • Spižin (karma: 577) 4.2.2026, 19:31 #1

          Statistika je to hlavně nepochopená. xG je prostě šance že mediánovej fotbalista dá góla ze střely z konkrétní pozice, konkrétní částí těla, se vzdáleností konkrétního obránce atd.

          Ale xG neni žádnej prediktor budoucích výsledků. Messi v primeu by si s xG vytřel zadek. My jsme letos přišli na způsob jak dát maximum gólů z rohů, xG na tyhle góly je o dost nižší, ale dokud soupeři nevymyslí, jak nám v tom zabránit, tak se na tom nic nezmění, xG ne-xG.

          Pro mě je to v podstatě zbytečná statistika, copium kterym se utěšujou fanoušci po tom, co jejich tým neproměnil 10 šancí. „Ale podle xG jsme měli dát minimálně 3!!!“ A co jako 😀

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 618) 4.2.2026, 20:08 #1

            Velmi ti nerozmumiem, nikto tu neprediktuje nasledujuci zapas, ide o trendy, velke data nie jeden-dva-tri zapasy.
            BTW …zbytečná statistika neexistuje, moze byt zle navrhnuta, ale vo velkych datach dojdes na to ze napr. Villa ide na vlne z ktorej spadne, a takisto ako teraz MU.
            Ak to popieras Ok, nemam s tym problem.
            Len vravim ze niektore stats, o ktorych som si myslel ze na prvy pohlad su +- Ok, tak asi minimalne u flashscore su asi pekne pomrvene…
            Ak teda plati co sa tu pise hore.

            |
          • Spižin (karma: 577) 5.2.2026, 18:45 #1

            Statistiky jako držení míče, střely, rohy atd. jesou přímočarý a deskriptivní. Neviděl jsem zápas, kouknu na staty, udělám si obrázek. xG je pro většinu lidí blackbox, obří dataset historickejch dat u dynamickýho fenoménu, jakym je fotbal. Mění se taktika, technologie, míče, kopačky, herní styly, fyzický atributy hráčů. Takže buď by mělo mít xG hodnotu čistě historickou, kdy mi řiká, kolik gólů v historii, se zahrnutím všech těch dalších proměnných, z určitý pozice padlo – ale to mě upřímně vůbec nezajímá – a nebo by mohlo mít hodnotu prediktivní, což do jistý míry má, ale nic nezaručuje. Pro mě je to prostě gimmick, v dnešní době technologií fanoušci potřebujou hltat další a další fotbalovej obsah a autoři xG Philosophy trefili zeitgeist, a já to beru jako zábavu pro hospodský diskuze o fotbale, asi na úrovni player ratingů z EA Sports FC, ale nikoliv základ pro jakoukoliv seriózní analýzu nebo predikci. Ale to tady ostatně asi ani neděláš, jsme na diskuzi na fan webu, takže vlastně v pohodě. No hate.

            |
    • Co_Je (karma: 795) 4.2.2026, 12:06 #1

      Měli myslím 14 střel po malých kouscích to nasbírali. Když vystrelis 50 x z půlky tak budeš mít to samé, ale bude hovno z toho. Jinak po hlavičce Gabriela jsme měli xG 0.35 myslím. Penalta je 0.8 tuším. Tak nevím kolik byla kaiova šance

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Toure1995 (karma: 1326) 3.2.2026, 23:38 #1

    Takéto zápasy sú super príprava na vyradovacku.v LM

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. SANTI (karma: 928) 3.2.2026, 23:39 #1

    Rozhodčí nastavoval a nastavoval a čekal na Chelsea až dá gól, aby ho nakonec dal Kai, výborny 😀 Jinak zasloužený postup. Hráli jsme co jsme potřebovali, Chelsea nijak extra nehrozila a bylo jasny, že my se nikam tlačit nebudeme. Jen tolik prostoru na ty střely z poza vápna bysme soupeřům nemuseli nechávat.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Leesek (karma: 1442) 3.2.2026, 23:41 #1

      Nesmysl, zkus se podívat na to nastavení znova a stopovat si, kolik se hrálo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • SANTI (karma: 928) 3.2.2026, 23:51 #1

        Už jen to, že nastavil 6 minut byl úlet.. A teda ok, bylo tam maly zdržení s druhým balonem na hřišti, ale i s tím když připočtu, tak to zbytečně natahoval, ale aspoň jsme díky tomu dali gól:)

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Jakub Mareš (karma: 2740) 4.2.2026, 6:36 #1

      Vždyť je to přece úplně běžná věc že rozhodčí nechají ještě kousek navíc, když je to o gól, dělá se to úplně běžně.
      Ale jo pojďme z toho zase udělat “všichni jsou proti nám” plač.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Ari16 (karma: 2521) 4.2.2026, 6:55 #1

        Oni už nemají co vytáhnout,tak teď je to nastavený čas.🤣

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • SANTI (karma: 928) 4.2.2026, 8:51 #1

        To je dobrá blbost, že se to dělá běžně, když je to o gól 😀 Mám rád, když tu něco napíšeš a hned to někdo musí začít to překrucovat do extrému jak se mu to hodí, jen proto, že nesouhlasí a neumí to napsat normálně, že to prostě vidí jinak.. 🤦‍♂️ Nic takového, že jsou všichni proti nám jsem „nenapsal“, to bys tu potom nemohl napsat nic touto logikou, ale snad sis ulevil a je ti líp..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • bflmpsvz (karma: 3919) 4.2.2026, 10:44 #1

          Rozhodčí někdy nechají déle, ale většinou, když se nastavený čas hodně kouskuje, což moc nebyl tento případ. Ale stejně jako VAR nám nedal (naprosto nepochopitelně) penaltu za faul na Martinelliho, podezírám je trochu z toho, že do poslední chvílie to chtějí udělat, co nejvíce napínavé (skoro i podvědomě). Každopádně rozhodčí pak stejným způsobem nechal dobře dohrát i náš protiútok (jinak by to byl obrovský dick, pokud by to pískl, když se k míči dostal Zubi (?) a pak Rice).

          Když se na to podívám z tohoto hlediska, tak se to podařilo. Skvělý napínavý zážitek až do konce – korunovaný gólem.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. Lukendes_10 (karma: 7003) 3.2.2026, 23:42 #1

    Uloha splnená. Zahráme si na Wembley.
    Najdôležitejšie je to potvrdiť v sobotu a bezpodmienečne získať 3 body. A keď Boh dá tak náskok po víkende môže byť 9 bodov. Ale sustredme sa na nás a vyhrávajme svoje zápasy.
    Dobrú noc, COYG !!!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. tony (karma: 630) 3.2.2026, 23:58 #1

    Je to jenom Carabao Cup, ale postup do finále se cení a pro hráče i klub je tenhle postup potvrzení kvality kterou mají. Zmenší to tlak na hrače i klub.Do dalších zápasů je to psychická vzpruha.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 0:17 #1

    Bavíme sa už dlhšie, že hráme celú ligu na istotu a dnes sme predviedli, povedal by som Artetovu maximálnu safety first hru 😀
    Myslím, že veľa fans to nerozdýcha ale takto sa vyhrávajú cupy.
    Aj keď v tomto Carabao o nič nejde, bol to dobrý mentálny tréning pred vyraďovačkami v UCL. Tam to bude o tom istom. Ak získame výhodu o gól musíme byť schopní si ju postrážiť.
    Trápi ma ešte to premieňanie šancí (Martinelli, Big Gabi mali tutovky, v prvom zápase zasa Merino na 1:4), lebo to je ďalší veľký parameter, čo vo vyraďovačkách rozhoduje.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • The_Mac (karma: 422) 4.2.2026, 8:57 #1

      Neřekl bych že v Carabao Capu o nic nejde, šlo to vidět i na hráčích když dal Kai gol jak se s ním přiběhli všichni radovat nebo na oslavách na hřišti hned po zápase a hlavně Rice jak se radoval s fanoušky. Tenhle pohár podceňuje jen místní komunita, ale jde vidět že uvnitř klubu je to pro všechny velmi důležité, že se postoupilo do finále a určitě to velmi pomůže celé té auře klubu že se dokážeme dostat do finále přes Chelsea ikdyž je to všemi „podceňovaný“ Carabao Cup

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 9:40 #1

        Takto sa ťa opýtam. Ako budeš hodnotiť sezónu ak vyhráme tento kakao cup ale failneme UCL, FA CUP aj PL? 😉

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • The_Mac (karma: 422) 4.2.2026, 9:57 #1

          Když jsi fanoušek klubu a né úspěchu raduješ se z každého poháru ať je jakýkoliv a to stejné ti určitě řekne Arteta. Každý rok máš šanci na 4 poháry a co by mnozí jiní (a teď nemyslím kluby jak Brighton) dali za to aby se dostali aspoň do finále Carabao Cupu. Neříkám že by sezona byla úspěšná to stejné by ti asi řekl i kdokoliv z klubu ale nebudu tady snižovat úspěch toho že jsme se dostali do finále tohoto poháru jen proto že pro mnohé tady to je jen „kakao“ cup jak píšeš. Kdyby to byla tak podřadná soutěž proč by na stadion chodilo 60K fanoušků a všechny teamy v čele se City, Chelsea, my hrála od osmifinále skoro v plné sestavě.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Do Tuan Tu (karma: 2238) 4.2.2026, 16:25 #1

        Ja nevim, jak vy, ale na quadruple mi ten Carling Cup prijde teda mega dulezitej 😂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dominik (karma: 2407) 4.2.2026, 9:08 #1

      Nikomu to vadit nemoze, sme vo finale… frflosi budu, aj ked ten pohar vyhrame 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • speedy (karma: 1496) 4.2.2026, 9:38 #1

        Já myslím že nebudou. Ono se spíše řeší následná únava A-týmu pro PL po tomto zápase. Takže pokud to vyhrajeme bez zranění a bez dopadu (únavu) na zápas v PL / LM, tak všichni budou happy.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • ezio (karma: 5369) 4.2.2026, 16:19 #1

          Budu, staci sa pozriet na killerhammera

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. david gunner (karma: 325) 4.2.2026, 9:05 #1

    Teraz je dôležité finále vyhrať hlavne z hľadiska aby sa chalani naučili zvládnuť ten tlak finále a pomôže nám to do ďalších dôležitejších finále,a nemenej dôležité to bude ako psychická vzpruha do záveru sezóny.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 9:47 #1

      Btw. načasovanie finále nie je veľmi šťastné 22.3.
      Bude sa tam asi posúvať zápas s Wolves.
      Je tam repre pauza.
      Vychádza to, že odohráme 2 zápasy proti city.
      Tam by nás mohli dať zasa riadne dole – Pep to určite vyhodnotí, že je to pre nich veľká šanca.
      Myslím, že sme si na seba ušili riadnu búdu 😉
      Ale samozrejme, ak sa finále vyhrá, bude to iný príbeh.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • bflmpsvz (karma: 3919) 4.2.2026, 10:47 #1

        „Ušili jsme si na sebe boudu, tím, že jsme se dostali do finále“ je obdoba „otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi“ Akorát Cimrmani to myslí ryze parodicky… 😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 11:23 #1

          Jednoducho si nemyslím, že bude dobré hrať tesne pred ligovým zápasom na city ešte proti city finále kakao cupu, kde budú mať šancu nás dať riadne dole.
          Ja o tomto kakao cupe hovorím roky, že je to volovina aj termín finále je volovina.
          Wenger to hrával s juniormi a myslím, že to bolo najlepšie riešenie.
          Ešte bude zaujímavé ako sa tam odložia tie zápasy, možno city budú tlačiť aby sa náš vzájomný zápas odohral až na konci súťaže.
          Tak či onak tu vznikne situácia na taktizovanie.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • 12thMan (karma: 3794) 4.2.2026, 11:42 #1

            Ja chápem tvojmu vnútornému nastaveniu 🙂 ale…
            Vo finale môžeme dať rovnako dole City ako City nás. A ja si nemyslím že sme zo City posraní až za ušami ako pred rokmi.
            Chalani konečne dosiahli na nejaké finále a keď to bude so City tak je to bonus. Nie cenený pohár, ale vo finále s nimi bude mať vacsiu váhu.
            Chalani musia prekonať tú hranicu, že druhé miesto nie je naše jediné možné maximum.
            Ešte nevieme ako v tom období budeme na tom v lige. Ja verím že so slušným náskokom, ktorý bude bezpečný aj v prípade prehry na Etihad.
            Jediné z čoho mám strach sú zranenia.

            |
          • Ghostface (karma: 1667) 4.2.2026, 12:30 #1

            No naopak City jsou posrani z nás. Viz ta jejich defenzivní holomajzna u nás 😀

            |
          • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 12:32 #1

            V prípade, že city postrácajú v lige a budeme mať komfortný náskok (9+), súhlasím, že finále kakao cupu nebude žiadny problém.
            Ja ale samozrejme očakávam oveľa horšiu situáciu v lige, pretože tiež nie sme žiadna winning machine.

            |
          • ezio (karma: 5369) 4.2.2026, 16:08 #1

            Tebe budem davat minuska len z principu…strasne mi lezež na nervy s tymito porazeneckými rečami…

            |
          • Michal Vereš (karma: 159) 4.2.2026, 16:31 #1

            Neboj City budeme mít určitě i v LM 🙂

            |
  14. Nawts14 (karma: 1700) 4.2.2026, 11:50 #1

    Gratulujem chlapcom k postupu, bolo vidiet ze im na tom velmi zalezi.
    Trosku som sklamany z Ezeho. Pride mi , ze je strateny. Pritom keby sme ho vedeli dostat do pozicie s loptou na nohe do finalneho riesenia , kde je to nas najlepsi hrac. Holt ziadny hrac nie je vacsi ako timovy system. Akceptujem to.
    Za Wengera bola sloboda jednotlica a ziadny uspech.
    Teraz bude timovy uspech na ukor jednotlivca. A som s tym ok, je to timovy sport, nie tenis.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. Toure1995 (karma: 1326) 4.2.2026, 12:09 #1

    pozerám si náš rozpis ligový zápasov v závere sezony.. a z praxe to býva tak, že tímy, ktorej v tej fáze už nemajú o čo hrať (nemajú motiváciu), tak su lahsie na porazenie, čiže nejaké midtable tímy, ktoré majú istotu záchrany, resp. určite vypadávajúci…ak v ligovom zápase so City nestratíme prvé miesto v tabulke, tak si myslím, že ak sa niečo vynimočne nestane, tak by sme mali dokráčať k majstrovskému titulu aj s našim béčkom..máme tam Castle doma, Fulham doma, West Ham vonku, Burnley doma, rozpadnutý Crystal Palace vonku…. City má ešte v poslednom kole Aston Villu, ktorá ho môže potrápiť, kedže asi budu mať o čo hrať

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 12:28 #1

      Súhlasím, že midtable teamy už v apríli máji bývajú na dovolenkách.
      Lenže my na konci máme Burnley a WestHam ktoré možno ešte budú hrať o záchranu a to budú potom veľmi ťažké zápasy.
      Práveže si myslím, že city majú ten úplný záver o niečo ľahší a ak budeme v situácii, že nás po vzájomno ligovom zápase preskočia, tak už si to nedajú vziať.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Toure1995 (karma: 1326) 4.2.2026, 12:46 #1

        podla mna len West Ham by sa mohol nejako vzchopit a dostat sa cez Nottingham k zachrane, Leeds hrá dobre…nie je tam cez koho iného sa zachraniť… v predposlednom kole už bude Burnley vypadávať.. v januári neposilnili, nehraju dobre, nemam prečo si nemyslieť, žeby sa teraz dostali do laufu a začali by vyhravať zápasy

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. The_Mac (karma: 422) 4.2.2026, 12:32 #1

    Ještě k té věčné debatě o tom jaký hrajeme fotbal apod. tak jak píše Athletic tenhle tým tu není, aby bavil ale aby vítězil. Tak si každý položme otázku co chceme na konci, chceme aby se o nás říkalo hrajou nejkrásnější fotbal v evropě ale s tím nic nevyhrajou nebo aby se říkalo možná to není tak nádherná podívaná ale mají 3 tituly. Za mě teda klidně budu všude okolo poslouchat jakou hrajeme sračku a jak nás nejlepší utočník je vlastní gol když na konci budeme mít 3 tituly, protože to stejně říkají jen k vůli toho že by chtěli aby jejich oblíbený klub byl v naší pozici a mohli si říkal však no a co máme co jsme chtěli a je jedno jak jsme to dokázali.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 12:36 #1

      Už len Chelsea vyhrala UCL krásnym futbalom 😀
      Absolútne tieto reči ignorujem, rozprávajú to hlavne punditi, ktorí nám zavidia.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Leesek (karma: 1442) 4.2.2026, 13:56 #1

      Simeone je obdivovanej za ten jeho defenzivní shit, v dřívějších letech. Fans šmoulů si nevidím nikde stěžovat na ubetonovanou výhru v LM. Říkám nasrat na všechny, a hlavně když na nás někdo zkusí vyběhnout tak fásne trojec a zdar (pokud nemá v bráně Dunaruma)

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • 12thMan (karma: 3794) 4.2.2026, 14:40 #1

        Asi tak. Niekedy je fakt utrpenie pozerať na našu hru, ale dôležitý je cieľ. A pre tento klub, pre všetkých v klube, pre fanúšikov po všetkých tých rokoch čakania je najdôležitejšie naplniť konečne vitrínu s trofejami.
        Tie dementné keci o našich rohoch, autoch, bránení môžeme mať tak u prdele. Všetko je to súčasť hry.
        Máme od začiatku sezóny len 3 prehry o 1 gól a pár nešťastných remíz. (aj pár šťastných 😁)
        20 čistých kont v 38 zápasoch
        To hovorí za všetko, ideme konečne niečo vyhrať 💪

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Henry (karma: 1787) 4.2.2026, 14:44 #1

      My si hlavne mozme dovolit hrat menej atraktivne dlhe roky sme hravali najkrajsi futbal na svete, teraz nastal cas aby sme nieco vyhrali ci uz s utocnym alebo menej utocnym futbalom hlavne ze si to za tie roky co sme divakom prinasali krasny futbal, nam teraz nemoze nikto nic vycitat predsa len ludia si vzdy nieco najdu, hovorilo hraju pekny futbal s detmi to nikdy nic nevyhraju teraz hrame s muzmi s takticky vyspelym vykon a zevraj sme zas nudni tak nech uz vyberu 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jannes (karma: 2896) 5.2.2026, 7:49 #1

      Veď ale to je klasický Arsenal, hrali sme najkrajší futbal v európe a nič sme nevyhrávali a boli sme na smiech. Teraz sme prví v PL, prví v LM, finále carabaou a 4. kolo FA Cup a aj tak sme na smiech lebo nehráme na krásu 😀 Milujem keď sa niekto oprie do toho, že dávame góly z rohov. Ako keby bolo zakázané dať gól z rohu a mal by sa ten roh len odohrať rovno brankárovi do náruče alebo čo. Alebo aj tie vlastné góly, keby sa tak tí dotyční zamysleli nad tým, že z čoho ten vlastný gól plynie alebo ako bol strelený..
      To nevysvetlíš..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. elderscrolls (karma: 1776) 4.2.2026, 14:53 #1

    20 – Arsenal have kept 20 clean sheets in all competitions this season, only recording more in a campaign under Mikel Arteta in 2023-24 (23).

    [OptaAnalyst]

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. Igor (karma: 5477) 4.2.2026, 15:59 #1

    Finale je finale a je uplne jedno, ci je to cola cup alebo ine. Nasim vsetka cest, zapas bol narocny, celski hrali neprijemne, napadali vysoko a chceli dat gol. Nasi ich udrzali na uzde, takticky velmi vyspely vykon a gol na konci extratime bol len ceresnicka na torte 😁 Podme si to trocha uzit a potom sa plne sustredit na vikend a dokracat si pre dalsie 3 body. COYG! 🔴⚪

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. msturm (karma: 1108) 4.2.2026, 16:05 #1

    K tomu “nudnému” fotbalu.. Mě včerejšek naopak bavil protože jsem sledoval jak vyplňujeme prostory. Mimo dvou nedůrazů na Enza, kterého jsme nechali vystřelit z míst kde jsme dostali dva góly od MU to byla pohádka. Fotbal není jen o bezhlavém útoku. Svého času vládli kluby z Itálie tím, že měli propracovanou obranu. A k fanouškům ostatních klubů mám hlášku jednoho producenta.. Na otázku co říká negativní kritice? On odpověděl: Vždy když se podívám na účet, tak se jim upřímně směji.. U nás ne na účet, ale na trofeje, když tam budou, tak se taky budu smát

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 618) 4.2.2026, 17:54 #1

      Jedna z tych chyb ked Enzo strielal bol risk Maduho, urcite mu to Arteta v polcase vytmavil, ked daval narazacku tusim Timberovi do presu medzi dvoch modrakov na nasej polke, miesto bezpecnej prihravky Salibovi. A samozrejme strata…
      To bolo presne to co chceli vsetci aby sme hrali, aj ked na to nebol dovod. Chelski 7 defenzivnych hracov z 10 a my mame utocit a zabavat scholesa a nevilla ? Preco ?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. 12thMan (karma: 3794) 4.2.2026, 16:57 #1

    🚨Update

    Bukayo Saka kvôli svalovým problémom vynechá 3 až 4 týždne.

    Tak či onak podľa informácií zranenie by nemalo byť až tak vážne a Bukaya uvidíme opäť v akcií na North london derby 22. februára

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. tony (karma: 630) 4.2.2026, 21:36 #1

    Tragické straky,takže jdeme na ropáky.
    Věřím že jim zatnem tipec.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • waldenmedis11 (karma: 338) 4.2.2026, 21:41 #1

      Its same old Eddie Howe.serus obhajcovia tejto trofeje

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • 12thMan (karma: 3794) 5.2.2026, 9:25 #1

      Za stavu 1:0 mali zámky dve čisté šance a nedali…a o pár minút bolo po zápase.
      City ale viac krát vzadu prepadli

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Lukendes_10 (karma: 7003) 4.2.2026, 22:08 #1

    Je možné že sa ešte do konca sezóny stretneme so City 4x. V lige u nich, vo finále + liga majstrov je tiež reálne také štvrťfinále.
    Buď im to môžme za všetky tie roky vrátiť v jednej sezóne alebo nás oni opäť strapnia a všetko vyhrajú.
    Dúfam v tú prvú možnosť.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 6349) 4.2.2026, 22:27 #1

      Akože viem, že na nich herne máme.
      Mali sme s nimi posledné sezóny aj slušné výsledky.
      Doma sme im dali 5:1 minulú jar, krásny zápas.
      Problém nastáva ak s nimi hráme zápas v ktorom ide o veľa (to môže byť vyraďovačka v UCL alebo náš ligový zápas ak nebudeme mať dostatočný bodový náskok).
      Vtedy oni vytiahnu svoje mind games na ktoré nie sme imúnni.
      Videli sme to aj v iných zápasoch tejto sezóny ako dokážeme psychicky padnúť.
      V TOP dôležitých zápasoch, kde naozaj musíme urobiť výsledok, vyslať silný statement, máme úspešnosť tak 33%.
      Verím, že o rok to bude o niečo lepšie, náš team ešte viac vyspeje.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Jaromír (karma: 253) 5.2.2026, 6:32 #1

        Tohle ale nepřijde s věkem ale musíme ty zápasy zažít. Já doufám že se do těch situaci dostaneme, pokud chceme být nejlepší, musíme hrát ty nejtěžší zápasy a zvládat je. Ne pořád doufat, že to úkolem někdo za nás. Doufám a věřím, že z konfrontace s City letos vyjdeme vítězně, a klidně ať je dostaneme i v lize Mistrů. Pokud by jsme to nezvládli, tak příští rok naopak budeme pod ještě větším tlakem.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • idgor (karma: 1555) 5.2.2026, 9:44 #1

          Tiež som názoru že túto sezónu sa to môže otočiť a som rád za City vo finále, presne tieto zápasy nám pomôžu aj v lige pri zvládaní tlaku. Ono sa to presne musí zažiť, už semifinále minulý rok v CC a LM pomohlo (koniec koncov aj črtvrť finále proti Realu) hráčom, vidieť to túto sezónu na hráčoch čo to odohrali minulú sezónu a možno aj vďaka týmto záapsom sme cez tú Čukotku prešli. Takže za mňa tieto zápasy potrebujú všetci, ale je to dobrá škola aj pre nových ako Zubi, Eze, Gyo a pod. Alebo tí čo boli zranení na jar. V ďalšej sezóne to bude vidieť na mentalite tímu odohrané tieto zápasy. O to viac ak ich zvládnu, SF CC už zvládli, takže step by step.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • killerhammer (karma: 6349) 5.2.2026, 11:22 #1

            Ja s Vami súhlasím, len hovorím, že učiť sa zvládať tlak v kľúčovom zápase rovno proti city je extrém.
            Úloha – choďte na etihad vyhrať aby ste získali titul = mission impossible aj pre Liverpool keď dali v lige 99 bodov na etihade prehrali 0:4 😀
            Radšej sa to naučme na ľahších súperoch, ako bola napr. táto Chelsea 😉
            Čiže bol by som radšej, ak by sme do PL zápasu proti city išli s 9+ bodovým náskokom (čo bolo túto sezónu v našich silách, lebo city ohromne strácali, ale sme to nezvládli).
            Boli by sme aj viac v pohode a šanca na dobrý výsledok by bola vysoká.

            |
          • dave (karma: 19718) 5.2.2026, 13:26 #1

            Ale však toto je už úplne iné City ako kedysi, tak nechápem, čo si z nich stále taký dosratý? A aby sa nezabudlo, v PL majú z posledných 6 zápasov 1 výhru..

            |
          • Jakub Mareš (karma: 2740) 5.2.2026, 19:02 #1

            Jaký “učit se zvládat tlak”? Však tři roky hraji o titul, minulý rok semifinále v LM, kluci už odehráli obrovské množství těžkých a důležitých zápasů takže ten tlak už musí zvládat.
            A sorry pokud to ještě neumí tak je dost možná ze to ani nikdy zvládat nebudou.

            |
  23. Arsenal je best (karma: 630) 4.2.2026, 23:54 #1

    No nic tak pojďme to zkurv*eny City zničit ve finále! Po tolika letech posměchu je čas se vrátit na vrchol, vše vyhrajeme já klukům věřím.
    COYG ❤️❤️

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. Lukendes_10 (karma: 7003) 4.2.2026, 23:54 #1

    Neviem či sa to tu spomínalo ale keďže sme postúpili tak máme vložené kolo proti Wolves…a po FA cupe nemáme pred derby s Tottenhamom týždeň voľno ale čaká nás výjazd na Molineux. Neskutočne nasekané.
    Ďalší dôvod postaviť proti Wiganu totálne Béčko, ba až na hranici s úplnými mladíkmi. Ak všetko pôjde podľa plánu tak náskok na City môže byť na oko viac než 10 bodový.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. mc1897 (karma: 618) 5.2.2026, 8:44 #1

    Off topic:
    este k zapasu s Leedsom, neviem ci ste si vsimli ale Maduovi nakoniec pripisali ten gol z rohu. Brali to ako zakrok brankara, nieco ako ked lizne rukavicami strelu co ide na branu. Som velmi rad. Ja by som OG z futbalu dal kompletne prec, tak ako v hokeji.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • kris8 (karma: 313) 5.2.2026, 9:16 #1

      no za mě je třeba tohle do nebe volající hovadina. Tým hraje power play, hráč si to hodí omylem do prázdné branky a pak zjistí, že poslední soupeř co se dotkl puku, byl před 40 sekundami brankář a je z něj střelec. Když to někdo srazí, nebo tečuje, ok, ale když si ho tam regulérně vstřelí sám, musí to být vlastňák

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 618) 5.2.2026, 14:32 #1

        Taky gol ako pises je jeden z 1000…. Ale Ok ked si to sam umyselne kopne do brany nech je to OG.
        Hokej kompletne skurivili, ani ma uz nezaujima asi 15 rokov odkedy mas 6 reklam za tretinu, dufam ze fotbalek sa nikdy nevyberie tymto PR smerom, inak budem musiet zasa kukat skoky na lyziach aby mi PR hajzli neje*li 8x tipsport, fortunu do ksichtu.
        V hokeji treti/stvrty utok 12/8 minut za tri hodiny zapasu, ani sa nespotia ak nemakaju na rozcvicke, strasne „tvrdy“ sport ale nemaju ani 5cm2 tela bez chranicov.
        Porovnaj to s fotbalom, to su dnes chlapi.
        Najtvrdsi chlapsky sport je dnes fotbal a hadzana.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Jaromír (karma: 253) 5.2.2026, 19:55 #1

          s házenou souhlasím, ten fotbal pokud není myšlen ironicky je dost vtipný zařadit do nejtvrdších sportů 😀 kdyby jsi napsal jeden z nejnáročnějších, tak ano. Ale co se týče tvrdosti 😀 to opravdu ne

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. 12thMan (karma: 3794) 5.2.2026, 9:29 #1

    John to opäť nezvláda s alkoholom?🤔
    🗣️ John Terry: „Chelsea boli lepším tímom a ich výkon nebol zlý až do Havertzovho gólu, ktorý prišiel na konci zápasu. “ Nezabúdajme ani na to, aký zaujatý bol rozhodca celú noc. Verím, že chlapci sa uzdravia a urobia všetko pre to, aby vyhrali Ligu majstrov “

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Michaell Heads (karma: 2551) 5.2.2026, 9:33 #1

      😁 a hlavne ten offside jako, fakt skandalni😂👌

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 6349) 5.2.2026, 11:32 #1

        Tie reči od Chelsea punditov sú kydy, to je jasné.
        Ale objektívne musíme uznať, že Chelsea buduje veľmi silný team, stavila na najväčších mladých talentoch v Európe.
        Ešte máme proti nim jeden zápas v lige a nebude to easy win.

        Čo ma ale straší je, že možno 75% Anglicka nepraje Arsenalu, ako keby sme Anglicku niečo veľmi zlé urobili v minulosti 😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Jack_Re4cher (karma: 1779) 5.2.2026, 12:59 #1

          Tebe straší pořád něco, už jsme si všichni všimli 😀

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • mc1897 (karma: 618) 5.2.2026, 14:45 #1

          Team ? Zartujes…
          Tam nie je aktualne ani naznak timu. Sebranka individualistov od beeeeeliho az po garnača… Moze sa to zmenit ale pochybujem, k*k*tko beeeeehli vyhodi Roseniora po 3 prehrach v rade ktore nevyhnutne pridu lebo maju shit defense…
          Nemaju po tom sku*venom ruskom zmrdovi, ktory dodrbal celosvetovo fotbal ziadnu kulturu len spomienky na mourkov bus a prachy. Nemaju stadion, nemaju kulturu, nemaju ziadnu strategiu, proces(?), nemaju NIC, len prachy a tie 10 rocne zmluvy ich dozenu.
          To skor MU bude nas super nasledujucich 5 rokov – okrem Pool a City….

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • SANTI (karma: 928) 5.2.2026, 12:49 #1

      To mají s bývalýma hráčema utd nějakou soutěž, kdo bude víc mimo a řekne větší blbost? 😂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. elderscrolls (karma: 1776) 5.2.2026, 12:31 #1

    The EFL will NOT change its rules to allow Marc Guehi play for City in the Carabao Cup Final vs Arsenal despite Pep Guardiola’s plea.

    Haha

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • SANTI (karma: 928) 5.2.2026, 13:06 #1

      Klasickej Pep, jak není po jeho nebo mu něco nehraje do karet, tak honem brečet na tiskovku a nachystat si výmluvu pro případ neúspěchu. Jak dlouho trénuje v Anglii a nikdy mu tohle pravidlo nevadilo, ale najednou nerozumí, proč by nemohl Guehi hrát. Protože už za jeden tým v této soutěži nastoupil, hotovo. Jako reálně jít a snažit se o změnu pravidel před finále, protože by se ti to zrovna hodilo, to je fakt ubohost už. Můžeš navrhnout změnu pravidel pro příští ročník.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • PeVy (karma: 296) 5.2.2026, 13:20 #1

        Pravidla jsou jiná, ale klidně si kopni.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • SANTI (karma: 928) 5.2.2026, 13:33 #1

          Jakože se připojil k City až po odehrání prvního semifinále? Ok, tak jsem to nenapsal celé a mrzí mě, že tě to tolik pohoršilo, ale pointu jsi pochopil ne? A mimochodem proč tedy taková prohlášení neměl už pro odvetu s Newcastlem, kdy vede 2:0 po prvním zápase?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • PeVy (karma: 296) 5.2.2026, 14:58 #1

            Mě to nemrzí. Je mi to docela jedno. Divej, mně je Pepek jedno. Je mi jedno co říká. Ale otevřu si diskuzi na mém oblíbeném webu a furt jen čtu, jak Pepek brečí. Chelsea brečí. United brečí. Všichni brečí. Dostanu se k zápasu Arsenalu na jiném webu/stránce a vidím, jak se nám smějí, že brečíme. Proto mě nebaví, když to tady pořád čtu. To je vše.

            |
          • mc1897 (karma: 618) 5.2.2026, 17:42 #1

            PeVy: lenze toto je nieco uplne ine ako penalta Martinelli ano/nie.
            Toto je ciste a jasne pravidlo bez akejkolvek diskusie.
            Nemoze hrat…

            |
        • mc1897 (karma: 618) 5.2.2026, 14:55 #1

          Sa preber vole.,…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • PeVy (karma: 296) 5.2.2026, 18:18 #1

            Reakce na mc1897:
            Ale vždyť já netvrdím, že může hrát. Ani si to samozřejmě nepřeji. Jen reaguji na to, že Pepek pláče. Od toho přeci jsou konference/rozhovory, aby manažeři řekli své myšlenky, pocity, vyjádřili emoce
            Za mě je to v pořádku. Co jiného měl říci? „Je mi to jedno, že můj nejlepší stoper nemůže hrát“? No prostě nemůže, takové jsou pravidla. Pepek se k tomu vyjádřil a jedeme dál. On není hloupý, dělá to výborně. I s tím cestováním. Jen snižuje tlak na své hráče a vytváří větší na nás. A my (hráči) se z toho nesmíme nechat vykolejit.

            |
  28. Arsenal je best (karma: 630) 5.2.2026, 12:34 #1

    Tak jestli to vyjde, tak se City můžeme hrát až 4 zápasy od 22.3 až do 11.4 masakr celkem

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Arsenal je best (karma: 630) 5.2.2026, 13:16 #1

      Do 19.4 *

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Luhla (karma: 2418) 5.2.2026, 14:30 #1

      Docela rád bych se někdy podíval na takovou „sérii“, jako bývají třeba v play-off v hokeji. Zajímalo by mě, jak by zápas od zápasu trenéři a hráči reagovali na průběh a výsledky těch předchozích utkání.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pulec (karma: 1977) 5.2.2026, 15:28 #1

        To jo, ale tohle je teda celkem horor 🫣😂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • LUBOMIR (karma: 1130) 5.2.2026, 17:30 #1

          Mam pocit ze teraz sa uz oni boja nas a nie my ich. Pepa som si dost vazil ako hraca aj trenera ale toto vyplakavanie zacina byt trapne….

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. david gunner (karma: 325) 5.2.2026, 16:08 #1

    Ježiš ten plešatý úbožiak guardiola už aj plače do médií že my nemusíme na finále cestovať lebo sa hrá v Londýne a chudáci city musia…ten už fakt hľadá všetko možné nech už ide z premier League konečne do riti uplakanec

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Warfik (karma: 949) 5.2.2026, 17:39 #1

      Nesnáším ho. Jak já měl rád Kloppa.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pulec (karma: 1977) 5.2.2026, 17:43 #1

      To fakt řekl? Už jsem to našel. Je to kokot 😂

      „Pojedeme do Londýna na finále Carabao Cupu. Oni (Arsenal) tam na nás budou čekat, my musíme pořád cestovat. Nikdy to není tak, že by soupeř musel cestovat na sever Anglie na finále…“

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 618) 5.2.2026, 17:45 #1

      Sak nikto ho nenutil sa odstahovat do rite sveta tam hore medzi „expertov“ ako Caragher, Neville,….

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4120) 6.2.2026, 0:52 #1

        Nikdo ho nenutil postoupit až do finále.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • TopseCrets (karma: 5081) 5.2.2026, 22:30 #1

      Pep už je slušně vyhořelý

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 6349) 6.2.2026, 0:50 #1

        Pep minule povedal, že Arteta minul za posledných 5 rokov oveľa viac peňazí (net spend kúpy-predaje) ako on a teda, že Arsenal by mal získať viacej trofejí.
        A že teda čaká…. 😀
        (To, že Haalanda kúpili oficiálne za 0 ale 200M mu nasypali v podpisovom bonuse, alebo že dávajú na platy skoro 2x toľko čo my, to už zabudol spomenúť 😀 )

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • david gunner (karma: 325) 6.2.2026, 13:44 #1

          Neskutočný žebrák bez nulovej sebareflexie celý pep to jak s tým jeho trénovaním vždy ide kde má neobmedzený rozpočet

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. SANTI (karma: 928) 6.2.2026, 9:23 #1

    OT: Celtic are closing in on Alex Oxlade Chamberlain on free transfer, all set to be completed on Friday. Six months contract agreed with former Liverpool player. [x.com/FabrizioRomano]
    Tak na něj už jsem skoro úplně zapomněl, každopádně dobrá adresa pro něj a jsem zvědavej jak si povede. Asi všichni čekali, že jeho kariéra bude vypadat trochu jinak. Koukám, že jeho maximum v lize jsou 4 góly za sezónu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davidm (karma: 194) 6.2.2026, 9:42 #1

      Radsi bych si ho nechal jako pojistku na CM, alespon na FA Cup nebo dostridani rozhodnutych zapasu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Berci (karma: 2079) 6.2.2026, 10:11 #1

        Ten nám neměl co dát před 5ti lety natož teď 😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Jack_Re4cher

Datum: 3.2.2026

Rubrika: Report, Sezóna

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Los 5. kola FA Cupu 16.2.2026
  • Arteta před Wiganem – baterky máme dobité naplno. 15.2.2026
  • Injury news před Brentfordem. 12.2.2026
  • Arteta o výkonu týmu, Gyokeresovi a střídajících hráčích. 8.2.2026
  • Ödegaard s Timberem by dnes mohli být připraveni, Saka spíše až příští týden 7.2.2026

Nejnovější články

  • Los 5. kola FA Cupu 16.2.2026
  • Arteta před Wiganem – baterky máme dobité naplno. 15.2.2026
  • Injury news před Brentfordem. 12.2.2026
  • Arteta o výkonu týmu, Gyokeresovi a střídajících hráčích. 8.2.2026
  • Ödegaard s Timberem by dnes mohli být připraveni, Saka spíše až příští týden 7.2.2026

Přidejte se k nám na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2026 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší