Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT Arsenal 2:2 Fulham

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • →

Komentáře

  1. matonator (karma: 5305) 26.8.2023, 18:08 #1

    3.15 x 0.55 (xG). Poste prvy polcas sme mali dat minimalne jeden gol, potom by nas tieto blbe goly po individualnych chybach nemrzeli.

    Arteta nemoze za hlupe chyby ani za nepremenene sance….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16518) 26.8.2023, 18:12 #1

      Jediná pořádná šance v prvním poločase byla tutovka od Saky, to že Martinelli vystřelí z vápna 2x doprostřed branky jednudochou střelu bych určitě nebral jako nějakou šanci. Arteta může za to, co ten tým momentálně předvádí, je to otřesné. Dívat se na to dalo, až když jsme dostali druhý gol. Arteta prostě zboural to co nám minulou sezonu fungovalo, navíc posadí stoperskou dvojci , která nám minulý rok držela šanci na titul. Testovat experimenty, když ti začala liga je prostě hloupost.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Gunner_Pav (karma: 10814) 26.8.2023, 18:44 #1

      Vetsina tech nasich xG ale prisla az po vystridani a navratu k normalnimu rozestaveni a za to je odpovedny MA

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • matonator (karma: 5305) 26.8.2023, 19:46 #1

        To neni pravda. Za prvy polcas sme mali 1.2 xG. Penalta a dorazka do prazdnej brany skresluje xG druheho polcasu

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Gunner_Pav (karma: 10814) 27.8.2023, 0:09 #1

          Takze 1,2 je vetsina z 3.15? To je nejaka nova matematika. Penaltu jsme ziskali prave diky tomu, ze jsme zacali hrat v 11 a v normalnim rozestaveni. Havertz by tam takhle urcite nevletel, stejne tk, jako by nedal tu prihravku na dorzaku do prazdne.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. pa3kk19 (karma: 1486) 26.8.2023, 18:09 #1

    Prišli sme o 2 body, ale veľká veľká lekcia pre Mikela aby prestal s experimentálnu a opäť sme začali hrať to čo minulú sezónu, cize Gabriel do základnej zostavy a Havertza si pekne nechať na lavičke nech sa chlapec spamätá,kam prišiel a čo sa tu od neho očakáva, lebo tento nepodarený experiment nám z veľkým štatistík priniesol 7 bodov ale pozerať sa na to nedalo.
    Veľmi ma to mrzí že sme takto prišli o body, ale asi to už muselo prísť, aby sa to opat vrátilo k normálu.
    Inak klobúk dole pred Fabiom, ako naskočil do zápasu a ukázal Kaiovi ako sa hra o základ…
    Ďalšie negatívum vidím v tom že Leonu nevyšiel zápas a on opt bude leštiť lavičku, len preto že Mikel ho nestaval keď mal formu a zaslúžil si to… No uvidíme ako to všetko bude o chvíli nás čaka ťažšie obdobie čo sa týka súperov a začíname už budúcu nedeľu aj keď ManWho nehrá nič ale aspon dnes otočili zápas a to je pre psychiku silný moment.
    Tak tu stratu hodme za hlavu a podme fandiť ďalej ⚪️🔴COYG

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • duri (karma: 2270) 26.8.2023, 18:21 #1

      neverim ze arteta to takto vidi

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. Adios (karma: 266) 26.8.2023, 18:11 #1

    Snad se přestane s experimentem cpat Havertze do základu za každou cenu jen proto, aby si Arteta obhájil, že těch 65 mega bylo utracených správně.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • duri (karma: 2270) 26.8.2023, 18:21 #1

      tomu neverim rovnaku xujovinu vymysli aj buduci vikend

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rafino (karma: 795) 26.8.2023, 18:23 #1

      Tohto hráča sme absolútne nepotrebovali. 65 mega sa dalo utratiť lepšie :/

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. Martin V. (karma: 30) 26.8.2023, 18:18 #1

    Dostat gól od soupeře v 10…,,pokus fokus od Artety… Tohle je to co chce Arteta? Ok.. Mozna konferenční liga

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16518) 26.8.2023, 18:21 #1

      Tohle je momentálně o střed tabulky co predvadime, to ať mi nikdo neříká, že s tímhle systémem a hrou můžeme hrát o top 4. Vždyť ani nejsme schopný nedostat gól proti 10 lidem a to jsme málem ještě dostali 2.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. dave (karma: 20311) 26.8.2023, 18:28 #1

    Arteta ak nezlepší obranu, tak o nejakom útoku na titul môžme len snívať. Za 4 roky by som čakal, že budeme mať obranu na úrovni City a nie, že budeme doma dostávať góly s každým žebrákom. A ten jeho asistent čo má na starosti rohy by sa mal tiež nad sebou zamyslieť.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Lukendes_10 (karma: 7483) 26.8.2023, 20:45 #1

      Ale hlavne by mal prestat experimentovat…prve 2 zapasy mal stastie, dnes uz nie.
      Co to ma znamenat s Parteyom, je tam tragicky. Preco nemoze invertovat z prava White ktory uz hral DM v Leedsi. Ak invertujeme z prava tak vlavo hraje obranca ktory vlastne pri utoceni je lavy stoper. Preco to nenechal hrat Tierneyho ktory z trojky on, Tomyiasu a Kiwior je najlepsi a za Skotsko ma odohrane na stoperovy v trojici.Namiesto toho skusal Tierneyho aby invertoval ako Zinny a na to nema.
      Preco od Community nedal hrat Trossarda a dnes ho hodi do zakladu ked Nketiah mal obe zapasy dobre a produktivne.
      Zatial robi Arteta nezmyselne a tvrdohlave veci.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 20311) 26.8.2023, 21:56 #1

        S Nottinghamom to nebolo žiadne šťastie a na CP do vylúčenia sme to mali pod kontrolou. To, že domáce mužstvo tlačí, keď hrajú presilovku je v PL normálna vec. Inak súhlas. Robí divné rozhodnutia.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. jakub (karma: 16250) 26.8.2023, 18:33 #1

    Mě se hra začíná celkem líbit, furt mi přijde, že máme problém vytvořit tu finální akci, ale jinak je tam vidět určitá forma dominance, že dokážeme soupeře 10 minut mačkat do vápna. Moc se mi nelíbil Trossard dneska, čekal jsem od něj trošku víc dneska, Martinelli mi přijde trošku z formy. Velkou radost mám naopak z Nketiaha, líbil se mi Vieira a Odegaard

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Gunner_Pav (karma: 10814) 26.8.2023, 18:40 #1

      Mackat jsme je zvladli ale az ve chvili, kdy jsme se vratili k normalnimu rozestaveni s Benem napravo a Zinym nalevo a zaali jsme hrat v 11 po odchodu Havertze. V prvni puli jsme si zadny tlak nevytvorili a i tech sanci bylo poskrovnu

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jakub (karma: 16250) 26.8.2023, 18:48 #1

        Někdy od 30 minuty jsme je mačkali fakt 10 minut v kuse, získavali jsme zpět míče vysoko na hřišti, problém bylo řešení těch finálních situací, tam chybělo nějaké řešení. I Nketiah pomohl, hned po střídání začal hrát zády k bráně, to nám trochu chybělo v první půlce.
        Obrana mi přišla průměr, měli jsme strašně moc špatných přihrávek, takových těch úplně jednoduchých, jak Saka, Odegaard, Havertz, Saliba, Partey. Nevím jestli jsem někdy vidět tolik jednoduchých přihrávek úplně mimo spoluhráče.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Martin V. (karma: 30) 26.8.2023, 18:51 #1

          Fotbal se nehraje 10min

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • ezio (karma: 5504) 26.8.2023, 18:41 #1

      A čo hovoris na hru v obrane ?…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Martin V. (karma: 30) 26.8.2023, 18:50 #1

      Co hulíš?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. 12thMan (karma: 4082) 26.8.2023, 18:35 #1

    Obrovská strata a keby A. Traore premenil „nájazd“ tak aj obrovská blamáž.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. FFA (karma: 2442) 26.8.2023, 18:36 #1

    Bieda, velka bieda dnes. Thomas nemoze hrat praveho obrancu, ten je tam uplne v prdeli. Musime hrat proste na 4 vzadu, toto co Mikel skusa je hrozne, velmi zle sa na to pozera.

    Po gole na 2:1 sme sa nepochopitelne uplne stiahli a cakali sme pasivne na koniec, toto sa v PL neodpusta.
    Ale Rice zase opat velmi dobry vykon, ten si zasluzi pochvalu.
    Proti United teda snad so styrmi vzadu, minulu sezonu nam vyborne fungovala obrana White/Saliba/Gabriel/Zinchenko – takto to musime hrat. Pred nimi Thomas, Rice a Odegard. Vpredu uz snad v zlozeni Martinelli/Jesus/Saka…
    Ja som cakal, ze budeme hrat to, co minulu sezonu s tym, ze Rice nahradi Xhaku, ale Mikel vymysla nieci uplne ine. Zatial mu to teda moc nevychadza…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • juha_efx (karma: 1411) 26.8.2023, 18:43 #1

      takuto zostavu vidi podla mna 90% fanusikov len Arteta hra nejake prapodivne takticke sachy a zase da na praveho beka Thomasa, do stredu Ramsdala a v utoku budu hrat v tandeme fyzioterapeut s travnikarom z Emirates aby bol super dokonale zmeteny

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 27.8.2023, 5:56 #1

      Aspoň obranu mohol nechať v tom istom zložení ta išla skvelé celú sezónu až na výpadok Salibu, nechápem načo vždy dáva Parteya na pravo keď s ním je Saka o polovicu menej nebezpečný

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. AW77 (karma: 2154) 26.8.2023, 18:38 #1

    No co k dnešnímu zápasu napsat. Tak jsme si vyzkoušeli tři zápasy experimentů, teď nás čeká MU, chtělo by se to vrátit zpátky s ověřenou sestavou a to hlavně v obraně. Takže White, Gabriel, Saliba, Ziny-Party, Rice-Ode-Saka,Gabi- a na hrotu Edie nebo Jesus. Jinak nevím co si o tom
    mam myslet. Pořád je začátek ligy a máme 7 bodů. Ale Herní projev není moc dobrý. Hlavně hrajeme až moc házenou okolo vápna. Chybí tomu střely, a podobně. Tak snad to dneska Mikel viděl že ty změny co dělá moc týmu nesedí.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Martin V. (karma: 30) 26.8.2023, 18:49 #1

      Ale tu házenou jsme hrali i loni.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. soldo222 (karma: 254) 26.8.2023, 18:44 #1

    Predpokladana zostava na utd:
    ramsdale
    Partey white saliba kiwior
    Odegaard rice havertz
    Saka nketiah martinelli

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • duri (karma: 2270) 26.8.2023, 19:09 #1

      na toto by som si asi aj vsadil

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Ondra (karma: 1639) 26.8.2023, 22:42 #1

        Me nejvic sokuje, ze ty prichody meli znamenat absolutni necitelnost na dalsi zapsy, ale stal se prresnej opak 😂 zatim me to vubec nebavi. O to horsi je, ze se na emirates souperi vubec domaciho tymu neboji

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 27.8.2023, 5:57 #1

      Vieira si včera vypýtal Havertzovo miesto, rád ho tam radšej uvidím a už by som rád videl aj na pár minút ESR a Nelsona konečne

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. giroud12 (karma: 79) 26.8.2023, 18:53 #1

    celkovo nechapem jednej veci….aj minulu sezonu sme mali svoju tvar….nic tomu nechybalo len kader doplnit….na ktoru rit teraz hrame to co hrame??ked mame to co funguje,vyborne doplnime a ideme hrat tuto sracku..tomu skutocne nerozumiem….crystal palace teraz fulham ako sorry tieto muzstva musime prejst nie ak chceme hrat o titul ale o top 4….a my sa s nimi trapime koli debilnemu sposobu hry….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. Martin V. (karma: 30) 26.8.2023, 18:54 #1

    Já už loni schytal tolik minusek, za to, že jysm si dovolil napsat, že Arteta není trenér pro Arsenal. Fuft zkouší pičovony ala Pepek, ale nemá na to kádr.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • giroud12 (karma: 79) 26.8.2023, 18:57 #1

      odo mna si ju urcite nemal..lebo striedat nevie do dnesneho dna a tieto spekulacie nas mozu vyst draho…..chcel by som ho vidiet keby skoncime tak 8mi…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 20311) 26.8.2023, 19:02 #1

        Ty by si sa z toho tešil. Ty fanúšik. A dnešné striedania otočili zápas.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • giroud12 (karma: 79) 26.8.2023, 19:03 #1

          ty si dilino,otocili na remizu? 😀 😀 to ti staci??? to teda si pravy fanusik,ale sak ano fulham je topka….

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • dave (karma: 20311) 26.8.2023, 19:12 #1

            Ty šašo, otočili z 0:1!!! Ak by nevystriedal, tak by sa ten zápas asi ťažko otočil. Pochopí to tvoja makovica? A ak si si nevšimol, tak toto je PL. Každý stráca s každým.

            |
    • Random Vandal (karma: 2088) 26.8.2023, 19:02 #1

      Jasně, Arteta je úplně marný a přesto jsme loni byli po většinu sezony adepti na titul po pomalu 20 letech… 🤦‍♂️

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • giroud12 (karma: 79) 26.8.2023, 19:05 #1

        a vidis predsa koli jeho tvrdohlavosti sme to nezvladli….to su fakty co….nevedel reagovat v zapasoch…..hraci hrali len PL a nezvladli to boli unaveni tak kde bol problem??

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 6387) 26.8.2023, 19:06 #1

        Nikdo nerika, ze je marny.. ale zbytecne experimentuje.. loni ten tym celkem slapal a stacilo ho vhodne doplnit. Ale my v podstate zaciname znovusehravat a ten proces, ktery nebyl loni hned, zacina zas znovu..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Pedro Sanches (karma: 6387) 26.8.2023, 18:55 #1

    Dnesni ztrata jde na vrub MA.. doufam, ze uz se z toho poucu a prestane experimentovat.. jako vsichni vedi, fulham hrozi predevsim ze standardek a on naseho nejlepsiho hlavickare a mozna i obrance necha na lavicce.. nehlede na to, ze nase hra je dost hrozna..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. Do Tuan Tu (karma: 2262) 26.8.2023, 19:08 #1

    Ja vam nevim, zatim jsme neporazitelny. Krok za krokem. Zapas za zapasem. K invincibles dojdem. Jednu sezonu mame nejlepsi fanousky na svete, vsichni fandi a milujou Xhaku 😂 a tuhle sezonu najednou, ze Arteta to neumi, ze ani TOP4 nedame. Fucking toxic fanousci. A to jsme jeste neprohrali 😂😂😂 Havertz chudak tu schytava uplne hate po 3 (!!!) zapasech, jak kdyby to byl Xhaka pred x lety. To je co za fanousky, kdyz ho nazyvaji hned flopem tvl. Jediny, z ceho se mi chce brecet, jsou fanousci.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • duri (karma: 2270) 26.8.2023, 19:14 #1

      Schytava to za tu dementnu hru co hrame, tebe sa to paci ? Hrame o 10 na palace a ty nas valcuju, dnes hra super o 10 a my zacnene branit vysledok miesto toho aby sme ich valcovali a este aj gol dostaneme a to este mozme byt radi ze sme nedostali druhy. Na crystal o 10 sme sa poriadne ani cez polku nedostali a k tomu kupit za 65m libier zbytocneho hraca co sme nepotrebovali a co je nekutocny drevak ale tebe sa to paci tak OK

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Do Tuan Tu (karma: 2262) 26.8.2023, 21:24 #1

        Ano, libi. Neni to nejlepsi, co umime, ale videl jsem horsi… o dost. My chceme po hracich, aby hrali dobre. Ale kdyz mame fandit, tak nefandime, ale jenom buzerujeme. Takze ty delej svoji cast a hraci budou delat svoji. Ano, mit nazor na zapas/prubeh/hrace je normalni. Ale muze to byt neco jako: hm, udelal bych to takhle takhle takhle, ale porad fandim! Nemusi to byt: hm, udelal bych to takhle takhle takhle, to ani top4 nedame.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • duri (karma: 2270) 27.8.2023, 6:19 #1

          pisem niekde ze nebudem fandit, zatracujem ich, ? nie napisal som len svoj nazor na hru na ktoru sa tuto sexonu neda pozerat

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • 13lj (karma: 739) 26.8.2023, 19:15 #1

      Amen ;D

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davin32 (karma: 3772) 26.8.2023, 19:15 #1

      Presne tak, at se vsichni sbali a jdou dohajzlu, takovy lidi Arsenal nepotrebuje. Dosavadni 3 kola nebyly idealni z nasi strany, ale je to zacatek, verim, ze kdyz se do hry vrati Zinch, tak ta sestava bude podobna te lonske a bude to zase fungovat. Vzpomente si jak minulou sezonu zaclo City, taky to zadna slava nebyla a ejhle… chce to ustalit sestavu, system a jit zase zapas od zapasu. Ale aby tady nekdo psal, ze Arteta neni trener pro Arsenal, tak to sorry, ale to snad ani nemuzete vazne… lepsiho trenera v jeho veku nenajdete, vzpomenme si kde byl Arsenal pred 3 roky. Ale to tak je, lidi rychle zapominaji 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 16250) 26.8.2023, 19:19 #1

      Na Xhaku fanoušci nenadávali po třech zápasech. V tomhle směru tu averzi k Havertzovi vůbec nechápu, novej tým, úplně nová role pro něj a tady je tolik negativity okolo jeho jména.
      Přitom zatím nehraje ani tak špatně, dneska mu to teda nevyšlo, ale proti City byl dobrej, proti CP a Forestu nezahrál špatně.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • davin32 (karma: 3772) 26.8.2023, 19:46 #1

        Nekteri tady z toho umiraji, jak kdyby tech 60M dali ze sve kapsy… a cekaji ze kazdej zapas da 16 golu 🙂 noobičci no, zbytecny resit.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. kosto29 (karma: 137) 26.8.2023, 19:39 #1

    Nechcem aby to vypadalo že nadávam na MA,ale fakt my hlava nebere čo to robí z TP,akú ulohu ma KH,prečo nehrá Gabriel,čo znamená že pustime KT na hosťovanie a necháme si Kiwiho ktorý podla mňa na PL nikdy nebude mať(dnes mi prišiel ako slabý posuvač lôpt) anestaviame na tom čo sme dosiahli minulú sezónu.Nemyslím si že dnešná remíza je nejaká tragédia ale fakt sme nejaké super šance nemali a tá naša hra neni žiadna sláva.Napíšte čo si myslite o tých postoch čo som spomenul či sa mi nerosvieti.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 16250) 26.8.2023, 19:44 #1

      Zkus tohle: https://www.youtube.com/watch?v=hVR0-LaV1kg
      Je to hodně složité, ale dá se tomu pochopit, Tierney není dobrý s míčem, Kiwior je dobrý v progresi míče, byť o jeho defenzivní kvalitě mám zatím určité pochybnosti.
      Loni jsi měl k dispozici Zinchenka a Xhaku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. redGunner (karma: 543) 26.8.2023, 19:41 #1

    nebudme unahlení,, je to remiza ,v ktorej sme boli lepsi

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Random Vandal (karma: 2088) 26.8.2023, 19:51 #1

      Lepší? První gól nám darovali penaltou a když už jsme se dostali do vedení, tak nám ho sebrali v 10!

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jakub (karma: 16250) 26.8.2023, 20:10 #1

        My jsme jim darovali obě branky, první Saka a druhá branka byl Zinchenko a jeho zkrat, navíc dostat branku z rohu.
        Jinak expected goals Arsenal (3.01) 2-2 (0.46) Fulham,
        střely jsme měli 19 vs 8, střely na bránu 11 vs 3, rohové kopy 8 vs 3, big chances created 4 vs 1

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pedro Sanches (karma: 6387) 26.8.2023, 19:51 #1

      Ale o co jsme byli lepsi? V drzeni mice? To je celkem malo ne? Na drzeni mice se fotbal nehraje..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • radek14 (karma: 769) 26.8.2023, 20:29 #1

        Tak když se podíváš co psal Jakub nad tebou, tak v hodně věcech. Tím nechci rict ze byl byl dneska nějak nadšenej z dnešního výkonu.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. jakub (karma: 16250) 26.8.2023, 19:49 #1

    Arsenal are the first team in Premier League history to concede a first minute goal three times in a single calendar year.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. redGunner (karma: 543) 26.8.2023, 20:02 #1

    chcel som aj poukazat, ze je to maraton, ano dnes sme stratili 2 body ale mame to v vlastnych nohach a rukach , po prvom nezdare treba zabrat zas viac , možno nas to nakopne proti Man utd ,
    -proste nejde vyhrat vsetko, aj najlepsie tímy v historii ,vzdy mali aj straty bodov

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. Roman1987 (karma: 1117) 26.8.2023, 20:02 #1

    OT: Rozhodně bych nečekal, že Brighton bude dostávat od West Hamu aktuálně trojku.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. killerhammer (karma: 6802) 26.8.2023, 20:12 #1

    Dnes su tu opat ospravedlnujuce nazory, ze ved sa nic nedeje.
    Zial, liga takto nefunguje.
    Remizovat jasne vyhrany zapas (dokonca sme mohli prehrat) v presilovke, ked super sa prakticky nedostal k brane.
    Tu strata, tam strata a na konci ligy nam zasa bude chybat 10 bodov na city.
    Vieira bol hrdina a nakoniec mohol skoncit ako najhorsi hrac.
    Nepoznam iny team (co chce hrat o titul) a takto sa mu rozpadne hra (zakladne futbalove schemy – uplne jednoduche situacie nezvladneme).

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Roman1987 (karma: 1117) 26.8.2023, 20:14 #1

      Když jsme u fungování, tak to mj. funguje tak, že každý, opakuji každý může ztratit s každým. Například Brighton je toho dnes důkazem.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • killerhammer (karma: 6802) 26.8.2023, 20:18 #1

        To suhlasim s Tebou ale nie po takomto priebehu. Ze otocis tazky zapas na 2:1, ziskas presilovku, supera mas na lopate ale darujes im gol.
        Nepoznam iny takto labilny team.
        Pride mi to stale, akoze chybaju skusenosti, v jednoduchych situaciach robime blbosti a potom to dohaname v tazkych zapasoch.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Roman1987 (karma: 1117) 26.8.2023, 20:21 #1

          Jak se říká – všechno zlé je k něčemu dobré a tak bychom měli věřit tomu, že se z toho Arteta poučí ( ostatně nám fanouškům nic jiného ani nezbývá 🙂 ).

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • redGunner (karma: 543) 26.8.2023, 20:25 #1

          ten druhy gol co sme dostali ,tam bol aj ich signal my prislo, proste to dobre zahrali a naši hrači zaspali ale nerobil by som s toho nejaku katastrofu zas, ma zaujima Artetova tlacovka po zapase

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • killerhammer (karma: 6802) 26.8.2023, 20:29 #1

            K tomu rohu vobec nemalo dojst. Vlastne vobec nerozumiem, ako sa mohlo stat, pri takej dominancii na lopte, ideme dokonca do presilovky, striedame dalsieho posession hraca (Jorginho) – cize este lahsia situacia pre nas a pre nasu dominanciu ale prestaneme hrat futbal :-O
            Chapete to???
            Prosim si vysvetlit 😉

            |
    • Do Tuan Tu (karma: 2262) 26.8.2023, 21:26 #1

      Jde jenom o to, jak na to nahlizis. Muzou to byt 2 body, ktery nam budou chybet. Nebo 1 bod, ktery budeme potrebovat.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 20311) 26.8.2023, 22:00 #1

      Nepoznáš? Slepice, United, predpokladám, že Chelsea s ich mladým tímom budú mať takéto zápasy tiež, takže sa neboj. Nie sme v tom samy.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. pan HU (karma: 109) 26.8.2023, 20:30 #1

    Tady je zase neobjektivních chytráků…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. redGunner (karma: 543) 26.8.2023, 20:31 #1

    v tomto zapase sme trochu znižili koncentraciu v niektorych fazach , je na manažerovy jak to do buducna zlepsí ,aj hrači sa to potrebuju časom viac naučiť

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. vic (karma: 103) 26.8.2023, 21:25 #1

    Po troch zápasoch 7 bodov, možno len city bude mat viac a tu človek pomaly číta : “Thank you for memories Mikel, but it is time to go..” Pochoval nás šťastný gól z rohu, z 87.minúty nevydareného upršaného zápasu, tak to je. No a Mikel na seba s tým havertzom ušil búdu. Bolo by super keby ukáže niečo čo v ňom ešte nikto nikdy nevidel. Podľa mňa naplnil svoj plny potenciál už v Nemecku. Rad sa zmýlim, ale zatiaľ mi tam nereže

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Gunner_Pav (karma: 10814) 27.8.2023, 0:17 #1

      Nikdo tady MA neposila pryc. Jen spousty lidi chce aby se vratil k tomu, co vloni vyborne fungovalo a prestalo to fungovat az rozbitim obrany po zraneni Saliby. Letos ale tu obranu rozbiji neustale MA sam a je to videt, at uz v inkasovanych glech na zacatku, nebo celkove.
      7 bodu sice vypada hezky, ale je treba si uvedomit, ze jsme hrali s tymy z druhe poloviny tabulky a dvakrat doma. Navic jsme ani jeden ten tym nejak zasadne neprehrali a mame dve vyhry o gol, o ktere jsme se dost trasli.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • giroud12 (karma: 79) 27.8.2023, 7:52 #1

        Presne tak… Nemyslím ze niekto niečo zlé vôbec arsenalu ale načo špekuluje s hovadinami… Saskujeme po guardiolovi.. Už aj sam by mohol niečo vymyslieť..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. bajtasek (karma: 854) 26.8.2023, 21:31 #1

    K čemu je je dobrý ten nový systém?
    Dostaneme balón na Saku nebo martineliho a jsou tam sami na 2 až 3 obránce takže zaseknou a hraje se házená.
    Ale jakmile se hraje to co loni okamžitě má saka v tandemu White a hned ten útok vypadá jinak, rychleji a průnikove.
    Takže snad se k naší původní hře vrátíme už na United

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. Dontlookatme (karma: 1020) 26.8.2023, 22:19 #1

    Tady je zas moralistu.. hrajem strasne, Mikel zkousi nejakej nepochopitelnej paskvil s Thomasem na beku, jen aby nacpal do sestavy zatim tragickyho Havertze, s kterym hrajeme v podstate v 10ti a cela hra tim trpi a je to do oci bijici, tak je asi jasny, ze se tu nebude chvalit. Hrajeme neskutecne pomalu, utahane a zmatene, nikdo poradne nevi co ma delat najednou, prameni z toho spousta nepresnosti a jedina nase taktika je nahrajte to do kridla na Saku nebo Martinelliho a koukame co vymysli bez podpory krajnich beku, protoze ty prece nepotrebujeme. Po prichodu Zinche a presunuti Whita to bylo krasne videt jak se hra zmenila. Samozrejme vyhru uz jsme si meli pohlidat, ale ja hlavne doufam, ze se vratime k tomu co fungovalo lonskou sezonu, k te hre co jsme predvadeli , kdy jako fanousek jsem se zase po dlouhe dobe mohl tesit na kazdy zapas a prestaneme hrat tuhle holomajznu, na kterou se bohuzel zatim neda divat. A ti z vas co to tu jeste obhajuji, tak otevrete oci.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Koscielny (karma: 1781) 27.8.2023, 1:06 #1

      Přesně tak. Dneska jsem byl poprvé přímo na Emirates a hodně lidí tam má podobné názory. Saka je vždycky minimálně zdvojený když mu tam White neodlaka hráče. Hned jak nastoupil Zinchenko a přešlo se na 4 obránce tak to bylo o něčem jiném. Havertz je kapitola sama pro sebe. Na jednu stranu chápu, že se musí sžít s novým systémem a hráči, ale prosazovat hráče jen kvůli cenovce mi taky nepřijde v pořádku. Nevím MA to až moc překombinovava to co fungovalo po většinu minulé sezony tak na to zatím zanevřel a zkouší nový systém. Nevím přeji ať to začne vycházet, ale dneska to zase nebylo ono.
      Jinak velmi příjemně mě překvapil Eddie a Viera. Škoda že jsem si neužil výhru tak snad příště. COYG.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. lukint (karma: 891) 26.8.2023, 22:52 #1

    Musím uznat, že orek měl pravdu. Eddie jde do formy. Ta fyzická síla je skvělá.
    Snad zranění nebude vazne.

    Co se ty hráčů…zatím je to celkově strašně bez emocí, zápalu…chybí mne tam nadšení.

    Kdo se mi líbí je saliba, Rice a Gabriel m., vše ostatní je o lvevel hůř, než jsem čekal.ae pořád si to stojím za tím, že za toto může Mikel..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • soldo222 (karma: 254) 27.8.2023, 9:09 #1

      Nezabudni na vieiru, vcera z neho islo nenormalne sebavedomie, zo vsetkych hracov chcel najviac hrat on. To ze ma uzasnu kopaciu techniku sme uz vedeli davno, ale vcera sa velmi dobre pohyboval, vedel telom oklamat supera, co je pri jeho nizkej vyske nutnost. Vyzeral ako novy hrac, so silnym stredom tela, dobrou stabilitou a mrstnostou. Ak po takomto vykone nebude namiesto havertza v zaklade, tak nech fakt ide mikel do prdele.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • masly (karma: 2706) 27.8.2023, 9:14 #1

        Nebude. Je to jiný post.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 16250) 27.8.2023, 9:52 #1

          Loni Vieira několikrát střídal Xhaku, určitě je to jedna z alternativ, ale ta pozice je opravdu velice obtížná, musí bránit i útočit, dostává se tam do soubojů se středopolaři, je to dost fyzické, taky musí hodně naběhat.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. PolisLBC (karma: 1047) 27.8.2023, 8:21 #1

    Přijde mi, že spousta lidí nadává na nový systém, ale on moc nový není, je to jen jiné uspořádání….zkrátka jeden krajní obránce dokáže převzít roli třetího stopera, druhý naopak pomáhá s výstavbou hry a přesouvá se do středu a tady je ten problém… Tihle roli má zastávat Zinch (který byl zraněný) a dokáže to Timber (který je na dlouho mimo), další není… Proto ta improvizace s TP vpravo, přesouvajicim se do středu… To, že to nefunguje úplně dobře je už jiná… TP následně zůstává v tom středu a nepomáhá vpravo Sakovi… Vlevo Kiwi zase takřka nepodporoval Martinelliho, proto jsou křídla odřízlá..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 2706) 27.8.2023, 9:19 #1

      Jenže tím že to hrajeme v pravo jsme vlastně rozbili obě strany. Musíš si uvědomit, že role Odeho a minulou sezónu Xhaky byly diametrálně jiné. Tím že přesuneš inventera doprava, ale nezměníš roli Odeho nebo ho nedáš doleva tak to stejné nebude.
      Ta chemie mezi těma třema napravo byla super a teď tam s Thomasem prostě není.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • PolisLBC (karma: 1047) 27.8.2023, 12:14 #1

        Ano souhlasím… Chápu to co MA chce, ale tím přesunem jsme vytvořili další problémy…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Dontlookatme (karma: 1020) 27.8.2023, 10:06 #1

      Parteymu ta role proste nesedi, jeho sila je ve stredu, kde patril k nejlepsim v PL. Tenhle system muzeme hrat se Zinchem vlevo, kde na druhe strane bude White nebo Tomi. Pokud na to nemame hrace, tak nemuzeme prece cekat, ze to bude fungovat, to je jako hrat nakopavany balony na Trossarda a cekat, ze to uhraje jako Giroud. Taky se mi nelibi odstaveni Gabriela a rozbiti stoperske dvojce se Salibou. Snad se po skonceni prestupaku Gabi vrati do sestavy, White napravo a Thomas do stredu vedle Rice.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 20311) 27.8.2023, 12:10 #1

        Lenže jeden z nich musí hrať Xhakovu pozíciu a mne sa tam nehodí ani jeden. Ich miesto je v strede na 6ke.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. WoX (karma: 2111) 27.8.2023, 8:35 #1

    Koukam, ze tu dost lidi cekalo, ze letos vyhrajem PL stylem 38-0-0. Hosi a devcata, tohle je momentalne nejvyrovnanejsi liga na svete… Budu rad kdyz vyhrajeme, ale bude to tezky pro kazdy tym.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 2706) 27.8.2023, 9:21 #1

      Možná většina počítala že budeme pokračovat tam kde jsme loni začali.
      Zatím to vypadá že to bude 4 sezóna a 4 systém.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • ezio (karma: 5504) 27.8.2023, 10:10 #1

      Možno ludia len čakali s tymi prestupmi za vyše 200 melonov…nejake mierne zlepšenie, možno ludia len čakali nejake poučenie z minulej sezony a to take, že sa hrá poriadne hneď od prvej minuty pretože statistika je taka, že sme na domacom ihrisku z poslednych deviatich zapasoch dostali tri goly v prvej minute čo je uplny extrém, možno ľudia len čakali že keď vyhrávame v 80 minute na domacom ihrisku 2:1 proti desiatim hráčom Fulhamu…že sa nestiahneme a budeme držať loptu….za mňa bol včerajšok jedno velikanske sklamanie…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. klauzi (karma: 73) 27.8.2023, 16:36 #1

    No teď se City taky docela trápí ..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 854) 27.8.2023, 16:52 #1

      Hej len u nich clovek tusi ze ak dostanu gol v 85 – este to stihnu vybavit.. tak ako dnes

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rafino (karma: 795) 27.8.2023, 17:00 #1

        Úplne s prehľadom a už prvá ich akcia po góle na 1:1 smrdela gólom. My by sme sa z toho zložili ale oni si šli za víťazstvom. City sa môžu poraziť len sami, na nich nemá momentálne nikto :/

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • matonator (karma: 5305) 27.8.2023, 17:02 #1

          Jasne, vobec sme minulu sezonu neotocili X zapasov

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Rafino (karma: 795) 27.8.2023, 17:24 #1

            Nikto netvrdí že sme minulú sezónu neotočili x zápasov. Aj včera sme otočili zápas na 2:1 😀 Len sme dostali na 2:2, zostali ako obarený a hrali hádzanú pred 16 tkou 🙂

            |
  30. klauzi (karma: 73) 27.8.2023, 16:48 #1

    Úplně jako my… Mačkají, mačkají a pak totalni kravina… Od obrany

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 26.8.2023

Rubrika: Report

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Nejnovější články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Přidejte se k nám na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2026 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší