Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT: Arsenal – Slavia Praha 1:1

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • →

Komentáře

  1. btw3 (karma: 1318) 8.4.2021, 23:00 #1

    sorrac ale vycitat artetovi ze cedric+gabriel vyrobia z cistej lopty roh pre supera v 92. min len vdaka svojej individualnej neschopnosti to odkopnut co najdalej od vlastnej brany….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • miezto (karma: 789) 8.4.2021, 23:01 #1

      + to že Saka, Laca, Auba nepromění tutovky…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Petr Matulka (karma: 1693) 8.4.2021, 23:02 #1

      Ale tohle se da vsechno pokyny ovlivnit ! Tohle jim musi řict kam chce aby to hrali !

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • btw3 (karma: 1318) 8.4.2021, 23:07 #1

        akoze profesionalnemu 30r futbalistovi treba vysvetlovat ze v 92. min za stavu 1-0 vo vyradovacke pohara sa nerobia picoviny pred vlastnou 16stkou ak mas loptu pod kontrolou?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Radek (karma: 3276) 8.4.2021, 23:09 #1

          Že někdo udělá chyby, ok. Kde je ale pak chyba, že od 86. minuty se zatáhneme? Když už hráči udělají, nemá tohle na práci právě trenér, aby se posunuli dopředu?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • honza02 (karma: 949) 8.4.2021, 23:09 #1

          Tady naprosto chapu Xhaku, ze tam na konci na obrance rval, at to „do pr****e odkopnou dopredu“, tohle proste nepochopis, co tam vyrabeli.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Branovojt (karma: 174) 8.4.2021, 23:18 #1

        Pokyny im uz 4 minuty pred koncom neda ,na to musia mat hraci automatizmy.Proste trener im musi vstepovat ,ako chceme hrat ked vyhravame pred koncom 1:0 ,ako maju hrat ked o gol prehravame atd
        Kedysi sme taketo zapasy dohravali na superovej polke s loptou na kopackach

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:07 #1

      A to, že min. 80 % míčů, které dostane krajní bek, hraje směre na stopera, resp. obecně k vlastní bráně, je čistě rozhodnutí toho krajního beka podle tebe? To je očividná taktika + alibismus. Jednoznačně se systémově dají takové individuální chyby eliminovat. Ten chaos posledních 5 min vyvrcholený tím neuvěřitelným bráněním poslední standardky je typický pro Arsenal a sorry, ale to jde prostě za trenérem.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • btw3 (karma: 1318) 8.4.2021, 23:11 #1

        nepresvedcis ma ze vyrobit v 92. min roh pre supera bola taktika Artetu

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Branovojt (karma: 174) 8.4.2021, 23:31 #1

          Aby som ti povedal pravdu ,toto jebkanie vzadu mi tak smrdi Artetovym stylom ze az a hraci to robia pocas celeho zapasu.Volam to konstruktivna rozohravka za kazdu cenu,dalsie co mi pije krv je len neprihrat dopredu ,lebo by sme nahodou stratili loptu a do tretice skvely signal od rohu alebo (autu 30 metrov od brany) k Lenovi.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:39 #1

            Už jsem se nějakého fotbalu nasledoval, ale opravdu jen u Arsenalu jsem viděl tolik akci: rohů, autů rozehrávaných kolem vápna soupeře, ale místo ve vápně skončí u vlasního brankaře. Nepamatuju si jiný tým, který by byl natolik „konstruktivní“ a „odvážný“.

            |
    • Gunner_Pav (karma: 10738) 8.4.2021, 23:07 #1

      Ta situace ale byla jen vyvrcholenim absolutne sileneho vykonu. V podstate jsme si o ten gol rikali dost dlouho a pak proste prisel. MA neumi tym postavit, neumi ho namotivovat, neumi stridat a to je proste spatne. Hraci se tam plouzi, v zakladu jsou chodci typu Williana a tohle vse jde za MA

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Marchel (karma: 326) 8.4.2021, 23:27 #1

      Presne,gabriel mal z prvej odkopnúť a namiesto toho stratil loptu ?‍♂️

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. El Duan (karma: 427) 8.4.2021, 23:01 #1

    Ono najprv treba povedat ze tazko sa vyhrava ked nepremenime 2 samostatne najazdy….s tym arteta nic neurobi ze nasi hraci nemaju kvalitu…ale prvy krat odkedy je nasim trenerom si uz aj ja myslim ze my potrebujeme ineho trenera

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. fcarse (karma: 322) 8.4.2021, 23:02 #1

    Nechápu, proč takový zápas nedohrajeme v klidu. Ta nervozita z nás úplně čišela. Jsme do prkna Arsenal a bojíme se Slavie???

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. pavel bubenik (karma: 794) 8.4.2021, 23:02 #1

    Nasi hraci mali 4 tutovky, Saka, Laca, Abu a len Pepe zakoncil. Slavie max jedna tutovka. Co viac chceme? Co viac chcu nasi milionari? Samozrejme Slavia makala ale tato Slavia by normalne odchadzala
    3/4 :0 z Emirates.. Ci je chyba u MA, hracoch alebo v majitelovi necham na diskusiu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Michal (karma: 493) 8.4.2021, 23:02 #1

    Slavie očividně už ke konci moc nemohla, dáme gól na 1:0 a místo toho, abychom to zkusili ukončit nebo to aspoň rozumně dohrát, zdržujeme a zalezeme dozadu. Dobře mám tak, naprosto zasloužene vyrovnání za tu ***** po gólu. Upřímně, v LM nemáme co dělat, jsme naprosto průměrný tým s velmi podprůměrným trenérem. Snad jediné pozitivum toho gólu je, že aspoň nebudeme v Praze hrát to samé nic, co jsme hráli v odvetě proti Řekům, když teďka budeme muset dát gól.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. worisak (karma: 835) 8.4.2021, 23:03 #1

    Smutný opravdu smutný večer… přístup z naší strany špatný, střídání pozdě velký špatný, výsledek… ostuda

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. BabaYaga (karma: 0) 8.4.2021, 23:04 #1

    Wenger by s touhle sestavou slavii rozjebal.. bez debat 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Nawts14 (karma: 1563) 8.4.2021, 23:08 #1

      Na Wengerov futbal sa posledne jeho 4 sezony nedalo pozerat.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 5984) 8.4.2021, 23:10 #1

        O co byl ten fotbal horsi nez tohle??

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Nawts14 (karma: 1563) 8.4.2021, 23:20 #1

          No sak prave to je taka ista katastrofa a tym rovno hovorim aby bolo jasne , ze kvalita hracov je priemerna = stred tabulky v PL = remiza doma so Slavkou alebo prehra doma s Olympiacosom

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • bflmpsvz (karma: 3508) 8.4.2021, 23:10 #1

      Nech AWeho ve fotbalovém důchodě, ke konci kariéry šíleně stagnoval a nepředával kádr v dobrém stavu. To, že jej vedení vyhodilo, aniž by mělo plán B a pak se to komplet rozesralo je absolutní provar (Gazidis nastavil strukturu a hned zdrhl do AC, takže vzniklo mocenské vakuum, které ovládl prodavač hrnců z Barcelony, který vypudil Mislintata, který měl slíbenou roli sporting director, udělal dost pochybné obchody za obrovské peníze, které byly možná na hraně podvodu, proto odešel po vnitřním auditu… No a protože sám Edu je nezkušený, tak se raději část zodpovědnosti přetáhla rovnou na Mikela). Mikel je jedním z posledních problémů celého toho managementu, který tu je leta. Začíná Kroenkeho diletantstvím, ale AW tomu ke konci svého vladaření taky napomohl…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Hyneczeq (karma: 929) 8.4.2021, 23:04 #1

    Partey a Willian byli dnes tragičtí.
    Saka, Laca a Auba měli dát gól.
    Na konci to posral Cedric, taky ho Gabriel dořval.
    Remíza určitě není zasloužená, nicméně je možná lepší než 1:0. Už vidím, jak bychom bránili v 90+ 0:0 a pak si to klasický prohráli sami..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. spirki (karma: 2270) 8.4.2021, 23:04 #1

    Jak jsem psal kamarádovi, který mi psal, Slavie na to má, tak nemá, ale dnešek ukázal, že ani Arsenal ne. Nepotvrdily se alespon kecy, který dělaly ze Slavie top tým. Dnešek byl opět o nás. Katastrofa! A pořád se kydá na Luize, ale bez něj je rozehrávka zezadu otřes. gabriel pod tlakem jen obstřeluje hlediště, o Holdingovi nemluvě. Dnes není koho chválit, snad jen Pepeho, kdy se opět dostáváme, že Emery narozdíl od Artety skvěle reagoval na hru a střídal. Dále nám těžce chybí útočník, kterej je ochotný hrát ve vápnu. Jestli prodloužíme Lacazetta, tak jsme idioti. Wiliana já komentovat nebudu, je to Artetův boj, prohrává si ho sám. Pro mě nevětší zklamání dnes Emil.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • honza02 (karma: 949) 8.4.2021, 23:12 #1

      Gabriel je dobrej hrac, ale dneska me neskutecne iritoval. V prvni puli strasne zdrzoval, kdyz mohl rozehrat, tak se zastavil s micem a cekal nebo prihral zpatky.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • spirki (karma: 2270) 8.4.2021, 23:16 #1

        za mě je dobrý čistič. Takový hráč nám dlouho chyběl a proto má tak dobrou pověst, ale k sobě musí mít někoho kdo ho bude řídit a kdo dokáže rozehrát.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. NorthGooner (karma: 1017) 8.4.2021, 23:05 #1

    Nase fotbalove mysleni v defenzive je tristni,.na bodu mrazu. Vubec neumi premyslet, co je taktickeho nebo ne. Leno tam zdrzuje a je za saska, protoze jsme stejne dostali gol. Cedric v nastaveni to dava do sprajcu na Gabriela, ktery to stejne musel odkopnout. Proc to neudelal Cedric rovnou? Opet alibisticke prihravky dozadu misto toho, aby dali v takove situaci mic co nejdal od brany. Neco jako takticke mysleni u nas v defenzive vubec neexistuje. Pak se nelze divit, ze jsme neudrzeli ciste konto tolik zapasu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. Maxmaty10 (karma: 422) 8.4.2021, 23:05 #1

    Jsme tak naivní a nezajímavý tým pro nezaujaté příznivce fotbalu…je zbytečný být nasrany, život jde dál a naši hráči bohatnou každý měsíc, když libry přistanou na kontě!!! HNUS!!!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. Poky17 (karma: 2071) 8.4.2021, 23:06 #1

    Já bych prostě v odvetě stáhl toho Saku na levého beka, protože Cedric se mi sice líbí, ale proste napravo… K levému bekovi má pro mě tedy blíže Saka.. + Gabi od začátku místo Williana, Pepe místo Saky vpravo a Chambers (pouze mokrý sen) vedle Gabriela.. Prostě v Praze je musime smahnout – i tak si odskaceme kecy typu, že u nás remizovali atp, ale hraje se na celkové vítězství a to musíme urvat!

    AD: A kdyby měl jo Mikel koule, tak by vzal Baloguna a šoupl ho místo Lacy.. Laca je sice dříč, ale to zakončení a to zrychlení, to už tam prostě hrapruje

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • honza02 (karma: 949) 8.4.2021, 23:15 #1

      Jo, souhlas, Saka misto Cedrica a Pepe na pravy kridlo. Uz nekolik zapasu ukazuje, ze se hodne zvedl a je nebezpecnej. A nejak nechapu, co se deje s Parteym, jeste par zapasu zpet byl s Xhakou motorem zalohy, ale ted je jak vymenenej. A doufam, ze se stihne uzdravit Odegaard, potrebujem ho jak sul.
      Jinak v Praze neni jina moznost, nez totalne zmenit pristup a dat Slavce 5:0. Mame na to, ale je potreba pro to neco udelat.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 16950) 9.4.2021, 7:27 #1

      Chceš dať do životného zápasu chlapca, čo nehral pol roka? To by fakt nespravil nikto.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. 14titi (karma: 627) 8.4.2021, 23:07 #1

    Špatnej výkon a stejně jsme měli papírově vyhrát. Dneska běhalo na hřišti 11 hráčů a né tým. Sebevědomí na nule, nic se nedařilo. Leno mimo, Gabriel dělá chyby, Laca netrefí stodolu, Pepe neudělá hráče, Partey hrozně ztrácel. Na tyhle hráče jsme jsme se dřív mohli spolehnout. Není se o co opřít a vypadá to, že Mikelovi se to vymyká z rukou. Kabina bude v rozkladu…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. Nawts14 (karma: 1563) 8.4.2021, 23:07 #1

    Katastrofa za Wengera , Emeryho a teraz aj Artetu.
    Vy si vazne myslite ze je to trenerom?
    Ano zas dal nacocot zakladnu zostavu a striedat takto neskoro je na maslu ,ale!!!
    Vsetko priemerni hraci , opakujem nechal by som si Lena, Gabriela, Parteyho , Saku a Smith Rowa a Martinelliho.
    Zbytok priemerni hraci. Myslite ze im Arteta zakazuje behat a makat?
    Sak ti hraci to maju uplne na haku , je im to jedno.
    Neverim ze s tymto kadrom by ani Guardiola nespravil nic .

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Petr Matulka (karma: 1693) 8.4.2021, 23:07 #1

      Sorry ale Partey posledni dobou hraje těžkou tužku

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Nawts14 (karma: 1563) 8.4.2021, 23:12 #1

        On ked dostane loptu tak hned hlada loptu dopredu , len tam vsetci staticki a schovani. Podla mna je to top hrac len je teraz trochu z formy a je na nom vidiet ze nema kondicku po tej sezone plnej zraneni.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • traged (karma: 4957) 8.4.2021, 23:20 #1

          No dneska hrál určitě nejhorší zápas za Arsenal, tolik chyb v rozehrávce + několik beznadějných pokusů on průnik, myslel jsem že hráč za 50 mega pozná kdy mě zkusit průnik a kdy raději ne jistotu přihrát… Navíc nechodí do hlaviček, to i Xhaka jich vyhraje víc.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 448) 8.4.2021, 23:10 #1

      Holding dal v 1.p. Sakovi dve tutovky za obranu….
      …to na adresu jeho rozohravky.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • traged (karma: 4957) 8.4.2021, 23:12 #1

      Já souhlasím. Není to jenom trenérem, i když tomu taky slušně pomáhá. Měli jsme smůlu při výběru hráčů, převážná většina je lehce nadprůměrných, ale to nestačí. Ve fakt špičkovým klubu by hrál tak Saka a možná Gabriel, jinak NIKDO!

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Do Tuan Tu (karma: 2026) 8.4.2021, 23:18 #1

        To jim veris. Za me ta vetsina je spis prumerna az lehce podprumerna. Vetsina hracu jsou takzvani kvalitni lavickari.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:14 #1

      Za mě ano. Trénér je zodpovědný za tým a výkony. Pokud hráč výkony nepodává, tak prostě musí hrát někdo jiný, i kdyby měl být papírově slabší. I kdyby měl nakonec nastoupit celý B tým. Ale tady je prostě vidět, jak jsou všichni neustále v tom svém klidu a nedokáží vůbec zapnout a hrát jinak než tím svým tréninkovým seniorním tempem, proto jim dělá takový problém hrát pod sebemenším tlakem.
      Já osobně čekám, že tu odvetu na základě tohoto nezvládneme. Mám takové tušení, že tím, jak půjde o všechno, tak to bude to typické semeniště nervozity, nestandardního tlaku a individuálních chyb.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Do Tuan Tu (karma: 2026) 8.4.2021, 23:19 #1

        A co ma delat, kdyz 90% hracu na to sere? Koho tam pak ma dat?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:22 #1

          Jak jsem napsal, i kdyby měl nastoupit čistě celý B tým, tak prostě někteří jednotlivci ten signál dostat musí. K čemu vede to, že Arteta staví pořád ty stejné hráče, kteří jen neustále opakují stejné chyby a selhávají. BTW. jedna ukázka za všechny: Martinelli vs. Willian / Auba /…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • honza02 (karma: 949) 8.4.2021, 23:26 #1

            Toho Williana nechape snad nikdo. Ja uz fakt zacinam verit tomu, ze ma nejakou klauzuli ve smlouve, kolik toho minimalne odehraje. Arteta neni zadnej blbec, musi videt, ze Willian hraje totalni tuzku.

            |
  15. mc1897 (karma: 448) 8.4.2021, 23:07 #1

    Ono 1:1 je mozno lepsie ako 1:0. Ale…
    Teraz na SU dat U23, oddychnut si, potrenovat na oranisku a bude to Ok.
    BTW: hrali sme opat zasa 10-ti, bez laveho kridla.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. AFC London (karma: 7) 8.4.2021, 23:09 #1

    Zástancovia Artetu gratulujem vám teda ….zastávať si niekoho s kým sme na 10 mieste v tabuľke a nevieme poraziť Slaviu ? nezabudnite komu fandíte …lebo Arsenal nieje klub hodný 10 teho miesta a posmechu kvôli takýmto výkonom

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Stranger0569 (karma: 781) 8.4.2021, 23:11 #1

      Leicester taky neporazil Slavii, dvakrát.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1318) 8.4.2021, 23:23 #1

      vies co, nepaci sa mi sucasny stav. ale zastanem artetu kvoli min. 1 veci – kazdu sezonu vymenit trenera nam problem nevyriesi kedze treba “opravit” vela veci v klube, nie len tie na ihrisku. a to je na dlhsie ako na 1 covid sezonu… ci bol na tuto ulohu arteta dobry vyber budeme vediet zhodnotit neskor… teraz mozme len strielat mena kto by bol na to lepsi ale co by to pomohlo..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. Stranger0569 (karma: 781) 8.4.2021, 23:10 #1

    Holding hrůza zápas co zápas, Smith-rowe s Parteyem druzí nejhorší…. Willian statický, ale většinou nahraje dobře ( Arteta ho nasazuje asi z defenzivnějšího hlediska, protože se nevrhá 1na1 jako Saka)

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. zabza13 (karma: 17) 8.4.2021, 23:11 #1

    Myslel jsem si že ESR na křídle je poloviční, dnes tam skoro nebyl. Partley tragédie,Saka táhl to dopředu,ale neprihral.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. orek (karma: 15885) 8.4.2021, 23:11 #1

    Lidi co dnešek neberou jako ostudu. Jako vážně jsme klesli na takové dno že nám nevadí remizovat s týmem jako je Slavia , která navíc měla slepenou obranu.
    Víte sakra že jsme Arsenal? My nejsme schopný doma vyhrát jasnej zápas? To je do pláče..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Toure1995 (karma: 1283) 8.4.2021, 23:17 #1

      čo máme robiť? máme si to hodit v garáži? neurobiš nič, ked hrač nepremení tutovky, keby sme si ich nevytvorili, tak by to bolo o inom …ešteže mám vdaka fandeniu Arsenalu nervy zo železa, kto si to neprežil, nevie 😀 … hádam má čaká aspon raj po smrti

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. Garry1429 (karma: 79) 8.4.2021, 23:12 #1

    Kdyby mu ten blb švedskej dal tu červenou jak měl..tak za tejden hraje slavie s kvalitnima stoperama

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. Pedro Sanches (karma: 5984) 8.4.2021, 23:13 #1

    Tak co na to reknou zastanci Artety? Neberte to jako nejaky hate nebo posmivani se.. Jen me fakt zajima zda si myslite, ze si zaslozi dalsi sance.. protoze 16 mesicu u nas a posun nikam.. nejsme schopni porazit doma slavii..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 16950) 8.4.2021, 23:22 #1

      Arteta sa mohol na to vysrať a mať teplučké miesto u City a vyhrával by trofeje. Namiesto toho šiel do jamy levovej. Do klubu, ktorý nemá moc peňazí a káder zdedil v nie moc dobrom stave. Kto z Top trénerov si myslíš, že by sem šiel za týchto podmienok? Dajme tomu, že po sezóne Arteta skončí a príde sem nový tréner. Čakáš, že s týmto mužstvom bude atakovať boj o LM? A ak nie, tak čo potom? Za rok budeš chcieť zase zmenu?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 5984) 8.4.2021, 23:27 #1

        Jenze na druhoub stranu Lisky, nebo WHU myslis ze maji o tolik lepsi tym, ze oni o tu LM hraji a my na 4 misto ztracime vic jak 10 bodu a jsme 10?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dave (karma: 16950) 8.4.2021, 23:33 #1

          Samozrejme, že to v poriadku nie je. A aj Arteta to sám povedal. Zato predovšetkým môže tá dvojmesačná kríza. Od výhry s Chelseou sa to začalo zlepšovať, ale od prehry s Olympiakosom sa mužstvo opäť dostáva do krízy a hlavne kľúčoví hráči sú totálne z formy. Chcem, aby Arteta dostal komplet letnú prípravu a pokúsil sa mužstvo nejak vylepšiť. Keď bude aj takto o rok 10, tak musí ísť.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Gunner_Pav (karma: 10738) 8.4.2021, 23:40 #1

            Pokud skoncime desaty v PL, z domacich poharu jsme vyfrceli skoro hned v uvodu a v EL vypadneme ve ctvrtfinale se Slavii, tak nechat MA ve funkci by byl opravdu vysmech. Vedeni by tim ukazalo, ze jsme tym zcela bez ambici a ze to vastne vsechno je v pohode.
            Takova sezona by se dala pochopit, kdyby MA stavel zcela novy tym z mladiku. Kdyby pravidelne hravali v zakladu hraci jako Saliba, Pepe, Martineli, Edie apod. Neda se to ovsem pochopit, kdyz maji zaklad predplaceny hraci jako Willian a Luiz, tudiz nemuze byt rec o nejakem budovani

            |
    • Do Tuan Tu (karma: 2026) 8.4.2021, 23:23 #1

      Ja Artetovi verim, jenom se s hracema, kteri jsou v Arsenalu. Skoda, ze neni jednoduche zmenit hrace jako zmenit trenera.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Majkl256 (karma: 326) 8.4.2021, 23:14 #1

    Je to úplně jedno kdo to bude trénovat. Není to teď primárně o trenérovi. Primárně je to o tom, že nám chybí kvalita. Na Arsenal má z dlouhodobého pohledu kolik? 8 nebo 9 hráčů? A o tom to je.
    Ať to klidně trénuje Arteta, kdo lepší by tady šel?
    Problém je, že na pořádné posily nejsou peníze a prestiž Arsenalu taky klesá, takže už se k nám moc hráčů nebude hrnout.
    Obavám se, že nám ujíždí vlak a další dvě sezóny vidím bez pohárů . Bohužel.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Stranger0569 (karma: 781) 8.4.2021, 23:16 #1

      Souhlas

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pedro Sanches (karma: 5984) 8.4.2021, 23:16 #1

      Je spousta tymu co nemaji kvalitnejsi hrace, ale ti hraci makaji.. u nas maka ten co ma mic a ostatni na nej cumi.. bez pohybu se nikam neposuneme.. a to je podle me o trenerovi..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • spirki (karma: 2270) 8.4.2021, 23:22 #1

        Není to jen o trenérovi, je to i o managmentu. Hráč kterej nemaká dopadne jak Ozil. Bude sedět, vydělávat krásný peníze a z klubu ho nedostaneš. Přesně to se děje. Máme obrovské smlouvy, posadíš hráče, protože nemakaja co se stane? Nic,bude jim to šumák, ale ty si to jako klub dovolit nemůžeš.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Majkl256 (karma: 326) 8.4.2021, 23:22 #1

        Hele Ja netvrdím, že by to nějaký trenér nevytáhli o něco výš krátkodobě, ale ti hrací hrají na co mají. Nevidím žádného trenéra, který by tu šel a pozvedl by ten tým a stejně by potřeboval dalších 6 hráčů… jestli nechcem draftovat Trpisovskeho nebo kdo?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Gunner_Pav (karma: 10738) 8.4.2021, 23:23 #1

      Problem je v tom, ze MA zdaleka nedostava z toho tymu maximum. Na neterych posteh kvalita chybi, ale nam chybi hlavne zaujeti a bojovnost. Jenze, proc by hraci bojovali, kdyz pravidelne dostava zaklad Willian, ktery jeste za dobu, co e u nas, snad ani jednou nezasprintoval.
      Kdyz vezmu nejkriklavejsi pripady:
      Pepe konecne zacal hrat a makat a od te doby uz jen sedi
      Gabriel mel vyborny zacatek sezony, pak drobne zraneni a pak sedel na lavce, aby mohl hrat Luiz, a ted je to na nem videt
      Partey vypadal po prichodu hodne dobre, ted patri mezi nehorsi na hristi
      Martinelli sedi a sedi a sedi, pritom je to jeden z mala, kdo opravdu jezdi
      Takhle by se dalo pokracovat snad u vsech. Jedini dva hraci, kteri hraji pod MA lepe, nez pred nim jsou Saka (ale ten by asi hral dobre tak jako tak) a Xhaka

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. Nawts14 (karma: 1563) 8.4.2021, 23:16 #1

    Saka tutovka, Lacazette tutovka , Auba tutovka.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. dzanka7 (karma: 87) 8.4.2021, 23:16 #1

    sletovat to dnes je jako nechat si vysypat na hlavu kýbl hoven

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. dzanka7 (karma: 87) 8.4.2021, 23:16 #1

    taky jsem si to dlouho nechtěl přiznat, ale Arteta na to prostě nemá a je to omyl….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. sejbers (karma: 264) 8.4.2021, 23:16 #1

    zasluzena remiza … cim dalej tym viac mam pocit ze sme prekliaty a ani osud nechce aby sme sa vratili na vyslnie.Nestihneme sa zbavit Mkhitariana a Ozila a uz mame v kadri podobny pomer cena/vykon od dua Auba Willian.
    Co vlastne v zavere sezony vieme o muzstve povedat? Aka je idealne stoperska dvojica? kto by mal hrat praveho beka? Ma dvojica Partey Xhaka potencial pozdvihnut nasu hru? stal nam nakup williana za odstavenie Nelsona , Martinelliho ci Pepeho? Co do dalsej sezony s utocnym duom Laca Auba? Aky je prinos Mikela Artetu okrem mierneho zlepsenia defenzivy? Ma zmysel davat mu dalsiu sezonu ak nas vyradi Slavia?
    Najhorsie na dnesnom zapase nebolo to ze nas Slavia (podla ocakavani) prehravala a ukazala ze je proste lepsie muzstvo ako my, ale to ze som si cely cas kladol otazku ako sme sa prehaluzili az sem a co by sme s tymto hernym prejavom chceli robit v lige majstrov o ktorej mnohy utopisticky snivaju.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. bflmpsvz (karma: 3508) 8.4.2021, 23:17 #1

    Přijde mi vtipné, že někteří píšou, že Slaviu mělo porazit Béčko, přitom Slavia vyřadila kvalitní Lester. V tomto zápase jsme konec dominovali, ale klasicky nás zradilo prokletí letošní sezony – zakončení. Tu tutovku Lacy i Auby nechápu, psal jsem to už minule, ale Aubova tragická koncovka nás (letos!) stála více než chyby obránců nebo Xhaky. Ale i přesto, měli jsme čtyři tutovky, Slaviu vesměs gumovali a skončilo to 1:1. Mávli bychom rukou, kdyby se tohle neopakovalo tuto sezonu po tolikáté. Jenže tohle podle mého jde více za samotnými hráči než trenérem. (i když mě ten rigidní přístup MA k už taky hrozně nebaví). ALe jak tady někdo psal – výsledek 1:1 je pro nás snad lepší – alespoň víme, že musíme all-in a nepodceníme, nebo nervozitou nezničíme. Příští týden uvidíme.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Toure1995 (karma: 1283) 8.4.2021, 23:20 #1

      podpisujem sa…ked vonku nedáme 1 gol, tak nemôžeme chcieť nič, ked dáme 2, na čo máme veľmi jednoducho, tak to bude jednoduchá odveta, len musime premienat šance a byť celý zápas koncentrovaní

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • tony (karma: 541) 8.4.2021, 23:27 #1

        Jasně dneska to mělo bejt taky jednoduché.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:28 #1

        Odveta bude naprosto odlišný zápas. Nám půjde o všechno a prostě musíme. A všichni víme, jak hrajeme pod větším tlakem (viz dnešních posledních 5 min). Naopak Slavia si dnes vyzkoušela, že i nás může ubránit a vyřadit. Za mě bude odveta podobná posledním 10 minutám dnešního zápasu. Slavia bude agresivnější, odvážnější a my naopak nemůžeme hrát v tom klidu, ve kterém jsme dnes odehráli 60-70 minut.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Toure1995 (karma: 1283) 8.4.2021, 23:54 #1

          fakt bude odvážnejšia? ked sa bude rátať každý náš gól za dva?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:59 #1

            Ano, bude odvážnější. To nutně neznamená, že budou hrát otevřenou hru. Já jsem to osobně myslel ve smyslu toho, že na základě těch posledních 5 minut dnes si vyzkoušeli, že když nás přitlačí, tak se naše hra a někteří hráči totálně sesypou. Proto si myslím, že se nebudou bát na nás vlítnout dřív, důrazněji a častěji, než jen 5 min před koncem, když prohrávali.

            |
    • Gunner_Pav (karma: 10738) 8.4.2021, 23:27 #1

      Neni duvod cekat na pristi tyden. Staci par poslednich zapasu. Kdyz vezmu EL, tak s Benficou bida, s Pireusem doma jeste vetsi a ted opet. K tomu si vezmeme, ze proti Live to byl mozna nejostudnejsi vykon Arsenalu v historii PL (ano radim ho i z 8 na OT, protoze tamjsme hrali v 10 v dost kombinovane sestave a presto jsme se snazili hrat fotbal) a celkove je nase sezona jednoznacne nejhorsi za poslednich 25 let.
      Navic Liskam byla EL celkem ukradena, oni se soustredi primarne na PL, protoze tam maji blizko k postupu do LM a s jejich uzkym kadrem by byla blbost honit dva zajice

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 3716) 8.4.2021, 23:35 #1

        Proti Artetovi mluvi bohužel i statistika. Čísla jsou neúprosná a jasně ukazují na to, že po Emerym nedošlo ke zlepšení, ba naopak.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Gunner_Pav (karma: 10738) 8.4.2021, 23:42 #1

          Bohuzel mas pravdu. Pritom dostal celkem zajimave posily, jako KT, Partey, MO. Bohuzel ten tym jde kvalitativne dolu. Je tam obcas zablesk, ale to nestaci

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • 14titi (karma: 627) 8.4.2021, 23:33 #1

      Tady se nemůžeš divit ničemu. Všichni tu vyhazují Artetu, ale on nemá za celou dobu k dispozici střelce ve formě. Nedaří se střílet góly a na to se nabalujou další věci včetně ztráty sebevědomí. Hráči se dostanou do smyčky, ze který vede cesta jen přes sérii výher. Když už to vypadá, že se zvedáme a výkony jsou dobré, přijde rána a všechno je fuč. Zápas s Liverpoolem nás úplně odrovnal. Do toho si Leno vybírá slabé období a kromě střelecký bídy se nedaří ani v bráně. Arteta točí sestavu jak kolotoč, protože hráči nepodávají konzistentní výkony a díky tomu nemáme ustálenou základní osu týmu, což je špatně. Nemáme návyky a automatismy a i díky tomu se na každej gól celkem nadřeme. Kdyby měl Auba formu, jak za „gůdíbninga“,.jsme úplně jinde.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10738) 8.4.2021, 23:43 #1

        Leno dnes chytil dva goly a co se tyce sebevedomi, i tohle je praci trenera a realizacniho tymu a tam ocividne selhavame. My jsme nebyli poslednich 10 let nikdy moc odolni, ale ted uz je to opravdu ulet, kdyz se treseme o vedeni v zapse s tyme z Ceske ligy, ktery navic sotva pletl nohama v zaveru

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • 14titi (karma: 627) 9.4.2021, 0:01 #1

          Které 2 góly máš na mysli? Provodova petelice šla do něj a Leno si to vyrazil do tyče. Ševčík trefil myslím Bellse a Lena trefila odražená střela do nohou. Já spíš myslel jak třeba šel na párek při té Provodovo placírce spoza vápna. Rozehrávka nohou není žádný zázrak a nechytí poslední dobou nic navíc. Dnešní gól mu nevyčítám, to bylo z blízka. Podle mě z něj nečiší jistota, kterou vyzařoval dříve. Leno na to má, o tom nepochybuju, ale nemá prostě formu.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dady (karma: 207) 8.4.2021, 23:57 #1

        Na kdyby se nehraje. V EL hrajeme naprosto otřesný hurá fotbal na náhodu, na který se nedá dívat, a co se PL týče, tak doporučuji se podívat na tabulku. Arteta ten tým neposunul absolutně nikam. Musí jít.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. tony (karma: 541) 8.4.2021, 23:24 #1

    Koukám na Artetu a vidím chlapa co si ukrojil velkej krajíc.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Stranger0569 (karma: 781) 8.4.2021, 23:27 #1

      Koukám na Holdinga a vidím sloup.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • traged (karma: 4957) 8.4.2021, 23:33 #1

        Oba dva máte pravdu. Ani jeden z nich na to nemá….a bohužel nejsou sami.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. Majkl256 (karma: 326) 8.4.2021, 23:28 #1

    Tak jooo pánové, když ne teda ten Arteta tak kdo? A prosím reálné jména.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. killerhammer (karma: 5612) 8.4.2021, 23:29 #1

    V pohároch jakživ platilo, že vyhrá len ten, kto je efektívny.
    Dostaneš šancu? Musíš ju premeniť a šmitec.
    To nie je liga, dlhodobá súťaž a neodpúšťa sa žiadna chyba.
    S takýmto futbalom, aký sme dnes predviedli sa pohár nedá vyhrať.
    Písal som už pred zápasom, že odveta bude zaujímavá.
    Treba ísť do Prahy a premeniť všetky svoje šance.
    Ak nie, tak Goodbye !
    A potom treba začať rozmýšľať, že načo platíme 300k či koľko Aubovi a ďalším forwardom !

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 8.4.2021

Rubrika: Nezařazené

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Gooners ou Tour: Mára na CHelsea 5.5.2025
  • Sportovní psychologie dokonalých penalt 5.5.2025
  • Havertz má šanci nastoupit před koncem sezóny, prozradil Arteta 2.5.2025
  • Mikel po PSG 30.4.2025
  • Nastavte se na úspěch: Odegaardovo výjimečné dětství 29.4.2025

Nejnovější články

  • Gooners ou Tour: Mára na CHelsea 5.5.2025
  • Sportovní psychologie dokonalých penalt 5.5.2025
  • Havertz má šanci nastoupit před koncem sezóny, prozradil Arteta 2.5.2025
  • Mikel po PSG 30.4.2025
  • Nastavte se na úspěch: Odegaardovo výjimečné dětství 29.4.2025
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2025 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší