Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

LIVE Arsenal v Sporting

🔴 𝗧𝗘𝗔𝗠𝙉𝙀𝙒𝙎 ⚪️

🧱 Tomiyasu at the back
©️ Xhaka skippers the side
❤️ Gabby leading the line
 
Let’s do this – together! pic.twitter.com/oq6MSoLNRO

— Arsenal (@Arsenal) March 16, 2023

Here’s our 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙓𝙄 #SportingCP #ARSSCP pic.twitter.com/6gbHKHJOeR

— Sporting CP English (@SportingCP_en) March 16, 2023

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • →

Komentáře

  1. Mustafi95 (karma: 885) 16.3.2023, 23:55 #1

    Ty Kks ale keď vidím médiá ako píšu teraz o nás ako sme out ako sú všetci šokovaní z tohoto atď ….no to je hejtov Kks hnus tie médiá a fans ostatných klubov ale to sa dalo čakať keď niečo také príde že budú hned všetci robiť haloo veľké

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 3441) 17.3.2023, 0:01 #1

      To je jasne ze si na nas zgustnu aj media.
      Vsetci cakaju ze praskneme (ako kazdy rok v januari).
      Ono, respekt sa buduje velmi tazko, musis vyhrat par trofeji aby si ziskal respekt od ostatnych.
      Teraz sa musia chalani zamknut na izbach, doma, len regenerovat, trenovat a nic necitat.
      Absolutna koncentracia na CP.
      Poslednych 10 zapasov sa uz bude hrat na doraz. City a Liverpool takto minule sezony hrali.
      Inak sa PL neda vyhrat.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Dontlookatme (karma: 34) 17.3.2023, 0:07 #1

      Vzdycky je neprijemny vypadnout, ale nedelal bych z toho zase neco velkyho. Bohuzel jsme zacali hrat az v prodlouzeni a tam to bylo bago na jednu branu, zachranil je golman a potom obrance kdyz vykopaval z brankove cary. Predtim bylo proste videt, ze maji hraci v hlave hlavne ligu, A i kdyz bych si pral, aby kazdej zapas jeli naplno, tak to dokazu pochopit, ze neni jednoduche prepnout a koncentrovat se i na takovyhle zapas. Hlavne at ty zraneni z dnesniho zapasu nejsou vazne, i ke konci tam bylo nekolik ostrych zakroku na Martinelliho, Saku, Trossarda. Berme to z te lepsi stranky, muzeme se ted koncentrovat 100% na nas spolecny sen!

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. WoX (karma: 1333) 16.3.2023, 23:55 #1

    Pravidlo cislo 1. VZDYCKY respektuj soupere a NIKDY ho nepodcen!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. orek (karma: 13001) 16.3.2023, 23:57 #1

    Co by jste říkali na scénář, že by jsme nakonec skončili na 2. Místě a United vyhráli Evropskou a měli ten mickymouse? Ještě by jsme se smáli United?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Mustafi95 (karma: 885) 16.3.2023, 23:59 #1

      Pre mňa sú united najväčšie kurvy vo futbale a mám ich vieš kde ani ich tu nespomínaj už

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lukint (karma: 564) 17.3.2023, 0:00 #1

      Mě zajímá arsenal a klukům věřím. Letos beru i 2 místo.
      Tým slabiny má a všichni to ví.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dady (karma: 115) 17.3.2023, 0:02 #1

      Byste, bychom….

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 2305) 17.3.2023, 0:27 #1

        Ach ten češtin, co? 😁

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • orek (karma: 13001) 17.3.2023, 6:22 #1

        Já myslel, že tu píšu komentáře a ne diktát, ale díky😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 3441) 17.3.2023, 0:06 #1

      Ze je to velmi pravdepodobny scenar.
      Ja ale 2. miesto beriem ako uspech.
      Nasledne treba v lete posilnit zalohu o 1 alebo 2 world class hracov.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 2305) 17.3.2023, 0:26 #1

      Koho zajímají United? Až zase dostanou 7 od kohokoliv, tak se jim budu dost možná smát. Jinak jsou mi ukradení. Druhé místo beru všemi 10. Cíl byl jednoznačně LM, tu už snad dotáhneme a cíl splněn. Zbytek je nadstavba

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. Chronic (karma: 451) 16.3.2023, 23:57 #1

    Dneska jsme hráli špatně, hromada nepřesností, škoda těch zranění. Je ale lepší dostat facku v EL a teď už máme jen zápasy PL. V neděli jedeme zase nanovo tak to pojďme hodit za hlavu a hrát už každý zápas na 110%

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 13001) 17.3.2023, 0:02 #1

      Zajímavé je že v EL jsme odehráli snad jediný dobrý zápas. A možná snad a ní v jednom jsme nehráli na 100%. Ten přístup k tomu se mi nelíbil. Nevím na co je Viera připravený, ale rozhodně ne na základ.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • lord17 (karma: 554) 17.3.2023, 0:11 #1

        Vieira sa pred zápasom vyjadril, že chce vyhrať aj ligu aj EL, ale keď bude takto hrať tak je tam zbytočne :/ neviem prečo nehral Smith Rowe alebo ak Trossard by tam lepšie zahral

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 11014) 17.3.2023, 0:03 #1

      Spíš si myslím, že nám dělal problém jejich presink v druhé půlce, některé ty míče byly sice zbytečně ztracené, ale dost mi přišlo, že tam nebylo moc prostoru a času zvolit lepší řešení, že Sporting hrál dobře takticky ve středu hřiště a taky nahoře.
      Řekl bych, že je to cenná lekce pro Artetu a taky náš tým, furt máme hodně práce před sebou.
      Klobouk dolů před Sportingem, nečekal jsem, že to bude takto obtížný soupeř a hráli dobře, zaslouženej postup.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • lukint (karma: 564) 17.3.2023, 0:05 #1

        Souhlasím

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Chessneck (karma: 267) 17.3.2023, 0:02 #1

    Nedokazem sa ubranit pocitu, ze Arteta aj hraci jednoducho Sporting podcenili. Keby bola strategia opacna, ze nasadit to najlepsie na prvy polcas, urobit si naskok, a potom setrit klucovych hracov vystriedanim, myslim si, ze by sme postupili s prehladom. Vacsina timov by k tomu pristupila takto v takejto faze Europskej ligy. Manchester United dnes napriklad okrem dvoch hracov hral s tym, cim hra v Premier league a to mal velmi slusny naskok z prveho zapasu. Akonahle nemame na ihrisku Parteya s Odegaardom, sme citelne slabsie muzstvo.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • LaVe (karma: 880) 17.3.2023, 0:08 #1

      ManU hraje najbližšie 2 apríla .My hráme v nedeľu je to trocha rozdiel.Takze 8 hráčov zo základu mohli hrať .Nič to nemení na tom že momentálne máme len jednu súťaž a ten tlak na nás bude obrovský.Teraz to musí Arteta udržať mimo hráčov.A musíme ísť krok po kroku…
      Škoda EL o to viac dúfam v titul.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 11913) 17.3.2023, 0:13 #1

        V nedeľu hrajú pohár.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Chessneck (karma: 267) 17.3.2023, 0:18 #1

        Ved ako ja sa nestazujem, ze mame iba jednu sutaz uz, ale myslim si, ze toto bolo trosku prespekulovane. Akoze po bitke je kazdy general, ale su aj ine strategie ako setrit hracov. Nasadis to najlepsie co mas, dupnes na plyn v prvom polcase a potom do druheho posles dvoch novych hracov namiesto najdolezitejsich klucovych opor.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pulec (karma: 1173) 17.3.2023, 5:47 #1

      Myslím, že Arteta to postavil relativně silně, ale je vidět, že priorita je stále PL. Za mě tam mohl být Tierney a Holding v základu. Kdyby tam dal Arteta současný Áčko, tak všichni řvou, že nešetří klíčový hráče. Za mě to dopadlo ideálně. Budeme se soustředit už jen na ligu. Je to pro nás slušné zrcadlo, že asi nejsme schopni hrát naplno dvě soutěže.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Toure1995 (karma: 1108) 17.3.2023, 0:04 #1

    inak, ked už sa ma niekto dnes pochváliť, tak mne sa ľubil Ben Blanco, ako jediný bol sebavedomý na lopte, stále hladal prienikové prihravky (dost uspešne), taký Vieira, Jorgi, Xhaka, Holding, Ziny, Gabriel sa dnes o ne ani nepokusili…dneska mal Ben pasy ala Ode

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 3441) 17.3.2023, 0:14 #1

      Bola tam faza v druhej polke viac ako 20 minut, kde hrali uplne, ze vsetci zle.
      Aj Partey mal obrovske problemy do toho naskocit a zacat to diktovat 😉

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Dontlookatme (karma: 34) 17.3.2023, 0:22 #1

      Tak zrovna Holding nebo Gabriel tam nejsou od toho aby hledali prunikovy prihravky. Holding to jednou zkusil zrychlit dalekonosnou prihravkou na Saku a dopadlo to tradicne nepresne v jeho podani, nastesti potom sam asi usoudil, ze to neni zrovna jeho prednost a uz to potom nedelal. Naopak ale dozadu se mi libil, az na jednu vyjimku. Predvedl par kvalitnich obrannych zakroku a i kombinacne to vzadu pod tlakem zvladl. Po dlouhe dobe dostal velkou porci minut a rozhodne nezklamal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Maxmaty10 (karma: 193) 17.3.2023, 0:19 #1

    Ostuda, nic víc. Ne to, že jsme prohráli, ale jak jsme hráli.
    Bylo to na ČT a spousta diváků má možnost vidět Arsenal na živo v telce, neboť jinak placený kanál nemají. Lídr PL? Toto? Man.city v Ch.L.naprosto s přehledem proti silnému Lipsku. A my?
    Hráli jsme hovno!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Jiří Trchalík (T.R.C.) (karma: 968) 17.3.2023, 7:49 #1

      Zrovna City bych nevzpominal, tam se akorat ukazalo, ze je VAR k hovnu a ze si muzes „koupit“ rozhodci i kdyz hrajes s o rad slabsim tymem.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Dontlookatme (karma: 34) 17.3.2023, 8:04 #1

      Nj kluci asi zapomněli, že to bude na ČT, jinak by hráli určitě lépe… Zase se srovnávají jabka a hrušky. City hráli v plné a hlavně Champions league, která je pro ně možná ještě větší priorita než liga, kde mají 4 tituly za posledních 5 let. Naopak u nás mají všichni v hlavách hlavně právě titul v lize a sestava byla z části protočená. Bohužel Viera, Nelson a Jorginho nemají prostě takovou kvalitu jako Odegaard, Saka nebo Partey. Navíc Sporting hrál vážně výborně, napadal vysoko, byl důraznej a přijel bojovat, naproti tomu to „tvoje silné Lipsko“ neukázalo na City vůbec nic.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Maxmaty10 (karma: 193) 17.3.2023, 12:52 #1

        Tím chceš říct, že máme 11 hráčů? Jinak nemůžeme konkurovat na domácím stadionu Sportingu?
        City dovolili na domácím stadionu soupeři nic!
        Měli jsme postoupit!
        Ale se City nás srovnávat snad nebudem. Jen doufám, že náš společný zápas rozhodne o titulu v náš prospěch…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. traged (karma: 4252) 17.3.2023, 0:19 #1

    Pro mě je to velký zklamání a velká ostuda. Tolik chyb v rozehrávce jako ve druhé půlce jsme snad neměli za celou sezónu. Jorginho jednoznačně nejhorší zápas od příchodu k nám, Viera na to momentálně vůbec nemá (co je kurrr s Emilem??) , Zinchenko taky spousta chyb… Pak s příchodem Odeho a Thomase jsme byli jasně lepší ale nic z toho, penalty jsou loterie. K tomu dvě zranění, fakt povedenej večer se vším všudy.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. masly (karma: 1727) 17.3.2023, 0:23 #1

    Já bych zhodnotil zápas jako ten ve kterém jsme měli obrovské množství nepřesných přihrávek.
    To si letos nepamatuji tolik ztrát.
    Hlavně nám zahrála tragicky středová trojka a to do jednoho.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. killerhammer (karma: 3441) 17.3.2023, 0:24 #1

    Arteta to chcel vyhrat a strati co najmenej sil.
    Do prveho zapasu dal uplne becko a ten zapas sme len so stastim remizovali.
    Do druheho uz mal obavy a dal silnejsiu zostavu s tym, ze ak bude zle, nasadi komplet A team.
    Zialbohu, nakoniec toto vsetko musel urobit, navyse sa zranil Saliba + Tomi a ani tak to neviedlo k vysledku.
    Priserny dvojzapas, priserny vecer a priserne pocasie v Londyne 🙁

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1039) 17.3.2023, 7:00 #1

      to ze nasadi Acko ked to nepojde sa mu trosku neplanovane rozbilo ked musel kvoli zraneniam urobit 2 striedania. mat na place odeho skor tak postup spravia pred penaltami…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. tony (karma: 230) 17.3.2023, 0:27 #1

    No promrhali jsme druhou půlku a tohle je trest.
    Hra Fábia to je kapitola sama o sobě. Evropa se stává pro Artetu strašákem.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. Arsi (karma: 245) 17.3.2023, 6:32 #1

    Proč tu všichni píšou o druhém místě? Však jsme prohráli v EL. S PL to nemá nic společného. Bohužel poháry jsou pro nás zatím velký neúspěch a trochu to přičítám i nezralosti našeho týmu, kde s tím neumíme hlavně po mentální stránce pracovat.

    Všera nás navíc překvapila formace a taktika, protože je prostě jiná než to co hrají tými v PL… Jednoduše je ještě co se učit.

    Paradoxně nám vyřazení může pomoci. je fakt, že po mentální stránce budeme teď trochu dole, ale po fyzické nám to přidá. Bylo by to sice cca 5 zápasů navíc, ale velmi náročných, takže jestli opravdu bojujeme o titul, tak na tenhle boj kašleme, hlavní je vyhrát válku (PL) 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Henri333 (karma: 1) 17.3.2023, 6:36 #1

    Presne tak. Síce sme včera prehrali, ale vôbec to nevadí, nemôžeme vyhrať všetko! Top je vyhrať ligu, to by bol sen a sme blízko. Kašlať na EL, len by sme mali nervy a pribudli by zranenia. Budúci rok bude LM!!! COYG!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1039) 17.3.2023, 7:07 #1

      napr. mne to vadi. robime tu z toho akoby sme uz nikdy nemali hrat o titul a preto treba vypadnut z ostatnych sutazi a hrat len ligu. nie, prave naopak, ak chceme byt muzstvo co hra o titul pravidelne a k tomu hrat LM tak je najvyssi cas si zvykat na zapasy kazde 3 dni. a v dalsom kole su muzstva ako Juve ManU sevilla co su tie LM muzstva a konfrontacia s nimi by bola prinosna..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • AlwaysArsenal (karma: 2483) 17.3.2023, 7:10 #1

        Jen malinká úprava – Sevilla vypadla.
        A co se týče zápasu, tak bych souhlasil s tím, co už tu někdo psal – pokud to chtěl Arteta vyhrát, měl od začátku postavit klasický základ, který by v první půli udělal náskok a v té druhé půli je postupně postahovat a šetřit na víkend.
        Nicméně se opět celkem jasně ukázalo, že je pro nás duo Odegaard – Partey
        naprosto klíčové a v létě bude potřeba pořešit backup těch dvou.
        Na pozici Odegaarda se doufám zapracuje Smith-Rowe ( Vieira na to ve vší úctě
        k němu zatím nemá ) a k Parteyovi v létě snad někdo přijde.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • btw3 (karma: 1039) 17.3.2023, 7:22 #1

          sevilla doma vyhrala 2:0 tak som to bral ze po vcerajsej prehre 1-0 idu dalej

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • AlwaysArsenal (karma: 2483) 17.3.2023, 7:45 #1

            Omlouvám se blbě jsem koukal 🙂

            |
  14. AW77 (karma: 1016) 17.3.2023, 6:43 #1

    Druhá půle špatná, v prodloužení jsme měli možnost vyhrát bohužel se to nepodařilo. Penalty to je loterie, nevyšlo to. Když zhrnu celý zápas tak to byl úplně jiný Arsenal než v PL. Jako by se jim nechtělo, možná podceněni soupeře že to půjde samo. Kdyby jsme v PL nebojovali o titul tak mě to pořádně štve ale na druhou stranu po dlouhých letech můžeme výhrat PL a to je myslím letos priorita. No co se dá dělat. Teď hlavně porazit CP a pak si trocha odpočinout, přes repre pauzu. Pak už to bude jízda až do konce.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. Garry1429 (karma: 99) 17.3.2023, 7:11 #1

    Asi mě tak moc nebolí že nepostupujrme, spíš mi vadí výkon v druhém poločase…a teda..Ramsdale je na ty penalty špatnej..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. Lukendes_10 (karma: 4081) 17.3.2023, 7:17 #1

    S tou EL je to tak. Ak by sme nebojovali o titul a mali naskok 5 bodov, nachdzali by sme sa niekde okolo 4-5 miesta ako napr. sliepky, newcastle a pod. tak verim ze by EL bola priorita. Taky Juventus ma asi najvacsiu prioritu tuto sezonu vyhrat EL aby sa dostali do LM. Ale my nie a myslim ze to vie aj Arteta. Samozrejme ze chcel ist co najdalej a skusit to vyhrat ale nie na ukor zakladnej zostavy ktora by sa vystavila. Verim keby bol vcera Ode, Saka, Partey v zaklade tak sa v pohode postupi.
    Hrat v top zostave stvrtok-nedela nema zmysel, tak by sme titul urcite nedali.
    Teraz sa mozu hraci tyzden co tyzden pripravovat na kazdy zapas ako na finale.
    Hawk.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Lukendes_10 (karma: 4081) 17.3.2023, 7:47 #1

      Este Ucka to maju tiez dobre. 3 flek by si mali v pohode ustrazit a tak sa mozu venovat vitazstvu v EL. Tazky super uz snad len Juve.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. Nawts14 (karma: 1168) 17.3.2023, 7:56 #1

    Nechcem aby to vyznelo osobne, ale po tomto predstavení dúfam, že už Vieiru na ihrisku túto sezónu neuvidím.
    Absolútne priposratý výkon , herne mu nešlo to beriem, to sa stane aj Odegaardovi.
    Ale on je takticky úúúplne mimo , pozičná hra je jedná veľká katastrofa. Keby to aspoň odbehal a odnapadal. Poriadne žiadna ponuka od neho, stále nevie čo má hrať.
    Arteta mu verí, ani sa nedivím keď to bol že vraj jeho prestup za 30+ mega.
    Ale dúfam , že po tomto už sa bude dávať priestor Smith Rowe-ovi.
    Holdiniho mám ako osobnosť strašne rád , ale rozdiel medzi ním a Salibom … dajte Salibovi koľko si pýta. Nechcel som aby sme mladých hráčov preplácali, ale dúfam že board dá Salibovi čo chce… V lige dominujeme na lopte aj preto lebo rozohra od obrany je presná a vždy nájdu to správne riešenie. Včera Holdini opäť tie jeho rozohrávky , centre tak 15 metrov od útočníka, to boli zadarmo postrácané lopty .
    Xhaka dal síce včera gól ale slabý zápas od neho veľmi.
    K pozitívam: Jesus síce ešte postráda fyzičku( tak ako Vieira napr.) , ale tá kvalita je enormná. Neustále nebezpečie od neho, ako trhal stále obranu. Som rád že je späť a ešte nám veľmi pomôže.
    Pre mňa je škoda že sme vypadli lebo máme dobrý rok a tá súťaž sa dala vyhrať. Veľké ponaučenie pre hráčov smerom ku koncu sezóny.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 11014) 17.3.2023, 8:55 #1

      Tak Saliba je kvalitou výrazně lepší než Holding, ale včera měl Rob několik důležitých bloků, defenzivně zahrál dobře, měl tam 2 špatné dlouhé míče a 3 úspěšné, chybu udělal když ztratil míč ve středu hřiště, tam úplně ztratil koncentraci ale jinak dobrej zápas od něj.
      Xhaka neměl slabej zápas včera, 66 úspěšných přihrávek, 87% úspěšnost, 2 přesné dlouhé míče ze 3 pokusů, branka, 3/3 vyhrané vzdušné souboje, byl 4 krát faulovaný, jednou fauloval za žlutou, kde hrozilo, že Sporting jde do brejku na konci poločasu, 2 zblokované střely, 3 odkopy, 4 úspěšné Tackly a 2 neúspěšné, dokonce 3 úspěšné dribly s míčem a jeden neúspěšný, zase naběhal spoustu metrů od vápna k vápnu, hrál 3 utkání za 7 dní.
      Martinelli šel sám na brankáře, Trossard šel sám na brankáře, Jesus tam měl taky situaci kterou mohl řešit líp, Jorginho 3 předriblovaný, o tom že rychlostně včera vůbec nestíhal to by se taky nemělo zapomenout, Nelson byl na hřišti 67 minut a taky toho moc nepředvedl, Ramsdale a jeho 8 přesných dlouhých míčů z 25 pokusů.
      Za mě Xhaka Holding včera dobrý výkon, Vieira v prvním poločase průměr, ve druhém odešel fyzicky.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • forehand (karma: 18) 17.3.2023, 11:19 #1

        Neříkal jsi tady nedávno na to, když jsem psal, že potřebujeme pro příští sezonu PL + LM alespoň 4 nové hráče…… neříkal jsi náhodou, že jsme vyměnili kondiční tým a fyzio a zranění se zredukují? Krásně se zredukovala…….

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 11014) 17.3.2023, 12:19 #1

          Jo psal jsem to. Jestli mi nevěříš, tak tady na stránkách je archiv, když dáš injury news a podíváš kolik zranění jsme mívaly v minulosti zranění a porovnáš to se současností, můžeš si udělat obrázek sám, dřív jsme se zraněními bývaly většinou mezi nejvíc postiženými kluby, v současnosti jsme v tomto ohledu 4-5 nejlepší klub co se celkové absence zraněných hráčů týká.
          Nejde odehrát sezóna bez zranění.
          Takže jsem rád, že souhlasíš, že se krásně zredukovala.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. coolfool (karma: 389) 17.3.2023, 8:20 #1

    Teda na to ze nehralo uplne becko tak az na zaverecny tlak vykon nic moc. Ale to jsem cekal. Hraci zakladu hrali proste na pul plynu. Setri se na ligu a mysleli si, ze na Sporting to staci. Ale ono by mozna bylo lepsi dat tam komplet lavicku a nechat hrace hrat na 100%. Ani mu nevadi vypadnuti. Ono je lepsi vypadnout ted nez treba za dve kola. Protoze ted to muzem hodit za hlavu a setrit sily na titul. Navic vypadnuti po penaltach je proste pech a ne nekvalita.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. dave (karma: 11913) 17.3.2023, 8:34 #1

    Keby sme sa motali okolo 3 miesta ako United, tak logicky by Arteta postavil plnu paľbu. Takto dal mix, ktorý nevyšiel. Ak sa vyhrá liga, tak koho bude trápiť nejaké vyradenie z EL? No nikoho. Tie štvrtkové zápasy sú aj tak za trest.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Lukendes_10 (karma: 4081) 17.3.2023, 9:07 #1

      Presne tak. A verim ze taky Pep je neskutocne nasraty ze sme vypadli 😀
      Pre nas to bude neskutocna vyhoda hrat jeden zapas. Snad to hraci ukazu aj na travniku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. mc1897 (karma: 566) 17.3.2023, 8:40 #1

    Paradoxne nam toto vypadnutie moze pomoct.
    Uz sa nesmie dalej spekulovat so zostavou a hrat vsetkych 11 zapasov s full squad ako sa len da. Podcenenie zapasu bolo zjavne uz od zakladnej zostavy. Ale aj tak sme mohli a mali postupit, lebo futbalovo aj ked sme hrali zle, sme mali viac sanci – vid xG.
    Velmi slabucko zahral cely stred Jorgi – GX – Vieira, s tym treba nieco v lete robit. Pacil sa mi Holdini, cakal som horsie ked nastupil. Aaron vyzeral ako keby tie penalty ani nechcel chytit, dve boli kopnute velmi zle a mal ich mat. Zinch a Saka sa mi zdalo ze sa setrili, nesli na 100%.
    Normalne by som bol 3 dni nasraty a nebola by so mnou rec, ale teraz som s tym Ok avsak ma to jedno velke ale.
    Som s tym Ok, ALE musime v nedelu vyhrat!!! Potom to na nieco bude uzitocna facka.
    COYG!!!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. Filip Bartoš (karma: 35) 17.3.2023, 8:56 #1

    Jediné negativum, že jsme mohli ponížit Účka…
    což nám pak ale mohlo hypoteticky uškodit v PL.

    Takže COYG. Tým na dvě soutěže ještě nemáme, ale jak bylo řečeno, to nikoho v létě při oslavách srát nebude a kádr se bude doplňovat o to snáze…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Warfik (karma: 149) 17.3.2023, 9:23 #1

      Přesně tak Bobo ! Slavíme 3 dny v kuse ! Oslavy v Luha a okolí !

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Filip Bartoš (karma: 35) 17.3.2023, 9:50 #1

        Elektra spadne 🙂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Petr Fronek (karma: 341) 17.3.2023, 9:23 #1

    Tak Crystal před vzájemným zápasem po vzoru Evertonu odvolal trenéra, tak snad to nedopadne stejně.😅

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • davinemecek32 (karma: 881) 17.3.2023, 9:28 #1

      Jono ty vole 🤦🏻‍♂️ to je smula fakt…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 11014) 17.3.2023, 9:29 #1

      Tak to je mi hodně líto. Přál jsem Patrickovi, aby se mu dařilo, jeden z nejsympatičtějších trenérů v lize, měli ho podržet ještě.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Petr Fronek (karma: 341) 17.3.2023, 10:15 #1

        Taky mě to mrzí, o to víc že oni nehrají nějak extra špatně, ale prostě nedávají góly. Většinu zápasů letos prohráli o gól a mají i hodně smůlu. Tak snad se Patrick chytne jinde.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 2305) 17.3.2023, 11:34 #1

        I kvůli hostování Sambiho je to velmi nešťastné. Škoda.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Jiří Trchalík (T.R.C.) (karma: 968) 17.3.2023, 9:43 #1

      Přesně, moje nervy… 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 11913) 17.3.2023, 9:49 #1

      Našťastie nemajú nového trénera ako mal Everton. Pôjde tam nejaký tréner z rezervy, keďže aj Vieirovych asistentov odvolali.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • gunners47 (karma: 806) 17.3.2023, 10:08 #1

        Patrick ich asi nefackal v šatni s klobásou 😀 Škoda, ale výsledky mali posledne naozaj slabé, hlavne nedávajú veľmi góly.. Dúfam, že si čoskoro nájde nový klub

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Petr Fronek (karma: 341) 17.3.2023, 10:17 #1

          Tak snad netrefil tou klobásou do hlavy Zahu, nemusel by se probrat zrovna proti nám.😁

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pronger (karma: 2936) 17.3.2023, 11:49 #1

        A v čem je rozdíl, jestli kouč od mládeže, nebo úplně zvenku? Stejně tak je může na první zápas nakopnout. Když se mu to podaří, tak z no name chlápka může být kouč do konce sezony. Každý čerstvý vzduch je může prohodit.

        Na druhou stranu jsme doma. O zaváhání nemůže být ani řeč. Ani o nějaké únavě. Thomas, Saka, Martin toho tolik neodehráli, Trossard stejně tak. Těch pár kluků co má 120 minut v nohách je sice blbý, ale ten program nebyl těžký, navíc jsou povětšinou mladí borci.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. juha_efx (karma: 1014) 17.3.2023, 10:37 #1

    v CP mali Vieru este podrzat si myslim, je to dobry trener…urco nehraju tak zle ake mali vysledky v poslednej dobe…dufam ze sa teraz nestane to co v zapase s Evertonom a hraci CP v sebe zazracne nenajdu Barcelonu z najlepsich rokov..😅

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Leesek (karma: 857) 17.3.2023, 12:02 #1

      Viděl jsem poslední dva zápasy (Brighton, MC) a to bylo strašný.
      Za poslední 4 zápasy 3 střely na branku. Jedinej tým v top5 ligách, který ještě v 2023 nevyhrál. Je mi Vieiry líto, ale pokud se chtějí vyhnout sestupu, bylo tohle nevyhnutelný.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Václav Novák (karma: 458) 17.3.2023, 12:06 #1

        Zase na Brightonu, kdyby vedli v desátý 2:0, tak by se nikdo nemohl divit.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. redGunner (karma: 123) 17.3.2023, 10:54 #1

    dnes o 12:00 je los ligy majstrov ,som nato zvedavý

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • forehand (karma: 18) 17.3.2023, 11:17 #1

      Kdyby Citizens vyfasovali Bayern, tak je Bayern easy poníží.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. gunners47 (karma: 806) 17.3.2023, 11:19 #1

    City dostane Benficu alebo AC…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 11913) 17.3.2023, 11:29 #1

      Bayern, Real, Napoli a keď nikoho z nich, tak aspoň Chelseu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. redGunner (karma: 123) 17.3.2023, 11:58 #1

    na semifinale LM uz ide pavuk jo ? chapem to dobre ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. redGunner (karma: 123) 17.3.2023, 12:25 #1

    Ten pavuk s realom madrid a bayernom je silny

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. 12thMan (karma: 2317) 17.3.2023, 12:44 #1

    Tak snáď je v našom záujme nech City idú až do finále 🙂
    Napoli vs City

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AlwaysArsenal (karma: 2483) 17.3.2023, 14:48 #1

      Modrý Manchester to s Bayernem nebude mít vůbec jednoduché.
      Pokud se mu ale podaří přes Bayern přejít a půjde na Real, tak to si myslím, že končí. Mám takového tušáka, že to Real opět celé vyhraje – LM je jednoduše jejich soutěž.
      Každopádně souhlas s tím, že čím víc sil modrý Manchester ztratí, tím lépe
      a combo Bayern / Real jim sil sebere určitě hodně 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. dave (karma: 11913) 17.3.2023, 12:59 #1

    Takže City má Bayern a potom Real alebo Chelsea. To je super správa. Dvojzápas s Bayernom im zoberie kopu síl a potom ak by mali Real, tak ďalšie dva super ťažké zápasy. Tým padom by v lige mali strácať body.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. dave (karma: 11913) 17.3.2023, 13:02 #1

    Arteta’s response to Erik ten Hag’s injury comments:
    „We’ve been carrying injuries throughout the season.
    „We had Emile out for 4 months, Jesus out for 4 months, Alex for 2.5 months, Thomas for a month and a half, Eddie for 1.5 months.
    „We had quite a lot of injuries already, but we dealt with that.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jirka (karma: 2650) 17.3.2023, 13:21 #1

      Jediny kdo muze si stezovat na to je chelsea a live.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • hyllos (karma: 37) 17.3.2023, 14:41 #1

        live si stěžovat nemůže, po posledních třech, možná čtyřech, sezónách na to nemají morální nárok 😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
David

Datum: 16.3.2023

Rubrika: Nezařazené

49 slov

  • Tereece John-Jules odchází na hostování do klubu League One Ipswich Town

    23.6.2022 20:52
  • Mika Biereth odchází na hostování RKC Waalwijk

    23.6.2022 20:51
  • Harry Clarke odchází na hostování do Stoke City

    22.6.2022 12:55
  • Omar Rekik odchází na hostování do Sparty Rotterdam.

    22.6.2022 12:53
  • Alex Lacazette podepsal jako volný hráč smlouvu v Lyonu. Ať se daří !!

    10.6.2022 15:22
Více slov

Poslední články

  • Preview: Arsenal vs. Crystal Palace 18.3.2023
  • Ramsdale a Saka v nominaci Anglie 17.3.2023
  • Gooners on Tour: Petr na Bournemouthu 13.3.2023
  • Arteta po Fulhamu 13.3.2023
  • Loan Watch 13.3. 13.3.2023

Nejnovější články

  • Preview: Arsenal vs. Crystal Palace 18.3.2023
  • Ramsdale a Saka v nominaci Anglie 17.3.2023
  • Gooners on Tour: Petr na Bournemouthu 13.3.2023
  • Arteta po Fulhamu 13.3.2023
  • Loan Watch 13.3. 13.3.2023
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2023 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší