Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT: Crystal Palace 0:1 Arsenal

Amario Cozier-Duberry aka Saka Jr has been training with the first team ahead of Arsenal’s clash with Crystal Palace. Break through season incoming for our young prodigy ⚪️🔴 pic.twitter.com/hiyAiJ1jBx

— Gooner Chris (@ArsenalN7) August 21, 2023

Trossard must start today. He’s a class act and needs more action. He’s the secret weapon for Arsenal to smash Palace. pic.twitter.com/8GhwSkW6vS

— ARDENT GOONER (@saltimes) August 21, 2023

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • →

Komentáře

  1. Gunner_Pav (karma: 10815) 21.8.2023, 22:57 #1

    Dikybohu za 3 body. Byly to opet nervy, ale bylo znat, ze kdyz prisel Gabriel byla obrana hned kompaktnejsi a kdyz jsme pak poslali Parteyho na jeho misto a Bena taky, tak jsme dokonce i parkrat podrzeli balon.
    Doufejme, ze s navratem Zinchenka, prijde i navrat Bena na pravou stranu, Gabriela na leveho stopera a Parteyho na stred k Riceovi. Ten tak bude moc hrat vys, kde bude mit i moznosti ohrozit branu soupere.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 16250) 21.8.2023, 23:03 #1

      Já v té obraně neviděl problém do té červené karty.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Gunner_Pav (karma: 10815) 21.8.2023, 23:05 #1

        Mne se tedy artey na beku vubec nelibi a zjevne mu ta pozice nesedi. Stejne tak soucasne rozestaveni strasne brzdi Saku, ktery je tam sam a zdvojeny a daleko mene se prosazuje. Proste jak dozadu, tak dopredu je to horsi rozestaveni nez vloni. Nemluve o to, ze Gabriel je proste typ CB, ktery je potreba. Je durazny, ostry, dobry na standardky na obou stranach

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 16250) 21.8.2023, 23:15 #1

          Taky se mi Partey na kraji moc nelíbí, ale do červené jsem tam problém neviděl. Saka dostává ty míče docela pozdě, zdvojování je asi jedinná šance jak ho ubránit. Vloni to taky chvíli trvalo než to začalo fungovat.
          Já tam dneska viděl opravdu slušné zlepšení oproti prvnímu kolu, už jsme neodpadli fyzicky, přišlo mi to víc pod kontrolou.
          Já si netroufnu odhadovat jak bude chtít Arteta hrát, ale ta práce na těch trénincích je vidět i v zápasech a ta hra začíná pomalu fungovat.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. jokerdk (karma: 149) 21.8.2023, 22:57 #1

    Sorry..ale..ake dresy,taka hra😅

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Do Tuan Tu (karma: 2263) 21.8.2023, 23:01 #1

      Klidne at to nosi cely rok, kdyz budeme vyhravat 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. dave (karma: 20292) 21.8.2023, 22:58 #1

    Výhra v suchom triku. A keby nebol Tomiyasu vymastený, tak by to bolo v handicape. Domáci nemali takmer nič a v tej presilovke boli úbohí. Teraz vyhrať v sobotu a bude to krásny štart do sezóny.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. gunners47 (karma: 4442) 21.8.2023, 22:58 #1

    Mali by sme to hrat klasicky 4-2[partey-rice)-3-1

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. maxo_s (karma: 643) 21.8.2023, 22:58 #1

    Ked prisiel Kiwior a Zinchenko,tak uz to bolo dobre, White ako RB a Partey v strede,a uz sme boli schopni aj loptu podrzat vyssie,a lepsie branit stred ihriska.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. traged (karma: 5419) 21.8.2023, 22:58 #1

    Uffff to zase byly nervy…Tomi myslím že fakt žlutá být neměla, v žádným záběru nebylo vidět že by ho držel…. Gabriel opět brutální zvíře v obraně, nepustil bych ho ani za 100 mega…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Jaroslav Šimek (karma: 682) 21.8.2023, 22:58 #1

    ufffff

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. worisak (karma: 1094) 21.8.2023, 22:58 #1

    Nakonec hodně těžký zápas, ubojovaný, ale i to jsou cenný zkušenosti dál do sezóny

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. Chronic (karma: 1733) 21.8.2023, 22:59 #1

    Jako za mě jo Takehiro to udělal hloupě, ale tim pádem už dávno neměl hrát Ayew za faul na Saku…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • msturm (karma: 1151) 21.8.2023, 23:27 #1

      Ať se každý podívá na 51. minutu a vidí že by Takehiro neměl koho faulovat kdyby byl stejný metr…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. Michal (karma: 855) 21.8.2023, 22:59 #1

    Celkem zajímavé, že potom, co tam Arteta poslal 5 obránců, 3 dmka a jednoho ofenzivního záložníka (myslím, že Kai dohrál hlavně kvůli výšce při bránění centrů a udržení míčů), tak se kupodivu hra uklidnila a tlak CP byl dost utlumen a nastavení až na jednu šanci jsme celkem v pohodě dohráli.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. LUBOMIR (karma: 1180) 21.8.2023, 22:59 #1

    Nezvyknem hejtovat, dnes sa mi ale nepacili 2 veci:
    1, skore naivne zdrziavanie, ktore do nasej DNA nepatri. Kvoli nemu sme dohravali 10ti a triasli sa o vysledok.
    2, neprirodzena pozicia Partey-ho na RB. Za mna tam vobec nepatri. Ako nahle sa tam dostal Ben White, menej som sa triasol o vysledok.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 4330) 21.8.2023, 23:13 #1

      Myslím, že 2. bod byl spíš Thomasem na CM. Je tam prostě skvělý a taky on vs. Martin při defenzivě je den a noc. Bohužel Mikel zkouší něco, co jednak moc nefunguje a druhak to topí našeho klíčového hráče z loňska, který i z toho mála stihl ukázat, že když hraje svůj post on I celá naše hra je jinde.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • LUBOMIR (karma: 1180) 21.8.2023, 23:27 #1

      Ale mam aj 2 pozitiva:
      1, Bosak v studiu povedal ze ta druha zlta nemala byt – zostal som v soku 🙂
      2, Povzbudzovanie sa navzajom v poslednych minutach bolo perfektne. Timovy duch tam je!

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. Berci (karma: 2127) 21.8.2023, 22:59 #1

    Červená úplně nesmysl, vzhledem k tomu jak piskal tvl

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 4330) 21.8.2023, 23:16 #1

      Ano, první žlutá jasná a naprosto zbytečná hloupost z naší strany. Druhá byl klasický Ayew a rozhodčí to sežral a zničil zápas

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Pronger (karma: 3317) 21.8.2023, 23:00 #1

    Vážení, šest bodů fajn, ale je dost potřeba přidat. Začátek není herně ideální

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. Ondřej (karma: 790) 21.8.2023, 23:00 #1

    Uff, ale ta vule a nasazeni taky nekdy neskodi a dneska velmi cenna lekce a 3 body!! Nevim, zda jsem nemel nekolikrat infarkt…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. Afc1886 (karma: 1519) 21.8.2023, 23:00 #1

    Dneska musím vyzdvihnout bojovnost od všech hráčů, makali na doraz a šli si za výhrou.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. matonator (karma: 5273) 21.8.2023, 23:01 #1

    Boli sme lepsie muzstvo, Tomi hral zle od zaciatku. Prakticky cela lava strana bola odrezana a nerozumela si. So Zinchenkom to bude o inom. Havertz hral dobre, netusim za co tu dostava kritiku od miestnych ‚znalcov‘

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Dontlookatme (karma: 1019) 21.8.2023, 23:55 #1

      Havertz hral dobre na schovavanou tak mozna. Pust si to jeste jednou prosim te, Havertz ma cislo 29 btw, asi jsi se koukal na nekoho jineho. Ja Havertzovi fandim a preju mu aby se do toho dostal, ale dneska fakt dobre nehral, vetsinu zapasu byl totalne neviditelnej, prinost nula. To co jsi sesmolil je uplne mimo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • matonator (karma: 5273) 22.8.2023, 6:58 #1

        Nemusim si nic pustat. 8 vyhratych subojov, 3 vyhrate fouly, 1 interception, 1 tackle, 89% uspesnost prihravok. Ty a tebe podobni, co si potrebuju najst noveho obetneho baranka, by ste si to mali pustit, lebo ste mimo.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Dontlookatme (karma: 1019) 22.8.2023, 8:38 #1

          Aha statistiky, tak už to chápu, ty budeš jeden z těchhle.. 89% úspěšných přihrávek dozadu nebo na jistotu paráda, to už ti ta statistika ale neřekne. Nebo třeba to, že všichni kolem něj makají, Martinelli s Odegaardem tam lítají, bojují, zatímco Havertz vyklusává a celkově vypadá, že ho to nebaví, v útočné fázi se pohybuje ve špatných prostorech a proto se mu nedá ani nahrát, to tam máš v té statistice taky? Takhle bych mohl pokračovat, ale to je zbytečny, ptž přece statistiky a 1 tackle.. Ale všichni jsme mimo a jenom ty jsi letadlo..

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • matonator (karma: 5273) 22.8.2023, 9:37 #1

            si fakt mimo, heatmap ma totoznu s Odegaardom, len zrkadlovo. Obranne statistiky lepsie jak Ode. Castokrat na nasej 16ke si zbehol po loptu. Radsej uz nic nepis, si na smiech.

            Chcel by som vidiet tu ‚bojovnost‘ Gabiho a Odeho, ked doslova v ziadnej ‚bojovnej‘ statistike neboli lepsi jak Kai. Proste typicky fanusik Arsenalu, co vzdy musi na niekoho p*covat.

            |
  17. masly (karma: 2706) 21.8.2023, 23:01 #1

    Rice MOTH jednoznačně.Rozhodčí se snažil zdramatizovat a celkem se mu to podařilo.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Ondra12 (karma: 370) 21.8.2023, 23:05 #1

      Souhlas, Rice vypadá čím dál tím lépe, snad to tak bude pokračovat.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. Pulec (karma: 2070) 21.8.2023, 23:04 #1

    Beru pomalejší začátek sezóny, pokud budeme mít silný závěr.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Ondra12 (karma: 370) 21.8.2023, 23:08 #1

      Já beru pomalejší začátek s 6 získanými body ze 6 možných. Dneska mi to herně ta druhá část 1. půle a začátek 2. poločasu připadlo dobrý. Byly tam ty neproměněné šance Eddieho, které nás v jiných zápasech můžou stát body. Je třeba doufat, že na tyhle části zápasu navážeme.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. Martin V. (karma: 30) 21.8.2023, 23:07 #1

    Mě připadá, že tou rolí Havertze v sestavě je Ode nějak utopenej.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 4330) 21.8.2023, 23:22 #1

      Celkově je to takové zabržděné. Havertz a Eddie strašně malý impact na hru. Havertz aspoň ty hlavy uhraje, ale jinak stále nemastné neslané.
      Jinak za mě chybí to, co fungovalo skvěle loni, a to Thomas jako spojka obrana-útok. Otevíralo to strašných možnosti ofenzivním hráčům. Takto musí Declan pokrývat obrovský prostor

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Kecup (karma: 216) 22.8.2023, 6:24 #1

        Eddie malý impact na hru? O bože…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rypi (karma: 4330) 22.8.2023, 8:15 #1

          Nebyl myšlen pouze poslední zápas. Jinak děkuji za konstruktivní reakci.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Kecup (karma: 216) 22.8.2023, 8:35 #1

            Ale on nemá malý impact na hru ani dlouhodobě 😀 chybí mu jen lepší zakončení, jinak je skvělej 😉

            |
          • Rypi (karma: 4330) 22.8.2023, 15:18 #1

            Já si to nemyslím, ale jsem ochoten si to nechat vyvrátit. Za mě je skvělý ve vápně a těsně před ním. Ve zbytku, vzhledem k systému, co hrajeme, je Jesus prostě daleko platnější.

            |
  20. 14titi (karma: 641) 21.8.2023, 23:07 #1

    Rice dnes neuvěřitelnej. Jestli si udrží podobnou výkonnost, nikdo nebude zpochybňovat jeho cenu. Flop za mě Tomyasu (né za redku, ale výkon) a nelíbil se mi ani Martineli. Příště bych pustil od začátku Trossarda. Když Martineli nelítá nahoru dolů a nevětrá obranu, není skoro vůbec platnej.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Martin V. (karma: 30) 21.8.2023, 23:10 #1

      Ale to je úloha Gabiho. Lítat a větrat. Na tvorbu jsou tam jiní

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • poli23 (karma: 1281) 22.8.2023, 0:01 #1

      Není platnej…. každý zápas má za parťáka na LB někoho jinýho. Xhaka loni se taky nabízel a dělal náběhy mnohem častěji než Havertz letos. Souhra prozatím jedna velká nula.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. traged (karma: 5419) 21.8.2023, 23:10 #1

    V žádným záběru jsem neviděl že by ho Tomík fakt držel za dres. Nebyl vůbec napnutej. Za mě to nebyla žlutá, už vůbec ne druhá kde se přeci jenom občas přimhouří oko..,

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Do Tuan Tu (karma: 2263) 21.8.2023, 23:10 #1

    Minule jsem moc nechapal Thomase na pravy strane, ale dneska to podle me davalo smysl.
    1. Arteta chce hrat jednoho inverted obrance – je to jedno jestli na prave nebo leve strane. Proto taky prisel Timber, ktery hraje zprava a mel tohle hrat, kdyz Zini bude zranenej a tim padem se nam obrati strany.
    2. Zranil se Zini a Arteta zkusil Timbera na levy strane a fungovalo to. To by umoznilo to, ze by hral Timber zleva a Ben zprava a vsechno by bylo jako minuly rok. Tady nechapu, proc to Arteta neudelal minuly zapas. Ale to je jedno.
    3. Posralo se to ale tim, ze se zranil Timber a dneska Zini nebyl jeste 100% fit, aby hral hned zezacatku. Tim nam dosly vsechny moznosti, jak hrat s inverted obrancem. Tierney to hrat (jeste) neumi. Kiwior je spis takovej technickej stoper, zkousli to v priprave, ale nic moc, takze ten ne. Tomi taky ne.
    5. Takze abychom jak takz mohli hrat, to co chce Arteta, tak jedina moznost byla, aby Partey sel na pravou stranu. A na levo ho doplni nekdo z trojice Kiwior, Tomi, Tierney.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. Poky17 (karma: 3604) 21.8.2023, 23:12 #1

    Teď menší OT: Ale já když vidím toho Girouda, v tom AC, co odvede práce.. i v Repre.. podle mě ho spousta fanoušků nedocenila u nás, protože i ve svých letech hraje neskutečně pro tým a je to dříč jako prase + nemá vůbec špatné čísla..

    Omlouvám se za OT, jen jsem si při některých momentech Havertze kdy měl dva hráče na zádech na něho vzpomněl 🙂

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • LUBOMIR (karma: 1180) 21.8.2023, 23:25 #1

      Oliho tu 50% fanusikov nazyvalo poleno. Ano mas pravdu – bol nedoceneny. Daval krasne goly, bojoval, nahraval, branil pri rohoch……

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. Do Tuan Tu (karma: 2263) 21.8.2023, 23:13 #1

    Jinak si nemyslim, ze hrajeme sracku/total shit/tragedii. Ano, neni to tak cool jako minulou sezonu, ale prijde mi, ze hodne lidi ma kratkou pamet. Protoze nejvetsi sracku jsme hrali ke konci Emeryho a zacatek s Artetou. Na to se nedalo koukat. Tohle, co ted predvadime oproti tomu je pohlazeni po dusi a ja si to uzivam. Hrajeme jako mistri riznuty klasickym Arsenalem. Kdyz takhle vyhraje City, tak vsichni mluvi o houzevnatosti a ze dokazi vyhrat za kazde situace. My vyhrajeme o 10 lidech a lidi tu nadavaji, ze nehraje Trossard a ze se na to neda koukat 🤣

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • vrba (karma: 34) 21.8.2023, 23:22 #1

      díky za tenhel názor 🙂
      sezona je dlouhá a letos obzvlášť, dlouho jsme na tohle čekali, nakoupili jsme draho ale lidi tu chtějí nakupovat ještě dráž a všichni to tu koučujem od klávesnice a občas ani nebereme v potaz soupeře (respektive jako kdyby tam proti nám stáli snad kužely)

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. Ondra12 (karma: 370) 21.8.2023, 23:16 #1

    Jinak Gabriel už by si konečně mohl čutnout v základu při absenci Timbera a stopce Tomiho ne? Nechce se mi ho vyhazovat z fantasy. Doufám, že ta Arábie je fakt jen spekulace. Strašně by mi u nás chyběl.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. Roman Machacek (karma: 258) 21.8.2023, 23:19 #1

    som zly fanusik ked vo mne po vyhre prevlada sklamanie?
    Asi som po minulej sezone namlsany a cakam ze ked s tym tymom co sme mali minieme 170mega,budeme uplne inde.
    Opak je pravdou,ked neberiem do uvahy nase debilne zdrzovanie a cervenu kartu,hra dovtedy az na par sanci stala za houby
    Mne sa proste zle pozera na stojaty futbal ked hra kazdy dozadu a nikto nehra 1v1 a na riziko.
    Haverz je fail jak pepe..to mi nikto nikdy nevyhovori ze tam nemohol hravat E.S.R alebo trossard a nezahrali by minimalne rovnako.ma pohyby jak Ozil,az nato ze nema taku nahravku,hrac pre mna nicim zaujimavy.
    nikdy som si nemyslel ze to napisem,ale chyba mi XHAKA :/
    Big gabi ked odide budem velmi smutny a sklamany/minimalne 100m pri dnesnych cenach,inak by som ani nevyjednaval,,

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1370) 21.8.2023, 23:53 #1

      keby hra ako pises rizikovy futbal 1 vs 1, 2x strati zbytocne loptu a prehra zapas 2-0, tiez by si pindal.. hraju trpezlivo, vyhraju 0-1 v 10tich proti “12stim” zapas z ktoreho by 2 sezony dozadu nebrali ani bod a aj tak je zle…
      tak ja uz neviem..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • lord17 (karma: 2944) 22.8.2023, 0:01 #1

        Ja len nadviažem na toho Havertza, tiež tomu nechápem, že nastupuje v zaklade kde taký Trossard v životnej forme sedí :/ Snáď mu návrat Zinnyho pomôže lepšie sa dostať do tej pozície

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • XhakaBoy (karma: 1202) 22.8.2023, 0:10 #1

      Já proti žádnému z hráčů nic nemám … ale mrzí mě, že Arteta se rozhodl, že půjde od fotbalu pryč a začne hrát s Pepkem šachy. Kdo překombinuje a kdo víc outsmartne soupeře… a pak nehraje Gabriel, Tierney a na Rb nastupuje Thomas Partey který má ohromný problém svoje mohutné tělo ze stoje rozhýbat proti létajícím křídelníkům našich soupeřů

      … Jsem pravý fanoušek Arsenalu… proto mě nikdy nezajímal výsledek zápasu … ty čísilka ať si kdo chce strčí kam je mu ctěná libost … ale v minulé sezóně jsme hráli krásný kombinační a agresivní fotbal a teď hrajeme šachy… Artetův sen o fotbalové dominanci ho donutil změnit sport …

      Říkejte si co chcete, ale to co hrajeme od začátku sezóny není fotbal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Tom4 (karma: 877) 22.8.2023, 5:43 #1

        A čo to je ak nie futbal? Kolky? Šípky? Biliard?
        Na začiatku minulej sezóny sme hrali futbal dosť na hrane náhody kde po 60 minútach sme neuzavreli hru a súper začínal s tlakom. Taktiež boli komentáre že tak sa nemá hrať.
        Ďalšia vec je ktorý tím čo hrá futbal hore dole vyhráva tituly? Žiaden. Tituly vyhrávajú tímy čo dobré bránia bez lopty a tie čo dobré braniays loptou.
        Celá myšlienka toho Futbalu je to, že hráš na kontrolované riziko, tlačíš a hľadáš okienko. Ak ho nenájdeš nič sa nedeje, nahráš pod seba alebo otočíš hru a pokračuješ. Pre mňa osobne je to óda na futbal ak sa to darí..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pedro Sanches (karma: 6376) 22.8.2023, 7:12 #1

      já ti nevím, odepisovat hráče po 2 zápasech.. navíc si myslím, že včera v 1. půli patřil Haverz k tomu lepšímu..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. Luckybello14 (karma: 2789) 22.8.2023, 0:16 #1

    Taktická otázka…. včera sa objavili informácie ze sa Pepe dohodol na rozviazani kontraktu a dneska mi to bolo viac menej potvdene ale s dodatkom ze Pepe vraj túži ostať a dokázať svoju kvalitu a na zajtra má s ním Arteta naplánovaný rozhovor otom akú má klub víziu a akú má on víziu a vraj je Arteta ochotný mu dat ešte šancu do januára…co vy nato? Ja som osobne za ak by makal ako o život….usetrenych 50-70 mega

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • wister (karma: 2088) 22.8.2023, 0:23 #1

      Určitě šance, Pepe to v sobe má a tohle by byl od něho pozitivní krok.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. wister (karma: 2088) 22.8.2023, 0:22 #1

    Havertz a jeho role v teamu tp je neco co nechapu, navic kdyz to rozbiji nas system, tuplem. Diky za 3 body ale Arteta ma u mĕ velky škraloub

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 4330) 22.8.2023, 0:32 #1

      Škraloub?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. Maxmaty10 (karma: 553) 22.8.2023, 0:53 #1

    Havertz zatím za ty prachy chabá posila. Rozhodčí zase slabší. Vytrácí se pověst Premiere League.
    3.body určitě super, ale herně musíme nahoru….

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Jiří Trchalík (T.R.C.) (karma: 1646) 22.8.2023, 9:07 #1

      Za mě rozhodčí v PL nemají co ztratit, na to kolik ta liga generuje peněz, jsou těžce pod průměrem. Aspoň, že některé už neuvidíme…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. FildaGooner (karma: 4586) 22.8.2023, 6:29 #1

    K tomu Parteymu a systému celkově mějte trochu trpělivosti… Je to teprve 2. zápas a zabere to čas a hlavně nikde není psáno, že to bude náš hlavní gameplan. Loni jsme dojeli na to, ze jsem měli jen jeden styl (pochopitelně) a když bylo potřeba, nedokazali jsme reagovat. Je možné, že Mikel teď akorát buduje plán B proti „slabším soupeřům“ a vůbec bych se nedivil, kdybychom proti United nastoupili s taktikou z minulé sezóny… Navíc nám v minulé sezoně došel dech, pokud tady ten pomalejsi rozjezd bude znamenat, ze nejlepší formu budeme pak drzet do konce sezóny, tak to bude jedině dobře, když i tak sbíráme vítězství…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Halloween (karma: 1850) 22.8.2023, 6:57 #1

      Ale to mal skusat v priprave,nie v lige

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • FildaGooner (karma: 4586) 22.8.2023, 7:18 #1

        V ostrém zápase se to naučíš lépe a když i tak máš ze 2 zápasů 6 bodu, tak netuším, kde je problém. Navíc je to něco, co se nenaucis za jednu přípravu, takze se to tak i tak budes muset ucit i v ostrych zapasech

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 21.8.2023

Rubrika: Report

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Nejnovější články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Přidejte se k nám na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2026 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší