Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

FT Manchester City 5:0 Arsenal

Today in 2011 ,Manchester United 8-2 Arsenal at Old Trafford in the Premier League.

This was Arsenal’s worst defeat since 1896.

Wayne Rooney ⚽⚽⚽

Peter Drury: Do not adjust your set, it really is Manchester United 8 Arsenal 2. pic.twitter.com/C9yvTz73HV

— Elijah Kyama (@ElijahKyama) August 28, 2021

? @ManCity‚s Raheem Sterling has scored in his last 4️⃣ #PL matches against Arsenal#MCIARS pic.twitter.com/j3OrnWNl2H

— Premier League (@premierleague) August 28, 2021

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • →

Komentáře

  1. juha_efx (karma: 1234) 28.8.2021, 15:31 #1

    padame takou raketovou rychlostou ze sa zastavime az v druhej lige…nenormalne ako jedine Arsenal sa dokazeme tak zosrat zo silnejsich muzstiev…to som nevidel aby jedno muzstvo aj kvalitativne omnoho slabsie ako my sa tak zosypalo a malo ledva jednu strelu a drzanie lopty 20%…to je ubohost nad ubohost a hanba na sto rokov…a sracky typu hrali sme o jedneho menej alebo hrali sme proti najlepsiemu muzstvu v PL si nechajte…som videl x muzstiev ktore v zapase na tom boli rovnako a hrali o to bojovnejsie a s vacsim nasadenim

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dave (karma: 16950) 28.8.2021, 15:35 #1

      Klopp už dvakrát stihol dostať na City 5ku, a to je iný kaliber, takže dnes to nie je žiadne prekvapko.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Pedro Sanches (karma: 5982) 28.8.2021, 15:39 #1

        To je pravda, ale vdy s nimi hrali otevreny fotbal se sancema na obou stranach.. my si ani neskrtli.. proti city, celzi a i brentfordu..

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Theodor (karma: 1419) 28.8.2021, 15:41 #1

        Jenže Klopp vyhrál ligu i lm, vážně se prober, ty tvoje argumenty jsou vážně na úrovni. Tebe i kdyby mucili tak by jsi prohlásil, že takhle vlastně kuchali Williama Wallace, že je všechno v pořádku.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dave (karma: 16950) 28.8.2021, 15:48 #1

          Vyhral to, ale cez to všetko stihol dvakrát dostať 5ku na City a si predstav stihol aj prehrať s Artetom na ES. Ešte niečo tam máš?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Theodor (karma: 1419) 28.8.2021, 15:55 #1

            Mám. Arteta je moula co nikdy nepovede žádný tým úspěšně jako Klopp. Ahoj.

            |
          • dave (karma: 16950) 28.8.2021, 16:02 #1

            A cez to všetko stále toho stihol vyhrať viac než kadejakí Moyesovia, Nunovia atď.

            |
          • Jurisan19 (karma: 3) 28.8.2021, 17:46 #1

            Bože dave ty si aký motak. Sa preber už s toho sna, jednoducho Arteta nie je manažér ktorý má nato aby manažovať Arsenal. Arsenal potrebuje overenú kvalitu a nie pokusy. Čiže najprv zmana majiteľa, manažéra a športového riaditeľa.

            |
          • dave (karma: 16950) 29.8.2021, 10:28 #1

            Ešte mi napíš tú overenú kvalitu. Som zvedavý na tie mená, ktoré vytiahneš.

            |
      • El Duan (karma: 427) 28.8.2021, 15:54 #1

        rozdiel je len v tom ako dostali 5ku oni a ako my. nikto byy neriesil stav pokial vykon by bol bojovny a mali sme sance aj na skorovanie a vysledok je smola….toto nieje smola ani nahoda a vykon na hanbu skore je uz len kozmeticky doplnok celej katastrofy

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • dave (karma: 16950) 28.8.2021, 16:07 #1

          Pri debakli 5:0 to nikdy nemôže byť smola a keď hráš od 35 min v 10 a ešte proti City, tak je to ťažké jak sviňa.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 3716) 28.8.2021, 15:36 #1

      To je přesně to, co jsem psal v příspěvku pár stránek zpět. Je to to, co mě osobně bolí nejvíc. Tým naprosot bez tváře a charakteru. Ono ta statistika v zápasech, kde jsme prohrávali, mluví za vše. Bohužel

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. AFC London (karma: 7) 28.8.2021, 15:33 #1

    Ja chcem nového a hlavne skúseného manažéra do Arsenalu plus nové vedenie

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. Kozlik89 (karma: 2796) 28.8.2021, 15:39 #1

    Vy co tu obhajujete artetu tak se zamyslete.. ano máme slabý tym, ale vážně jsou ti hráči tak špatní aby předváděli toto? Vážně máme horší kvalitu než Brentford nebo Leeds? Já si myslím ze určitě nemáme. Tyto výkony jdou na vrub našemu panu manazerovi. I s tím to týmem který má k dispozici by měl predvade 100x lepší fotbal. Vzdyt všechny 3 zápas byly totální fraška.. nezlobte se na mě ale není tam žádný systém, žádná, koncepce, nikdo neví co má hrát, jen si prihravame jako pitomci na vlastní polovině a na víc se nezmuzeme… Arteta by měl sam rezignovat pokud má rozum. Nebo z toho bude průser jak Brno…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Kozlik89 (karma: 2796) 28.8.2021, 15:47 #1

      Zase ty minuska bez jakehokoliv argumentu. Nenapsal jsem snad pravdu? Vy si snad myslíte že máme horší tym nez Leeds a Brentford

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • zajo69 (karma: 561) 28.8.2021, 16:35 #1

      Na minusky sa vyser. Arteta do piče a hneď. Tréner ktorý obhajuje drevo ako Holding to nemá v hlave v poriadku. Čím skôr tým lepšie.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • adino27 (karma: 18) 28.8.2021, 16:43 #1

      to co pises su hole fakty a stotoznujem sa s tebou…z toho, ze ta minusuju si nic nerob…pani, to sme vazne tak zaslepeni?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • wister (karma: 1783) 28.8.2021, 18:16 #1

      Karma -8 za naproste vecný komentar..co se stalo s fanouskama jednoho z nejlepsich team Anglie proboha…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. Rein (karma: 54) 28.8.2021, 15:39 #1

    Ja to vidim pozitivne ? Bud po pauze a navratu hracu proti tem slabsim tymum zacneme vyhravat a za chvili se na tenhle zacatek zapomene, nebo na tom budeme o Vanocich bidne a dojde ke zmenam ve vedeni. Horsi to byt nemuze ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • GabrielMartinelliGOAT (karma: 1317) 28.8.2021, 15:41 #1

      O vánocích bude pozdě

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 15:41 #1

    Zacina sa dvojtyzdnovy raj haters.
    Pripravit sa, pozooooor….Start!!!!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 15:52 #1

      Hehe, uz idu…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Pace to P.M. (karma: 589) 28.8.2021, 15:42 #1

    Arteta musi prec…ale musi prec aj Edu, aj Vinai a hlavne Kroenke. Pokial nebudeme mat majitela, pre ktoreho su vysledky na prvom mieste tak budeme uz len na smiech a nikdy sa nedvihneme. Majitel so zapalom a dobre vedenie zamiesa kartami a potom aj s kadrom…kludne nech nas kupi daky ropak, mam dost reci o sebestacnosti, je to vysmech

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Ales Zverina (karma: 204) 28.8.2021, 15:45 #1

    Já bych dokázal vše pochopit ale co mě u Artety sere nejvíc je to ze do teď nebyl schopen dat tvář tomuhle teamu … začal bych tím ze stále mění rozestavení … to je neuvěřitelný .. proč si neřekne budu hrát tohle a tohle a do zblbnuti to bude hrát … v jakémkoliv rozestavení se dá více útočit/bránit ale ať si proboha ty hráči zvyknou na nějaký styl …… s tím co máme můžeme hrát 4-2-3-1 a rychlý fotbal kolmo… proc hrajem na držení míče když máme křídla +amc které jsou rychle technicky na úrovni , bohužel stred nám bude hořet furt

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dady (karma: 207) 28.8.2021, 15:48 #1

      On prostě neví, co s tím. Nemá na to.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Theodor (karma: 1419) 28.8.2021, 15:53 #1

      Souhlas. 4-2-3-1 mi taky sedí nejvíc. Jenže se spatnyma hráčema to nepůjde. V mých očích ideálni sestava Arsenalu, která by byla úspěšná. Leno (vzpamatuj se) – Tierney, Gabriel, White, Aarons – Partey, Aouar – Emi, Ode, Saka – Lautaro (ještě nic nepodepsal) , Lavička: Ramsdale, Tavares, Saliba, Lokonga, Azeez, Pepe, Auba. Tohle si myslím, že by byl top Arsenal.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. dady (karma: 207) 28.8.2021, 15:50 #1

    Prosímvás, ty nesmysly, že sezóna pro nás začíná až dalším kolem, si nechte do kabaretu. Sezona začala na Brentfordu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 15:56 #1

    Ak opomeniem zúfalú obranu, kde Arteta neustále dáva dookola šancu priemerným hráčom, tak tomuto teamu najviac chýba herný leader.
    To musí byť hráč, čo svojim výkonom a nasadením strhne aj ostatných.
    To nie je ako tento Xhaka, čo celý čas po chalanoch v zápase pokrikuje a v šatni im zhabe mobily.
    To musí byť presvedčivo kvalitný futbalista ako boli Santi Cazorla, Jack Wilshere, Tomáš Rosický alebo Cesc Fabregas. Inšpiratívny aj pre ostatných hráčov, ktorý vydajú to najlepšie zo seba aby sa mu vyrovnali.
    Preto píšem pozíciu CM, lebo to je pozícia, ktorá dáva hre tvár.
    Teraz sme kúpili technicky vynikajúceho Odegaarda ale on je presne taký istý typ, ktorý sa sám nepresadí, potrebuje k sebe herného leadra aby vynikol.
    Nech sa Arteta obhajuje akokoľvek, mňa osobne ohromne sklamal.
    Pritom on hrával AM a potom práve postupne prešiel na CM a CDM, kde v Arsenale vtedy často hovorieval, že CM / CDM je o rovnováhe vo futbale.
    Týmto chcem povedať, že Arteta, ktorý tejto pozícii absolútne rozumie by mal byť 100% kompetentný aby vedel takéhoto hráča na trhu vytipovať (a klub by ho zaiste získal, lebo peniaze nie sú problém ako úkázali 2 posledné prestupáky)
    Celý problém vidím v tom, že Arteta sa vidí v nejakom chymerickom positional play futbale, kde CM už nie je tak dôležitá pozícia, resp. riešia sa tam teoretické iné veci (správne postavenie hráčov v jednotlivých zónach alebo konštruktívna rozohrávka od stopérov)
    Som ochotný uveriť názoru, ktorý som aj tu ale aj na zahraničných fórach často čítal, že Arteta sa snaží implementovať zložitý typ futbalu v klube kde na to nie je hráčsky potenciál.
    Artetov futbal funguje, to sme videli v stredu (alebo často predtým v zápasoch EL) ale len proti kvalitatívne slabším súperom.
    Akonáhle proti nám nastúpi kvalita, hráči majú chaos, nevedia čo hrať a celé je to zúfalé.
    Tá situácia je tak grotesktná, že keď si pozrieš v lige hocijaký slabší team, ktorý hrá napr. len nakopávané lopty alebo iný typ jednoduchého futbalu, tak oni spôsobia v zápasoch proti favoritom násobne viacej problémov ako my. Tie zápasy sú oveľa pozerateľnejšie a pritom sú to teamy, kde rozpočty aj hráčsky káder je oveľa chudobješí. V tejto situácii ja nevidím iné riešenie ako odvolať Artetu a vrátiť sa k jednoduchšiemu futbalu. Ako náš milovaný otec Arsene Wenger viackrát povedal, vráťme sa: back to the roots 😉

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dady (karma: 207) 28.8.2021, 16:01 #1

      Přesně tak.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • El Duan (karma: 427) 28.8.2021, 16:13 #1

      amen

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. Lukendes_10 (karma: 5945) 28.8.2021, 15:56 #1

    Nech mi nikto nehovori ze Saliba a Mavropanos su horsi stoperi ako drevaci Chambers s Holdingom, Marim aj Kolasinacom.
    A prave toto ide na Artetu. A neschopnost priviest top praveho beka. To mal byt prvy post co sme mali posilnit.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. Lukendes_10 (karma: 5945) 28.8.2021, 15:58 #1

    Ozil na tweetri: Trust the process??
    Chcel by som vediet ci sa vysmieva alebo to mysli vazne.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AFC London (karma: 7) 28.8.2021, 16:01 #1

      Podľa mňa je to skôr reakcia na Artetu že ho hejtuje …. taký posmech za to že ho odstavil

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 3716) 28.8.2021, 16:12 #1

        Arteta odstavil Ozila?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • AFC London (karma: 7) 28.8.2021, 16:15 #1

          Emerym to začalo a Arteta to dokončil pokiaľ viem …šance sa Özilovi nedostalo

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • jakub (karma: 15087) 28.8.2021, 16:22 #1

            Pod Artetou Ozil hrál ze začátku, asi tři měsíce, potom se přerušila soutěž, klub se snažil domluvit na snížení platů s hráči a Ozil se na tom nechtěl podílet a po rozjetí soutěže už nenastupoval.

            |
          • Rypi (karma: 3716) 28.8.2021, 16:36 #1

            Tam se asi nikdy nedozvíme, jak to bylo. Nicméně můj názor je, že tlak na to, aby nehrál nešel od Artety.

            |
          • Pronger (karma: 3276) 28.8.2021, 16:42 #1

            Hlavně MÖ pod MA hrál velmi solidně, zničehonic přestal hrát. I kdyby to nešlo od MA, tak tím je ještě smutnější, že jako trenér si nechá kecat od vedení, kdo by měl hrát a kdo nikoliv.

            |
    • Theodor (karma: 1419) 28.8.2021, 16:05 #1

      Těžká ironie plus zlomené srdce, protože Arsenal miluje a já miluju Mesuta navzdory všemu..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. AFC London (karma: 7) 28.8.2021, 15:59 #1

    Özil na Twitteri : Trust the process❤️ uz je hádam jasné aký mal chalan vzťah s Artetom

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 16:13 #1

      Určite sa nerozišli v dobrom a áno, teraz to naozaj tak vyzerá, že Arteta je viacej teoretik ako človek, čo je niečoho vo futbale schopný.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. Igor (karma: 4666) 28.8.2021, 16:00 #1

    Caute, zapas som nevidel, vidim iba skore 5.0 a nechcem si radsej ani pozriet highlighty. Zo zostavy to vyzeralo, ze sme sa zo city posrali uz pred zapasom. Fakt sme boli taky jalovy?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pace to P.M. (karma: 589) 28.8.2021, 16:01 #1

      Pozri si statistiky

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Igor (karma: 4666) 28.8.2021, 16:17 #1

        Pozeral som a rozmyslam ci by ich mal horsie hociaky tym champs ???

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • waldenmedis11 (karma: 534) 28.8.2021, 17:36 #1

          nemal ,tam je aspoň motivácia postupu do pL

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • honza02 (karma: 949) 28.8.2021, 16:05 #1

      Bylo to spatny, ale pred zapasem jsme se z nich neposrali, do golu jsme hrali dost slusne.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • GabrielMartinelliGOAT (karma: 1317) 28.8.2021, 16:21 #1

        Bohužel gól padl v 7 minutě

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • c4ssey (karma: 189) 28.8.2021, 17:31 #1

        😀

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 3716) 28.8.2021, 16:13 #1

      Posrali jsme se hned po obdrzenem golu… A nebo City si rekli, ze 5 min s micem nam stacilo a ted nam ukazou, jak se hraje moderni fotbal. Vyber si 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • honza02 (karma: 949) 28.8.2021, 16:14 #1

        🙂

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Igor (karma: 4666) 28.8.2021, 16:21 #1

          Ja byt Mikel, tak uz by som napisal dohodu o ukonceni spoluprace. 3 zapasy v lige bez golu so skore 9.0, to je ina kava. Ja viem, ze 3 zapasy sezonu nerobia, ale toto je akosi vela, ti nasi hraci sa musia citit ako uplni nimandi, cele zle toto. A to som vcera este veril, ze by mohli prekvapit.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. Garry1429 (karma: 79) 28.8.2021, 16:19 #1

    Dávám Artetovi den…maximálně dva..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • AFC London (karma: 7) 28.8.2021, 16:23 #1

      Pochybujem že ho vedenie odvolá …..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  15. matonator (karma: 3933) 28.8.2021, 16:21 #1

    Uz si aj Ozil robi srandu

    https://twitter.com/MesutOzil1088/status/1431614541130080257?s=19

    Ups sorry. Dal som to sem ako treti ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 16:24 #1

    Toney, prvy gol v PL.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. Jozef Kostrab (karma: -1219) 28.8.2021, 16:25 #1

    Myslim ze v tejto sezone hoci kto nam nalozi trojku normalne a top muzstva treba ratat s 5 a viac

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. FildaGooner (karma: 4586) 28.8.2021, 16:28 #1

    Nevěřil bych, že to napíšu, ale kolik by proboha stál ten Coufal?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. Pronger (karma: 3276) 28.8.2021, 16:29 #1

    Arsenal had just 19% possession against Manchester City, the lowest since records began [BT Sport]

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. Pedro Sanches (karma: 5982) 28.8.2021, 16:29 #1

    Ja tady nebudu spekulovat, zda vyhodit Artetu, nebo ne. takovych nazoru uz tu bylo dost. Spis bych se zamyslel nad tim, zda nas nekam za ty skoro 2 roky nekam posunul a zda si muzeme dal takhle experimentovat.. to ze se prohraje proti city, nebo celzi vem cert… Ale to jakym stylem, kdy naprosto bez emoci, bez bojovnosti odehrajeme 3 zapasy. To je fakt ostuda toto..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 16:29 #1

    Chybí nám absolutní LÍDR do obrany a do zálohy. Za mě by byl výbornej Rice a uvidíme jak ten White. Škoda, že to nemáme v Thomasovi

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • GabrielMartinelliGOAT (karma: 1317) 28.8.2021, 16:31 #1

      Rice má důvod k nám jít no

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 16:35 #1

        Ale tak, napsal jsem to špatně – někdo jako Rice:)

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. traged (karma: 4957) 28.8.2021, 16:30 #1

    Další a další parchanti převlečení za kamarády mi píšou že co to bylo, 25:1 na střely, jestli nějaký bojkot vedení nebo co… Nevím co jim odpovědět ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 16:38 #1

      Dělej to jako já, ber to s nadsázkou. Otoč to v humor. Mám rád Arsenal – dlouhý léta; těžký léta… Ale není to středobod mýho života. Jsem a budu Gooner. Halt je doba kdy se nedaří, ale budu jim fandit dál.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 16:32 #1

    BTW otocim temu: co hovorite na Granita X? Rozmyslam ci ho pochvalit za to, ze ho ten priebeh zapasu ako jedneho z mala evidentne sral, alebo zvozit pod zem ze poslal svoj tim na galeje – 60 minut v 10-ich proti City.
    Rozmyslam nad tym… keby som bol na ihrisku, asi urobim nieco podobne, ako uz par krat. Ale zasa nie som ani som nebol profik.
    Co vy na to ? Je to liderske ? Urobil by Vieira to iste ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • dady (karma: 207) 28.8.2021, 16:37 #1

      Leaderské to není, ale to mu není možno zazlívat, protože Xhaka není žádný lídr. Ten chlap se prostě měl pakovat, ne mu ještě prodlužovat smlouvu. Další Artetův fail.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 15087) 28.8.2021, 16:39 #1

      Pro mě tohle nebyl zákrok na červenou, otřesnej rozhodčí a není to poprvé co nás tenhle zmetek zařízl, nechápu jak tak špatný rozhodčí může pískat ligu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 16:48 #1

        Tiez som neveril ze nas bude rezat aj na 18. mieste ale mylil som sa. Ale podla mna to na oranzovu bolo. Viac ma serie ten druhy gol a nase dve zlte v 1.p. Ani Cedric ani Kola nemali mat ZK.
        zmAtkinson je stale „vo forme“.
        Ako vravi Ondrej Novotny v „zajicovi“, tieto zlte, otocene auty, neodpiskane lahke fauly ako ruka v tvari, su presne tie profi sposoby ako zarezat mancaft.
        Pritom to vobec nebolo potrebne.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 15087) 28.8.2021, 16:53 #1

          Pro mě ani ta oranžová, ten kontakt tam byl malej, vidím spoustu zákroků kde opravdu hrozí zranění a kolikrát to není ani faul. S ostatním souhlas.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 16:58 #1

            Cisto podla aktualnych pravidiel kontak nepotrebujes. Ani zasah lopty nie je argument. Nebezpecna hra vedena neprimeranou silou je redka. A toto tomu zodpoveda.
            Mna seru tie ostatne veci a ze AFC nic neorobi proti zmAtkinsonovi a zmrDeanovi a spol.

            |
          • jakub (karma: 15087) 28.8.2021, 17:09 #1

            Tak jsou to špatná pravidla, na tom faulu nebylo nic nebezpečnýho. V prvním zápase útočník držel Lena při druhé brance, kdekoli na hřišti je to faul, jen v malém vápně proti Arsenalu to faul není, proti Chelsea Saka sejmutý ve vápně od Reece Jamese, opět to faul není protože Arsenal, dneska Xhaka udělá zákrok, který proti nám dělají hráči Burnley a Watfordu, Stoke a další a nikdy to není červená, mě to fakt nepřijde fér.

            |
          • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 17:24 #1

            Kazdy zapas zasadny verdikt proti nam (Leno, Saka, Chambers).
            Nic v nas prospech.
            Ale dvoma nohami stuplami dopredu nemozes ist do lopty po ktorej ide protihrac.

            |
    • Rypi (karma: 3716) 28.8.2021, 16:40 #1

      Není to žádná známka leadershipu a Vieira by nešel do skluzu. Byl to klasický Xhaka, o chloupek pozdě v místě, kde prostě musí být včas + dosti nerozvážný a nekompromisní skluz. Ale dnes mu to kupodivu nemám za zlé, prostě zase hasil něco, co začalo u Cedrica a následně Chamberse. Kdybi ti 2 ve svých situacích uhráli, co mají uhrát, tak by k dané situace a červené kartě rozhodně vůbec nedošlo.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 16:43 #1

      Taky jsem nebyl nikdy profík, ale ten kdo je v kabině PŘIROZENÝ LÍDR by to měl prostě motivovat. Vyhecovat. Rozpohybovat. Vzít si kluky k sobě…psycholigicky usměrnit.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 16:45 #1

      To nebol zákrok na RC.
      Keď sa už teda chcel ukázať mal radšej toho rozhodcu prefackovať, keď mu ukázal červenú 😀
      Do toho momentu ale hral slabo, stred bol priechodný ale beriem ako argument, že Arteta ho tam nechal samého, čo bol veľký taktický fail od trénera si myslím.
      Vieira vedel tiež riadne pritvrdiť ale Xhaku by som s ním určite neporovnával 😉

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • jakub (karma: 15087) 28.8.2021, 16:58 #1

        Vieira měl 8 červených karet a 76 žlutých v 307 ligových zápasech, Xhaka má 4 červené a 42 žlutých v 164 zápasech, ale za Vieiry se hrálo tvrději a nebyl VAR. Co je zvláštní tak Vieira má 109 zápasů s čistým kontem, Xhaka 44 , čekal jsem větší rozdíl vzhledem k tomu jakou obranu měl Arsenal v době s Vieirou.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 17:07 #1

          Jakub, ja som dosť zápasov vtedy videl a prínos od Vieiru do hry bol neporovnateľný ako od Xhaku 😉

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • jakub (karma: 15087) 28.8.2021, 17:13 #1

            O tom absolutně nepochybuji. Vieira byl nejdominantnější záložník Arsenalu dost pravděpodobně v celé historii klubu, pokud nepočítám ofenzivní hráče.
            Ale ono se to nedá srovnávat, tenkrát se hrál jiný fotbal, byli jiní soupeři, svět byl v podstatě jinej. Mě jen překvapila ta čistá konta to je celé.

            |
  24. Martin (karma: 0) 28.8.2021, 16:34 #1

    Jsem rad, ze Arsenal dodrzuje tradici. Jeste by tu mohl napsat Gunner pav, ze mel dostat Wenger vic casu a bylo by vse jak ma byt.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 16:42 #1

      Cau, Vogel! Ako sa mas ? Chybal si mi tu, uz cakam len Vladimira a Patricka.
      Ale k veci, Wenger zle, Arteta zle, koho by si tu chcel ?

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 16:44 #1

        Jo Vladimir a Patrick…to byli mentoři no:)

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 16:50 #1

          Ahoj MC, ja by som chcel Conteho alebo Lowa.
          Ale súhlasím s názorom, že ak sa nedá dohodnúť trénerská svetová špička, tak treba Artetu nechať.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 16:52 #1

            Moj nazor je ze na trenersku vymenu je skoro. Hrali sme proti finalistom LM a prvy zapas s B-timom.

            |
        • Pace to P.M. (karma: 589) 28.8.2021, 16:57 #1

          to Wox: za Patricka, Dana a Tenistu to tu za nieco stalo

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 16:59 #1

          OK, beriem Tvoj názor MC, však uvidíš o 2 mesiace.
          Podľa mňa bude Arteta v obrane stále experimentovať aj keď budú White a Gabriel.
          Nebudú mu dosť dobrí (hlavne Gabriel)
          A takisto som písal o Lokongovi, že je pre mňa lakmusový papierik ako s ním Arteta naloží.
          2 dobré výkony = striedačka (lebo taktické dôvody).
          Toto si všimni, robí Arteta často. Podľa mňa, presne toto sú dôvody, že pod ním veľa hráčov stráca formu (lebo ich vymieňa ako figúrky a experimentuje s nimi zbytočne).

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 17:10 #1

            To je pravda, že je to snad začarovaný s těma oporama, ale Killer to napsal dobře. Neustálý experimenty a přehlížení tragickejch výkonů je Artetova specialita. Vidí to všichni. Podle mě je to dost tvrdohlavej člověk. A k tomu si myslím, že se pořád snaží překročit Pepkův stín. Na to nemá jak zkušenosti, tak hráče (ale dovolím si tvrdit, že by mohl mít)

            |
          • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 17:12 #1

            Gabriel vypadol pre zranenie + covid a potom ho Arteta nedával, lebo že vraj mal slabý fitness. Dovtedy bol náš najlepší obranca. Potom ho tam párkrát šupol a neboli to najlepšie výkony a potom ho zasa stiahol. Ja presne o tomto hovorím, že Arteta ide ako stroj na nich a mladý hráč čo potrebuje cítiť dôveru od trénera, keď má napr. ťažšie obdobie, tak to bude mať pri Artetovi ťažké.
            Ale je zaujímavé, že David Luiz alebo Willian mali u neho dôveru aj rok, pritom hrali prd = stratený čas v procese – pre mňa 😀
            peace MC 😉

            |
          • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 17:16 #1

            killer: ale musis uznat ze Gabriel na jar nebol to iste ako Gabriel na jesen. Podla mna sa na nom covid podpisal.

            |
          • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 17:23 #1

            Áno, ale môj názor je, že keď mám takto dobrého mladého hráča (Gabriel má predpoklady byť TOP obranca v lige – nejdem sa tu rozpisovať viac), tak ho tam hrám čo najviac aj keď nie je v TOP forme aby som ho dostal naspäť (lebo som videl, že tam už bol a má nato) – lebo zápas je najlepší tréning!
            Sem si dosaď aj hocijakého iného hráča s ktor7mi Arteta takto naložil ako napr. Martinelli alebo Saliba. Ale problémy s ním mal aj Emil a ďalší mladší hráči.

            |
          • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 17:28 #1

            Gabriel na jar, ak nebol fyzicky fit po covide, nemoze hravat. Saint-Maximin nehral snad pol roka po tazkom covide. Nevieme velmi ako na tom Gabriel bol.
            Martinelli bol 3/4 roka mimo a vratil s polovicny. Bohuzial, ci je to vina trenera tazko povedat. Priestoru mal najma teraz dost, a nic nehral.
            ESR nema s Artetom ziadne problemy, hraval hned ako sa uzdravil – tiez bol zraneny do novembra 2020.
            Nezastavam sa ho, lebo defenziva sa prudko zhorsila, ale snazim sa byt objektivny.

            |
          • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 17:40 #1

            Arteta Emila etabloval do zostavy až keď mu úplne vybuchol Willian a bola séria zlých výsledkov.
            A vlastne toto je kľúčový názor, ktorý chcem povedať, že Arteta zle vyhodnocuje potenciál hráčov (nepodrží sebavedomie hráčom, ktorí to potrebujú ale podrži sebavedomie tým nesprávnym).
            Arteta sa možno asi k dobrému výsledku nakoniec dopracuje (to neviem – len odhadujem), lebo futbalový teoretik to on je ale bude potrebovať asi tak 5 sezón + povymieňať tak 30 hráčov.
            A to je presne ten čas, ktorý mal stráviť v kluboch v nižších súťažiach a tam sa učit správny man management a nie v Arsenale. Bol som veľmi potešený keď k nám prišiel a po tých rozhovoroch, kde to mal v hlave zrovnané ale neskôr keď som sa nad tým zamyslel, že máš miliardovú firmu a zveríš ju do rúk neskúsenému človeku – toto sa v žiadnom veľkom biznise nerobí a Kroenke z toho vychádza tiež ako riadny hlupák.

            |
      • Martin (karma: 0) 28.8.2021, 18:24 #1

        Ahoj, mam se fajn. Diky za optani. Wenger zde presluhoval, coz jsem zde tvrdil uz nekdy v roce 12-13. Tehdy si urcite pamatujes, jak si byl proti. Tam jsme se dostali do nejvetsimu skluzu. Mezitimco konkurenti rostly, mi si drzeli Wengera a slepe verili v lepsi zitrky. Tam nam uje vlak. Hodne jsem touzil po Kloppovu, jenze to bych nesmel fandit Arsenalu, aby byl trenerm meho tymu. O tom, co dokazal s Liverpoolem asi vis. Emery nebyl spatnej hlavne zpocatku, pote mirne uvadal, ale v porovnani s Arterou byl evidentne lepsi. Nasledne ve Spanelsku ukazal, ze vyhravat umi. Tady se Artery nesmelo dotknout a rada lidi tu slintals nad Henrym, coz je dalsi nebetycna kravina i kdyz samozrejme by mohl prekvapit, ale my jaksi potrebujeme neco jineho. To by ale fanousci nesmeli byt uchylni na urcitou klubovost, kdy by na post trenera brali i uklizecku. To, ze dobre uklizi neznamena, ze umi i trenovat. V podstate narazim na duo Henry x Arteta. Takze za me rozhodne Klopp a kdyz uz teda ne on, tak minimalne nevyhodit trenera typu Emery po takove chvilce s lepsimi vysledky a nasledne si drzet Artetu, ktery nema vubec zadnej progres.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. Pansimi (karma: 1507) 28.8.2021, 17:02 #1

    Pokud máte ještě náladu, tak si zapněte West ham. Ten praktikuje funkční 4-2-3-1. Poslední zápas jsem viděl a byl to velmi kompaktní výkon.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 448) 28.8.2021, 17:17 #1

      1-1 s CP 🙂 v 60. min.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. WoX (karma: 1865) 28.8.2021, 17:05 #1

    Ted jsem cetl na Arsenalu Artetova slova: I have to stay…
    Málem mě vomyli… Tak to čtu znova: I have to say (thank you to fans…)
    Seber odvahu Mikeli a přiznej si to…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. pa3kk19 (karma: 1366) 28.8.2021, 17:07 #1

    …no nič detičky sa nám tu rozplakali ako v škôlke keď museli odovzdať obľúbenú hračku inému,ale nevadí. Hádam ten plač tu Arteta ustojí?, viete čo asi áno, už ste tak trápný s tým odvolávaním Artetu,že to už aj smiešne. Obhajujete tu prestupy vytešujeme sa ako sme dobre nakúpili ale zároveň neveríte projektu ktorý tu vytvára, a posielate preč človeka,ktorý si tých hráčov vybral a na ktorých chce stavať. To,že ani jeden zápas nehral s kompletným tímom to vás jednoducho nezaujíma. Vy chcete hlavu stoj čo stoj,ale bez akejkoľvek ďalšej vízie kam s tým Arsenalom ďalej, Jasne každý chce výsledky,ale vážne to hneď nejde hlavne nie s tým čo tu nastavilo vedenie. Ak sa stym neviete vyrovnávať tak prudko odporúčam si zaviesť niejaky denníček a tam sa môžete vyplakať dosýtosti. Takze detičky keď to nezvládate psychicky treba si nájsť buď iný šport alebo iný klub,lebo toľko plačkošov snáď nemá ani jeden tim z PL. Sa spamätajte a keď máte gule a myslite s tou podporou klubu vážne,tak teraz máte možnosť tu podporu aj vyjadrit. Aj tak prepodkladam je ľahšia cesta je len obyčajný HATE. COYG ⚪️?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pedro Sanches (karma: 5982) 28.8.2021, 17:14 #1

      Jasny. Tak budem cekat 5 let zda nahodou Arteta zacne mit vysledky.. a nebo taky se z nas stane uplne prumerny tym hrajici o stred tabulky.. to chces? Ja teda ne..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • honza02 (karma: 949) 28.8.2021, 17:37 #1

        5 let ne, ale pořád se říkalo ať dostane jednu plnou přípravu, přestupy co potřebuje a potom aspoň jednu sezónu. Ta sezóna je teď, ale přestupák ještě ani neskončil a lidi už zase řešej trenéra. Vůbec nepochybuju o tom, že pokud nebude vidět jasnej progres do Vánoc, tak Arteta poletí.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Pedro Sanches (karma: 5982) 28.8.2021, 18:29 #1

          Hele ja netvrdim, ze mame Artetu za kazdou cenu vykopnout. Ale zas na druhou stranu pokud by vedeni melo domluveneho kvalitniho trenera, tak nejsem proti.. rikame stale dat MA sanci… Ale kolik zech sanci jeste dostane? Vzdyt pripravu a prestupak uz mel loni.. letos sice za me zajimave posly, ale kolik z nich je do zakladu?? Takze budem si dal drzet palce, ze si vsechno sedne a za 4 roky mozna budem hrat o top 6?? Vem si, ze odchod zadnej a ten tym neni schopnej odehrat aspon trochu vyrovnane utkani s celzi, nebo city??

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pronger (karma: 3276) 28.8.2021, 17:15 #1

      Začneš tu něco psát a hned ostatní urážet jenom protože mají jiný názor? Nazývat ostatní jak jsou děti, jak brečí a podobně?

      Diskuze jsou přesně od toho, aby lidi řekli odlišný názor. Posílat ostatní lidi někam pryč, aby si pořídili deníček jenom kvůli kritice je vážně skvělé.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • pa3kk19 (karma: 1366) 28.8.2021, 17:59 #1

        …povedz mi ako som ta urazil, vztahujes ten koment na seba? Asi áno,preto lebo sa v ňom sám vidíš, nazvať niekoho uplakanym dieťaťom si myslím,že je to urážka. Je to len konštatovanie, a vôbec nemám problém s kritikou a keď si prečítaš moje komenty aj ja viem skritizovať ale rozdiel medzi obyčajným HATOM a konštruktívnou kritikou je obrovský rozdiel. Takze nemaj na mna tel srdce,len preto lebo má uz bolia oči z toho vecného hajtovania, veď sme odohrali 3 zápasy sezóny, nemyslíš si,ze človek čo niečo začína tvoriť má určitú predstavu a to je jedno či je to Arteta m vo futbale alebo hocikto iný čo chce niečo dokázať musí byt hneď na odstrel pri prvých neúspechoch. Mikel má ten problém,ze Arsenal uz dávno je z kolá von v boji o popredné priečky PL veľkých pohároch a ľuďom dochádza trpezlivosť. A aby sme tu skúšali stále niejakeho iného trénera a ten má zadné svoju víziu fungovania tímu,chce zase iných hráčov do svojho konceptu hry a pod. Absolutnesom proti takémuto meneniu manažérov po sezóne alebo aj počas sezóny a nie to ešte po 3 zápasoch keby ešte ani svoj tim nemal pohromade. Ta cesta je dlha a ťažká a ešte prídu porážky,ale myslím si že aj správna,lenže chce to čas a to mi mu fanúšikovia nedoprajeme lebo sme hladný po úspechu.Tak mi povedz ako človek môže pracovať a fungovať v tíme keď nema podporu od fanúšikov, nie vedenia alebo hráčov,ale robi to aj pre nás. No ja mu ten čas dám aj do konca sezóny,a keď si myslite,ze ak by aj teraz prišiel nový tréner tak by sa tu niečo zmenilo áno eufória možno an začiatku a opäť odznova proces prestavby. Veď mu dajte aspoň čas do konca sezóny ale ved vy o tom aj tak nerozhodujete,stačí keď ho podporíte.Dnes ste mohli vidieť,ze dal 5. hráčov do obrany,ze City ukázalo členu svetu,ze ani to mám nepomôže. Proste je tu ešte kopa prace ako sa zbaviť Holdinga, Chambresa, Mariho,Cedrica,Kolu alebo aj Hectora to je 6 hráčov z obrany čo tu nemajú čo robiť,ale ak si vážne myslite ze je to FIFA,ze dokážete vymeniť za jedno prestupové obdobie 6 hráčov z obrany tak ste buď na práškoch alebo neskutocne naivní…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Pedro Sanches (karma: 5982) 28.8.2021, 18:34 #1

          Prosim te, vzdyt Arteta nema zadnou koncepci.. kdyz chtel neco tvorit, tak proc minuly rok privedl Parteye? Proc 1hotoveho hrace za takove penize, kdyz tech der v sestave bylo x? PROC willian za zenitem? Proc uz ten tym nezacal budovat loni?? Ja teda ty jeho kroky absolutne nechapu..

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  28. Jakub Kraus (karma: 93) 28.8.2021, 17:09 #1

    Hoši klid . Před pár lety touhle dobou jsme od Manchesteru dostali 8:2 . Byla to největší porážka ever a chybělo nám spoustu hráčů zejména do obrany . Trenér Wenger

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 15885) 28.8.2021, 17:28 #1

      Jenže tam byli šance na obou stranách. Utkáni zlomilo Persieho neproměněná penalta. United tam navíc padlo snad všechno. K tomu tragický Jenkinson dostal redku 😀
      Rozhodně to nemělo nic společního s tím co dnes.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. Jakub Mareš (karma: 1705) 28.8.2021, 17:19 #1

    Tak máme za sebou dva zápasy proti aspirantum na titul, kde se reálně s body nepočítalo. Po repre pauze se nám snad vyprázdní marodka a uvidíme na co MA se soucasnym týmem má. Taky mě štve ta současná pozice milovaného klubu, ale na vyhození MA je příliš brzy. Pokud budeme ve stejným hnoji i po 10tem kole tak i já budu chtít jeho výměnu a to jsem jeho velkým obhájcem.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Pedro Sanches (karma: 5982) 28.8.2021, 17:29 #1

      Ale tady nejde o vysledky . Ty vem cert.. ale o to co predvadime na hristi.. a nerikej mi, ze mame rak spatne hrace abychom za 3 zapasy poradne neohrozili branu soupere a nedali gol… A dostali jich 10…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  30. BabaYaga (karma: 0) 28.8.2021, 17:33 #1

    Achh byl jsem venku v parku, sedl si na lavicku a zhluboka prodychaval tuto zasranou nedeli? je to spatny proste: Holding, Mari, Cedric, Elneny, Kola, Willian nemaji v Arsenalu delat.. tak to je a tak to bude.. tohohle je potreba se zbavit a donest kvalitni nahradu. Ja si pockam az tym bude kompletni po repre pauze snad zacneme vyhravat = prijde sebevedomi, ktere by mohlo pomoct porazit i silnejsiho soupere.. pockam si do Vanoc jak na tom budeme… Stejne hovno zmenim, ale je mi pres dvacet let a dnes me silne bolelo v hrudniku.. malem jsem rozmlatil monitor a vyrval si hlasivky a to se mi u arsenalu stalo trikrat a vic uz nechci.. uz si nebudu delat plany na vikend podle zapasu.. nebudu sledovat kazdy potencionalni prestup a vsechno ostatni.. uz se budu snazit byt klidny fanda pro ktereho svet neni jen Arsenal.. uz toho je proste moc, kvuli arsenalu mam skoro vecne spatnou naladu, po prohre pro me zbytek dne neexistuje a nedokazu se soustredit na nic.. normalne mi Arsenal zasahuje spatnym zpusobem do zivota.. bohuzel.. Budu fandit svym oblibencum jako Martin, Saka, ESR a dalsim.. zbytek me uz fakt nezajima..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • honza02 (karma: 949) 28.8.2021, 17:40 #1

      Tak ja ti zvednu naladu aspon trosku – je teprve sobota, takze zitra je jeste volno 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • BabaYaga (karma: 0) 28.8.2021, 17:44 #1

        Nojo.. uz jsem mimo?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • killerhammer (karma: 5612) 28.8.2021, 17:54 #1

      Ja som mal presne toto isté, keď končil Wenger a hra bola v sračkách. Predposlednú Wengerovu sezónu som v lete ani nedopozeral (asi 4 kolá som skipol)|. Radím ti to isté. Nestresuj sa kvôli veciam ktoré neovplyvniš. Zdravie a hlavne srdce máš len jedno a pokiaľ nie si akcionár Arsenalu, tak sa zbytočne nevyčerpávaj.
      Ja viem ľahko sa to povie, ale prešiel som si tým istým a asi aj kopec ďalších ľudí tu na fóre a vo svete 😉
      Túto sezónu som úplne vynechal leto, vôbec som to neriešil. Hovorím si, nechajme Artetu pracovať, nakúpi si (na konci minulej sezóy sa písalo, že Kroenke uvoľní 250M), potrénuje, bude mať komplet prípravu s hráčmi, bude to lepšie.
      Zapnem si prvý zapas proti Brentford a čo vidím ???? 😀 😀 😀

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
Pronger

Datum: 28.8.2021

Rubrika: Report

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Gooners ou Tour: Mára na CHelsea 5.5.2025
  • Sportovní psychologie dokonalých penalt 5.5.2025
  • Havertz má šanci nastoupit před koncem sezóny, prozradil Arteta 2.5.2025
  • Mikel po PSG 30.4.2025
  • Nastavte se na úspěch: Odegaardovo výjimečné dětství 29.4.2025

Nejnovější články

  • Gooners ou Tour: Mára na CHelsea 5.5.2025
  • Sportovní psychologie dokonalých penalt 5.5.2025
  • Havertz má šanci nastoupit před koncem sezóny, prozradil Arteta 2.5.2025
  • Mikel po PSG 30.4.2025
  • Nastavte se na úspěch: Odegaardovo výjimečné dětství 29.4.2025
Facebook

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Zapnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2025 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší