Arsenal v Norwich City

Příležitost: 36. kolo Premier League

Mí­sto: Emirates Stadium

Rozhodčí­: Mike Jones


Už jen třikrát se v ročníku 2015/16 podíváme na Arsenal. Poslední týdny byly velmi frustrující a ani šestizápasová série bez porážky fanoušky příliš nenadchla. Po výborných výkonech proti Evertonu a Watfordu přišlo tuto sezónu už několikáté vystřízlivění a ztráty proti slabším soupeřům. Arsenalu to prostě nejde a na manažerovi nejde vidět nějaké zlepšení. Změny v základní sestavě jsou minimální, střídání podle stejné lajny a výroky, kterými spíše dráždí něž uklidňuje. Možná by stálo za úvahu, kdyby se třeba upravilo rozestavení, vyměnili se někteří hráči a týmu by se dodal jiný impuls. Samozřejmě experimentování v této části sezóny by mohlo mít i velmi negativní efekt, ale současná situace tomu vybízí spíše než jen k sezení se založenýma rukama. 

Nesmíme však zapomínat, že fotbal je kolektivní sport a každý si nese svůj díl viny. Hezky to řekl Thierry Henry po zápase se Sunderlandem. „Všichni nesou vinu. Když zvítězite, všichni musí podat dobrý výkon. Od správce dresů až po sekretářku pracující na recepci tréninkového hřiště. Všechno musí být v pořádku a když prohrajete, tak je to stejné. Nemůžete házet vinu jen na hráče nebo jen Arsena nebo jen na fanoušky, atd. Je to týmová práce. Vyhráváte a prohráváte jako tým. Arsenal se teď musí přeskupit a pokusit se příští sezónu o nápravu. Souhlasím v tomhle s Arsenem, že není třeba změnit mnoho, aby byl tým úspěšný.“ 

Stejně jako minulý zápas, tak i tento bude boj. Norwich má stejně bodů jako 17. Sunderland a bude se bít o to, aby se jejich pouť Premier League prodloužila o rok. Největším tahounem hostů je bezesportu Wesley Hoolahan. Tento třiatřicetiletý ofenzivní záložník si připsal 4 branky a 8 asistencí a je tak nejproduktivnějším hráčem Kanárků. 

COYG. 

Předpokládaná sestava: Čech – Monreal, Koscielny, Mertesacker, Bellerín – Elneny, Ramsey – Iwobi, Özil, Alexis – Welbeck. 


Představení soupeře:

Celý název: Norwich City Football Club

Založen: 1902

Manažer: Alex Neil


Předcházející zápasy

11. 5. 2014 Norwich City 0:2 Arsenal FC (53. Ramsey, 62. Jenkinson)

29. 11. 2015 Norwich City 1:1 Arsenal FC (43. Grabban – 30. Özil)


Forma (celková | ligová )

Arsenal: 2-3-0 | 2-3-0

Norwich: 2-1-2 | 2-1-2


Fakta o zápase

 Kanonýři neprohráli s Norwich City už 4 zápasy v řadě.

 Arsenal drží šestizápasovou sérii bez porážky. 

 Sázkové kanceláře favorizují Arsenal v kurzu 1,25.


Marodka*

Arsenal: Marodka Arsenalu je prázdná. Třikrát sláva. 

Norwich: Wisdom, Tettey, Klose

?…………………….hráč má šanci nastoupit. 

!……………………..hráč nemůže nastoupit kvůli karetnímu trestu.

*….. stav bude průběžně aktualizován. 

Komentáře

  1. dave (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]To bychom opravdu chteli na lavicce Arsenalu nekoho, jehoz nejoblibenejsi vysledek je 1:0 a ktery je v podstate takovym novym (a o trochu lepsim) Mourinhem a ktery dela takovehle veci?
    http://www.theguardian.com/sport/2016/apr/27/diego-simeone-ban-atletico-madrid-malaga
    Ja mam tedy Arsenal spojeny i s urcitym zpusobem fair play hry chovani a utocne a pohledne hry. To druhe se sice ted nedari, ale Simeone by to zrovna neprinesl[/quote]

    Tu mas dalsie meno:

    http://m.bleacherreport.com/articles/2636290-ronald-koeman-reportedly-eyed-as-arsene-wengers-replacement-by-arsenal-board#

    A taky Parour ma o Simeonovi jasno:

    http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/arsenal-news-diego-simeone-is-the-obvious-choice-to-replace-arsene-wenger-says-ray-parlour-a7004746.html

  2. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“dave“]
    Tu mas dalsie meno:
    http://m.bleacherreport.com/articles/2636290-ronald-koeman-reportedly-eyed-as-arsene-wengers-replacement-by-arsenal-board#
    A taky Parour ma o Simeonovi jasno:
    http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/arsenal-news-diego-simeone-is-the-obvious-choice-to-replace-arsene-wenger-says-ray-parlour-a7004746.html%5B/quote%5D
    Tak ten Koeman je prevzaty z The Sun, takze tezko rict, jak blizko to ma k realite. Pro mne by ale rozhodne byl lepsi volba nez Simeone kvuli chovani a stylu hry, jaky praktikuje.
    Jinak podone, jako ted chteji vsichni Simeoneho, chteli nedavno trenery jako Moyes a Martinez a vsichni vime, jak se temto dvema ted dari.
    Jinak ale souhlasim s Parlourem, ze pro TH je moc brzy

  3. Mary (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]
    Pro mne by ale rozhodne byl lepsi volba nez Simeone kvuli chovani a stylu hry, jaky praktikuje.
    [/quote]

    A jak hrajem my proti Barceloně nebo Bayernu? Stylově úplně stejně akorád ještě mnohem hůř a s horšími výsledky. On s tim stylem hraje o titul s Barcelonou a Realem do posledních kol v lize, v LM už sahal po titulu a ted zase po finále. O tom si můžem nechat jenom zdát.

    Navíc nikde není psaný, že tak jak hraje s Atletikem by přesně hrál i u nás. V domácích zápasech hrajou pěknej fotbal a vyhrávaj s přehledem. Ten by rychle zamezil těm našim na půl plynu odehraným 1. poločasům, kdy začnem hrát, až nám teče do bot a Wenger na lavici vypadá, že se mu to líbí. Pod Simenonem by tam hořela tráva, jak by tam lítal

  4. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“Mary“]
    A jak hrajem my proti Barceloně nebo Bayernu? Stylově úplně stejně akorád ještě mnohem hůř a s horšími výsledky.
    V domácích zápasech hrajou pěknej fotbal a vyhrávaj s přehledem. Ten by rychle zamezil těm našim na půl plynu odehraným 1. poločasům, kdy začnem hrát, až nám teče do bot a Wenger na lavici vypadá, že se mu to líbí. Pod Simenonem by tam hořela tráva, jak by tam lítal[/quote]
    Zrovna proti Bayernu jsme doma letos odehrali jeden z nejlepsich zapasu a s Barcelonou jsme doma dojeli ciste na zahazovani sanci a dostali goly z brejku, takze styl jsme produkovali uplne jiny.
    Nodove Atletico konkuruje, ale hraje dost defenzivne i doma. Ostatne to, ze ma cca polovinu vstrelenych golu, v porovnani s Realem a Barcelonou to dokazuje.
    Uspechy mu samozrejme neubiram, jen jeho herni styl neni uplne neco, co bych si uzival. Nasazeni se mi sice libi, ale muselo by byt vic orientovano na utocnou hru nez na braneni

  5. Mary (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]
    Zrovna proti Bayernu jsme doma letos odehrali jeden z nejlepsich zapasu a s Barcelonou jsme doma dojeli ciste na zahazovani sanci a dostali goly z brejku, takze styl jsme produkovali uplne jiny.
    [/quote]

    Doma s Bayernem to bylo dobrý, to je pravda, ale taky je rozdíl hrát s nima ve skupině nebo v Play Off, kde každej inkasovanej gol doma hodně bolí a rozhoduje. My konec konců o tom víme svý. Arsenal – Barca 0:2, Arsenal – Monako 1:3, Arsenal – Bayern 0:2, Arsenal – Bayern 1:3…

    A to nemluvim o tom, že za 14 dní u nich jsme pak dostali 5:1 a mohli i víc…

    S tou Barcou to doufám nemyslíš vážně. Měli jsme sice nějaký šance, hlavně OX, ale jinak jsme měli štěstí hlavně my. Barcelona měla minimálně 3 další tutovky. Atletico by si doma 2 goly z brejků dát nenechalo, to je pravda

    http://www.livesport.cz/zapas/IZJdlrUq/#statistiky-zapasu;0

  6. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“Mary“]
    S tou Barcou to doufám nemyslíš vážně. Měli jsme sice nějaký šance, hlavně OX, ale jinak jsme měli štěstí hlavně my. Barcelona měla minimálně 3 další tutovky. Atletico by si doma 2 goly z brejků dát nenechalo, to je pravda [/quote]
    Tak proti Atleticu mela Barcelona taky spousty sanci a nedala je. Ostatne Barcelona je ten typ tymu, ktery si vzdy par sanci vypracuje a je to tedy o tom, zda souper tyto sance precka a naopak tu jednu svoji promeni. To se Atleticu povedlo a nam doma ne. Jinak je skoda, ze jsme se s Atleticem nepotkali, protoze to by bylo jedine realne srovnani.
    Jinak Koeman sice nehraje proti Barcelone a Realu, ale zase hraje v soutezi, kde je vic kvalitnich tymu a ne v La lize, ktera je o 3-4 tymech a ve zbytku zapasu si muzou hraci trochu odpocinout. Ostatne treba i Klopp priznal, ze ho prekvapila intenzita kazdeho zapasu v PL a ze tomu musel uzpusobit styl napr. presinku. A to je bundesliga urcite rychlejsi soutez nez la liga

  7. dave (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“dave“]
    [/quote]
    Tak ten Koeman je prevzaty z The Sun, takze tezko rict, jak blizko to ma k realite. Pro mne by ale rozhodne byl lepsi volba nez Simeone kvuli chovani a stylu hry, jaky praktikuje.
    Jinak podone, jako ted chteji vsichni Simeoneho, chteli nedavno trenery jako Moyes a Martinez a vsichni vime, jak se temto dvema ted dari.
    Jinak ale souhlasim s Parlourem, ze pro TH je moc brzy[/quote]

    Simeone je defenzivny trener,ale Atleti pod nim maju najlepsiu obranu na svete. Wenger sa hraje na ofenzivneho trenera a pritom z nasej ofenzivy ziaden strach nejde a ked si porovnas strelene goly v tejto sezone oboch timov,tak Atleti dali este viac golov,takze tak.

  8. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“dave“]
    Simeone je defenzivny trener,ale Atleti pod nim maju najlepsiu obranu na svete. Wenger sa hraje na ofenzivneho trenera a pritom z nasej ofenzivy ziaden strach nejde a ked si porovnas strelene goly v tejto sezone oboch timov,tak Atleti dali este viac golov,takze tak.[/quote]
    Nechces snad srovnavat pocty golu vstrelene v PL a v la lize? Atletico ma v lize o cely jeden gol vic, nez mame my, ale zaroven o 50 mene nez dva tymy okolo nich. My, i pres jarni streleckou bidu, neztracime na nejlepe strilejici tym ligy ani 10 golu.

  9. dave (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“dave“]
    Simeone je defenzivny trener,ale Atleti pod nim maju najlepsiu obranu na svete. Wenger sa hraje na ofenzivneho trenera a pritom z nasej ofenzivy ziaden strach nejde a ked si porovnas strelene goly v tejto sezone oboch timov,tak Atleti dali este viac golov,takze tak.[/quote]
    Nechces snad srovnavat pocty golu vstrelene v PL a v la lize? Atletico ma v lize o cely jeden gol vic, nez mame my, ale zaroven o 50 mene nez dva tymy okolo nich. My, i pres jarni streleckou bidu, neztracime na nejlepe strilejici tym ligy ani 10 golu.[/quote]

    A co to teda vlastne ukazuje? Ze muzstva v PL nie su tak kvalitne ako Barca a Real. Simeone vie,ze nema taku ofenzivu ako Real a Barca,tak to postavil na super defenzive. Real a Barca by aj v PL davali kopu golov. A to,ze stracame iba 10 golov, je stastie,ze Top timy su v tejto sezone v prdeli. Ved taky LFC pred dvoma rokmi dal vyse 100 golov+City.

  10. Japanas (karma: 0) #1

    řeknu vám, docela mě fascinuje, že při letošní zoufalé sezóně Arsenalu, předváděné hře, útoku-neútoku a obraně-neobraně může někdo zpochybňovat to, co předvádí letos (nejen) Simeone a Atletico. A to jak v lize, tak v lize mistrů.
    Ano, reaguji na „důvody“ a „rozbory“ od Gunner Pav. Myslím, že dave to popsal stručně a jasně…
    Opravdu nechápu, že v přímém porovnání hry Atletů a toho co předvádí letos Arsenal, může vůbec někdo ohrnovat nos nad prací Simeoneho.
    Řeknu to tak, pokud by letos Arsenal předváděl tak precizní obranu jako Atleti, takové nasazení a takový přechod do protiútoku, tak se už měsíce těšíme na každý nový zápas a netrneme v obavách, kam se dá klesnout.
    Dovedu pochopit různé diskuze Pav (např. čech nebo Ospina atd), ale co je moc, to je příliš…..aspoň trošku soudnosti…..

  11. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    to Japanas: Ja ale nezpochybnuji Simoneho uspechy a uz vubec nad nimi neohrnuji nos, ja jen rikam, ze se mi nelibi jeho defenzivni zpusob hry a jeho chovani na lavicce. Uspechy samozrejme ma, ale bylo by zajimave, zda by je mel i v klubu, kde by nemohl hrat primarne defenzivne a na protiutoky.
    Ostatne ono je tohle videt treba i na Slepicich, ktere ted breceli, ze proti nim doma WBA jen branil. Takhle ale k nam prijede skoro kazdej, krome par top klubu a pak je to uplne jiny styl hry, ktery by musel Simeone teprve ukazat. Prave na tohle casto doplaci manazeri, kteri prejdou z klubu, kde obrana a rychle kontry funguji, do klubu, kde takovou taktiku skoro nemuzou pouzit.

  12. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“dave“]
    A co to teda vlastne ukazuje? Ved taky LFC pred dvoma rokmi dal vyse 100 golov+City.[/quote]
    Ukazzuji tim, ze v la lize v prumeru pada vic golu, nez v PL, tzn. ze pokud ma v takove lize Atletico stejne golu, jako tym v PL, tak to ukazuje, ze jsou opravdu zamereni na defenzivu. To samozrejme obecne neni nic spatneho, ale jde o to, zda by takovym zpusobem chtel, nebo mohl hrat Arsenal. Kdyz k nam prijede treba WBA stezi muzeme branit a cekat na brejk.
    Zminujes situaci z pred dvou let a tenkrat PL byl uplne jina. S novym TV dealem si i kluby z dolni poloviny tabulky mohou dovolit drahe posily a myslim, ze to, co vidime v PL letos, bude podobne i dalsi sezony. Nemyslim uplne titul pro tym typu Leicesteru, ale myslim caste ztraty tymu z top 6 s ostatnimi

  13. Jonny1111 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]To bychom opravdu chteli na lavicce Arsenalu nekoho, jehoz nejoblibenejsi vysledek je 1:0 a ktery je v podstate takovym novym (a o trochu lepsim) Mourinhem a ktery dela takovehle veci?
    http://www.theguardian.com/sport/2016/apr/27/diego-simeone-ban-atletico-madrid-malaga
    Ja mam tedy Arsenal spojeny i s urcitym zpusobem fair play hry chovani a utocne a pohledne hry. To druhe se sice ted nedari, ale Simeone by to zrovna neprinesl[/quote]
    ty si uplne mimo, atletico hraje ovela pohladnejsi futbal ako my hoc vyhraju len o gol kdezto mi hrame futbal na ktory sa neda pozerat a navyse k tomu aj prehrame

  14. spirki (karma: 0) #1

    Ukazzuji tim, ze v la lize v prumeru pada vic golu, nez v PL, tzn. ze pokud ma v takove lize Atletico stejne golu, jako tym v PL, tak to ukazuje, ze jsou opravdu zamereni na defenzivu. To samozrejme obecne neni nic spatneho, ale jde o to, zda by takovym zpusobem chtel, nebo mohl hrat Arsenal. Kdyz k nam prijede treba WBA stezi muzeme branit a cekat na brejk.

    Nejdřív se podívej na víc zaápasů Atletica a pak něco piš prosím.

  15. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“gunnerF4n“] máme to chápať tak, že si praješ aby tu ešte AW zostal ? 😆 nerozoberaj ako by sa Simeonemu darilo proti autobusu WBA, proste je to TOP manažér , z ničoho urobil team ktorý by si nás podal ako nič…[/quote]
    Mame to chapat tak, ze bych si nepral Simeoneho na nasi lavicce a to i presto, ze Atletcu v la lize preji a Simeoneho jsem mel jako fotbalistu rad, protoze fandim repre Argentiny.

  16. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“Jaycob“]Gunner_Pav: Zakladnim kamenem pro vyhru fotbaloveho zapasu je – chvilka napeti – nedostat gol.[/quote]
    Pro mne je zakladnim kamenem gol dat, protoze kdyz gol nedas, tak nikdy nevyhrajes, ale kdyz ho dostanes, muzes porad jeste vyhrat.
    Klicove je proste dat o gol vic nez souper a ja budu vzdy preferovat treba vysledek 3:2 nez 1:0. Proto jsem nikdy nemel rad Mourinha…tedy tech duvodu je u nej vic 🙂

  17. Pedro Sanches (karma: 0) #1

    Guner_Pav:
    jenže mourka a simeoneho nemůžeš porovnávat. S udělal tým defakto z ničeho, musel jim vštípit systém a jelikož neměl tak kvalitní útočníky, založil to na precizní defenzivě, ale žádnej autobus nehzrajou.. kdyžto mourek si mohl ukázat na téměř jakéhokoliv hráče a dostal by ho.. mohl sestavit ve svý době nejofenzivnější tým..

    a co se týkám golů a výher 1:0, radši budu vítězit takovým způsobem a vidět, že hráči jezdí po zadku, než koukat na to co koukáme nyní.. a taky nemůžeš srovnávat týmy v EPL. kdy Barca a Real mají ofenzivní hráče o x tříd lepší než Atleti..

  18. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    to Pedro Sanches: Mourinho na zacatku jeho kariery hral hodne podobny styl, jaky hraje ted Atletico, tj kombinace presinku a zatazeneho bloku a rychle brejky. I jeho uvod v Chelski byl takovy. Pak ale postupme casu a hlavne od angazma v Interu zacal hrat primarne hluboky blok alias autobus.
    Samozrejme, ze Simeone muze zacit hrat jinou tatiku, pokud dostane do rukou top tym. I kdyz u mne Atletico top tym je a ten kadr je pomerne silny. Samozrejme, ze Barcelona a Real maji silnejsi kadry, i kdyz obcas spis dle jmen nez soucasne formy a kvality.

  19. Pedro Sanches (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]to Pedro Sanches: Mourinho na zacatku jeho kariery hral hodne podobny styl, jaky hraje ted Atletico, tj kombinace presinku a zatazeneho bloku a rychle brejky. I jeho uvod v Chelski byl takovy. Pak ale postupme casu a hlavne od angazma v Interu zacal hrat primarne hluboky blok alias autobus.
    Samozrejme, ze Simeone muze zacit hrat jinou tatiku, pokud dostane do rukou top tym. I kdyz u mne Atletico top tym je a ten kadr je pomerne silny. Samozrejme, ze Barcelona a Real maji silnejsi kadry, i kdyz obcas spis dle jmen nez soucasne formy a kvality.[/quote]
    tým Atletico špatnej rozhodně nemá.. ale když vezmeš týmy který postoupili ze základních skupin LM a koukneš na soupisky, řekl bych, že patří k těm slabším.. a ejhle herně je někde jinde a je jeedním krokem ve finále..

  20. yen56 (karma: 0) #1

    Zajímavá anketa na arsenal.com. Momentálně jsou všichni hráči fit, jaká je tedy naše nejsilnější středová dvojice?

    [url]http://www.arsenal.com/fansforum[/url]

    Mimochodem, hlasoval jsem pro dvojici Cazorla – Coquelin. Je třeba však vzít v potaz, že některé hráče jsme snad ani vidět spolu neviděli, a tak to není úplně relevantní.

    Chtěl bych vidět aspoň třízápasovou sérii, kde by vedle sebe stál Coq a Jack.

  21. Pedro Sanches (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]Zajímavá anketa na arsenal.com. Momentálně jsou všichni hráči fit, jaká je tedy naše nejsilnější středová dvojice?

    [url]http://www.arsenal.com/fansforum[/url]

    Mimochodem, hlasoval jsem pro dvojici Cazorla – Coquelin. Je třeba však vzít v potaz, že některé hráče jsme snad ani vidět spolu neviděli, a tak to není úplně relevantní.

    Chtěl bych vidět aspoň třízápasovou sérii, kde by vedle sebe stál Coq a Jack.[/quote]
    já vždycky viděl budoucnost našeho středu jako jacka s Aaronem :-).. ale to asi nidky nebude:-):-)

  22. gunner19 (karma: 0) #1

    [quote name=“spirki“][quote name=“gunner19″]Wenger: „We have gone through a difficult spell, but we have come back well in the last month and a half.“ .. moze sa pridat do „deluded“ klubu[/quote]
    Tohle opravdu řekl? Prosím, že si děláš srandu, prosím.[/quote]

    bohuzial ne.. dneska celkom perlil na tlacovke .. nepriamo naznacil ze fanusikovia mozu za to ze tento rok nevyhraju titul 😀

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.