Arsenal v Norwich City

Příležitost: 36. kolo Premier League

Mí­sto: Emirates Stadium

Rozhodčí­: Mike Jones


Už jen třikrát se v ročníku 2015/16 podíváme na Arsenal. Poslední týdny byly velmi frustrující a ani šestizápasová série bez porážky fanoušky příliš nenadchla. Po výborných výkonech proti Evertonu a Watfordu přišlo tuto sezónu už několikáté vystřízlivění a ztráty proti slabším soupeřům. Arsenalu to prostě nejde a na manažerovi nejde vidět nějaké zlepšení. Změny v základní sestavě jsou minimální, střídání podle stejné lajny a výroky, kterými spíše dráždí něž uklidňuje. Možná by stálo za úvahu, kdyby se třeba upravilo rozestavení, vyměnili se někteří hráči a týmu by se dodal jiný impuls. Samozřejmě experimentování v této části sezóny by mohlo mít i velmi negativní efekt, ale současná situace tomu vybízí spíše než jen k sezení se založenýma rukama. 

Nesmíme však zapomínat, že fotbal je kolektivní sport a každý si nese svůj díl viny. Hezky to řekl Thierry Henry po zápase se Sunderlandem. „Všichni nesou vinu. Když zvítězite, všichni musí podat dobrý výkon. Od správce dresů až po sekretářku pracující na recepci tréninkového hřiště. Všechno musí být v pořádku a když prohrajete, tak je to stejné. Nemůžete házet vinu jen na hráče nebo jen Arsena nebo jen na fanoušky, atd. Je to týmová práce. Vyhráváte a prohráváte jako tým. Arsenal se teď musí přeskupit a pokusit se příští sezónu o nápravu. Souhlasím v tomhle s Arsenem, že není třeba změnit mnoho, aby byl tým úspěšný.“ 

Stejně jako minulý zápas, tak i tento bude boj. Norwich má stejně bodů jako 17. Sunderland a bude se bít o to, aby se jejich pouť Premier League prodloužila o rok. Největším tahounem hostů je bezesportu Wesley Hoolahan. Tento třiatřicetiletý ofenzivní záložník si připsal 4 branky a 8 asistencí a je tak nejproduktivnějším hráčem Kanárků. 

COYG. 

Předpokládaná sestava: Čech – Monreal, Koscielny, Mertesacker, Bellerín – Elneny, Ramsey – Iwobi, Özil, Alexis – Welbeck. 


Představení soupeře:

Celý název: Norwich City Football Club

Založen: 1902

Manažer: Alex Neil


Předcházející zápasy

11. 5. 2014 Norwich City 0:2 Arsenal FC (53. Ramsey, 62. Jenkinson)

29. 11. 2015 Norwich City 1:1 Arsenal FC (43. Grabban – 30. Özil)


Forma (celková | ligová )

Arsenal: 2-3-0 | 2-3-0

Norwich: 2-1-2 | 2-1-2


Fakta o zápase

 Kanonýři neprohráli s Norwich City už 4 zápasy v řadě.

 Arsenal drží šestizápasovou sérii bez porážky. 

 Sázkové kanceláře favorizují Arsenal v kurzu 1,25.


Marodka*

Arsenal: Marodka Arsenalu je prázdná. Třikrát sláva. 

Norwich: Wisdom, Tettey, Klose

?…………………….hráč má šanci nastoupit. 

!……………………..hráč nemůže nastoupit kvůli karetnímu trestu.

*….. stav bude průběžně aktualizován. 

Komentáře

  1. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]
    Vzhledem k tomu, že nejsme ve středu dění, tak budeme mít vždycky zkreslený pohled na věc. Většinu informací přebíráme z médií, která si vždy vyberou extrémnější názor (z kterékoliv strany názorového spektra), který spíše zaujme čtenáře, což vyústí ve větší profit. „Řadového“ fanouška slyšet není.[/quote]
    Ja mam pomerne dost znamych, kteri chodi pravidelne na ES a uz i v ochozech je te kritiky extremne a to nejen smerem k AW, ale i k nekterym hracum. Ono to je primarne dane tim, ze kdyz jsme doma porazili Leicester tak drtiva vetsina fanousku cekala, ze tim zacala spanila jizda za titulem (ja osobne patril mezi ne) a o to je ted ta frustrace vetsi. Nemluve o tom, ze nakonec skoncime asi i za Slepicema.
    Na druhou stranu ja proste neuznavam vybijeni si frustrace na jinych. Jak jsem psal vyse, pokud fanousci citi, ze hraci nebojuji, maji je proste zkusit vyburcovat a kdyz to nepomuze, tak klidne po konci kazdeho polocasu poradne vybucet.

  2. Mary (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]od doby, co jsme mohli utracet prisly trofeje a jedine co chybi je titul v PL. Letos to nevyslo, ale to stejne tak nevyslo minimalne dalsim 3-4 tymum.[/quote]

    😆 AHA. Letos to nevyšlo 😆 Nejen, že nám to nevychází každej rok, ale my nejsme schopný ani o ten titul pořádně bojovat. A co LM? Kde pravidelně končíme po prvním zápase osmifinále? Právě, že i díky těm FA Cupům se čekalo, jak to z nás spadne a dostanem se na vyšší level, ale bohužel.

  3. killerhammer (karma: 0) #1

    Priatelia, už neviem, či sa mám po Wengerovej tlačovke smiať alebo plakať.

    Zasa ďalšie výhovorky, tentoraz na domácich fans.

    Ja som kukal túto sezónu skoro všetky domáce zápasy a jednodznačne, ak chalani hrajú dobrý futbal a snažia sa, atmosféra je vždy skvelá.

    Lenže v tejto sezóne bolo minimálne 5 domácich zápasov, kedy hráči na zápas nastúpili bez potrebnej energie a chcenia a nedalo sa na to pozerať.

    Podľa mňa si bučanie alebo kritiku jednoznačne zaslúžia.

    Inak, Wenger hovorí o zlej atmosfére na Emirates. Niekedy aj diváci Atletica sú tichšie a preto ich vyburcuje častokrát sám Simeone 😉

    Takže takto je to s emóciami… 8)

  4. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“Mary“]
    😆 AHA. Letos to nevyšlo 😆 Nejen, že nám to nevychází každej rok, ale my nejsme schopný ani o ten titul pořádně bojovat. A co LM? Kde pravidelně končíme po prvním zápase osmifinále? Právě, že i díky těm FA Cupům se čekalo, jak to z nás spadne a dostanem se na vyšší level, ale bohužel.[/quote]
    Jestli sis precetl cely muj prispevek, tak nechapu tvoji reakci. To jsi jako cekal, ze po x letech, kdy jsme museli prodavat nase nejlepsi hrace, abychom ufinancovali stadion, najednou koupime Mesuta a okamzite vyhrajeme PL a LM? Ten progres od doby, kdy jsme mohli zacit posilovat tam byl. Dve trofeje ve dvou letech byly pripravou na tuhle sezonu, kdy se uz dal ocekavat boj o titul. Ten sice byl, ale neuspesny. V podstate realnyma ocima je ta letosni sezona prvni, kterou lze pod AW oznacit za neuspech. Do te doby vzdy splnil, co mohl. Pokud tedy budeme manazera vyhazovat po kazdem neuspechu, tak jsme opravdu uz na urovni ropaku

  5. killerhammer (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]
    Na druhou stranu ja proste neuznavam vybijeni si frustrace na jinych. Jak jsem psal vyse, pokud fanousci citi, ze hraci nebojuji, maji je proste zkusit vyburcovat a kdyz to nepomuze, tak klidne po konci kazdeho polocasu poradne vybucet.[/quote]
    Divák platí ťažké pemiaze za lístok a očakáva prvotriedne divadlo.
    Najprv je (nekresťansky platený) hráč a výkon a až potom spokojný fanúšik !
    Keď nebude dlhodobo dobré divadlo, diváci odídu a už neprídu 😉

  6. killerhammer (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]kdy se uz dal ocekavat boj o titul. Ten sice byl, ale neuspesny. V podstate realnyma ocima je ta letosni sezona prvni, kterou lze pod AW oznacit za neuspech. Do te doby vzdy splnil, co mohl. Pokud tedy budeme manazera vyhazovat po kazdem neuspechu, tak jsme opravdu uz na urovni ropaku[/quote]
    Boj o titul tento rok opäť nebol, tak ako ani v predchádzajúcich rokoch a pritom o titul tento rok nehrali žiadni veľkí súperi (bude stačiť podľa mňa len 82 bodov !).

    Ale máš pravdu, že toto presne bude výhovorka vedenia, potom ako ponechá Wengera vo funkcii nasledujúcu sezónu a v lete mu navyše ponúknu predĺženie o dva roky s opciou.

    A my nespokojenci si môžme trhnúť 😆

  7. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    to killerhammer: Ja tedy vidim podporu fanousku uplne jinak. Nejvic je totiz potreba prave kdyz se nedari, aby tym povzbudili a nabudili. Pokud k tomu potrebuji nekoho, kdo poskakuje u lajny, tak je asi neco spatne a ver, ze fanousci Atletica fandili i bez Simeoneho, protoze jsou proste vic temperamentni. Ostatne takhle bychom se mohli casem dostat na uroven NHL/NBA, kde v urcitych tymech fanouskum na kostce ukazuji kdy a jak fandit a toho se dozit na ES opravdu nechci.
    Je logicke, ze divaci za sve penize chteji kvalitni predstaveni, ale u fotbalu jsou soucasti predstaveni prave i divaci a pokud jen sedi a obcas si zanadavaji, tak to proste pekne divadlo nebude.
    Tak AW ma smlouvu, takze vedeni by ho muselo jedine vyhodit, coz nedava smysl. Pokud udela LM tak bychom vypadali jako sasci ho vyhodit. Jedina sance by byla se s nim domluvit na prechodu do funkce napr sportovniho reditele a vzit noveho trenera. To se ale podle mne nestane

  8. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]Ja tedy vidim podporu fanousku uplne jinak. Nejvic je totiz potreba prave kdyz se nedari, aby tym povzbudili a nabudili. [/quote]

    Samozřejmě, o tom bez debat. Ale jak už po několikáté opět napíšu – všechno má své hranice.

    Jedna věc je, že se nedaří. Kdyby fanoušci viděli, že hráči jezdí po prdeli od úvodního do závěrečného hvizdu a soupeř přesto vyhrál, protože byl v ten den objektivně lepší, pal to čert, všichni to chápeme. Stejně tak chápeme, že někdy je prostě den blbec a zařízení netrefíš, i kdyby se hrálo do noci.

    Snad všichni ale vidíme, že u nás se nejedná o jednorázová selhání, ale o dlouhodobé, systémové vady, které se zas a znova opakují, až fanoušek oprávněně dostává pocit, že se jimi nikdo nezabývá.

    Aneb pověstné „jenom blázen bude opakovat stejné věci pořád dokola a očekávat jiný výsledek.“

  9. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]
    Jedna věc je, že se nedaří. Kdyby fanoušci viděli, že hráči jezdí po prdeli od úvodního do závěrečného hvizdu a soupeř přesto vyhrál, protože byl v ten den objektivně lepší, pal to čert, všichni to chápeme. Stejně tak chápeme, že někdy je prostě den blbec a zařízení netrefíš, i kdyby se hrálo do noci.
    [/quote]
    Ja si nemyslim, ze hraci nejak moc zapasu jen odchodili. Mne prislo slabsi nasazeni jen proti Uckam u nich, kde jsme to ocividne podcenili a pak uz se v zapase nenastartovali.
    Ty domaci zapasy nekdy muzou vypadat bez pohybu, ale ono je to slozite, kdyz souper zaleze, zdrzuje a tak ani neni moc kam nabihat a jak se dostat do tempa. A to je presne ten okamzik, na ktery narazim, kdy by meli fanousci ten tym vyblaznit a treba i soupere trochu zastrasit. To se delo dri bezne na Highbury, ale na ES to proste nefunguje

  10. callix (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“] A to je presne ten okamzik, na ktery narazim, kdy by meli fanousci ten tym vyblaznit a treba i soupere trochu zastrasit.[/quote]
    A není to spíš ten okamžik, kdy by měl přijít s něčím trenér(taktika, střídání, předzápasová příprava)?
    Já bych to přirovnal taktéž k divadlu. Zahraj pěkný kus, odveď výborný herecký výkon a diváci budou aplaudovat vestoje.
    P.S. Vymlouvat se na fanoušky, to je teda síla. Pro koho to jinak hrajou? Pro sebe?

  11. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“]Tak hoši, kdybyste to nevěděli, je to chyba home fans, že jsme nevyhráli titul podle Wengera, hrát jen venku, tak jsme podle něj mistři. (i když v away tabulce jsme až třetí 😉 )

    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3565259/Arsene-Wenger-asks-Arsenal-fans-sense-perspective-ahead-planned-protests.html%5B/quote%5D

    O tom tady jedeme aktivní debatu na posledních 2 stránkách tohoto vlákna. 😆

  12. chester (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″][quote name=“chester“]Tak hoši, kdybyste to nevěděli, je to chyba home fans, že jsme nevyhráli titul podle Wengera, hrát jen venku, tak jsme podle něj mistři. (i když v away tabulce jsme až třetí 😉 )

    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3565259/Arsene-Wenger-asks-Arsenal-fans-sense-perspective-ahead-planned-protests.html%5B/quote%5D

    O tom tady jedeme debatu aktivní debatu na posledních 2 stránkách tohoto vlákna. :lol:[/quote]

    Aha, pardon 😀

    [img]http://img2.rnkr-static.com/user_node_img/50008/1000154029/870/slowpoke-discovers-gadgets-photo-u2.jpg[/img]

  13. peters951 (karma: 0) #1

    Nech uz patrite na stranu Wenger out alebo Wenger in, mal si nechat tieto vyjadrenia az po sezone. Zvalovat neuspechy doma ciastocne na divakov je od neho velmi netaktne.
    Tento problem ako aj dalsie ine tu mame uz dlho, mnozstvo fanusikov uz navrhovalo rozne riesenia: spravit cisto sektor pre skutocnych fausikov, dovolit im vlajky, atd…
    Ale malo sa to riesit po sezone!! Nie pocas sezony, pocas ktorej sme mali bojovat o titul a bojujeme klasicky o 4. miesto.

  14. chester (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″][quote name=“chester“]Zajimava reakce na dnesni trapnou Wengerovu tiskovku…

    http://www.youtube.com/watch?v=rITNC0O6xhk%5B/quote%5D

    Nedal jsem to celé, spíš se tím proklikal, obsahově asi ok (znám ho z AFTV, takže tuším, co si myslí), ale ta forma… „Fuck off Arsene Wenger“ opravdu není a NIKDY nebude namístě.[/quote]

    Ja nemyslim, ze tam neco takoveho rikal. Myslim, ze vcelku docela rozumne a bez emoci analyzuje nasi sezonu v reakci na dnesni kecy Wengera. Fuck off jsem tam neslysel.

  15. Tenista (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“][quote name=“yen56″][quote name=“chester“]Zajimava reakce na dnesni trapnou Wengerovu tiskovku…

    http://www.youtube.com/watch?v=rITNC0O6xhk%5B/quote%5D

    Nedal jsem to celé, spíš se tím proklikal, obsahově asi ok (znám ho z AFTV, takže tuším, co si myslí), ale ta forma… „Fuck off Arsene Wenger“ opravdu není a NIKDY nebude namístě.[/quote]

    Ja nemyslim, ze tam neco takoveho rikal. Myslim, ze vcelku docela rozumne a bez emoci analyzuje nasi sezonu v reakci na dnesni kecy Wengera. Fuck off jsem tam neslysel.[/quote]

    hned 30. sekunda lol

  16. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“][quote name=“yen56″][quote name=“chester“]Zajimava reakce na dnesni trapnou Wengerovu tiskovku…

    http://www.youtube.com/watch?v=rITNC0O6xhk%5B/quote%5D

    Nedal jsem to celé, spíš se tím proklikal, obsahově asi ok (znám ho z AFTV, takže tuším, co si myslí), ale ta forma… „Fuck off Arsene Wenger“ opravdu není a NIKDY nebude namístě.[/quote]

    Ja nemyslim, ze tam neco takoveho rikal. Myslim, ze vcelku docela rozumne a bez emoci analyzuje nasi sezonu v reakci na dnesni kecy Wengera. Fuck off jsem tam neslysel.[/quote]

    0:23 „Time for you to fuck off Arsene Wenger“

  17. chester (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″][quote name=“chester“][quote name=“yen56″][quote name=“chester“]Zajimava reakce na dnesni trapnou Wengerovu tiskovku…

    http://www.youtube.com/watch?v=rITNC0O6xhk%5B/quote%5D

    Nedal jsem to celé, spíš se tím proklikal, obsahově asi ok (znám ho z AFTV, takže tuším, co si myslí), ale ta forma… „Fuck off Arsene Wenger“ opravdu není a NIKDY nebude namístě.[/quote]

    Ja nemyslim, ze tam neco takoveho rikal. Myslim, ze vcelku docela rozumne a bez emoci analyzuje nasi sezonu v reakci na dnesni kecy Wengera. Fuck off jsem tam neslysel.[/quote]

    0:23 „Time for you to fuck off Arsene Wenger“[/quote]

    Aha, lol, se mi to zaplo az od prvni minuty, pardon 😀 ale pak to tam uz nerika 🙂 To je fuk 🙂

  18. Gundinho (karma: 0) #1

    Já nechápu, proč se kolem toho dělá takové halo. Poslední 2 měsíce jsou neustále protesty fanoušků, kteří vážně nestojí za týmem a pořád se jen hází špína na hráče z formy a manažera. Když se proti tomu manažer ohradí a ještě dost taktním způsobem, tak hned ti největší kritici ztrácí hlavu. :-* Jak děti..

  19. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gundinho“]Já nechápu, proč se kolem toho dělá takové halo.

    Když se proti tomu manažer ohradí a ještě dost taktním způsobem, tak hned ti největší kritici ztrácí hlavu. :-* Jak děti..[/quote]

    Rozumím, že se snažíš zachovat chladnou hlavu a racionální diskurz. Nemyslím si, že by tady v diskuzi padaly nějaké extrémní názory. Ale!

    Nepřijde mi taktní při současné situaci takto pomrkávat a naznačovat způsobem, jakým to udělal dnes AW. Taktní by bylo přiznat si realitu a říct: „Ano, jsme ve špatné pozici, nehrajeme dobrý fotbal, nehrajeme v pohodě, neproměňujeme šance. Mrzí nás to. Prosím, podpořte nás v posledních 3 zápasech, ať to můžeme aspoň částečně napravit.“

    A rozhodně ne něco jako:

    „Wenger: „We have gone through a difficult spell, but we have come back well in the last month and a half.“

    ??!??

  20. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“]Podle vseho to vypada, ze Lacazette v lete odejde do Barcy a Hummels do Bayernu… oba by se nam neuveritelne hodili. (Pokud zase Wenger na konci leta bude obhajovat, ze nekoupil zadne hrace do pole, protoze nenasel na trhu nikoho kvalitnejsiho, nez koho v soucasnosti ma v tymu.)[/quote]

    Zas s příchodem Hummelse bychom jim mohli někoho šlohnout… Benatia? 🙂

  21. dave (karma: 0) #1

    [quote name=“chester“]Podle vseho to vypada, ze Lacazette v lete odejde do Barcy a Hummels do Bayernu… oba by se nam neuveritelne hodili. (Pokud zase Wenger na konci leta bude obhajovat, ze nekoupil zadne hrace do pole, protoze nenasel na trhu nikoho kvalitnejsiho, nez koho v soucasnosti ma v tymu.)[/quote]

    Hummels chce ist iba do Bayernu,nikam inam,cize tu Wenger nezmoze nic a Lacazette je tuto sezonu iba tienom oproti minulej, takze otazne je, ci je vobec lepsi, ako su nasi sucasni utocnici.

  22. Poky17 (karma: 0) #1

    Do obrany potřebujeme pořádného lídra – Nevím jestli Benatia je zrovna tím typem hráče.. Spíše takový Thiago Silva,Sergio Ramos atp..pokud někoho mladého a draveho tak třeba Varane, který je až třetí volba v Realu.. Každopádně by to chtělo kvalitní stopera,záložníka (spíše křídlo) a hrota.. A jak už někdo nade mnou podotkl, můj velký favorit Hummels chce jít do Bayernu -_-

  23. Boby (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″][quote name=“chester“]Podle vseho to vypada, ze Lacazette v lete odejde do Barcy a Hummels do Bayernu… oba by se nam neuveritelne hodili. (Pokud zase Wenger na konci leta bude obhajovat, ze nekoupil zadne hrace do pole, protoze nenasel na trhu nikoho kvalitnejsiho, nez koho v soucasnosti ma v tymu.)[/quote]

    Zas s příchodem Hummelse bychom jim mohli někoho šlohnout… Benatia? :-)[/quote]

    Benatia musí byť fakt marný,ak Pep na pozíciu CB,pred ním uprednostňuje Alabu a JaviMara…on sa chce vrátiť do Talianska…

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.