Přestupové spekulace III – 13.7. 2015

Stejně jako je jisté, že každý den vyjde slunce, dá se v tomto období očekávat, že každý den vyjde několik článků, které nám budou do klubu posílat Benzemu, Higuaina a možná i Falcaa. Pojďme se jako každé léto ponořit do stoky bulvárních článků a hledat mezi balastem alespoň střípky pravdy. Předchozí články se spekulacemi najdete zde a zde.

13.7.2015

Podle posledních zpráv z Daily Mirror měl Carl Jenkinson podepsat nový pětiletý kontrakt s Arsenalem a zamířit znovu na hostování do West Hamu. 

Nekonečný příběh Gonzalo Higuaina stále pokračuje. Cílovou destinací argentinského útočníka by měla být Anglie a většina reportérů z Británie i Itálie si ihned Higuaina a Anglii automaticky spojují s Arsenalem. 

Z Neapole by do Arsenalu mohl zamířit i španělský křídelníkJose Callejon, který v uplnulých dvou sezónách vstřelil 32 branek. Italské deníky odhadují, že Arsenal by italskému týmu měl vysázet 18 miliónů liber.

Morgan Schnederlin, který byl velmi často spojovaný s přestupem do Arsenalu, se stal novou posilou Manchesteru United. 

12.7.2015

Arsenal zvažuje posílení zadních řad, možným cílem je prý obránce United Jonny Evans, píše Mirror. Posila za £10 milionů by měla zvýšit konkurenci mezi stopery, otázkou je, zda severoirský reprezentant bude chtít vyměnit lavičku v Manchesteru za lavičku v Londýně.

Arsenal stále usiluje o Alexandre Lacazetteho. Hubert Fournier, kouč Lyonu, připouští, že Lacazette může odejít a že by v takovém případě bylo nejlepší, aby k tomu došlo co nejdříve.

Calum Chambers prý odmítl nabídku na roční hostování ve svém bývalém klubu, Southamptonu. Aspoň tak informuje Sun.

Serge Gnarby je spájaný s hosťovaním vo West Bromwich Albion.

11.7.2015

Španělské noviny Marca přicházejí s informací, že má Arsenal v plánu přivést nového levého obránce. Tím pravým by měl být Faouzi Ghoulam o kterém informovalo Metro už před 11 dny. Arsenal údajně již vedl jednání s Neapolí, ale neshodl se na přestupové částce. Italský klub požaduje £8,5 milionu a Arsenal by chtěl zaplatit méně než £7,2 milionu. 

Pokud by byl přestup dotažen do konce, Nacho Monreal by měl opustit klub. Zájem by měl mít španělský klub Athletic Bilbao. 

Manažer Lyonu, Hubert Furnier řekl, že by Alexandre Lacazette mohl opustit Stade Gerland už toto léto. [Daily Telegraph]

10.7.2015

Arsene Wenger telefonoval osobně Karimu Benzemovi, aby ho přesvědčil, že Arsenal pro něj bude to pravé, píše Metro s odkazem na informace španělského novináře Paco Gonzaleze.

Italský Tuttosport vypustil informaci, že finalista Ligy mistrů turínský Juventus má zájem o Mesuta Özila. Nabízí prý €40 milionů, tedy necelých £30 milionů.

9.7.2015

Podle La Gazzetta dello Sport se Arsenal snaží získat Kostase Manolase. Obránce AS Roma se stěhoval do Itálie teprve loni, Olympiacos za něj dostal £11 milionů.

Corriere dello Sport tvrdí, že Neapol odmítla nabídku Arsenalu ve výši £43 milionů za Gonzala Higuaina.

8.7.2015

Nemám moc času, bohužel, takže jen shrnu dosavadní dnešní drby. Carl Jenkinson podepíše novou smlouvu a zamíří na roční hostování k Hammers (ESPN, Mail), Watford má zájem o hostování Chuby Akpoma, Birmingham zase o Dana Crowleyho.

Daily Mail potvrzuje pověst redakce s nejlepším „zbožím“ – Arsene Wenger prý zvažuje nákup křídelníka z Manchesteru United, na Emirates zamíří za rekordní částku Angel Di Maria.

Talksport se odkazuje na L’Equipe, když informuje, že Alexandre Lacazette, který byl dlouhodobě spojován s možným přestupem do Arsenalu, možná zamíří do Liverpoolu. Podle posledních zpráv totiž Raheem Sterling odmítl s týmem odcestovat na předsezónní tour do Austrálie a Asie a Reds hledají náhradu.

7.7.2015

Mikel Arteta podepsal roční prodloužení smlouvy.

Bild píše, že Mario Götze není v Bayernu tak úplně spokojený – odvolává se na prohlášení hráčova agenta. Zcela pochopitelně se ihned vyrojily spekulace posílající Maria do Arsenalu.

6.7.2015

Podle Metro se Juventus rozhodl, že v létě přece jenom prodá Arturo Vidala do Arsenalu a údajně si již hledá na trhu náhradu.

Arsenal nabízí £17,8 milionu za Karima Benzemu, aspoň to píše Metro s odkazem na španělský AS.

5.7.2015

Sport.es tvrdí, že se Arsenal a Liverpool zajímají o útočníka Barcelony, Pedra.

Times opět píší o snaze United definitivně stvrdit přestup Morgana Schneiderlina na Old Trafford. Drobná potíž je v tom, že hráč by prý preferoval přestup do Arsenalu.

West Ham testuje odhodlání Arsenalu udržet Carla Jenkinsona. Anglický reprezentant U21 loňskou sezónu strávil na úspěšném hostování u Kladivářů, letos po něm v Upton Parku opět touží, ale přednost by dali trvalému přestupu. Arsenal si podle posledních zpráv před odchodem Jenkinsona na hostování jeho služby pojistí dlouhodobou smlouvou.

4.7.2015

Lukas Podolski je hráčem Galatasaray.

Daily Mail informuje, že Atletico Madrid se rozhlíží po náhradě za Ardu Turana i v Londýně. Diego Simeone se opakovaně snažil zlákat zpět do Španělska Santiho Cazorlu, ale v posledních dvou letních přestupových obdobích ani hráč ani klub neměli o transakci zájem. Je možné, že Atletico motivované ztrátou Turana předloží nabídku v takové výši, že půjde jen těžko odmítnout…

3.7.2015

Podle Telegraph je Arsenal ochoten naslouchat poptávce po službách čtyř hráčů, kteří nyní nemají jisté místo ani v širším kádru. Lukas Podolski už je zřejmě jednou nohou v Galatasaray, David Ospina míří také do Turecka, do Fenerbahce. Joel Campbell nejspíš zůstane na Pyrenejském poloostrově, zájem o něj má Real Sociedad a Benfica. Posledním ze čtveřice je Mathieu Flamini.

Mikel Arteta prý prodlouží smlouvu na Emirates o další rok, i když je zřejmé, že jeho herní čas v nadcházející sezóně bude limitován silnou konkurencí v záloze. O podpisu smlouvy informoval Kike Marin.

Telegraph potvrzuje, že Wiliam Carvalho je blízko přestupu do Londýna. Přes zájem Manchesteru United se prý Sporting Lisabon s Arsenalem dohodne na přestupní částce kolem £19,8

2.7.2015

Abou Diaby po vypršení kontraktu s Arsenalem hledá nový klub. Aktuálně jedná s týmem MLS FC Dalas, píše Mirror.

Podle Telegraph Arsenal jedná s Lyonem o přestupu Alexandre Lacazetteho za £21 milionů. Hráčův agent David Venditelli říká, že klub nebude stát útočníkovi v cestě, pokud se rozhodne odejít.

1.7.2015

Podle BBC by Ainsley Maitland-Niles měl zamířit na roční hostování do Ipswich Town. Talentovaný křídelník bude mít v srpnu osmnáct let, v Arsenalu působí již od šesti let. Za Arsenal si již připsal po jednom střídání v Premier League, v FA Cupu i v Lize mistrů. Věřme, že v The Championship dostane více šancí.

Dvě zprávy v jedné – Metro se odkazuje na zdroje v Itálii a tvrdí, že Arsenal přece jenom koupí chilského reprezentanta a navíc že přivede útočníka z Neapole. Vidal a Higuain? Vůbec ne, obojí v jednom – Arsenal má prý velmi překvapivě zájem o útočníka Eduarda Vargase.

Arsenal prý již před měsícem poslal do Sportingu nabídku na Williama Carvalho. Podle Daily Starr má i přes zájem Manchesteru United Carvalho namířeno na sever Londýna.

Lukas Podolski potvrdil, že Arsenal, Galatasaray a on jednají o přestupu do Istanbulu. Lukas se vyjádřil pochvalně o tureckém klubu i jeho fanoušcích a prohlásil, že by za Galatasaray rád hrál.

Dnes oficiálně začalo letní přestupové období. Potrvá až do 1.září.

30.6.2015

Lukas Podolski má namířeno do tureckého Galatasaray, dohoda je údajně na spadnutí, oficiální potvrzení se očekává v nejbližších dnech.

Metro se odvolává na italská média a informuje, že ještě tento týden Arsenal nabídne £9 milionů za neapolského levého beka Faouzi Ghoulama.

Podle Telegraph se Arsenal dále nezajímá o Arturo Vidala. Jak se zdá, někdo si všimnul, že box-to-box záložníků máme dost.

A v podobně rozumném duchu navazuje London Evening Standard – Arsene Wenger má zájem o defenzivního záložnika Sportingu Lisabon, Williama Carvalho. Třiadvacetiletý Carvalho na letošním EURO21 jen potvrdil, že na svojí pozici patří mezi největší talenty v Evropě.

Komentáře

  1. adam-arsenal (karma: 0) #1

    [quote name=“pt89″]Lcazette je vyborny strelec, skor sa ale obavam jeho fyzicka a celkovo jeho postavy – mam pocit ze by sa nam zisiel niekto vyssi a mohutnejsi, predsa len ostrovny futbal neni prechadza ruzovou zahradou[/quote]
    Takého už máme a je to Giroud 🙂 top utocnik v anglicku nemusí byť vysoký pozri na Agüera …Suarez to isté ked tu bol …

  2. yen56 (karma: 0) #1

    Co se příchodu strikera týče, mám rozporuplné pocity. Na hrot máme Oliho, Welbze, Thea. Oli je pro mě i nadále jedničkou, pro naši hru je takřka nepostradatelný – dobře to šlo vidět, když byl zraněný a s takovým Alexisem na hrotu jsme měli problém udržet balón za půlkou, zejména veškeré odkopy našeho brankáře se hned vraceli k nám.

    Nad Welbzem po jedné sezóně hůl nelámu. Snad v přípravě zamaká, příští sezóna napoví mnohem víc.

    No a co se Thea týče – když bude fit, je schopný nasázet 10-20 branek za sezonu. Stavěl bych ho hlavně na hrot, neb mně se na tom pravém křídle daleko více líbí Ox.

    Potřebujeme dalšího strikera? Nechci Benzemu, Cavaniho, Higuaina – poměr cena/výkon by se nám podle mě nevyplatil. Není to žádný velký update k Olimu.

    Pokračování v dalším příspěvku.

  3. yen56 (karma: 0) #1

    Co se Lacazetteho týče, z toho mám z nějakého důvodu docela dobrý pocit. 21 mega není až tak přemrštěná částka. Jeho příchod by dost možná mohl znamenat odchod nějakého významného hráče/hráčů v rámci příštího léta, protože by nutně poslal někoho na lavičku, neli tribunu. Ale pokud by to bylo k dobru týmového úspěchu – proč ne.

    Kdyby Lacazette přišel, určitě bych se tu nezlobil – v případě, že si však v první řadě splníme povinnost v podobě adekvátní alternativy na DM za Coqa. Krychowiak/Wanyama/Carvalho.

    Mimochodem, podobná úvaha o postu strikera by se v našem případě dala aplikovat i na post stopera. Bota nás tam netlačí, ale?

  4. adam-arsenal (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]Co se příchodu strikera týče, mám rozporuplné pocity. Na hrot máme Oliho, Welbze, Thea. Oli je pro mě i nadále jedničkou, pro naši hru je takřka nepostradatelný – dobře to šlo vidět, když byl zraněný a s takovým Alexisem na hrotu jsme měli problém udržet balón za půlkou, zejména veškeré odkopy našeho brankáře se hned vraceli k nám.

    Nad Welbzem po jedné sezóně hůl nelámu. Snad v přípravě zamaká, příští sezóna napoví mnohem víc.

    No a co se Thea týče – když bude fit, je schopný nasázet 10-20 branek za sezonu. Stavěl bych ho hlavně na hrot, neb mně se na tom pravém křídle daleko více líbí Ox.

    Potřebujeme dalšího strikera? Nechci Benzemu, Cavaniho, Higuaina – poměr cena/výkon by se nám podle mě nevyplatil. Není to žádný velký update k Olimu.

    Pokračování v dalším příspěvku.[/quote]
    Áno potrebujeme Hrotaka jednoznačne …neni o čom …top klub ako arsenal potrebuje top útočníka bez debaty…

  5. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“adam-arsenal“]
    Áno potrebujeme Hrotaka jednoznačne …neni o čom …top klub ako arsenal potrebuje top útočníka bez debaty…[/quote]

    Děkuji za vyčerpávající, parádně vyargumentovaný komentář, který skvěle shrnuje veškeré výhody i rizika, které by potenciální příchod dalšího útočníka mohl našemu klubu přinést.

  6. Denny 11 (karma: 0) #1

    To yen56: Čekal sem až tohle někdo řekne abych se mohl přidat.Říct to tady sám tak dostanu po hlavě.Já přesně souhlasím s tím že hrot typu Oli náš styl hry potřebuje. Navíc pomáhá i při standartkách vzadu a kolik golů sme už dostali v minulých sezonách? A k němu jako alternativa Theo. Zdá se mi že asi všichni zapomínají že Theo bude hrát na hrotu od příští sezony. Nebo aspon to sám AW řekl že je na to už připravený a navíc Theo tam sám hrát chce. A vždy když tam nastoupil tak hrál dobře a dával goly. Theo je schopnej dát kolem 20 golu v pohodě za sezonu, spíš i víc. A pak je tu Danny a Alexis. Není to jen o „Arsenal musí mít TOP hrot“ My máme na goly Alexise (od příští sezony Thea). A to že hraje Alexis z kraje nesnižuje jeho přínos pro tým. A naopak Oli mu dokáže vytvořit prostor a odstavit hráče takže takovej hrot je u nás spíš obětní beránek pro Aexise a Thea aby jim vytvářel prostor. A sám občas gol dá.U nás ten jakoby super TOP „hrot“ co dá 30+ golů je Alexis, akorát je na křídle.

  7. NorthGooner (karma: 0) #1

    Prakticky souhlas jak s yen56, tak s Dennym11. Oli má pro naši hru obrovský přínos. Samozřejmě svoji silou a výškou poutá hodně pozornosti a tudíž vytváří prostor ostatním, ale neřekl bych, že sám občas gól dá, i když chápu, že to je myšleno trošku sarkasticky. Musíme si uvědomit, že když zdraví dá, tak máme tři super střelce v útoku, plus je schopen jim minimálně 10 brankami pomoct Rambo a třeba i konečně Ox. V kádru máme stále velký počet hráčů, nejdříve bude muset někdo odejít, aby vůbec někdo mohl přijít. Když přijde Lacazette, tak tu brečet nebudu. Nejsem si však jist, že to je hráč, který by Oliho vytlačil ze základu, ale je to asi dáno tím, že ho moc neznám. Reference chodí na něj víc než slušné a 21 mil. liber není v dnešním měřítku tolik. Nicméně primárně bych tu viděl parťáka ke Coquelinovi. Ale i tady platí, že někdo musí nejdříve odejít.

  8. Denny 11 (karma: 0) #1

    Ale neřikám že Lacazette by se mi tu nelíbil. Mám ho rád, vím o něm už dávno, kvůli němu sem koukal občas na Lyon a ve Fifě ho kupuju do Arsenalu pravidelně 😀 A kdyby přišel bylo by to super. Ještě koupit Reuse a sme dream tým 😀 Ale ted vážně. AW věří těm hráčům co má, vždycky když někoho koupí není to na půl roku, na rok. Ospina bude asi výjimka:( Takže tady z těch hráčů co máme neodejde nikdo a další hráč do ofenzivy by byl moc. Každej post je zdvojenej některý ztrojený. A Oli,Alexis,Theo,Ox nepujdou určo. A Welbz je tu krátce aby odcházel. Poldi ten jde pryč, Gnabry, Joel Sanogo pujdu hostovat, aspon to tipuju. Na hrotu počítám Oli,Theo. Vpravo Ox, vlevo Alexis a Danny a do toho stejně bude muset bud Ozil nebo Santi občas na křídlo. A střed CAM máme Ozil nebo právě Santiho a pak ještě Rosa. CM Jack a Rambo a DM Coq, Arteta a Flamini. Ale zase nebudou všchni furt zdraví takže ono se to prorotuje 😀 Jediná otázka podle mě je esi přijde novej DM. Ale esiže prodloužil Arteta smlouvu

  9. NorthGooner (karma: 0) #1

    Navíc si musíme uvědomit, že nám náš kádr začíná pomalu stárnout a bude potřeba ho už nejspíš příští léto vhodně doplnit. Za chvíli tu budeme mít pár třicátníků. Sice to není žádný věk na fotbalistu, skoro nejlepší léta, ale přeci jen je to pomalu čas pokukovat po případných náhradách či doplnění kádru. Pak tu je třeba Rosa a Arteta, které čeká zřejmě poslední sezona v klubu. Odejde tak hromada zkušeností a také kvality. Snad ta generační výměna proběhne v pohodě, ale to zas myslím trošku moc dopředu.

  10. Denny 11 (karma: 0) #1

    a zůstane tu Flamini tak pochybuju. Ale sám sem za to že DM co se bude točit nebo spíš bude náhrada za Coqa by sme potřebovali a Arteta bude spíš nehrající kapitán co si dám jen pohár nebo v nouzi zaskočí. A Flaminiho pustit. A taky trochu otázka co CB ale Pera AW neprodá a pomalu ho nahradí v týhle sezoně Gabriel. Tomu věřím, bude dobrej a navíc je tu Chambers. A Kos je zatím stálice.

  11. ReDBuLL1711 (karma: 0) #1

    Stavat nasu hru a hru Arsenalu na Olim nie je moc dobry napad … predsa len dokaze mat tie jeho dni ze 10 zapasov neda ani gol a opacne . Theo-u neho zas nevieme ci bude fit a aka je pravdepodobnost ze odohra dost zapasov ked je kazdy rok dlhodobo zraneni ? a navyse skusali sme ho aj na hrot par sezon dozadu a bolo to take nemastne neslane. Potrebujeme este jedneho mladsieho nadejneho utocnika co by sa unas presadil a preto sa mi pozdava prave Lacazette… nemame co stratit 🙂

  12. gooner253 (karma: 0) #1

    Podľa mňa hrot nepríde. Bude tam hrať Theo alebo Welbeck (ktorý je zatiaľ slabý). Verím Theovi a myslim ze aj sam AW. Na krídle sa sem tam opäť určite ukaze Ozil Santi alebo Rambo. Ak by mal prísť útočník tak by musel uz niekto odist. Potrebujeme druhé DM a môžeme hocičo. O dôležitosti Oliho ani nejdem písať chalani vyššie to vystihli.

  13. adam-arsenal (karma: 0) #1

    [quote name=“ReDBuLL1711″]Stavat nasu hru a hru Arsenalu na Olim nie je moc dobry napad … predsa len dokaze mat tie jeho dni ze 10 zapasov neda ani gol a opacne . Theo-u neho zas nevieme ci bude fit a aka je pravdepodobnost ze odohra dost zapasov ked je kazdy rok dlhodobo zraneni ? a navyse skusali sme ho aj na hrot par sezon dozadu a bolo to take nemastne neslane. Potrebujeme este jedneho mladsieho nadejneho utocnika co by sa unas presadil a preto sa mi pozdava prave Lacazette… nemame co stratit :-)[/quote]
    Presne ako hovoríš ….nemôžeme sa spoliehať na girouda furt ….potrebujeme zabijaka na hrote

  14. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“adam-arsenal“][quote name=“ReDBuLL1711″]Stavat nasu hru a hru Arsenalu na Olim nie je moc dobry napad … predsa len dokaze mat tie jeho dni ze 10 zapasov neda ani gol a opacne [/quote]
    Presne ako hovoríš ….nemôžeme sa spoliehať na girouda furt ….potrebujeme zabijaka na hrote[/quote]

    [img]http://s22.postimg.org/4trladrwh/Sn_mek_obrazovky_2015_07_02_v_13_16_18.png[/img]

    Vedle „top class striker“ si nově mezi pojmy, při kterých vyhazuju notebook z okna, připisuji i „zabiják na hrotě.“ Tady máte porovnání Oliho – pouze poměr gól/90 minut, pouze liga – s takzvanými „top class strikery.“ Kdo měl tento poměr letos výrazně lepší? Ronaldo, Messi, Aguero… hodně štěstí při shánění těchto hráčů.

    Nejen, že je Oli ve střílení branek velice dobrý, rovněž vytváří spoustu prostoru pro spoluhráče, dokáže podržet balón vepředu a obrovsky pomůže při standartkách, ať už útočných, tak defenzivních.

  15. rastyslaf (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]

    Nejen, že je Oli ve střílení branek velice dobrý, rovněž vytváří spoustu prostoru pro spoluhráče, dokáže podržet balón vepředu a obrovsky pomůže při standartkách, ať už útočných, tak defenzivních.[/quote]
    niektorym sa to tazko vysvetluje, lebo vidia iba pocet golov (a ako vidiet, tak tuto seznu uz ani to nie je v pripade oliho ako minus) a nevidia to ostatne, ten obrovsky prinos pre tim. oli je podla mna mega, keby vedel sprintovat ako theo, tak by bol genialny. no napriek tomu je stale super hrac, neustale napada, bojuje, pomaha v obrane, a to mnozstvo nakopnutych lop, ktore vyhra je neuveritelne. krasne to vidiet, ked nie je na ihrisku, ako zrazu dlhe lopty nefunguju, pretoze ich nema kto sklepnut pre spoluhracov.a ono je to dolezite, ze napriek nakopnutej lopte ostane nadalej v moci arsenalu.

  16. asg (karma: 0) #1

    Sice to je hezký že má krasná čisla 90min gol ale tady jde přece o to že oli není rozdílový hráč stačí sestřich s monakem kdy zahodí několik šancí kdy gol prostě musí dát. To že pridá druhý třetí gol po Alexisovi to je sice pěkný ale s tím se nedá hrát o titul

    Abych to řekl takhle nedává goly když se láme chleba

  17. Nasir (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]
    nově mezi pojmy, při kterých vyhazuju notebook z okna, připisuji i „zabiják na hrotě.“ Tady máte porovnání Oliho – pouze poměr gól/90 minut, pouze liga – s takzvanými „top class strikery.“ Kdo měl tento poměr letos výrazně lepší? Ronaldo, Messi, Aguero… hodně štěstí při shánění těchto hráčů.

    Nejen, že je Oli ve střílení branek velice dobrý, rovněž vytváří spoustu prostoru pro spoluhráče, dokáže podržet balón vepředu a obrovsky pomůže při standartkách[/quote]

    A co jsi tím chtěl říct? Podle tebe Oli nemá nikdy období, kdy mu to nejde? Nemůže se zranit? Není potřeba střídat v útoku? A pokud bude Theo na hrotě, bude Welbeck na křídle se skleněným Oxem, takže zapomeňte na to, že máme 3 kvalitní útočníky.
    Ne, koupě 1 dobrého útočníka není zbytečná, právě naopak.

    Dám ti otázku. Můžeš mi říct, proč se Barca namáhala kupovat Suareze? Vždyť už měla Neymara, Messiho, Sancheze, Pedra… naprosto zbytečný nákup, že?

  18. rastyslaf (karma: 0) #1

    [quote name=“Nasir“]

    A co jsi tím chtěl říct? Podle tebe Oli nemá nikdy období, kdy mu to nejde? Nemůže se zranit? Není potřeba střídat v útoku? A pokud bude Theo na hrotě, bude Welbeck na křídle se skleněným Oxem, takže zapomeňte na to, že máme 3 kvalitní útočníky.
    Ne, koupě 1 dobrého útočníka není zbytečná, právě naopak.

    Dám ti otázku. Můžeš mi říct, proč se Barca namáhala kupovat Suareze? Vždyť už měla Neymara, Messiho, Sancheze, Pedra… naprosto zbytečný nákup, že?[/quote]
    sancheza? myslis toho, ktoreho nam predali?

  19. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“Nasir“]
    A co jsi tím chtěl říct? Podle tebe Oli nemá nikdy období, kdy mu to nejde? Nemůže se zranit? Není potřeba střídat v útoku?

    Dám ti otázku. Můžeš mi říct, proč se Barca namáhala kupovat Suareze? Vždyť už měla Neymara, Messiho, Sancheze, Pedra… naprosto zbytečný nákup, že?[/quote]

    Když se zraní, máme na ten post dále Welbze a Thea. Pokud Thea nějaký fanoušek bere jako hráče, který se stejně zraní, a proto potřebujeme dalšího, podobného hráče, tak to je pak těžké – a Thea bychom neměli držet. A co se Lacazetta týče – líbí se mi? Jo. Ale borce, kterému vyšla jedna sezona ve francouzské lize, neberme jako spasitele.

    Barcelona svádí s Realem obrovský marketingový boj. Jsou nuceni přivádět nové hráče, protože jsou v tom obrovské prachy.
    2 se perou, třetí se směje – pro nás je tady tohle obrovskou výhrou, protože nám takto pouští fantastické hráče, které prodávají spíše než z fotbalových důvodů z důvodů marketingových.

  20. Nasir (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″]
    Když se zraní, máme na ten post dále Welbze a Thea.
    [/quote]

    A na lavičce žádná kvalita nebude, jo? Welbz – u nás křídlo, navíc gólový zrovna není.

    [quote name=“yen56″]
    Ale borce, kterému vyšla jedna sezona ve francouzské lize, neberme jako spasitele.
    [/quote]

    Nevymýšlej si. Nic takového jsem neřekl.

    [quote name=“yen56″]
    Barcelona svádí s Realem obrovský marketingový boj. Jsou nuceni přivádět nové hráče, protože jsou v tom obrovské prachy.
    [/quote]

    Tak proč má Chelsea tři útočníky a City čtyři? Taky marketing?

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.