Přihlásit se/registrovat
home
  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Report ze zápasu

LIVE Leicester v Arsenal

? ???????? ⚪️

? Saliba at the back
? Xhaka in midfield
? Martinelli returns

✊ Let’s do this, Gunners! pic.twitter.com/NN3MlxnbB3

— Arsenal (@Arsenal) February 25, 2023

Your City team to face the Gunners ? ?#LEIARS pic.twitter.com/aLuoUAe2JJ

— Leicester City (@LCFC) February 25, 2023

  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • →

Komentáře

  1. Lukendes_10 (karma: 7479) 25.2.2023, 18:00 #1

    Jorginho je nakoniec najvacsia januarova posila. Kto by to povedal. Dalsi super vykon.
    Jasne Partey je inde ale zrazu od neho niesme zavisli.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 18:03 #1

      Dívali jsme se na stejný zápas? Dozadu hořel jak papír. Jediná klika, že lišky jsou naprosto žalostné a ty propady nijak netrestali

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 20292) 25.2.2023, 18:10 #1

        Horel jak papír? Ako je potom možné, že domáci nemali žiadnu šancu?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 18:12 #1

          Protože byli naprosto nemohoucí si přihrát. Krásná ukázka jejich neschopnosti byla situace, kdy běželi 4 na 2 a nakonec vrátili míč až k vlastním bekum

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • dave (karma: 20292) 25.2.2023, 18:16 #1

            Hráča, ktorý horí jak papír, si predstavujem úplne inak. V 2 polčase mal tam jednu nepresnú prihrávku, inak splnil, čo mal. A to som ho pred prestupom k nám hejtoval a fakt som ho nemusel.

            |
        • Toure1995 (karma: 1373) 25.2.2023, 18:16 #1

          presne! 😀

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • dave (karma: 20292) 25.2.2023, 18:46 #1

        Jorginho against Leicester City:
        Most touches?
        Most successful passes ?
        Most tackles made ?
        Most recoveries ?
        Jorginho’s game by numbers vs Leicester:
        ◉ 95 touches (most)
        ◉ 68 passes complete (most)
        ◉ 10x possession won (most)
        ◉ 3 tackles made (most)
        ◎ 7 duels won
        ◎ 1 interception
        ◎ 1 foul won

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Lukendes_10 (karma: 7479) 25.2.2023, 18:53 #1

          Skusil by som Partey – Jorginho spolu…Xhaka je dost mimo formy.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 19:00 #1

            Souhlasím…

            |
        • Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 18:56 #1

          Může být. Omlouvám se mu za osočení. Na mě dojem neudělal. Měl tam několik situaci, kde naopak ten tackle nezvládl a dozadu se vracel vyklusem. Situace kdy při jeho prohraném souboji se do bloku sprintem vrátil i Trossard a Jorginho se vyklusem nevešel ani do záběru, je pro mě jednoznačně něco, kvůli čemu u mě Thomas bude pořád na štítovém záložnikovi n.1. U přihrávek to beru taky s rezervou. Měl jich velký počet směrem dozadu na stopery.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  2. juha_efx (karma: 1408) 25.2.2023, 18:00 #1

    tri body su doma ale ten ofenzivny vykon od nas teda velka bieda…akoby sme vpredu ani nevedeli co mame hrat

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16517) 25.2.2023, 18:02 #1

      Trossard směrem dopředu nejlepší hráč. Poté co odešel se to dopředu už úplně vytratilo. Od 70minuty jsem viděl najednou vyplašený tým, který nebyl schopen podržet míč.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  3. orek (karma: 16517) 25.2.2023, 18:00 #1

    První půle strašný co se týče směrem dopředu, druhá půle strašná co se týče výkonu. Za mě dneska nejlepší Trossard a asi Gabriel. Trossard dneska nádherný gol a asistence, škoda že White mu to podělal. Golmanovi prostě nemůže držet ruku. Důležité 3 body, víc bych výkon nerozebíral. Ovšem kolikrát za zápas trefíme bránu je celkem na pováženou.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Tom4 (karma: 877) 25.2.2023, 18:02 #1

      Ak by mu ju nedržal tak si to brankár jednoducho stiahne do rúk alebo vyboxuje. Ben mu znemožnil vyskočiť.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • orek (karma: 16517) 25.2.2023, 18:04 #1

        Myslím, že tohle chtěl akorát vyboxovat. Prostě kravina od Whita.Rozhodčí hledá maličkosti při našich golech a my jim takhle okatě pomůžeme.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Tom4 (karma: 877) 25.2.2023, 18:09 #1

          Ak by to vyboxoval celá akcia by vyzerala inak a nie je isté, žeby sa Trossard k strele dostal.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • orek (karma: 16517) 25.2.2023, 19:22 #1

            Gólmani, ale ne vždy používají při boxování obě ruce. Prostě je kravina držet gólmana za ruku..

            |
        • PolisLBC (karma: 1044) 25.2.2023, 22:10 #1

          Tohle se děje na všech úrovních, vždy se snažíš gólmanovi zamezit k jednoduchému zákroku při rohu… Tady byla škoda, že to bylo tak vidět na záznamu, stačil jeden hráč, zakrývající pohled kamery a byl by to gól…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • btw3 (karma: 1370) 25.2.2023, 18:06 #1

      mne sa na trosardovi nepacilo co stvaral pri nasej 16stke.. x krat tam mal cistu loptu ktoru stacilo dat rychlo od nohy (a ze bolo komu a kde) a on neviem co vymyslal, pridrzal ju, az nakoniec stratil – namiesto pohodicky a moznosti ist rychlo hore zrazu nahaname loptu nebezpecne blizko nasej branky.. uplne zbytocne

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  4. traged (karma: 5419) 25.2.2023, 18:00 #1

    Hrozne divnej zapas, naprosta dominance, ale jenom jedina sance? Saka se dneska vubec neprosadil a to je vzdycky problem….Ale 3 body a cisty konto z venku se vzdycky pocita! A ted pojdme Bournemouth!

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 16250) 25.2.2023, 18:08 #1

      Everton ve středu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Halloween (karma: 1850) 25.2.2023, 18:11 #1

        Mozno mysli ze Bou.maju obrat city o body

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • jakub (karma: 16250) 25.2.2023, 18:14 #1

          V tom můžeš mít pravdu. To mě vůbec nenapadlo. Ale já to asi nečekám.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • traged (karma: 5419) 25.2.2023, 18:42 #1

          Jj myslel jsem dnes nějaký zázrak a obrat City ?

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  5. Ari16 (karma: 2621) 25.2.2023, 18:08 #1

    No, myslím že se ukazuje, že Tierney v lětě změní adresu. Nevím, co se stalo, ale Arteta ho totálně odstřihl. Místo abychom těžili z variability, tak to dopadlo takhle. Aby nás to ještě nemrzelo, protože je jasný, že asi půjde do jiného konkurenčního klubu v rámci PL. Tohle mě děsí.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • guzy (karma: 213) 25.2.2023, 18:40 #1

      Musim povedať že toto je jedina vec ktorá sa mi na Mikelovi nepáči..
      Chápem ide o veľa a má svoje dôvody, ale u nás náhradníci fakt dosť trpia..
      Bol to aj Emil ked bol ako tak zdravý , Pepe (ok asi na to úplne nemal), Tierney,
      Samozrejme ťažko niečo zazlievať, keď sa darí nad očakávania.
      Ale pri prípadnom odchode Tierneyho skutočne vypustím slzu.
      Je to drič a žiadna „hviezdička“, takych už dnes veľa není .

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Mira-gunner (karma: 84) 25.2.2023, 22:57 #1

      Přesně, pro mě je Kieran snad nejoblíbenější hráč. Skromný dříč, je pravda že po zranění se do toho moc nedostal, ale neměl ani jak. Navíc mě štve, když tam Mikel pošle Takehira, když Oleks střída. Já doufám, že zůstane a další sezóna bude pro změnu zase jeho. Každopádně snad jej uvidíme aspoň v EL.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Halloween (karma: 1850) 26.2.2023, 18:35 #1

        Za mna je problem ze od Kierana chce,aby hral to co Zinchenko,to je podla mna chyba,Kieran je uplne iny a ma ine prednosti,preto by bolo logicke ho pouzit ako zmenu ked sa nedari,ze ho vypustis a bude brusit ciaru.dalsia vec je,ze podla mna si vobec nerozumie s Martinelim

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  6. Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 18:10 #1

    Dnes jsem nepochopil, proč Arteta nestřídal. Jakoby nevnímal, co se děje. Celá středová trojice od 75. min vůbec nestíhala čerstvé hráče lišek. Prohrávali strašně moc soubojů. A White taky, bylo vidět, jak byl utavený, v nastavení už si chytal zadní stehno. No a Mikel tam pošle Eddieho, který v podstatě nenapadá a pak Thomase, kterého dá na pozici MO, takže se tam motal jako hadr v kýblu. No naštěstí to dopadlo, ale fakt bolelo to sledovat. Doufám, že Arteta toho Jorginha nebude tlačit před Thomase, protože Thomas je jako štítový hráč úplně jiný level

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  7. Toure1995 (karma: 1373) 25.2.2023, 18:10 #1

    Tí, čo si furt myslíte, že náš prvý gól nemal byť odvolaný, tak sa zamyslite nad tým, že brankár hrá rukami, faul na ruku brankára je ako faul na nohu hráča, nedá sa to porovnávať, tak ako to vy vykreslujete, tým, že Ward mal použitelnú iba jednu ruku, tak mal o 50 % sťažené hranie

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 18:14 #1

      Souhlasím, ale zajímavé bylo vyjádření např. i Linekera, který jako fanoušek lišek na Twitteru psal, že odvolat ten gól byla chyba rozhodčích

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Baci (karma: 730) 26.2.2023, 3:31 #1

        Predstavte si, že by takýto gól dal ManU. Som presvedčený, že by platil. Keď napíšem, že na nás sú rozhodcovia prísnejší ako na iné tímy, som ešte veľmi mierny. A Webb ako ich šéf a fanda Účiek to riadi zhora. Potom sa ospravedlní, že to bola veľká chyba, potom to isté… Ale vo vnútri je spokojný, o body nás obrali a účel to splnilo. A navonok je kritický. Grc!

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • almoska (karma: 494) 25.2.2023, 18:54 #1

      Súhlasím s tebou, ale ak to pískol tak mal písknúť aj faul na Saku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Zbirek (karma: 99) 26.2.2023, 12:12 #1

      Za me jasny faul, v poradku posouzeny. Ale nerozumím tomu ze třeba na Evertonu nikdo neřeší jak dva hraci drží za rameno Salibu aby nemohl vyskocit.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  8. Dřívko (karma: 2084) 25.2.2023, 18:12 #1

    Hrozně nevýrazný výkon dneska. Doufal jsem, že nás výhra nad Villains nakopne, ale spíš to vypadá, že jsme tam měli štěstí a dneska zase pokračovali v té nudě a hře bez náboje, aspoň že výsledek je nakonec dobrý

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 25.2.2023, 18:17 #1

      Už len čakať na Jesusa a jeho kvality 🙂 lebo podávame strašne vykony poslednu dobu, a tie striedania vôbec nechalem Tierney, Smith Rowe mohli prísť oživiť hru aj Tomi mohol prísť skôr

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Toure1995 (karma: 1373) 25.2.2023, 18:24 #1

      ale všimni si aj ako proti nám začali hrať superi. zrazu budíme príliš velký rešpekt, nikto si s nami nedá rovnocennu partiu, každý hrá proti nám beton, čiže kvoli tomu je to nudný futbal, pre utočiacich ovela zložitejšie, už nas ani nepressujú, nič….čo je celkom hanba aspon vo vonkajších zápasoch, kde by malo byť v záujme domáceho tímu niečo ukazať svojim fanúšikom :)… celé to začalo remízou 0.0 s Newcastlom a potom 2 vyhrami proti Spuds a United…zrazu sa každý bojí… vrátane shity

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • juha_efx (karma: 1408) 25.2.2023, 18:27 #1

        bolo to tak aj dneska ale ked prestriedali Vardyho a Tielemansa tak nas zacali celkom vysoko pressovat a zrazu sme mali velky problem sa dostat do utoku…vacsinou sme len bezhlavo odkopavali loptu dopredu

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  9. peter222 (karma: 73) 25.2.2023, 18:18 #1

    Ok 3 body máme.Nikto už proti nám nechce hrať futbal,iba brániť.Ale zvládli sme to .

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  10. Garry1429 (karma: 102) 25.2.2023, 18:38 #1

    Škoda, kdyby platil jeden z tech dalších golů tak by asi nebylo co řešit..takhle to bylo drama..ale body jsou v tabulce..a jedeme dal..

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  11. dave (karma: 20292) 25.2.2023, 18:41 #1

    Impressive numbers in Mikel Arteta’s Arsenal current campaign in the Premier League. ??
    ◾️ 57 pts out of a possible 72 (85.9 %)
    ◾️ Undefeated at home: 8 (v) and 2 (e)
    ◾️ Comes from 8 games in a row with the same lineup
    ◾️ 4th team in history to pass 50 pts in the 1st round

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • mc1897 (karma: 764) 26.2.2023, 8:03 #1

      A mne sa Ti zdalo ze sme doma rupli s ManCity… ale twitter to musi vediet lepsie 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  12. almoska (karma: 494) 25.2.2023, 18:51 #1

    Neskutočné že lester tento zápas dohral bez karty. Ohľadom varu sa v utorok ospravedlnia a že nabudúce sa už také nestane. Budeme si musieť zvyknúť, že budú pískať proti nám ešte viac. Bol by som vďačný za sezónu, v ktorej by Arsenalu pískali rovinu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Sniper (karma: 1776) 25.2.2023, 23:26 #1

      Toto iste som sk hovoril aj ja. Hlavne po tom prisliapnuti GX a viacerých súbojoch na jeho hlavu…

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • almoska (karma: 494) 26.2.2023, 9:42 #1

        Toto som si všimol až dnes keď som si pozrel záznam-ďakujem. Ak by Xhaka fauloval tak ako boli fauly na neho mal by červenú tak v 70. minúte. Boli tam 4 zákroky na žltú len na neho.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  13. killerhammer (karma: 6786) 25.2.2023, 18:59 #1

    Stále sme v hernej kríze ale už sa to začína pomaly zlepšovať. Trossard sa mi veľmi páčil, vlastne bol pri všetkých 3 góloch aj keď rozhodca uznal len 1 😉 Hrali sme v útoku úplne inak ako s Ediem. IMHO, toto môžeme využívať aj v ďalších zápasoch. Ofenzívne až po 16tku to nebol zlý futbal. Potom tam ako keby chýbala trochu kvalita pri poslednej prihrávke alebo streľbe, ale Trossard sa to snažil zobrať na seba a to bolo správne. Defenzívne to nebolo dobré, preto som tiež veľmi rád za doliečenie Parteya. Jorginho je super hráč do build-upu ale do súbojov je dosť slabý. Neštudujem úplne štatistiky, ale v prvom polčase som videl minimálne 3 súboje, ktoré prehral. A to nie je dobré pre pozíciu DM. Viac by sa mi páčil na Xhakovej pozícii.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • poli23 (karma: 1281) 25.2.2023, 19:20 #1

      Bylo zvláštní, když přišel Partey na hřiště, tak hrál před Jorginhem… přitom opačně by vynikli jejich kvality.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  14. Lukendes_10 (karma: 7479) 25.2.2023, 19:17 #1

    Bournemounth je jednoznacne najslabsie muzstvo v lige a su jasny zostupujuci.
    Taky Southampton este bude bojovat do konca ale títo su jasnyy.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Toure1995 (karma: 1373) 25.2.2023, 19:19 #1

      hlavne nebetonovali 🙂 a sami si nechali strelit prvý gol zlou rozohravkou

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Petr Matulka (karma: 1756) 25.2.2023, 19:19 #1

      Škoda že šunky vyhrali…ta cena Rice by při sestupu byla poloviční

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • belerek (karma: 1224) 25.2.2023, 19:20 #1

      Zrovna na Bournemouth se příští týden chystám na Emirates…no snad padne aspoň hodně gólů, když mají nejhorší obranu ligy 🙂

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • speedy (karma: 1639) 25.2.2023, 19:52 #1

        Budeme si držet pěsti. Já v to samé doufám ve středu proti Evertonu, když budu poprvé v životě na Emirates. 4:0 by bylo fajn, ale hlavně bez zranění a vítězství.?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • belerek (karma: 1224) 25.2.2023, 19:55 #1

          To určitě 🙂 Já budu potřetí…teď jsem koukal, že když jsem byl poprvé, tak jsme v tabulce skončili třetí, když podruhé, tak druzí, takže letos je to asi jasné 😀

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • speedy (karma: 1639) 25.2.2023, 20:03 #1

            Kurňa tos nemohl jet potřetí už dříve????

            |
  15. Maxmaty10 (karma: 553) 25.2.2023, 19:34 #1

    Poslední 2.zapasy venku 6.bodů. Super. Teď doma Everton jasná výhra!!!
    Též se mi zdá, že dochází šťáva…dřív střídat…na lávce vcelku kvalita je

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  16. Lukendes_10 (karma: 7479) 25.2.2023, 19:46 #1

    S Trossardom na hrote sa mi to pacilo ovela viac ako s Nketiahom.
    Dost casto si menil miesto s Martinellim.
    V stredu nas snad tie prasata nedokopu. Dyche uz teraz miesa cement na betonovanie. Chcelo by im to riadne nalozit za tu prehru. Vobec mi v PL nebudu chybat.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 25.2.2023, 19:50 #1

      Trossard zahral pekný zápas preto som nechápal jeho striedanie, keďže striedať trebalo úplne inde :/ štýlom nám tam pasoval, hral podobne ako Jesus, no nemá až take kvality alo Gabi

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Ondra (karma: 1639) 26.2.2023, 13:22 #1

      Mne teda prislo ze tam pak ale casto nebyl nikdo, oba vsude a nikde. Je fajn ze se to konecne zkusilo, ale vcera se tam mozna proti tem kolohnatum hodil vic eddie. Jinak bylo by fajn rotovat saku i chvilema doleva, martinelli i trossard to umi i zprava, vcera saku docela vymazali vpravo

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  17. davinemecek32 (karma: 3767) 25.2.2023, 19:52 #1

    Zajimalo by me, kdy bude ten Jesus ready. Doufam, ze treba za dva tydny uz ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 25.2.2023, 19:54 #1

      Hlavne aby bol fit na LFC

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • belerek (karma: 1224) 25.2.2023, 20:00 #1

        Přesně. Před Poolem máme relativně pět „jednoduchých“ zápasů (hlavně domácí zápasy), ve kterých by to chtělo naplno bodovat. City mají v nejbližších kolech trošku náročnější los, takže bychom při troše štěstí mohli náskok i o něco navýšit.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  18. davinemecek32 (karma: 3767) 25.2.2023, 19:53 #1

    Jinak motm za me dnes Gabriel, byl vynikajici. Po MS nas jeden z nejlepsich hracu a momentalne sef obrany, Saliba se bohuzel trochu trapi.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • masly (karma: 2706) 25.2.2023, 20:03 #1

      Taky tak.Stalo se z něj strašné zvíře v osobních soubojích + zlepšil hodně rozehrávku.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • orek (karma: 16517) 25.2.2023, 20:43 #1

        Obrovský rozdíl byl vidět když White měl souboj 1vs1 a Gabriel 1vs1. White neustále ustupoval a nechal úplně volný prostor do kterého následně hráč přešel a dost nebezpečně odcentroval. Za to Gabriel hráče vystál a vytlačil a pak mu nedal absolutně prostor.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rypi (karma: 4330) 25.2.2023, 23:59 #1

          White začíná v 1:1 dostávat Mustafiho manýry. On je schopný odcouvat až do brány. I Saliba, který byl v dostupovaní nejdůslednější, je už několik zápasů daleko za tímto ideálem. Viz. Aston Villa a gól Watkinse

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  19. Lukendes_10 (karma: 7479) 25.2.2023, 20:11 #1

    Rozhodcovia inak po nas pekne idu. Neuznany gol, dobre bolo tam drzanie od Whitea ale bolo very soft.
    A ak odpiskal toto tak na druhej strane bola jednoznacna penalta na Saku.
    Dermot Gallagher (former PL ref) confirms Arsenal should have had a penalty for the foul on Saka.
    Aj Shearer v studiu povedal ze cista penalta. Uz neviem co nam chcu pisknut. Dalsia chyba proti nam.
    Som zvedavy na suboje Tarkowskeho a Coadyho v stredu.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 25.2.2023, 20:21 #1

      Neboj ospravedlnia sa nám možno:D

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • traged (karma: 5419) 25.2.2023, 21:02 #1

        Přesně, taky doufám, taková upřímná omluva od FA je mnohem víc než nějaký body ?

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  20. killerhammer (karma: 6786) 25.2.2023, 20:28 #1

    Evertonu prehru musíme vrátiť. Vôbec nerozumiem ako sme tam mohli odohrať tak slabý zápas. Pozeral som ešte trochu ich ďalšie zápasy a hrali veľmi slabo. Verím, že to bol vrchol našej hernej krízy a už sa to bude len zlepšovať. Aktuálne nám chýbajú góly. Je to paradox, lebo Eddie mal vynikajúce zápasy, kde strelil veľa gólov a naozaj to nevyzeralo, žeby útok mohol mať problém. Ale on je skôr zakončovateľ, vytvorí len málo, občas dobre zapresuje a získa loptu, vie tiež urobiť brejk a zakončiť, ale kto proti nám takto otvorene dnes hrá? Celozápasovo do našej hry veľmi nesedí – keď potrebujeme byť kreatívní.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  21. Petr (karma: 446) 26.2.2023, 0:00 #1

    Slovy Arsena Wengera : he can always give you something special…Trossard si tímhle zápasem za mě udělal základ.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  22. Igor (karma: 5592) 26.2.2023, 0:01 #1

    Tak ono je to vzdy natocne, ak musis 90 min busit do pevnej obrany. Na to musis mat rychlych a kreatinych hravov, ktori navyse musia premienat sance, do ktorych sa dostanu a s tym premienanim mame celkom problem. Ba tom by sme mali najviac zapracovat. Comu nerozumiem, je ze, ak mame problem sa dostavat do sance, preco neskusame viac strielat so strednych vzdialenosti, ako napr. proti ville. Hracov s dobrou strelou mame dost, tak preco to castejsie neskusat…

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  23. orek (karma: 16517) 26.2.2023, 1:02 #1

    Nevím jestli to už někdo zmiňoval, ale Marquinhos při svém debutu za Norwich dal gol a na další přihrál, Norwich tak vyhrála 2:0

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Sniper (karma: 1776) 26.2.2023, 10:49 #1

      Takisto Sambi odohral cely zápas pri remíze proti Literpúlu.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  24. Jakub Kraus (karma: 0) 26.2.2023, 1:33 #1

    Na pana Arsenal . Mistrovsky ?

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  25. orek (karma: 16517) 26.2.2023, 9:37 #1

    Palhinha kvůli kartám má dva zápasy stop, takže vynechá zápas s námi. Skvělá zpráva:)

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 16250) 26.2.2023, 9:47 #1

      Pořád to bude velmi těžké utkání. Leno v bráně bude mít extra motivaci a víme dobře, jak dokáže podržet, Fulham bude odpočatý, my budeme po návratu z Lisabonu, kde nás taky bude čekat dobré mužstvo, bude nás to stát síly, cestování ten tým bude stát spoustu sil.
      Navíc Fulham trénuje Marco Silva, který hraje hodně organizovaný fotbal, oni budou stát v deseti na vápně a budou chodit ve třech hráčích do brejků.
      Mitrovič na hrotu je strašně silný v osobních soubojích, jeden na jednoho je velmi těžko bránitelný.
      Fulham je letos před Liverpoolem a není to úplně náhoda, doma prohráli třikrát letos.
      Já tam asi nečekám výhru.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • AlwaysArsenal (karma: 3054) 26.2.2023, 11:13 #1

        Na druhou stranu u nich vyhrál Tottenham, vyhrál u nich Manchester United, nebo i Newcastle, takže jak je vidět, dá se tam vyhrát, rozhodně to není nedobytná pevnost a jestli chceme i my splnit roli favorita, musíme si jít pro 3 body.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • orek (karma: 16517) 26.2.2023, 12:07 #1

        Jenže s Palhinhem by to bylo mnohem složitější. Posledně jsme to viděli.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  26. waldenmedis11 (karma: 354) 26.2.2023, 10:18 #1

    Everton stredu musí zaplatiť-očakávam návrat Emila v 2.polčase,ked už budeme vyhrávať aspoň o 2 góly

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  27. Rypi (karma: 4330) 26.2.2023, 11:34 #1

    Btw. Viděl někdo někde rozbor toho odvolaného gólu Gabinelliho pro offside? Za mě to bylo dost na hraně a čáry se opět nekreslily… Dík

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • jakub (karma: 16250) 26.2.2023, 11:52 #1

      Tady je ten záběr. https://twitter.com/ArsenalAnoop/status/1629588502500323330
      Já s tímto rozhodnutím nemám úplně problém. Spíš bych asi pískal tu penaltu na Saku, ten borec ho jednoznačně sundal k zemi, ať to bylo úmyslné nebo ne, pro mě penalta.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • orek (karma: 16517) 26.2.2023, 12:05 #1

        Přesně tak 100% penalta a když tohle rozhodčí neodpiska, tak je to absolutně nekompetentní. Každý profík by to pisknul, tohle je prostě fraška. Tenhle rok bych neřekl, že se zrovna píská pro nějaký tým, ale spíš podle nějakých sázek na zápasy. Každé kolo je nějaký zápas, kde jsou úplně jasné situace a rozhodčí to prehlidnou když mají Var? To je trapný.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Rypi (karma: 4330) 26.2.2023, 12:22 #1

          já dlouhodbě vidím hlavní problém v tom, jak v PL funguje asociace rozhodčích. Celý fotbal se poměrně rychle vyvinul. Naproti tomu tato organizace je pořád dosti uzavřená a netransparentní. Působí to jako banda arogantních kamarádíčků, kterým příchod VARu přinesl ze všeho nejvíc nástroj k nárustu alibismu při zápasech a tím pádem naprostého chaosu pro všechny. Vše zkostnatělo především, když to měl v rukou Mike Riley. Dnes, jak sám píšeš, není jediného kola bez minimálně diskutabilních situací.

          Proč na MS mohlo vše fungovat skvěle (včetně VARu) a dokonce byl i A. Taylor jeden z nejlepších a v PL je spíš možná lehce nad průměrem?
          H. Webb má hromadu vyjádření a omluv, ale zlepšení težko najít. Chápu, že v průběhu sezony nemohou měnit pravidla, ale o to tu ani příliš nejde. Jde jen o jejich dodržování a konzistenci pro všechny a všude.

          Osobně bych ani neměl problém s tím, aby některé zápasy pískal cizí rozhodčí, jak zmiňovali na Canal+. Ať už jen pro zvýšení konkunce, novému impulsu, nebo rozptýlení pochybností…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Rypi (karma: 4330) 26.2.2023, 12:07 #1

        Jo, souhlasím. Hned při prvním replayi jsem u tohoto záběru říkal jasný offside, ale pak ukázali druhý a tam už jsem si tak jistý nebyl a opět se neobjevily čáry, tak jsem si tak říkal, jestli to nerozebírali ve studiu.
        Zákrok na Saku za mě vypadal taky jako jasná pentle. Jestli Souttar zakopl nebo ne je naprosto irelevantní. Nicméne je potřeba přiznat, že opět z těch cca 2 záběrů, co v rychlosti promítli to nebylo úplně jasné. Ale taky bych se přikláněl k faulu. Jo, souhlasím. Hned při prvním replayi jsem u tohoto záběru říkal jasný offside, ale pak ukázali druhý a tam už jsem si tak jistý nebyl a opět se neobjevily čáry, tak jsem si tak říkal, jestli to nerozebírali ve studiu.
        Zákrok na Saku za mě vypadal taky jako jasná pentle. Jestli Souttar zakopl nebo ne je naprosto irelevantní. Nicméne je potřeba přiznat, že opět z těch cca 2 záběrů, co v rychlosti promítli to nebylo úplně jasné. Ale taky bych se přikláněl k faulu.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • orek (karma: 16517) 26.2.2023, 12:12 #1

          Gabs byl hodně předkloněny a tam se počítá rameno. Nevím já bych to Offside bral podle nohou , když je to fotbal. Brát offside i podle hlavy a ramene mi přijde zvláštní..Ale tak hlavně, že lidi co jsou placený za to aby odhalili v zápase Offside ani Offside nepoznají.

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • poli23 (karma: 1281) 26.2.2023, 12:24 #1

            Nakreslit ty čáry přece nic nestojí. Měli by být ukázané vždycky, klidně i při 2 m offsidu. Nic by se nestalo. Takhle to akorát vytváří dohady. Nechápu, o co komu jde.

            |
          • Rypi (karma: 4330) 26.2.2023, 12:36 #1

            offside dle kopaček by to asi dost zjednodušil, ale osobně myslím, že meřit to, čím se dá vstřelit platný gól, je fér. Nicméně i AW o tom kdysi v rozhovoru mluvil, že především vzhledem k rychlosti dnešního fotbalu by se mohla pravidla upravit a měřit např. jen kopačky. A v kobinaci s tou „tlustší“ čárou, o které se mluvilo, ale nepříjde mi, že by to nastalo, by mohlo padat víc branek a nebude se hrát o mm, ale spíš o cm-dm.
            Pořád ale souhlasím s poll23, že jakmile je VAR ve hře, měli bychom vidět výsledek/důkaz. Takže kreslit a ukázat čáry vždy. Osobně doufám, že v budoucu budou čáry napevno v tom SW (automaticky se objeví u hráčových nohou např. a nepůjdou skrýt), který používají. Rozhodčí je případně jen správně pousunou/napozicují dle platných pravidel.

            |
          • orek (karma: 16517) 26.2.2023, 12:53 #1

            Já jsem si při fotbale právě vždy dávál pozor podle soupeřových nohou, když jsem si chtěl zaběhnout za obranu. Když vymysleli takovou věc , že gólman musí stát při penaltě tak podle mě je blbost řešit rameno a hlavu. Chceme více gólů a pak se řeší tahle blbost, kterou hráč při zabíhání nemůže moc ovlivnit. To by musel stát metr před ním, aby si mohl být jistý. Tohle třeba podle mě kazí fotbal. Fotbal se hraje nohama, tak se to má řešit podle nohou. To je můj názor na věc.

            |
          • Rypi (karma: 4330) 26.2.2023, 15:25 #1

            Já s tebou v podstatě souhlasím. Hlídat si ramena či hlavu, aby nebyla v offsidu je víceméně nemožné. To je v podstatě otázka mikrosekund. Navíc z logiky věci má útočící hráč většinou těžiště k bráně soupeře, kdežto bránicí opačným směrem. Takže dnes v podstatě mohou stát přímo vedle sebe, útočící hráč se předkloní a už je v offsidu. U standardek je to často tento případ 🙂

            |
          • mc1897 (karma: 764) 26.2.2023, 16:25 #1

            Cipy v kopackach v kombinacii so zmenou pravidiel su asi najlepsia cesta. Aj ked obrancovia budu mat chvilu problem. Uz dnes hraju vsetky top ligy s cipmi v kopackach ktore meraju prihravky, a je uz iba vec jednoducheho vyvoja aby to napojili na GPS positioning a maju to 100% automatizovatelne…
            Zaujimave ze vymyslaju p*coviny ako na MS s 50 bodmi na tele vcitale nosu, ktore aj tak nakoniec nefunguju plne automatizovane a robia chyby > vid prvy zapas a nezmyselne odvolany gol Ekvadoru… Paradoxne sa vobec o tom nehovori ako o brutal zlyhani FIFA-Infantino technoligie. A 9 z 10 tu potvrdia ze bol odvolany spravne lebo AI ukazal nejaky obrazok – btw uplne od veci obrazok…
            Za mna : kopacky a chipy v nich plus zmena pravidiel.

            |
  28. Karel Beroun (karma: 2) 26.2.2023, 12:52 #1

    Vážení,je třeba si nalít čistého vína. Gabi jasný offside,penalta na Saku asi ano, ale proti tak tragickému Leicesteru je ubohé se vymlouvat na cokoliv. Proti postavené obraně máme obrovský problém, střela pomalu žádná, útočníci 1vs1 nic, nejdou do vápna, vrací balón zpět. Jsem moc rád že jsme vyhráli, teď povinných 6 bodů a pak na Fulham, to bude horší oříšek.

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16517) 26.2.2023, 12:57 #1

      Jenže někdy jsou zápasy, kde může rozhodnout maličkost a když ti soupeř stáhne hráče je to penalta a absolutně mě nezajímá jaký to je soupeř.

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • orek (karma: 16517) 26.2.2023, 13:57 #1

      Jako třeba v zápase s Newcastlem. Jasné stažení Gabriela, kde se měla kopat penalta..

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  29. bajtasek (karma: 854) 26.2.2023, 12:57 #1

    Arsenal held Leicester to just 0.01(xG) today – the lowest xG in a Premier League match since xG Philosophy records began. Wow??

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • Gunner 4ever (karma: 1896) 26.2.2023, 13:26 #1

      Na Flashscore je 0.02 pro Leicester, ale to je už asi fuk 🙂 COYG!

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • speedy (karma: 1639) 26.2.2023, 16:04 #1

        Ja vidím 0,02 pro Leicester a 0,69 pro Arsenal…

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
        • Jiří Trchalík (T.R.C.) (karma: 1646) 26.2.2023, 16:28 #1

          No ono to xG je taky vcelku o hovne velicina, stacilo aby tam hrac lestru lip na casoval skluz a mohlo to vypadat uplne jinak. Rekl bych, ze to byla nejvetsi sance zapasu. A jen proto, ze se nedotkl lopty maji xG prakticky 0. Pri tom to byla 100% sance, tak bych se tim moc nechvalil…

          | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
          • speedy (karma: 1639) 27.2.2023, 13:47 #1

            Já se tím nechválím ani nechlácholím, jen říkám, že jsem našel jiná čísla. Souhlas s tím, že to byla obrovská šance a měli jsme kliku.

            |
  30. Ari16 (karma: 2621) 26.2.2023, 15:03 #1

    Jak jsem včera kritizoval naše, za to co hráli, tak když vidím CHelsea, tak se jim ještě musím omluvit 😀

    | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
    • lord17 (karma: 2944) 26.2.2023, 15:17 #1

      300 milióny minute ale myšlienka v hre žiadna :/ myslím, že Potter sa pomaly môže baliť

      | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • masly (karma: 2706) 26.2.2023, 16:12 #1

        Podle mě je už dávno sbalený a nechápe co tam furt děla.

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
      • Halloween (karma: 1850) 26.2.2023, 16:19 #1

        Ak som dobre videl statistiku tak s cukotkou spravil uplne rovnake body a umiestnenie ako s brightonom.akurat tie vyhrazky jeho rodine su uz cez

        | Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • →

Napište komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Musíte být přihlášen pro přidání komentáře.

Autor
David

Datum: 25.2.2023

Rubrika: Nezařazené

Články o zápase

Hodnocení hráčů

49 slov

  • Výběr do 21 let včera večer porazil stejně staré mužstvo Newcastlu vysoko 4:1. V sestavě znovu chyběl Butler-Oyedeji, který tak zřejmě opět bude na lavičce A-týmu.

    22.2.2025 10:32
  • Arsenalu se podařilo získat ze skotského St. Johnstone obránce či defenzivního záložníka Callana Hamilla. Talentovaný patnáctiletý fotbalista odmítnul Celtic, Rangers i některé kluby z Premier League a v létě zamíří za více než 100 tisíc liber na sever Londýna.

    21.2.2025 7:57
  • Reiss Nelson na hostování ve Fulhamu již delší dobu laboruje se zraněními. Nyní musel kvůli čerstvým potížím s nohou podstoupit operaci a podle trenéra Marca Silvy bude mimo přibližně 10 týdnů, tuto sezónu už si tedy nezahraje.

    18.2.2025 15:41
  • Arsenal údajně obdrží za prodej osmnáctiletého stopera Aydena Heavena 1,5 miliónu liber. Odchovanec z Hale End v lednu odešel do Manchesteru United.

    18.2.2025 10:03
  • Povedenou neděli má za sebou ženský výběr Gunners, který před bezmála 57 tisíci fanoušky na Emirates Stadium porazil v derby Tottenham jednoznačně 5:0. V tabulce se posunul na třetí místo.

    16.2.2025 22:25
Více slov

Poslední články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Nejnovější články

  • Rice po zápase se Strakami. 26.4.2026
  • Arteta o zdravotním stavu Saky, Calafioriho a Timbera 24.4.2026
  • Marli Salmon spojil svou budoucnost s Arsenalem. 22.4.2026
  • Blog: Tak blízko, tak daleko: Nedokončená revoluce Arsenalu 22.4.2026
  • Mikel po City 21.4.2026

Přidejte se k nám na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Czech & Slovak Arsenal FC Supporters Club

Počet členů se v každé sezóně pohybuje okolo 500 nadšenců.

Důležité odkazy

  • News
  • Sezóna
  • Blog
  • Supporters club
  • Hráči

Archiv

Abychom web udrželi přehledný, standardně zobrazuje články staré nanejvýš jeden rok. Pokud ale chcete, můžete si zapnout archív a zobrazovat tak všechny články.

Vypnout archiv

Všechna práva vyhrazena © 2026 Arsenal FC Supporters Club.

Na tomto webu straší