Přestupové spekulace VIII – 22. 8. 2014

Přestupové okno se oficiálně otevřelo dokořán a sportovní média, bulvární i ty serióznější, odvazují ze řetězu své pátrače a pohádkáře, aby nás zásobovali informacemi a už tak napjaté nervy nám dráždili denně víc a víc. Užívejte si s námi pravidelně aktualizovaný přehled nejzajímavějších informací. Minulé díly nekonečného seriálu zde, zde, zde, zdezdezde a taky zde.

22. 8. 2014

Arsene Wenger se prý zajímá o obránce West Hamu, Winstona Reida. Dvacetišestiletému kapitánovi reprezentace Nového Zélandu končí po sezóně smlouva. (krtek.olc)

Podľa Mirroru ponúka Real Madrid Arsenalu Samiho Khediru za £12m.

21. 8. 2014 

Podľa najnovších informácií to vyzerá, že Balotelli zamieri do Liverpoolu, a tak by malo jeho spojovanie s Arsenalom utíchnuť.

Ancelotti vyhlásil, že Di Maria a Khedira chcú opustiť tím. Kto vie.

Arsene Wenger dnes na tiskové konferenci před sobotním utkáním s Evertonem připustil, že nevylučuje příchod defenzivního záložníka. Mikel Arteta bude mimo hru nejméně dva týdny a návrat německého tria neřeší otázku DM. Podle zpráv Metro se Arsenal již dohodl s PSG a do Anglie míří Adrien Rabiot. Mladičký středopolař odehrál již 44 utkání v Ligue 1 a má i epizodní zkušenost s ostrovním fotbalem – v roce 2008 působil několik měsíců v akademii Manchesteru City.

Do hry se vrací i záložník Newcastlu, Cheick Tiote. Bourák z Pobřeží slonoviny měl údajně namířeno do Lokomotivu Moskva, ale Arsenal se prý snaží ruskou nabídku přeplatit.

20. 8. 2014

Nová nádej v drese Arsenalu?

Dnes po ránu jsou obvyklí pohádkáři jaksi umírnění, takže to vezmu ve zkratce –  Matija Nastasič má prý namířeno do Itálie, chce ho Juventus. Jako druhý v pořádí zájemců je AS Roma. William Carvalho prý za £24 -35 milionů liber míří do Londýna, ale do špatné části – Chelsea o něj údajně stojí hodně a je připravena přebít nabídky všech ostatních zájemců. A konečně Francis Coquelin – ačkoliv je o něj zájem třeba z QPR, třiadvacetiletý Francouz prý zůstane v Arsenalu, zřejmě jako záloha pro případ zranění stálic základní sestavy, neboť může hrát jak v záloze, tak na okraji obrany. (krtek.olc)

19. 8. 2014

Francis Coquelin by mohl podle L’Equipe odejít na hostování do QPR. /yxcvbnm256/

Kostas Manolas dnes absolvoval trénink Olympiakosu, jako každý den… (krtek.olc)

Skoro to vypadá, že z Istanbulu letíme s mezipřistáním v Řecku – většina sportovních bulvárů zrecyklovala články o příchodu Kostase Manolase z minulého týdne. (krtek.olc)

Ezequiel Lavezzi se v PSG nedohodl na nové smlouvě a po této sezóně by mohl být volným hráčem. Vyřešit situaci prodejem hráče chce PSG pomoci řada klubů, mezi nimi prý i Arsenal. (krtek.olc)

18. 8. 2014

Manuel Pellegrini nezvykle otevřeně vyjmenoval hráče, se kterými se v týmu již nepočítá. Pro nás nejzajímavější je ve spekulacích mnohokrát zmiňovaný Matija Nastasič. (krtek.olc)

Podle SSN je Arsenal v tomto přestupovém okně z pohledu utracených prostředků zatím na 3. příčce mezi kluby z PL. Tabulce vévodí Liverpool se £106 miliony, následuje Chelsea s £80,8 miliony. Třetí Arsenal zatím utratil za posily £60 milionů. Až za námi jsou oba kluby z Manchesteru – United (£56 milionů) a Citizens (£51,5 milionu). (krtek.olc)

Brazilec Bernard, křídlo ze Šachťaru Doněck, by údajně měl zamířit na roční hostování do Arsenalu. Hráči se na neklidnou Ukrajinu moc nechce, klub ale nehodlá prodávat a roční hostování se nabízí jako nejpřijatelnější řešení. (krtek.olc)

17. 8. 2014

Podľa La Tercera (Čile) sa najbližší týždeň k Arsenalu na ročné hosťovanie pripojí Eduardo Vargas.

Liverpool by rád získal Joela Campbella. Slovami „klasika“: „What do you think they’re smoking over there at Anfield?

Nastúpi naše zlaté trio z MS proti Besiktašu? Wenger: „V normálnom prípade nie, iba v prípade núdze.

Veľmi nezaručené správy hovoria o tom, že Kostas Manolas má dnes medical v našom milovanom Arsenale. Ale to píšem len tak, že ak by to bola pravda, aby ste nepovedali, že to tu nebolo. Ak to nebude pravda, tak proste špekulácie. Správa pochádza od goal.com, hoci dôveryhodnosť servera je viac ako otázna, treba povedať, že poslednú dobu čo sa týka Arsenalu bolo ich percento úspešnosti o niečo vyššie.

Predstavitelia Samiho Khediru vraj odcestovali do Londýna. Mirror sa pýta, či budú vyjednávať s Chelsea alebo Arsenalom. Podľa mňa sa idú povoziť na londýnskom Oku.

16. 8. 2014

Podľa RMCsport má z PSG namierené do Arsenalu Adrien Rabiot.

14. 8. 2014

Podľa AS podal Arsenal £51m ponuku na Cavaniho. PSG chce Di Mariu, ale Real ho nepustí na hosťovanie, preto to vyzerá, že bude musieť PSG niekoho predať. Toľko špekulácie.

O Serge Gnabryho se zajímá už i Aston Villa. /yxcvbnm256/

Olympiakos potvrdil, že Juventus podal nabídku na Manolase, stejně tak, jako nějaké kluby z Anglie. Dodal, že pod 10 milionů eur stopera nepustí. /yxcvbnm256/

Jim White ze Sky Sports: „Arsenal ještě zkompletuje velký přestup, to je jisté.“ /yxcvbnm256/

V hledáčku Arsenalu se poměrně překvapivě objevil středopolař Stephane Mbia. Urostlému kamerunskému středopolaři skončila smlouva v QPR a je volným hráčem. (krtek.olc)

13. 8. 2014

Iné správy zase hovoria, že Cavani chce len pravidelne hrať a byť spokojný a šťastný človek. No vyber si. Tak či tak, jeho cena bude asi vyššia ako by sme boli ochotní zaplatiť. Predsa len PSG bude hľadať peniažky na zafinancovanie prestupu Di Mariu. /nezbednik/

Arsenal sa údajne pýtal na dostupnosť Cavaniho. Agent nám odkázal, že hráčové požiadavky na plat sú £ 300,000 na týždeň. Ha ha…

Jedna aktuální spekulace, která se plíživě šíří twitterem – Arsenal pracuje ještě na jednom velkém příchodu, komplikací je prý vlastnictví části práv na hráče třetí stranou. To by podle indicií mohl být William Carvalho, ale také kdokoliv jiný, třeba Edinson Cavani. A také nikdo, je to jen spekulace… (krtek.olc)

Podle Tuttosport je jedním z kandidátů na náhradu az Thoamse Vermaelena italský reprezentant Leonardo Bonucci. Od roku 2010 je stabilní součástí obrany Juventusu, současný kontrakt mu vyprší za tři roky – tohle rozhodně nebude levné zboží.(krtek.olc)

Italské Il Mattino se domnívá, že Arsene Wenger si chce vytvořit chilskou minikolonii. Sancheze by měl doplnit další ofenzivní hráč Eduardo Vargas. Hráč Neapole prý není součástí Benitezových plánů do budoucna, zájem o něj má také Valencie, kde už letos na jaře hostoval. (krtek.olc)

Podle Express by Vermaelena mohl nahradit jiný Belgičan. Toby Alderweireld se neprosadil trvale do zákaldui Atletica Madrid a je prý připraven španělský klub opustit. Alderweireld může mimo stopera hrát i na pozici pravého obránce. (krtek.olc)

Komentáře

  1. 14titi (karma: 0) #1

    [quote name=“Skynerd“][quote name=“14titi“]Jestli Arsene přivede Reusa potom co nepřivedl Cesca, tak si budu klepat na čelo ještě půl sezony.[/quote]

    Co tím teď chceš říct?[/quote]
    No asi to, že mohl mít osvědčenou kvalitu za skvělý peníz, kterou se rozhodl nevzít. Načež koupil hráče podobných kvalit na jeho úkor. Nebudu ani zmiňovat, že tím že ho nepřivedl se nepřímo posílil konkurenční tým. Každopádně věřím, že AW Reuse nepřivede a ušetří mi tak půlroční klepání na hlavu.

  2. Skynerd (karma: 0) #1

    [quote name=“14titi“]

    No asi to, že mohl mít osvědčenou kvalitu za skvělý peníz, kterou se rozhodl nevzít. Načež koupil hráče podobných kvalit na jeho úkor. Nebudu ani zmiňovat, že tím že ho nepřivedl se nepřímo posílil konkurenční tým. Každopádně věřím, že AW Reuse nepřivede a ušetří mi tak půlroční klepání na hlavu.[/quote]

    Tak tady si bohužel dovolím absolutně nesouhlasit, já si příchod CF4 také přál a raději bych prodal třeba Mikela, který už přeci jen není tak perspektivní jako Cesc.

    Ale Marca Reuse si přeji již velmi dlouho a je to můj vysněný přestup pro toto léto, navíc uplně jiná pozice než Cesc, hraje hlavně LW nebo popřípadě podhrota což dokáže hrát i Cesc jenže, Reus je mnohem přínosnější co se týče rychlosti a tahu na branku. V útoku nám stále něco schází a já věřím, že právě on z levé strany by to dokázal doplnit.

    Cesc by přidal kvalitu do finálních přihrávek, ale takové hráče již máme. Dle mě tyhle dva srovnávat nejde. 🙂

  3. jacobT (karma: 0) #1

    [quote name=“14titi“]Jestli Arsene přivede Reusa potom co nepřivedl Cesca, tak si budu klepat na čelo ještě půl sezony.[/quote]

    Pokiaľ je u teba klepanie na čelo prejav radosti, tak by som sa nečudoval keby si si naň klepal aj celú sezónu. 🙂 V inom prípade by si bol asi jediný človek na svete, ktorý by sa netešil z príchodu Reusa do jeho obľúbeného tímu.

  4. 14titi (karma: 0) #1

    [quote name=“Skynerd“][quote name=“14titi“]

    No asi to, že mohl mít osvědčenou kvalitu za skvělý peníz, kterou se rozhodl nevzít. Načež koupil hráče podobných kvalit na jeho úkor. Nebudu ani zmiňovat, že tím že ho nepřivedl se nepřímo posílil konkurenční tým. Každopádně věřím, že AW Reuse nepřivede a ušetří mi tak půlroční klepání na hlavu.[/quote]

    Tak tady si bohužel dovolím absolutně nesouhlasit, já si příchod CF4 také přál a raději bych prodal třeba Mikela, který už přeci jen není tak perspektivní jako Cesc.

    Ale Marca Reuse si přeji již velmi dlouho a je to můj vysněný přestup pro toto léto, navíc uplně jiná pozice než Cesc, hraje hlavně LW nebo popřípadě podhrota což dokáže hrát i Cesc jenže, Reus je mnohem přínosnější co se týče rychlosti a tahu na branku. V útoku nám stále něco schází a já věřím, že právě on z levé strany by to dokázal doplnit.

    Cesc by přidal kvalitu do finálních přihrávek, ale takové hráče již máme. Dle mě tyhle dva srovnávat nejde. :-)[/quote]
    Já bych se je nebál srovnávat. Cesc hrával ze repre i „hroťáka“, je to takový AM a CM dohromady. Já si zase nemyslím, že bychom potřebovali křídlo. Máme Oxe, Alexise, Thea (rychlostní typy) a pak další méně dynamické jako (Santi). Chápu, že tady vládne anti-Cescovská nálada a chápu, že Reus je tvoje vysněná posila, ale podle mě ho nepotřebujeme ani o píď víc, než bychom potřebovali Cesca. Rozumím i argumentu o rychlosti, která by se na křídle hodila atd…pokud by ale AW chtěl hrát na 2 rychlá křídla (myslím opravdu rychlá), tak mohl už dávno. Pokud se nepletu, tak Ox a Theo nenanstoupili mockrát ve stejné sestavě. Boss má rád na krajích kreativní hráče, kteří si mění pozice ze středu a zpátky.

  5. 14titi (karma: 0) #1

    [quote name=“jacobT“][quote name=“14titi“]Jestli Arsene přivede Reusa potom co nepřivedl Cesca, tak si budu klepat na čelo ještě půl sezony.[/quote]

    Pokiaľ je u teba klepanie na čelo prejav radosti, tak by som sa nečudoval keby si si naň klepal aj celú sezónu. 🙂 V inom prípade by si bol asi jediný človek na svete, ktorý by sa netešil z príchodu Reusa do jeho obľúbeného tímu.[/quote]
    Pokud přijde, tak budu rád, ale budu si klepat na čelo, proč nepřišel Cesc. Pro mě za mě já budu rád za jakoukoliv kvalitní posilu, ale divil bych se. Jak jsem psal, tak jsou to trochu jiní hráči, ale pokud se v naší nabité sestavě najde místo pro Marca, tak by se tam našlo i pro Cesca.

  6. Boby (karma: 0) #1

    [quote name=“avp“][quote name=“Spižin“]Poslední dobou se zase množí zprávy o Reusovi, třeba o tom, že Borussia chce na jeho přestupu vydělat víc než 20mio liber, což bude hodnota výstupní klazule, která vstoupí v platnost příští léto, a jsou ochotný ho prodat už letos. Wenger je prý v čele zájemců, já si myslim že pokud by byl k mání, koupil by ho i když ho nutně nepotřebujeme, jako vloni Özila. A myslim si že, stejně jako Sanchez, může zahrát ve středu útoku, dokonce má na to lepší fyzický parametry než Alexis. A jestli odejde Podolski, byl by Reus nejenom náhrada, ale rozhodně i posila.[/quote]
    Uprimne si myslim, ze Marco je deadline day target a souvisi to s Lucasem.[/quote]

    …pridávam sa,a myslím,že AW takto sleduje pár Topov,a v DD ak okolnosti dovolia,tak jedného privedie…v kútiku duše dúfam,že je medzi nimi aj Cavani…

  7. matonator (karma: 0) #1

    [quote name=“dave“]Arsenal are preparing to offer €40m plus Olivier Giroud for Paris Saint-Germain striker Edinson Cavani.
    (Source: sports.fr)[/quote]
    akurat som mal rozpisany koment na to, ze Oli ma svoje kvality, ale top striker nie je ani nebude. Top striker = striker ktory je schopny nastrielat 25 golov v PL. Otazkou je, ci Cavani nim je…

  8. Story.V (karma: 0) #1

    Tak o Reusovi se píše čím dál víc. Prej odmítl podepsat prodloužení smlouvy a příští rok by se měla aktivovat klausole. Být Dortmundem tak ho radši prodám teď než aby odešel příští rok za směšný prachy… Každopádně, pokud má Poldi namířeno do Turecka (čemuž bych se nedivil, ani nepránil) tak je to ta nejlepší náhrada na trhu. Kór když je to fanda Arsenalu a Rosy. Dokážete si představit tunhle sestavu? 😀 😀
    ————-Sánchez————-
    Reus———–Ozil——-Walcott
    ——-Ramsey——-Wilshere—–
    Gibbs–Koscielny-Chambers–Debuchy
    ————-Szczesny————

  9. Skynerd (karma: 0) #1

    To 14titi:

    Částečně máš pravdu, jenže přijde mi, že ta podpora útoku je hrozně slabá z posledních zápasů to vypadalo, že pokud Alexis vytáhne sprintem míč po lajněm, tak může nahrávat jen hrotovýmu hráči popř agilnímu Aaronovi, Santi takhle dopředu moc nezabírá, rád chodí z druhé vlny nebo postupným útokem.

    A bohužel někdy to trošku zabíjí naše protiútočný snažení. Obrovská výhoda Reuse je, že má všechny schopnosti mezihra+nabíhání+střela což Santi je spíše mezihra+střela a Poldi náběhy+střela.

    Ještě se vrátím k tomu, že AW nepreferuje dva rychlé hráče na křídlech, tak Arshavin byl přeci v době příchodu velmi brejkovým a rychlým hráčem a na druhé straně hrával Theo.

    Zkrátka nákup Reuse by nás posílil velice. 🙂

  10. 14titi (karma: 0) #1

    [quote name=“Skynerd“]To 14titi:

    Částečně máš pravdu, jenže přijde mi, že ta podpora útoku je hrozně slabá z posledních zápasů to vypadalo, že pokud Alexis vytáhne sprintem míč po lajněm, tak může nahrávat jen hrotovýmu hráči popř agilnímu Aaronovi, Santi takhle dopředu moc nezabírá, rád chodí z druhé vlny nebo postupným útokem.

    A bohužel někdy to trošku zabíjí naše protiútočný snažení. Obrovská výhoda Reuse je, že má všechny schopnosti mezihra+nabíhání+střela což Santi je spíše mezihra+střela a Poldi náběhy+střela.

    Ještě se vrátím k tomu, že AW nepreferuje dva rychlé hráče na křídlech, tak Arshavin byl přeci v době příchodu velmi brejkovým a rychlým hráčem a na druhé straně hrával Theo.

    Zkrátka nákup Reuse by nás posílil velice. :-)[/quote]
    JJ Andrej byl celkem rychlej, ale taky dost zadrbával a nebyl to typickej křídelní express alá Tonda Valencia. Je možné a dokonce dost pravděpodobné, že by nás jeho příchod posílil, ale já si přeju hlavně hrot a CB.

  11. dave (karma: 0) #1

    [quote name=“matonator“][quote name=“dave“]Arsenal are preparing to offer €40m plus Olivier Giroud for Paris Saint-Germain striker Edinson Cavani.
    (Source: sports.fr)[/quote]
    akurat som mal rozpisany koment na to, ze Oli ma svoje kvality, ale top striker nie je ani nebude. Top striker = striker ktory je schopny nastrielat 25 golov v PL. Otazkou je, ci Cavani nim je…[/quote]

    Za 3 roky v Neapole dal 102 gólov,minulý rok v PSG 25 a to bol v tieni Ibrahimovica a hral na krídle,takže zrejme je zbytočné sa baviť či je Top striker.Keď si vezmem,že by mal za sebou Ramseyho,Ozila,Wilshera,na krídle Walcotta a Sancheza,tak nejdem ani radšej snívať, aká útočná sila by to bola.

  12. matonator (karma: 0) #1

    jo, na wiki som si az teraz vsimol, ze ta statistika bola len z ligy. Takze statistiky ma dobre. No len 40 milionov + Oli je dost. Kazdopadne ak chceme titul tak superkvalitne ST potrebujeme ak chceme konkurovat Chelsea. (tych povazujem za najvacsich konkurentov, City nejak tento rok neverim)

    btw mozu to byt len kacice ale. Giroud zahral zly zapas = treba nam Cavaniho, media logic. Takze tak 😀

  13. ReDBuLL1711 (karma: 0) #1

    [quote name=“dave“]Arsenal are preparing to offer €40m plus Olivier Giroud for Paris Saint-Germain striker Edinson Cavani.
    (Source: sports.fr)[/quote]
    Cavani je dobry ale podla mna nie az tak aby nam vyhral titul a navyse 40mil ? ide o aktualnu formu sice je v tieni Ibru ale aj tak max 25- 30 a chcelo by to mozno aj tak ineho utocnika typu Suarez lenze kolko ich je dostupnych ? hm takze asi tak …

  14. matonator (karma: 0) #1

    [quote name=“ReDBuLL1711″][quote name=“dave“]Arsenal are preparing to offer €40m plus Olivier Giroud for Paris Saint-Germain striker Edinson Cavani.
    (Source: sports.fr)[/quote]
    Cavani je dobry ale podla mna nie az tak aby nam vyhral titul a navyse 40mil ? ide o aktualnu formu sice je v tieni Ibru ale aj tak max 25- 30 a chcelo by to mozno aj tak ineho utocnika typu Suarez lenze kolko ich je dostupnych ? hm takze asi tak …[/quote]
    tak ono je to 32m libier, to nie je zas extremne vela v dnesnom futbale.

  15. Pulec (karma: 0) #1

    [quote name=“Skynerd“]Tak tady si bohužel dovolím absolutně nesouhlasit, já si příchod CF4 také přál a raději bych prodal třeba Mikela, který už přeci jen není tak perspektivní jako Cesc.[/quote]

    Prodat Artetu, kterej u nas hraje DM a na jeho misto koupit Fabregase? Nebo si to myslel jinak? Misto koho by Fabregas hral? Misto Ozila? Ramseyho? Wilshera?

  16. Ludvajz (karma: 0) #1

    [quote name=“Pulec“][quote name=“Skynerd“]Tak tady si bohužel dovolím absolutně nesouhlasit, já si příchod CF4 také přál a raději bych prodal třeba Mikela, který už přeci jen není tak perspektivní jako Cesc.[/quote]

    Prodat Artetu, kterej u nas hraje DM a na jeho misto koupit Fabregase? Nebo si to myslel jinak? Misto koho by Fabregas hral? Misto Ozila? Ramseyho? Wilshera?[/quote]
    Ty jo pokud hraje Arteta na pozici Cesca, tak to hodně špatnej teda. To jsme toho Cesca měli vážně koupit

  17. Skynerd (karma: 0) #1

    [quote name=“Pulec“][quote name=“Skynerd“]Tak tady si bohužel dovolím absolutně nesouhlasit, já si příchod CF4 také přál a raději bych prodal třeba Mikela, který už přeci jen není tak perspektivní jako Cesc.[/quote]

    Prodat Artetu, kterej u nas hraje DM a na jeho misto koupit Fabregase? Nebo si to myslel jinak? Misto koho by Fabregas hral? Misto Ozila? Ramseyho? Wilshera?[/quote]

    To bylo myšlený počtově, přeci jen kádr má nějaký omezený propozice, já furt počítám, že by se dovedlo nějaký pravý DM, Bender například.

    A z těch hráčů co tipuješ, tak nejmíň přínosnej mi bohužel přijde Jack. Jenže já reagoval na titiho komentář a je to „kdyby“.

    Cesc už je samozřejmě zahranej a modrej. A tudíž doufám, že Jack se v této sezoně rozehraje a posune do lepších výšin.

  18. 14titi (karma: 0) #1

    [quote name=“Pulec“][quote name=“Skynerd“]Tak tady si bohužel dovolím absolutně nesouhlasit, já si příchod CF4 také přál a raději bych prodal třeba Mikela, který už přeci jen není tak perspektivní jako Cesc.[/quote]

    Prodat Artetu, kterej u nas hraje DM a na jeho misto koupit Fabregase? Nebo si to myslel jinak? Misto koho by Fabregas hral? Misto Ozila? Ramseyho? Wilshera?[/quote]
    Pokud by prisel, tak bychom meli na pozici na ktere nastupuje pretlak. Kazdopadne by se hralo silnejsi pes …. Ozil prisel taky „navic“, ale pro extraclass se vzdycky najde misto. Kazdopadne je to uz pase, takze nebudeme diskutovat nad hracem chelski. Jsem rad ze nas media spojuji toto leto s vyznacnejsima jmenama, nez kdy jindy. To znaci nasi silu na prestupovem trhu a ten deal s PSG a Cavanim by byl jak z rise snu.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.